Fiesta mk8 2019r. Kreci nie odpala.W sterowniku silnika brak bledow, w liczniku U0140:00-0A U0424"82-8A Wiem że w starszych modelach winny był licznik, ale w tych nowszych modelech jest zupełnie inny. Nr. z licznika H1BT-10849-ECH. Nie wiem gdzie szukać przyczyny licznik wymontowałem próbowałem dociskać kostkę nic nie daje bledow nie mogę skasować....
Już posprawdzałem wszystkie bezpieczniki i kable i są OK. Chciałbym się jeszcze was poradzić. Rozmawiałem z naprawde dobrym elektrykiem (co mi robił wcześniej sterownik w pompie) i mówił że może być taka sytuacja że "wysypało" się wszystko z immo czy coś takiego. Powiedział że w takiej sytuacji będzie trzeba wymienić całe immo i na nowo zaprogramować...
Dziś dopiero będę miał czas i spróbuję zainstalować bańkę. Napiszę jak i co. Tymczasem wyczyściłem i poprawiłem wszystkie masy i klemy akumulatora, niby nie były złe, ale teraz są b. dobre. pozdrawiam! DBS EDIT : Zainstalowałem bańkę, w niej ok 4l ropy, postawiłem na aku i podłączyłem wężykiem bezpośrednio do wejścia pompy wtryskowej. Powrotu paliwa...
tak masz zrobione pompa chodzi non stop po odpaleniu bo masz jak przełączasz na gaz to odcina zasilanie w wtrysk tak widocznie gazownicy zrobili i tak ma być nie poprawiaj tego,jest tylko jeden warunek musisz mieć paliwo w zbiorniku.Z reguły tak robią albo pompę odłączają albo wtryski
Podstawowe pytanie - czy taki sposób podłączenia manometru do pomiaru ciśnienia pompy paliwowej jest właściwy i czy podaje faktyczne ciśnienie jakie podaje pompa na listwę. A jakie masz wątpliwości w tej materii? Wg mnie ważne, aby manometr był wpięty w przewód między pompą i listwą wtryskiwaczy. Obejrzałem załącznik i wg mnie ten skok chwilowy ciśnienia...
Witam, Mam problem z Fiestą mk3 1995r 1.1 . Silnik kręci, jest iskra na świecach bo sprawdzałem, paliwo dopływa do gaźnika, pompa pompuje paliwo bo jest słychać. Lecz nie chce odpalić. I psikałem również autostartem ale też nie chce odpalić. Co może być przyczyną? Proszę o pomoc.
Zrób próbę z banki z ropą, na rozgrzanym podepnij go pod bankę, odpal na 10 minut żeby się odpowietrzył, zgaś, zostaw na całą noc i rano próbuj jak zapali. Ok, dziś już za późno na ten eksperyment, ale w poniedziałek zrobię j.w. Tylko czemu ma to służyć ? Coś ze zbiornikiem paliwa lub przewodami paliwowymi nie tak ( nieszczelne przewody) ? pzdr Nix...
Powodem mogą być nieszczelne zawory w pompie paliwowej. W czasie postoju paliwo schodzi do baku i potrzeba trochę czasu zanim pompa napełni gaźnik.
Witam. Myślę że jestem blisko w rozwiązaniu tego problemu.Jakkolwiek interpretacja wrzucona w wyszukiwarkę o ciśnieniu czy podciśnieniu w zbiorniku paliwa kieruje na przewietrzenie poprzez puszkę z węglem aktywnym i zawór EVAP.Problemem i zarazem błędem w diagnozie jest pojęcie podciśnienie.Uważam że winowajcą jest nadciśnienie.Powodem jest pracująca...
Tak pierwsze sprawdź ciśnienie paliwa, zatkany filtr, nie trzyma zawór zwrotny, słaba membrana w pompie Wypnij wężyk przy gaźniku i sprawdź jak pompa pompuje i czy paliwo trzyma się w wężyku.
no z tą pompką to problem możesz mieć. ale jak jakiejś chcesz posłuchać to przy odpalaniu włącz spryskiwacz. to też pompka. na początek sprawdź ustawienie rozrządu /samego paska, bo wątpię żebyś dostał się do łańcucha/. kiedy filtr zmieniany? jakie paliwo lane? jaki typ pompy?
Na wiązce do pompy, niedaleko pompy załóż małą żarówkę i będziesz wiedział, czy to od strony auta, czy pompy.
Wystarczą.
Dostałem takie auto do odpalenia... Zeznania klienta: auto samo wjechało na lawetę....uderzone w lewy tył...poduszki całe...pojechało do "blacharza"...potem samo odjechało...po zgaszeniu już nie odpaliło... Paliwo cały czas to samo, kręci, pompa działa, działa też w czasie kręcenia, bezpieczniki całe, jest diagnoza, widać obroty, iskra jest, na podlanym...
moim zdaniem jezeli nie ma nieszczelnosci na zasileniu i sie nie zapowietrza ,to po tych paru minutach pracy pompa traci cisnienie i nie moze podać paliwa na wtrysk (wykręć wtrysk i zobacz czy wtrysk przebija tzn czy idzie paliwo pod cisnieniem) i go rozpyla jezeli nie poczekaj az pompa ostygnie i powtóż czynnosc wtedy bedziesz wiedział czy na gorącym...
Takie zaworki to półśrodek. Jeśli masz już dwa w obwodzie, to dodatkowy opór dla pompy..Zaworek jest sens zakładać gdy paliwo się cofa po dłuższym postoju i trzeba kręcić długo rozrusznikiem. Jeśli pompa łapie powietrze to na powrocie idą bąbelki powietrza, widać to gdy przewody są przezroczyste ...trzeba wtedy usunąć przyczynę-zaworek nic nie da.
Witam Mam Fieste 1.8 diesel i problemy przy rozruchu. Objawy są takie że rozrusznik kręci ale zapalić nie chce. Bez względu czy jest temp ujemna czy dodatnia. Po ok 25 sek kręcenia zaczyna łapać, ale zapala dopiero po chwili. Na początku silnik chodzi nie równo. Po kilku minutach jego praca się wyrównuje. W czym może być przyczyna? - paliwo się nie...
Witam wszystkich forumowiczów . Mój problem wygląda tak: Zakupiłem forda fieste z 1989roku z pojemnością silnika 1.1i wersja CLX i mam problem "nie odpala" tzn nie do końca nieraz załapie pochodzi chwilę tzn minute nieraz nawet nie minute i gaśnie po czym nie raz tak strzeli z gaźnika taką chmurka paliwa czy też czymś innym. Wymieniłem przewody zapłonowe...
Witam Jak to jest z wtryskiem w tym silniku. Jak auto zimne to wtrysk zasilany bezpośrednio z pinu 50, jak się zagrzeje to wtrysk sterowany przez rezystor z pinu 58. Chodzi o to że jak auto ciepłe odpinam kabel rezystora wtryskiwacza pracuje dalej. Auto jak się zagrzeje nie chce odpalać, (iskra paliwo pompa i napięcie na wtrysku ok) brak impulsów na...
Witam. Mam problem z pompą paliwową. Jak zapalę samochód szarpie mi silnikiem, i po jakimś czasie gaśnie. Nie załącza jej też za każdym razem podczas zapalania auta. Pompa jest nowa dopiero co wymieniana... Nie wiem czy to jest problem z pompą czy nie łapie ona lewego powietrza przy wężykach... Bardzo proszę o jakieś rady.
Podobny temat był poruszany tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... niestety pozostał bez konkretnej odpowiedzi. A zatem do rzeczy. Z chwilą wystąpienia mrozów odmówił posłuszeństwa spryskiwacz (obu szyb). Nie słychać pracy pompki. Jestem użytkownikiem auta dopiero od niespełna 2 lat, a zatem mam 3 pytania: 1. Czy pompka spryskiwacza uruchamiana...
Może wyłącznik udarowy , zobacz w lewym przednim słupku na dole pod plastikiem , jak jest to powinien w nim myć otwór na palec.
Witam Wszystkich. Moja fiesta nie odpala i jak dotąd ustaliłem, brak jest masy na przekaźniku Start i pompie paliwa. Nie wiem co z tym zrobić, więc proszę o pomoc.[/syntax]
Witam! Moja Fiesta 1.1i CLX nie odpala. Pompa paliwa nie pracuje. Prawdopodobnie nie dochodzi prąd. Nie wiecie gdzie i jaki jest przekaźnik czy coś od pompy paliwa?
Witam mam problem z pompą paliwa nie działa jest to ford fiesta 91 1.1.Po podłączeniu innej pompy jest ta sama reakcja też nie działa gdy podnosze pływak wskaznik stanu paliwa reaguje.Włącznik odłączający pompę jest włączony.Proszę o pomoc.
Nie uszkodziłem
W fieście 95r przekaźnik od pompy znajdował się pod deską rozdzielczą od strony pasażera, tam też był bezpiecznik od pompy. Dodatkowo na lewym przednim słupku koło nóg kierowcy był wyłącznik udarowy do pompy. Uderzenie tego wyłącznika powodowało odcięcie zasilania pompy paliwa. Wyłącznik udarowy potrafi zadziałać po wpadnięciu w duuużą dziurę lub od...
Filtr paliwa drożny ? Jakie ciśnienie daje pompa na rozruchu ?
mozna odciac pompe plus po stacyjce znajdzie na wtyczkach dochodzacych do bezpiecznikow tylko sprawdz zeby nie zanikal podczas rozruchu bo tam sa dwa plusy zanikajacy i na stale po przekreceniu stacyjki
http://obrazki.elektroda.pl/9515608200_1... http://obrazki.elektroda.pl/4137039300_1... Jeszcze jedno: czy stary silnik 1,3 nie był przypadkiem na monowtrysku ?, i czy w związku z tym została wymieniona pompa paliwa
Prędkość maksymalna nie bardzo informuje nas o wydolności pompy paliwa. Zacznij od sprawdzenia ukł. dolotowego w zakresie nieszczelności bardzo często fałszywe powietrze przekłamuje odczyt z czujnika map niekoniecznie oznaczając jego uszkodzenie.
Bez manometru faktycznie ciężko sprawdzić pompę . Spróbuj podać strzykawką paliwo bezpośrednio , może zagada :?:
Witam jesli chodzi o pompę paliwa to napewno jest zatarta, spalone sa uzwojenia na wirniku pompki ( zwarcie miedzy zwojowe), i dlatego przepala bezpiecznik. W tym przypatku próba regeneracji jest nie opłacalna.
Kolego przeczytaj całą odpowiedź , a zauważysz że mowa jest też o zaworku pompy .Uszkodzony zaworek nie utrzymuje ciśnienia (paliwa) w układzie paliwowym , co powoduje"cofkę" to znaczy cofnięcie się paliwa do zbiornika. Wtedy nie ma wycieku. Pochylenie samochodu do przodu powoduje iż jakieś ciśnienie pozostaje. Sprawdź pompę z zaworkiem i powinno być...
Rozrząd cały, napęd pompy nie uszkodzony? Może kółko lata po wałku?
Pomyślał bym o sprawdzeniu pompy paliwa
Zapewne benzyny nie dostaje-czyli pewnie gdzieś przewód się zatkał. Lub kończy się pompa paliwa.
witam ponownie....wymieniłem pompę paliwa+filtr paliwa i dalej ten sam defekt....
witam, ten przekażnik ze schematu wynika jest od pompy paliwa , jak jest immo to też rozlącza , skoro jest on zasilany cały czas to masz problem z ciśnieniem paliwa, czyli pompka juz na ostatnim dechu, lub ecu bo z niego dostaje mase, po przekrecenia kluczyka powinien na 2-3sek załączyc a potem rozlączyc poszukaj przyczyny w sterowaniu ECU, powodzenia
Ten silnik nie ma aparatu zapłonowego,Twój problem to wtryskiwacz,pompa paliwa,luzy zaworowe.
Zobacz jakie ciśnienie robi pompa paliwa ,ostatnio miałem dwa podobne przypadki.
Witam mam problem z odpaleniem mojego forda, jak silnik ostygnie to silnik nie chce odpalić ; auto zachowuje jakby się zapowietrzał. pompa paliwa jest po regeneracji i po tym remoncie zaczął się kłopot z odpalaniem, świece żarowe są ok. Po odpaleniu od matki, zaważyłem, że przyśpieszacz nie działa, czy to może być przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc
bardzo mozliwe ze ta zawleczka wpadla ci do pompy paliwa. i ta pompa sie zaciera. to bendzie to co napisalem jezeli w tym aucie pompka paliwowa jest umieszczona w baku.
Ustawiłem zawory już wcześniej. Membrana jest nowa. Dyszę przetkałem kocim wibrysem. Samochód jeździ wspaniale, dlatego odrzucam raczej rozrząd, zapłon czy pompę paliwa. Jedyny problem to odpalanie.
Wiesz może jeszcze gdzie jest skrzynka połączeń i przakaźnik pompy paliwa.
Prawdopodobnie wiązka pompy paliwa. Nie trzeba kupować, to się naprawia.
Dodatkowy przekaźnik blokady na krótkich przewodach bezpośrednio przy samej pompie paliwa lub dodatkowy przekaźnik bezpośrednio przy rozruszniku.
Ciśnienie trzeba mierzyć przed filtrem paliwa. ciśnienie 2,5 bar
Po odcięciu pompy paliwa auto na LPG nie powinno zgasnąć. Nie powinno być żadnej różnicy w pracy silnika po odłączeniu pompy paliwa. Napisz, czy poradziłeś sobie z problemem.
Jak przelącze na gaz to pobiera i benzynę i gaz, dzieje się tak od tygodnia. Silnik jest na monowtrysku jak zamknąć tą benzynę? szukałem elektrozaworu od benzyny i nie mogę nic takiego znaleźć. czy w silnikach na wtrysku nie wystarczy odłączyć pompy paliwa?
Układ paliwa był odpowietrzony, a silnik Diesla przy minimalnym ciśnieniu 18 barów powinien odpalić nawet chociażby że na plaka.
Skoro byłoby zbyt niskie ciśnienie na listwie to chyba nie wyłączałoby zaworu tylko by go otworzyło żeby więcej paliwa weszło do pompy żeby wytworzyć większe ciśnienie. Poprawcie mnie jeśli źle mówię.
pompa paliwo fiesta fiesta pompa paliwo ciśnienie przekaźnik pompa paliwo fiesta
electrolux kontrolka 405nm laser check right brake light
eweling zigbee interfejs diagbox
Kod błędu TCO 558 w Scania - przyczyny i diagnostyka Piecyk naftowy Kero wyłącza się po kilku minutach - przyczyny i rozwiązania