pompa pracuje,dzisiaj wylukałem że jest za niskie ciśnienie paliwa na wtrysku 0,5bara,ustawiłem na 1bar jutro sprawdzę czy się coś zmieniło
witam mam podobny problem z fiestą z 2007r. 1,4tdci, która nie zapala (rozrusznik nie kręci). Sprawdziłem na kompie ciśnienie na listwie cr i jest 30. Samochód jest po wypadku ale poduszki nie są uszkodzone. moje pytania: 1)czy w tym modelu jest czujnik uderzeniowy i odcina rozrusznik czy tylko paliwo 2)czy niskie ciśnienie na listwie cr odcina rozrusznik...
W jakim zakresie obrotów są oznaki? Czy na innych biegach rozpędzasz to tego zakresu? Może wydajność pompy paliwa jest zbyt mała, spada ciśnienie paliwa. Wątpię w związek szarpania z jedynką, raczej z zapotrzebowaniem silnika na paliwo. Mogę się mylić i proszę mnie poprawić.
Ciśnienie trzeba mierzyć przed filtrem paliwa. ciśnienie 2,5 bar
Tak pierwsze sprawdź ciśnienie paliwa, zatkany filtr, nie trzyma zawór zwrotny, słaba membrana w pompie Wypnij wężyk przy gaźniku i sprawdź jak pompa pompuje i czy paliwo trzyma się w wężyku.
Świece pobierają ok. 65A więc są ok, zresztą były wymieniane nieco ponad rok temu. Ciśnienie sprężania też mierzone- jest z niewielkimi wahaniami 27,5 bara na każdym. Paliwo z bańki... co ma wykazać taka próba ? A kąt wtrysku tzn. ustawienie/wyregulowanie pompy wtryskowej ? Tego nie sprawdzałem, ale silniczek jak już zapali chodzi bardzo dobrze, mało...
tak ale pompy wysokiego ciśnienia przy silniku, czy pompy wstępnej w zbiorniku paliwa.:?:
Podstawowe pytanie - czy taki sposób podłączenia manometru do pomiaru ciśnienia pompy paliwowej jest właściwy i czy podaje faktyczne ciśnienie jakie podaje pompa na listwę. A jakie masz wątpliwości w tej materii? Wg mnie ważne, aby manometr był wpięty w przewód między pompą i listwą wtryskiwaczy. Obejrzałem załącznik i wg mnie ten skok chwilowy ciśnienia...
Witajcie! Przymierzam się do wymiany i mam pytanie: Czy poniższa instrukcja jest wiarygodna? Znalazłem opinię, że praca silnika z Common Rail bez zasilania w paliwo jest dla niego zabójstwem?! Ford Fiesta 1.4 TDCI: wymiana filtra paliwa (...) Zaczynamy od wyrównania ciśnienia w układzie paliwowym. Wyjmujemy bezpiecznik pompy paliwowej i odpalamy auto....
Witam zdiagnozowanie na czuja moze być kłopotliwe najlepszym wyjściem jest podłączenie do kompa z programem do wykrywania i kasowania błędów, ale jesli chodzi o pompę paliwa to po przekręceniu zapłonu powinno być słychać pompę do napełnienia ciśnienia w układzie paliwowym,jeśli nie chodzi sprawdź przekaźnik ale moze być to pompa . Powodzenia
to może ona jest winna bo wiem ze występują pompy cr które mają wzniesienie na wałku i dobijają cisnienie w odpowiednim położeniu tłoka ,tak było w mondeo , 2.0tdci Nie , nie, moim zdaniem pompę CR ustawiasz dowolnie, w Mondeo/Transicie 2,0/2,4 tdci także. Gdyby to było istotne i ważne, pompa CR miałaby własny czujnik położenia wałka. Tak jest w pompach...
Skoro byłoby zbyt niskie ciśnienie na listwie to chyba nie wyłączałoby zaworu tylko by go otworzyło żeby więcej paliwa weszło do pompy żeby wytworzyć większe ciśnienie. Poprawcie mnie jeśli źle mówię.
Zobacz jakie ciśnienie robi pompa paliwa ,ostatnio miałem dwa podobne przypadki.
Witam. Mam problem z Fordem Fiestą 1.4 TDCi 2011 rok. Chodzi o to, że auto podczas jazdy, jak się zagrzeje, gaśnie. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Auto jak stoi, nie gaśnie, nawet jak chodzi 3-4 godziny. Przy 3 tys. obrotów zaczyna przerywać. Przy wskazaniach ciśnienia paliwa, przy tych 3 tys., ciśnienie szaleje. Mianowicie różnica pomiędzy ciśnieniem...
Jeśli cała elektronika sprawdzona przewody wysokiego napięcia i świece to pozostaje sprawdzić pompę paliwa jej wydajność i ciśnienie oraz wymienić filtr paliwa.
a) kilka razy przekręcę kluczyk na zapłon tak aby było słychać pracę pompki paliwa (tak z 3-4 razy) to wtedy od razu zapali Czyli pompa paliwa albo nie trzyma ciśnienia albo robi je za małe.
Gdyby w paliwie była woda, raczej objawy byłyby cięższe ;) Sprawdź pompę.
a ciśnienie na baniakach jest po 10 Cisnienie w miarę ok ale do ideału to mu trochę brakuje a i czy komputer mógł pokazać ze pompa paliwa daje za słabe ciśnienie bo mi to teraz przyszło do głowy?? Nie, komputer tego nie pokaże ,musisz podpiąć czujnik ciśnienia paliwa i zmierzyć jakie jest ciśnienie . Faktycznie pompa też może mioeć podobne objawy ....
A jakie ciśnienie sprężania na cylindrach? Sprawdź czy się nie zapowietrza układ paliwowy.. Jeśli chcesz to możesz ominąć filtr paliwa (zastosuj inny filtr na przewodzie), może masz zanieczyszczony... Zostaje jeszcze do weryfikacji pompa wtryskowa....Podmianka?
Czyli wychodzi na to że zawór regulujący ciśnienie paliwa?? lub sama pompa ale problem pojawia sie jak postoi rozgrzany nawet godzinę i juz jest problem.
Witam ponownie Fiesta już odpalona. Problemem było stworzenie ciśnienia zasilającego na pompę paliwa. Tą małą gruszką nie dawało rady, w rozwiązaniu problemu pomogła stara elektryczna pompa paliwa od skody fabii 1.4 po podłączeniu bezpośrednio do pompy udało się stworzyć ciśnienie i odpowietrzyć układ. Auto odpaliło od pierwszego. Nie trzeba było programować...
Podepnij komputer i sprawdź wartości prędkości obrotowe silnika i ciśnienia paliwa w trakcie kręcenia rozrusznikiem. Upewnij się że nie zgłasza braku synchronizacji.
Po mojemu - tak jak kolega pisze - masz zbyt mało wody/płynu w układzie - nagrzewnica będzie słabo grzała lub wcale nie będzie grzała ( dlatego kolega pytał o nagrzewnicę) W trakcie jazdy pompa zabiera płyn i zaczyna odpowietrzać układ Na pewno masz zbiorniczek wyrównawczy - na zimnym silniku dolej do niego na max , następnie odpal silnik i go zagrzej...
tak ma być,niech pracuje cały czas pamiętaj aby było dośc paliwa, podwyższona głośnośc pracy pompy świadczy iż dogorywa domniemam iż posiadasz układ wtrysku paliwa K-jetronic w tych układach pompy wytwarzaja większe ciśnienie niż w nowocześniejszych układach, są mocno obciążone i po większym przebiegu lubią buczeć.
To zrób :) Poza tym to silnik 2.0 ten co w transicie 2001- a nie 1.8 do tego u Ciebie zapewne endura-d (później nazwa zmieniona na tddi). masz tam ten silnik co w focusie a nie mondeo, ale zwracam honor bo w focusie była już pompa VP musisz mieć ostatnia generację fiesty (tej starej)
W Polsce jest tak olej napędowy= olej napędowy+olej opałowy+dużo parafiny. Ta właśnie parafina odkłada się na ściankach węży paliwowych utrudniając dopływ paliwa. A jak się silnik rozgrzeje to się trochę wytopi. A poza tym wąż paliwowy jest umieszczony pod podwoziem i podczas jazdy jest ciągle chłodzony przez powietrze przez co równiez zatyka się on...
No właśnie mam problem z odpaleniem, nie dochodzi wcale napięcie na moduł pompy paliwa, jak dam zewnętrznie prąd na moduł wszystko gra, zatrzymałem się na skrzynce bezpieczników, możliwe jest że przez czujnik ciśnienia na listwie nie załącza pompki?
Hmmm a jest na ilu wtryskach po pierwsze to problem jest w pompie paliwa ta mialam jak mialam forda za duża dawka benzyny jest ustawiona albo pompa paliwa ma zaduze cisnienie.... a i moze byc tak ze nie przepala tego co mu poda i dlatego swiece sa czarne
W samochodzie wymieniłem świece i pompe paliwową było za małe ciśnienie na wtrysku 0,7bar powinno być od 1,0 do 1,2bara po wymianie pompy samochód chodzi ok. Ponadto sonda lambda którą chciałem wymienić oszukiwała po wymianie pompy okazało sie że jest ok. Dzieki wszystkim.
Skąd wiesz, że układ paliwowy jest w porządku? Skąd wiesz, że urządzenie rozruchowe właściwie działa? Należy wykonać pomiary ciśnienia sprężania, oraz parametrów pompy wtryskowej i wtryskiwaczy (ciśnienie i wydatek), aby określić przyczynę takiego stanu rzeczy. Warto sprawdzi Zakładam, że sprawdziłeś, czy świece żarowe dostają zasilanie i faktycznie...
Dostałem takie auto do odpalenia... Zeznania klienta: auto samo wjechało na lawetę....uderzone w lewy tył...poduszki całe...pojechało do "blacharza"...potem samo odjechało...po zgaszeniu już nie odpaliło... Paliwo cały czas to samo, kręci, pompa działa, działa też w czasie kręcenia, bezpieczniki całe, jest diagnoza, widać obroty, iskra jest, na podlanym...
Witam. Myślę że jestem blisko w rozwiązaniu tego problemu.Jakkolwiek interpretacja wrzucona w wyszukiwarkę o ciśnieniu czy podciśnieniu w zbiorniku paliwa kieruje na przewietrzenie poprzez puszkę z węglem aktywnym i zawór EVAP.Problemem i zarazem błędem w diagnozie jest pojęcie podciśnienie.Uważam że winowajcą jest nadciśnienie.Powodem jest pracująca...
Bardzo proszę wybierz sobie: B0100 "Poduszka powietrzna kierowcy - usterka" B0101 "Poduszka powietrzna kierowcy - sygnał poza zakresem/wydajność" B0102 "Poduszka powietrzna kierowcy - niski sygnał wejściowy" B0103 "Poduszka powietrzna kierowcy - wysoki sygnał wejściowy" B0105 "Poduszka powietrzna pasażera - usterka" B0106 "Poduszka powietrzna pasażera...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
fiesta pompa paliwo fiesta pompa paliwa ciśnienie przekaźnik pompa paliwo fiesta
licznik energia elektryczny odczyt vario czujnik klawisze specjalne
Jak wejść w menu pieca Immergas Victrix EXA? Schemat zamka master w Peugeot 405 - szczegóły i diagnostyka