Trzeba prawidowo zamontować czujnik lub kupić kwadratowy zielony, tam nic nie spier.....
Niestety nie wymienili czujnika skretu bo komputer nie wskazal usterki (wylaczenia) wpomagania. .. zagwozdka ... Niktóre błędy te mniej ważne są kasowane po wyciągnięciu kluczyka. Być może bład był na tyle błahy, że został skasowany (może wiechałeś na jakąś przeszkodę i na chwilę poziom płynu w zbiorniczku wspomagania był mniejszy od minimum i ECU...
http://mojafirma.infor.pl/moto/naprawa-a...
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy. Ale po kolei samochód to Fabia a centralny zamek był montowany kilka lat temu wraz z siłownikami. Sterownik centralnego zamka to Carprotect model BX20. Z którego do każdych drzwi idą przewody do siłowników. Z początku myślałem że to siłownik i dlatego udało mi się zdobyć zastępczy. Po rozebraniu...
I co ABS już działa? Cała awaria to bezpiecznik?
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
bezpiecznik
A może nikt nie planował głowicy tylko wymieniał uszczelkę
Można SDPROG, OBD Eleven, Caristy, Polski program MAXIECU +, ogólnie sporo jest programów.
Jeśli będzie konieczna wymiana... to założę kolejny post pod tytułem gdzie/jak kupić czujnik hamowania w Holandii a potem następny pod tytułem jak go nie popsuć przy wkładaniu Przeczytaj chociaż to ( dotyczy to Fabii ale jest podobnie) http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F...
A może by tak odzczytać Vagiem co się dzieje, prościej .
Super, dzięki za potwierdzenie! W mocy pozostaje reszta pytań :)
Jak podłączysz komputer to się dowiesz
Odlutowałem bolce od płytki i zdjąłem płytkę. http://obrazki.elektroda.net/2_125743366... http://obrazki.elektroda.net/63_12574336... http://obrazki.elektroda.net/92_12574336... http://obrazki.elektroda.net/83_12574336... Przy miejscach gdzie przylutowane są bolce gniazd widać ślady po wilgoci ( w pobliżu zaśniedziałe...
Okazało się, że to awaria czujnika temperatury silnika. Po jego wymianie problem ustąpił.
P0130 O2 Czujnika (pas 1 czujnik 1) awaria obwodu
Witam, dzisiaj wystąpiła u mnie w Skodzie Fabia rocznik 2003 awaria układu wspomagania. Nie jest to wina elektryki, ewidentnie strzeliło coś mechanicznego. Od jakiegoś czasu było słychać niepokojący dźwięk podczas skręcania, jak stara łajba na wodzie, ale nie zdążyłem dotrzeć do mechanika. Jaki to może być koszt i czy to padła pompa, czy są inne opcje?...
Poczytaj ten temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
Niestety na chwilę obecną samochód padł (inna awaria), temat odwlecze się w czasie...
Może byś uszkodzony alt, to też częsta awaria w fabiach, pada wirnik.
Czy możliwa jest awaria czujnika położenia wału korbowego? Jeszcze go nie sprawdzałem.
na 100% uwalony sterownik lpg autronic
Awaria usunięta w ASO Skoda. Uszkodzone przewody elektryczne w wiązce przewodów (popękana izolacja). Dziekuję za podpowiedzi. Zamykam temat.
Szklana kula nieczynna (chyba ze sa jakieś typowe dla Fabii awarie, choć wątpię). To samo co zawsze w starszych samochodach, styki. Słabo migające kierunkowskazy, niewidoczne w dzień stopy .. Za łatwe by było, gdyby zawsze tak samo. Zakładając, że silnik wycieraczki nie uszkodzony, np formie zaklinowania i poboru dużego prądu. W innych trybach (przerywany,...
Kup ze szrotu i na dzień dobry popraw luty,lub też może akurat nastąpiła awaria w drzwiach kierowcy,czyli też luty do poprawy.
Nie ma pilota, mam wersje bez pilota. Przed awaria otwierały się i zamykały wszystkie drzwi po przekręceniu kluczyka w drzwiach kierowcy.
Witam Temat podobny do innych, nawet na YT oglądałem film, jak ktoś naprawił podobny objaw, u mnie jest więcej objawów i nie wiem, jak to ugryźć. Skoda Fabia 1 1.4 MPI 2002. Migają kontrolki na liczniku, obrotomierz i wskaźnik temperatury raz działają, raz nie, włączają się same światła awaryjne, jak nie działa obrotomierz, to za moment świeci się kontrolka...
Teraz nawet łańcuchy mało wytrzymują. Co do wymiany najlepiej jest się nauczyć i robić samemu częściej. Ryzykować można w bezkolizyjnym rozrządzie a tutaj awaria po zerwaniu paska może kosztować pół wartości samochodu.
kolego kiedyś miałem coś podobnego, (podobna definicja kodu) tylko ze auto odpalało, ale chodziło tak jak by na 2 garach i paliło 100 na 100 awaria- uszkodzona cewka zapłonowa. wymieniłem i dobrze,
Do sprawdzenia jeszcze trzecia kostka od czujnika skrętu który znajduje się w przekładni . Jeżeli ktoś z kolegów ma wiedzę jak go sprawdzić to proszę o informację Awaria czujnika nie będzie powodować braku i błędów komunikacji.
1. Rozumiem że w świetle filmu nadal mogę dojechać do mechanika bez obaw o zatarcie układu maglownicy Jedź spokojnie. Czy nie sądzicie że gdyby była to awaria stricte pompy nie pracowała by ona w ogóle? Pompa składa się z pompy "mechanicznej" i elektroniki sterującej. Może wariować elektronika lub czujnik skrętu, cokolwiek można będzie powiedzieć po...
tak
Skoda Fabia 1,2 HTP AWY 2003 Seba24 masz racje. Właśnie przed godziną wróciłem od mechanika. Od jakiegoś miesiąca zaczęło szarpać w czasie jazdy przy większych obrotach. Pomyślałem, że to wina paliwa bo jeden jedyny raz zatankowałem na innej stacji. Po sczytaniu błędów wyszło 16686 na 2 cylindrze. Po przełożeniu cewki na 1, był błąd na 1, dla pewności...
Zastrzegam się, że nie jestem mechanikiem samochodowym. Jednak Fabię I 1.4 16V użytkowałem przez ponad 14 lat i miałem okazję "obserwować" jej systematyczne zużycie. Poza tym od dwóch dni nikt nie pospieszył Ci z pomocą. Jeśli samodzielnie nie zmieniałeś ustawień sterowników to są bardzo niewielkie szanse na to, że zmieniły się one "same z siebie"....
Awaria czjunika powinna ograniczać pracę wspomagania a nie wyłącznienie. Moim zdaniem winna jest pompa lub wiązka.
Korozja juz będzie dawała o sobie znać jak są bąble gdziekolwiek. Ten silnik jest taki sobie ogólnie, często czytałem w Internecie na forach samochodowych o wyciekach oleju z niego i awariach pompy wody. Opinie na temat LPG w tym motorku są jak najbardziej dobre i warto zagazować go, bo sprawuje sie dobrze. Jechałem fabią 1.9 sdi i ten silnik jest w...
Fiat Punto (1996r., 1,0 cmm, benzyna, ekonomiczny i w miarę wygodny, nieprzewidywalny ale do zaakceptowania, bezkolizyjny silnik w razie zerwania paska!, nieźle zabezpieczone nadwozie jak na Fiata, pali olej - 1l/1000 km od nowości ale nie przejmować się - norma w Fiatach) Nie było takiego silnika w Punto, książkowa norma to 0,3l/1000km, moje Punto...
U mnie to już trzecia lampa i nadal jest to samo. Jakiś czas jest dobrze, później świecą tylko 3 diody w jednej lampie. Sprzedawca zapowiedział, że jeśli awaria znów się powtórzy, wymieni lampy na takie od innego producenta i to chyba będzie najlepsze rozwiązanie...
Pompa nie ma co boleć albo szczotki albo komutator lub cały szczotkotrzymacz. Na kilka sztuk które już naprawiałem to przeważnie trzeba wymienić i komutator i szczotki. Żadnej filozofii tam nie ma układów sterujących jak przy pompach Fabii, Focus i itp. + i - podajesz i musi działać :) Jakbyś potrzebował pomocy w temacie polecam się.
dałem temat ponieważ jestem ciekawy czy ktoś już miał z taką awaria do czynienia.Nie mam jak wiązki sprawdzić nie będę pod blokiem auta rozbierał.Pomijając wiązkę czy test diagnostyczny dam mi odpowiedź na przyczynę awarii? rozumiem jak wiązka będzie cała to jeszcze w chodzi w grę awaria modułu sterującego tymi szybami?Pozdrawiam. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj...
awaria usunięta. Winna była pompa wspomagania - uszkodzona elektronika. Temat do zamknięcia Reklama usunięta. 3.1.10. Nie reklamuj stron internetowych lub usług w jakiejkolwiek formie.
Poprosiłem dzisiaj elektronika z laptopem i u mnie w garażu podpiął laptop pod złącze diagnostyczne. Najpierw pokazało, że brak napięcia, potem poruszał tym kluczykiem we stacyjce i załączyło się napięcie na sterowniku. We wtorek przeciągamy samochód do warsztatu i trzeba szukać stacyjki, przekaźnika, wszystko w okolicy kierownicy. Napiszę dokładnie,...
Jedne z przyczyn wypadania zapłonów - ogólnikowo: Zużyte przewody wysokiego napięcia – w najtańszych szybko przepala się rdzeń. Może dojść do mechanicznego uszkodzenia izolacji elektrycznej przewodu. Zużyta kopułka aparatu zapłonowego – najczęściej wytarte są styki elektryczne. Awaria pojedynczych cewek zapłonowych albo zespołu cewek zapłonowych z powodu...
Do silników TDI z pompowtryskiwaczami należy stosować olej syntetyczny z atestem VW. Z drugiej jednak strony, nie można stosować syntetyka do silnika, do którego stosowano wcześniej olej mineralny. Stąd mój wcześniejszy post. Mam ten sam silnik w Fabii, przebieg 330 tys. km. Bez jednej awarii. Od początku stosowany jest syntetyk z atestem VW.
Dzięki za informację to faktycznie strach się brać za naprawę tego silnika. Wczoraj okazało sie po uruchomieniu auta, że dziwnie pracuje i zaczeło dymić na postoju, okazało się, że pracowały wtedy tylko dwa cylindry, awaria cewki zasilającej i świeca była zaolejona. Wymieniona została cewka zapłonowa i komplet świec zapłonowych. Nie wiem ile tak jeszcze...
Da się z tycz dwóch zamków zrobić jeden działający. Oddzielasz mechanikę (metalową) od elektrozamka (plastik całość będą jeszcze łączyć przewody mikro styku). Trzeba rozebrać elektrozamek (część plastikowa kilka śrub T10). Teraz trzeba sprawdzić luty na wtyczce w płytce elektrozamka oryginalnego (uszkodzonego). Jak będzie ok to z następujących części...
Dzięki za zeszyt. Cały czas wydaje mi się że powodem tych nielogicznych anomalii może być uszkodzony sterownik silnika. Czy one psuły się na taką awarie ?
Dziękuje za podpowiedz. Próbowałem odnaleźć opis złącza zasilającego kontroler, ale niestety, to nie takie proste. Problem mam juz samym rozszyfrowaniem typu sterownika, tam sa tylko 9 cyfrowe oznaczenia na obudowie. Udało mi sie jedynie porównać napięcia z tymi występującymi na złączu w Fabi I, złącze jest identyczne ale elektronika prawdopodobnie...
Wiatm Prosze o pomoc i porade. W samochodzie nastąpiła awaria poduszki a raczej sterownik. Juz raz taka usterka wystąpiła i w serwisie wymieniuono cały sterownik poduszki - rzekomo tak twierdzili. Na desce rozdzielczej świci cały czas kontrolka poduszki. Moje pytanie to czy ktoś już to naprawiał i gdzie jest zamontowany ten sterownik. Jestem elektronikiem...
Dzięki za odpowiedź. Postaram się dokładnie opisać problem. Samochód przy zimnym silniku i temperaturze otoczenia poniżej zera ma problem z odpaleniem.Trzeba dłużej trzymać rozrusznik i silnik nie równo pracuje. Dodatkowo włącza się na stałe lampka układu przeciwpoślizgowego - taki rysunek auto w poślizgu - gdy go zgaszę i zapalę drugi raz silnik pracuje...
Dzień Dobry. Posiadam auto Skoda Fabia Combi 1.4, 16V benzyna z 2008 roku. Mam ogólny problem z centralnym zamkiem. Zamek jest bez sterowania pilotem. W czasie jazdy i postoju dziwnie się zachowuje : Samoistnie zapala się i gasi kontrolka niezamkniętych drzwi pomimo zamknięcia, zapala się i gasi kontrolka kluczyka na przycisku blokady zamka a co najgorsze,...
Witam. Jak się okazało przyczyną tych różnych objawów była klema " - " akumulatora. Miałem takie przypadki,że po przekręceniu kluczyka nic się nie działo, po sprawdzeniu ręką klemy aku. była bardzo gorąca. Po wymianie klemy wszystko się uspokoiło pół roku i nie ma awarii.
Witam wszystkich forumowiczów. Mam poważny problem ze swoją Skodą Fabia 2002 1,9 tdi, mianowicie występuje falowanie i poszarpywanie silnikiem byłem już u kilku mechaników i żaden z nich nie potrafił sobie poradzić z tym problemem. Vag pokazuje błędy na wszystkich pompo wtryskach. Szarpanie najlepiej wyczuwalne na 3 ,4 i 5 biegu na obrotach 1900. inny...
Dziękuje bardzo za odpowiedzi, mam teraz przestrogę na przyszłość. Człowiek uczy się na błędach przez całe życie. Temat zamknięty.
a orientujecie sie jak jest czujnikiem położenia wału , czy w fabi wywala "check engine" po odłaczeniu - spotkałem sie z takim rozwiazaniem w nissaanie primerze P11 .prosty układ na przekazniku rozłaczał " + z czujnika i sygnałowy" i na wolnych stykach załaczał oporniki zgodne z opornoscio czujnika w stanie spoczynku.Kontrolka sie nie zapalała od awarii.
Hej..i ja też od miesiąca mam ten problem... wibracje, które wprawiają w drgania karoserie i plastiki. Te wibracje sa wyczuwalne bardziej na luzie przy dodawaniu gazu..oraz przy wyłączaniu silnika. Oczywiście wcześniej tego nie było tylko znane wszystkim szarpanie na luzie przy 700obr/min. Poczatek problemow zaczął się miesiąc temu, niby awarią czujnika...
Hej kdvc dzięki za odpowiedz autko to fabia z 2001 roku 1.9 TDI z silnikiem o skrócie ATD wersja Elegance . Boje się rozdzierać tapicerkę z drzwi bo z tym zawsze kłopoty (można coś łatwo rozwalić wiec zostawię to na koniec ). Wczytałem ze moduł komfortu znajduje się pod siedzeniem kierowcy, może warto tam najpierw uderzyć ale nie wiem z jakiego autka...
Zamiast sarkazmu dałbyś swoją UZASADNIONĄ propozycję. Zgodnie z życzeniem, proszę bardzo. Warsztat elektroniki/elektryki prowadzę już 17 lat i przerzuciłem troszku pojazdów. Uogólniając powiem tak - gdyby nie niemieckie samochody to byłoby ciężko. Ktoś zapewne powie że ich jest najwięcej i dlatego jest ich dużo w naprawie. To tylko 10 % racji. Porównajcie...
Jak potrzebujesz jeździć tylko po mieście to jeszcze możesz kupić nowe wozidełko, tylko że znów jak jeździsz wyłącznie po mieście to ta bezawaryjność nie jest aż tak istotna, nawet jakby padło tak że nie da się nim jechać (co raczej jest rzadkie i nie zdarza się w odpowiednio eksploatowanych samochodach) to możesz te kilka dni jeździć autobusem albo...
dodam też, że podczas podłączenia komputera nagle przestały się komunikować, a przed tą awarią normalnie się łączył z pojazdem
To teraz piszesz, że musisz kupic separator, a wcześniej już napisłąę, że kupiłeś. Coś kręcisz. To w końcu masz, czy nie masz separatora? Bez niego nie podchodź nawet do podłączania radia, bo sygnał będziesz miał minimalny. Separator łączysz w szereg z przewodem antenowym, a dodatkowy przewód z niego wychodzący łaczysz z wyjściem REMOTE radia. Zwyczajowo...
Witam. Mam Skodę Fabię 1.4MPi 68km z 2002 roku ma przejechane 74.5tyś km i wymienione zostały: uszczelki pod tulejami i uszczelka pod głowicą. W zbiorniczku wyrównawczym od płynu chłodzącego zbierał się olej w niewielkich ilościach i zostały wymienione wyżej napisane części od naprawy minęło 1000km i dziś rano obniżył się poziom płynu chłodzącego. Auto...
Sedno problemu to układ EVAP który nie działa. Sens działania układu EVAP jest taki że w określonych warunkach otwiera się zawór EVAP i podciśnienie w kolektorze zasysa pary paliwa z filtra EVAP. Uszkadza się Zawór EVAP . Zacina w pozycji zamknij albo otwórz ewentualnie na reaguje prawidłowo na sygnały połowicznego otwarcia PWM (reaguje za wolno) spowodowane...
A szybę jaką otwierasz od swojej strony ??
Chodziło mi bardziej o to że zaświeciła się kontrolka silnika że ma jakąś awarie błąd czy coś takiego
mechanik twierdzi że to awaria polegająca na tym że nie pracuje jeden cylinder który wg niego ma załączać się przy większych obrotach (? dziwne tłumaczenie ale facet od lat serwisuje auto mi, rodzicom- nie miał problemów ze skomplikowaną Primerą w automacie) To przekaż mechanikowi, żeby się dokształcił - bo nie ma racji! Otóż wyłączenie to ma miejsce...
Przy założeniu że wszystko inne jest sprawne i wciśniesz sprawną pompę lampka powinna zgasnąć ale sadze że i tak warto sprawdzić i wykasować błędy po awarii pompy. Pozdrawiam
auto naprawione, utlenione wiązki koszt 800zł.... Zamykam
Kody błędów nie wykazują awarii żadnej z cewek, wykazują z racji logiki zapalenie się kodu zbyt wysokiej mieszanki paliwowej, skoro jeden z cylindrów nie przepala dokładnie, idzie to "w rurę", a lambda natychmiast to informuje, ale wiem, że to wina jednej z cewek. Siadające cewki w skodzie, to pospolita przypadłość, regularnie wymieniałem je i samochód...
Mozna to zrobic na 2 przekaznikach mam taki w fabii Swiatla zapalaja sie dopiero po wcisnieciu sprzegla Trzeba tylko zamontowac wlacznik na pedale sprzegla Calosc podlaczamy pod wlacznik swiatla Obwody swiatel pozycyjnych tablicy i deski separujemy diodami W obwod wlacznika wstawiamy przelacznik ktory w razie potrzeby odlacza automatyke teraz juz nie...
Chciałbym wysłać do regeneracji moją pompę wspomagania od Skody Fabiii 1.9 TDI, 2001r. Pompa TRW. Jednak zanim to zrobię, chciałbym się dowiedzieć, czy to rzeczywiście pompa jest niesprawna. Objawy są takie, że słychać delikatnie obroty pompy, na postoju, przy prostych kołach. Przy skręcaniu słychać jak pompa wchodzi na wyższe obroty. Czasami słychać...
Przy założeniu, że jest równomierny (stałe prawdopodobieństwo 1/7000 na cykl), oczekiwana trwałość baterii jest 90 cykli. Mam tej samej firmy baterie w Fabii (50x100ah) i mają już za sobą ponad 600 cykli i jakoś nie widziałem jakiejkolwiek awarii a nawet że jakaś się zbliża? A na czym miałaby polegać? Skoro pojedyńczy akumulator z bardzo dużym prawdopodobieństwem...
Witam. Mam ten sam problem czyli zapalająca się kontrolka abs zaraz po ruszeniu. Czy ktoś może jednożnacznie potwierdzić, że to bezpiecznik na akumulatorze? U mnie pojawiło się to po awarii czujnika stop pod pedałem. Dzięki.
Niestety mi się nie udało..... Nie mam dokumentacji ani service manuala.
A propo jeszcze gazu: jaki Ty (at)nom masz masz silnik? tez ten czeski? Jaką masz instalację i jak się spisuje, ile pali, czy wogóle warto założyć tą instalację? Bo słyszałem że Fabie nie bardzo sobie radzą z gazem, bywają problemy. Mam silnik 1.4/60KM AZE, czeski, instalacja najprostsza II generacja BRC Blitz, na razie tylko 35 tys. km na gazie i...
Najpewniejszą metodą jest wcale nie emulować lepiej niech się na gazie świeci kontrolka awarii (obwód rozwarty lub zwarty do masy).
Po zainstalowaniu LPG AG Centrum Compact w Skoda fabia 1.4 16v 74 Kw - 100 KM padla cewka. Zajechalem do mechanika i po diagnozie okazało się że padły 2 cewki - wymienil 2 cewki i swiece. Niestety po przejechaniu 200 km znowu poszly cewki - wiec - tym razem jedna. Znowu wymiana. Po kolejnych 300 km padała sonda lambda przed katalizatorem - to już nie...
To są pierwsze sygnały , problem będzie się pogłębiał. Przy pompie jest płytka z przekaznikami , zimne luty lub przekazniki mieszają , bardzo częsta przyczyna awarii. Poszukaj na forum , było kilka razy.
Muszę sobie sam odpowiedzieć na to pytanie. Po awarii modułu komfortu okazało się że nowy komfortu z fabii oraz pilot do niego działają bez żadnych dodatkowych anten. Antena jest wbudowana w moduł komfortu. Temat zamknięty.
Witam Wszystkich użytkowników W skrócie opiszę usterkę z jaką się spotkałem naprawiając samochód mojego syna. Samochód VW FOX silnik benzyna 1,2 rocznik 2008 Objawy: 1) zapalenie się lampek kontrolnych: - ABS - ESP - hamulec ręczny do tego 3 sygnały dzwiękowe z tablicy Sytuacja ta nie była ciągła tzn. nie zawsze dochodziło do tego typu objawów, jednego...
Jezeli komuś teoretycznie padnie pompa wspomagania elektryczna oczywiście w fabi lub polo nie kupujcie nowej póki nie sprawdzicie wiązki biegnścej po lewej podłużnicy przy ścianie grodziowej. Często gniją kable z powodu puszczonego miedzy nimi wężyka z spryskiwaczy. Zaczynajcie od tego, pozdrawiam. Ps. objawy to słabiej działające lub w ogóle nie działające...
Zaden przekaźnik w sterowniku nie siedzi,jest w dwu miejscach-albo nad kolanami kierowcy,albo w komorze silnika.Nie opowiadaj bzdur o tym że komp ci wykryje awarie pompy i zaswieci lampkę awarii.. Dokładnie, w fabii skrzynka z przekaznikami jest z lewej strony kolumny kierownicy. Na tym rysunku to przekaźnik nr 15.
Tylko że często zawór EVAP (tak to zawór N80) uszkadza się od drobinek węgla aktywnego które to wydostają się ze zbiornika systemu EVAP i sama wymiana zaworu jest rozwiązaniem na krótką metę bo zaraz te drobinki blokują nowy zawór . Rozwiązania są dwa wymiana zasobnika EVAP przewodów i zawory lub zastosowanie filtra przed zaworem EVAP tak by zatrzymać...
Autko odpala normalnie, bez problemu, zimny czy ciepły. Błędy da się skasować, po skasowaniu nie powracają. Check zapalił się w momencie awarii, po skasowaniu nie wrócił. Odma drożna (wyczyszczona), turbinka działa, załącza się.
najczęsciej pada czujnik. Sprawdź czy nie jest tam mokro bo to jest przyczyna awarii. Dostęp tylko "z kanału". pozda tym temat już przerabiany, użyj wyszukiwarki.
Mechanik/elektryk naprawiający moje auto stwierdził, że przyczyną awarii był skorodowany przewód w wiązce, łączący pedał gazu z przepustnicą. Podobno Fabia II "słynie" z łatwo korodującej instalacji elektrycznej. Pozdrawiam.
dekielki sa delikatnie pekniete czy ktos wie czy jak sa pekniete a szlifierz tego nie zauwazy i glowica wroci do mnie to czy moge ja zakladac Ja planowałem kiedyś głowicę w Dafie 400 i też były pęknięcia ale to chyba niema większego wpływu. Autko miało silnik 2.5TD Peugeota z pompą LUCASA i jeździło na rzepaku (z instalacją). Przejechałem nim 70 tyś.km,...
A może byś podał jakies pomiary, czyl jest ładowanie (i ile) jak kontrolka świeci. Choć ja bym szukal awarii w okolicy skrzyni biegów i to nie żart.
Dzięki , ale przy awarii kondensatorów jest odczytywany błąd , a u mnie wspomaganie nie chodzi i nie ma błędów
Samochodziarzem jestem zero/jedynkowym. Coś działa albo nie działa. Tyle. Ale miałem kiedyś Fabię przez 6 lat. Psuła się na potęgę, co 2-3 miesiące wizytowałem warsztat. Upierdliwe były awarie elektryki. Okazało się (zresztą gdzieś w necie znalazłem temat), że wiązka elektryczna jest umieszczona w jakimś głupim miejscu (w nadkolu?) i jest tak solidnie...
Koledzy Wybieram silnik SDI do mojej jazdy w zupełności wystarczy. Jakie ten silnik posiada typowe awarie/miejsca które trzeba sprawdzić przed zakupem? Samochód który zakupię to albo Skoda Fabia I lub VW Polo 4.
Da się te pompy robić prawie bezproblemowo. Powiem tak większość awarii pomp dotyczy pomp TRW, Koyo rzadziej się psują. Z używanymi to loteria.
Sprawa zalatwiona,uwalony byl procesor deski.Druga deska zaprogramowana i dzialala przez caly dzien bez niespodzianek.Bledy wyskakiwaly w kazdym sterowniku w aucie(ecm,wspomaganie,airbag,szyna can)) podczas tej awarii,za kazdym razem odnosily sie do deski.Dziekuje za pomoc
W jakiej kolumnie, colin555! Nie robiłeś pompy z 106 albo Saxo, podobna jest w Clio albo Kangoo? Wyobraź sobie wspomaganie ze skody fabia bez elektroniki, właśnie coś podobnego tam jest.
Kontrolka układu kierowniczego to pewnie czujnik skrętu - jest tu możliwe połączenie gdyż gdy czujnik wariuje to nagle wzrastają mocno obroty pompy wspomagania, a ta pobiera sporo energii. Pomimo tego nie powinna się zaświecić konstrolka ładowania, lecz przy słabym ładowaniu lub akumulatorze oba problemy mogą się nałożyć. Warto się zająć wymianą czujnika...
super dziękuje za odp, także stawiałbym na cewkę, oczywiście nie mogę wykluczyć innych awarii jak świeca czy wypalenie się zaworu ale jak dotąd nie było żadnego problemu.
to jest bolączka wszystkich nowszych aut z grupy vw,możesz też kupić estetyczą i niezniszczalną krańcówkę uniwersalną i jak za dawnych czasów za pomocą wiertarki umieścić ją na słupku z zawiasami plastelinką dobierając wysokość[można kupić naprawdę ładne],co prawda propozycja jest prymitywna ale bardzo skuteczna i wielu moich znajomych już to zrobiło[przede...
ostatnio nawet prowadiz się pruby wprowadznia tych silników do aut WRC Nie prawda! W autach WRC nigdy nie bylo takiej proby. Po prostu silnik WRC to kosmos (Wtrysk wody, potezna elektronika, turbina na podtrzymaniu etc.) i nigdy zaden diesel mu nie dorowna. Podoba mi sie jaka silnik z WRC ma dynamike. Z 5 przyspiesza jak seryjne auto z 2 biegu... W...
Cześć. Generalnie walczę z błędami 01201 00301 w Fabii Mk1 - najczęściej jest to spowodowane brakiem zasilania lub uszkodzeniem samej pompy ABS. Chcąc wyeliminować awarię pompy muszę sprawdzić czy dochodzi do niej zasilanie. (bezpieczniki wyglądają na dobre) Potrzebuję schematu kostki do Boscha 8.0 https://workshop-manuals.com/skoda/fabia...
Witam, mam problem z Škodą Fabią 1.4 MPI z 2001 r. Auto posiada instalację LPG. Problem polega na kontrolce ciśnienia oleju, która zapala się przy 3000 obrotów i gaśnie, gdy silnik zejdzie na luźne obroty. Auto miało wymieniony olej z filtrami oraz czujnik ciśnienia oleju (kabel był urwany, został przylutowany, jednak dosyć delikatnie, kostka też trochę...
awaria wspomagania fabia fabia fabia alternator fabia fabia pompa wspomagać
cewka jednowarstwowa amazon assistant nastawnik powietrza
firmware flash zasilacz serwerowy zalaczenie
Luz zaworowy 4T 80cc GY6 139QMB – jakie wartości ssący/wydechowy? Rozmiary łożysk wentylatora kanałowego TD 2000/315