Tak. Trzeba zdjąc miskę. Silnika wyciągać nie trzeba.
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
Połącz, polutuj ten przecięty kabel, a w miejsce bezpiecznika wstaw żarówkę dużej mocy (H4 lub H7), w przypadku zwarcia w obwodzie żarówka po prostu się zaświeci, nic się nie spali
Starszy typ pompy, pluje się o czujnik, którego Fabia II nie ma.
Pokrywy nie ma potrzeby demontować.
W swej Fabii muszę wymienić linkę hamulcową ręcznego. Linki które kupiłem Firmy TRW są grubsze, bo mają dodatkową gumową osłonę i przez to nie pasują w uchwyty, które trzymają je do karoserii. Co najlepiej zrobić by dobrze zamocować linkę?
Pompy Koyo dedykowane do małych VW są zamienne.Kodowania w zależności od ciężaru samochodu (silnik) lekki-10140,ciężki 10110...itd.Bez poduszek 0 na pierwszym miejscu.Jeden rodzaj okrągłego czujnika.Jestem zawodowcem w pompach:)
Na pustych, zapowietrzonych popychaczach nie zrobisz wstępnej regulacji. Będzie Ci ciężko znależć ten moment braku luzu przed dokręceniem o te dwa obroty. Będą miękkie , podatne. To olej w nich stawia wyczuwalny opór. Złóż to do kupy , wycofaj każdą śrubę regulacyjną na dżwigienkach o więcej niż dwa obroty (dlaczego będzie póżniej ) Odpal motor , niech...
Według mnie całą obudowę i jeszcze tapicerkę bo są przyciski
1113755
Więc zainteresuj się czujnikiem poziomu płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym - przy ubytku, zaświeca się właśnie czerwona kontrolka przegrzania.
tak
Do demontażu i zakucia.
Witam Z samochodami tak bywa .Widocznie łąńcuch jakiś wadliwy. Kruczki podczas wymiany rozrządu.Uważaj zanim zdemontujesz łąńcuch i koła zębate ustaw sobie tak znaki na obu kołąch zębatych aby łątwo było policzyć ile ogniw na łąńcuchu jest między tymi znakami nie pamiętam ale chyba 12 albo 13 policz to zanim zdemontujesz bo w tym silniku tak się włąśnie...
Nie ma przekaźnika gruby zasilajacy idzie z skrzynki na aku. Sprzwdz żarówka przejście przez te blaszki bezpiecznika. Taki gruby nie powinien zgnić. Drugi po prawej stronie.
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma?
W moim samochodzie jak sonda wskazywała, że zły skład mieszanki, to winny był przepływomierz. O ile dobrze pamiętam to zaniżał wskazania.
Podłącz interfejs diagnystyczny do Staga i się dowiesz co mu się nie podoba. Kabelek USB to jakieś 60 -80 PLN program jest dostępny na stronie www.ac.com.pl
Oto i rysunek z opisem od zbiornika do filtru: http://workshop-manuals.com/skoda/fabia-...
Przód 50 nm +45 stopni Tył 70 nm + 30 stopni
Obejrzyj dokładnie czy nie jest dodatkowo mocowany boczną opaską ? Od dołu ten filtr ma plastikową śrubę, którą okresowo powinno się lekko odkręcać aby wypuścić ewentualną wodę. Może ona haczy o obudowę? Może uda Ci się dłoń tam włożyć i "wymacać" co jest grane ?
najlepiej przelutuj cały wsad i po problemie
Tak odpowiadam konkretnie, spuściłeś czynnik z układu klimatyzacji :) Wentylator nie będzie pasował .
są dwa typu czujników-jeden taki owalny,drugi kanciasty.Ten kanciasty-eaton bodaj-wytrzymuje dłużej.
Zapytaj na fcp.pl są tam goście obeznani z tematem na pewno poradzą
może być cewka, wtedy będzie przerywać i chodzić na 3 a nawet 2 cylindry, cewka od Felicji 1.3 powinna być taka sama i będzie kosztować z połowę taniej - pojedź na jakiś szrot i spróbuj. PS: jakie świece założył mechanik? mam nadzieje, że nie NGK? jak ngk to najpierw wymień świece... orginalnie są Champion i są to najlepsze świece, które wytrzymują...
Oczywiście że czujnik kąta skrętu do wymiany.
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
W nowych skrzyniach 1.6tdi odwrotnie jest spust a wlewu nie ma. Lejesz przez odpowietrznik : ) ile zleci tyle lejesz +-
Z czasem mogą padać pozostałe cewki, ale to nie problem. Gorzej z tym ciśnieniem. Być może wymiana pierścieni jest trochę na wyrost, ale bez remontu/wymiany głowicy raczej się nie obejdzie.
Miałem w Pug-u podobny problem i pomogła wymiana panela przycisków. Kiedy nie mogłem po dojechaniu zamknąć, działało zamykanie z pilota kluczyka.
A co konkretnie padło w tym silniku?
czego zdjęcia Księżyca w pełni. Przecież o tym jest temat. Strony auta określasz siedząc za kierownicą. A nie że lewy stojąc z boku.
Tylko że często zawór EVAP (tak to zawór N80) uszkadza się od drobinek węgla aktywnego które to wydostają się ze zbiornika systemu EVAP i sama wymiana zaworu jest rozwiązaniem na krótką metę bo zaraz te drobinki blokują nowy zawór . Rozwiązania są dwa wymiana zasobnika EVAP przewodów i zawory lub zastosowanie filtra przed zaworem EVAP tak by zatrzymać...
Elsa lub etka i sobie znajdziesz. :> Mysle ze dlatego malo kto odpowiada w takich tematach.
miał ktoś przypadek zeby zimering tak robił często zimeringi piszczą w oplach z silnikiem A14net piszczenie zanika po wyjęciu bagnetu z silnika (odprężamy układ korbowy) > w tych autach (z silnikiem A14NET) piszczą zimery od strony koła pasowego - wymiana rozwiązuje problem ....
Na pewno bez prawidłowego sygnału czujnika wałka zawsze będzie odpalał po 4-5 obrotach. Pytanie czy to czujnik (często padają tak co 5 lat) czy kabelki do niego. Wymiana czujnika łatwa jest okienko z zaślepką do wyjęcia czujnika z obudowy rozrządu.
Sprawdź gumowe połączania na termostacie tzn, przed i za nim. Jeśli temp. jest taka sama to oznacza, że termostat jest ciągle otwarty. Co do ogrzewania to może masz zapchaną nagrzewnicę, ale najpierw zdjagnozuj termostat. Wymiana jest prosta
To jest zwykły simering. Filmów na temat wymiany jest sporo. np. ten: https://www.youtube.com/watch?v=qBQe0Fsc... Najgorszy jest demontaż starego uszczelniacza. Ważne, żebyś nie uszkodził wałka i łoża pod uszczelniacz. Sposobów jest wiele. Wpisz sobie w wyszukiwarce simering wymiana i będzie tego sporo.
Temat ogarnięty. Udało mi się zmienić kodowanie we wsadzie z nowego sterownika.
A kto to wie ? Jesteś jedyną osobą która widziała jak to wygląda po zdjęciu bębna. Wtedy trzeba było oceniać. Jak cylinderek nie trzyma to może trzymac lekko linka albo dźwignia ręcznego.
Witam mam pytanie po kolizji fabia 3 2019r 1.0tsi wymienione poduszki pasy pokasowne tylko wspomagania brak. Może ktoś pomoze odblokować wspomaganie program Delphi.
(at)coperfild Samochód masz od nowości, tzn kupiłeś nówkę w salonie ?
Ależ ja ci już pomogłem. Pomóż najpierw sobie. ps. Chłodnice wymieniłem przedwczoraj. Zajęło mi to około 2 godzin tylko dlatego że jedna ze śrub mocujących chłodnicę jest trochę trudna do wykręcenia i trzeba się napocić. Nie było żadnych niespodzianek wszystko poszło gładko. Po wymianie odpowietrzyłem układ ogólnie znanymi sposobami ( nagrzewanie silnika...
Marko121 Miałeś rację - kupiłem na szrocie używaną TRW (nawet nie posiadała żadnych oznaczeń) zapłaciłem za nią 700 zł dogadując się, że jakby co to wymienią mi na inną. Podpiąłem trzy kostki i odrazu nawet bez oleju kontrolka wspomagania zgasła a po odpaleniu silnika pompa ruszyła. Tak, że zalałem olejem i wszystko śmiga bez podłączania do kompa. Niektórzy...
Witam .Po pierwsze to nie olej jest przyczyną tego że skrzynia głośno pracuje tylko łożysko oporowe na sprzęgle a co do leju to 2 do 2.3 litra, masz tam z boku korek do wlewu i lejesz dotąd aż zacznie się wylewać to wystarczy.
A zamek był naprawiany ? Sprawdź przelotkę drzwi. A no i wymiana wiosełka niema wpływu na sygnały dźwiękowe etc.
Witam Z tego co się orjentuję to są tam żarówki a nie diody. Przynajmniej ja tak mam. A co do wymiany to należy zdjąć plastikową popielatą osłonę i już mamy dostęp do szyny zżarówkami, a jest ich chyba 7 szt. Pozdrawiam
Oglądałeś forum Skody? Pewnie mają całe fotostory jak zamontować w aucie głośniki ... sprawdź.
Wymiana amortyzatora w Fabii wygląda tak https://youtu.be/d-BJrO3ZImM
Witam, muszę wymienić tylną lewą szybkę, ten trójkąt w fabii 1.(zbita) Drzwi mają szybę podnoszoną na korbkę. Szukam jakiegoś poradnika albo kilku wskazówek zanim się za to zabiorę żeby w miarę sprawnie to poszło.
Witam. Mam rozłożony (póki co jeden) amortyzator od Fabii. Przed rozebraniem były różne stuki. Co prawda ich głównym winowajcą są gumy stabilizatora, ale auto ma oryginalne amorki i przebieg dopiero 120 tys. (pewniak, bo od początku w rodzinie). Tylne były już wymieniane i przy naciskaniu tyłu wraca od razu i jest sztywniejszy, a przód opadnie, bujnie...
Oddałem rozrząd do wymiany w mojej fabii i po 5 tyś znowu zaczął dzwonić ponownie wymieniłem teraz u znajomego mechanika przejechałem 5 tyś i znowu coś dzwoni. Proszę o pomoc co jest powodem takich odgłosów. Czy to znowu rozrząd ? Przebieg 306000 ale w 100% oryginalny. Silnik 1.4 MPI rozrząd na łańcuchu
Witam,potrzebuje pomocy w adaptacji sterownika silnika.Po sczytaniu błędów VAG-iem wysypało się immo. Zawiozłem licznik i ecu do fachowca,wgrał nowe wsady i oznajmił,że po zamontowaniu będzie ok.Zamontowałem i okazało się,że....padło ecu,przekaznik pompy paliwa tyka 2-3/sek. i nie ma komunikacji ze sterownikiem silnika (od tamtej pory fachowiec nie...
[youtube]https://youtu.be/xIS8TW4zZM0[/y... Orientuje sie ktos co to moze byc? Dzieje sie tylko na zimnym. Jedno albo dwa pierwsze pusczenia sprzegla. Jak przeszly mrozy to juz w ogole ustalo. Filmik z zeszlej zimy ale teraz zrobilo sie chlodniej i znow skrzypnelo. Od razu mowie ze nie pedal.
Witam W mojej fabii muszę wymienić osłonę przegubu zewnętrznego. Wiem, że muszę rozpiąć sworzeń wahacza, mam w tym wprawę przy wymianie tulei. Mam inny pytanie czy przegub z piasty łożyska trzeba wyprasować jakimś przyrządem, czy po prostu wyjdzie bez problemu.oraz czy do wymiany osłony przegubu muszę wyciągać cała półoś ???
Witam. Fabia 2, rok produkcji 2009 rok. Problem jest taki, że przednia szyba od strony kierowcy (lewa) żyje własnym życiem. Opuszcza się sama, czasami nie daje się podnieść, przyciska się przycisk podnoszenia, a szyba nie reaguje. Szyba była otwarta na poł, drzwi otwarte nagle szyba zaczęła sie sama podnosić i opuszczać. Raz się zamyka, a raz nie. Kilka...
Auto jak w temacie z silnikiem 1,2 6v co 200 km wyskakuje błąd zbyt bogatej mieszanki i braku sprawności katalizatora. ecu ???
Witam, nie jestem specjalistą od mechaniki samochodowej dlatego zwracam się do forumowiczów o pomoc. Jestem od ok roku posiadaczem Skody Fabii 1.4 16V z silnikiem BKY-1.4 16V 75KM. Fabia jednak zaczęła sprawiać kłopoty - konieczny był remont głowicy i wymiana UPG, a teraz ciężko odpala po nocy na dworze - są dwa suche obroty i dopiero silnik zaskakuje,...
Mam takie pytanko. Fabia ma sterowanie domykaniem szyb na tym samym przewodzie co sterowanie centralnym zamkiem. Da się domknąć szybę przekręcając kluczyk w drzwiach i przytrzymując go przez chwilę w takiej pozycji. Nie da się natomiast domknąć szyby przez przytrzymanie przycisku zamknięcia zamka (kluczyk ze sterowaniem fabrycznym centralnym zamkiem)....
Zauważyłem olej na misce w aucie - Fabia 1,4 16V Silnik AUB 2001rok Wygląda na to że olej spływa z wyższego miejsca. Wrzucam fotografię. Jak fachowo nazywa się to ustrojstwo nad miską? Na prawo od przegubu, na linii korka spustowego. Wygląda na to że tam jest zaolejone. Można to uszczelnić bez spuszczania oleju? https://obrazki.elektroda.pl/7217514700_...
Witam, mam problem w fabii. Po zainstalowaniu oryginalnych podnośników szyb oraz lusterek "elektrycznych" podnośniki szyb działają tylko przez kilka minut, a następnie przestają działać, po wyłączeniu zasilania oraz ponownym załączeniu sytuacja się powtarza, nie działają również regulacja lusterek oraz sterowanie prawą szybą wyłącznikiem na lewych drzwiach....
szukam rozrządu do Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.4 16V (AUA BBY BKY) 1390ccm 75KM/55kW cena do 500 zł. widziałem oferty z 9 części . jaka firma najlepsza ? mam przejechane 65000 tys. km
Witam Serdecznie Mój problem polega na niewielkim falowaniu silnika na biegu jałowym któremu towarzyszą drgania przechodzące przez całe auto. Czasem po dojechaniu do skrzyżowania obroty zaczynają skakać 800-500-800 i po około 20 sekundach silnik się uspokaja. W samochodzie wymieniłem już Cewkę zapłonową Czujnik położenia wału korbowego Łańcuch rozrządu...
Witam kolegów. Mam do naprawy Fabię 1.2/47kw, właściciel spawał wydech nie odłączył akumulatora,po spawaniu okazało się że silnik wchodzi tylko do 3000obr, mimo ze pedał gazu wciśnięty do końca,wchodzi na 3000obr i słychać jak ecu odcina zapłon . Błędy są następujące: czujnik położenia wałka rozrządu/przerwa i brak podgrzewania sondy/przerwa. Czy te...
Witam, od jakiegoś czasu po przekroczeniu 40 km/h słyszę buczenie, tarcie z przodu auta. Na początku myśleliśmy że to piasta z łożyskami. Niestety po wymianie dalej jest taki sam efekt. Prawdopodobnie chodzi o skrzynię biegów. Sad Czy ktoś jest w stanie powiedzieć jaką muszę kupić skrzynie ? Podobno muszę wiedzieć jakie mam sprzęgło (na linkę, czy hydrauliczne)...
Jak w temacie. Auto ma ok. 150 tys. przebiegu. Około 80 tys. km wstecz wymieniony był czujnik ciśnienia gazu oraz reduktor. Aktualnie pracuje Landi Renzo LR LI02. Nie zawsze przełącza na gaz. Jeśli już przełączy to jest OK cała trasę. Nie ma innych objawów, nic nie "zamula", nie szarpie. Często jest tak, że po rozgrzaniu silnika próbuję jeszcze ręcznie...
wymiana fabia wymiana komputera fabia wymiana wiązki fabia
wymiana touchpada błędy wózków still czarny korektor radmor
bateria hilti bateria parkside
Minia a dwutlenek ołowiu w farbach antykorozyjnych Solarman Smart: Jak dodać logger do nowej instalacji?