A więc tak :-) Zamontowałem na tym przewodzie co się powinno książkowo odpowietrzać gumową gruszkę z zaworem zwrotnym i wygląda na to, że to nie zbiornik... teraz zatankowane jest na full a po odpaleniu gaśnie. Za drugim razem jak odpali to lecą bąbelki powietrza. Zrobiłem teraz tak, że odłączyłem z pierwszego trójnika od przelewów ten przewód co idzie...
Witam, tak jak w temacie: OPEL Astra H 1.7 CDTI Z17DTL 80 km. Problemem jest odpalenie auta niezależnie od temperatury silnika. Kręci rozrusznikiem ale nie odpala. Usterka powstała z dnia na dzień. Przed sporadycznie gdy auto stało 2-3 dni miałem problem z odpaleniem. Teraz w ogóle nie odpala, rozrusznik kręci. Odpala po 10 sekundowym kręceniu rozrusznikiem...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Na pewno paliwo się cofało i ktoś go tam wcisną. Usuń go ale zostaw ten przezroczysty wężyk i zobacz czy paliwo ci się cofa (powstają bąble powietrza). Jak tak to kup nowy o większym przekroju. Pozdrawiam
Wymień filtr paliwa i zobacz, sprawdź przewody dochodzące do filtra paliwa
Filtr paliwa wymieniany? Zabity filtr nie puści silnika na wyższe obroty, a przy okazji przelatujące bąble powietrza dostają się do zaworku stop i uniemożliwiają mu prawidłową pracę. Taka moja opinia - czy słuszna wyjdzie w praniu (w mojej Cytrynie Księżnej miałem taki właśnie przypadek). Najlepiej spójrz pod maskę i zobacz, czy przewodem paliwowym...
Ewidentny brak paliwa przy starcie. Zmiana węży od filtr do pompy tandem na przeźroczyste. Wtedy ładnie widać czy są bąble w paliwie do pompy tandem. Jak nie ma pomiar ciśnienia na pompie tandem przy odpalaniu. Bo albo pompa w baku lub przewody mają nieszczelność. Albo pompa tandem lub uszczelka pompy tandem ewentualnie uszczelnienia pompo-wtrysków....
A filtr paliwa kiedy zmieniany? Można by założyć przezroczyste węże od filtra na silnik . Tak by można było zobaczyć czy nie brakuje mu paliwa (latają bąble).
Regulacja dawki w pompie . Z powodu kiepskiego paliwa pompa wtryskowa w środku koroduje no i masz efekt typowy dla EDC LUCAS 220D.Zobacz ewentualnie czy w filtrze paliwa nie zbiera się bąbel powietrza i przy starcie nie zostaje zassany do pompy dając bardzo podobny efekt.
"Ja sam mam vcds ale korzystam z niego jako informatora a nie do Wieś tuningu. Vcds pokazał mi tylko że kąt wtrysku wskazuje zero ." A ja do Ciebie piszę: "Zdjęcie nastawnika zmienia poziom dawki startowej. Ustawić to idzie łatwo, ale za pomocą VAG-COM lub VCDS-a. Musisz to ustawić na 3,5-4. Mniejsza wartość to więcej paliwa, większa - mniej (tak, tak...
Mam VW passata 1,9 td i od jakiegoś czasu zauważyłem jak podczas pracy śilnika lecą sobie przewodami bąble powietrza od filtra (nieraz duże) i jak zgaszę silnik to te bąbelki się cofają w stronę filtra. Co może być przyczyną tej usterki lub jak zaradzić i co sprawdzić. Zaznaczam że po zgaszeniu mam problem z uruchomieniem silnika (jakby pompa traciła...
Typowy objaw bąbli w układzie paliwowym (nieszczelność ). Dwa w 1.6 Hdi rzadko kto pamięta o wymianie filtra paliwa. Komputer wtedy tylko pokaże dziwne skaczące korekty.
Na powrocie paliwa przy smoku nie masz bąbli powietrza?? Pozdrawiam WIMM
Świece nowe kąt wtrysku nie wiem , ale jak postoi kilka godzin to w wężu z zbiornika do filtra widać bąbel powietrza - dlatego zastanawiam się czy się paliwo nie cofa przypadkiem
a czy przed wymianą filtra paliwa odpalał dobrze, może cofa sie paliwo. Sprawdź czy są bąble powietrza w przezroczystej rurce co idzie z filtra do pompy
tanie zamienniki filtrów paliwa mają zbyt małą przepustowość i to one mogą zapowietrzać układ. kup filtr KNEHTA i spróbuj na nim pojeździć.
szklanki wymienione, wałek nie, blokad brak, wtryski mają być jutro układ paliwowy: pompka el za filtrem paliwa około 0,8 bara, pompa na silniku na jałowym około 5 bar, na wyższych dochodzi do 10 max wiec tutaj wszystko wygląda dobrze, powrotem bąbli nie ma czyli sprawdzanie pompowtrysków to loteria?
Spróbowałem na razie po oględzinach baku, który wydawał się być w porządku, i przedmuchaniu rurek i odpaliła. Chodząc nie było żadnych bąbli, lecz po zgaszeniu zaczęły wracać od strony silnika do filtra, a paliwo zostało do połowy wężyka. Pochodziła z 15 minut, zgasiłem, poczekałem następne 15 minut i nie odpaliła.
Witam.Wiem ze było dużo tematów z tym związanych lecz nie znalazłem podobnego a mianowicie kiedy rano otwieram maskę stoi powietrze w przewodzie paliwowym tym przezroczystym zasilającym.Problem jest taki iż szarpie na biegach miedzy 1500 a 2000 obr. stojąc na wolnych obrotach sporadycznie pojawia się bąbel powietrza silnik pracuje równo lecz przy 1500...
Mam problem z elegantem, ciągle zapowietrza mi się filtr paliwa, U ciebie wygląda to na niewydolność zasilania paliwem. Jakby pompa nie dawała rady. Może gaźnik blokuje dopływ? Miałem dwa maluchy i w filtrach bywały bąble powietrza. Nie powodowało to zakłóceń w pracy silnika.
Witam Pacjent Peugeot Expert 2.0 HDi 120 KM 2009 rok, silnik RHK Na zimnym silniku poszarpuje, jakby paliwa brakowało; później, na ciepłym, czuć takie delikatne poszarpywanie, coś na zasadzie, jakby kaczka szła. Błąd, jaki wyskakuje: P1167 Wtryski i pompa po regeneracji, wszystko czyszczone, nowe przewody i obudowa z filtrem, wszystko ori PSA Zauważyłem...
Sprawdzany był. Po założeniu turbiny nie skręcany był wydech z turbo i podczas jazdy to samo. Dodam że podczas dodania gazu na postoju widać bąble powietrza w przewodzie paliwowym od filtra paliwa do pompy.
Bąbli nie ma prawa być. Żadnych. Przecież Ci napisałem, że filtr po roku jest do wymiany, tak czy inaczej.
Pozostaje paliwo jak pisałem wyżej, proszę wziąć to pod uwagę. Nie wiemy w jakim stanie ma kolega filtr paliwa jak ja kiedyś miałem, powietrze które dostawało się do filtra poprzez pęknięty korek spustowy kondensatu ( wody ) w spodniej części filtra paliwa. Proszę sprawdzić czy w przewodach paliwowych nie ma bąbli powietrza. Innym problemem mogą być...
sprawdz; wymień filtr paliwa... sprawdz lub wyczyść zbiornik paliwa czy na przewodach paliwowych masz bąble powietrza?
Dzisiaj jeszcze zauważyłem że jak się da w gaz to po puszczeniu gazu jak obroty schodzą to w przewodzie paliwa od filtra do pompy wtryskowej widać bąble powietrza. Jak te bąble mniej więcej na oko wpadają do pompy wtryskowej to silnik dostaje pojedynczej czkawki. na wolnych po uspokojeniu nie widać bąbli.
http://obrazki.elektroda.pl/4939320400_1... Witam posiadam od niedawna Peugeota 307 Silnik 2.0 HDi 90KM Mam dość spory i uciążliwy kłopot, mianowicie zapowietrzający się układ paliwowy. Auto rano odpali jak nie za pierwszym to za drugim razem, jednak jak już go zgaszę narasta problem. Samochodu nie da się odpalić, przez przewody idące...
A to nie masz gdzieś przytkanego albo załamanego przewodu między zbiornikiem a filtrem? Bo tamto podciśnienie to jest znikome - to nie jest tak, że pompa próbuje zaciągnąć przez wężyk ok 4mm grubości tysiąc litrów na godzinę albo zasysa paliwo ze zbiornika 20m niżej :D Weź sobie zrób prowizoryczny zbiornik zewnętrzny, albo nawet możesz wykorzystać gotowy...
po pierwsze sprawć świece żarowe, następnie wymień filtr paliwa i sprawć czy się niezapowietrza (czy nieidą bąble powietrza w przewodach paliwowycz) a silnika masz opla czy isuzu ??
Wtam, Sam znalazles problem. Nieszczelnosc filtra paliwa. Pozdrawiam, Georges Po wyjęciu obudowy sprawdziłem szczelność obudowy - OK . Dla pewności wymieniłem oring pod puszką. Bąble powietrza jednak ciągle wychodzą z filtra przy pompowaniu reczną pompką. Przy dłuższym pompowaniu widze jak termostatu 'płacze' paliwem... Czy to może być wystarczające...
witam...mam problem, zapowietrza mi się cały układ paliwowy, VW GOLF 3 GTD. Paliwo w wężyku powrotu ma bąble i po dotarciu do filtra, gdy zwiększę obroty, powietrze wraca do pompy. Wymieniłem filtr, węże itp.
Od początku, bo i tak pisałem komentarz dla warsztatu. Sytuacja standardowa. Żona dzwoni że auto stanęło (A klasa w168 1.7cdi 1999r), więc jadę na miejsce i holuję do garażu. Dzwonię do warsztatu czy mogę oddać auto do naprawy, a na odpowiedz " Tak, zapraszamy" holuje je na miejsce ( jest poniedziałek). Oddaje kluczyki i podaję numer kontaktowy, oraz...
Paliwo w przewodach jest kiedy zaczynasz kręcić ? Kiedy kręcisz idą bąble powietrza ? Jeżeli tak - do sprawdzenia szczelność połączeń przewodów paliwa przy filtrze a zwłaszcza uszczelka (o-ring) na wtyczce podgrzewacza. Następnie VAG`a i sprawdzić kąt wtrysku oraz kondycję wtryskiwaczy oraz zapoznać się z tematem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
To wskazuje jak pisałem wyżej na Zabrudzony odpowietrznik wlewu zbiornika paliwa (podczas odkręcenia korka słychać zasysanie powietrza do zbiornika) lub zapowietrzanie się układu wtryskowego np. poprzez uszkodzony wtrysk. 1. Odkręć korek zbiornika paliwa po zgaśnięciu silnika 2. sprawdź na przezroczystych przewodach paliwa przy filtrze wstępnym czy...
Kolego, a powiem Ci, ze kilka dni temu jak pompowałem gruszką, to taki duzy bąbel krążył po przewodzie.Odkręciłem odpowietrzacz na obudowie filtra paliwa i chyba ulecial. Powątpiewam troche ze pompa wysokiego siadla, bo webasto(dokładane, niefabryczne) tez mi się dławi, a przeciez ono nie jest zasilane tą samą pompą, tylko chyba jakąś własną, nie? Moge...
Raczej nieszczelności układu paliwowego. Najczęściej to problem jest w wężach filt -pompa tandem ,filtr-bak. Jest to BXE a więc wszystkie bolączki PD-ków. Czyli: -wycierające się wałki i szklanki (było zaglądane?) -wycierające się gniazda pompek ( gniazdo robi się luźne pompka jeszcze bardziej w nim tańczy i wyciera jeszcze bardziej w ekstremalnych...
Cześć wszystkim, Zauważyłem ostatnio, że w przewodach paliwowych ,za filtrem paliwa pojawiają się małe bąbelki powietrza. Silnik pracuje równo, ale chciałbym wyeliminować ten problem. Wymieniłem filtr paliwa, jednak to nie pomogło powietrze dalej się pojawia. Wczoraj zauważyłem, że z dwupinowej wtyczki w obudowie filtra kapie paliwo. Podejrzewam, że...
Zawór powrtony sprawny jednak samochód ciągle nie odpala. Do odpowietrzania zakupiłem pompkę podciśnienia. Odpowietrzając przelałem ok. 3,5 l paliwa i jeśli odpowietrzam podciśnieniem -0,5 bar to bąble przestały lecieć, przy zwiększeniu podciśnienia podczas odpowietrzania do -0,7 bar zaczyna zaciągać paliwo z powietrzem. W przewodzie przed filtrem wogóle...
W tej chwili jest tak: Pompy w zbiorniku nie ma. Zaworek zwrotny znajduje się w gruszce i przepuszczał. Gruszka wymieniona, poprawione grzebane przewody zasilania pod maską, nasi a raczej włosi tu byli, ogólnie to rzeźnik jakiś, bo wiązki nad rozrusznikiem poprzeplatane z przewodami olejowymi, do tego luźno puszczona rurka od miarki oleju :(. Co kilkadziesiąt...
Witajcie. Mam mały problem z odpalaniem samochodu na zimnym silniku. Musze długo krecić silnikiem, aż zacznie szrpac i zapali z 2-3 razem. W wężyku paliwowym przed pompą jest bąbel powietrza. Dziś wymienie filtr paliwa, ale czytałem jeszcze, że można odłączyć czujnik temperatury tylko nie wiem gdzie on jest??? Jeśli może mi to ktoś napisać gdzie go...
Ciśnienie paliwa za pompą tandem i zapowietrzanie się tego odcinka lub też wcześniejszego od filtra do tandem pompy. Na wyjściu z tandem pompy jest zaślepka na imbus tam wkręca się manometr odpowietrza i można robić pomiary ciśnienia paliwa do napełniania pomp wtrysków. Poniżej 1,5 - 2 bar (to jest ciśnienie minimum ) nie odpala i nie chce pracować....
Bo jest to pompa niskociśnieniowa (max 1bar) i jej zadaniem jest podanie paliwa do filtra. Z filtra pompa tandem zasysa sama (pod lekkim ciśnieniem ale wstanie zassać sama) paliwo by podbić ciśnienie do wymaganego na pompwtryski by mogły się napełnić prawidłowo w fazie zasysania paliwa ( od 2 do 8 bar). Pompa tandem jest napędzana z wałka rozrządu (prędkość...
Niby nie powinny pojawiać się bąble w przewodzie paliwowym, ale w praktyce widziałem takie i jeżdziły. Najważniejsze czy rano jest paliwo czy powietrze? Jeżeli wymieniłeś obudowę filtra paliwa, to wyeliminowałeś główną przyczynę. Trafił mi się kiedyś Opel, który zapowietrzał się gdzieś wcześniej. Pewnie złączki przy zbiorniku, ale nie sprawdzałem, bo...
Wydaje mi się że bąbel powietrza gdzieś w układzie. Mi pomogło kiedyś auto na linkę, piąty bieg i wycieczka po wsi :)
Nie równa praca silnika i dym zaraz po rozruchu to raczej problem zasilaniem pompek paliwem. Bąble powietrza powodują takie cuda. Pierwsze założyłbym przezroczyste węże paliwowe do pompy tandem by zobaczyć czy paliwo nie spływa do filtra i czy z powrotu pompy tandem nie leci powietrze. Jak się zachowują Bip-y i korekty podczas rozruchu i zaraz po nim?...
Reflektor i zajrzeć do zbiornika - może na dnie jest sporo syfu a niedawny serwis to tylko przypadkowy zbieg okoliczności. Albo... coś sknocili przy montażu nowych filtrów paliwa (podwinęła się jakaś uszczelka, lub też wada materiałowa) i zasysa sobie powietrze sprawiając iż paliwo cofa się z układu do zbiornika - a że ten pusty no to potem długo trwa...
Jeśli to nie wina pompy lub kompa stawiam na niedrożny przewód paliwa lub zapchane sitko w zbiorniku jeśli tam jest. Czy widać bąble powietrza w przewodzie z filtra do pompy? Jeśli tak będzie to właśnie o czym piszę. Dmuchnij delikatnie sprężarką (lub ustami-da się) w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra, jeśli pomoże trzeba wypłukać...
Pomiar ciśnienia na pompie tandem plus przezroczysty wężyk od pompy tandem do filtra na powrocie i zasilaniu. Ciśnienia na pompie tandem min 2 bary powinno rosnąć do 6-8 przy przyttzymaniu na 2200 rpm . A paliwo w wężykach bez bąbli powietrza.
problem rozwiązany :) powodem pojawiających się bąbelków na wężyku między filtrem a pompą był zacięty zaworek na pompie wtryskowej a dokładniej ten który znajduje się na powrocie z wtrysków i pompy Zaworek został zmieniony i jest wszystko oki
Przeprowadzam więc proces odpowietrzania układu paliwowego według jedynej dostępnej mi z sieci instrukcji (w załączeniu) i ze strony 64 tej instrukcji (część II) udało mi się przeprowadzić wszystkie czynności krok po kroku uzyskując paliwo bez bąbelków powietrza - w zasadzie ono było od początku do końca bez bąbelków powietrza. I na tym kończy się...
Dzieki za podpowiedzi Boryas. Ogólnie podmienialem już na używane- elektrozawor do sterowania turbiny i regulator ciśnienia enia paliwa - nie było żadnych efektów. Nie ruszałem jeszcze jedynie czujnkka cisnienia na listwie. Pisząc sprawdzić - jak fachowo sie do tego zabrać, gdyż może używki też były wadliwe.... Całe vacum przejrzałem i zdaje sie nie...
Witam w ciągniku rolniczym Lamborghini Formula 115km z silnikiem Deutz ostatnio rozjechałem go ponieważ robiłem skrzynię biegów, oraz wymiana docisków i tarczy sprzęgłowej. Po zjechaniu i skręceniu traktora nie mogę go odpalić spędziłem juz 2 dni na odpowietrzaniu ciągnika i nic. cały czas w odpowietrznikach przy filtrach wychodzą podczas pompowania...
Już ci kilka osób pisało , poluzuj po kolei przewody paliwowe na wtryskiwaczach , pozapinaj te wtyczki , kręć rozrusznikiem bez żadnego plaka. Filtr paliwa i przewód zasilający oczywiście pełne. Jeśli buduje ciśnienie to musi zapalić. Jak już odpalisz , auto pochodzi przez chwile i przerzuci jeszcze ewentualne bąble powietrza to ciśnienie na szynie...
Sprawdz oring duzy w obudowie filtra. Ciekawe czy byl wymieniony z nowym wkladem i kiedy to bylo, plus oringi na przewodach paliwowych na tych wtyczkach mozliwe ze tam puszczaja.
Zrób próbę z banki z ropą, na rozgrzanym podepnij go pod bankę, odpal na 10 minut żeby się odpowietrzył, zgaś, zostaw na całą noc i rano próbuj jak zapali. Ok, dziś już za późno na ten eksperyment, ale w poniedziałek zrobię j.w. Tylko czemu ma to służyć ? Coś ze zbiornikiem paliwa lub przewodami paliwowymi nie tak ( nieszczelne przewody) ? pzdr Nix...
czujnik wymieniony bledow niema zadnych,rano juz nietrzeba tak krecic i krecic pali lepiej.chociaz chyba jeszcze filtr trzeba jednak nowy zalozyc mimo ze ten niejest stary bo babel powietrza dalej jest w wezu i jakby czasem brakowalo paliwa jak sie dociaga przy przyspieszaniu
przy powrocie nie napełnia się cała tylko poniżej połowy. To cenna wskazówka. Jeżeli primer zasysa paliwo z powietrzem (widoczne w wężyku między gaźnikiem a primerem) to może być oznaka kilku problemów. Gaźnik ma nieszczelność na korpusie (np. uszczelce), albo zasysa lewe powietrze przez pęknięty wężyk paliwowy (od filtra w zbiorniku paliwa). Może...
Przewody wymienione na przeźroczyste tak samo te cienkie przelewowe zmienione. Proszę jeszcze raz przeczytać pierwszy post bo chodzi o te bąbelki w przewodach przelewowych. Uszczelniacze trawersów nowe. Ewidentnie gdzies sie zapowietrza ale gdzie? Jeżeli przewody odpięte od filtra i puszczone prosto w bańkę, uszczelniacze trawersów wymienione, paliwo...
Odkręc gaźnik od cylindra i puść paliwo patrz czy się nie wylewa, plywak wrzuć do gorącej wody patrz czy nie lecą bąble powietrza. Aha sprawdź filtr powietrza, czy nie zatkany jakąś szmatą, najlepiej ściąg gumkę miedzy gaźnikiem a obudową filtra i przejedź się.
Zauważyłem, że jeśli się naciśnie pompkę wypuszcza ona paliwo przez jedną z rurek (w porządku), ale jak się puści to w tym momencie (tam myślę) powinno pobrać paliwo z zbiornika, a świszczy tak jakby rurka która jest w samym środku gaźnika (zaznaczona na zdjęciu na czerwono): Jesteś pewien przewodów paliwowych? Miałem coś podobnego w chinolu i winne...
Wszystko zostało odpowietrzone, pompa, wtryski, filtry. Jak poluzujesz nakrętki przewodów na wtryskiwaczach to przy próbie rozruchu wypływa czyste paliwo, bez bąbli powietrza ? Na wszystkich wtryskiwaczach ? Próbowałem odpalać go na samostarcie ale efekt taki sam. Dolot drożny ? Zawory ustawione, rozrządu nikt nie poprzestawiał itp. ?
Było grzebane w sterowniku? Jeśli już -to nie przy mnie, ale nie sądzę świece po odpięciu czujnika grzeją Odnośnie tych bombli powietrza to oczywiście warto dociągnąć opaski na filtrze paliwa Ten filtr faktycznie wymieniali w marcu profilaktycznie i zamiast zaprasowanych końcówek założyli opaski. Dociągnąłem -bąble powietrza znikły Usłyszałem dziś...
Witam, a sprawdzałeś czy się układ lekko nie zapowietrzył po przejechaniu tych pierwszych 300km? Sprawdź kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Może on jest lekko przytkany? Ja mam Octavie z 2000 TDI (inne auto, ale może przyczyna podobna) i od filtru paliwa do silnika lecą przeźroczyste rurki. Niestety jak mi się zapowietrzył, to nie miałem tyle szczęścia...
Silnik na pompowtryskach ma dwie pompy jedna w baku tylko by podać paliwo do filtra i druga tzw tandem pompa czyli pompa vacum i pompa paliwa w jednym zamontowana na kancu wałka. Pompa ta wytwarza cisnienie potrzebne do szybkiego napełnienia pompowtryskiwaczy. Na wolnych cisnienie powinno być ok 2 min 1.5 bara a przy 2000 ok 8 bar. Przyczyn niskiego...
Wymienić jeden z nich - główny doprowadzający paliwo z filtra do silnika na przeźroczysty na ten czas i po dłuższym postoju odpalać auto we dwóch. Jeden kręci rozrusznikiem a drugi obserwuje przewód czy jest w nim paliwo czy też nie lub czy nie idą bąble powietrza. Dużo bąbli wraz z paliwem: efekt taki sam jakby tego paliwa w ogóle nie było..
Diagnoza jest prosta. Przezroczyste przewody od filtra do pompy. Tylko polecam je zakładać na chwile w celu diagnozy. Niestety paliwo w TDI PD spokojnie przekracza 70 C podczas pracy (po nagrzaniu) i takie przewody wiotczeją zapadają się i robi się masa problemów. Ale ładnie wtedy widać czy bąble idą do pompy czy z pompy do filtra. Ale to ktoś ci musi...
to prawda, lepiej nie wkładać łapek jeśli nie jesteś pewien, suma sumarum taniej jest podjechać do dobrego warsztatu. Wycieku paliwa nie musi być, wystarczy pęknięty lekko przelew i już się będzie cofać z filtra, a w wężykach pojawią się bąble powietrza
Address 01 ----------------------------------------... Controller: 4B0 907 401 E Component: 2.5l/4VT EDC G00AG D41 Coding: 01001 Shop #: WSC 02326 1 Fault Found: 01442 - Misfire due to Lack of Fuel 35-00 - - Readiness: N/A dodam ze podczas pierwszego skanowania byl blad czujnika temperatury, oraz świecą sie swiece żarowe Co do czujnika...
Ustaw kąt wyprzedzenia wtrysku na wartość 49-51 w 000 w trybie BS, EGR daje prawidłowe odczyty ale falowanie obrotów widać w grupie 001 statycznej - skaczą obroty i dawka paliwa. Jeśli filtr paliwa nie był wymieniany dawno to wskazane jest to zrobić a i przy okazji sprawdź czy widać bąble powietrza w przezroczystym wężyku paliwowym. Zloguj potem ponownie...
Mi to wygląda na zatkany filtr paliwa.Zobacz czy przewodem paliwowym nie lecą bąbelki powietrza.Przeważnie jak zatka się filtr,to zaczyna puszczać oring na tym zaworku na filtrze. Jak chcesz obrotomierz to przekręć stacyjkę (żeby zapaliły się kontrolki)ustaw przebieg na całkowity(napis total przy przebiegu,chyba że ma najechane więcej niż 300 tys.to...
Filtr jest umieszczony przed pompką, a w przewodach są bąble powietrza. Dzisiaj jeszcze raz dogłębnie wyczyściłem gaźnik mój wniosek jest taki że paliwo nie płynie przez gaźnik tak jak powinno. Dystans/uszczelka na której jest osadzony gaźnik jest suchy w środku. Jutro będę się bawił dalej, może akurat dojdę do przyczyny tego problemu.
Kopcenie na wolnych to raczej układ paliwowy. Standard AWX to stan pompek , uszczelnienia pompek, wałka rozrzadu i szklanek ,pompy tandem. Na początek przezroczysty wąz paliwa z tandem pompy do filtra lub oba i czy nie latają w nich bąble. Dwa pomiar ciśnienia na tandem pompie. Trzy dekiel zaworów do góry i oględziny. Jak tu bedzie ok to do wyrwania...
Tu akurat wersja TD nie ma zapewne nic do rzeczy (mam takiego samego rarytasa jako tani d...wóz żony- silnik rewelacja, reszta się już sypie niestety). Zwykłe wersje 1,6 też miałem. Problem falujących obrotów też mnie dopadał, powód- nieszczelny układ zasilania paliwem. Przyjrzyj się dobrze przezroczystemu odcinkowi przewodu paliwa, czy przypadkiem...
Pacjent peugeot expert 2012 rok, 128km Zapowietrzanie się układu paliwowego . Osprzęt delphi Babel pojawia się przed filtrem za gruszką (na zdjęciu tam gdzie jest wejscie do obudowy filtra) Za filtrem jest ok Wymieniać gruszkę czy szukać nieszczelności na obudowie filtra? (na zdjęciu zaznaczona wtyczka od dogrzewacza, nieszczelność jest z drugiej strony...
Nastawnika w środku nie zobaczysz. Usterka występowała w samochodach z nieszczelnym układem paliwowym. Co do nastawnika, w 100% nie pamiętam, ale wydaje mi się, że było do niego zaglądane. Na pewno jednaj jak pisałem w "referacie" był on podmieniany i to na kilka sztuk, bo mechanik też go obstawiał. Muszę więc matematycznie wyeliminować problem z tym...
Najczęściej uszczelka w filtrze paliwa odwrotnie założona ta płaska lub oring w deklu się uszkodził --sprawdź Oring w deklu ? czyli gdzie ? Dodano po 51 Może zapowietrzony No wychodzi na to że się zapowietrza tylko teraz pytanie jak to zweryfikować na 100 proc że to właśnie w tym miejscu puszcza powietrze ? Dodano po 2 piszesz ze po wymianie filtra...
witam. octavia 1.9 tdi AGR 1999r. Problem wygląda następująco: przy porannym paleniu (temperatura np -2) auto ciężko pali tzn. silnik nie łapie równo, trzęsie go, palenie nie trwa długo bo jakieś 2, 3s, (widać niewielkie ilości siwego dymu ale zawsze tak miał w zimie w lecie już nie) później jest już ok przez cały dzień. Świece pomierzyłem, oporność...
Za pomocą przezroczystych wężyków wykryłem nieszczelność obudowy filtra paliwa. Dla pewności podstawiłem drugi uniwersalny. Paliwo nie zeszło, samochód odpalił. Trzy i pół stówy za nową oryginalną obudowę, zamontowałem. Następnego dnia ok. Upłynęły dwa dni i znowu powietrze. Po wpięciu przezroczystych rurek sytuacja identyczna. Zarówno objętość jak...
Pompa podaje paliwo zawsze w nadmiarze, ale jeżeli w paliwie są bąble powietrza to brakuje go do ciągłości strumienia i silnik nie dostaje go w tych "bąblowych" momentach. Wszędzie tam, gdzie są ciecze, nie może byc powietrza. Może być również tak, że pompa nie podaje ciągle paliwa, bo na początku drogi paliwa, czyli w zbiorniku, coś zatyka wężyk, śmieci...
Zobacz pod maską czy paliwo nie łapie Ci powietrza. Zobacz na rurki - czy idą bąbeliki, jeżeli tak to możliwe że filtr do wymiany. Po takim szarpaniu komp może głiupieć.
Witam serdecznie szukam wszędzie rozwiązania na mój problem z Renault Scenic I lift 1.9dTi 98KM silnik F9Q 736 rok 2000r. Pompa wtryskowa R803. Samochód nabyłem nie dawno wymieniłem z nim Zaczynając od oleju, rozrządu z pompą wody, czujnika temperatury, zaczęło robić się chłodniej i zaczął kręcić gorzej to wymieniłem świece żarowe były wszystkie przepalone,...
https://obrazki.elektroda.pl/6070536800_... Witam. Przerabiałem problem zapowietrzania się w okresie letnim. Wymieniłem pompkę podającą wstępną (zatarte łopatki) oraz dokonałem czyszczenia baku (zatkany smok - jeździłem kiedyś na rzepaku). Przy obecnych lekko ujemnych temperaturach problem wrócił. Wykluczyłem rzeczy o których pisałem...
Sprawdź trzy rzeczy. 1 czy paliwo ci się nie cofa po dłuższym postoju i czy nie idą bąble podczas pracy 2 czy wtryski nie leją (to obstawiam) albo wyciągając i dając do sprawdzenia albo się przejedz za swoim autkiem i sprawdź czy nie przydymia jak mu wciskasz na SIWO 3 ciśnienie sprężania
Ja bym obstawiał (tak na 90%) że jest zapowietrzony układ paliwowy. Te silniki, nie mają najmniejszych problemów z pełnym odpowietrzeniem układu wysokiego ciśnienia (czyli od pompy WC -> listrwa -> wtryski) Ale mają BAAAARDZO duże problemy z sytuacją gdy jest zapowietrzony układ od zbiornika paliwa -> filtr paliwa -> pompa wstępna (w pompie WC) ponieważ...
Witam Do sprawdzenia jest w pierwszej kolejności smok paliwa a dokładnie zaworek,który jest zamontowany w smoku(ameliniowa rurka część ssąca) Trzeba podlączyć się z powietzrem do nypla odpowietrzającego na obudowie filtra paliwa i wpompować 3 bary ciśnienia do układu ważne jest aby nie pompować wiecej niż te 3 bary.Większe ciśnienie może uszkodzic smok....
Po wymianie zaworka podgrzewacza na filtrze kolejny dzień jest okej. Temat do zamknięcia Dziękuję wszystkim za pomoc. Edit. Witajcie ponownie. Problem się ponowił. Po wymianie zaworka okazało się, że występuje wyciek. Paliwo wypływało pomiędzy kołnierzem filtra, a zaworkiem. Wymiana orignów nie pomogła. Wymieniłem jeszcze raz zaworek. Wyciek ustąpił,...
witam . ja jestem po tym samym problemie i po wymianie pompy wtryskowej i wszystkich przewodów rozwiązałem problem tym że zamontowałem pompe paliwa w zbiorniku od zwykłego benzynowca o niskim ciśnieniu około 0,3 bar. po uruchomieniu wyszło gdzie jest problem. filtr paliwa ma kable zasilające do podgrzewacza i właśnie tam zaczęły lecieć bąbelki , więc...
Witam Samochód to SEat Toledo II 99 rok TDI AFN 110 KM Samochód chodzi fajnie, szczególnie po wyczyszczeniu czujnika tego w pompie paliwowej. Od paru lat jest oto taki problem, a mianowicie w przeźroczystym wężyku prowadzącym od filtra paliwa widać bąbelki powietrza, niby nie wiele ale stale i ciągle. Zastanawiam się czy od razu ściągąć bak, demontować...
Witam ponownie. Więc tak. Zaslepilem przelew z jednej strony, od zaworka na bloku (foto1), a z drugiej dałem do butelki (foto2 ) i zaslepilem wejście przelewu do filtra (foto3). Pompka reczna przepompowalem chwile i zaskoczyło mnie że pompa dawała duzy opór (pewno efekt zaślepienia przelewu przy zaworku). Odpalił od strzała, ale efekt taki że wywaliło...
Witam, problem polega na tym, że zauważyłem bąbelki powietrza w przewodzie paliwowym między filtrem a pompą. Wymieniłem oringi co nie poskutkowało następnie zmieniłem całą obudowę filtra paliwa i nadal nic ciągle zasysa lewe powietrze proszę o pomoc PS: samochód zaczyna szarpać w przedziale obrotowym od 1800-2000 obr. czy to ma jakiś związek z powietrzem?...
Witam. Od jakiegoś miesiąca auto ( seat leon 1.9 tdi 110 km, asv ) lekko szarpie przy rozpędzaniu gł. na 234 biegu przy obrotach w granicach 2000, na poczatku nie zawsze to wystepowalo ale ostatnio coraz czesciej, kiedy samochod sie dobrze rozgrzeje szarpanie z reguly ustepuje. Zastanawiam sie czy nie termostat bo wskaznik temp. wariuje- czasem pokazuje...
Zaworek który jest na schemacie w pierwszym poście ktoś założył, bo podobno paliwo z wtrysków wraca do filtra z bąbelkami powietrza i z powrotem idzie na pompę i podobno zaciera pompę i wtryski. Tak wyczytałem i może coś w tym jest, skoro ludzie nagminnie to przerabiają (zaślepiają powrót i łączą go bezpośrednio z powrotem do baku). U mnie jest zaworek,...
Witam. Jako że zima zbliża się... Mam kilka pytań: Czujnik temperatury i podgrzewacz są połączane szeregowo -to wiem, -przy jakiej temperaturze załącza się podgrzewanie paliwa w tej podstawie? (przy 0°C jest przerwa, a nie chcę na próżno demontować i wkładać do zamrażarki) -czy oporność grzałki (podgrzewacza) rzędu 44Ω jest OK? Przy porannym rozruchu...
witajcie mam problem z mercedesem w203 2002rok 2.7 diesel : kręci odzywa się na sekundę (tzn. odezwie się na wszystkie baniaki i gaśnie a potem kręcić można do oporu i nic)ale nie pali na plaku pali bez problemu. Wymieniłem o ringi na przewodach paliwowych nie ma bąbelków jak wcześniej były pompa podaje paliwo bez kłopotów ale klamot nie pali . wcześniej...
Auto było podłanczane u 2 mechaników i tylko u jednego wyszło że wtrysk leje to go wymienił. A poza tym nic sie nie dopatrzył. Dzisiaj jak zagasiłem auto to natychmiast w rurce pomiędzy filtrem a pompą wysokiego ciśnienia pojawiło sie powietrze które cofało ropę z powrotem do filtra. Kabli narazie nie sprawdzałem gdyż za bardzo nie wiem od czego zacząć....
Witam Mam problem z pasjatem. Mrozy -15 wszystko zamarznięte, auto odpala od kopa. Pojeżdżę trochę auto się nagrzewa i tu mamy problem. Jak go zgaszę i chcę odpalić po 15-20-30min to muszę go długo kręcić (nie liczyłem, gdzieś po 5-6sek zaskakuje, raz dłużej raz krócej, ale długo). Raz na 3-4tys km zdarza mu się podczas przyspieszania szarpnąć jak przy...
filtr ok, wężyki w porządku, dzisiaj sprawdzałem, pompka w zbiorniku podaje , po wyłączeniu zapłonu paliwo nie cofa się ani przed filtrem ani na powrocie z pompy tandemowej a mimo to nie chce od razu zapalić od kopa. Wstawiłem wężyk przeźroczysty po miedzy powrotem z pompy tandemowej a filtrem i nie ma żadnych bąbli , im dłuższy czas po zgaszeniu tym...
Przyjmuje się że do prawidłowego odpalenia (napełnienia pompowtryskiwaczy) jest potrzebne 2 bary (absolutne minimum to 1,5 bar). Trzeba by sprawdzić czy to nieszczelność czy słaba pompa tandem. Czasem problem jest w pustych wężykach od filtra do pompy tandem. Dla diagnozy warto założyć przezroczyste i sprawdzić czy nie schodzi paliwo lub wracają bąbelki...
Witam,mam problem z silnikiem ,który pojawił się po zatankowaniu biopaliwa.Samochód po nocy nie odpala,jest to stary model z roku 1993 vw1,9TD ,ale nie było z nim nigdy kłopotu.Wymieniłem świece,filtr paliwa,spuściłem resztę paliwa starego,zalałem najlepszym olejem napędowym i dalej to samo .pomóżcie co mam jeszcze zrobić.Pozdrawiam Witajcie Świece...
Witam. Mam problem z moim maluszkiem. Mianowicie po odpaleniu łapie lewe powietrze z baku. Bąble powietrza są bardzo duże, w rurce widać nawet do 3-4cm powietrza i tyle samo paliwa, tak na zmianę. Zaczął ssać powietrze z baku po tym, jak wymieniłem rurkę z filtra do pompki (z niej powietrze łapał przed tym). Benzyny jest około pół baku, pompka sprawna,...
wentylator bąbel bąbel samsung actros paliwo filtr
renault megane oleju jowisz kineskopy integra uzbrajanie
navitel bateria philips upgrade loader
Silnik okrętowy MAN - PIC IP nie czyta obrotów Drut pleciony 1.5 mm jako antena do radia lampowego