Nie korek. :) Króciec dopływu paliwa do filtra.
mój przypadek z mercedesem wypracowana pompa zasilająca można wyjąć zaworek przed filtrem paliwa i pomorze lżej zasysać paliwo.
Wykręć czujnik temperatury paliwa, jest w bloku silnika za pokrywą filtra paliwowego. Tam dopasuj jakiś manometr i mierz, ma być nie mniej jak 4,5 bara na wolnych obrotach. Wtyczka MR jest w sterowniku, za filtrem paliwa i pod pompami. :)
Te zawory dzialaja prawidłowo, w momencie wkręcenia przewodów paliwowych zostają otwarte, dlatego samochód działał prawidłowo.
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
Oczywiście, że układ zasilania. Trzeba zacząć od podstaw: wkład filtru paliwa, ssawka , przewody - aby dobrze było doprowadzane paliwo pod odpowiednim ciśnieniem do pomp jednostkowych. Tylko jak nie masz z tym do czynienia to nie jest takie proste - bo te silniki nie mają ręcznej pompki paliwowej, a wkład filtru musi być odpowiedni i dokładnie zamontowany....
Bez komputera to możemy zgadywać. Paliwo dochodzi ale nie przechodzi przez zatkany filtr. Masz dziurę w układzie zasilania na silniku. Miałeś trefne paliwo w zbiorniku i załatwiłeś pompy wtryskowe itd. Nie masz błędów to szukaj w paliwie albo pod komputer.
A jak wymieniales olej to wymieniales filtr paliwa?? Mialem niedawno podobny problem z Atego. Tez schodzilo paliwo jak troche postal. Okazalo sie ze problemem byly oringi na filtrze paliwa. Pomimo tego ze do nowego filtra (zamiennika chyba Hengst) byly dolaczone nowe oringi to po wymianie na oryginalne z ASO (za kilka zl za szt) problem ustal i juz...
Też już o tym pomyślałem, wieczorem jestem umówiony na kompa, mam nadzieję że cos się wyjaśni. Sprawdzałem filtr paliwa i czy pompa małego ciśnienia podaje paliwo, Paliwo podaje, auto zaczęło kopcić na czarno, ale nadal nie odpala. Tak jak by miał za mało powietra lub za dużo paliwa dostawał? Po odpowietrzeniu układu paliwowego auto pali na dotyk, ale...
Witam Mam problem z Mercedesem Atego czasami pali dobrze a czasami trzeba długo kręcić tak jakby się zapowietrzał, na zimnym silniku pali lepiej. Przebieg auta jest 243 tys km Były zmieniane filtry oringi nowe kopułki na filtry uszczelka między filtrem a blokiem robili to mechanicy była chwilowa poprawa ale nadal po chwilowym postoju trzeba długo kręcic...
Mercedes Atego ciężko odpala gdy łapie trzeba pompować pedałem gdy złapie i odpali chodzi jak traktor co może być nie tak? Filtr paliwa wymieniony i odstojnik wyczyszczony.
Nie pamiętam w tej chwili kodów, ale jeśli to jest faktycznie kod doładowania proponuję sprawdzić czy się w intercoolerze nie zebrała woda. Atego ma tę wadę i trzeba od czasu do czasu "osuszyć" cooler. W drugiej kolejności filtr paliwa i cała paliwowa instalacja zasilania.
Odkręć złączkę doprowadzającą paliwo do filtra i króciec łączący przewód z filtrem, sprawdź czy nie siedzą tam jakieś paprochy. Możesz też sprawdzić zawór zwrotny na bloku silnika, ma mieć pełne otwarcie dopiero przy 4,5 bara.
Mam problem w samochodzie Mercedes Atego 817 z 1999 roku. Na wolnych obrotach silnik szarpie, przerywa i gaśnie. Na pulpicie wyświetla błędy 0312 i 3620. Wcześniej pokazywało 0309, teraz 0312. Co to może być? Wymieniłem filtr paliwa.
Witam Filtry i oringi oryginalne, w filtrze wstępnym przy kulce było trochę syfu ale po wyczyszczeniu nic nie pomogło. Pozdrawiam Archiwum elektrody już pęka od podobnych tematów. :) Jedna z najstarszych przyczyn zimowego nieposłuszeństwa to zatkane odpowietrzenie zbiornika. Jak miałeś paprochy pod kulką to i sprawdź króciec dolotu paliwa do filtra....
Witam. Zauważyłem że w zbiorniku wyrównawczym na wierzchu jest paliwo. Jest tego spora ilość. Którędy się dostaje do ukł. chłodzenia, gdzie może być nieszczelność? Oringi na pompkach, wtryski, coś z podstawą filtra paliwa? Proszę o radę może dam radę samemu ogarnąć na placu pod chmurką? Silnik pracuje poprawnie i nie ma trudności z rozruchem.
Wznawiam temat bo problem nie rozwiązany. Rozrusznik podmieniany z innego auta, dalej ten sam problem. Sprawdzony zaworek zwrotny przy filtrze wstępnym, wymienione filtry i oringi na orginały, wymienione oringi przy wtryskach i rurkach dolotowych. W przypadku atego znajdowałem informację o jakimś zaworze przelewowym,ale nie mogę znaleźć nigdzie informacji...
Witam. Mam całkiem podobny problem z takim samym atego co w temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... temat zamknięty więc piszę nowy. Sprawdzałem wtryski w serwisie są OK. Wymieniłem filtr paliwa na oryginalny, zmieniłem uszczelniacze na pompkach, wymieniłem zawór zwrotny, wymieniłem pompę paliwa. Byłem u kilku mechaników to bawili...
Dobry wieczór, jestem posiadaczem Mercedesa Atego z rocznika 2003. Mam problem w układem paliwowym, a mianowicie samochód się nagminnie zapowietrza. Wymieniłem zaworki zwrotne na powrocie jak i wlocie paliwa (przy filtrze paliwa) oraz odpowietrzyłem samochód aby zapalił. Problem chwilowo ustał lecz po kilku dniach nadal się zapowietrza. Otwierając filtr...
Witam tak jak wyżej w temacie mam wodę w układzie paliwowym. Mam duże ubytki w układzie chłodzenia przyszły mrozy i rozsadziło mi obudowę filtra paliwa. Co może być przyczyną wtryski pęknięta głowica? Bardzo bym prosił o pomoc
No właśnie Piotr Budzowski biorę to też pod uwagę, ponieważ po wykręceniu czujnika temp paliwa (w celu wkręcenia manometru) zauważyłem w jego miejscu pojawiające się pęcherze powietrza. Tak jakby nagromadzone powietrze w kanale paliwowym po wykręceniu czujnika miało ujście i stąd te bąblowanie. Liczę na zdanie doświadczonych kolegów, czy układ może...
w pojeżdzie najpierw zostały zrobione wtryskiwacze ,a przed przyjazdem do mnie pompy pld.Auto zachowuje się tak jakby nie pracowało na wszystkie cylindry.Po wstepnym przejrzeniu w zaworku na głowicy znalazłem piasek .Po wydmuchaniu układu i odpowietrzeniu na przewodach wysokiego ciśnienia silnik pracuje równo na jałowych jak i na wysokich obrotach.W...
Witam. Mercedes Atego rocznik 2006 r. Silnik 4249 cm³. Problemem jest płyn chłodniczy w paliwie. Po wyczyszczeniu układu, zalaniu paliwem 20 l i odpaleniu, po około 15 min zaczął przeplatać. Po wypompowaniu paliwa ze zbiornika okazało się, że w paliwie jest około 7 l płynu, i moje pytanie, gdzie może być przeciek? Podstawa filtra sprawdzona, z resztą...
Dziękuje koledzy. Wymieniliśmy filtry i w czasie jazdy kontrolka i błąd się usunął. Gdy zakupiliśmy auto wszystkie filtry oprócz paliwowych były wymienione. Gdy przejechaliśmy 3,5tys km wyskoczyła ta kontrolka. Zaniepokoiło nas to,lecz (samochód normalnie jechał nie stracił na mocy i nie dymił), ale gdy wymieniliśmy filtry paliwa kontrolka nie zgasła....
Witam wszystkich na forum, W ramach sprostowania, pacjent to dźwig Terex PPM z popularnym silnikiem w tego typu sprzęcie czyli znanym z ciezkiego atego om906la. Sprawa wygląda tak że po chwili kręcenia silnik odpala ale pracuje na obrotach 300/min plus czarny dym z rury i brak reakcji na pedał gazu. Potrafi pracować tak kilka minut po czym gaśnie i...
dzieki za info a czytałem też na innym poście że może to być Króciec dopływu paliwa do filtra musze to też sprawdzić jak bede cos wiedział wiecej bede sie odzywał
Jeśli ten błąd pojawia się sporadycznie po jeździe pod górę, albo po uruchomieniu i po chwili gaśnie; Może zanim dobierzesz się do pomp sprawdź filtr paliwa, dopływ do filtra, szczelność układu zasilania. Po sprawdzeniu wszystkiego i procedury jaką podał kolego Gerri, występowanie tego samego błędu wskaże konieczność wyrwania wtryskiwacza. :)
Witam! Jestem nowym użytkownikiem Mercedesa Atego 815 i nie wiem co oznaczają błędy fr 2620 i mr 1 4038 ktoś mógłby jaśniej opisać co te błędy oznaczają? I czy wciśnięcie przycisku reset na tablicy pomoże? jeśli nie to jak te błędy najlepiej skasować? Rownież autko powyżej 60 km/h zaczyna bardzo głośno pracować, mam wrażenie że silnik wpada w jakies...
Witam. Jak w temacie. Posiadam autko mercedes Atego 1217 1998 rok. Wrociłem właśnie od kolegi z serwisu, wymieniałem filtry paliwa oleju i olej. Po odpaleniu po wymianie autka Wyskoczył błąd EDC i pedał gazu nie reagował. Po chwili komp wywalił błąd FR 1 7070. Na elektrodzie wyczytałem ze jest nie nauczoy pedał gazu. Kolega Geri pisał ze juz był podawany...
Przyczyny EDC mogą być różne * Filtr paliwa * Wypięta kostka od któregoś wtrysku * Do wymiany tylni czujnik na listwie * Czytałem też, że origin na zaworze może być przyczyną Najlepiej myślę zabrać samochód na porządną diagnozę.
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
filtr paliwo atego atego filtr paliwo mercedes atego filtr
hyundai obrazu mostki rozdzielni voyager zapala gaśnie
światła dzienne podłączenie polonez kierunkowskazy centralny
Instrukcja obsługi magnetowidu Medion MD 80054 - gdzie znaleźć? Mio MiVue 65LM nie włącza się po aktualizacji - przyczyny i rozwiązania