Np wypalone /pogięte zawory. Rozrząd się nie rozleciał ,nie przeskoczył?
Czujnik raczej nie kłamie. Ciągnie lewe powietrze albo zawory podparte/wypalone.
Na bank coś Ci się kopie z EGRem. Ale nie widzę związku, żeby mógł wypalić zawory.. może zrobili Ci tą głowicę jakoś trefnie? Wady szlifu albo coś w ten deseń.
[quote="Krzysiek128"]Mi po raz pierwszy zrbiło się to po 47 tys- fabia 1.2- rocznik 2003. Mechanik zdjął głowicę, splantował, wymienił zawory, bo oczywiście były pogięte i popalone, zmienił rozrząd i pojeździlem kolejne 40 tys i znów ta sama historia... Nigdy nie odpalałem pojazdu na pych, tankuje tylko na BP. Ten typ tak ma- zwróć uwagę, że gwarancja...
Zakręć butlę w bagazniku wypal resztki gazu z instalacji i polataj na benzynie. Zobacz wtedy czy będa usterki.
Wypalone zawory na 2-gim garnku, zawsze wypalaja sie na drugim , przynajmniej miałem chyba 3 fabie, jednego FOX-a i polo, wszystkie głowice do roboty.
Sonda jest na wydechu i mierzy ilość tlenu w spalinach . Jeżeli mieszanka naprawdę jest za uboga to szukałbym raczej lewego luftu, albo przyczyny dlaczego dostaje za mało paliwa. (wypalony zawór wydechowy albo wypadanie zapłonów daje za bogatą na sondzie).
Witam wszystkich i dziękuję wam za pomoc!! Fabia chodzi dobrze po naprawie głowicy;) Przyczyną były jednak wypalone zawory wydechowe w 1 i 2-gim cylindrze pierwsza odpowiedz na mojego posta była trafna i nią się też sugerowałem dziękuję wszystkim a szczególnie użytkownikowi robmaz ponieważ jego podpowiedź była strzałem w dziesiątkę:) Pozdrawiam! Zamykam...
Wypalone zawory, głowica do roboty. Ot taki standard.
Więc masz wypalone zawory, ewentualnie brak wysterowania cewki.
Kolego w tych silnikach producent przewiduje tylko naprawę głowicy, nie ma dostępnych pierścieni. Mogę podpowiedzieć tobie że pierścienie można dobrać ale nie orginalne. Najczęściej jest problem z zaworami wypalonymi, powstający od zużytego katalizatora. Pozdrawiam.
Przyczyną usterki były wypalone zawory, bardzo duża ilość nagaru w kanałach. Jeden z trzonków zaworu wyglądał jakby go mysz ogryzła. Byłem sam zdziwiony, że po 140kkm głowica może być tak zdewastowana, fakt że od pierwszego kilometra auto miało gaz założony fabrycznie. Mechanik mówi, że jest bardzo zdziwiony, że silnik aż tak wysoko i równo trzymał...
Pomierzyć kompresje jak się rozgrzeje. Zapewne wypalone zawory, standardowo.
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Skoro silnik BBY to jest tam elektroniczna przepustnica, bez linki. Przy pedale przyspieszenia jest tylko potencjometr, sygnał z tego potencjometru idzie do ECU i ono steruje serwomechanizmem w przepustnicy otwierając ją lub zamykając o zadany kąt. Serwomechanizm to silnik prądu stałego z przekładnią i enkoderem, najczęściej potencjometrem, dającym...