Na wewnętrznej stronie klapki wlewu paliwa masz nalepkę ciśnieniem powietrza w ogumieniu. Ale 4 bary to zdecydowanie za dużo, ciśnienie nie powinno być wyższe niż 2,5 bara. Wygląda na to że w serwisie przy przeglądzie przed zakupowym nikt nie pokwapił się o spuszczenie ciśnienia które zazwyczaj jest pompowane w okolicę 4 bar już w fabryce, po to żeby...
A co do tej pory już sprawdziłeś? Wykręcałeś świece - wszystkie tak samo okopcone ? Sprawdzałeś evap , wtryskiwacze , mierzyłeś ciśnienie paliwa itd , itd.?
Robku, brak mocy może być skutkiem wielu zjawisk, nawet podwinął mu się dywanik pod pedał gazu i nie może go wdusić do końca. Na dzień dobry sprawdził bym czy przepustnica otwiera się w pełnym zakresie (uprzedzając pytania- nie ma tam linki, przepustnica zmotoryzowana) , jakie jest ciśnienie paliwa i czy wydech jest drożny. Tu gość wali o rozrządzie,...
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
A jak najlepiej to zrobić i w którym miejscu ? Mam manometr, są jakieś adaptery do takich manometrów ?
Witam . Mam pytanie jakie ciśnienie powinna dawac pompa paliwa w skodzie Fabii 1,4 MPI
Zadane ciśnienie 0bar ,wysterowanie PCV 0% a dalej jest wg czujnika 975 bar. I tu ma problem ECU.
Witam, u mnie po wymianie tego zaworka problem dalej występuje. Silnik 1.4 16V MPI (CCGB) + LPG. Wymieniłem też: czujnik temp cieczy chłodzącej, czyściłem przepustnice, ciśnienie paliwa wg mechanika w normie, akumulator nowy (z innego powodu) ale też się ktoś "czepiał", świece nowe - NGK. Odłączany LPG bo mechanik twierdził że to może gaz dostaje się...
Witam. Od pewnego czasu pojawia mi się problem z Fabią 1 1.2 12V (AZQ albo BME). Wygląda to tak, że czasami przy gwałtownym przyspieszaniu potrafi sobie "czknąć". Do wczoraj w ciągu roku zdarzyło się to może ze 30 razy, ale już wczoraj pojawił się przy tym błąd P0171 i zapalił się check engine co się wcześniej nie zdarzało (błąd usunąłem na parkingu...
jeśli tak to silnik chodzi z przyzwyczajenia bez paliwa Ciebie też podejrzewam że czytasz fora, nie ma czegoś takiego nie było i ja nie słyszałem o czymś takim Jak silnik może chodzi z przyzwyczajenia to tylko na forach mogą coś takiego napisać Tak, jak się odepnie pompę paliwa w trakcie pracy silnika to silnik jeszcze pracuje przez kilka sekund do...
20998415[/postid:3cee8775] Tłumiki wymieniłem, bo były dziurawe, a ciśnienie paliwa 3,7 mam przy obciążeniu
A to nie jest tak, że ta pompka podaje paliwo tylko przez chwilę do momentu rozruchu silnika? Generalnie tak. Ale po uruchomieniu auta powinna cały czas tworzyć ciśnienie. Sprawdzałeś jakie jest ciśnienie na szynie paliwowej? Tak na szybko zapoznałem się z budową tego układu to do sprawdzenia masz: -Pompę paliwa -przekaźnik (R17) od niej i wiązkę -...
Diagnostyka była robiona miesiąc temu, ponieważ wyświetlał się błąd silnika. Po zmianie czujnika wałka diagnostyka nic nie wykazała. Misiu, diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Trzeba sprawdzić między innymi obroty podczas kręcenia rozrusznikiem oraz synchronizację. Do tego potrzebny jest ktoś znający temat. Ciśnienie paliwa najlepiej sprawdzić...
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
Alternator jest wzbudzany ze sterownika silnika I jeśli potrzebuję to ładuje 14, a jak nie to 12,5. Takie rzeczy są ale nie Fabii 1. Tam jest tylko sygnał zwrotny z alternatora do ECU jakie jest jego aktualne obciążenie. I nie jest wzbudzany z ECU ,od tego alternator ma wbudowany regulator a jego zasilanie/wzbudzenie idzie z modułu centralnej elektryki...
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. Szarpie wtedy, kiedy ma duże zapotrzebowanie na paliwo.
Witam, u mnie też 16556, ciśnienie paliwa wynosi 3.5-3.6 bara, mniej więcej tak oscyluje, nie za dużo ? Filtr paliwa złożony na 3.0 bar. taki jaki ma być w tym silniku. Mierzyłem tuż przy listwie wtryskowej.
W takiej skodzie co do mocy ,to np słabe ciśnienie paliwa albo np przytkany wydech. Tak może i sonda,tylko bez diagnozy to sobie tak będziesz wymieniał w kółko.
A ciśnienie paliwa jakie masz?
Witam ! Fabia 1.2 2003 Simos. Co kilkaset kilometrów pojawia się błąd VAG 16556. Po skasowaniu i zrobieniu kodów gotowości wszystko OK. Ciśnienie paliwa też OK. I tak już kilka razy... Co to może być ?
ciśnienie sprężania też sprawdziłeś
Ciśnienie paliwa nie gra tu roli ponieważ autko jest zagazowane a usterka występuje na obu paliwach. Wymieniłem również czujnik położenia wału korbowego. I zastanawiam się nad wymianą czujnika wałka rozrządu który znajduje się w bloku i po nagrzaniu ponoć może fiksować.
Najtaniej na początek podjechać do warsztatu i to sprawdzić . jak jest za małe ciśnienie na zimnym silniku bądź zanika to najpierw wymieniamy filtr paliwa a jak to nie pomoże to pompę
Masz zmierzyć i podać ciśnienie paliwa na początek.
Żeby auto prawidłowo pracowało na gazie parownik musi być gorący. Silnik może być gorący ale czy parownik też jest gorący ? Można po przełączeniu na gaz wyciągnąć bezpiecznik od pompki paliwa i rozładować ciśnienie paliwa przez zawór do podłączania manometru i obserwować czy się coś zmieniło.
Przy tym przebiegu kończy się pompa paliwa , sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej powinno mieć około 3,5 bara
Koledzy mam nowy pomysł co jest przyczyną. W fabii mam filtr paliwa z regulatorem ciśnienia paliwa,141 tyś. od nowości nie wymieniany. Jeżeli regulator jest walnięty i np: - paliwo zamiast płynąć na wtryski to wraca do zbiornika paliwa i ciśnienie na wtryskach jest za niskie np. 1 bar - lambda wykrywa ubogą mieszankę i wydłuża czasy wtrysków do 4,12ms...
Witajcie. Pacjent jak tytule. 220.000km przebiegu. Objawy są takie że wali błędami bogatej mieszanki. Trzęsie całym silnikiem i nadwoziem na biegu jałowym jak się rozgrzeje. Obroty falują szybko i w zakresie biegu jałowego. Po lekkim dodaniu gazu nadal trzęsie, dopiero powyżej 1200 obr drgania zasikają. Puki jest zimny i trzyma wyższe obroty jest ok....
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia, czujnik TCS, do tego trzeba zrobić reset adaptacji. Cudów nie ma, musi jeździć.
Piszesz że te falowanie i utrata mocy są tylko chwilowe ? Czyli w momencie diagnostyki kompem silnik chodzi równo , najłatwiej jest jak usterka występuje cały czas. Tak czy siak ciśnienie paliwa do sprawdzenia , ewentualne podciśnienia , wężyki,kolektor lewe powietrze Objawy takie mogą występować przy niesprawnym map sensor Przepustnice wymieniłeś oby...
Ciśnienie sprawdzisz manometrem. Co do czasu wtrysku to szukaj gdzie jest opis "ms". Bogata mieszanka - zbyt dużo benzyny w stosunku do powietrza. Przyczyn może być kilka: nieszczelne wtryskiwacze, zbyt duże ciśnienie paliwa itd.
Cześć koledzy. Czy ktos mi podpowie odnośnie poniżych błedów? NIe wiem czy zacząć od sondy czy sie wstrzymać. W pracy silnika nie ma żadnych zmian, wyskakują błędy, po skasowaniu pojawiają się ponownie po przejechaniu 100-200 km. Co dziwne w momencie zapalenia sie kontrolki silnik zgaszony, temperatura płynu i powietrza -40 stopni. Skoda Fabia II FL...
Szukaj w głowicy, przy uszczelniaczach pompowtrysków. Sprawdź też czy działa, oraz jakie ciśnienie wytwarza pompa w zbiorniku paliwa. Filtr paliwa kiedy zmieniałeś?
Witam. Odgrzeję temat... Mam podobny przypadek. Błąd zbyt bogatej mieszanki. Krótkoterminowa korekta na poziome -20%. Silnik gaśnie przy schodzeniu z obrotów i nieregularnie pracuje. Brak wypadania zapłonów. Rok temu robiłem mu remont (popękane zawory w głowicy, wymiana łańcucha itd...). Ciśnienie paliwa w normie, sondy pracują, rozrząd ok. Teoretycznie...
Witam, borykam sie z samochodem marki Skoda Fabia 1, silnik 1.2 BMD Wypadanie zapłonu na zimnym silniku (jakies pierwsze 10min pracy silnika po odpaleniu), za kazdym razem 1 cylinder. Cewki zamieniane Wtryski zamieniane Świece zamieniane Kompresja po 10.5 bar Rozrzad na blokadach Ciśnienie paliwa 3.5 bar Czyszczenie i adaptacja przepustnicy Wykręciłem...
Zwiększając ciśnienie paliwa (wyżej 3 bar) auto zaczyna pracować i zxpalać w miarę normalnie po pewnym czasie przechodzi w tryb awaryjny i wywala błąd misfire. Czy to może być rozjechana mapa wtrysku ?
Witam. Walczę z problemową Fabią ze starym typem LPG w rodzinie. Mały przebieg, ale od lat wiele problemów - prawdopodobnie kiedyś ktoś coś spieprzył i tak się to ciągnie. Sytuacja wygląda tak, że na PB na biegu jałowym silnik pracuje źle - trzęsie się, krztusi itp. bez względu na temperaturę. Na LPG wszystko jest jak trzeba. Niedawno wymieniono UPG...
Rano przed pracą lub po pracy zapala za 3,4 razem byłem w ASO czyścili przepustnicę i sprawdzali na komputerze nic nie znaleźli cienienie paliwa dobre, sam sprawdzałem ciśnienie na tłokach 15 at wymieniłem filtr paliwa. Jak by ktoś miał podobny problem proszę o kontakt. Skoda Fabia 1,2 12 v 2003r.
Ciągle wywala mi błąd 17549 i 16555. Fabia z instalacją gazową. Na gazie pracuje i jeździ ok, na benzynie wolne obroty szaleją, czasami nawet gaśnie, szarpie przy zmianie biegów. VAG pokazuje dziwne wartości ciśnienia w dolocie. Na wyłączonym silniku wskazuje niecałe 1000 mbar czli prawidłowo, na biegu jałowym wartości szaleją od 320 do ponad 400 i...
Samochód to Skoda Fabia 1.4 MPI 2002 rok Samochód bez LPG Iskra powinna być wnoszę to po stosunkowo nowych świecach oraz tym że od czasu do czasu samochód odpala na 3 sekundy A jeżeli chodzi o ciśnienie wtrysku ciężko mi się wypowiedzieć wymieniłem pompę palia na nową w obawie że stara nie podaje paliwa pod odpowiednim ciśnieniem ale nie było żadnego...
Samochód przyjechał do garażu na własnych kołach wieczorem następnego dnia już nie palił. Czemu nie musi być prawidłowa wewnątrz cylindra? Możliwy jest rozregulowany rozrząd ? A może ma za duże ciśnienie paliwa i go dławi bo ma taki objaw (świece są mokre no i go dławi)
Witam Czy ktoś z forumowiczów mógłby mi podać ile wynosi prawidłowe ciśnienie paliwa w silniku Skody Fabii 1 .2 TSI 110km 2016. Ostatnio pękł mi przewód chcę sprawdzić czy ciśnienie jest prawidłowe.
W jakim stanie jest układ zapłonowy ? Robiłeś coś przy nim / wymieniałeś ? . Komputer napewno żadnych błędów nie pokazał ? typu przepływomierz, czujnik położenia wału ?. Pozatym sprawdzałeś ciśnienie paliwa ? i wtryski ? Dodano po 43 Teraz mi jeszcze przyszło na myśl, mówisz że w niektórych zakresach obrotów traci moc ? całkowicie ? i w stałych zakresach...
Witam. Kolego nie pisz głupot które do niczego nie prowadzą Póki co to Ty piszesz o kontrolce silnika w aucie które jej nie posiada i o pasku rozrządu w silniku na łańcuszku. ja piszę że taki jest to taki jest przebieg Z całego serca życzę Ci aby ten przebieg był rzeczywisty. To na pewno nie jest czujnik ciśnienia oleju Wybacz, masz rację. Jest to czujnik...
Ciekaw jestem ile jeszcze pompek pójdizie się paść po radach typu: Wyłączanie pompki paliwa podczas jazdy na gazie jest niewskazane,ponieważ elementy układu wtrysku paliwa mogą się przegrzewać,a paliwo w nich zawarte będzie wrzeć Albo: pompke słychać raczej tylko przy włączaniu zapłonu jak dobija ciśnienie później raczej nie powinno być jej słychać...
co to znaczy "mechanik czyścił pompę paliwa?" sama pompa to element nierozbieralny masz auto zagazowane? sprawdź ciśnienie paliwa przy wylocie z pompy - musisz sobie założyc na końcówkę wylotową z pompy wężyk z manometrem i uruchomić pompę - zasil ja bezpośrednio z akumulatora manometr powinie pokazać 4,5 bara jeśli tego nie masz to będziesz miał kłopot...
Więc tak... Problem nie zginął. Skoda ma na liczniku prawie 195 tys. km. Problem występuje na benzynie, i na gazie. Przy czym na benzynie jest mniej odczuwalny. W samochodzie wymieniłem już: 1. sondę lambda; 2. cewkę zapłonową; 3. świece kilka razy; 4. filtry wszelkiej maści; 5. rozrząd; 6. uszczelkę pod głowicą, uszczelkę pod zaworami. Kilkukrotnie...
Pozwolę sobie na cytat: Ciecz lub gaz osiągają stan nadkrytyczny i stają się płynami w stanie nadkrytycznym SCFs (supercritical fluids), gdy temperatura i ciśnienie w jakim się znajdują przekracza wartość ich parametrów krytycznych: temperatury (Tkr) i ciśnienia (Pkr). ( http://www.wiedzainfo.pl/wyklady/686/wod...
Oczywiście miałem na myśli pompę od wspomagania a nie od paliwa z oczywistych względów. Napięcie mierzone na baterii też z oczywistych względów a regulator napięcia był już wymieniony na samym początku bo dawał 13.5V - ale zapady też były.Jeżeli to pompa od wspomagania okaże się winna to może i ona zabiła tamten regulator. Jeszcze takie pytanie: czy...
To że paliwo tryska nie znaczy że ma odpowiednie ciśnienie a to wpływa znacząco na dawkę paliwa.
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
Prawda ale można by się rozpisywać lub po kolei wymieniać. Ja miałem dawno temu taki problem i po kolei wyminiałem aż podłączyłem kompa i się okazało że czujnik ciśnienia paliwa. To golf III 1,4 Proszę pokazać czujnik ciśnienia paliwa w gofl 3 1.4. Anuluję wtedy ostrzeżenie. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają...
Zasilania i masy na potencjometr do sprawdzenia. Cisnienie paliwa raczej wykluczam bo odpala od strzała Na zbyt niskim odpali ale nie wkręci się na obroty, to tak na przyszłość.
Imoo odłoży błąd w sterowniku.Raczej coś z ciśnieniem paliwa.
Proszę wysłać VCDS log file odczyty czujnika MAP? Lambda correction? Ciśnienie paliwa?
Może mnie nie do końca zrozumiałeś, ale bank=kolektor wydechowy, np w silnikach widlastych są 2 banki. Sonda 1, to ta przed katalizatorem Na pewno kompresja 13bar na pierwszym cylindrze nie ma wpływu na takie objawy jak opisałeś. Możliwe przyczyny to lewe powietrze, ciśnienie paliwa, wtryskiwacze
sprawdzić ciśnienie paliwa, szczelność układu dolotowego.
Może też być za niskie ciśnienie paliwa w szynie i wtryski leją, zamiast rozpylać paliwo.
Nie, tam nie ma dużego ciśnienia. Zwykły spokojnie będzie.
Bo tak sobie tylko napisał, a często jak dostanie ciśnienia na węże to widać jak leci ropa.
Po mojemu to tylko bym się skupił na zasilaniu paliwem. A sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Rano po przekręceniu zapłonu słychać pompę paliwa? Ma jakąś blokadę (alarm,odcięcie zasilania...)?
a jeszcze jedno pytanie, tą pompe paliwa ktora jest przy silniku to ktorym wylotem paliwa mierzyc cisnienie i ile musi miec zeby silnik mogl odpalac.
Czy teraz odpala z plaka? Czy w czasie rozruchu widać obroty silnika na VAGu? To że z przewodów przy wtryskiwaczach leci paliwo nie oznacza że jest odpowiednie ciśnienie by je otworzyć. Raczej to nie wina przekaźnika bo wtedy brak by bylo kontrolki na liczniku i było by widać to na VAGu.
sprawdź czy pompa daje odpowiednie ciśnienie. może się zatarła jak brakło benzyny. I filtr paliwa też sprawdź. pzdr
Być może przeciek z EVAP albo z reduktora do dolotu.A do tego jak jest puszcza zawór regulacji ciśnienia paliwa na listwie.
mozesz miec problem z lewym powietrzem, MAF czujnikiem, i do tego cisnienie paliwa lub wtryski oraz zawor EVAP
wiec sprawdz sonde lambda , cisnienie paliwa i czujnik temperatury
Przed wybuchem, podczas pracy silnika na wolnych obrotach było czuć zapach zapach tak jakby rozpuszczalnika... Miałem podobnie w skodzie fabii (2002r.), najpierw było czuć zapach rozpuszczalnika (może V-Power inny ma zapach) ale ja podniosłem maskę i zobaczyłem jak benzyna ucieka z wężyka paliwa, tego, który idzie do listwy wtryskowej a że ciśnienie...
Sprawdź filtr paliwa, jest on zespolony z regulatorem ciśnienia, i jak tankujesz paliwo kiepskiej jakości to są problemy z pracą silnika.
Cześć, Posiadam Skodę Fabię 2 1,6 TDI i chciałem przepłukać układ paliwowy za pomocą Tec2000, jednak mam problem z podłączeniem zestawu. Otóż, jeżeli dobrze rozumiem, muszę jeden wężyk podłączyć do zasilania, a drugi do powrotu. Powrót w układzie common rail jest bezpośrednio do zbiornika paliwa, więc musiałbym znaleźć ten wężyk i podpiąć powrót do...
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym posiada. Chyba to jest to ?
Wygląda to tak jak by palił na 2 cylindry. Auto było oddane do dwóch serwisów skody i 2 mechaników "prywatnych". Wszyscy rozkładają ręce i nie wiedzą co się dzieje. Bez jaj --nie dość ze 3 cylindry i na 2 pali i nie wiadomo który- parodia a weź ręke i dotknij wydechu i już wiesz z grubsza. Po drugie jak masz te syfiastą instalacje Elpidżi to na dzień...
Mam silnik BXW, taki jak w Fabii, Polo i Ibizie wersji 6J. Sprawdzone chyba wszystko: świece, iskra, ciśnienie paliwa, wymienione czujniki wałka i wału, i dalej nie chce palić. Nie wyświetla żadnych błędów na komputerze. Z innych czujników komputer widzi wszystko. Masa też była czyszczona. Dalej nie pali. Na zaciąg, jak odpali, to chodzi ok. Jak się...
Kolego sorry co Ty wymyślasz pierwsze co zrobiłbym to zmierzył ciśnienie. Nie pierwszy raz ja to widzę. Zalej dobrego paliwa to też ważne.
Butla się otwiera samochód to Skoda Fabia III 1.0 2017 r 0 korozji. Słychać otwieranie się butli stuk i w programie też pisze ok . Posiadam manometr do sprawdzenia ciśnienia paliwa jutro go podłącze.
katalizator A niby co ma katalizator do falowania obrotów? Obowiązkowo sprawdź czy przepustnica nie jest bardzo zabrudzona i adaptacja. Miałem przypadek że przewód połączony z kolektorem dolotowym był nieszczelny (nie pamiętam co to za przewód był, chyba od układu odpowietrzania par paliwa). Zaraz po odpaleniu też falują obroty?
Tam sie przepustnica nie kreci. To paliwo, a raczej jego brak. Sprawdz cisnienie paliwa a jak bedzie ok to wyczyść wtryskiwacze. Ultradzwiekowo lub chemicznie. Ja uzywalym wynns.
Check zapalił się w momencie awarii, po skasowaniu nie wrócił. No widzisz gdybyś chociaż te błędy podał to by była jakas wskazówka a tak to tylko wróżbita maciej. Pompki że niby sprawdzone to tez słyszałem milion razy. A gdzie zużyte gniazda ,gdzie sama regulacja gdzie dane z testera ciśnienie paliwa. Same wróżby. A wypalony zawór to by chodził na...
http://wiki.ross-tech.com/index.php/1655... Przeczytaj to. W możliwych przyczynach jest wymieniony nieszczelny regulator ciśnienia paliwa. Było na forum jak to sprawdzić .
Witam. Problem z fabią 1,2 azq. Samochód słaby zachowuje sie jak by miał mało paliwa. Jedyny błąd to P1612 błędne kodowanie sterownika i nie da się tego skasować. Sprawdzone ciśnienie paliwa-ok, nowa sonda pierwsza , nowy czujnik podciśnienia w kolektorze. rozrząd ok samochód nadal słaby. Czy ten błąd może mieć na to wpływ , może ktoś ma większe doświadczenie...
Pierwsze komputer czyli błędy potem parametry np wartości temperatury z czujnika temperatury paliwa i płynu chłodzącego. Dwa fabia 1 1.9 Tdi czyli pewnie TDi PD a dokładnie silnik o oznaczeniu ATD. Czyli typowe bolączki PD. Jak wycierający się wałek rozrządu i szklanki. Rozjechane gniazda pompowtryskiwaczy i co za tym idzie ich uszczelnienia. Padające...
Wyczyści i zaadaptuj przepustnice, przy okazji wyciągnij wtryskiwacze i tez do czyszczenia (sprawdź ciśnienie paliwa). Jeśli błąd powraca na benzynie oznacza to ze jest problem z zasilaniem w paliwo często padają tam wtryskiwacze.
Pomiar ciśnienia na pompie tandem do odpalenia potrzebne jest ciśnienie 1,5-2 bary ,inaczej nie napełni pompo-wtrysków prawidłowo plus czy czasem nie schodzi z niej paliwo do filtra. Dwa przegląd temperatur jakie widzi sterownik silnika (paliwa oraz silnika) oraz czy widzi obroty z wału podczas kręcenia silnikiem.
Zacznij od sprawdzenia ciśnienia na tłokach, wtedy będzie można określić czy to wina mechaniki czy elektroniki. Czy problem jest na obu paliwach?
Przyczyną szarpania i pojawiania się tego błędu może być niesprawna pompa paliwa, która wytwarza za niskie ciśnienie. U mnie było podobnie: na gazie ok, a na benzynie szarpanie, dławienie i brak mocy. Po wymianie pompki wszystko wróciło do normy.
Witam ponownie Fiesta już odpalona. Problemem było stworzenie ciśnienia zasilającego na pompę paliwa. Tą małą gruszką nie dawało rady, w rozwiązaniu problemu pomogła stara elektryczna pompa paliwa od skody fabii 1.4 po podłączeniu bezpośrednio do pompy udało się stworzyć ciśnienie i odpowietrzyć układ. Auto odpaliło od pierwszego. Nie trzeba było programować...
przy odczycie bledów brak błedow a przy diagnostyce jek to wyglada? ciśnienie paliwa jakie? czasy wtrysków jakie? korekcja długoterminowa jaka? korekcja krotkotweminowa jaka? lambda ile? obroty silnika jakie? cisnienie na cylindrach jakie? jak bardzo samooadptacja odsunieta? odczyt błedów to nie diagnostyka,
Proszę o odpowiedź co może być przyczyną takich objawów i jak to naprawić? Wszystko. Pozostaje diagnoza,cóż więcej można dodać. Jak to się stało po wymianie filtra to nie wiem ,wypadąło by zacząć od pomiaru ciśnień obu (o ile w baku jest) pomp. A filtron nie jest jakąś marką BE bo i w filtrach "z wyższej półki" trafić możesz na bubla.
Być może chodzi o załączanie pompki paliwa, bo jak silnik jest zimny to następuje spadek ciśnienia w układzie paliwowym i jest chwilowe załączenie i wtym momencie przekaźnik poprostu" pyka", gdy jest ciepły nie nastąpił jeszcze spadek ciśnienia i pompka się nie załącza. Opisałem najprosciej jak można
Tak ten wetyl jet do pomiaru ciśnienia paliwa . Dorobić końcówke , manometr np. do 8 bar i pomiar zrobisz sam . Sprawdź szczelność układu byś nie spalił samochodu.
No to jak ci auto tak pływa strasznie nawet na suchym to albo koła są mocno rozbieżne albo coś krzywe w zawieszeniu (ew auto bite i gdzieś jest skrzywione). Zbieżność sprawdzisz sobie samemu - potrzebna ci tylko druga osoba. Bierzesz miarkę zwijaną i na wyprostowanych kołach przykładasz w tym samym miejscu do bieżnika przed i za osią i patrzysz jaka...
Stawiam na brak ciśnienia na listwie lub uszkodzony czujnik ciśnienia. Poprosimy więcej informacji odnośnie samej instalacji. Co możesz zrobić sam? Sprawdzić czy dochodzi zasilanie do elektrozaworów (butla, reduktor). Jeśli któryś się nie otwiera nie będzie gazu w listwie i sterownik nie pozwoli na zmianę paliwa.
Najlepiej zmierzyć na początek podciśnienie w układzie, a zwłaszcza na gruszcze od turbiny. Dla mnie na pierwszy rzut oka wygląda na słabą vaku pompe, lub uszkodzony zawór EGR który zbyt późno się zamyka, zapieczone kierownice turbo, uszkodzony zawór sterujący turbiną lub sama gruszką, o przewodach podciśnieniowych nie wspomnę. Jak pedał hamulca podczas...
Witam, mam mały problem odnośnie po wciśnięciu pedału gazu ( obojętnie czy to zimny czy rozgrzany silnik ) Obroty nie przekraczają 3.5 tysiąca wracają na 3 tys. i znowu wracają na 3.5. Po odpuszczeniu gazu, silnik tak jak by przygasał. ( zdarzy się że zgaśnie ) Do tego przyłącza się nie równa praca silnika, Na obrotomierzu trzyma 760 po odpaleniu. -...
Pierwsze co, to do sprawdzenia szczelność dolotu. Drugi MAP. Możliwe, że strzelił i ten też jest do wymiany Szczelność dolotu sprawdzona na poczatku. Jedynie nie sprawdzona uszczelka między kolektorem a głowica ze względu na trudny dostep. Organoleptycznie nie wydaje niepokojacych odgłosów itp. Czy one potrafią wylecieć po strzale? Na nowym MAPie zachowuje...
Map sensor wymieniłem więc on jest ok. Map sensor działa jak nie ma ciśnienia włączę zapłon i pokazuje 0,99 bar . Mi się wydaje że te błędy sonda lambda i EGR coś . Dziś byłem się przejechać i po 50 km zatrzymałem się na przystanku i zgasiłem błędy podłączyłem interfejs diagnostyczny i skasowałem te 2 błędy i potem samochód odpalam i gaz LPG już nie...
Wykręcić wszystkie świece, trzeba odłączyć układ zapłonowy i wtryskowy. Możesz odłączyć wtryski lub zasilanie pompy paliwa, odłącz też cewkę zapłonową. Można też prościej, odłącz czujnik płożenia i prędkości wału i wałka rozrządu (wtedy ECU nie "wie" że wał się obraca i nie steruje wtryskiem i zapłonem). Ciśnienie sprężania zmierz najpierw na zimnym...
A filtr paliwa nie miał przypadkiem 3 końcówek? Bo może założyłeś niewłaściwy filtr z regulatorem ciśnienia na 3 bary zamiast na 4. Są identyczne z wyglądu, a pomyłka skutkuje takimi objawami.
Ciśnienie sprężania w tym aucie jaki podają to 11-15bar. Ja "odciąłbym" paliwo i ponowił test... Ciekawe jest to, że przy próbie olejowej 1 i 2 cylinder nie zmienia wartości w pomiarach - dziwne - za to 3 ma za wysokie... Sprawdziłbym również wtryski.
Witam, Mam podobny problem Skoda Fabia 1.2 htp 6v, 2003r, 134000 km, bez instalacji LPG. Wypada zapłon na 3 cylindrze błąd P0303: - Nowa cewka na 3 cylinder, próbowałem też podmiany z innych - Zmienione wszystkie świece (kolor starych jasno szary na każdym cylindrze) - Ciśnienie na 3 cylindrach takie same - Wyczyszczona przepustnica - Wymieniony filtr...
skoda fabia ciśnienie paliwa fabia ciśnienie fabia paliwa
odbieranie danych bluetooth przełączanie zasilania awaryjnego mikrofon ultradźwięki
klejone matryce naprawa podświetlenia klejonej matrycy
Ustawienie trybu zimowego w piecu Buderus Logano G115 Repairing 17MB97 Mainboard Software via USB