ferguson podnosnik

Znaleziono około 13 wyników dla: ferguson podnosnik
Podstawowa forma zapytania: ferguson podnośnik
  • Gdzie znajdują się filtry hydrauliki Massey Ferguson 3060?

    pomocy mam mf 3060 brak hydralliki nic ne dziala np.wsp kier.podnosnik.walek.biegi.pdkresle pompa zostala zalozona nowa Dodano po 3 pomocy mam problem z mf 3060 brak chydrauliki np.wsp kie.podnosnik.walek.nie wlacza napedu nie ma zadnego biegu jesli ktos przerabial ten temat prosze o pomoc

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   29 Kwi 2019 20:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5383
  • ciągnik massej-ferguson nie działa podnośnik

    witam podpinam sie pod temat poniewaz problem wystepuje w ciagniku massej-ferguson model 3635 i objawem jest niedziałajacy podnosnik. na codzien naprawiam samochody osobowe i gdyby nie koligacje rodzinne tematu nie podjołbym ale ... ciagnika nie widziałem jeszcze na oczy własciciel zwrócił sie...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   19 Paź 2010 18:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 8044
  • Massey ferguson 6470 - EHR nie opuszcza

    Witam. Posiadam ciagnik massey ferguson 6470 z 2005r. Problem z EHR ktory dziala bez zarzutu do pewnego momentu - w trakcie pracy w nieokreslonych scisle warunkach na opuszczonym sprzecie podniesie go na maxa do gory i i poprostu przestaje dzialac. Widzi wszystkie "manewry" sterownika bo np wymuszenie...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   14 Maj 2019 09:35 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1137
  • Massey Ferguson 9240 wrzucanie biegów.

    Hey chlopaki mam problem z masseyem 9240 bo podnosnik kiedy wlaczam podnosi ale bardzo szarpie... Jak go kupilem mialem problem z biegami bo mialem slabe ;ladowanie,....a moze wiecie jakie potrzeba akumulatory i w serii 9xxx lub 8xxx pozdrawiam rolnik zawodowy

    Samochody Elektryka i elektronika   06 Lut 2009 11:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 10637
  • massey ferguson 3070 niedziałający podnośnik

    Rozumiem że jak nacisnąłes elektrozawór mechanicznie to podnosnik zadziałal i stąd twoje twierdzenie że elektrozawory działaja.

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   21 Sie 2011 13:26 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 8880
  • massey ferguson - EHR kody błędów

    Witam wszystkich zainteresowanych, problem jak w temacie kody błędów wygenerowane przez diodę w sterowaniu podnośnika EHR-D boscha stosowanych w M-F i nie tylko. Czy ktoś posiada wszystkie kody, sporadyczne odpowiedzi się trafiają pojedynczych kodów od dobrych użytkowników. A może ktoś posiada wszystkie...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   28 Kwi 2019 08:19 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 57157
  • Massey ferguson 3070 skacze hydralika przy podnoszeniu

    Dodano po 17 Jak widac na diagramie Twoj problem jest raczej krótki (żólta linia)Jeżeli olej już pulsuje w miejscu złączki pom. cisnienia na prawej pokrywie to winny juz moze byc tylko zawór bezpieczenstwa(nad zlączem) lub ssąca strona pompy (rury dolotowe).Oczywiscie wykluczamy filtr...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   01 Kwi 2012 19:14 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 39363
  • Massey Ferguson 6180 - brak sprzęgła i półbiegów dynashiftu

    Witam! Mam problem ze swoim MF. Uszczelniany był docisk sprzęgła gdyż oringi były już wygniecione. Nastepnie wymieniona tulejka z pierścieniami na sprzegle przedniegu napędu. Na koniec pompa hydrauliczna (słabe ciśnienie) filtry i olej. Ciągnik złożony, odpalony. Podnosnik działa, wspomaganie...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   02 Paź 2014 16:26 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 4452
  • massey ferguson 274 - podnośnik opada

    podczas podnoszenia TURa czy obracania pługa, podnośnik opada. dzieje sie tak również po zgaszeniu ciągnika. dodam iż po zakręceniu zaworu pod siedzeniem, podnosnik trzyma (oring na tłoczysku robiony, sprawny). pompa hydrauliczna wymieniona pół roku temu. co moze być przyczyna?

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   16 Lut 2015 12:40 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1146
  • massey ferguson 140 napęd

    Przyczyna jest taka że ciągnik o ciężarze 1,5 tony ma moc prawie 45 KM.Zły stosunek mocy do ciężaru.Wyobraż sobie naszą 30-ke z silnikiem od 60-ki.Koła będą buksowac non stop. Dociążyc ciągnik obciążnikami lub wodą w oponach,używac podnosnik na sterowaniu siłowym a nie pozycyjnym(odciążanie pługa)...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   24 Mar 2016 14:41 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 618
  • Massey Ferguson 4270 - awaria tylnego tuz

    Witam! Szukam schematów budowy tylnego mostu wraz z rozmieszczeniem pompy hydraulicznych w mf serii 42xx. Pozdrawiam Dodano po 34 Dodam ze podnosnik zaczął słabnąc aż wkońcu przestał podnosic cieżkie maszyny np. pług obrotowy(z lekkimi sobie radzi) . Sprawdziłem ciśnienie oleju na jednym z tłokow...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   10 Maj 2017 06:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1383
  • Massey Ferguson 135 rok. 1968 - podnośniki

    Kolego agronom1404,MF 134 ma podnosnik z zaworem kontrolnym na górnym zaczepie(tym od sruby rzymskiej/cięgła górnego) masz zle wyregulowany naciąg jego sprężyny i nie zsynchronizowany ten zawór z dzwignią podnoszenia.Dlatego pod obciążeniem jak spręzyna jest napieta wszystko jest ok. a na pusto,gdy...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   14 Lis 2017 18:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 867
  • Massey Ferguson 3635 autotronik.podnosnik ehr sam podnosi w trakcie pracy

    Witam Mam problem z Masseyem 3635.w trakcie pracy maszyna potrafi podnosic lub opuszczac.duze pokretlo jezeli jest ustawione na zakres od7 do 10 pracuje normalnie a od 4 do 7 zaczyna sie szarpanie w gore i docisk samoczynny w dol.nie wiem gdzie szukac przyczyny.czy to jest potencjometr czy czujniki...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   19 Lut 2019 15:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 231