Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Wskaźnik poziomu paliwa pokazuje że jest paliwo Wtrysk paliwa jest sprawny na 100%. Ja nadal podejrzewam że zapchany jest filtr paliwa. Co do dolotu do wtrysku paliwo się nie przedostaje.
Nalej co najmniej pół zbiornika paliwa i wtedy pojeździj tym autem. Wymień też filtr paliwa.
Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
Zdjęcia sobie mogę pooglądać ale to trzeba wiedzieć gdzie go szukać 😂😂😂
Wymiana filtra paliwa w seicento SPI. Jak ułamie sie końcówkę przewodów to trzeba sztukować i cudować.
Ja bym na początek wymienił filtr paliwa.
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Standardowo na początek do sprawdzenia: przewody zapłonowe, świece, iskra na każdym garze (cewka), zaworek zwrotny, filtr paliwa.
czujnik połozenia wału, moze byc uszkodzony, lub jest zbyt mała lub duż przerwa miedzy czujnikiem a zembami. Dużo tez wskazuje na układ paliwowy, czyli np. pompka paliwa daje za małe cisnienie, lub brud w zbiorniku który skutecznie zapycha filtr paliwa
Jedyna pompka jest w zbiorniku paliwa i w niej jest filtr, w roczniku 2003 nie było już dodatkowego filtra przy zbiorniku pod samochodem.
Przepustnica do mycia i czyszczenia - podobnie wtrysk. Zmierz ciśnienie we wszystkich cylindrach bo te dwie zaolejone świece mogą - ale nie muszą - sugerować popękane pierścienie lub ich nadmierne zużycie. Wyjeździj paliwo do zera i zatankuj do pełna na innej (jakiejś dobrej stacji) - być może to wina kiepskiego paliwa lub nagromadzonej latami wody...
to jest MPI ? moim zdaniem pompa paliwa dokonała żywota a ciśnienie jakie podaje na wtryski? wywal pompe ze zbiornika ,możesz wymienić tylko samo serce, wymieniałeś filtr paliwa? jest z tyłu po prawej stronie , to że sika paliwo ale brak odpowiedniego ciśnienia, filtr i pompa taka kolejność sprawdzenie i wymiany
Jedno wynika z drugiego skoro wtryskuje paliwo i czasami dostanie zapłon to strzela w korpus wtryskowy i cząsteczki paliwa cofają się do filtru powietrza.
Witam. chciałem podzielić się swoim spostrzeżeniem. Czy aby nie było ostatnio mrozu ? Dla czego pytam? Przyczyną może być zamarzająca woda w filtrze paliwa, zaszlamiony filtr paliwa, zagięty (zmiażdzony) przewód paliwa. ja miałem podobny przypadek kiedy auto po kilometrze przestawało jechać .tzn nie reagował na przyspieszenie. Po dłuższym postoju znów...
Gdzie jest ten filtr paliwa?
Odnośnie alarmu ,to prawdopodobnie masz rozładowany akumulator od syreny. Wymień filtr paliwa ,znajduje się koło zbiornika (potrzebny kanał lub podnośnik ), ewentualnie spuść paliwo, nalej z pewnej stacji.
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Przy pompie jest filtr paliwa. Jeśli paliwo było stare mógł się przytkać i teraz praca pompy jest głośna. Można zerknąć do pompy wyczyścić filtr w koszu pompy. Sam wkład pompy zamiennik dostanie się za około 50 zł i to z nowym filtrem a wymiana dość prosta.
Witam - trzeba sprawdzić pompkę paliwa czy podaje przy rozruchu (filtr paliwa wymieniany?)
Witam, mam sprawę, po ilu km powinno wymienić się filtr paliwa w Seiku? Ma przejechane około 30 tys. od nowości, rok 2002. Z góry dzięki za pomoc.
słychać jak pompa pracuje filtr był wymieniony na nowy jak dochodzi paliwo do wtryskiwacza to chyba ok, natomiast sam wtryskiwacz go nie podaje ? (na moje oko był gorzej wykonany niż stary ten filtr, może to być jego wina ? to wymienię na jeszcze inny )
Czyli co by mogło z tego wynikać ?Że jest uszkodzona wiązka . A moze sterownik do wymiany?Chyba jedno z dwóch ? Czy sprawdzic jeszcze diodą led dla pewności. A paliwo nie leciało gdyz filtr paliwa sie przypchał . Dlatego robiłem te manewry z przekaznikami. Po wymianie słoiczek zapełnia bardzo szybko( takiego mocowania filtra paliwa jeszcze nie widziałem...
Wyjeździłeś paliwo prawie do zera, mogłeś przytrzeć pompę, to że leci paliwo z przewodu zasilającego nie znaczy że jest go odpowiednio dużo, powinno być ciśnienie około 1 bara. Pompa w baku (oryginalna daje 2.6 bara, resztę załatwia regulator na wtrysku - zbija do 1 bara a reszta trafia do baku) Inna sprawa mogło zassać syf z baku- przy pompie w koszu...
To zależy czy kolega chce ten pojazd użytkować w miarę potrzeb i możliwości czy też doktoryzować się. Standardowy użytkownik winien wymienić olej łącznie z filtrem oleju a może i powietrza silnika, lać paliwo, sprawdzać ciśnienie w oponach oraz układ hamulcowy/oświetlenie i jeździć. Badacze/ naukowcy mogą płukać, mierzyć, gładzić, pucować i dyskutować...
Witam. Posiadam Fiata Seicento 900 rocznik '99, w którym zamontowaną mam instalację gazową. Ostatnio mam problem z samochodem ponieważ nie chce mi on odpalać na benzynie. Sprawdziłem pompę paliwa, którą słychać po włączeniu zapłonu, filtr paliwa został zmieniony na nowy, bo sądziłem, że jest może zapchany. Paliwo dochodzi do wtrysku, bo sprawdziłem...
Witam Mam problem z Seicento 900 z 2000 roku. Auto odpala normalnie po dłuższym postoju ale przy próbie dodania gazu momentalnie gaśnie. Gdy zostawi się go na chwilę aby się zagrzał na wolnych obrotach to zaczyna chodzić normalnie i kręci do końca. Na gorącym silniku problem nie występuje. Wymieniłem już rurke do mapsensora, świece, kable, filtr paliwa...
To też nie powinien oczekiwać że to nowy samochód. To jest nieistotne. Odnośnie problemów z pracą na benzynie nie mogę się wypowiedzieć bo nie wiem co jest tego powodem. Z jednej strony mógł wlać słabe paliwo, ostatecznie silnik zaciągnął paliwo z dna baku zapychając filtr, ale z drugiej silnik był trupem i nawet jeżeli o tym nie wiedziałeś to za to...
Więc kolego Proponuję sprawdzić czy jest iskra na każdym garze. Oraz przejrzeć filtr paliwa, powietrza. Zapytam jeszcze czy autko jest na gazie czy tylko benzyna.
W 1.1 filtr paliwa był lub w niektórych rocznikach nie MPI SPI-W moim 2003 nie ma- powinien być po prawej stronie tylnej części auta w okolicy nadkola(patrz jak wędrują przewody paliwowe to znajdziesz jak jest) Lepiej sprawdź czy świeczki masz mokre czy suche bo to będzie świadczyć czy paliwo dociera do kolektora czy nie. Czujnik położenia wału jest...
na to skladac sie moze wiele rzeczy-swiece,kable,filtr paliwa,filtr powietrza,pompa paliwa,syf w gazniku.ale kiedy to wszystko masz na bank sprawne to trzeba poddac auto badaniom w serwisie.powinno wykazac. a moze po prostu wina benzyny?
Zapewne brakuje mu paliwa. Filtr i pompa do sprawdzenia.
Witam Mam następujący problem: Posiadam samochód Fiat Seicento (900) z instalacją gazową BRC. Będąc na Słowacji zauważyłem zwiększone zużycie benzyny. Wracając ze Słowacji jechałem na gazie (benzyna była na głębokiej rezerwie). W pewnym momencie silnik zaczął przerywać --> zauważyłem , że wskaźnik benzyny jest na absolutnym zerze (sytuacja o tyle dziwna,...
Czyli dostaje mało paliwa, podejrzany filtr paliwa lub coś zapchało zespół wtryskowy.
Układ chłodzenia odpowietrzałem, po zapaleniu silnika wszystkie kontrolki gasną (jedynie kontrolka rezerwy benzyny się pali :D ) Może tu jest problem . Nie masz LPG ?A rezerwa się świeci przy jeździe na benzynie. Może zapchany filtr paliwa przy baku jak również w baku w koszu pompy. Zdejm powrotny przewód z przepustnicy (ten od strony kabiny).Dobrze...
To silnik MPI? Jeśli jednopunkt, to może być też zapchany filtr paliwa na baku. Zobacz znów do pompy i do tego sitka, czy znów niezawalone. Nie wiadomo, czym ten zbiornik nowy był zakonserwowany, czy znów czymś nie zapchało smoka pompy. U mnie dawno temu rozpuściło uszczelkę pompy, część wpadła do paliwa i zapychało to notorycznie filtr pompy.
W seiku jest inna pompa paliwa z filtrem wbudowanym. Zamienić się da wszystko ale będzie rzeźba.
Niestety jest z tym trochę zabawy. Na filtrze powinny zostać końcówki szybkozłączek. Musisz cienkim śrubokrętem podważać element złącza na przewodzie w najcieńszym miejscu. Miejsca te rozstawione są co 180 stopni. Powodzenia!:D
Może pompa nie zassać paliwa gdy będzie zapchany filtr przed pompą. Pozdrawiam.
w takim razie zwroc uwage ze przy wkladaniu pompy calosc jest sciskana do siebie moze cos wtedy nie gra ?? w ostatecznosci zrub dziurke w dnie obudowy Dodano po 2 sprawdz czy przelewemz wtryskiwacza wracadostatecznie szybko moze filtr zapchany Dodano po 2 sprawdz cisnienie jakie daje okolo 2 BAR
Witam, Chcialbym przedstawic swoj problem z jakim borykam sie od jakiegos juz czasu. Przegladalem forum i znalazlem pare podobnych przypadkow, jednak odpowiedzi nie byly zbyt jednoznaczne a ja bym potrzebowal w miare pewnej porady. Otoz, mam Fiata SC, 900cc, rocznik 2001, niecale 90tys przejechane. Problem polega na tym, iz od czasu do czasu autko nie...
Miałem problem z zakłóceniami generowanymi przez pompę paliwa w Seicento 1.1 MPI. Odkłóciłem ją filtrem silesia FPpz-B08 0,1uF+2x2500pF+2x2,5mH.
Pacjent to Seicento 1.1 MPI Jakiś czas temu pojawił się problem z uruchomieniem silnika jak auto postało dłużnej. Za pierwszym odpaleniem dusił się i gasł, za drugim razem odpalał normalnie jakby się nic nie stało i jezdził normalnie. Poziom paliwa był około/poniżej 1/4 baku. Pojechałem na stacje, zatankowałem pol baku i... problem zniknął. pomyślałem...
Samochód gaśnie w czasie jazdy i nie można go uruchomić (dzień wcześniej elektryk samochodowy wymieniał lampki w tablicy rozdzielczej ale może to nie ma z tym związku) Pierwszy raz samochód zatrzymał się to sprawdziłem iskrę na wszystkich świecach zapłonowych była i żadna z nich nie była zalana. Samochód zatrzymał się niedaleko warsztatu samochodowego,...
Kiedy były wymieniane filtry paliwa i powietrza oraz filtr gazu. Aby sprawdzić iskrę ściągnij fajkę ze świecy wsadź jakąś świecę tylko pewną dotknij świecą do korpusu silnika pokręć rozrusznikiem i powinna przeskakiwać iskra .
Siema. Grubsza sprawa, pomocy! ? Już wszystko opisuje. Seicento 900 bez gazu. Od paru miesięcy problem z gaśnięciem podczas dojeżdżania np. do świateł (powiedzmy 60 km/h, 5 bieg i przyhamowywanie). Po jakimś czasie zapaliła się "marchewa". Jak gasł podczas dojeżdżania to go ze sprzęgła odpalałem i dało się uratować. Jak już zdechł to raczej odpalał...
Seicento 900 idzie spokojnie 160 na benzynie (na gazie 140-145), także 1.1 powinien iść conajmniej tyle, albo i lepiej, może filtr paliwa być już stary i przytkany, miałem tak w jednym Cieniasie i też ledwo przyśpieszał
Auta z silnikem 2.8 a już szczególnie BMW nie powstają po to by być tanie w utrzymaniu. Powstają dla tych którzy wspomniane kokosy zarabiają (i to na zachodzie, zachodnie kokosy) i koszty utrzymania mają gdzieś. Do dobre auta ale dla zasobnych. Bez przesady, zarobki mam w okolicach średniej krajowej, a utrzymuję Seicento i BMW E46 z dwulitrową benzyną....
Z treści wiadomości to nie wynika - ale dolałeś paliwa? Przyjmuje się, że rezerwa starcza na 50km ale na trasie, a nie na krótkich odcinkach po mieście... Pompę paliwa powinno być słychać po włączeniu zapłonu. Jeśli nigdy nie był wymieniany to warto wymienić filtr paliwa. Paliwa oczywiscie zalałem jestjakeis 1/2 baku, a filtry byly wymieniane jakeis...
A jak tam panie z filtrem paliwa który jest zabudowany pod spodem na ramie? Kiedy był wymieniany? Filtr wymieniałem już ale nie pomogło
bo jak ktoś nie ma głowy do jeżdżenia to niech sobie kupi taczke na żelaznym kółku. mój Golf I 79r 1.5D co rok wymiana filtrów, a rozrząd jak przyjdzie pora, żadnych napraw, Golf III tak samo, tylko elementy eksploatacyjne i nic poza tym. tylko lać paliwo, którego spala tyle ile kot napłakał i jeździć. to co napisałem nt napraw to się tyczy jakiś ludzi...
Witam. Mam problem z moim seicento 1.1 MPI gdyż przy wciśnięciu gazu do oporu bardzo lekko ale poszarpuje. Chciałbym sprawdzić jakie jest ciśnienie na listwie wtryskowej (układ bez powrotu paliwa) tylko tu jest problem, bo nie wiem jakie powinno być i nawet wujek gogle nie odpowiedział mi na to pytanie. Jest to też układ bez filtra paliwa co potwierdziło...
Witam W zakupiony dla córkie seicencie 900 zauważyłem pewne szarpanie silnika- objawie się ono przy zmianie biegów, przy jeździe z niskimi obrotami. Wydaje mi się, że przy zakupie nie było takich objawów, świece wyglądają dobrze, kontrolka silnika gaśnie, odpala ładnie, oprócz tego pracuje dobrze. Filtr paliwa i powietrza wymieniony. Co sprawdzić?
Zakładasz najgorszy scenariusz dla Diesla, przy najlepszym dla benzyny i to jest teoretyzowaniem. No to jaki jest ten najgorszy scenariusz dla benzyny? Zerwanie paska rozrządu i przemeblowanie silnika, o ile rozrząd jest na pasku, a silnik kolizyjny? Przegrzanie, skutkujące koniecznością wymiany uszczelki pod głowicą? Co jeszcze i ile to wyniesie?...
co do matiza- zgadzam sie ale pod pewnymi warunkami ;-) : najlepsze matizy były z roku 1998 i pierwszej połowy 1999- były to prawdziwe koreańczyki i do polski przyjechały ze słowenii ;-) miały (i mają) lepsze zabezpieczenie antykorozyjne i oryginalne czesci daewoo ;-) (wyprodukowane w korei i transportowane do słowenii. w słowenii były rozkładane i...
Witam. Wprawdzie nie jestem fachowcem w tej dziedzinie, ale opisywane objawy są bardzo podobne do objawów jakie ja miałem (wprawdzie inne auto i silnik, ale może przyczyna ta sama) - tak samo auto normalnie jeździło, miało moc, ale tylko do około 3 tyś. obrotów - po walce z diagnozą przez OBD (brak błędów) i pomiarem ciśnienia na listwie wtryskowej...
Być może kolega jonas myli się. Taka hipoteza. Skoro powoli przyzwyczajamy się do jednorazowych sprzętów domowego użytku to niby dlaczego nie przyjąć tej zasady dla samochodów? Pokutuje wśród nas pogląd z ubiegłego wieku, że samochód ma służyć kilkadziesiąt lat i być naprawiany w nieskończoność. Powoli widać, że widzimy coś innego. Olej w agregacie...
Co do krokowca to chyba działa. Zdjąłem z niego wtyczkę trzymając silnik na obrotach to zaczął się krztusić i zaczęło śmierdzieć gazem. Ogółem możliwe, że znalazłem przyczynę problemów. Postanowiłem dziś pogrzebać trochę. Zajrzałem do filtrów. Od razu pojechałem po nowe. Powód widać na zdjęciach: https://obrazki.elektroda.pl/8505173800_...
Witam! Z praktyki wiem, że po wyjęciu pompy aż człowieka zatyka, ile w tym paliwie można "szajsu" znaleźć. Przy wymianie pompy zwróć uwagę na filtr siatkowy wstępnego oczyszczania (czy nie jest uszkodzony). Pozdrawiam.
Filtry czyste ? hamulce nie blokują ? Uklad wydechowy drożny ? Silnik prawidłowo rozgrzany tzn trzyma temperaturę roboczą ? Zmieniaj biegi ciut wyżej i nie przeciążaj silnika tzn nie jeździj wolno na wysokich biegach. Np na dwójce do 25, na trójce możesz śmiało ciągnąć do 45 km/h, na 4 do 65 itd. Temperatura na zewnątrz też swoje robi. Sprawdź przewody...
Raczej nie. W koszu jest filtr paliwa tylko. Rozebrałem kosz i nic 0 regulatora.
Na początek reduktor do regeneracji, dalsza dyskusja nie ma większego sensu, w instalacji 2 gen nie ma się co popsuć , kręcenie wszystkim co popadnie pomoże na chwilę i wydaje się że już lepiej.... ale za chwilę będzie to samo. Co do wolnych obrotów na paliwie: -pompa, -filtr, -silnik krokowy biegu jałowego -czujnik temperatury płynu chłodzącego Sonda...
TDI sa na trasy, spalanie to jest ostatnia rzecz na jaką się patrzy, chyba że dzisiaj jesteś w W-wie a jutro pod Krakowem. No pewnie, wlać 12 litrów benzyny, czy 6 ON na 100KM - różnica żadna. A turbo czy dwumas się sam naprawi? 3 tys wyłoży sąsiad, wtedy to faktycznie wyjdzie takie niskie spalanie że o jej...+ niedogrzane auto, pracują na gęstym oleju...
Jak samochód zachowuje się w czasie jazdy?Nie słabnie jak przyspieszasz, jak zużycie paliwa?Skoro egzaminer nic nie wykazuje to usterka może być mechaniczna nie tkwiąca w elektronice silnika.Do kontroli ciśnienie paliwa na wejściu do wtrysku,jeśli będzie za niskie posprawdzać pompę paliwa jej filtr wewnętrzny i filtr zewnętrzny paliwa na przewodach...
Na przewodzie powrotu paliwa pod maską zamontowany jest filterek paliwa. Z tego co mi wiadomo powinien on być zamontowany na wężu zasilającym. Jeden z przewodów zapłonowych jest owinięty taśmą gdyż w jednym miejscu była pęknięta guma. Taki przewód kwalifikuje się do wymiany gdyż są elementy których nie da się naprawić klejem i izolacją lub taśmą. Paliwa...
Ad. 1) Być może, ale zaobserwowałem to zjawisko wczesną jesienią. Ad. 2) Tankuję praktycznie przez cały czas na tej samej stacji (fajne promocje mają :) ) Ad. 3) Filtr paliwa, oleju i powietrza - wymieniałem jakieś 15 tys. km temu.
Jak jest ciepły nie ma mowy o obrotach 4.000 i to max jest postoi z 3 h i znowu idzie lepiej Nie spada ciśnienie paliwa Odpowiedź padła i jest w 100% pewniakiem w moim przypadku Zainwestowałem i przepuściłem sejka przez komputer... Odpowiedź w sumie sama się ukazała : Uszkodzony czujnik położenia Wału. (koszt z robocizną ok 100zł.) + wymiana filtra...
Oczywiście że występują, takie są prawa fizyki. I właśnie dlatego producenci podzespołów wiedząc o tym zabezpieczają te rzeczy. Nawet w tych tabelach jest podane ilekroć coś może wytrzymać impuls o danej amplitudzie. Ja wiem że jest ryzyko "upalenia" czegoś tam, dlatego napisałem że nie wolno tak robić, ale nie za każdym zdjęciem klemy nastąpi awaria....
Panowie, ja mam następujący problem z moim Sejem (1.1 MPI 2002r.).... Autko ładnie pali, normalnie jedzie,ale niestety ma taką jedną chwilę przy jego rozpędzaniu gdzie autko nie ciągnie równo do przodu,tylko zaczyna delikatnie falować jakby coś go trzymało,nie mam obotomierza więc nie wiem jakie wtedy są obroty (mysle że zaczyna sie od ok.3000 obr/min)....
przyczyna moz byc cewka zaplonowa albo w co watpie slabe cisnienie w cylindrach co latwo sprawdzi kazdy warsztat sam. Dodano po 1 ewentualnie slaby aku. Cewki są okej zrobiłem podmianę na jednych i drugich jest tak samo kiedy jest zimny słabo pali. Słyszałem cos o tych filtrach par paliwa co to jest za co to odpowiada ?
no to tak: 1. odłączyłem akumulator. 2 zlałem płyn chłodniczy i olej. 3 zdemontowałem odmę, obudowę filtra powietrza, następnie odłączyłem przewody paliwowe, odpowietrzające, chłodnicze od całego korpusu wtryskiwacza. odłączyłem wiązkę wokół wtryskiwacza, termostat, przewody wysokiego napięcia, następnie zdemontowałem wtryskiwacz, itd, odkręciłem pokrywę...
Przyczyn może być mnóstwo sprawdź ciśnienie paliwa a jak będzie słabe może być filtr paliwa lub pompa mogą też lać wtryskiwacze. A jak zapala w trybie awaryjnym lpg?
Jest, jest podobnie jak w późnych wersjach seicento , jako część kosza pompy, wyjątkowo droga wymiana :} .
Witam Mam problem z samochodem. Zacznijmy od początku: Samochód ma przejechane 80 000 km, 1999 r. 1 właściciel. Około 10 000km temu (około 5 miesięcy) założyłem samodzielnie instalację LPG. (Używka BRC) Od początku miałem problemy z elektrozaworami, włączały się dopiero po przejechaniu okolo 2 km, (nie otwierały się, a auto gasło). Pojawiał się od czasu...
podpowie ktoś co robić ? Brać się za sprawdzanie, zaczynając od filtru powietrza po ciśnienie paliwa, sprężania (przepustnica to otwiera się do końca jak pedał w podłodze).
Auto było już u kilku mechaników i po skasowaniu kupy pieniędzy i wymianie sprawnych rzeczy na nowe nie zrobili nic. W aucie został wymieniony wielozawór , emulator wtrysków , wtryski benzynowe , świece , filtr fazy ciekłej , regeneracja reduktora i nadal nic. Tak to jest jak się najpierw działa, a później dopiero myśli. Też mam Prinsa i chodzi bezbłędnie....
Witam :) I oczywiście kolega nie dostrzega faktu takiego jakim jest lobby paliwowe, w Polsce czy każdym innym kraju. Ale pomińmy. sheeeep pisze o jakimś lexusie hybrydowym. Ja jestem wrogiem pojazdów hybrydowych, chyba że mówimy o pojazdach hybrydowych drugiej generacji, które pozwalają na doładowywanie akumulatorów z sieci, co zapewnia codzienne przejechanie...
Sorki. Sprawdziłem świece i kable zapłonowe sa dobre bo nie całe 2 tyg temu wymieniane filtr paliwa jest czysty nie ma żadnych zabrudzeń. I nie dostaje też nigdzie lewego powietrza bo to sprawdziłem. Jakieś sugestie
Na początek radził bym: 1). Może filtr paliwa przypchany. 2). Druga sprawa - radził bym wymontować pompę paliwa i dokładnie wyczyścić cały kosz pompy, siatkę filtrującą.
witam mam sejtka 900 rocznik 2000, problem z odpaleniem na cieplym, na zimnym pali na dotyk, wymienione filtry, swiece, kable, cewki, cpw czujnik temperatury, wentylator, termostat, pompa paliwa, co moze byc przyczyna? elektryka?
na wtrysku pompa paliwa jest zatopiona w zbiorniku paliwa no i musisz wstawić filtr paliwa od 900-tki.mam schemat jednak nie mam skanera mogę zrobić jedynie kserokopię.
Czujniki temperatury pokazują ok. Sprawdź ciśnienie paliwa na wejściu do wtrysku. Pompa oryginalna podaje chyba 2.6 bara a regulator ciśnienia zbija to na około 1 bara. wystarczy że regulator się posypie lub zatkany powrót i już więcej paliwa idzie do silnika W seicento 1.1 MPI masz 3 bary. W 900 jest to coś koło 1,2 bara ;) Tyle ze w 1.1 mpi 3 bary...
Witam, szukałem odpowiedzi na różnych forach i nie znalazłem odpowiedzi, problem jest następujący...gdy odpalam silnik chodzi bardzo równo temp otoczenua 12-25 stopni, samochód podczas jazdy ma chwilowe braki mocy tak jakby coś się przytykalo i po chwili znów się rozpędza i zatyka, najbardziej czuć to podczas jazdy na drugim biegu i zmiany na bieg 3......
to prawda, lepiej nie wkładać łapek jeśli nie jesteś pewien, suma sumarum taniej jest podjechać do dobrego warsztatu. Wycieku paliwa nie musi być, wystarczy pęknięty lekko przelew i już się będzie cofać z filtra, a w wężykach pojawią się bąble powietrza
wszystkie przewody miałem sprawdzane. również wymienione zostały wężyki przelewowe oraz obudowa filtra paliwa a do tego jeszcze rok wcześniej wymienione zostały uszczelniacze na wtryskach. wiem na pewno że '' OPLA'' to ja już NIE KUPIE. miałem fiata seicento przez 3 lata nie dołożyłem ani grosza a też nie był taki nowiutki.
Cześć Może nie ta grupa, ale zapytam zanim oddam do mechanika, może ktoś coś podpowie. Sejko 0.9 99r. Problem z odpalaniem. Początkowo myślałem, że cewka, świece i przewody ale to wymienione i dalej mi nie odpala. Przeczyściłem wtrysk paliwa, i pompę i dalej to samo. Jutro jeszcze wymienię filtr paliwa, ale wątpię żeby coś to dało. I najważniejsze....
Mam podobny problem ale, u mnie jest tak że jak mam niski poziom paliwa w baku to zaczyna szarpać, zatankuję zbiornik do pełna to pierwsze 300km jeździ bez problemu. Później jak paliwa ubywa w zbiorniku i ma się zapalić za chwilę rezerwa to zaczyna szarpać, dusić się szczególnie przy ruszaniu. Podejrzewam że jest to filtr paliwa tylko jak już się rozpędzi...
Zimne powietrze - więcej tlenu gorące powietrze - mniej tlenu Miało to na celu poprawić działanie silnika na mrozie. Obok wtryskiwacza paliwa jest czujnik temperatury zasysane powietrza, także komputer silnika powinien dać sobie radę z odpowiednią korektą dawki paliwa. (tak jak to jest jak się przerabia doloty na stożek itp.) Coś takiego jest czasem...
Układ pochłaniania oparów paliwa jest zamknięty. Filtr połączony jest ze zbiornikiem paliwa i wyrównuje w nim ciśnienie. Opary zasysane są z filtra do kolektora ssącego poprzez elektrozawór i spalane. Jak czujesz zapach paliwa na zewnątrz samochodu to pewnie gdzieś jest nieszczelność. Być może nie otwiera się zawór i nie następuje odsysanie pochłoniętych...
Zaczął bym od sprawdzenia przewodów wysokiego napięcia , mianowicie nalać wody do zraszacza odpalić auto po ciemku i pryskać na przewody WN , jeżeli iskry będą przeskakiwać , albo ułożyć przewody wysokiego napięcia poprawnie w plastiki lub wymienić na nowe , jeżeli nie będzie przebicia sprawdzić wszystkie świece jak wyglądają i czy iskra jest niebieska...
Cześć Wam! :) Mam pewien problem z autem, nie mogę go rozwiązać i nikt nie jest w stanie mi pomóc. Może Wam coś się nasunie. BMW e46 Compact 325ti 2002 rok Silnik: M54B25, przebieg 130 tys (wydaje się prawdziwy) Sterownik silnika: MS43 Otóż silnik reaguje z opóźnieniem na dodawanie gazu. Widać nawet przydławienie (spadek obrotów) w momencie dodania...
Witam Jak wyżej mam problem z Fiatem Sc z instalacją gazową . Na zimnym silniku auto odpala bez problemowo. Natomiast jak już się rozgrzeje pali bardzo ciężko trzeba go piłować koło 5 minut. Dodam, że niedawno został wymieniony czujnik ciśnienia na kolektorze, lańcuszek rozrządu, wszystkie świece i przewody zapłonowe. Podejrzewam, że może mieć coś z...
Ostatnio zauważyłem u siebie problem z jazda na benzynie 1,5SOHC+ lpg autronic. Padła mi ostatnio pompa paliwa i wymieniłem ją na nową. W zasadzie kilka dni po jej wymianie zauważyłem że strasznie drga silnik na benzynie, po przełączeniu na gaz wszystko jest o.k. Po odpięciu kapturka na pierwszym cylindrze od lewej nie ma żadnej zmiany czyli nie pali...
Wymienić cały ale musisz kupić z gwarancją rozruchową lub z pewnego źródła. ale co cały? silnik, czy samochód? Niektórzy podpowiadają mi sprzedać, ale co ja komuś powiem? Poza tym kupiłbym to samo, a kto mi da gwarancję że to co kupię będzie lepsze (nie trzeba będzie wymieniać aku. szczęk, klocków hamulcowych, świec, kabli itd.)? Nikt. W mojego seja...
No tak... Golf to tak w sam raz żeby po bułki do kiosku za rogiem zajechać, do hipermarketu to już przynajmniej Passat, a na wakacje to najlepiej Sharan. Po co dla 2 osób w ogóle zwracać uwagę na bagażnik? Z dziewczyną może sobie nawet Seicentem jechać nad morze i się spokojnie zapakują - cała tylna kanapa wolna na bagaże, 2 rowery na dach też wejdą....
Witam. Mam podobny problem, więc podepnę się tu, bo mój temat został kiedyś usunięty. Mianowicie posiadam Fiata 600 1.1 MPI oraz instalację gazową drugiej generacji ze sterownikiem TEC99 i centralką Tartarini, która została zamontowana w grudniu zeszłego roku i wszystko było dobrze, do czasu odbioru auta po naprawie w ASO. Otworzyłem maskę przed odbiorem...
seicento filtr paliwo seicento paliwo paliwo seicento
przesuwanie tekstu karta zabezpieczona zapisem honda civic termostat
nauczanie fizyki nauczanie fizyki
Honda CR-V brak ładowania - przyczyny i diagnostyka Jak zdjąć pokrętło z programatora pralki LG Direct Drive?