Może trzeba najpierw obie śrubki zakręcić, o których śrubkach mówisz? Może korkowiec? bardzo prawdopodobne, aby go wyeliminować oraz pracę sondy załóż śrubę do testów na wąż zamiast silnika krokowego
Mogło i na pewno się zruszyło, bez blokad tego poprawnie nie ustawisz. Na allegro możesz zobaczyć jak wyglądają blokady, wystarczy że wpiszesz "blokada zetec". http://obrazki.elektroda.net/35_12434584...
Może być problem ze "ściemniaczem" lub "ten typ tak ma" i pozostaje ustawienie przez komputer.Czy problem był od początku czy się to stało nie dawno ?
Po takim remoncie może być wiele przyczyn ale głownie należy jeszcze raz sprawdzić ustawienie rozrządu a przy tym ustawienie zapłonu. Sprawdzić jak się zachowują dzwignie zaworów, czy jest kompresja. Są to sprawy proste i napewno je wykonałeś tylko, że są tam niuansy wktórą stronę krącić wałem itd. Dobrze jest wlać przez otwory na świece do każdego...
Witam Troche mało informacji, ale rozumiem, że fiesta jest starszej daty, klasyczny diesel. Przyczyna ciężkiego palenia tych silników jest zazwyczaj jedna - zły kąt wtrysku. Silniki te sa na to bardzo czułe. Jeżeli chodzi o regulacje to są dwa warianty, zależne od pompy. W tych silnikach były montowane dwie pompy wtryskowe: promieniowa LUCAS/ROTODIESEL...
Teoretycznie robisz dobrze.
witam wszystkich pozdrawiam i dzieki za porady.najwazniejsze ze chodzi.i mam czym jezdzic do pracy.wszystko zrobione.
Mogłeś odrazu napisać. Sprawdz ustawienie rozrządu. Problemem też może być zapchany lub pęknięty katalizator.
Jeśli dobrze pamiętam przytrzymujesz prawy guzik przy prędkościomierzu, aż zegar zacznie migać. Jak już będzie migał to wtedy lekko go naciskasz i przeskakuje ustawienie godziny albo minut. Wtedy lewym guzikiem koło obrotomierza zmieniasz godzinę/minuty.
Sprawdź też ustawienie zapłonu.
Sprawdz ustawienie zaplonu.
Pokazało usterkę a mianowicie ustawienie wałka rozrządu zmieniłem czujnik Czujnik nie ma z tą usterką nic wspólnego więc nie naprawiłeś
Witam ! Pilnie potrzebuję opis ustawienia rozrządu w silniku ford fiesta 2002r. poj.1.4 cdti . Dziękuję z góry za pomoc.
lekko świeci się też kontrolka akumulatora uszkodzony alternator . Potencjometr to standard w tych silnikach ,załóż nowy (130 ) i zaadoptuj ustawienie. Często doraznie pomaga położenie nakrętki M5 na ogranicznik zderzaka przy osi przepustnicy ;) taki tip druciarski ale skuteczny. Bardzo pomaga też ustawienie luzu zaworowego.
Teoretycznie jeśli ta pompka nie działa to powinien marnie się wkręcać na obroty lub pod obciążeniem jak chcesz przyśpieszyć to powinno być gorzej. Zauważyłeś coś takiego? Ze starych samochodów pamiętam że ruszanie ssaniem i gazem przy odpalaniu to nie było nic nadzwyczajnego ;) a właśnie ruszanie gazem potrafiło wpompować dodatkową dawkę przy odpalaniu....
Napeno pokazywało mu to działanie sondy LAMBDA. W instalacjach z niższej pułki wystarczy tylko tester sondy(woltomierz) i juz wszystko ustawisz.
Mam duży problem i za cholerę nie wiem co może być przyczyną wysokiego spalania w Fieście VI, 2007 r. z silnikiem 1,3 Duratec 8V 69 KM (A9JA). Świece, kable, termostat, czujnik temperatury, katalizator, filtr paliwa - nowe. Sondy lambda działają poprawnie. Analiza spalin b. dobra. Odpala od pierwszego razu, obroty nie falują. Czasami szarpnie przy dodawaniu...
Kody błędów 10 Rozpocząć test dudnienia / na krótko otworzyć przepustnicę. 11 Brak usterek. 12 Miernik przepływu powietrza 1. 13 Czujnik temperatury chłodziwa. 14 Czujnik temperatury powietrza. 15 Czujnik położenia przepustnicy. 16 Miernik przepływu powietrza 2. 17 Czujnik MAP. 18 Niskie napięcie akumulatora, sprawdzić / lub naładować akumulator. 21...
Zatem zapomnij o podłogówkach i o innym systemie niż stereo.Dobre podłogówki plus dobre ustawienie i będziesz bardzo zadowolony.Bardzo.
Witam. Mam problem z Fordem fiesta i jego silnikiem 1.3. Silnik zapala bez jakichś większych problemów lecz chodzi jakby na 3 cylindry, także nie ma odpowiedniej mocy. Po ściągnięciu okazało się, że na 1 i 3 cylindrze (liczę od lewej strony stojąc przed samochodem) nie otwiera się jeden z zaworów. Po dogłębnych oględzinach okazało się, że wykrzywione...
Odnosnie utraty mocy w silniku powodem bylo zle ustawienie popychaczy (2)szt., nie trafialy pod klawisze, ustawilem ponownie i jest ok. Auto smiga. Pozdrawiam i zamykam temat.
Piszecz detonuje sprawdz ustawienie zapłonu, kompresje, ciśnienie paliwa, wysokie napięcie. Dajesz troch mało informacji a możliwości usterek jest dużo. Pozdrawiam.:|
sprawdź ustawienie rozrządu, zobacz co pokazuje sonda lambda - wygląda na to że zalewa go benzyną.
to jest wyrwane z opisu diagnostyki silnika "korekta zapłonu / obr/min. Działanie Złącze to wykorzystywane jest do zmiany prędkości na biegu jałowym i/lub ustawień zapłonu. Specyfikacje Podłączyć końcówkę 3 do masy aby zwiększyć regulowaną prędkość na biegu jałowym o 100 obr/min. Podłączyć końcówkę 23 do masy aby opóźnić ustawienie zapłonu o 2 - 3°....
II generacja to największa kicha jaką można sobie wsadzić. Albo śruba albo sekwencja. Wkręć srube tak żeby ci odcinało obroty na 3000tys. Jak znajdziesz to ustawienie to wykręć ją tak żeby samochód zbierał sie i wykręcał do 5000tyś . Czyli: Jedz drogą i odkręcaj po pół obrotu śruby. I znajdziesz to optymalne ustawienie. Jaka sonda przy I gen.????? ALbo...
Pompę cr ustawia się w tym silniku, dziura w kole Φ8 do góry, skierowana na taki dołek w łapie (nie zablokujesz koła tak jak koła wałka rozrządu śrubą, bo dołek jest za płytki), ale to ustawienie ma tylko jeden cel, mianowicie mechaniczne odciążenie paska rozrządu, żeby jednocześnie nie naciskał tłok pompy i nie otwierał się któryś z zaworów. Ja...
Przewody zmieniaj zawsze z kompletem świec, wykręć świecę i zobacz czy nie ma na oprawce czarnych zwęgleń od szczytu świecy w dół w kierunku miejsca gdzie zakładasz klucz(miejsce gdzie nakładasz przewody. Jeśli będziesz miał zły skład mieszanki prawdopodobieństwo wystąpienia przebicia jest większe. Ustawienie zaworów warto skontrolować przy tym silniku...
witam,z twojego opisu kolego stawialbym na niewlasciwe ustawienie zaplonu,dlatego kicha w gaznik,a to bulgotanie w zbiorniku paliwa to tylko powrot nadmiernej ilosci paliwa do zbiornika,tak zwany przelew.pozdrawiam
no z tą pompką to problem możesz mieć. ale jak jakiejś chcesz posłuchać to przy odpalaniu włącz spryskiwacz. to też pompka. na początek sprawdź ustawienie rozrządu /samego paska, bo wątpię żebyś dostał się do łańcucha/. kiedy filtr zmieniany? jakie paliwo lane? jaki typ pompy?
Narazie cisnienie zostaw w spokoju. Posprawdzaj podstawowe rzeczy ustawienie zaplonu czy dziala przyspiszacz czy nie jest przestawiony rozrzad termostat czy silnik w miare szybko sie rozgrzewa wykrec swiece i sprawdz jak wygladaja elektrody.
W kazdym aucie mozna regulowac ustawienie przepustnicy. Przypatrz sie, oslony musisz sciagnac i miec swobodny dostep. Kazda przepustnica ma sprezyne i cos na czym sie opiera, kiedy puscisz gaz!!! Tam musi byc regulacja, czujnik jest po drugiej stronie, ktory to mierzy ustawienie przepustnicy!!! Przeciez to jest proste, musisz popuscic srobke tam gdzie...
Kolego przyczyn może być wiele. Jednak gdy dotyczy to naprawdę sporo większego zużycia paliwa to proponuję: - jak już wspomniano ustawienie gaźnika - regeneracia silniczka krokowego - regeneracja cpp (czujnika położenia przepustnicy) - wymiana świec - wymiana przewodów wysokiego napiecia - jeżeli silnik pracuje głośno (ustawienie zaworów) Wszystkie...
Witam. Tak jak w temacie. Reflektory hałasują jak są włączone. Szczególnie słychać podczas postoju. Polega to na tym, że słychać "bzyczenie" silniczków od zmiany ich ustawień. Tak jakby się co chwile przestawiały. Pobzyczą, chwila ciszy i znowu. Nie ma jakiś regularnych odstępów czasu. Sprawdzałem wieczorem przed ścianą i ich położenie się nie zmienia....
tez nad tym myślałem ale silnik po swapie od razu dostał nowy komplecik rozrządu i wszystko dobrze wg. instrukcji ustawiłem (przed wymiana silnik chodził tak samo chociaż rozrząd był trochę przestawiony) ale sprawdzę to jeszcze chociaż logicznie myśląc skoro autko po odpięciu czujników zachowuje się prawie idealnie to chyba można wykluczyć mechaniczne...
Kolego Reses Komputera reser komputera a raczej ustawienie wolnych obrotów: 1. odpinasz kleme tylko minusową (-) 2. czekasz ok 30min 3. naciskasz np pedał hamulca na około 1 min ( to nie czary mary, naciskasz żebyś rozładował resztę napięcia z układu) 4. zapinasz klemę (-) 5 odpalasz i ma chodzić nic nie robąc dopuki nie właczy ci się wentylator.
Nie chodzi mi o oszukiwanie ECU tylko ustawienie tego tak aby zaczęło działać jak fabryczne. Tak samo jak kilku magików w serwisach stwierdziło, że bez katalizatora też można jeździć, to są tego typu naprawy, a potem przychodzi dzień, temperatura, wilgotność gdzie to "oszukiwanie" bokiem wychodzi i silnik łapie głupawkę. Wszystko wyłączmy i najlepiej...
Witam. Mam problem ze swoim autkiem. Jesienną i zimową porą jest problem z zapalaniem: rano jak i podczas eksploatacji dziennej gdy postoi 2, 3h to zapala za 3, 4 razem rano są trochę mniejsze problemy. W lecie takich problemow nie ma. świece wymieniałem. Mechanik sprawdzał układ paliwowy i wymienił mi zawór powrotny co trochę poprawiło rozruch ale...
Wszystko ok. Tak podaje opis możesz poprosić sklep o ustawienie ** kontroler musi być zaprogramowany na odcięcie podczas używania baterii Litowych. Nie wczytałem się czy potrzebna karta programatora. No i pamiętaj że ten typ napędu ( paskowy ) nie znosi piachu i błota, przeznaczony na jazdę na hali i czystym podłożu, asfalt. Na piach i błoto to polecam...
Prosze schemat 1.4- 1.6 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
Z tej stronki wlasnie wzialem tlumaczenie kodow i 22 oznacza miernik przeplywu powietrza (1), za wysokie napięcie, jesli chodzi o przeplywomierz taki typowy to nie widze go nigdzie, nie wiem czy to mozliwe ale nie widze go, za to jest taka kostka do ktorej wchodza kable i rurka z powietrzem. Ale gdy odlaczam ta rurke i sprawdzam bledy komputera to wyskakuje...
Rozrząd na 100procent jest dobrze ustawiony
Oczywiście...pod warunkiem,że posiadasz odpowiedni trzpień do tego celu przeznaczony,bo bez niego ani rusz.
Masz gaz w tym aucie? W niektórych instalacjach były wyłaczniki bezwładnościowe może masz żle ustawiony.
A wyciagales walek rozrzadu aby wymienic rozrzad? I jakie tam sa znaki wedlug ktorych trzeba ustawic?
Zle ustawiony kąt wtrysku
Tak jak narysowałeś jest ok. Nie musisz oddzielać tonów. Wszystkie regulacje i filtry są we wzmacniaczu. Tam musisz ustawić Low Pass i po robocie.
Może ktoś mi podpowie jak można sprawdzić lub ustawić w Fordzie Fiesta silnik 1300 aby palił mniej benzyny? Moim zdanie trochę za dużo pali i wyciąga góra 140km/h? Co koledzy proponują??
Zdejmij na chwilę silnik krokowy z węża gazowego i załóż śrubę regulacyjną.Sprawdż jak auto jeżdzi.Oczywiście trzeba ustawić gaz.
Nastawiasz pierwszy tłok na GMP w pozycji sprężanie, oba zawory zamknięte. Wtedy znak na kole pasowym powinien znajdować się naprzeciw znaku no obudowie silnika. Jaki to silnik bo nie wiadomo jaka będzie kolejność zapłonu, ale myślę, że 1-2-4-3. Jeżeli taka kolejność to na czwartym garze, powinna byc mijanka na zaworach, a w pierwszym cylindrze sprężanie,...
W Twoim przypadku musisz podjechać do ASO Ford. Zostanie zmienione oprogramowanie zestawu wskaźników (data i godzina zostanie usunięta i radio nie będzie zczytywało tych informacji). Pozdrawiam.
fiesta ustawienie immobilizer fiesta fiesta wentylator
kawasaki schemat stacyjka ekspres krups konserwacja naprawa lutownica transformatorowy
De Dietrich MCR3 instrukcja serwisowa PDF – dostęp, modele, kody błędów, schematy Windows CE vs Android – serwis, backup, odzysk danych, narzędzia, stacje Telechips, i.MX, MStar