Napeno pokazywało mu to działanie sondy LAMBDA. W instalacjach z niższej pułki wystarczy tylko tester sondy(woltomierz) i juz wszystko ustawisz.
Może trzeba najpierw obie śrubki zakręcić, o których śrubkach mówisz? Może korkowiec? bardzo prawdopodobne, aby go wyeliminować oraz pracę sondy załóż śrubę do testów na wąż zamiast silnika krokowego
Mogło i na pewno się zruszyło, bez blokad tego poprawnie nie ustawisz. Na allegro możesz zobaczyć jak wyglądają blokady, wystarczy że wpiszesz "blokada zetec". http://obrazki.elektroda.net/35_12434584...
Teoretycznie robisz dobrze.
witam wszystkich pozdrawiam i dzieki za porady.najwazniejsze ze chodzi.i mam czym jezdzic do pracy.wszystko zrobione.
Może być problem ze "ściemniaczem" lub "ten typ tak ma" i pozostaje ustawienie przez komputer.Czy problem był od początku czy się to stało nie dawno ?
Sprawdź też ustawienie zapłonu.
Sprawdz ustawienie zaplonu.
Oczywiście...pod warunkiem,że posiadasz odpowiedni trzpień do tego celu przeznaczony,bo bez niego ani rusz.
Mogłeś odrazu napisać. Sprawdz ustawienie rozrządu. Problemem też może być zapchany lub pęknięty katalizator.
napięcie jest w każdej pozycji czy ustawisz na zimno czy naciepło
Jeśli dobrze pamiętam przytrzymujesz prawy guzik przy prędkościomierzu, aż zegar zacznie migać. Jak już będzie migał to wtedy lekko go naciskasz i przeskakuje ustawienie godziny albo minut. Wtedy lewym guzikiem koło obrotomierza zmieniasz godzinę/minuty.
Witam ! Pilnie potrzebuję opis ustawienia rozrządu w silniku ford fiesta 2002r. poj.1.4 cdti . Dziękuję z góry za pomoc.
gdybys napisal temat jak za 2 grosze zmascic forda to bym ci nic nie odpisal. tanio nie oznacza dobrze. wstaw ten tps , ustawisz go sam
Prosze schemat 1.4- 1.6 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
lekko świeci się też kontrolka akumulatora uszkodzony alternator . Potencjometr to standard w tych silnikach ,załóż nowy (130 ) i zaadoptuj ustawienie. Często doraznie pomaga położenie nakrętki M5 na ogranicznik zderzaka przy osi przepustnicy ;) taki tip druciarski ale skuteczny. Bardzo pomaga też ustawienie luzu zaworowego.
Zatem zapomnij o podłogówkach i o innym systemie niż stereo.Dobre podłogówki plus dobre ustawienie i będziesz bardzo zadowolony.Bardzo.
Po takim remoncie może być wiele przyczyn ale głownie należy jeszcze raz sprawdzić ustawienie rozrządu a przy tym ustawienie zapłonu. Sprawdzić jak się zachowują dzwignie zaworów, czy jest kompresja. Są to sprawy proste i napewno je wykonałeś tylko, że są tam niuansy wktórą stronę krącić wałem itd. Dobrze jest wlać przez otwory na świece do każdego...
Po prostu źle ustawiłeś rozrząd. A dokładnie minęłeś się w ustawieniu pompy.
Rozrząd na 100procent jest dobrze ustawiony
Temat został rozwiązany pomogło zapisanie w IPC ustawień takie jakie są ( Czyli po zmianie) I nadpisanie je ustawieniami które były wcześniej oraz restart modułów
no pewnie ze ustawiłem 20mm ssący a 30mm wydechowy
Witam wszystkich forumowiczów, Mam do was pytanko, bo po ostatnim zdjęciu i wyczyszczeniu baku, źle ustawiłem pływak w swojej Fieście MK7 i rezerwa zapala mi się praktycznie przy połowie zatankowanego zbiornika. Na baku są znaczki MIN - MAX dałem na jakiejś kresce po za MIN i jest jak jest, a chciałbym ustawić tak jak powinno być, bo sam dźwięk sygnalizacji...
okazało się że były zużyte dżwigienki zaworowe , trochę je przyszlifowałem i ustawiłem według wartości podanych powyżej .Zamykam temat
Pokazało usterkę a mianowicie ustawienie wałka rozrządu zmieniłem czujnik Czujnik nie ma z tą usterką nic wspólnego więc nie naprawiłeś
Witam. Mam problem z Fordem fiesta i jego silnikiem 1.3. Silnik zapala bez jakichś większych problemów lecz chodzi jakby na 3 cylindry, także nie ma odpowiedniej mocy. Po ściągnięciu okazało się, że na 1 i 3 cylindrze (liczę od lewej strony stojąc przed samochodem) nie otwiera się jeden z zaworów. Po dogłębnych oględzinach okazało się, że wykrzywione...
sprawdź ustawienie rozrządu, zobacz co pokazuje sonda lambda - wygląda na to że zalewa go benzyną.
Witam, Fiesta Mk6 2004 Po szperaniu w menu serwisowym Cobry ustawiłem wszystko tak jak trzeba (głośność syreny - MAX, syrena cyfrowa włączona, dźwięk modulowany itp.). Alarm sygnalizowany jest jedynie kierunkowskazami. Mam wrażenie że syrena została wyłączona przez poprzednich właścicieli (rodzina) za pomocą kluczyka. https://obrazki.elektroda.pl/7572464600_...
W Twoim przypadku musisz podjechać do ASO Ford. Zostanie zmienione oprogramowanie zestawu wskaźników (data i godzina zostanie usunięta i radio nie będzie zczytywało tych informacji). Pozdrawiam.
Witam Troche mało informacji, ale rozumiem, że fiesta jest starszej daty, klasyczny diesel. Przyczyna ciężkiego palenia tych silników jest zazwyczaj jedna - zły kąt wtrysku. Silniki te sa na to bardzo czułe. Jeżeli chodzi o regulacje to są dwa warianty, zależne od pompy. W tych silnikach były montowane dwie pompy wtryskowe: promieniowa LUCAS/ROTODIESEL...
pompa pracuje,dzisiaj wylukałem że jest za niskie ciśnienie paliwa na wtrysku 0,5bara,ustawiłem na 1bar jutro sprawdzę czy się coś zmieniło
to jest wyrwane z opisu diagnostyki silnika "korekta zapłonu / obr/min. Działanie Złącze to wykorzystywane jest do zmiany prędkości na biegu jałowym i/lub ustawień zapłonu. Specyfikacje Podłączyć końcówkę 3 do masy aby zwiększyć regulowaną prędkość na biegu jałowym o 100 obr/min. Podłączyć końcówkę 23 do masy aby opóźnić ustawienie zapłonu o 2 - 3°....
Piszecz detonuje sprawdz ustawienie zapłonu, kompresje, ciśnienie paliwa, wysokie napięcie. Dajesz troch mało informacji a możliwości usterek jest dużo. Pozdrawiam.:|
II generacja to największa kicha jaką można sobie wsadzić. Albo śruba albo sekwencja. Wkręć srube tak żeby ci odcinało obroty na 3000tys. Jak znajdziesz to ustawienie to wykręć ją tak żeby samochód zbierał sie i wykręcał do 5000tyś . Czyli: Jedz drogą i odkręcaj po pół obrotu śruby. I znajdziesz to optymalne ustawienie. Jaka sonda przy I gen.????? ALbo...
Jeśli masz wejście hi input to możesz podłączyć tylne głośniki pod wzmacniacz. We wzmacniaczu napewno masz korektor i nim ustawisz niskie tony itp.
jak robiłem przegląd to była za duża dawka gazu ustawiona tak miał ustawione poprzedni właściciel ja go mam niedawno jakiś miesiąc i nie spalało brało gaz duże ilości jak na silnik 1.4 i śmierdziało w kabinie poszliśmy do mechanika i ustawił ale jak się okazało to za mało podczas zapalania na zimno autem bo mam gaźnikowe i pierwszej generacji gaz to...
Odnosnie utraty mocy w silniku powodem bylo zle ustawienie popychaczy (2)szt., nie trafialy pod klawisze, ustawilem ponownie i jest ok. Auto smiga. Pozdrawiam i zamykam temat.
Radzę sprawdzić zapłon jakość świec przewodów wysokiego napięcia
Przewody zmieniaj zawsze z kompletem świec, wykręć świecę i zobacz czy nie ma na oprawce czarnych zwęgleń od szczytu świecy w dół w kierunku miejsca gdzie zakładasz klucz(miejsce gdzie nakładasz przewody. Jeśli będziesz miał zły skład mieszanki prawdopodobieństwo wystąpienia przebicia jest większe. Ustawienie zaworów warto skontrolować przy tym silniku...
Ustawiłem zawory już wcześniej. Membrana jest nowa. Dyszę przetkałem kocim wibrysem. Samochód jeździ wspaniale, dlatego odrzucam raczej rozrząd, zapłon czy pompę paliwa. Jedyny problem to odpalanie.
Zle ustawiony kąt wtrysku
witam,z twojego opisu kolego stawialbym na niewlasciwe ustawienie zaplonu,dlatego kicha w gaznik,a to bulgotanie w zbiorniku paliwa to tylko powrot nadmiernej ilosci paliwa do zbiornika,tak zwany przelew.pozdrawiam
Narazie cisnienie zostaw w spokoju. Posprawdzaj podstawowe rzeczy ustawienie zaplonu czy dziala przyspiszacz czy nie jest przestawiony rozrzad termostat czy silnik w miare szybko sie rozgrzewa wykrec swiece i sprawdz jak wygladaja elektrody.
no z tą pompką to problem możesz mieć. ale jak jakiejś chcesz posłuchać to przy odpalaniu włącz spryskiwacz. to też pompka. na początek sprawdź ustawienie rozrządu /samego paska, bo wątpię żebyś dostał się do łańcucha/. kiedy filtr zmieniany? jakie paliwo lane? jaki typ pompy?
W kazdym aucie mozna regulowac ustawienie przepustnicy. Przypatrz sie, oslony musisz sciagnac i miec swobodny dostep. Kazda przepustnica ma sprezyne i cos na czym sie opiera, kiedy puscisz gaz!!! Tam musi byc regulacja, czujnik jest po drugiej stronie, ktory to mierzy ustawienie przepustnicy!!! Przeciez to jest proste, musisz popuscic srobke tam gdzie...
Masz gaz w tym aucie? W niektórych instalacjach były wyłaczniki bezwładnościowe może masz żle ustawiony.
A wyciagales walek rozrzadu aby wymienic rozrzad? I jakie tam sa znaki wedlug ktorych trzeba ustawic?
Kolego przyczyn może być wiele. Jednak gdy dotyczy to naprawdę sporo większego zużycia paliwa to proponuję: - jak już wspomniano ustawienie gaźnika - regeneracia silniczka krokowego - regeneracja cpp (czujnika położenia przepustnicy) - wymiana świec - wymiana przewodów wysokiego napiecia - jeżeli silnik pracuje głośno (ustawienie zaworów) Wszystkie...
witam, mam radio 4500 w fordzie fieście. Z nieznanych mi powodów nie działa radio albo będąc precyzyjnym jest cisza. Można normalnie zmieniać stacje itp jednakże cały czas jest cisza. Nie słychać nawet szumu. Przełączając się natomiast na odtwarzacz CD wszystko działa poprawnie. Jakieś sugestie co jest nie tak? Możliwe, że ktoś coś nachrzanił w ustawieniach...
Nastawiasz pierwszy tłok na GMP w pozycji sprężanie, oba zawory zamknięte. Wtedy znak na kole pasowym powinien znajdować się naprzeciw znaku no obudowie silnika. Jaki to silnik bo nie wiadomo jaka będzie kolejność zapłonu, ale myślę, że 1-2-4-3. Jeżeli taka kolejność to na czwartym garze, powinna byc mijanka na zaworach, a w pierwszym cylindrze sprężanie,...
Witam. Problem jest następujący: Fiesta jak w temacie 2001 rok silnik 1.8TD DI. Auto generalnie po dzwonie i przeskoczył rozrząd, ustawiłem w nast. sposób 1 tłok w GMP, wałek rozrządu zablokowałem płasownikiem w miejscu blokady. Silnik odpala chodzi bardzo cicho (aż za cicho) i tylko na wolnych obrotach po dodaniu gazu nic się nie dzieje albo gaśnie....
Miesiąc temu wygrałem zakład, że serwis nie da rady ustawić wolnych obrotów w Almerze N16. Po trzech tygodniach wygrałem zakład i oprócz symbolicznej butelki wziąłem cztery stówy zamiast półtorej. Należało jeszcze coś naprawić żeby procedura przeszła. Serwis w między czasie naciągnął klienta na wymianę katalizatora i sondy, obrotów nie ustawił, ale...
Pompę cr ustawia się w tym silniku, dziura w kole Φ8 do góry, skierowana na taki dołek w łapie (nie zablokujesz koła tak jak koła wałka rozrządu śrubą, bo dołek jest za płytki), ale to ustawienie ma tylko jeden cel, mianowicie mechaniczne odciążenie paska rozrządu, żeby jednocześnie nie naciskał tłok pompy i nie otwierał się któryś z zaworów. Ja...
Mam jeszce jedno pytanko, tzn, bo przewiduje ze bedzie konieczna wymiana kompa, i pytanko odnosnie tego urzadzenia, czy cpu EEC IV od forda np. sierry czy scorpio czy fiesty (oczywisci inny silnik) mozna podlaczyc do eskorta 1.3i be zadnych zmian w ustawieniach, czy komp sam sobie pozmienia dane, czy niestety nie jest to takie proste i trzeba bedzie...
Odlaczylem aku na pare minut, nie wiem ktore zlacze jest samodiagnostiki gdyz sa 2 identyczne, nie wiem jak zrobic reset by komp ustawil sobie polozenie czujnika przepustnicy, sondy nie sprawdzalem, silnik jednakowo dziala z sonda jak i bez niej.
Witam Na ile mm ustawić pompe wtryskową bosch czujnikiem zegarowym? Dokładnie chodzi o kąt wtrysku. Auto to ford fiesta 1.8D 99rok silnik zwykły diesel endura-de Numer pompy 0 460 484 150
Zdejmij na chwilę silnik krokowy z węża gazowego i załóż śrubę regulacyjną.Sprawdż jak auto jeżdzi.Oczywiście trzeba ustawić gaz.
Świece pobierają ok. 65A więc są ok, zresztą były wymieniane nieco ponad rok temu. Ciśnienie sprężania też mierzone- jest z niewielkimi wahaniami 27,5 bara na każdym. Paliwo z bańki... co ma wykazać taka próba ? A kąt wtrysku tzn. ustawienie/wyregulowanie pompy wtryskowej ? Tego nie sprawdzałem, ale silniczek jak już zapali chodzi bardzo dobrze, mało...
Witam posiadam forda fieste mk6 z 2006r chciałbym sie dowiedzieć czy jest mozliwosc ustawienia na desce rozdzielczej zegara na stale zamiast liczby kilometrów ktore moge jeszcze przejechac. po odpowiedniej kombinacji przyciskow udalo mi sie to zrobic ale po wylaczeniu stacyjki i włączeniu jej ponownie zegar znika z gory dziekuje i pozdrawiam
Kolego Reses Komputera reser komputera a raczej ustawienie wolnych obrotów: 1. odpinasz kleme tylko minusową (-) 2. czekasz ok 30min 3. naciskasz np pedał hamulca na około 1 min ( to nie czary mary, naciskasz żebyś rozładował resztę napięcia z układu) 4. zapinasz klemę (-) 5 odpalasz i ma chodzić nic nie robąc dopuki nie właczy ci się wentylator.
Witam. Tak jak w temacie. Reflektory hałasują jak są włączone. Szczególnie słychać podczas postoju. Polega to na tym, że słychać "bzyczenie" silniczków od zmiany ich ustawień. Tak jakby się co chwile przestawiały. Pobzyczą, chwila ciszy i znowu. Nie ma jakiś regularnych odstępów czasu. Sprawdzałem wieczorem przed ścianą i ich położenie się nie zmienia....
tez nad tym myślałem ale silnik po swapie od razu dostał nowy komplecik rozrządu i wszystko dobrze wg. instrukcji ustawiłem (przed wymiana silnik chodził tak samo chociaż rozrząd był trochę przestawiony) ale sprawdzę to jeszcze chociaż logicznie myśląc skoro autko po odpięciu czujników zachowuje się prawie idealnie to chyba można wykluczyć mechaniczne...
A czy możliwe jest by przy wymianie rozrządu mechanik źle ustawił kąt wtrysku i przez to wybija blad B0149? Wczoraj przejechałem z asekuracją ponad 20 km, bardzo ładnie zapalił i jechał bez zarzutu a błąd wybija nadal... Mam małą nadzieję, że ewentualna korekcja kąta wtrysku rozwiąże moje problemy. Jak uważacie po swoich doświadczeniach, jest możliwa...
witam a więc te dwa kabelki sa własnie do wtrysku, teraz tylko jest problem dlaczego wtrysk nie podaje paliwa dalej, możliwe że jest uszkodzony wtrysk jezeli nie to sterownie wtrysku, sprawdź wtrytsk czy czasem jakis kabel sie nie odłączył od niego. z tego co mi wiadomo to mozna nim wywołac kody błędów może tam cos pokaże znalazłęm cos takiego może...
Dokładnie tak jest napisane na pokrywie. Ale ustawiłem mniejsze bo troszke klepały, ale po na grzaniu silnika nie ma objawów nie szczelnych zaworów. mam nadzieje ze sie nie wypala. zobaczymy, w kazdym razie na mniejszych luzach silnik jakby zwawszy.
mialem fieste 1.8td chodzila jak burza :) burza to malo powiedziane bo niejeden v6 zostawal z tylu niestesty te samochody maja problemy z glowicami , zerwanie paska rozrzadu to standart w tym silniku , zle ustawienie pompy ktora potrafi sie sama przestawic to norma zle ustawienie czuc odrazu , auto nie przyspiesza i nie wkreca sie na obroty robilem...
Najpierw taj jak pisze122 rozrusznik i akumlator jak nie pomoże to sprawdzić ciśnienie sprężania i ustawić początek wtrysku
Witam, ostatnio zmieniłem sobie silnik z 1.1 na 1.3, mam z nim pewien problem, ponieważ klekocze jak diesel. Podjechałem do mechanika, żeby ustawił zawory, lecz bez sprawdzania powiedział że wytarty jest wałek i jest to częsta przypadłość 1,3. Niema co ustawiać... jak myślicie, próbować ustawiać zawory czy może to pogorszyć sprawę? Silnik normalnie...
Możesz ustawić na wyświetlaczu lcd licznik w km.
Witaj. Przyczyna może być w tym wypadku zarówno mechaniczna jak i elektryczna. To może być np. układ zapłonowy albo źle ustawione zawory. Pozdrawiam
Witam. Mam problem ze swoim autkiem. Jesienną i zimową porą jest problem z zapalaniem: rano jak i podczas eksploatacji dziennej gdy postoi 2, 3h to zapala za 3, 4 razem rano są trochę mniejsze problemy. W lecie takich problemow nie ma. świece wymieniałem. Mechanik sprawdzał układ paliwowy i wymienił mi zawór powrotny co trochę poprawiło rozruch ale...
Mechanik twierdzi że zapłon jest ustawiony, a świece grzeją - sprawdzalem.
witam serdecznie, mój problem polega na tym że przy autokalibracji silnik gaśnie i wyskakuje komunikat że obroty 400 są zbyt małe,(dokładnie nie pamiętam ale coś w tym stylu był komunikat), od czego to zależy? Jak ustawić by przejść autokalibracje? Druga sprawa to ciśnienie gazu na redukuorze ustawia się poprzez mnożnik na mapce? Bo w programie u ustawieniach...
Ogarnąłem ten problem, ale mam kolejny. Mianowicie, gdy patrzę na parametry doładowania, widzę tylko doładowanie do 1.5 bar. Fabrycznie była turbina z zaworem upustowym, a teraz założyłem VNT hybrydę. Przez to ciężko mi ustawić wystarowanie N75, żeby prawidłowo ładowała.
Mam duży problem i za cholerę nie wiem co może być przyczyną wysokiego spalania w Fieście VI, 2007 r. z silnikiem 1,3 Duratec 8V 69 KM (A9JA). Świece, kable, termostat, czujnik temperatury, katalizator, filtr paliwa - nowe. Sondy lambda działają poprawnie. Analiza spalin b. dobra. Odpala od pierwszego razu, obroty nie falują. Czasami szarpnie przy dodawaniu...
doszlismy do tego że wczesniejszy mechanik zle ustawił rozrzad. bo on tylko walek przestawil tak jak mu sie podobalo . a klin który był sciety dalej jest. to sa nr tego silnika 098052 84FM 6582AD i co wy panowie na to . jak znalesc górne położenie tłoków gdzie tu może być te wejście w wale aby blokowało jak sie wsunie np śrubokręt Dodano po 1 rozrzad...
tak zapytam z innej beczki,czy masz w alarmie ustawiona reakcję opóźnioną na krańcówki drzwiowe?
Wszystko ok. Tak podaje opis możesz poprosić sklep o ustawienie ** kontroler musi być zaprogramowany na odcięcie podczas używania baterii Litowych. Nie wczytałem się czy potrzebna karta programatora. No i pamiętaj że ten typ napędu ( paskowy ) nie znosi piachu i błota, przeznaczony na jazdę na hali i czystym podłożu, asfalt. Na piach i błoto to polecam...
Podejrzewam że będzie wrażenia"parności" jak sprężarka się wyłączy.Nie lepiej zamontować termometr i pokrętłem ustawić temperaturę?
i co myślisz o czujniku temperatury cieczy ? Diagnozowany komputerem około 5 razy u różnych mechaników. Tylko ślepy by nie zauważył jego niesprawności skoro był "diagnozowany". Jakoś dziwnie gaz szybko mi się załącza. Sobie ustawiłem przełączanie na 20°C i nawet nie było nigdy odczuwalne. Spalanie mojego Escorta z identycznym silnikiem, a lekko nie...
No, niezupełnie... Miałem na myśli tzw. midwoofery, czyli głośniki nisko-średniotonowe o średnicy około 6-cali. MTM to układ dwóch takich głośników i wysokotonowego (tweeter) posrodku. Co Ci to da? Zakładając że monitor ja jednym midwooferze ma np. pasmo przenoszenia od 60Hz/moc 40W/dynamikę 88dB, to MTM - 60Hz/80W/91dB. Czyli zagra o 6 dB głośniej....
Dziarski Hank ja tam nie wiem to nie moja dziedzina ja za mechanika się nie uczyłem. Znajomy mi powiedział, że mam mierzyć na napięciu zmiennym więc tak zrobiłem. Oscyloskop nie posiadam a u mechanika jest taka kolejka, że najwyżej za dwa tygodnie mnie przyjmie. Chodzi mi o prawdziwego mechanika a nie jakiś głąbów. Motronic wracając do sprawy ciśnienia...
Witam. Zamówiłem zestaw naprawczy do gaźnika (dysze, iglice, gumki, uszczelki) Oczywiście nie wszystko było, brakowało około 50% rzeczy (dziwne), wymieniłem to co było, ustawiłem pływaki na oko w gażniku ( jaka powinna byc standardowa przerwa?), zacząłem odkręcać świece i okazało się że dwie były pęknięte przy gwińcie na porcelanie, wymieniłem i auto...
Podaj jaki to rocznik i kod silnika oraz z jakim naprężaczem paska jest Twój silnik
Liczba oktanowa określa odporność paliwa na spalanie stukowe/detonacyjne. Gdy zalejesz 95 a ustawienia będą na np. 81 to nic sie nie stanie, gorzej odwrotnie. Przy ustawieniach na mniejsza liczbe oktanowa silnik ma późniejszy zaplon i moze byc przez to troszke slabszy. Gdybyś miał taką konfiguracje na paliwo z wysoką liczbą oktanową a zalalbys niskooktanowe...
No wiec tak na kompie gaz działa od 17,5 % do 48,9% do podparcia jej na kolektorze gdzie jest taka śruba której ustawień nie dotykam. (śruba na imbus). Dziwi mnie trochę kąt wyprzedzenia zapłonu, czy nie za duzy na wolnych? A co do kata to wcześniej u mnie wystąpiła taka myśl, dodam że ostatniego tłumika nie mam, jest tylko blacha, a wnętrzności wywalone...
W pierwszej kolejności zakręcić gaz na butli, wypalić gaz i zacząć od samego paliwa. Raz jeszcze: - przepustnica do sprawdzenia i czyszczenia (oraz stan i jakość uszczelek) - pompka paliwa czy ma wydajność - filtr paliwa - filtr powietrza - jeszcze raz świece zapłonowe i kable - cewka - sprawdzić rozrząd (jak jest ustawiony na znakach)
Nie bronię się, zamiennik wynikał z ceny, wszystko zgodnie z wytycznymi "fachowców" miało być bez różnicy czy oryginał czy zamiennik - więc skoro to samo to po co przepłacać? Jak będę prezesem banku to auto wywalę na śmietnik i kupię sobie nowe... Nie mam gdzie kombinować, bo pod chmurą, pod blokiem to pokombinujesz po pieronie. Zresztą żeby rzeczywiście...
Dzięki za udostępnienie programu, laser śmiga. Zacząłem interesować się programem HE-Laserscan. Wbrew pozorom i toporności tego programu okazuje się, że to naprawdę duży kombajn. Mam z nim tylko mały problem... Ściągnąłem wersję III, ustawiłem port, uruchomiłem laser i efekt jest taki jak na następującym filmiku: http://www.myvideo.de/watch/3611807/HE_l...
Kody błędów 10 Rozpocząć test dudnienia / na krótko otworzyć przepustnicę. 11 Brak usterek. 12 Miernik przepływu powietrza 1. 13 Czujnik temperatury chłodziwa. 14 Czujnik temperatury powietrza. 15 Czujnik położenia przepustnicy. 16 Miernik przepływu powietrza 2. 17 Czujnik MAP. 18 Niskie napięcie akumulatora, sprawdzić / lub naładować akumulator. 21...
Witam. Mój ford pali powyżej. 15litrów na 100kilometrów. 2 razy sprawdzałem tankując do pełna bak i wyjeżdżając 190km za pierwszym razem i do pełna - 30litrów oraz 210km za drugim razem i do pełna 33litry. Auto kopci tylko przy uruchomieniu(zimny silnik) przez jakieś 3 min później przestaje, jak gwałtownie dodam gazu(na luzie)puszcza czarne bączki....
Zapłon i rozrząd poprawnie ustawiony? Pali na wszystkie cylindry?
nie tak do konca czasami mozna sobie jezdzic i nic sie nie poprawi.trzeba to umiec ustawic.jak chcesz to pisz na prv.
dzięki wopor za zaangażowanie. wykonałem w 100% dokładny trzpień jak w książce SAM NAPRAWIAM FORD FIESTA 1.8d i już kiedy ustawiałem wał na GMP to nie dało się kręcić silnikiem w lewo tylko stał w miejscu. Jak wmontowywałem śrubę M10 47mm to kręcił się swobodnie w lewo. Potem ustawiłem wałek i pompe. Autko samo nie odpaliło. Dałem samostart i pali lecz...
nic nie trzeba robić system sam się ustawi, po warunkiem, że w układzie nie ma usterek
Podaj choć jeden model auta ze źródłem światła ksenonowym które nie ma spryskiwaczy bądź poziomowania. Poszukaj sobie informacji o ksenonach 25W D5S. Nie wiem czy obecnie jest to jeszcze montowane bo wszyscy przechodzą na LED, ale było coś takiego np. w Fiacie Tipo, VW Caddy (na innym forum jest opis jak niedouczony policjant zatrzymał dowód rejestracyjny...
Jak w temacie problem polega na piszczących głośnikach w trakcie jazdy. Na wyłączonym silniku radio i głośniki grają czysto bez zakłóceń, ale tylko gdy uruchomię silnik jest przeraźliwie głośny pisk bez względu na poziom głośności. Problem narasta kiedy głośniki grają przy użyciu bassu przy średnim i wyższym poziomie głośności. Na zerowych ustawieniach...
Problem z oświetleniem pojazdu - światła pozycyjne przód. Po WYłączeniu kluczka - świeci tylko pozycja TYŁ. przód nie świeci... Po WŁączeniu kluczyka w pozycję ZAPŁ - wszystkie światła działają jak należy... Bezpieczniki OK, wymieniłem przełącznik świateł - okazało się NIE POTRZEBNIE :) Dopiero użycie FORSCAN rozwiązało problem. Okazało się że winna...
Z tego co kojarzę to fordy mają delikatne oprawki. Tak więc należy sprawdzić, czy żarówka jest dobrze wsadzona i styki dochodzą do odpowiednich punktów na żarówce. No i żarówka musi być odpowiednia, bo jest kilka odmian żarówek dwuwłóknowych. Mechanicznie różnią się ustawieniem bolców na boku cokołu żarówki, ale oprawki są tak delikatne, że na siłę...
na slizgaczu ustawić poniżej 0,6V,ale nie niżej niz 0,4.Przepustnica podczas tej operacji ma być zwolniona,ogranicznik ma się opierac o zderzak. A jak ustawić w fordzie escorcie lub fieście '99r :?: potencjometr przykręcany na sztywno bez jakiejkolwiek regulacji,oś przepustnicy toczona i frezowana grubości ok 8mm(nie da się skręcić ani wyginać w jakikolwiek...
ustawienie fiesta fiesta gaśnie fiesta dławi
radio winda parametr maszynowy przetwornica 200hz
klimatyzator przenośny chińskie radio android aktualizacja
Pioneer AVIC-ZH07 – oficjalny soft, aktualizacja NaviStudio, ograniczenia językowe Porsche Cayenne 9PA: Brak komunikacji ze sterownikami zawieszenia pneumatycznego