Witam wszystkich i dziękuję wam za pomoc!! Fabia chodzi dobrze po naprawie głowicy;) Przyczyną były jednak wypalone zawory wydechowe w 1 i 2-gim cylindrze pierwsza odpowiedz na mojego posta była trafna i nią się też sugerowałem dziękuję wszystkim a szczególnie użytkownikowi robmaz ponieważ jego podpowiedź była strzałem w dziesiątkę:) Pozdrawiam! Zamykam...
Wypalone zawory na 2-gim garnku, zawsze wypalaja sie na drugim , przynajmniej miałem chyba 3 fabie, jednego FOX-a i polo, wszystkie głowice do roboty.
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Fabia 1.4MPI - miałem problemy z zabrudzoną przepustnicą. Czyszczenie narazie załatwiło tą sprawę ale na jak długo ??? Czy nie będzie lepiej usunąć przyczynę a nie skutek? Przyczyną powstawania nalotu na gardzieli przepustnicy jest odma komory korbowodu i wkładu wegla aktywnego, których ujście znajduje się tuż nad klapką przepustnicy. Odma wkładu wegla...
Witam. Mam problem z Fabia w postaci wypadania zaplonu na 3 cyl. Przelożyłem cewki z 3 cyl na 2 cyl dalej blad wypadanie zaplonu na 3 cyl. Postanowiłem zajrzeć do swiec. Byly juz wyeksploatowane wiec wymienilem na nowe. Problem dalej jest. Psiknalem w dolot plakiem silnik zaczal normalnie pracowac dopuki nie wypalil plaka i od nowa siepie nim. Sprawdzilem...
Witam, przestał mi działać tylny spryskiwacz, sprawdziłem czy przy silniku tylnej wycieraczki wężyk doprowadzajacy płyn i okazało sie ze płyn w ogóle tam nie dociera. Gdzie znajdują sie inne polaczenia w tym układzie?
[youtube]https://youtu.be/xIS8TW4zZM0[/y... Orientuje sie ktos co to moze byc? Dzieje sie tylko na zimnym. Jedno albo dwa pierwsze pusczenia sprzegla. Jak przeszly mrozy to juz w ogole ustalo. Filmik z zeszlej zimy ale teraz zrobilo sie chlodniej i znow skrzypnelo. Od razu mowie ze nie pedal.
W mojej fabii 1.2 HTP 6V musiałem wymienić silnik AWY ponieważ poprzedni brał bardzo dużo oleju. podczas wymiany mechanik stwierdził, że mam uszkodzony katalizator (zapewne przez spalanie oleju) jest pokruszony w środku. Mechanik mówił, ze można usunąć pokruszone z wnętrza pokruszone kawałki katalizatora i tak jeździć bo nowy katalizator jest strasznie...
Ostatnio silnik w fabii mojego ojca zaczal sie dziwnie telepac na jalowych obrotach, dzisiaj po zmierzeniu cisnienia na cylindrach okazalo sie ze na trzecim jest okolo 10bar. Jutro zdejme glowice i oddam do zakladu do naprawy. Czy ktos orientuje sie co jest przyczyna wypalania sie zaworow w tych silnikach ? W internecie wyszukalem ze to nie odosobniony...
Zauważyłem olej na misce w aucie - Fabia 1,4 16V Silnik AUB 2001rok Wygląda na to że olej spływa z wyższego miejsca. Wrzucam fotografię. Jak fachowo nazywa się to ustrojstwo nad miską? Na prawo od przegubu, na linii korka spustowego. Wygląda na to że tam jest zaolejone. Można to uszczelnić bez spuszczania oleju? https://obrazki.elektroda.pl/7217514700_...
Jak w temacie 1-12, 2- 12, 3-16,5, próba olejowa 1-12, 2-12, 3-19 o czym to świadczy. I jeszcze zapytanie o grupę pomiarową 12 kanał 87-28, przy dodaniu gazu 88-28. Wypadanie zapłonu na 2 cylindrzę 15 grupa. Co o tym myślicie. Rozrząd sprawdzony na blokady. Proszę o sugestie, silnik nie bierze oleju. Pozdrawiam. cewki podmienianie
Mam pytanko. Fabia 1,4 16v uboga mieszanka,falują obroty błąd 16555. cisnienie sprawdziłem na listwie 3bar. Jaka może być przyczyna?
Usterka jak w temacie. Przy ruszaniu i dodawaniu wywala ten błąd "czujnik kąta dla zaworu ruchu przepustnicy" brakuje mocy, dusi sie. Nie patrzyłem jeszcze nic, tylko diagnozowałem, ale klient ma przyjechać jutro więc w związku z tym mam pytanie czy spotkaliście sie z czymś podobnym? Na moje oko coś z nastawnikiem. Autko bez LPG 90 tys km od nowości...
Witam kolegów. Mam do naprawy Fabię 1.2/47kw, właściciel spawał wydech nie odłączył akumulatora,po spawaniu okazało się że silnik wchodzi tylko do 3000obr, mimo ze pedał gazu wciśnięty do końca,wchodzi na 3000obr i słychać jak ecu odcina zapłon . Błędy są następujące: czujnik położenia wałka rozrządu/przerwa i brak podgrzewania sondy/przerwa. Czy te...
Witam, auto mam od niedawna. Dzis wyjmowalem dywaniki gumowe i bylem w szoku kiedy zobaczyłem pod nimi wodę. Niestety woda jest zarowno z przodu jak i z tylu. Dotyczy to lewej strony auta. Ktos miał już taki problem?
Jak w temacie. Auto ma ok. 150 tys. przebiegu. Około 80 tys. km wstecz wymieniony był czujnik ciśnienia gazu oraz reduktor. Aktualnie pracuje Landi Renzo LR LI02. Nie zawsze przełącza na gaz. Jeśli już przełączy to jest OK cała trasę. Nie ma innych objawów, nic nie "zamula", nie szarpie. Często jest tak, że po rozgrzaniu silnika próbuję jeszcze ręcznie...
Witam mam problem z fabia 1.0 CHYA LPG 2016r 80 tys km Od kilku dni jest wypadanie zapłonu 1-2 Cylinder na wolnych obrotach jest ok powyrzej 2 tyś zlicza wypadanie zapłonu jak szalony na słuch silnik prauje ok Zrobione Podmiana świec z 3 cylinder , cewka , wtryski zamienione miejsami kompresja równa na każdym 13 bar dolot szczelny , sondą wykręona przed...
Panowie co tam odciąć najlepiej? Może być pompa paliwa. Do przekaźników kiepski dostęp.
https://www.youtube.com/watch?v=qc2bl4Ks... Hej prosze o ocene filmiku. Mam problem z szarpaniem podczas naciskania i odpuszczania gazu. Tylko tych momentach. Gdy caly czas przyspieszam albo hamuje silnikiem to jest ok. Wyczytalem ze moga to byc luzy w mechanizmie roznicowym. I zastanawia mnie czemu caly silnik i skrzynia sie tak trzesa...
Mam od pół roku "problema" ;) - Fabia 1.4 z sinikiem AME-1.4 8V 68KM. Otóż po wyłączeniu zapłonu kluczykiem silnik nadal pracuje i szarpie przez jakieś 1-2 sek. Dzieje się tak tylko na gazie w ok. 70 % przypadków wyłączania silnika, zauważyłem, że szczególnie jak silnik jest mocno zagrzany. Mechanik - gazownik wymienił elektrozawór, świece, wyczyścił...
szukałem posta o podobnej treści i nie znalazlem ciekawi mnie sposób w jaki mozna sprawdzic poprawność działania czujnika poziomu cieczy w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego? może należałoby jakiś zbudować układ elektroniczny? jesli ktos z forumowiczów zajmował sie tym tematem to zapraszam do dyskusji
Witam Serdecznie Mój problem polega na niewielkim falowaniu silnika na biegu jałowym któremu towarzyszą drgania przechodzące przez całe auto. Czasem po dojechaniu do skrzyżowania obroty zaczynają skakać 800-500-800 i po około 20 sekundach silnik się uspokaja. W samochodzie wymieniłem już Cewkę zapłonową Czujnik położenia wału korbowego Łańcuch rozrządu...
Witam Czy jest jakiś sposób aby zdiagnozować poduszki przednich amortyzatorów bez ich demontażu ?
Kolego w tych silnikach producent przewiduje tylko naprawę głowicy, nie ma dostępnych pierścieni. Mogę podpowiedzieć tobie że pierścienie można dobrać ale nie orginalne. Najczęściej jest problem z zaworami wypalonymi, powstający od zużytego katalizatora. Pozdrawiam.
Zakręć butlę w bagazniku wypal resztki gazu z instalacji i polataj na benzynie. Zobacz wtedy czy będa usterki.
Pomierzyć kompresje jak się rozgrzeje. Zapewne wypalone zawory, standardowo.
Wypalone zawory, głowica do roboty. Ot taki standard.
Więc masz wypalone zawory, ewentualnie brak wysterowania cewki.
Czujnik raczej nie kłamie. Ciągnie lewe powietrze albo zawory podparte/wypalone.
Np wypalone /pogięte zawory. Rozrząd się nie rozleciał ,nie przeskoczył?
Witam, podłączę się do postu. Pytanie, czy słupek BBM można wymienić na CHF? Czy jest jakaś znacząca różnica? Dodano po 5 witam mam silnik bbm i muszę go wymienić ponieważ w moim wypaliło zawór , pytanie czy można przełożyć na słupek chf czy to ta sama konstrukcja? Dziękuję za odpowiedź
Sonda jest na wydechu i mierzy ilość tlenu w spalinach . Jeżeli mieszanka naprawdę jest za uboga to szukałbym raczej lewego luftu, albo przyczyny dlaczego dostaje za mało paliwa. (wypalony zawór wydechowy albo wypadanie zapłonów daje za bogatą na sondzie).
Na bank coś Ci się kopie z EGRem. Ale nie widzę związku, żeby mógł wypalić zawory.. może zrobili Ci tą głowicę jakoś trefnie? Wady szlifu albo coś w ten deseń.
Witam forumowiczów. Tematem jest Skoda Fabia II 1.4 TDI. Powoli kończą mi się pomysły, co mogło się wydarzyć. Mianowicie pewnego razu nagle autko straciło moc, z wydechu podczas przyspieszania wydobywają się kłęby dymu, a w silniku jakby coś stukało, fukało, nie jest to metaliczny dźwięk. Na wolnych obrotach wszystko jest w porządku, a gdy załącza się...
Z tym wypadaniem zapłonów to było bardzo dziwnie. Wypadały mi zapłony z 1 i 3 cylindra. Więc podejrzewając wtrysk gazu, zamieniłem wtryski 3 z 2. Ta operacja spowodowała, że liczniki misfire przestały zliczać. Silnik nadal pracuje nierówno, ale nie ma takiego 'naliczania' niewybuchów w cylindrach. Gdybyśmy przyjęli, że powodem jest lewe powietrze to...
Przyczyną usterki były wypalone zawory, bardzo duża ilość nagaru w kanałach. Jeden z trzonków zaworu wyglądał jakby go mysz ogryzła. Byłem sam zdziwiony, że po 140kkm głowica może być tak zdewastowana, fakt że od pierwszego kilometra auto miało gaz założony fabrycznie. Mechanik mówi, że jest bardzo zdziwiony, że silnik aż tak wysoko i równo trzymał...
Skoro silnik BBY to jest tam elektroniczna przepustnica, bez linki. Przy pedale przyspieszenia jest tylko potencjometr, sygnał z tego potencjometru idzie do ECU i ono steruje serwomechanizmem w przepustnicy otwierając ją lub zamykając o zadany kąt. Serwomechanizm to silnik prądu stałego z przekładnią i enkoderem, najczęściej potencjometrem, dającym...
wypalone zawory zawory wypalone wypalone zawory astra
zasilacz ncp1203 trilux wysoki k7s5a schemat
ariva reset regulatory temperatury kotłów gazowych
Wymiana simmeringu półosi prawej Volkswagen Passat B6 105 KM – instrukcja krok po kroku Setra 500 – przednie drzwi nie otwierają się po naciśnięciu przycisku, brak reakcji DCU