Pewnie głowica do ściągnięcia bo wypalone zawory
Dokładnie tak, przy tym przebiegu zdarzają się wypalone zawory w silnikach pracujących tylko na benzynie.
Wypalone zawory ssące, źle wyregulowane, skrzywione, przytarte prowadnice zaworów, pęknięta sprężyna. A na jakiej podstawie to stwierdziłeś?
Jest jeszcze opcja ze glowica sie nie doszczelnila (sprawdz czy nie dmucha z tych srobek z dziorkami na glowicy), Czy robiles probe szczelnosci zaworow moze sa wypalone zawory lub gniazda.
Jeśli autko przejechało już na LPG ładnych pare kkm a ciśnienie sprężania niskie na dwóch cyl. to w pierwszym rzędzie trzeba sprawdzić co z głowicą. Ja obstawiam podparte zawory i/lub wypalone zawory i gniazda. Przy tak niskim ciśnieniu sprężania to nie ma co patrzeć czy świece się zalewają.
Owszem, może byś standardowo zatkana magistrala i starte krzywki, ale jeżeli cylinder nie chodzi tylko na jałowym, to przyczyną mogą być również wypalone zawory i gniazda. Zdejmij pokrywę i sprawdź stan wałka. Jak będzie OK, to zmierz kompresję. Jak i tu będzie wszystko OK, to poszukamy dalej.
Nikt nie zamierza ,,jeździć ". Zatytuował bym ten post jako ,,Zdychający Chińczyk :cry: " Zwyczajnie - silnik się kończy, a nie prądnica, więc szczotki, etc. to zbędny wydatek. Jak już nowe części, to tłok, cylinder i pierscienie. Moze mieć ten silnik także wypalone zawory (szczególnie wydechowy), wiec pomiar kompresji niezbedny i od tego trzeba zacząć.
Kompresja padaka. Na jednym 2 na reszcie 6-8. Głowica, zawory? Nie kopci pracuje cichutko
Rozróżniasz wypalenie zaworu od ukruszenia, urwania grzybka, uszkodzeń zmęczeniowych? Najwyraźniej nie więc nie radź jak nie masz pojęcia. Jakich "nas", tylko ty w wątku jesteś odporny na wiedzę.
Ja obstawiam brak kompresji na tych cylindrach. Ledwo zapalają mieszankę. Albo wypalone przez gaz zawory.
Wcześniej pisałeś że masz 12 bar ciśnienia, więc jakim cudem są wypalone zawory? Gdzieś piszesz nieprawdę. Jak wcześniej pisałem - obejrzyj dokładnie łożyskowanie wałków
Uszczelniacze zaworowe... Luzy na prowadnicach-- Wypalone zawory wytarte/zapieczone pierścienie olej czysty? nie ma w nim paliwa? Z opisu uruchamiania wynika że rozrusznik ma problem z obróceniem silnikiem - jak napisałeś stoi dęba, jeśli kilka razy potrzymałeś go na zblokowanym to masz rozrusznik do roboty. Zacznij od doprowadzenia instalacji rozruchowej...
Wypalone zawory ssące albo za duże luzy zaworowe.
Wypalone zawory, głowica do roboty. Ot taki standard.
Spokojnie reguluj na 0,1 mm ssący i wydechowy. Ludzie często zapominają o luzie. Taki większy na dłużej wystarcza. Motor odpala i chodzi. Lepsze to niż wypalone zawory.
Swieca w jakim stanie ? Moze wypalone zawory ? Kompresje zmierz.
Witam. Renault Modus silnik 1.2 16v D4F740 75KM Po rozgrzaniu zaczynają wypadać zapłony na biegu jałowym jak i pod obciążeniem. Jadąc ze stała prędkością też zdarzy się szarpnięcie. MAP po rozgrzaniu ~300 mBar. Głowica robiona ( wypalone zawory ) około 15 tyś km temu, ale właściwie to szarpanie było cały czas. Zawory ustawione powtórnie, czujnik wału...
Stary Diesel: - kosztowne wtryski. Poza tym nie widzę istotnej różnicy w cenie części, jeśli kupimy auto bez dwumasy i DPF. A to, że ma problemy w zimę, to tylko przez zaniedbanie układu paliwowego przed sezonem zimowym. Benzyna + LPG: - wypalone zawory. - wypalone uszczelki głowicy. - problemy z falowaniem obrotów biegu jałowego. - dodatkowy serwis...
Jak wyżej, wada tych silników, wypalone zawory.
Rozkalibrowany parownik i/lub wtryski LPG rozjechały Ci adaptacje w sterowniku benzyny. Valteki w miarę trzymają parametry przez 10-15tys. km, reduktor powinien wytrzymać bez regulacji przynajmniej 50 tys. km. Wyregulować/zregenerować reduktor, wyczyścić i skalibrować wtryski, a następnie wykasować adaptacje w ECU, pojeździć na benzynie przynajmniej...
Pomierzyć kompresje jak się rozgrzeje. Zapewne wypalone zawory, standardowo.
Więc masz wypalone zawory, ewentualnie brak wysterowania cewki.
Pytani podstawowe " drugie " tzn nowe ,czy używane . Bo w używkach trafienie na takie samo uszkodzone to spore prawdopodobieństwo . Poza tym jest jeszcze szansa np. na wytarty wałek rozrządu , zarośnięty syfem z EGR kolektor ssący , brak ciśnienia , wypalone zawory , czyli całą masę usterek tak mechanicznych jak i elektrycznych .
Brak kompresji. Możliwości: — Brak luzu zaworowego. — Podparte lub wypalone zawory. — Pęknięcie tłoka, zapieczone pierścienie itp.
Miałem podobny problem w takim clio tylko wypadanie zapłonów cylinder 2, okazała się uszkodzona głowica silnika (wypalone zawory), sprawdź ciśnienie sprężania.
Generalnie samochod byl po wiechaniu do rowu tyle wiedzialem kopcil od samego poczatku rylko obstawiałem na poczatku wypalone zawory po regeneracji glowicy obstawialem turbo zawory faktycnzie byly wypalone ale podczas jazdy przed regeneracja glowicy zaczął chodzić jak traktor nagle co dokladnie nie wiem bo dziewczyna jechała i wtedy okazalo sie ze byly...
Dzieki!!! Tez o tym pomyslalem tzn kompresji bo do glowy wpadly mi wypalone zawory przez LPG!!!!
Sprawdź testerem ciśnienia sprężania kompresję na wszystkich cylindrach. W tych silnikach często są wypalone zawory wydechowe.
Usterka mechaniczna. Ustawienie rozrządu, luzy zaworowe albo już nawet wypalone zawory.
Jak ma gaz to jest duża szansa że sa wypalone zawory. Miałem taki sam objaw w audi a4 :)
Witam, posiadam astra x18xe z LPG pojawił się błąd P0170. Autu jeździ normowanie. Były tylko problemy na zimnym silniku że brakowało mocy. Po 2-3 minutach wszystko wracało do normy. Auto było u mechanika sprawdził podobno wszystko od lambdy po wtryskiwacze ciśnienia paliwa, przepływomierz wymieniony bo stary podobno pokazywał za mały przepływ. I twierdzi...
Witam . Tak . I to już w 3 sztukach się pojawiło niska kompresja . W dwóch sztukach gdy była instalacja gazowa były wypalone zawory. W jednym wyciągnięty łańcuch rozrządu powodował podobne objawy.
Właśnie dlatego napisałem przypalone, a nie wypalone zawory. Mogą być również tak zniszczone powierzchnie przylegania, lub zaklejone nagarami, że szczelności nie będzie , a ścianki cylindrów raczej nie wróżą przyszłości.
albo głowica ma wypalone i podparte zawory wydechowe na środkowym cylindrze sprawdź napięcie lądowania
Co ty do mnie bredzisz od kiedy to uboga mieszanka grzeje kata, czym powietrzem, ty przeczytaj co napisałeś i pomyśl, a może tu się na czytałeś i powielasz te głupoty Nie zaprzeczaj sam sobie Uboga mieszanka ma bardzo wysoką temperaturę spalin. Ale to już wiedzą od bardzo dawna szczególnie użytkownicy LPG i wypalone zawory...
Silnik zrobiłem były wypalone zawory w głowicy ale problem trzasków w skrzyni pozostał zmieniłem wszystkie elektrozawory z wiązką i dalej to samo no dziwne to dosyć. Ma ktoś jaki pomysł?
czyli przestawiony rozrząd i wypalone zawory można wykluczyć?? a co z pierścieniami?? skoro auto nie bierze oleju?? ale kopci na biało (tylko na ciepłym).
Mechanik rozebrał silnik i wypalone zawory oraz cieknie olej z pod głowicy
Sprawa rozwiązana wina leżała w głowicy wypalone zawory.
Co powiesz o chip-rezystorze Hmm w sumie wielka glupota, a nazywanie tego chipem to juz nie powiem co :) tu masz ciekawa dyskusje na temat rezystora: http://forum.turbokillers.com/tematy_276... Odnosnie wydechu to faktycznie warto uzbierac na sportowy katalizator i prawde mowiac nie sa to az tak zawrotne ceny - bedziesz mial przynajmniej spokoj...
Kompresję sprawdź lub odpal silnik bez kolektora ssącego. Może być wypalone zawór, pęknięta sprężyna, zaciera się w prowadnicy. Dobrze było by zlokalizować cylinder.
a ja stawiam na wypalone zawory mozrzesz sprawdzić pasek ale nie myśę żeby sie przestawił. nie uniknione bedzie ściągnięcie głowicy zawory na bank do wymianymoze nie wszystkie prowadnice i uszczelniacze koszt w granicach 500zł + uszczelki i robociżna no i szklanki tam gdzie były wypalone zawory 30zł szt. Pozdrawiam!!!
Np wypalone /pogięte zawory. Rozrząd się nie rozleciał ,nie przeskoczył?
Dzisiaj rano próbowałem odpalić i kręcił bez obciążenia. Tkneło mnie, żeby zobaczyć kompresję na wszystkich cylindrach. Wynik był 0 bar. Od razu sprawdziłem rozrząd, czy nie jest przestawiony, i jest na znakach. Co może być przyczyną, że na 4 cylindrach pokazuje 0 bar? Czy mogą być wypalone zawory, uszczelki lub pierścienie? Tylko dziwne, że na wszystkich...
Które tłoki oraz jakie zawory wypalone?
Wypalone zawory jak to w zgazowanym fordzie...
To nie dobrze, może być uszkodzony tłok, pierścienie, wypalone zawory, itp.
Usterką okazały się wypalone zawory. Po dotarciu wszystko ok!
Wychodzi na to, że wykluczył kolega chyba wszystkie usterki elektryczne wiec pozostaje mechanika. Być może silnik jest zajechany lub głowica ma wypalone zawory od źle ustawionego gazu. Robił kolega pomiar kompresji na cylindrach?
Sprawdzałeś gniazda zaworowe, może są wypalone? Zawór wydechowy przepuszcza, podczas sprężania, część paliwa do tłumika i tam następuje jego spalanie.
Na początek to proponował bym sprawdzić kompresję na cylindrach, 13 lat na LPG to wypalone zawory i pewnie owal na cylindrach. Teraz będziesz wymieniał co "niby " jest już słabe i może pomoże a koniec końców auto jak szarpało dalej będzie szarpać. podstawa to dobre świece i auto ogarnąć na benzynie.
Niestety glowica do roboty. Wypalone zawory. Wiem, ze te silniki gazu nie lubia, ale od ostatniej wymiany glowicy minelo tylko 40 tys.
Równie dobrze mogą być wypalone zawory ! Mierzyłeś ciśnienie z próbą olejową ?
Panowie jak wali w dolot ta za wczesny zapłon/przestawiony rozrząd, lub wypalone zawory.
Podwieszone / wypalone zawory... Kiedy ludzie nauczą się korzystać z diagnostyki ?
witam zrobiłem głowice poniewaz były wypalone zawory głowica sprawdzona złożyłem na nowych uszczelkach i śrubach po odpaleniu auto kociło na biało lecz myslalem ze sie to uspokoi ale nadal kopci na biało lekko gryzącym dymem co możę być uszkodzone czyżby uszczelka ?
jak wyrzuca paliwo to zawory nieszczelne,czyli żle ustawiony rozrząd ,wypalone zawory lub wydmuchana uszczelka.Sprawdź ciśnienie na tłokach to coś wyjaśni.
Wiazka przywarta? Brak styku na konektorach? Uszkodzony ster? Usterka mechaniczna typu wypalone zawory? Jakie błedy?
Kolego M50b20 lubi mieć wypalone zawory jak go cisnęli na ubogim gazie , ale to wyjdzie w pomiarze komprescji.
Niestety rurka to nie jest wychodzi na to że to wypalone zawory .Jak odkręciłem początek kolektora ssącego i zaświeciłem do środka koło szustego garu widać trochę zgorzeli i tak jakby mokro było .Decyzja pada za tydzień zciągamy głowicę i do remontu.
Niestety cofnięcie wartości adaptacyjnych nie pomogło. Czy mogą być wypalone zawory przy przebiegu 97tys., ew. co jeszcze może mu dolegać. Dzięki
Sprawdź ciśnienie w cylindrach,jak nic wypalone zawory a jak nie to gniazda zapadnięte i brak komprechy.
Witam! Bardzo prawdopodobne jest to, że mogą ci się nie domykać zawory (mogą być też wypalone), ale jest też prawdopodobne, że objawy te wskazywały by na niesprawność układu zapłonowego (cewki). Musisz troszeczkę posprawdzać - ciśnienie na zaworach, układ zapłonowy... Elektroda wszak wróżką nie jest! Pozdrawiam
Problem rozwiązany okazało się że są wypalone dwa zawory ssące.
Panowie ponawiam pytanie co do dzwonienia zaworów przy schodzenia z obrotów,czy wskazuje to na wypalone zawory czy wypracowane prowadnice?Barzdo bym prosil o odpowiedz.Pozdrawiam i dziekuje.
Kolego jak silnik pracuje dobrze na postoju a problemy są przy jego obciążeniu to masz głowice do zdjęcia.Masz wypalone zawory.
Jeśli będzie negatywny to rozbiórka i weryfikacja czy to pierścienie czy może wypalone zawory, jak będzie ok to może wtrysk uszkodzony albo sterownik silnika ale bez diagnozy i pomiaru to wróżenie z fusów.
Grzesiek126p a sprawdzali szklanki? W t-jetach ostatnio często się z tym spotykam. Najlepiej jakby zdjęli półgłowiczkę właśnie po odstaniu całej nocy, na zimnym, bez uprzedniego odpalania, zeby ich nie nabiło. Jeśli wyciągną półgłowiczkę i szklanki będą miekkie,tzn ze nie trzymaja i wymagają wymiany,a wszystko wróci do normy. przy okazji gdy będzie...
co w niego lałeś? wymień rozrusznik na dobry (pożycz) doładuj akumulator. jak będzie lepiej to znaczy że głowica do remontu (wypalone zawory).
Świece wymienione, KZFR też wymienione. Dziś jeździłem po mieście i zauważyłem, że po dodaniu gazu reaguje z opóźnieniem i to sporym. Jadę w poniedziałek do mechanika, który robił mi rozrząd i głowicę, niech pod kompa podłączy. W sumie nie wiem, czemu tego nie zrobił przy remoncie głowicy. Bo tak jak wcześniej pisałem, wypaliło mi zawór, ale chyba musi...
Pytanie - Jak pracuje silnik, jakie ma objawy jeżeli są wypalone zawory. Po czym to rozpoznać? Bo mnie mechanik straszy i nie wiem czy mu wierzyć.
Rozrząd albo wypalone zawory. Złącze diagnostyczne przy sterowniku silnika - kostka 3-pin, raczej nic tam nie wybadasz, bo sterownik prymitywny a usterka mechaniczna.
Powodem takiego zachowania jest zły AFR, bądź też wypalone zawory lub gniazda, ale to by wyszło na ewentualnym pomiarze ciśnienia sprężania. Najpewniej i najpewniej będzie sprawdzić afr.
Sprawdź ustawienie zaworów bo maja duży wpływ na spalanie i pomierz ciśnienia w cylindrach, jeśli ciśnienie nie wzrośnie zrób próbę olejową i ponownie zrób pomiar ciśnienia, jeśli wzrośnie pierścienie do wymiany, jeśli nie wypalone zawory lub gniazda, co się zdarza jak jeździ się na gazie i nie reguluje zaworów
No skoro ci tak powiedział, i jest tego pewien, to co my tu możemy pomóc? Trzeba zdjąć głowicę, zobaczyć czy gniazdo zaworowe nie uszkodzone i wymienić sam zawór, albo wraz z gniazdem. Nie wiem jak gość rozpoznał wygięty zawór, a nie np. wypaloną przylgnię, ale zawory wyginają się w przypadku kontaktu z tłokiem.
Klasyka wypalone zawory - niestety Stawiam, na to, że za 1 razem mechanik cie oszukał, za drugim razem zmarło na dobre. KIA trzeba umieć zagazować tak by się zawory nie degradowały. W Polsce może 5 ludzi wie jak to ogarnąć inaczej częsta korekta luzu.
Dziękuję za pomoc chyba problem sie rozwiązał kompresja sprawdzona: Cylinder 1 - 9 cylinder 2- 10 cylinder 3 - 13 Czyli wypalone zawory mam rozumieć?
Wypalone zawory na 2-gim garnku, zawsze wypalaja sie na drugim , przynajmniej miałem chyba 3 fabie, jednego FOX-a i polo, wszystkie głowice do roboty.
Uszczelka, wypalone uszkodzone zawory, zużyte pierścienie. I nie, nie można jeździć jak różnica wynosi 11.
Cześć, od czego tak wyglądają tłoki? To wypalone czy odbite zawory? Jeśli dwa tłoki są uszkodzone modna wymienić dwa czy powinno się 4? https://obrazki.elektroda.pl/1440037500_...
Uszczelniacze to tylko od oleju uszczelniają a nie od kompresji. Któryś zawór się nie domyka, lub gniazdo wypalone, ewentualnie pęknięta głowica w okolicach 1 cylindra.
Trzeba to zrobić na star diagnosis, albo ktoś kto robi chip tuning może to zrobić, jeżeli działo się to od początku to możliwe że jest coś źle podpięte do LPG, albo za bardzo przestawiony jest zapłon, ewentualnie wypalone zawory, teorii może być wiele.
Witam, kompresję ma dobrą? Może pierścienie już zużyte, albo wypalone zawory. Ssanie działa trochę w inny sposób, na termoelement jest podawane napięcie, przeważnie z obwodu świateł i powoduje to wypchnięcie iglicy i zamknięcie dodatkowej dyszy ssania. Sam proces nagrzewania się termoelementu i wypchnięcia iglicy odbywa się powoli i trwa kilkadziesiąt...
wypalone części tłoka blokowały zawory w turbinie
Witam. Klapka powinna otwierać się na zewnątrz. Mój kolega miał ostatnio podobną akcję wina wypalone zawory. Sprawdź ciśnienie na baniakach, przy okazji przyjrzyj się świecom( zaznacz gdzie która była).
Ja zrobisz na I gen. to możesz skręcic na ubogo, ale: - powyżej pewnego poziomu "zubażania" zużycie paliwa się zwiększa - mogą wystąpić usterki związane ze zbyt niską prędkością spalania ubogiej mieszanki -> wypalone zawory, UPG itp
Bład to zapewne P0303. wypadanie zapłonu na cyl 3. na wypadanie zapłonu składa sie brak iskry, paliwa (wtrysku), kompresji. Wymieniłes cewke i swiece, wiec mysle ze iskra jest. A tak na marginesie to swieca mokra czy sucha? Pytanie czy masz kompresje? Masz lpg? Wypalone zawory przy lpg sa czeste. Kolejny problem to sterowanie wtryskiwacza. Masz plus...
Moim zdaniem na 99% masz wypalone zawory na pierwszym cylindrze. Jakiego spodziewałeś się spalania w tym aucie? To auto trochę waży a żeby nim się ruszyć to trochę gazu trzeba wcisnąć. W opowieści typu spalanie 8l po mieście raczej włożył bym między bajki.
Sprawny silnik czterosuwowy działa i bez wydechu... jeśli tylko kolektor wydechowy do sondy lambda jest cały to nie ma to wpływu na działanie silnika (chyba, że zawory/gniazda już wypalone). Półoś jest podłączona do skrzyni biegów, zapewne poszedł uszczelniacz, nie ma związku. Jak traci ta moc? Nagle czy stopniowo? Szarpie?
Przed zakupem było coś przy silniku robione, co mówił poprzedni właściciel. Jak długo silnik nie pracował? Z opisu ciężko coś wymyślić. Równie dobrze morze być źle ustawiony rozrząd, moment wtrysku albo walnięte sprężyny na zaworach, czy wypalone zawory i nie ma kompresji. Po zakupie zaczyna się od wymiany oleju i filtrów
Prędzej od zaworu spłynie tłok. Ale nie w tym silniku. Nie ma z czego
Witam Problemem okazał się brak kompresji na 1-szym cylindrze (licząc po francusku pierwszy od skrzyni biegów) Wypalone zawory w głowicy. cisnienia były 12,24,24,25 bar o dziwo przy próbie olejowej ciśnienie wzrastało do 27bar na uszkodzonym cylindrze. W kwestii błędów p1403 i p1404 podejżewam,że rozjeżdża się rezystancja farelki (dodatkowej nagrzewnicy...
Rozumiem że nie byłeś na diagnostyce i nie sprwadziłes jakiego rodzaju usterkę sygnalizuje komp.Mogą być jeszcze 2 przyczyny.Przerabiałem podobna sytuację z omegą z tym samym silnikiem.Sprawdziłbym jeszcze prepływomierz oraz ciśnienie na cylindrach.Mogą być wypalone zawory na jednym cylindrze po eksploatacji na gazie.
Skoro silnik BBY to jest tam elektroniczna przepustnica, bez linki. Przy pedale przyspieszenia jest tylko potencjometr, sygnał z tego potencjometru idzie do ECU i ono steruje serwomechanizmem w przepustnicy otwierając ją lub zamykając o zadany kąt. Serwomechanizm to silnik prądu stałego z przekładnią i enkoderem, najczęściej potencjometrem, dającym...
Zwykle przy sekwencji nie dawaliśmy wariatora. Są jednak przypadki fordowskie i fiatowskie, w który trzeba zadbać o wszystko bo klient będzie wyzywał na wypalone zawory. Może inna sprawa z Sequent24 (PRAWIE sekwencja tak jak PRAWIE Żywiec) i dlatego mówię, by nie zakładać w byle warsztacie.
Po 1 zrób regulacje silnika zawory + pompowtryski w jakimś porządnym warsztacie. Generalnie jeśli ma około 1 mln to wtryski nie powinny być aż tak złe ale też mogą być w tragicznym stanie. Może masz wypalone gniazda na zaworach bo może nikt nie regulował zaworów i masz utratę kompresji.
Właśnie o to chodzi, że sprężanie jest dobre, mierzyłem na wszystkich i jest po 14 bar. A świece, przewody, kopułkę, cewkę zmieniałem i dalej nic, tylko, że pierwszy mierzony był ten cylinder co coś szwankuję.
albo tak, albo wypalone gniazda zaworowe
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Zmierz ciśnienie najpierw na sucho a potem wlej nieco oleju do każdego z cylindrów (kilkanascie mililitrów) i zmierz ponownie. Jeśli ciśnienie wzrośnie znacznie to masz nieszczelność w układzie tłok-pierścienie-cylinder, jeżeli wzrost będzie nieznaczny lub żaden to masz podparte lub/i wypalone zawory. (Dla formalności przypomnę że podczas pomiaru ciśnienia...
zawory wypalone wypalone zawory astra wypalone zawory koszt
triak przekaźnik zimnego nawiewu develop komunikat
Jak zmienić litery na klawiaturze telefonu? Moduł sterujący Samsung BN96-50357A - sygnały i funkcje