Fiesta mk8 2019r. Kreci nie odpala.W sterowniku silnika brak bledow, w liczniku U0140:00-0A U0424"82-8A Wiem że w starszych modelach winny był licznik, ale w tych nowszych modelech jest zupełnie inny. Nr. z licznika H1BT-10849-ECH. Nie wiem gdzie szukać przyczyny licznik wymontowałem próbowałem dociskać kostkę nic nie daje bledow nie mogę skasować....
Już posprawdzałem wszystkie bezpieczniki i kable i są OK. Chciałbym się jeszcze was poradzić. Rozmawiałem z naprawde dobrym elektrykiem (co mi robił wcześniej sterownik w pompie) i mówił że może być taka sytuacja że "wysypało" się wszystko z immo czy coś takiego. Powiedział że w takiej sytuacji będzie trzeba wymienić całe immo i na nowo zaprogramować...
tak masz zrobione pompa chodzi non stop po odpaleniu bo masz jak przełączasz na gaz to odcina zasilanie w wtrysk tak widocznie gazownicy zrobili i tak ma być nie poprawiaj tego,jest tylko jeden warunek musisz mieć paliwo w zbiorniku.Z reguły tak robią albo pompę odłączają albo wtryski
Dziś dopiero będę miał czas i spróbuję zainstalować bańkę. Napiszę jak i co. Tymczasem wyczyściłem i poprawiłem wszystkie masy i klemy akumulatora, niby nie były złe, ale teraz są b. dobre. pozdrawiam! DBS EDIT : Zainstalowałem bańkę, w niej ok 4l ropy, postawiłem na aku i podłączyłem wężykiem bezpośrednio do wejścia pompy wtryskowej. Powrotu paliwa...
Witam, Mam problem z Fiestą mk3 1995r 1.1 . Silnik kręci, jest iskra na świecach bo sprawdzałem, paliwo dopływa do gaźnika, pompa pompuje paliwo bo jest słychać. Lecz nie chce odpalić. I psikałem również autostartem ale też nie chce odpalić. Co może być przyczyną? Proszę o pomoc.
Powodem mogą być nieszczelne zawory w pompie paliwowej. W czasie postoju paliwo schodzi do baku i potrzeba trochę czasu zanim pompa napełni gaźnik.
Podstawowe pytanie - czy taki sposób podłączenia manometru do pomiaru ciśnienia pompy paliwowej jest właściwy i czy podaje faktyczne ciśnienie jakie podaje pompa na listwę. A jakie masz wątpliwości w tej materii? Wg mnie ważne, aby manometr był wpięty w przewód między pompą i listwą wtryskiwaczy. Obejrzałem załącznik i wg mnie ten skok chwilowy ciśnienia...
Zrób próbę z banki z ropą, na rozgrzanym podepnij go pod bankę, odpal na 10 minut żeby się odpowietrzył, zgaś, zostaw na całą noc i rano próbuj jak zapali. Ok, dziś już za późno na ten eksperyment, ale w poniedziałek zrobię j.w. Tylko czemu ma to służyć ? Coś ze zbiornikiem paliwa lub przewodami paliwowymi nie tak ( nieszczelne przewody) ? pzdr Nix...
Tak pierwsze sprawdź ciśnienie paliwa, zatkany filtr, nie trzyma zawór zwrotny, słaba membrana w pompie Wypnij wężyk przy gaźniku i sprawdź jak pompa pompuje i czy paliwo trzyma się w wężyku.
Witam. Myślę że jestem blisko w rozwiązaniu tego problemu.Jakkolwiek interpretacja wrzucona w wyszukiwarkę o ciśnieniu czy podciśnieniu w zbiorniku paliwa kieruje na przewietrzenie poprzez puszkę z węglem aktywnym i zawór EVAP.Problemem i zarazem błędem w diagnozie jest pojęcie podciśnienie.Uważam że winowajcą jest nadciśnienie.Powodem jest pracująca...
no z tą pompką to problem możesz mieć. ale jak jakiejś chcesz posłuchać to przy odpalaniu włącz spryskiwacz. to też pompka. na początek sprawdź ustawienie rozrządu /samego paska, bo wątpię żebyś dostał się do łańcucha/. kiedy filtr zmieniany? jakie paliwo lane? jaki typ pompy?
Dostałem takie auto do odpalenia... Zeznania klienta: auto samo wjechało na lawetę....uderzone w lewy tył...poduszki całe...pojechało do "blacharza"...potem samo odjechało...po zgaszeniu już nie odpaliło... Paliwo cały czas to samo, kręci, pompa działa, działa też w czasie kręcenia, bezpieczniki całe, jest diagnoza, widać obroty, iskra jest, na podlanym...
moim zdaniem jezeli nie ma nieszczelnosci na zasileniu i sie nie zapowietrza ,to po tych paru minutach pracy pompa traci cisnienie i nie moze podać paliwa na wtrysk (wykręć wtrysk i zobacz czy wtrysk przebija tzn czy idzie paliwo pod cisnieniem) i go rozpyla jezeli nie poczekaj az pompa ostygnie i powtóż czynnosc wtedy bedziesz wiedział czy na gorącym...
Witam Mam Fieste 1.8 diesel i problemy przy rozruchu. Objawy są takie że rozrusznik kręci ale zapalić nie chce. Bez względu czy jest temp ujemna czy dodatnia. Po ok 25 sek kręcenia zaczyna łapać, ale zapala dopiero po chwili. Na początku silnik chodzi nie równo. Po kilku minutach jego praca się wyrównuje. W czym może być przyczyna? - paliwo się nie...
Takie zaworki to półśrodek. Jeśli masz już dwa w obwodzie, to dodatkowy opór dla pompy..Zaworek jest sens zakładać gdy paliwo się cofa po dłuższym postoju i trzeba kręcić długo rozrusznikiem. Jeśli pompa łapie powietrze to na powrocie idą bąbelki powietrza, widać to gdy przewody są przezroczyste ...trzeba wtedy usunąć przyczynę-zaworek nic nie da.
Witam wszystkich forumowiczów . Mój problem wygląda tak: Zakupiłem forda fieste z 1989roku z pojemnością silnika 1.1i wersja CLX i mam problem "nie odpala" tzn nie do końca nieraz załapie pochodzi chwilę tzn minute nieraz nawet nie minute i gaśnie po czym nie raz tak strzeli z gaźnika taką chmurka paliwa czy też czymś innym. Wymieniłem przewody zapłonowe...
Witam Jak to jest z wtryskiem w tym silniku. Jak auto zimne to wtrysk zasilany bezpośrednio z pinu 50, jak się zagrzeje to wtrysk sterowany przez rezystor z pinu 58. Chodzi o to że jak auto ciepłe odpinam kabel rezystora wtryskiwacza pracuje dalej. Auto jak się zagrzeje nie chce odpalać, (iskra paliwo pompa i napięcie na wtrysku ok) brak impulsów na...
Ten przekaźnik zapina nie tylko pompę paliwa. Jak go odłączysz, to nie będzie chodził na gazie. Zrób wyłącznik samej pompy, choć lepszy byłby dodatkowy przekaźnik, który wyłączałby ją samoczynnie.
Auto zapala w kratkę,w ciepłe dni częściej nie pali. Gdy nie słychać po przekręceniu kluczyka pompy paliwa-nie odpali.Czerwona dioda świeci normalnie. Szukałem przyczyny w: -przewód od baku (kostki) sprawdzone,nie stwierdziłem uszkodzonych kabli -bezpiecznik od pompy nr35-10A doby(raz się zdarzyło,że był przepalony,gdy stał w ciepły dzień na słońcu)...
Mam Fiestę 1,1 HCS z 1989 roku. Gaz mam założony od jakiś 4 lat. Od niedawna zaczęły mi się dziać dziwne rzeczy na gazie. Autko nie ma mocy, tzn. nie reaguje na naciśnięcie pedału gazu przyspieszeniem tylko dudnieniem, czasami słychać strzał w gaźnik lub po prostu szarpie całym samochodem. Po namowach speców od gazu podmieniłem filtr powietrza, świece...
Witam, Mam straszna Prosbe Moze ktos bedzie wiedzial co sie stalo? otoz moj problem wyglada nastepujac Sprowadzilem Forda Fieste nowego zalednie ma 3 miesiace, gdy go sciagnolem palil bez problemu teraz gdy mial male poprawki blacharskie i byly odpiete Klimy od akumulatora przez 3 tygonie moze 2.5 i dzis podpiolem klimy, Silnik kreci ale nie zapali...
Witam Wszystkich. Moja fiesta nie odpala i jak dotąd ustaliłem, brak jest masy na przekaźniku Start i pompie paliwa. Nie wiem co z tym zrobić, więc proszę o pomoc.[/syntax]
mozna odciac pompe plus po stacyjce znajdzie na wtyczkach dochodzacych do bezpiecznikow tylko sprawdz zeby nie zanikal podczas rozruchu bo tam sa dwa plusy zanikajacy i na stale po przekreceniu stacyjki
http://obrazki.elektroda.pl/9515608200_1... http://obrazki.elektroda.pl/4137039300_1... Jeszcze jedno: czy stary silnik 1,3 nie był przypadkiem na monowtrysku ?, i czy w związku z tym została wymieniona pompa paliwa
W fieście 95r przekaźnik od pompy znajdował się pod deską rozdzielczą od strony pasażera, tam też był bezpiecznik od pompy. Dodatkowo na lewym przednim słupku koło nóg kierowcy był wyłącznik udarowy do pompy. Uderzenie tego wyłącznika powodowało odcięcie zasilania pompy paliwa. Wyłącznik udarowy potrafi zadziałać po wpadnięciu w duuużą dziurę lub od...
Może wyłącznik udarowy , zobacz w lewym przednim słupku na dole pod plastikiem , jak jest to powinien w nim myć otwór na palec.
Witam! Moja Fiesta 1.1i CLX nie odpala. Pompa paliwa nie pracuje. Prawdopodobnie nie dochodzi prąd. Nie wiecie gdzie i jaki jest przekaźnik czy coś od pompy paliwa?
Pomyślał bym o sprawdzeniu pompy paliwa
Filtr paliwa drożny ? Jakie ciśnienie daje pompa na rozruchu ?
Jak przelącze na gaz to pobiera i benzynę i gaz, dzieje się tak od tygodnia. Silnik jest na monowtrysku jak zamknąć tą benzynę? szukałem elektrozaworu od benzyny i nie mogę nic takiego znaleźć. czy w silnikach na wtrysku nie wystarczy odłączyć pompy paliwa?
Witam mam problem z pompą paliwa nie działa jest to ford fiesta 91 1.1.Po podłączeniu innej pompy jest ta sama reakcja też nie działa gdy podnosze pływak wskaznik stanu paliwa reaguje.Włącznik odłączający pompę jest włączony.Proszę o pomoc.
Zapewne benzyny nie dostaje-czyli pewnie gdzieś przewód się zatkał. Lub kończy się pompa paliwa.
Nie uszkodziłem
Prędkość maksymalna nie bardzo informuje nas o wydolności pompy paliwa. Zacznij od sprawdzenia ukł. dolotowego w zakresie nieszczelności bardzo często fałszywe powietrze przekłamuje odczyt z czujnika map niekoniecznie oznaczając jego uszkodzenie.
Bez manometru faktycznie ciężko sprawdzić pompę . Spróbuj podać strzykawką paliwo bezpośrednio , może zagada :?:
tak ale pompy wysokiego ciśnienia przy silniku, czy pompy wstępnej w zbiorniku paliwa.:?:
Witam jesli chodzi o pompę paliwa to napewno jest zatarta, spalone sa uzwojenia na wirniku pompki ( zwarcie miedzy zwojowe), i dlatego przepala bezpiecznik. W tym przypatku próba regeneracji jest nie opłacalna.
Ten silnik nie ma aparatu zapłonowego,Twój problem to wtryskiwacz,pompa paliwa,luzy zaworowe.
dzięki wielkie za wskazówki , w poniedziałek wymienię pompę paliwa i odpiszę.
Rozrząd cały, napęd pompy nie uszkodzony? Może kółko lata po wałku?
Zobacz jakie ciśnienie robi pompa paliwa ,ostatnio miałem dwa podobne przypadki.
Ustawiłem zawory już wcześniej. Membrana jest nowa. Dyszę przetkałem kocim wibrysem. Samochód jeździ wspaniale, dlatego odrzucam raczej rozrząd, zapłon czy pompę paliwa. Jedyny problem to odpalanie.
Wiesz może jeszcze gdzie jest skrzynka połączeń i przakaźnik pompy paliwa.
witam, ten przekażnik ze schematu wynika jest od pompy paliwa , jak jest immo to też rozlącza , skoro jest on zasilany cały czas to masz problem z ciśnieniem paliwa, czyli pompka juz na ostatnim dechu, lub ecu bo z niego dostaje mase, po przekrecenia kluczyka powinien na 2-3sek załączyc a potem rozlączyc poszukaj przyczyny w sterowaniu ECU, powodzenia
Dodatkowy przekaźnik blokady na krótkich przewodach bezpośrednio przy samej pompie paliwa lub dodatkowy przekaźnik bezpośrednio przy rozruszniku.
Prawdopodobnie wiązka pompy paliwa. Nie trzeba kupować, to się naprawia.
Witam! Podałeś za mało danych. Pompa paliwa, wtryski itd. Cześć!
Moze byc uszkodzony map sensor albo moze byc zapchany filtr powietrza badz pompa paliwa juz konczy swoj zywot
Po odcięciu pompy paliwa auto na LPG nie powinno zgasnąć. Nie powinno być żadnej różnicy w pracy silnika po odłączeniu pompy paliwa. Napisz, czy poradziłeś sobie z problemem.
bardzo mozliwe ze ta zawleczka wpadla ci do pompy paliwa. i ta pompa sie zaciera. to bendzie to co napisalem jezeli w tym aucie pompka paliwowa jest umieszczona w baku.
Może spróbować podać paliwo z małego kanistra bezpośrednio na pompę.
Skoro byłoby zbyt niskie ciśnienie na listwie to chyba nie wyłączałoby zaworu tylko by go otworzyło żeby więcej paliwa weszło do pompy żeby wytworzyć większe ciśnienie. Poprawcie mnie jeśli źle mówię.
a) kilka razy przekręcę kluczyk na zapłon tak aby było słychać pracę pompki paliwa (tak z 3-4 razy) to wtedy od razu zapali Czyli pompa paliwa albo nie trzyma ciśnienia albo robi je za małe.
fiesta pompa paliwo fiesta pompa paliwo ciśnienie przekaźnik pompa paliwo fiesta
konwerter prądu napięcie alternatora koło pasowe bezpiecznik dobór
magnetowid sprzęgło interfejs diagbox
Nastawy podstawowe licznika Audi A6 C7 - VCDS, ODIS, OBDeleven Hitachi D-E99 – reset ATRS i samoczynne nagrywanie po włączeniu magnetofonu