Pewnie głowica do ściągnięcia bo wypalone zawory
Wypalone zawory ssące, źle wyregulowane, skrzywione, przytarte prowadnice zaworów, pęknięta sprężyna. A na jakiej podstawie to stwierdziłeś?
Dokładnie tak, przy tym przebiegu zdarzają się wypalone zawory w silnikach pracujących tylko na benzynie.
Jeśli autko przejechało już na LPG ładnych pare kkm a ciśnienie sprężania niskie na dwóch cyl. to w pierwszym rzędzie trzeba sprawdzić co z głowicą. Ja obstawiam podparte zawory i/lub wypalone zawory i gniazda. Przy tak niskim ciśnieniu sprężania to nie ma co patrzeć czy świece się zalewają.
Po 1 zrób regulacje silnika zawory + pompowtryski w jakimś porządnym warsztacie. Generalnie jeśli ma około 1 mln to wtryski nie powinny być aż tak złe ale też mogą być w tragicznym stanie. Może masz wypalone gniazda na zaworach bo może nikt nie regulował zaworów i masz utratę kompresji.
Jest jeszcze opcja ze glowica sie nie doszczelnila (sprawdz czy nie dmucha z tych srobek z dziorkami na glowicy), Czy robiles probe szczelnosci zaworow moze sa wypalone zawory lub gniazda.
Nikt nie zamierza ,,jeździć ". Zatytuował bym ten post jako ,,Zdychający Chińczyk :cry: " Zwyczajnie - silnik się kończy, a nie prądnica, więc szczotki, etc. to zbędny wydatek. Jak już nowe części, to tłok, cylinder i pierscienie. Moze mieć ten silnik także wypalone zawory (szczególnie wydechowy), wiec pomiar kompresji niezbedny i od tego trzeba zacząć.
Owszem, może byś standardowo zatkana magistrala i starte krzywki, ale jeżeli cylinder nie chodzi tylko na jałowym, to przyczyną mogą być również wypalone zawory i gniazda. Zdejmij pokrywę i sprawdź stan wałka. Jak będzie OK, to zmierz kompresję. Jak i tu będzie wszystko OK, to poszukamy dalej.
Nagle wskoczyły krasnoludki do silnika z palnikiem i upaliły zawór...
Uszczelniacze zaworowe... Luzy na prowadnicach-- Wypalone zawory wytarte/zapieczone pierścienie olej czysty? nie ma w nim paliwa? Z opisu uruchamiania wynika że rozrusznik ma problem z obróceniem silnikiem - jak napisałeś stoi dęba, jeśli kilka razy potrzymałeś go na zblokowanym to masz rozrusznik do roboty. Zacznij od doprowadzenia instalacji rozruchowej...
Które tłoki oraz jakie zawory wypalone?
Skoro silnik BBY to jest tam elektroniczna przepustnica, bez linki. Przy pedale przyspieszenia jest tylko potencjometr, sygnał z tego potencjometru idzie do ECU i ono steruje serwomechanizmem w przepustnicy otwierając ją lub zamykając o zadany kąt. Serwomechanizm to silnik prądu stałego z przekładnią i enkoderem, najczęściej potencjometrem, dającym...
Odnośnie diagnoz mechaników mam swoje zdanie, bo już byłem u takich co chcieli wymieniać każdą część a okazywało się, że problem był gdzieindziej, więc dlatego zawsze wolę wcześniej zapytać. Byłem dzisiaj w warsztacie, pierwsze wyskoczył błąd spalania na 1 i 3 cylindrze a finalnie się okazało, że jest brak kompresji na 2 cylindrze, więc prawdopodobnie...
Jeśli luzy są na pewno szklankami można je wyregulować tylko dalej nie będzie wiadomo w jakim stanie zawory i gniazda czy nie są już nadpalone, ponoć przy ciśnieniu jakie mam 9 10 10 10 zawory jeszcze nie są konieczne do wymiany... Napisałem Ja bym zaczął od pomiaru luzów zaworowych, ten pomiar pokaże, czy jest konieczność regulacji luzów (małe luzy)...
albo głowica ma wypalone i podparte zawory wydechowe na środkowym cylindrze sprawdź napięcie lądowania
Sprzęt byl wadliwy. Na 2 cylindrze 7 pokazało po ponownym sprawdzeniu na innym sprzęcie. Po rozebraniu mechanik zauwazyl wypalone zawory a głównie ten drugi
Witam. Renault Modus silnik 1.2 16v D4F740 75KM Po rozgrzaniu zaczynają wypadać zapłony na biegu jałowym jak i pod obciążeniem. Jadąc ze stała prędkością też zdarzy się szarpnięcie. MAP po rozgrzaniu ~300 mBar. Głowica robiona ( wypalone zawory ) około 15 tyś km temu, ale właściwie to szarpanie było cały czas. Zawory ustawione powtórnie, czujnik wału...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam, z tego co mi wiadomo, to może być nieszczelny dolot, zawory do regulacji lub wypalone gniazda zaworowe, cewka/i lub/i przewody WN, może też czujnik położenia wału, może za słabe ciśnienie paliwa.
wypalone części tłoka blokowały zawory w turbinie
Spokojnie reguluj na 0,1 mm ssący i wydechowy. Ludzie często zapominają o luzie. Taki większy na dłużej wystarcza. Motor odpala i chodzi. Lepsze to niż wypalone zawory.
Wypalone zawory ssące albo za duże luzy zaworowe.
Pytani podstawowe " drugie " tzn nowe ,czy używane . Bo w używkach trafienie na takie samo uszkodzone to spore prawdopodobieństwo . Poza tym jest jeszcze szansa np. na wytarty wałek rozrządu , zarośnięty syfem z EGR kolektor ssący , brak ciśnienia , wypalone zawory , czyli całą masę usterek tak mechanicznych jak i elektrycznych .
Swieca w jakim stanie ? Moze wypalone zawory ? Kompresje zmierz.
Zawór wypalony. Wydechowy. Taki standard tych aut.
Witam , posiadam Polo 9n 1.2 12v szarpie przy prędkości 20-40 i 60-80 powyżej 90 już normalnie chodzi na dzień dzisiejszy zamówiłem świece 3 nowe (na 188 tys wymieniałem a mam 205 00km) zamówiłem nowa przepustnice bo moja jest uszkodzona i jeżdzę na używanej pożyczonej z drugiego auta (ale to wpływu nie ma czy na mojej starej która się uszkodziła czy...
Rozumiem że turbosprężarka za te 1200 zł to sama się regeneruje? Zmęczenie auta ogromnym nalotem przez co dużo więcej napraw to też w gratisie? Wycieki i inne rzeczy? Z resztą ile jest takich diesli bez dwumasy? jakieś np. 1,9 tdi z połowy lat 90 tak? Wypalone zawory w benzynie to efekt kiepskiego LPG, z resztą kto mówi żeby kupować z LPG? można kupić...
Sprawdź testerem ciśnienia sprężania kompresję na wszystkich cylindrach. W tych silnikach często są wypalone zawory wydechowe.
Generalnie samochod byl po wiechaniu do rowu tyle wiedzialem kopcil od samego poczatku rylko obstawiałem na poczatku wypalone zawory po regeneracji glowicy obstawialem turbo zawory faktycnzie byly wypalone ale podczas jazdy przed regeneracja glowicy zaczął chodzić jak traktor nagle co dokladnie nie wiem bo dziewczyna jechała i wtedy okazalo sie ze byly...
Grzesiek126p a sprawdzali szklanki? W t-jetach ostatnio często się z tym spotykam. Najlepiej jakby zdjęli półgłowiczkę właśnie po odstaniu całej nocy, na zimnym, bez uprzedniego odpalania, zeby ich nie nabiło. Jeśli wyciągną półgłowiczkę i szklanki będą miekkie,tzn ze nie trzymaja i wymagają wymiany,a wszystko wróci do normy. przy okazji gdy będzie...
Dzieki!!! Tez o tym pomyslalem tzn kompresji bo do glowy wpadly mi wypalone zawory przez LPG!!!!
Witam Cruze z LPG. Na wolnych pracuje nierówno, buja go. Pokazuje błąd związany z 2 sondą Lambda. Wygląda jakby wypadał zapłon i słychać dopalanie w wydechu. Raczej nie kojarzę tego z cewką - pokazało by w błędach. Auto jest zamulone, przydławia się i żeby jechać trzeba pracować sprzęgłem i gazem. Może zawory wypalone? Czy pomiar kompresji pokaże stan...
Zawory byly wypalone przez gaz . Juz zrobione ! :)
Problem rozwiązany okazało się że są wypalone dwa zawory ssące.
Mario.M już wiem co jest grane niema ciśnienia na cylindrach zawory tak na zdrowy rozum jak by cos było uszkodzonego zapalała by się pomarańczowa lampka diagnostyki , wiem jak sprawdzić błędy po prostu jak na cylindrze jest mniej niż 4 atmosfery wszystko mówi za siebie zawory wypalone
Silnik zrobiłem były wypalone zawory w głowicy ale problem trzasków w skrzyni pozostał zmieniłem wszystkie elektrozawory z wiązką i dalej to samo no dziwne to dosyć. Ma ktoś jaki pomysł?
to mogą być zawory wypalone lub gniazda zaworow badz pierścien olejowy nie trzyma
Na początek to proponował bym sprawdzić kompresję na cylindrach, 13 lat na LPG to wypalone zawory i pewnie owal na cylindrach. Teraz będziesz wymieniał co "niby " jest już słabe i może pomoże a koniec końców auto jak szarpało dalej będzie szarpać. podstawa to dobre świece i auto ogarnąć na benzynie.
jak nie rozrząd to ciśnienie mu pomierz, może zawory wypalone
Witam mialem podobne objawy i u mnie okazalo sie ze zawory byly wypalone mierzylem kompresje wszystko oki po 11 az w koncu zdjelismy glowice i okazalo sie ze zawory
Wychodzi na to, że wykluczył kolega chyba wszystkie usterki elektryczne wiec pozostaje mechanika. Być może silnik jest zajechany lub głowica ma wypalone zawory od źle ustawionego gazu. Robił kolega pomiar kompresji na cylindrach?
O takich podstawach jak świece i kable to chyba nie trzeba wspominać. Przy gazie wymieniam świece co 60 tys , regulacja zaworów robię co 80tys po każdej regulacji kalibracja instalacji gazowej. W moim silniku były wypalone tylko zawory na 1 cylindrze silnik na benzynie lekko szarpał na wysokich obrotach wszystko było ok, trochę słabszy ale i tak pojechałem...
byłem u mechanika powiedział że nie pali na jeden cylinder , i poszła uszczelka pod głowicą albo zawory wypalone ale na razie jeździł będzie
0.05 za mało i to o wiele. Przy nagrzaniu zawory są podstawione i bardzo prawdopodobne że już są wypalone
witam zrobiłem głowice poniewaz były wypalone zawory głowica sprawdzona złożyłem na nowych uszczelkach i śrubach po odpaleniu auto kociło na biało lecz myslalem ze sie to uspokoi ale nadal kopci na biało lekko gryzącym dymem co możę być uszkodzone czyżby uszczelka ?
czyli przestawiony rozrząd i wypalone zawory można wykluczyć?? a co z pierścieniami?? skoro auto nie bierze oleju?? ale kopci na biało (tylko na ciepłym).
Podparte zawory albo wypalone już gniazda.
Mam pytanie w sprawie ursusa c330, ponieważ już od dłuższego czasu nie mogę sobie z nim porodzić, a mianowicie chodzi o problem z zapalaniem na zimnym silniku. Kiedy chcę go odpalić po nocy (nie zależnie czy jest 11 stopni na dworze czy -1) to długo kręci i kopci tak na białawo, a gdy już zapali to przez pierwsze 10 sek. nie wkręca się na obroty i...
Ale piszecie głupoty z tym wykasowaniem błędów mój kolega zawsze wykasowuje błędy i do bramy zawsze daje gwarancję. Hitem była jego naprawa euro 6 - gość 3 razy przyjeżdżał na usterkę silnika i dpf-u. Zawsze wykasowana , i jak to możliwe że zawory wypalone dpf wypchnelo z obudowy 10cm, i kierowca jeszcze dzwoni ze nie może odpalić. Ja polecam jeżeli...
Mechanik rozebrał silnik i wypalone zawory oraz cieknie olej z pod głowicy
wypalone zawory wypalone zawory astra wypalone zawory koszt
zasilacz lp78a sterownik kontroler ethernet atheros miernik napięcia icl7107
indukcja amica używana gruntowa pompa ciepła
Schemat podłączenia instalacji elektrycznej silnika Alpina ST 350 – rozruch i zapłon Samoczynna zmiana trybu w BenQ GH650 - przyczyny i rozwiązania