Masz po czesku
Po wymianie parownika BRC naTomaseco falują wolne obroty
Wyszedł Ci średni koszt "diagnostyki" ok 50 zł. Więc Panowie tylko błędy poczytali. Pojechać na prawdziwą diagnostykę. Spalanie zdecydowanie za duże. Nic nie wiemy, jak oscyluje sonda. Pomoc teraz, to wróżenie z fusów. Jeśli jednak myślisz, że auto będzie spalało 5 litrów na 100 km w mieście, to szkoda Twojej fatygi.
Dokładnie, przetarta wiązka.
zrobić prawidłowo nastawy
Witam. Miałem podobne objawy jak miałem uszkodzony czujnik halla.
Następny bojcorz. A gdzie on tam jest? Bo ja wiem, że ruchami biegu jałowego przepustnicy steruje silniczek komutatorowy. Poza tym dziwi mnie to, że założyciel tematu ma fejsika i nie potrafi z niego zrobić użytku. Tam widać czemu faluje!
Zwróć uwagę na parametry bieżące
Witam. Obecnie moja Skoda '99 ma przejechane 155tyś i nie jest zbyt mocno eksploatowana. Po latach doświadczenia wykonałem (adaptacja przepustnicy wcześniej) regulację luzu zaworów bo tak jak koledze zaczęły falować obroty. Obecnie od roku jeździ jak szalona. Oczywiście silnik krokowy musi być sprawny. Wszystko hula...
Spalanie mam na poziomie 9 ~ 10 przy 90km dziennie z długa przerwą. Czyli wtryski do wymiany? da się coś z tym zrobić? Czy ten błąd lambdy (wywala wartość poza zakresem) może być jakimkolwiek argumentem? Co do falowania obrotów przez długi czas wmawiali mi, że mam uszkodzoną przepustnicę i trzeba ją koniecznie zmienić aby falowanie na LPG ustało. Później...
mam problem w skoda felicja 1.3 mpi z wolnymi obrotami,najpierw falowały,czyściłem przepustnice i dopiero zaczeły obroty wskakiwać na bardzo wysokie,na wolnych wogóle silnik nie pracuje,cały czas bardzo wysokie obroty.Proszę o radę.
U mnie wszystko wróciło do normy po wymianie czujnika temperatury. Tzn prawie wszystko bo na PB działa poprawnie(zimny oraz ciepły), natomiast LPG dalej "kuleje" (potrafi zgasnąć przy dojazdach, falują wolne obroty, oraz szarpie przy 2100rpm?!? tak jak by mu gaz wycinało...). Jakieś cenne uwagi?
Witam Kolegów. Dziś przywieźli mi Felicje 1.3 MPI bo obroty Falowały pomiędzy 1800 a 2700. Wymieniali przepustnice.Podłączyłem cdif2 i zrobiłem adaptacje przepustnicy. Wszystko wróciło do normy. W CDIF2 jest specjalna funcja adaptacji dla Skody. Polecam !!!
Mają rację uszkodzenie sondy powinno skutkować błędem. Sondę można sprawdzić choćby multimetrem. Pierwsza sonda na biegu jałowym powinna falować w zakresie 0,2-1V. Czerwony od miernika do przewodu sygnałowego sondy a czarny do masy i odpalić auto. Druga powinna oscylować w zakresie 0,4V. Dodatkowo sprawdzić zasilanie grzałki sondy.
Przyczyną przegrzania była awaria chłodnicy, konkretnie szczeliły przewody i cały płyn chłodniczy wyciekł. Ostatnio sytuacja uległa duzej poprawie. Samochód odpala, jeżdzi w miare sprawnie. Z wcześniejszych objawów zostało falowanie obrotów, kopcenie na biało i świst z silnika. Jeśli to uszczelka, opłaca się to naprawiać ? Ile jestem w stanie tak jeździć...
Ja bym się zastanowił czemu świeca na 4 cyl. jest taka jasna.., coś tam ubogo, weź jakiegoś plaka, albo zmywacz do hamulców i popsikaj po kolektorze ssacym Wyszła jasna bo zdjęcie pstrykane z flashem. Wszystkie 4 świeczki jak leżą koło siebie to wyglądają praktycznie jednakowo. Zastanawiam się nad wtryskiwaczami czy nie leją. Objaw tego "szarpania"...
Witam jestem posiadaczem skody od jakiegoś czasu, problem mam z nią takowy że, podczas jazdy (na zimnym silniku też, choć dużo mniej) występuje powyżej 2 tys. obrotów szarpanie przy rozpędzaniu, zdarza się też podczas równomiernej jazdy ze stałą prędkością, towarzyszy temu spadek mocy. Kroki jakie dokonałem do tej pory- wymiana świec (2 komplety) jedne...
Ok. W którym miejscu on się znajduje? Dodano po 2 Czujnik przy chłodnicy sprawdziłem. Faktycznie styki niezbyt ciekawie wyglądały to je oczyściłem. Nic to nie zmieniło. Ciekawa rzecz: przewody od czujnika i wiatraka łączą się w jedną kostkę. 3 przewody i z drugiej strony wychodzą tylko dwa i idą dalej. Ten trzeci to minus wentylatora i czujnika... dlaczego...
Mechanikiem nie jestem, ale spotkałem się z podobnym problemem w Felicii (chyba 98'), gdzie winnym był beznadziejnej jakości gaz. Syfy z gazu zapychały dyszę i dopiero jak silnik się dobrze zagrzał problem znikał. Rozwiązaniem w tamtym przypadku było czyszczenie i przerzucenie się na lepszej jakości gaz.
Witam, sorki że tak późno odpisuje. Fakt również dużo czytałem na temat ssania w naszych feliciach i generalnie ciężko wykryć przyczynę ale z innych dziwnych zachowań felicii to fakt, że ssanie czasami się pojawia gdy temperatura otoczenia jest tak około 10-15 stopni to czasami ładnie wskoczy na te swoje znamionowe obroty na ssaniu tak kolo 1000 RPM....
No więc tym bardziej skodzina powinna mniej palić, instalacja gazowa niby wyregulowana ładnie pracuje na wolnych i nawet nawet sie zbiera autko, byłem na regulacji w zeszłym tyg bo falowały obroty na wolnych przy pracy na lpg i mieszanka była cały zcas na ubogo gaziarz podegulował ze ładnie oscyluje ubogo-bogato na wolnych nie wiem jak przy przyspieszaniu...
Witam, Problem z przepustnicą w Felicii opisywany był na forum wielokrotnie, ale dotychczas nie znalazłem rozwiązania swojego problemu, zatem proszę o pomoc w następującej sprawie. Skoda Felicia 1.3 MPI 98 r. - problemy zaczęły się od zawieszających się obrotów do 2000 tys. (czasem zaraz po odpaleniu czasem po przejechaniu kilku km). Wizyta u mechanika...
Witam. Od jakiegoś czasu ma problem z falującymi i wieszającymi się obrotami co może byś przyczyną takich objawów ?
Od pewnego czasu mam kłopot z pracą silnika: jak już się nagrzeje to wolne obroty na PB falują tak, że auto często gaśnie (oscylacje są bardzo nierówne, niekiedy na moment ustają), na gazie wolne są OK. Przyspieszenie jest w zasadzie OK, na gazie jest lekko wyczuwalne falowanie mocy kiedy "depnę" do oporu. Na zimnym silniku wszystko jest w normie. Odczyt...
Hej :) jeżeli chodzi o obroty kiedy ma się przełączać to jest potencjometr w centralce (on reguluję od 800 - 35000obr/min.) jeżeli szczela w rurę albo capi jak jajami to masz źle wyregulowaną mieszankę gazu!! morze to rozwalić Ci filtr powietrza!! falują obroty - to sprawdź szczelność filtra powietrza tam gdzie jest rurka od gazu (zalej ją wokół klejem)...
No to już chyba nie może być nic innego jak sama pompa, konkretnie wadliwie obrabiane łopatki wirnika które na wolnych obrotach dają za mały przepływ. Jeśli jednak prawdziwa jest teoria o zbyt małym przekroju to tylko z gumowymi wężami może być tak że na wolnych gdzieś się kurczy a na większych pęcznieje i zwiększa się przekrój. No i jeszcze z innej...
Nie odpowiedziales jaki to silnik? Czeski OHV Skody? Uszczelka pod glowica to miedzy blokiem a glowica, a tu chodzi miedzy kolektorem ssacym a glowica. Jesli tak to ori sa zastosowane pewnie takie uszczelki : https://allegro.pl/oferta/uszczelka-kole... A ja Ci polecam taka: https://allegro.pl/oferta/uszczelka-kole...
Czarna magia. Coś jest nie tak, pytanie: co? Dla ścisłości w moim przypadku jest mowa o samochodzie Skoda Felicia. Jak już wspominałem na benzynie wszystko jest ok (napięcie "faluje" w przedziale 0-1V). Na gazie - nie. Idąc dalej ciągle zastanawia mnie jaki to jest typ sondy, ale z informacji które znalazłem wynika, że jest to sonda cyrkonowa, czyli...
Witajcie. Problemem jest duże (13-14 l /100km) zużycie paliwa w samochodzie Skoda Felicia 1,3 MPI sterowanej kontrolerem SIMOS 2P. Samochód mam od niedawna (spadek po dziadku) więc nie wiele o nim wiem. Ale po kolei: - Był uszkodzony termostat (permanentne otwarcie), który wymieniłem, jednak nie zredukowało to zużycia paliwa. - Była wymieniana sonda...
515 Czujnik halla - G 40 brak sygnału - taki wyskakuje komunikat na zapłonie, a na odpalonym silniku nie pokazują się żadne błędy. Czyli muszę rozumieć ze jest wszystko sprawne. To mam następne pytanie, Skoda mi bardzo duzo pali, czuje jak by była zmulona i co mnie bardzo zastanawia to ciagla para z rury wydechowej nawet przy na prawde goracym silniku,...
Witam, mógłbyś zamieścić plik konfiguracyjny? Wczoraj ustawiałem identyczną Felicję, nowa sonda (zamiennik za 100 zł), to co zauważyłem, to samochód musi trochę dłużej popracować na wysokich obrotach zanim sonda zacznie falować. Po ustawieniu na mocno rozgrzanym wydechu PWA jest ok 88 i oscyluje w czasie jazdy + - 10, przyśpiesza do 6 tys. bardzo dynamicznie....
W tym tygodniu rano, wchodząc do garażu przekręcając kluczyk nie usłyszałem pompy paliwa, tym samym samochód nie odpalił. NIe mając czasu sprawdziłem tylko bezpieczniki, i zabrałem ze sobą przekaźnik pompy. W elektronicznym sprawdzili przekaźnik, cyka więc jest stwierdzili że jest ok. Po powrocie do domu włożyłem przekaźnik a pompa nadal nic. następnego...
Mam prośbę. Czy ktoś mógłby dokonać analizy pracy sondy? Samochód to Felicia 1.3 MPI 68KM z 1997 roku, przejechane 180 tys km (tyle jest na liczniku, przebieg raczej wątpliwy). Od dłuższego czasu silnik sukcesywnie tracił moc, teraz teraz nie jest osiągalne nawet 100 km/h. Na wolnych obrotach, od czasu do czasu silnik lekko faluje i dość mocno trzęsie....
Niech zbiera mapy podczas jazdy- ale przed tym odlacz aku i potem pojezdzij tylko na benie .Jak bedzie chodzil ok to jazda do gazownika niech robi.Cos jest nieteges z tymi 1.6AEE i gazem(albo tacy kumaci to stroja na LPG)bo kolega w Felici tez ma problem ze jak pojezdzi na gazie troche to auto gasnie przy kazdym dojezdzie do skrzyzowania- reset ECU...
Dobry wieczor Kupilismy niedawno Felicie z 1.6mpi, ale jezdzic to to sie tym nie da ehh Tak mysle ze chyba nie jest to wina przepustnicy choc tak wszyscy dookola gadaja,pisza na forach w google bo objawy podobne, pan mechanik nawet podobno wyczyscil ja(ja juz wiem ze popryskal raczej sprayem za cale 80 zeta do kolektora)... ,prosze o pomoc bo nie wiem...
obrót felicia mercedes falować obrót falować obrót peugeot
perpetum mobil dystrybucja sprzedaży samoistny włączać
Rejestrator nie włącza się przez gniazdo zapalniczki ani USB Identyfikacja urządzenia USB JMicron Technology VID_0C76 PID_161F