Nie.
Nie został czasem zdemontowany fabryczny immobilizer?
Witam. Sprinter 907 nowy model, radio średnie + głośniki Herc DCX 690.3. Chciałem podłączyć głośniki dodatkowe wyżej wymienione, do sprintera z 23r. Radio ma regulacje lewo prawo i tyle. Obawiam się, że jak wepnę się w kable to końcówki mocy, nie dadzą rady. Te głośniki nie inne, ponieważ przekładam łóżko ze starego sprintera i tam są zamontowane i...
Możesz podłączyć zwykły alarm przez przekaźniki lub jeżeli masz fabrycznego pilota, zamontować bezpilotówkę.
Zapewne błędy pojawiły się już przy awarii fabrycznej. Działać powinna, ale głowy nie dam. W Mercedesach najczęściej błędy same znikają po usunięciu usterki (tak przynajmniej bywa z czujnikami ABS - nie wiem jak z całym sterownikiem).
Do każdego "mastera" dochodzą cztery kabelki. Wystarczy dwa z nich odciąć od zamka i połączyć ze sobą robiłem to już parę razy, ale oczywiście nie pamiętam które to kabelki. Na forum jest schemat fabrycznego centralnego - mój, ale nie przeze mnie zamieszczony. Poszukaj. Ta sama sytuacja jest w VITO 638 jakby ktoś miał problem.
W 2004 chyba CANa nie posiada, zamontuj zwykłą bezpilotówkę, montaż jest banalnie prosty, podpinasz się pod sterownik fabryczny zamka i wiśta wio...
Witam, Panowie może mi ktoś podpowie, pomoże gdzie jest ten pin 15 o którym piszą w instrukcji obsługi(dorzucam w pdf) zegara modułowego, odczytywania i kasowania błędów przy jego pomocy. Zegar jest z tyłu 8 pinowy. Ta duża kostka pod autem ma tylko 14 pin. Postępowanie z przytrzymywaniem przycisków nie działa. Dodam że piec jest zamontowany fabrycznie...
przyczepy towarowej Niewiadów Z jaką wtyczką, czy przystosowana do instalacji 12V? pierwszy z nich to jest Subaru Forester a drugi to jest Mercedes sprinter Dokładne modele aut, roczniki i też rodzaj gniazd przyczepy i informacje, czy stosujesz jakiś adapter, czy haki fabryczne itp.
Najtrudniejsze zabezpieczenia do złamania przez złodzieja to są rozwiązania niestandardowe- nie fabryczne.
Witam. Przeglądnąłem stronę studio24.prv.pl i niestety nie znalazłem odpowiedniego schematu podłączenia. Potrzebuję rozpiski jak podłączyć fabryczne radio Beckera do Mercedes Sprinter/VW Crafter 2006, kostki ucięte. Radio bez podłączonego CANa wyświetla PROD i gra 30sek. Zasilanie, głośniki oczywiście standard. Został mi kabel zółto-czarny i 2xCAN....
Czy da się znaleźć gdzieś schemat elektryczny tego samochodu Mercedes Sprinter 315 906.131 Mogę próbować coś znaleźć na temat fabrycznej konfiguracji i wyposażenia, ale do tego jest VIN potrzebny. Nie ma takiej rzeczy jak „schemat” tego auta. Cały układ elektryczny jest rozbity na podukłady i będzie tego ze sto schematów.
Nigdy się nad tym nie zastanawiałem. Natomiast jeśli widziałeś jak to jest skonstruowane, jak mało nadlewu jest nad pierścieniem to chyba też dojdziesz do jednego wniosku. Że to jakiś idiota konstruował. Wydaje mi się, że to po prostu wada fabryczna ale to tylko moje domysły.
Przelotki to osłony gumowe na kable (ładne ale szkoda kasy) Proponuję pociągnąć do tylnycg drzwi gruby kabel żeby siłownik 6kg miał siłe i założyć łącznik taki sam jak na drzwiach rozsównych. -nie chodzi o przelotki gumowe a o pola stykowe łączące się po zamknięciu drzwi,w sprinterze są przygotowane fabryczne otwory na nie.
Witam. Ten problem ma kilka rozwiązań. 1. Przywrócić komputer do stanu fabrycznego i zaprogramować przez SD(na samochodzie). 2. Zaprogramować immo i ecu bez samochodu. 3. Założyc emulator.
Nr urządzenia: 25 2091 114458AA, Model: Hydronic D5W S. Urządzenie było zamontawane fabrycznie w samochodzie Mercedes Sprinter. Oczywiście chodzi o bezpiecznik urządzenia (25 A). Bezpiecznik ulega spaleniu po włączeniu urządzenia (wytrzymuje około dwóch sekund). Z urządzenia czuć jakby coś się paliło, ale w serwisie nie potrawili znaleść usterki.
OK ale co chcesz zrobić z autem? Kupić dpf zamontować i wgrać fabryczny wsad? Czy użerać się przy byle usterce przez mękę wgrywania wsadów w kółko.?
Biję się w piersi bo za szybko sprawdzałem bezpieczniki pod siedzeniem kierowcy. Problem rozwiązany. Przyczyna spalony bezpiecznik po siedzeniem kierowcy.Czysta amatorka :) :) Brawo GERRI.....bo miałeś rację tam wszystko jest i jest to fabrycznie założone. Dziękuję bardzo za pomoc...Gerri.
Koledzy czy może ktoś mi objaśnić jak krok po kroku przy użyciu SD sparować immo w Mercedes Sprinter. Nic nie było tam wymieniane tzn. immo, klucze i ecu fabryczny komplet. Immo po prostu chyba się rozjechało po słabej baterii. Nie bardzo jeszcze znam SD i mam małe kłopoty ze zrobieniem synchronizacji. Proszę o jakieś info tu lub na PW. Z góry dziękuję....
Nie potrafię ci odpowiedzieć czy brak gwintów to błąd fabryczny,ale należności śruby nie zrobią ci nowych gwintów.Gwintuj sam (możliwy nietypowy skok śrub) lub reklamuj
ja dawałem złącze uniwersalne w fabryczny otwór, mieści się i chodzi bez problemu, 6kg siłowniki bezpośrednio w zamek, tylko otwór pod cięgno nawiercić trzeba.
Zwiększenie obciążenia nie powinno wyświetlic błędu (o ile nie będzie to zwiększenie obciążenia ponad miarę - wtedy obwód może się wyłączyc !) Jest to jednak "nie po niemiecku" gdyż przy takim połączeniu przepalenie jednej żarówki w obciążonym dodatkowo obwodzie nie spowoduje zapalenia kontrolki. Jeżeli chodzi o dodatkowe boczne lampy obrysowe to na...
Dogrzewacz: Eberspacher Hydronic D5W S, DC-ZGS-003 Samochód: Mercedes Sprinter (fabrycznie założone) Włączam ogrzewanie: włącza się dmuchawa powietrza w środku, słychać jedno cyknięcie przekaźnika pod fotelem. Ogrzewacz nie daje oznak życia. Nie próbuje startować. Po kilku sekundach wyłącza się dmuchawa w środku. Pompka paliwa spięta na krótko działa....
Zgadza się , połączenie Opel odnosi się też do kilku innych marek aut jak Mercedes Sprinter, niektóre VW... A co do standardu to jest bardzo elastyczny i ma wiele odmian, praktycznie co producent to inaczej a nawet sam VW miał przynajmniej 4 różne rozłożenia kabli w kostkach ISO. I dlatego producent zawsze w instrukcji obsługi samochowu pisze żeby radio...
Szukajkę zaliczyłem i nic nie znalazłem. Mój problem jest następujący - fabrycznie nowy Mercedes Benz Sprinter wyposażony w radio, które melduje się jako "Sound 5". Instrukcja radia mówi o wejściu AUX oraz o funkcji Fader. Jednak zarówno wejście AUX jaki i funkcja Fader są nieaktywne. Radyjko posiada złącze mini-iso i to jest do tego miejsca dla mnie...
Powiedz co robisz z przegrzanym materiałem pochwy mostu? Ehmm - pochwa, to jest to, z czego wychodzi półośka koła - jak to przegrzać? Chyba jedynie w piecu hutniczym. Pisał o spawaniu bieżni łożyska przegrzaniu jej. W jaki sposób jest mocowane łożysko w tym miejscu fabrycznie,wiesz? Wrzuć proszę coś z autodaty na temat tego podzespołu.
Dzięki, sprawdzę jeszcze jakie żarówki siedzą. Gniazdo jest czyste, a moduł jest zainstalowany fabrycznie. Błąd na komputerze wyświetla się również po skasowaniu i włączeniu kierunku bez podpięcia przyczepy.
dzieki kolego ale ja pracuje w tachografach ja wiem jak pracuje impulsator kodowany KITAS i wiem jak zwykly indukcyjny i te nastarsze halotronowe lepiej wiem jak do nich podlaczac baczki mi chodzi o przewody ktore ida do impulsatora fabrycznie montowanego w samochodach bez tacha i to tyle bo ja sobie wyprowadze z tachografu kabel i puszcze w kabel sygnalowy...
Trzeba zacząć od podłączenia komputera, mi to wygląda na błąd czujnika różnicy ciśnień w DPF. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Mam na stanie star diagnozę Ogólnie co było robione: Zmieniłem 4 z 6 wtrysków na nowe, zmieniłem turbinę. W zeszłym tygodniu zmieniłem rozrząd ( łańcuch się wyciągnął i dzwonił ). Wgrywałem fabryczny soft, ponownie usuwałem...
Po wyjęciu licznika w wiązce pod nim znajdziesz przewód czarno-żółty, to zasilanie immobilisera fabrycznego, po przekręceniu zapłonu pojawia się na nim plus, możesz go ciąć i twój sprinterek już nie zagada. Jeżeli ma być tanio, to blokada sensorowa typu PK-10 lub EXTERMINATOR, jeżeli drożej i profesjonalniej to immobiliser transponderowy dwuobwodowy...
Na desce pali mi się żarówka, więc po sprawdzeniu i podłączeniu pod komputer wykazało ze to sa obrysowki a dokladniej z prawej i lewej strony. Dodam że mam sprintera na kontenerze. A po trasie widziałem że niektórzy mają takie obrysowki na dachu. Jeżeli fabrycznie nie byly montowane na dachu obrysowki to czemu pali mi sie ten blad? I jak go skasować?
Witam chcialbym podlaczyc sterowanie centralnym zamkiem do autoalarmu w aucie mercedes sprinter 313 CDI 2.2L 2002 r centralny zamek jest fabryczny i jest sterowany z przelacznika w kabinie przelacznik ma dwa polozenia mozna otworzyc i zamknac osobno tyl i przod oto jakie kolory kabli wychodza z przelacznika: biały z czerwonym paskiem biały z czarnym...
No i tu jest problem: zero informacji o aucie. W sprinetrach były dwie generacje tych sterowników: starszy-mniejsza wtyczka miała pięć przewodów i był to całkowicie niezależny układ adoptowany z silników serii 600... stosowanych w Mercedesie 124 oraz 201 i układ nowszy, na małej wtyczce ma dwa lub trzy przewody. Ten układ współdziała ze sterownikiem...
Dosuwanie czujnika do oporu to zalecenie fabryczne. Czujnik jednak nie może być dosuwany przy pomocy młotka, koszyczek osadzenia czujnika(taka profilowana tulejka oporowa) nie może być zbyt skorodowany, gdyż wtedy czujnik dosunięty do oporu nie odsunie się samoczynnie na odpowiednią, minimalną odległość i jego strona czołowa ulegnie przetarciu. (czujnik...
Nie spotkalem sie jeszcze z wymianą filtra dpf ze wzgledu na to zeby nie dalo sie go wypalic - druga procedura jest zawsze skuteczna pod warunkiem, ze czujniki temperatury sa sprawne. Akurat tu piszemy o Sprinterze - przy dużym stopniu zanieczyszczenia nie jest możliwe wejście w procedurę wypalania wg wymogów fabrycznych gdyż silnik od razu wchodzi...
A o co chodzi z tymi blokadami? One fabrycznie tylko jadą 90km/h czy może jest to flota firmowa, którą właściciel specjalnie zablokował? Swoją drogą to nie wiem po co ci furgonetką jechać więcej niż 90km/h. Stwarzasz duże zagrożenie.
Witaj, dzięki za szybka odpowiedź. Właśnie ogrzewanie jest fabryczne, ten sprinter to jest taki kontener pocztowy z poczty niemieckiej i one wszystkie właśnie były wyposażone w te ogrzewania. Typ ogrzewania to D1L E a numery to 013010 i jakiś drugi 25186801, niestety nie wiem co oznaczają te numery, bo ogrzewanie jest właśnie za fotelem przy ścianie...
Jak w tytule dostałem dwa mercedesy do naprawy z firmy kurierskiej. Obydwa jednakowe kupione w salonie i mają oryginalnie 280 tys. i drugi 310 tys przebiegu. W jednym jak i w drugim nie działa w ogóle ogrzewanie kabiny w czasie normalnej jazdy. W czasie jazdy z góry i przy obrotach silnika 4 tysiące zaczyna grzać i po kilku minutach jazdy z obrotami...
Układ szczelny, tu występują przeźroczyste przewody, więc każdą nieszczelność widać w postaci przepływających bąbelków lub "białego" paliwa. On dobrze pali kolego zeimp, pisałem przecież. Jutro EDC wyjmuję i czekam na drugie o numerach tych samych co siedziało fabrycznie. Do Starki nie mam dostępu niestety, ale texa to też porządny tester, można na...
Fajnie by było jakbyś napisał, jakiego modelu Sprintera uszkodzenie dotyczy - bo dlaczego ja mam się niby domyślać??? Komu powinno zależeć na rozwiązaniu problemu? Mnie czy tobie? Jeżeli chodzi o Sprintera 906 i Vito 639 to była usterka fabryczna objawiająca się błędem wskazań ale w górnym zakresie (pełny i prawie pełny) Jednak błędy faktycznie wskazują...
Co odciąć i w jaki sposób aby w miare skutecznie zabezpieczyć sprintera 313 CDI. Myślałem żeby zastosować jakiś imobilajzer zbliżeniowy do odcięcia, ale nie wiem jak jest z ich skutecznością? Może lepiej zastosować jakiś kontaktron? A co myślicie o odcięciu gniazda diagnostycznego? Wogóle w jakis sposób złodzieje obchodzą fabryczny immobilizer - przez...
czy fabrycznie jest wiązka poprowadzona pod oryginalna kamerę? Nie - nie jest. Musisz mieć odpowiedni kod wyposażenia po rozszyfrowaniu VIN-u obejmujący wiązkę kamery. Jest to przeznaczone do podłączenia do radia z dużym monitorem, lub (w nowszych Sprinterach) monitorek jest w lusterku wstecznym. Jak w kodach wyposażenia nie ma nic interesującego,...
Co odciąć i w jaki sposób aby w miare skutecznie zabezpieczyć sprintera 313 CDI. Myślałem żeby zastosować jakiś imobilajzer zbliżeniowy do odcięcia, ale nie wiem jak jest z ich skutecznością? Może lepiej zastosować jakiś kontaktron? A co myślicie o odcięciu gniazda diagnostycznego? Wogóle w jakis sposób złodzieje obchodzą fabryczny immobilizer - przez...
Witam . Jestem współwłaścicielem Mercedesa Sprintera 2,2 cdi '02r , przerobionego na Campera. Drugim jest mój kuzyn, który mieszka w Danii , i wynalazł ten pojazd w Niemczech ,9 lat temu , od razu z takim zamiarem przeróbki. Moje zadanie w ramach udziału, polegało na przeróbkach budy , przestrzeni kierowcy , utrzymaniu w ciągłej sprawności i garażowaniu.I...
Cześć jedzie gdzieś do 3000tys na każdym biegu czyli pracuje w tzw trybie awaryjnym. 3 tysiące tysięcy to jest TRZY MILIONY. To na pewno nie jest tryb awaryjny. zamieniłem przepływki w aucie jest ta nowego typu nr: A645090004880 Natomiast założyłem na podmianę taką starego typu: A6510900148 Części i ich zamienności nie dobiera się na podstawie numeru...
Witam! Auto posiada fabryczną centralkę. Moduł sterujący znajdujący się pod siedzeniem kierowcy jest uszkodzony. Przewody od siłowników są przecięte pod siedzeniem. Nie wiem czy dobrze dedukuję ale wygląda na to że wszystkie siłowniki to mastery. Chciałbym zastosować uniwersalny sterownik zamka, który zwyczajnie zamienia polaryzację napięcia zasilania...
Tak się składa że jak założysz standardowy moduł np westfali to sterowanie do niego bierzesz z wiązki od lamp tak samo jest zresztą z polskimi zamiennikami np firmy protec,i śmiało możesz założyć gniazdo 7 pin, montujemy tego setki i nigdy nie było problemu. Tak się składa, że jak byś uważnie czytał posty, to piszę o module pod siedzeniem, a te tylko...
Witam bardzo serdecznie.Posiadam Audi 100 C3 2.0 TD silnik NC ,chciałbym założyc sobie obrotomierz i z tym związane będzie moje pytanie.Wiem że producent samochodu do tego silnika zakładał liczniki z obrotomierzem bo w ETCE pisze. Do licznika podpinane są dwie kostki we wszystkich mam komplet kabli,zaden pin w liczniku nie jest wolny i tutaj moje pytanko...
Te wypalenia laminatu wyglądają strasznie :-( Ja nic nie naprawiam, tylko nadstawiam uszu ;-) Ale moze z racji podobnej usterki w moim ex-zestawie zegarów coś zdołam podpowiedzieć. Otóz w moim fabrycznym zestawie liczników do passata B4 znajdował się mikroprocesor Motorolli, który już podczas zakupu auta nie działał jak nalezy. Po rozbiórce zegarów...
Mercedes wszystkie modele: A klasa(W169), B klasa(W245), C klasa(W202, W203, W204), CL(W215), CLK (W208, W209), CLS(W219), E klasa(W210, W211, W212), G klasa(W463), ML (W164, W166), R klasa(W251), S(W220, w221), SL(W230), SLK(W171), VITO (W639), SPRINTER(W906) - Naprawa, generowanie, programowanie kluczyków Mercedes (FBS3) - Naprawa, programowanie...
Sprinter z 2009. Dołożono do niego fabryczny moduł pod fotelem kierowcy. Z modułu wychodziło gniazdo 13 pin (miałem samą wewnętrzną część). Obciąłem ją i podłączyłem wg schematu znalezionego [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Nie widziałem żadnego mikrowyłącznika, ani przewodów do niego. Po długich bojach z ASO w końcu zakodowali...
Witam!!!! Jestem nowy na forum. Szukałem na forum cos podobnego ale nie znalazlem:( Więc pisze: Mam pytanie czy da sie uruchomic w mercedesie Sprinterze CDI z 2002r z fabrycznym tachem termometr zewnetrzny na liczniku??? Czujnik temperatury jest w zderzaku nawet go wymieniłem bo myslałem ze jest uszkodzony. Ale na liczniku nic sie nie pojawiło 2 pytanie...
mercedes fabryczne mercedes sprinter mercedes sprinter schemat sprinter
zatkany wydech zasilacz lodówki rezonans karoserii
podlaczenie czujki podlaczenie czujki
Olej do myjki Stihl RE 232: rodzaj i ilość Schemat wtyczki 10-pinowej zasilacza HiPro HP-U271GF3 LF rev 02