Skąd pomysł że to za dużo? Jak dla mnie w sam raz przy tej temperaturze.
Niesprawny czujnik położenia wału korbowego daje taki efekt.
Na komputerze błędów brak ciśnienie paliwa i temperatura paliwa i płynu prawidłowe...
A czym sprawdzałeś akumulator? Ja obstawiam że akumulator pada już.
Objawy wskazują na kiepskie paliwo. Paliwo do diesla robi sie gęste w niskich temperaturach co utrudnia rozruch.
Czym to było diagnozowane ? czujnik temperatury sprawdzony ?
Bezpośredni wtrysk - wtryskiwacze, pompa, jakość paliwa. Spróbuj jeszcze tak że gdy nie chce odpalić to wypnij kostkę czujnika temperatury - jak odpali to problem z tzw. dawką rozruchową - znany temat w Fiatach 1.9jtd.
sprawdzic jakie cisnienie daje pompa przy odlaczonych wtyczkach od wtryskow . powinno podczas krecenia rozrusznikiem osiagnac okolo 300 bar. do zapalenia wystarczy okolo 120 o ile osiagnie tyle w okolo 2-3 sekundy bo jesli czas narastania cisnienia sie przedluzy to nie zapali.. a co do CAN to podaj nr usterki
Świece raczej. A akumulator? nie za wolno kręci?
WITAM MAM PYTANKO NIEDZIALA MI WSKAZNIK TEMPERATURY W PUNTO 1.9 D CO TO MOZE BYC
W samochodzie może być jeszcze czujnik temperatury zasysanego powietrza. Sprawdzałeś?
Czujnik temperatury paliwa sygnał poza zakresem taka definicja błędu, a co do usterki czy poza odczytem błędu była robiona jakaś diagnostyka?
Czy były sprawdzane czujniki temperatur? Programy nie pokazują uszkodzeń. Któryś z nich mógł "zawiesić się" na jednej temperaturze.
Witam, posiadam Fiata Ducato 3,0 jtd 130kW. Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim, wyrzuca mi płyn ze zbiornika wyrównawczego, najlepsze jest to że auto się nie gotuje, nie szarpie silnikiem, mocy nie stracił, odpala tak jak powinien, ale włączam ogrzewanie w kabinie to leci zimnie powietrze. Zrobiłem płukanie całego układu, odpowietrzyłem go i nadal...
odłączałem go i nie ma żadnej reakcji, jeśli chodzi o dodatkowe błędy, ale raczej jest sprawny bo zmierzyłem i ma rezystancje, a po za tym w fesie widać jak rośnie temperatura paliwa
sam się rozwiązał .temperatura była za wysoka powietrza i nie działąłą
ajemniczy problem gorszego odpalania od paru miesięcy Zmiana dawki startowej 1.9JTD - uszkodzone wtryskiwacze - podobny efekt uzyskasz odpinając czujnik temperatury płynu.
fiat ulysse 99.rp 2.0 jtd. po włączeniu klimy (klimatronik) miga czerwona kontrolka na zegarze temperatury. po wył. problem znika.
Odpowiem w imieniu kolegi bo znam temat. Czujnik temperatury pokazuje prawidłową temperaturę. Obroty pokazuje prawidłowo.
sprawdz czujnik temperatury cieczy hłodzącej od kompa.
Na biegu jałowym chcesz mieć obieg w nagrzewnicy? Temperatury silnika nie podasz?
Wentylator chłodnicy uruchamia ECU sterownik silnika. Skoro je uruchamia to widzi problem tu raczej elektryczny, czyli najczęściej nie widzi prawidłowej temperatury płynu chłodzącego lub nieprawidłowości w ciśnieniu klimatyzacji.
Ciśnienie paliwa jest ,obroty silnika są, błędy niby przeplywka,temperatura zawarcie do masy lub plusa , wiązka czysta i brak komunikacji z parametrami . potrzebuję schematu do kompa 3 wtyczki 2.0 JTD RAX 2004rok
Nie chciałem zaczynac nowego tematu, Mam problem z temperaturą tak samo jak kolega w fiacie bravo JTD 2000r. dochodzi w korkach do 100 C i wentylatory nie włączaja sie, wymieniłem czujnik temperatury, sprawdziłem u znajomego w warsztacie na programie i zadnego błędu nie wyszukało z komputera był zrobiony test wentylatorów i wyszedł prawidłowo, wszystkie...
jeśli kontrolka nie gaśnie to moje fusy wróżą, że trzeba sprawdzić kabelek lub wtyczkę od czujnika temperatury płynu chłodzącego bo pewnie gdzieś nie styka.
ma klime?? Dodano po 1 ma klime?? wentylator sie wlaczy takze jesli niesprawny bedzie czujnik temperatury silnika
Witam wszystkich ostatnio pojawił się dziwny problem w moim Stilo 1.9 JTD Mianowicie ledwo ledwo się świeci kontrolka ABS czasem mocniej się zapali czasem w ogóle a są momenty że ledwo ledwo się pali. Myślałem że to wina wilgoci ale przy minusowych temperaturach jest ciągle to samo Gdzie należy szukać problemu ?
Witam, auto jak w temacie, nie uruchamiają się wentylatory w momencie pracy klimatyzacji. Sprężarka rusza ale gdy wzrośnie temperatura i ciśnienie wyłącza się. Włącza się ponownie gdy temperatura skraplacza spada a co za tym idzie i ciśnienie. Po podłączeniu Uni-Checka 2000 w diagnozie silnika mogę sterować pracą wentylatorów na 1 i 2 biegu poprzez...
Witam!!!ja mam to samo tylko ze w bravie z silnikiem 1.9 JTD temperatura jest dobra ale wskazowka skacze wszedzie gdzie sie da ale nie zawsze!!!!poradziles sobie z tym????
Postanowiłem rozwiązać wkońcu problem nie odpalanie jtd przy temperaturach poniżej -5. wyjęte świece żarowe podpięte pod akumulator rozwiecają się na czerwono po 5 sekundach. przy temperaturach plusowych kontrolka świec gaśnie po 2 sekundach. Czasami , rzadko, zamiga po odpaleniu mrugając, juz w trakcie jazdy. 1) Pyt pierwsze, jak sprawdzić przekaźnik...
OK , na razie działa i nic nie mam zamiaru z tym robić , bo zima na całego . :) Jedyne co mnie drażni to fakt że wydajność jest jakby troszkę mała , spodziewałem się że przy temperaturze -5 po godzinej pracy webasto płyn będzie dość mocno zagrzany , natomiast jego temperatura nie przekracza 50 st. :( Silnik to 2.8 JTD
Okazało się ,że do tego doszedł czujnik obrotów wału i temperatury silnika. Rozrząd jest ok. Samochód jest już sprawny. Zamykam temat.
od niedawna mam fiata dlatego śledzę ten wątek wcześniej jeździłem vw moim zdaniem powinieneś wymienić czujnik przy pompie gdyż podaje błędne sygnały do sterownika dlatego masz za niskie ciśnienie gdy polewasz go wodą widać nagrzewa sie i w tedy podaje sygnał do zwiększenia ciśnienia moim zdaniem w niskich temperaturach źle działa nie wiem jak jest...
Sory za odkopanie ale diesle dlatego się wolno grzeją, bo zawirowanie powietrza sprawia że przy ściankach głowicy jest o wiele mniejsza temperatura niż na środku komory spalania nie tak jak w benzynie. Gdyby nie było zawirowania to biorąc pod uwagę o wiele wyższą temperaturę przy której wybucha olej to był by problem z chłodzeniem takiego silnika.
mają 5 lat, powinny grzać. jutro będę sprawdzał przekaźnik. temperatura dodatnia 6 stopni i cieplej, nie wiem czy świece mają większe znaczenie w takiej temperaturze, wcześniej było 15 stopni i było to samo p.s. zastanawiam się czy zawór na pompie WC nie zaczyna szaleć lub map sensor.
Po wizycie u elektronika samochodowego i aktualizacji oprogramowania sterownika wszystko działa ok, przyczyną ciągle działających wentylatorów było złe oprogramowanie i komputer widział w programie filtr cząstek stałych którego nigdy w tym aucie nie było i włączał wypalanie sadzy z filtra dpf i komputer załączał wiatraki ze względu na niby wysoką temperaturę...
Problem z mocą niedoładowuje turbina. Witam. Dotyczy Doblo 1,9 JTD 100KM z 2009 r. Od pewnego czasu brak mu mocy - dochodzi do ok. 3 tys. obrotów i przerywa, brak mocy i boi się górek. Nie ma znaczenia temperatura silnika i nie występuje to bez przerwy. Są chwile, że wszystko jest ok. Był u trzech mechaników i się poddali. Komputer nic nie wskazuje...
EGR musi być w tym silniku sprawny i działać , bierze udział w regulacji ilości gazu zasilającego cylindry A co będzie jeśli nie będzie zmniejszał zawartości tlenu i zalepiał kolektora sadzami? Z tego co zauważyłem zaglądając w dolot to niezły syf tam był zanim zaślepiłem EGR, czujnik doładowania był zalepiony glutem z sadzy i oleju. Jeśli chodzi o...
witam wszystkich posiadam fiata dukato 2.3 jtd 2005 rok 110 km,,,,, ,, mam problem z czujnikiem temperatuty paliwa blad po180 , i nie wiem czy on jest przyczyna oslabniecia silnika i wiekszym spalaniem paliwa,, , palil 6.5l na 100 km, teraz pali 10l na 100 km,,,, stalo to sie po wymianie oleju w silniku filtra oleju, filtra powietrza , i filtra paliwa,,,...
Na szynie mogę sprawdzić natomiast w cylindrach nie mam przyżądu. Zaraz sprawdz to ciśnienie i wkleje wykres z fesa. Sprawdziłem to ciśnienie poniżej wrzucam log z fesa. Są tam też korekty. Zauważyłem zależność nie równej pracy. Silnik pracuje nie równo do osiągnięcia 54*C po osiągnięciu tej temperatury zaczyna pracować normalnie. Równo bez problemu....
Błędy: Zawór Over boost;: przerywany poniżej dolnego limitu. Synchronizacja faza/obroty: przerywany obwód otwarty. Czujnik temp. powietrza: przerywany obwód otwarty lub zwarcie. Przepływomierz: zwarcie na masę/obwód otwarty. Czujnik temperatury gazolu: przerywany obwód lub zwarcie na masę.
Witam, na początek mam pytanie do innych posiadaczy Stilo JTD, mój jest z rocznika 2005 wersja 3d silnik 1.9 115KM, kupiłem go w kwietniu tego roku, od tego czasu ani razu nie zauważyłem żeby zaświeciła się kontrolka świec żarowych, ostatnio było nawet -7stC i też nic choc auto paliło zawsze po 1-2 krotnym obróceniu wału przez rozrusznik (trzeba zakręci...
V30 robi 30 % z tego co jest w ulotce, w podglądaniu parametrów rzeczywistych potrafi pokazywać same bzdury, ostatnio miałem mondeo 2.0 TDCI i nie mógł z niego odczytać błędów chociaż sam po odpinałem przepływkę czujnik temperatury... a autoboss nic nie widział. Grupę VAG z reguły ogarniał chociaż nie zawsze i ostatnio nie mogłem zaadaptować elektrycznego...
Mam problem z porannym odpalaniem silnika Fiata 1.9 jtd o mocy 115km. Mimo że czas pracy rozrusznika nigdy nie przekracza 1 - 1,5 sekundy czasami silnik odpala "brzydko". Zazwyczaj łapie zdecydowanie na wszystkie gary z takim uderzeniem i od razu chodzi. Zdarza się jednak że tego uderzenia nie ma, silnik przez chwilę "przebiera", zatelepie budą i dopiero...
Witam, Fiat Punto ZFA 188 1.9 jtd 54kW 2000r z klimą manualną. Po włączeniu zapłonu sterownik silnika załącza obydwa wentylatory na 1 biegu. W parametrach widzę prawidłową temperaturę silnika np 46 stopni i zezwolenie na uruchomienie 1 biegu wentylatora. Co to może być ?
Pierwsza sprawa to podpiąć pod komputer. Ale jeśli chodzi o odpalenie zimnego "ropniaka" w -20 to nie tylko ty masz problem, ropa gorzej się zapala w niskiej temperaturze niż benzyna, normalne ale jeśli chodzi o pedał gazu i wspomaganie to na komputerze będzie widać.
Kupiłem fiata ducato 2,3 jtd lecz po czasie okazuje się ze jest to 2,2 jtd ponieważ jest na łańcuchu rozrzadu. Problem jest taki ze w pewnym momencie podczas jazdy auto zaczęło nieznacznie tracić moc.(Nic nie mrugało i nie świeciło temperatura 40 stopni)Po 3 kilometrach po przekroczeniu 3 tysięcy obrotów wkręcił się na obroty maksymalne, zaczął niesamowicie...
pompa daje dobre ciśnienie 300-400. Nie podpinałem teraz kompa. Marchewka dalej sie pali. Jutro wymienie czujnik na listwie. mechanik powiedział ze albo czujnik położenia wałka albo czujnik temperatury silnika ale nie wiem z jakiej beczki mu do głowy przyszło ze czujnik temp.
Witam wszystkich, mam problem z fiatem brava 1.9 jtd . Problem pojawia się w momęcie uruchamiania auta, nawet na lekko ciepłym silniku ( nie mówiąc już o gorącym ) nie gaśmie kontrolka od wtryskiwaczy i nie mogę go odpalić . W momencie kiedy temperatura spadnie do "0" odpala się normalnie , kontrolka po chwili gaśnie i dalej wszystko jest ok do momentu...
Może ja teraz napiszę. Mam fiata punto 2 z 2000 roku 19 JTD. Jak go kupiłem było jeszcze ciepło. A teraz gdy już mrozek powoli daje o sobie znać mam problemy. Niewiem czy to taki problem ale chciałbym się dowiedzieć co za tym stoi... Więc... Rano zimno, wsiadam do auta, kontrolki normalnie gasną(nie widać aby kontrolga grzania świec żarowych dłużej...
Witam !! niedawno kupilem sobie fiata ulysse 2.0 jtd-wersja silnika RHW -z 2003 roku.było w miarę ciepło ( do minus 10 ) i było dobrze ale przy temperaturze poniżej minus 20 miałem spore kłopoty z odpaleniem silnika.ten samochód ma fabryczne webasto ale nie chodzi(chyba) i dlatego też się długo grzeje. jest to auto nasze ,salonowe ma ręcznie sterowaną...
W starszych silnikach jak lały wtryski to kopcił a ten nie kopci ma ponoć idealne spalanie super zapala nawet w niskich temperaturach ma przebiegu 200tyś układ wtryskowy Common rail . Problem jest z naprawami w Pl bo mieszkam w Niemczech a jak jestem w kraju to terminy są długie plus naprawa często przekracza mój pobyt.Proszę onamiary
Witam! Wybaczcie ze po takim czasie odświeżam temat , ale całkiem zapomniałem o tym. Po roku czasu mam parę wniosków. Co do kontrolki hamulca gdy faktycznie robiło się sucho przestała świecić, przejeździłem tak całe lato. W wakacje wymieniłem łożysko. Jest zima, mokro i sporo śniegu a problem już się nie pojawił, więc skłania mnie to do stwierdzenia...
Cos ten twój FiatECUScan warjuje jakieś parametry z kosmosu zimno jak cholera -172,4C i tak dalej . Podłącz to do czegoś normalnego i wtedy przegląd parametrów.
Nie ma nurnikowych, mój błąd. Kines, może to głupie, ale spisz numery ze sterownika świec i zapodaj je w google. Chodzi mi o to, że może być założony z 2,4 JTD, a ta grzeje pięcioma świecami. Numery sterownika świec żarowych: 0 281 003 008 Link skąd kupiłem: http://www.instalacje.intercars.com.pl/?...
Witam Mam Fiata Ducato 2.3 jtd 2005r. i proszę o fachową poradę bo mam problem ze świecami żarowymi, w przewodach które są podłączane do świec nie ma zasilania, jak odłączę czujnik temperatury to jest prąd w przewodach podłączonych do świec. Ale kontrolka od świec żarowych wyłącza się wcześniej niż przekaźnik doprowadzających zasilanie do tych świec....
Witam, mam problem ze swoim autkiem. Ciężko odpala, od czasu do czasu wyrzuci błąd od świec żarowych. Sprawdzone:świece, przekaźnik, przewody I okazuje się że gdy odpalam zapłon, z przekaźnika świec nie wychodzi zasilanie na świece. Gdy kręcę silnikiem też brak zasilania, prąd pojawia się dopiero po odpaleniu auta. Przekaźnik sprawdzony, w drugim aucie...
A ładowane OK? Nie za dużo napięcia? ASO Opla kiedyś stosowało taką "naprawę" jak klienci często przyjeżdzali z notorycznie przepalającymi się żarówkami w Astrze G: Montowano "przewody oporowe" tzn kawałek kabla który zwiększał straty po drodze do żarówki zmniejszając moc wydzielaną na żarówce.. Może podobne rozwiązane? Tylko nie można z ograniczeniem...
Przyszedł mi do głowy jeszcze jeden pomysł i odłączyłem egr samochód znacznie ożył, jednak problem z gaśnięciem nie znika. Dzisiaj wracałem z pracy i wskazówka temperatury nie doszła do jej normalnego poziomu po rozgrzaniu silnika i zgasł. 15 min i z głowy odpalił i dojechałem do domu.
w przewodach od turbiny z każdej strony sucho.. Zauważyłem,że jak pojeżdżę i temperatura spadnie poniżej 80 stopni znowu zaczyna się delikatnie podkapcanie.. tzn nie leci ciurkiem ,nie zostawia chmur ,ale widać delikatną mgiełkę wydostającą się z tłumika.. Dzisiaj podstawiliśmy innego Schumachera 1.9 16v - sprawdziliśmy czy przy 90 stopniach po otworzeniu...
Mam identyczny problem w Bravo '09 z tym samym silnikiem MultiJet 1,9 8V 120KM. Też trochę poszperałem, na przeglądzie gwarancyjnym nic nie znaleźli. Jednak dziś na forum fiatbravoklubpolska.pl znalazłem dziś takie rozwiązanie problemu i zacytuję: "Witam, już po naprawie auta poza serwisem FAP i jestem z tego zadowolony oni nie mogli tego załatwić przez...
Witam ja z moim fiatem marea 1,9 jtd '99 mam podobny problem trwa to już ponad rok i nie moge usunąć usterki pomimo diagnostyki i usuwaniu błedów oraz wymiany różnych czujników mój problem troszkę się różni od tego opisanego wcześniej a mianowicie samochód najpierw gasł jak temperatura doszła do połowy wskaźnika temperatury po wymianie czujnika problem...
Alternatory nigdy nie były mocną stroną fiatów. Jeśli auto ma przebujane 220tys to ma prawo nie działać prawidłowo z samego zużycia dodatkowo gorący został potraktowany wodą. Bo skoro poszła po pasku to do alternatora też doszła. Alternatora ma więcej dziur niż szwajcarski ser. Temperatura + zimna woda + prąd. Utlenianie, pekanie przebicie itd. itp....
Witam, Mam problemy z moim samochodem, od jakiegoś czasu samochód podczas dodawania gazu nie reaguje ma przerwę ok. 1 - 2 sekund zdarza się to bardzo rzadko, ostatnio też zauważyłem że podczas jazdy tak jakby przygasał na ok 0,5 sekundy lecz nie musiałem go zapalać ponownie, a wczoraj to już przeszedł samego siebie i gasł co chwilę, nie można było go...
Witam Szanowne grono Zapala mi się check engine we Fiacie Ducato 3,0 JTD z 2015 roku . Po odczytaniu kodu błędu - P0488 . EGR wymieniłem na nowy - nic to nie dAło . W dalszej kolejności. DPF do czyszczenia - żadnego efektu . Nie posiadam schematu elektrycznego układu recyrkulacji ale pomierzylem przejścia z wtyczki od EGR do sterownika . Wszystkie są...
No właśnie nie,bo u mnie jest trochę ponad 3 kreską a jak stoi na postoju to dochodzi do 4 i tam włącza się wentylator,i jeśli jest na postoju to tak cały czas od 3 kreski do 4 i z powrotem nie stoi w miejscu jak w innych autach,u brata w aucie Fiat Idea 1.9 JTD idzie do połowy i cały czas jest w połowie czy jedzie czy stoi,nawet wentylator się włącza...
Problem dotyczy Fiata Brava JTD 100km CF3 Od jakiegoś czasu zaczęła mi się zapalać kontrolka check engine. Zapala się ona jedynie na 4 i 5 biegu. Na 4 biegu gdy obroty są powyżej 3,5 tys i na 5 biegu powyżej 150 km/h obroty ponad 3 tys. Nie ma tego problemu natomiast gdy auto nie jest rozgrzane do 90 stopni jeżeli ma do 90 stopni około 80-85 (na niższej...
Alternator stanął nagle, w trasie, a ponieważ kontrolka braku ładowania zapaliła sie z opoznieniem, a zaden inny alarm nie poinformował użytkownika o tym ze alternator stoi to pasek zaczął sie przecierać. A dlaczego stanął alternator? Otoz odpływ z podszybia jest ustawiony wprost na... alternator a ze była minusowa temperatura... po prostu zamarzło....
Znam ten sposób na kalibracje...dzięki ...właśnie musiałem kalibrować od jakiegoś czasu co dzień. Już skręciłem...bułka z masłem !!!!zaraz będę patrzył co się dzieje,ale to i tak musi kilka dni testów być ,no może nie dni ale kilka włączeń .... Dodano po 9 Teraz działa dobrze ale ona własnie tak miała ,ze potrafiła działać ,a szczególnie rano w niskich...
Pomocy . w okresie zimowym nalałem ropy jakiejś oszukane. samochód zaczoł mieć problemy brak mocy, Kazano dolać uszlachetniaczy itp.. potem wymiana filtrów paliwa i jakby lepiej . ale zaczął pojawiać się błąd, który komputer pokazywał cisnienie na listwie CRT . Ale z było coraz gorzej problemy z odpalaniem przy niskich temperaturach . bardzo długo musiałem...
Tu się nie zgodzę uszkodzony przepływomierz ma bardzo duże znaczenie, auto robi się mułowate strasznie i pali duże ilości paliwa. U mnie ze standardowych 6,5l było około 10l, a i jazda byłą zwykłą męczarnią. Bardzo wolno wchodził na obroty i prędkość ruszania można było mierzyć kalendarzem. Dlatego wcześniej wspomniałem o odłączeniu przepływomierza...
Problemem nie jest sadza a popioły które się nie wypalą a skutecznie zapychają filtr powodując częste wypalanie i w konsekwencji destrukcje silnika. Także najistotniejszy jest wysokiej jakośći olej lowsaps. Jeśli stosowany był olej silnikowy inny niż low saps, to już jest po filtrze i tu nie ma dalej co dyskutować. Dodatek do paliwa, który chcesz użyć...
Niezupełnie smietnik , przeczytaj jescze raz dokładnie pierwszego posta u samej góry ...:D Z pierwszego nic nie wynika, a z któregoś nastepnego - że trzeba wstawić (cos tam)- w niektorych przepływomierzach jest jakas dioda półprzewodnikowa ale czy ona jest dodana w celu regeneracji?- sprawdzę na regenerowanych. Powierzchnia pomiarowa w nich ma około...
Witam W Fiatach JTD jest fabrycznie żle skonstruowany układ dolotowy powietrza do filtra i dzieją sie cuda z pomiarem właśnie masy powietrza i w związku z tym z mocą silnika.Nie mogę teraz znależć linku ale poszperaj na Google i powinnieneś znależc opis jak zmodyfikować dolot w swoim bolidzie.Na 100% są problemy właśnie z dopływem powietrza do silnika...
ODCZYT PARAMETRÓW jakie powinien być wartości prawidłowe ECU ISO Code: FD 86 2C 83 07 2013-03-15 14:06:35 CONNECTED TO: FIAT STILO 1.9 JTD Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4) ----------------------------------------... Kod ISO: FD 86 2C 83 07 Numer rysunku FIAT: 55191209 Numer sprzętu: 0281011553 Wersja sprzętu: 00...
ok co z zaworem klapy wirowej? co to za uszczelki z dziurami w okolicach EGR? czemu temp cpf jest -40 C Zawory klap wirowych są na pewno OK bo jak już pisałem miesiąc temu wymieniłem kolektor ssący (w którym są te klapy wirowe) wraz ze sterownikiem (silnikiem) klap wirowych. Jeśli chodzi o uszczelkę przy EGR - przy okazji czyszczenia EGR, tak jak pisałem,...
Ja mam silnik fiata 1,6 103 km z lpg. Przy czym musisz pamiętać, że zimą jeśli robisz krótkie odcinki w sensie poniżej 10km to spalanie jest na poziomie 13-14 l. Dopiero jak uzyska swoją temperaturę wszystko się normuje. Powiem tak, ten silnik nie jest może mistrzem oszczędności, ale złego słowa powiedzieć na niego nie mogę jeśli chodzi o awaryjność....
Skoro stary przepływomierz mierzy temperaturę prawidłowo, źle ilość powietrza a nowy ma problem z temperaturą to ja obstawiam na wadliwe nowe przepływomierze. Sam kiedyś walczyłem i wymieniałem trzy pod rząd przepustnice SKV i zawsze było coś nie tak aż skończyło się wymiana na używaną ale oryginalną. Poszukaj gdzieś w swojej okolicy jakiegoś szrotu...
Witam! Jestem posiadaczem Fiata Ulysse 2.0 JTD 16V z 2003 r. Samochód przez długi czas miał trudności z porannym odpalaniem, wystarczy, że temperatura spadła ponizej 5stopni i już był problem. Kręcił długo i bez rezultatu. Pomyślałem, że to akumulator ponieważ po pożyczce prądu z innego auta odpalał. Kupiłem nowy lecz sytuacja nie poprawiła się. Podejrzewałem...
Nie tak. Rozgrzej trochę auto do temperatury. Wrzuć jedynkę, zaciągnij ręczny, daj gazu i próbuj ruszyć jak obroty wzrosną a auto będzie stało to sprzęgło. Albo rusz wrzuć dwójkę zaciągnij ręczny i jednocześńie daj gazu, jak obroty wzrosną a auto będzie powoli się ciągnęło na ręcznym to sprzęgło.
Witam, szukam od dwóch dni ale nie znalazłem takiego przypadku jak u mnie. Mam problem z wentylatorem chłodnicy w alfie 147 jtd. Wentylator nie włącza się nawet przy ponad 100 stopniach (patrząc w programie, nie na wskaźniku w aucie) na żadnym biegu, klimatyzacja również nie włącza wentylatora. Podczas testu Fiat Ecu Scan wentylator włącza się i na...
Właśnie przed chwilą wróciłem z tzw. jazdy testowej i okazuje się, że jak silnik się rozgrzał do optymalnej temperatury to moc powróciła ale nie wiem czy to ma akurat z tym związek. Teraz jest tak, że raz jest dobrze a raz muli go. Może rzeczywiście jest gdzieś problem z zasilaniem i raz gdzieś styknie to jest ok a jak nie to muli. A kontrolki święcą...
Witam To już mój drugi problem z przepływomierzem. Jak kupiłem auto i podłączyłem je pod interfejs VAG KKL od razu wyskoczył błąd przepływomierza. Przepływomierz rozkręciłem z ciekawości i było widać, że ten drucik jest urwany, no to poszedł na śmietnik i zamówiłem używany, o numerach problemów 0281002309, czyli takich jaki powinien być w moim aucie...
Witam. Mam problem z klimatyzacja w Fiacie Bravo 1.9 JTD 2000r. Otóż po zakupie samochodu (miesiąc temu) klimatyzacja działała, co prawda było zimno (temperatury ujemne) ale po wjechaniu do garazu za kazdym razem startowała. Jeździłem tez w jeden ciepły dzień (około tygodnia temu) też klimatyzacja się załączyła i całkiem dobrze dawała sobie rade, wiem...
Witam , mam kilka pytań dotyczących samochodu Fiat Marea 1.9 JTD. 1. Ile oleju wchodzi do tefo silnika? 2. Ile płynu chłodniczeg. 3. Szukam opisu bezpieczników ( który do czego) 4. Co to jest za ' czarna skrzynka' umieszczona pod siedzeniem tylnym. 5. Czy klimatyzacje można włączyć przy niskiej temperaturze w środku samochodu. 6. Do czego są przekaźniki...
Błąd P0220 i wymiana potencjometru gazu nie pomaga. Jak skasyje błąd to trochę można pojezdzić ale jak błąd wyskoczy to są takie objawy jak przyszpieszam jest dobrze ale jak zdejmie nogę z pedału gazu silnik długo schodzi z obrotów. Pedał wymieniony na używany dalej to samo jak można sprawdzić potęciometr? przedzwoniłem po kablach i to mam kost. kost....
Dla tych silników świece nie mają tak wielkiego znaczenia. Sprawdzałem "doświadczalnie" :( , że podobny silnik HDi tylko 2.0 16v (RHW) potrafił odpalić bez świec nawet przy temperaturze powietrza w okolicach -17C... Potwierdzam. HDI odpalają prawie jak benzyniaki, czy sprawnym akumulatorze. Tą klape gaszącą sprawdziłeś? Bez przewietrzania cylindrów...
tańczy wskaźnik temperatury Jeżeli temperatura silnika wzrasta albo maleje poniżej żądanych parametrów procedura wypalania jest przerywana.
W moim GP 1.3 JTD 90km 2006 pojawił się problem. Podczas przyspieszania, zazwyczaj na 4/5 biegu przy 3000 obrotach wyskakuje check engine i błąd "P0237 - obwód czujnika doładowania turbosprężarki A jest niski". Jak jest trochę bardziej rozgrzany kontrolka wyskakuje przy jakichś 3500 obrotów. Jeśli chodzi o czujnik w kolektorze to wymieniłem na nowy...
Witam jak w temacie po podłączenia kompa wyskakują dwa błędy P2081 i P2085 po przejrzeniu kilku stron, dowiedziałem się że jest to uszkodzenie czujnika temperatury spalin. Skąd moje zdziwienie bo o ile się orientuje to samochód ten nie jest wyposażony w filtr cząstek stałych i nie posiada on takiego czujnika, na wszelki wypadek zrobiłem wymianę sondy...
Rozwiązanie zagadki - wartość zmierzona nie jest wartością surową lecz zwracaną przez sterownik. W przypadku awarii przepływomierza sterownik mierzy masę powietrza w oparciu o czujnik MAP i temperaturę powietrza oraz obroty silnika. Programy diagnostyczne zazwyczaj same niczego nie obliczają - podają tylko te dane które zwraca sterownik przez jego własne,...
Witam. Nie mogę uruchomić klimatyzacji (automatyczna) przyciskiem na konsoli. Załącza się dioda, wentylator reaguje ale kompresor stoi. Przekaźnik klimy milczy. Po podaniu zasilania bezpośrednio na cewkę przekaźnika klima się normalnie włącza i działa prawidłowo. Bezpieczniki ok. Na wyświetlaczu licznika na chwilę po włączeniu pojawia się błąd ogólny...
Witam, dwa miesiące temu kupiłem Stilo JTD 115KM rocznik 2005. Ogólnie mam ciągle powracający problem z ciśnieniem paliwa według mechanika. Pierwszy raz wystąpił problem zaświecił żółty symbol silnika, komunikat Engine fault i tryb awaryjny tak że można było jechac tylko była ograniczona moc. Po zgaszeniu silnika w baku było słychac bardzo mocne bulgotanie...
witam serdecznie Samochód : Fiat Scudo 2000r 2.0 jtd Problem : Chciałem popatrzyć dlaczego nie działa wskazanie prędkości. Więc wyjalem licznik , wyjąłem wskazówki, popatrzyłem - nic mąrego nie wymyśliłem. Dlatego zrobiłem tak. Podpiąłem liczniki bez wskazówek, poczekałem aż się skalibrują i wtedy nałożyłem wskazówki. Paliwo na zero (oparta o ogranicznik)...
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
Witam Kupiłem fiacika i na dzień dobry mam błąd P0191. :cry: Objaw następujący po przejechaniu ok.500 km włącza się już na dzień dobry w/w błąd na silniku. Wcześniej błąd był co 15-30 km w różnych odstępach czasu, jak silnik wyłączyłem to błąd znikał i tak w kółko. Nie ma zależność obrotów lub temperatury. Auto na błędzie dalej jedzie (nie gaśnie :!:),...
Jak koledzy pisali najprostsze do sprawdzenia to świece. Z tym że w przypadku całkowitego uszkodzenia chociażby jednej świecy po odpaleniu powinna przez jakiś czas (około 1 minuty) mrugać kontrolka od świec. Kolejna sprawa to sterownik, a dokładnie czas nagrzewania świec. Kolejne etapy to filtr paliwa, możliwa woda w układzie. Może czujnik temperatury,...
Co to może być? Zrobiłem trase Zielona Góra - Warszawa i w drodze powrotnej przy ok 150 km/h nagle mi zgasła. Dokulałem się do CPNu (niezły fart), myślałem że nie mam paliwa bo zaświeciła się rezerwa wcześniej. Zatankowałem, kręce i nic. Podniosłem maske i pomyślałem, że się zapowietrzył ale przecież w tych silnikach już nie ma takiego problemu. Zakręciłem...
Witam. Mam taki problem. Chcę wymienić w moim kropku żarówki mijania, ponieważ słabo świecą i w nocy gdzy ktoś jedzie zprzeciwka niewiele widać. Jakie polecacie żarówki? Jakiej firmy? Wiem... w google tego pełno, jeden mówi, że te, a drugi je skreśla... fajnie gdyby miały barwę podobną do xenon:) Wiem, że żywotność zależy od temperatury żarówki itd....
Mechanik spasował nie wie co jest grane. Zaciągnąłem Ducato do elektryka. Wy-telepało go po drodze i odpalił- świeciła się kontrolka od abs i esp kiedy chciałem ruszyć auto znów zgasło.Dodam jeszcze że zaczął działać klakson którego wcześniej nie było. Elektryk dopiero jutro sprawdzi co jest grane ale zajrzał pod maskę i coś mówił o wiązce pod lewą...
czujnik temperatura temperatura objaw temperatura xsara picasso temperatura hyundai temperatura
przepływomierz odpowiada turbo diesla benzyny internet zawiesza
podaruj punkty stare zadłużenie
Typ baterii do zegara w SolarComp 951 - CR2032 Lokalizacja odpowietrznika paliwa w Oleo-Mac 937