Po pierwsze, to zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Po drugie, w tym modelu sterownik rejestruje wypadanie zapłonu na określonym cylindrze, nie tylko błąd zbyt bogatej mieszanki
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
Sprawdziłem aż do miejsca, gdzie łączą się wszystkie razem w jeden "peszel". Nie zauważyłem nigdzie uszkodzenia.
Pojedz na komputer i odczytaj błędy
Dzięki sprawdzę i dam znać.
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
no to może by tak ten tranzystor wymienić lub przynajmniej sprawdzić
Z tym błędem to nigdy na strzała palić nie będzie. Skoro czujnik wymieniony a błąd dalej jest to do sprawdzenia instalacja. Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem czy sygnał dociera do sterownika przy odpalaniu auta.
panowie moi mili nikt nie wie co to może być z tym wspomaganiem niby na 30stce jest +12 i świeci żaróweczka jak podepnę a wspoma nadal nie działa. ogólnie wszystkie panowie Henie mówią że pompa kaput i trza nową. czy rzeczywiście tak może być czy coś jeszcze sprawdzić.?.
Sprawdz przepływke. A jak to zrobić w przypadku tak sporadycznego błędu ?
Ściągnij wałki i sprawdź krzywki, zamień od razu popychacze miejscami. Tam lubiły wycierać się wałki ale wtedy zazwyczaj falują obroty. Czy na samej PB jeździłeś, czy lapie wtedy jakieś błędy?
A co do tej pory już sprawdziłeś? Wykręcałeś świece - wszystkie tak samo okopcone ? Sprawdzałeś evap , wtryskiwacze , mierzyłeś ciśnienie paliwa itd , itd.?
Witam mam ten sam problem co to może być ? instalacja Ok czujnik 2 błąd na vagu 1290 Proszę o pomoc
Witam. Sprawdź kompresję. Sterownik dla ochrony katalizatora odcina wtrysk gdy wykryje brak zapłonu w cylindrze.
Na moje wypadało by sprawdzić adaptacje, czy sonda lambda działa i czujnik temperatury silnika i czy gaz się nie sączy do kolektora na postoju przy wyłączonym silniku. Potem ewentualnie rozrząd i kąt zapłonu, ale jak na gazie działa, to później. Jeśli były jakieś rzeczy wymieniane w ramach diagnostyki, to dobrze żebyś tu o nich napisał.
Przedzwoń przewód sygnałowy między IAT a ECM. Dodano po 2 Albo jeszcze łatwiej.........zrób zworę na IAT i sprawdź VCDS-em DTC , powinien się zmienić na "sygnał za niski"
Sprawdź właśnie przewody i czy nie ma jakichś wycieków przy listwie.Jak sucho to pewnie za bogata mieszanka.Sprawdź parametry,praca sondy map,itp.Co do abs obejrzyj dokładnie jeszcze raz bezpieczniki na aku.Jak dobre, prądy na wtyczce abs do kontroli.
Wiązkę sprawdziłem pobieżnie I to jest błąd. Od okolicy akumulatora do ścianki grodziowej. I wypruj ją z tej otuliny, tam jest siedlisko wilgoci.
Sprawdź lambdę w parametrach, ten błąd na to wskazuje.
A to już zależy co będzie się w błędach.
No właśnie..ale jest ELEKTROZAWÓR.....tylko jak to działa..i jak sprawdzić taką pompę...bo chyba mam zonka.... :/
Tylko że tam się odbijają, sam bordnez nie ma tu nic do rzeczy, jak robiłem pół roku temu hatchback to właśnie walczyłem czemu tylny sprysk nie działał, zmiana biegunów odbywała się w manetce. Wiec w sedanie powinno być podobnie z tym że bez zmiany biegunów. Ale mogę być w błędzie.
Proszę dokładnie sprawdzić bezpieczniki te blaszkowe na akumulatorze. Ja się dałem nabrać.
Na pewno raczej nie :) Podłącz komp i spr błędy
Napięcie na czujnik jest. Założony nowy czujnik g250 w przekładni kierowniczej. Błąd nadal powraca. Jak sprawdzić czy maglownica dobrze zregenerowana?
Mimo diagnozy i zaproponowanej przez mechanika wymiany tylnej belki przy stanie licznika 145 tys. km, problem się utrzymywał. Diagnozy w tym przypadku nie było żadnej. Bo, nie wiadomo jak został opisany błąd ,czy usterka obwodu czy sygnału a to cholernie ważne. Po drugie nie było, a nawet pewnie nie zostało zaproponowane sprawdzenie sygnału na wykresie...
Witam. Potrzebowałbym schemat do fabii 1 z 2007 roku silnik Bud. Jest brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Kontrolka silnika się nie świeci, rozrusznik kreci. Czasami kontrolka się zaświeci i auto normalnie działa. W innych modułach błąd 01314- brak komunikacji z sterownikiem silnika. Chciałbym sprawdzić zasilania i masy. Ewentualnie czy ktoś...
Błąd trzeba wykasować. I sprawdzić czy się wykasował.
Pompę wyślij do sprawdzenia/regeneracji.
To "mehaniky" powinni sprawdzić na początku i brak info o tym.
Sprawdź napięcie ładowania i wiązkę. Podaj numer błędu.
W żadnym przypadku komputer nie mówi tutaj o uszkodzonej sondzie itp. Błąd dotyczący sondy to problem w jej obwodzie. Należy sprawdzić instalację pomiędzy pierwszą sondą a ECU. EGR - niewystarczający przepływ. Przyczyną może być przytkany układ EGR. Włącznik hamulca - niewiarygodny sygnał, tutaj również należy sprawdzić najpierw instalacje pomiędzy...
A w jaki sposób to najlepiej sprawdzić ?
A pierwszy to nie czasem 01201 a nie 12001 jak tak to sprawdź "bezpieczniki blaszki" na akumulatorze do tego sprawdzenie błędów w ECU.
Odnowię temat pojawia się bład jak we wstępie P0330 , ale objaw dziwny raz wspomaganie działa bez zarzutu i jest ok. Nieraz na postoju przy uruchomionym silniku zaczyna wspomaganie chodzić tzn. "bez kręcenia kierownicą" w wartosciach rzeczywistych wartość czujnika kąta się zmienia i pobór prądu rośnie do 30-40 A. Wiązka na ścianie sprawdzona grodziowej...
Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry. Mały offtopic ale mam odwrotną sytuację. Auto identyczne jak autora tematu tylko z roku 2003. Na teście wychodzi "statyczny błąd czujnika temperatury" a wskaźnik temperatury pracuje prawidłowo - wskazuje płynnie powolny przyrost temperatury a potem wskazówka...
Okablowanie tego czujnika sprawdzone?
Sprawdzone cewki i świece są jak najbardziej w porządku. Jak to sprawdziłeś?
Problem z głównym przekaźnikiem zasilającym. Jak dobrze pamiętam nr 109.
W blokach pomiarowych ,po odpaleniu silnika sprawdzic czy oscyluje.
Zmień kodowanie silnika plus sprawdź czy masz syrenę nad tylną belką lubi zgnić i dawać taki błąd.
Mam pytanko. Fabia 1,4 16v uboga mieszanka,falują obroty błąd 16555. cisnienie sprawdziłem na listwie 3bar. Jaka może być przyczyna?
Starą zmierzyłeś przed wymianą? Nowa to oryginał czy zamiennik?
Odczyty z czujników prawdę powiedzą, nie samymi błędami mechanik żyje.
Witam. Zacząłbym od sprawdzenia pompy paliwa. Pozdrawiam.
Unterbrechung / Kurzschluß -przerwa/zwarcie
Jeszcze myślałem dzisiaj sprawdzić czy jest iskra
Przecież masz wyraźnie opisany błąd. Działanie manetki możesz sprawdzić testerem. Przyczynę masz w silniczku.
Witam, tu macie dokładne znaczenie tego błędu :)
Mam nie podobne a identyczne błędy w mojej Fabii, czy udało Ci się zlokalizować źródło tych błędów.
Witam Aby sprawdzić czujnik skrętu podłącz Vag uruchom silnik. Blok 44/08/02 Pozycja 1 pokazuje obroty pompy 1200-1300 Gdy będziesz krecił kierownicą obrotyn te powinny wzrosnąć do ~3000 jezeli nie wzrosna to masz czujnik skrętu uszkpodzony Pozdrawiam
Twoją Skodę zaprojektowano do zasilania benzyną i tylko przy eksploatacji na E95 można diagnozować. Gaz to jest oddzielny temat. Proponuję okresową diagnostykę układu zapłonowego. Swiece po 30000km wymienić. Jeśli nie spełniają powyższego warunku to i tak wykręcić i oczyścić. Sprawdzić rezystor omomierzem, przerwę szczelinomierzem, przewody omomierzem...
Sprawdzić Układ dolotu,sprawdzić jak stoi MAP.
Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
Retron-bzdura jakich mało. teges sprawdź TPS
Robku, brak mocy może być skutkiem wielu zjawisk, nawet podwinął mu się dywanik pod pedał gazu i nie może go wdusić do końca. Na dzień dobry sprawdził bym czy przepustnica otwiera się w pełnym zakresie (uprzedzając pytania- nie ma tam linki, przepustnica zmotoryzowana) , jakie jest ciśnienie paliwa i czy wydech jest drożny. Tu gość wali o rozrządzie,...
Ok, czyli zakładając, że skoro nie działa ten silnik to klapa pozostaje cały czas w tej samej pozycji, z tym że nie wiadomo jakiej. Nie wiem jak to sprawdzić bez rozbierania całości na nowo.
Pompy niby nie słychać ale vag-com pokazuje że pompa ma 1300 obrotów i podczas kręcenia kierownicą obroty wzrastają prawie do 2500 tyś a wspomaganie nadal nie działa
Test wygląda dobrze, choć nie podoba mi się prąd pompy, albo jeden parametr zachodzi na drugi. Tak czy tak, błąd wyraźnie mówi: System Too Lean. Jak mamy teoretycznie wydajną pompę paliwa, to zostają nieszczelności dolotu. Teraz powinieneś zająć się korektami długo- i krótkoterminowymi. Nie powinny przekraczać +/- 5%. W VCDS była to grupa około 32/33/34,...
Wydech sprawdzony wszystko okej a dolot jak polecacie sprawdzić
A błędy jakie są?
po wymianie czujnika błąd zniknał
Wiem ze w liczniku jest dioda LED ale myslałem ze miał ktos juz taki przypadek, a z poduszkami nie bedzie tak wielkiego problemu bo mam VAG-a i usune sobie błąd.
Błąd czujnika sprawdzasz VCDS ? Jeśli tak to tam też sprawdzisz czy ecu widzi naciśnięcie pedału hamulca. Jaki błąd masz ? Nie masz jakichś żarówek LED w lampach założonych ?
Odpowiadam sam na moje pytanie. Przy kodzie błędu 00301 ABS zanim zaczniesz wbijać się na koszty sprawdź blaszkowy bezpiecznik na akumulatorze (40 A). Pozdrawiam.
Czujnik na pedale już wymieniony; ostatnio nie było problemów ze wspomaganiem. Za jakiś czas sprawdzimy czy znów pojawi błąd zbyt bogatej mieszanki.
Kolego w AZF nie ma przepływomierza. Dolot cały sprawdzony, zostaje wylot.
EGR ponownie daje o sobie znać dlatego otwieram wątek aby opisać dalsze boje z EGR, pomiary jakie wykonałem - może przydadzą się komuś informacje. Dodatkowo prośba o kliknięcie "Pomógł" przy moim poście jesli informacje były pomocne. Do rzeczy: Po trzech latach jazdy i 40kkm ponownie pojawił się błąd EGR. Tym razem: P0403: Exhaust Gas Recirculation...
W jaki sposób sie sprawdza poziom płynu w układzie wspomagania kierownicy w Skodzie Fabii 1,4 50KW???. Mam taki samochód rocznik 2002 przebieg 80tyś. jak narazie wszystko oki ale chciałbym dowiedziec sie jak sprawdzić pozim płyniu i jak ewentualnie go uzupełnić a może trzeba go co jakiś czas wymieniac?? prosze o porade....
sprawdź ustawienie rozrzadu
A jaki ma być błąd na podwyższone obroty? Zrób adaptację przepustnicy sprawdź czy ktoś nie przeprogramował obroty. I jak wygląda szczelność dolotu.
Witam ja wymieniałem tuleje wchacz obie strony na raz łożyska sforznie końcówki . Katy możesz sprawdzić kat na autocentrum chyba nawet jest. Powinno się robić obie strony jednocześnie z uwagi na zestrojenie jakości obu stron. Kosztuje to ale warto od tej pory spokoju. W każdym bądź razie geometrii cho te to kosz powinno się prwdza raz w roku najlepiej...
No jak dla mnie to trzeba sprawdzić czy pompa dostaje zasilanie bo masz tam napisane że jest zwarcie przekaźnika który podaje napięcie na pompę paliwa. Jeśli pompa nie pracuje to samochód zadziałą ale tylko na chwilę bo wyciągnie całe paliwo z szyny paliwowej. Co do przepływki to też nie jest ok bo masz napisane że jest za duży sygnał czyli prawdopodobnie...
Do sprawdzenia jeszcze trzecia kostka od czujnika skrętu który znajduje się w przekładni . Jeżeli ktoś z kolegów ma wiedzę jak go sprawdzić to proszę o informację Awaria czujnika nie będzie powodować braku i błędów komunikacji.
zacznij może od sprawdzenia sondy
Pełny opis na stronie programu VAG-COM. Do przeprowadzenia potrzebujesz z ECU wyciagnąć PIN.
17573 regulacja długoterminowa 1, poza granicą, za uboga mieszanka, błąd sporadyczny, nie związany ze sprzętem
najgorsze, ze tam są dwie sondy. 1 przed a druga za katalizatorem. Pojeżdżę troch to zobaczę czy będzie wywalało jakiś błąd...
ciesz sie ze ci samochod zapalil.... udaj sie do fachowca gdzie przegra ci caly wsad i linie immo dopiesze tak jak ma byc tym programem mozesz jeszcze wiecej uwalic pozdrawiam
Sprawdziłem szczelność. nadal jest tak samo
Ostatni błąd - brak zapłonu na 1-szym cylindrze. Sprawdź świece, cewkę ( zamień z innym cylindrem i sprawdź czy błąd "pójdzie" za cewką) i ewentualnie kompresję.
No to teraz dwa schematy z 1.2 i 1.4 plus zdolny elektryk z masą wolnego czasu. Weryfikacja co jest założone. PS Generalnie to widzę w błędach to: Brak zasilnia pompy paliwa Złe odczyty z przepustnicy (pewnie i jej sterowanie kuleje) EGR też Czujniki temperatury zgłaszają błędy.
Pojawiły się takie błędy.
Wymień że ten czujnik w kolektorze i już, bo strasznie lecą. Uważaj jaki typ masz, bo są z cieńsza lufką i grubszą. "Wymień że" nie o takie diagnozy chodzi. dostał bardzo dobrze opisane jak to sprawdzić więc czekamy na odzew autora.
Taki próbnik trochę za mało obciąża badany obwód, ale ewidentny brak zasilania bądź masy wykryjesz bez problemu. Przy słabym połączeniu np. utlenionym żarówka w Twojej próbówce z racji dużej rezystancji może się świecić, ale przy większym poborze prądu napięcie spadnie (stąd sugestia użycia żarówki 21W- bezpiecznika nie spali, a da lepsze rozeznanie...
miałem 14040 a zmieniłem na 14035 :P nie wierzysz przyjedz sprawdź :D
Bordnetz=CECM z kolei BCM jakby nowszy. To bez różnicy w twoim przypadku.VCDS w OBD i odczytaj błędy.
Zakładałem alarm w fabi i wszystko ok. Ale w piątek przyjechał do mnie facet że niechodzi mu wentylator dmuchawy. szukaliśmy w bezpiecznikach, ale i ja i on żle odczytaliśmy opis. sprawdzaliśmy więc wszystkie bezpieczniki. (wyciągałem na miernik i spowrotem wkładałem) Po całej tej opoeracji sprawdzania bezpieczników świeci się Airbag. Podejżewam że...
Sprawdzana i ok? To znaczy ile bo te silniki są bardzo czułe. Jeżeli jesteś pewien mechaniki to oscyloskop i sprawdzić sygnały idące na wtryskiwacze i cewki.
Sprawdź jeszcze potencjometr na pedale gazu, one tez lubią się uszkadzać - sprawdź czy płynnie przechodzi przy lekkim i dynamicznym dodawaniu gazu
Szukaj braku zasilania. Dokładnie sprawdź wszystkie bezpieczniki.
Trzeba sprawdzić czy nie ma nieszczelności i komputerem wartości nie tylko kody błędów koniecznie masy powietrza
Wszystko wywróciło się do góry nogami ponieważ jest tam Przekładnia KOYO, czujnik kąta skrętu również występuje, ale jeszcze inny, okrągły i jest chyba tylko jeden rodzaj tych maglownic, które będą pasowały 6Q1423055L, przepraszam za wprowadzenie w błąd
Sonda stoi, widać że sterownik leje paliwa, a odzewu z sondy nie ma, dlatego wywala błąd "mieszanka za uboga bank 1" Dla pewności warto by, przed wymianą sondy, sprawdzić ciśnienie paliwa.
Czy bezpieczniki przy akumulatorze też sprawdzone i czy blaszki nie są pod spodem zielone? Sprawdź też czy nie ma błędów w module komfortu.
Wspomaganie komunikuję się z licznikiem po info o prędkości.Nie ma to podstawowego znaczenia.Jakieś kody błędów?
Witam. Dziękuję za podpowiedzi. Właśnie byłem sprawdzić poziom jeszcze raz po dwóch dniach postoju samochodu. Olej chyba spłynął z rurki na bagnet i teraz widzę prawidłowy poziom. Olej wymienię bo już pora. Błąd pierwszy skasowałem i będę czekał na ponowne pojawienie się kontrolki. Sprawdzę jeszcze instalację tego czujnika. Ciągle nie wiem co to za...
Nie masz komunikacji w CANie układu napędowego (Powertrain) - z tego powodu jest błąd immo bo sterowniki silnika i licznika się nie widzą. Możliwe że poleciał któryś sterownik i przez to brak komunikacji pomiędzy resztą. Odłączaj po kolei sterowniki z którymi jest brak diagnozy i patrz kiedy diagnoza wróci - wtedy będziesz wiedział gdzie jest babol...
W Fabii II jest licznik z elektronicznym wyświetlaczem poziomu paliwa. Problem jest taki, że nie pokazuje tego poziomu, czy pusty czy pełen bak wskaźnik nic nie pokazuje. Sprawdzone: -pompa paliwa w baku z pływakiem. -test wykonawczy licznika Vagiem - Vag w licznikach pokazuje błędy 771 - otwarty lub zwarcie oraz błąd 779 czujnika G17, tak samo jak...
(at)piachu1994 autor napisał Poza kontrolka nic totalnie się nie dzieje ( chodzi płynnie, spalanie jak zwykle, nie gaśnie, nie ma problemu z odpaleniem ciepłego jak i zimnego silnika ), choć często mam wrażenie że czuje paliwo. Przypuszczam, że gdyby to były świece czy cewki auto by nie trzymało obrotów, silnik chodził jak traktor, albo w ogóle by nie...
fabia błąd sprawdzić pompa fabia sprawdzić błędy fabia
intel celeron t3500 uszkodzony digitizer audio cambridge
udostępnianie plików wybór lodówki
Optymalna liczba załączeń sprężarki w Panasonic Aquarea K Maksymalna moc kolumn estradowych Tonsil ZE150