Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Wskaźnik poziomu paliwa pokazuje że jest paliwo Wtrysk paliwa jest sprawny na 100%. Ja nadal podejrzewam że zapchany jest filtr paliwa. Co do dolotu do wtrysku paliwo się nie przedostaje.
To silnik MPI? Jeśli jednopunkt, to może być też zapchany filtr paliwa na baku. Zobacz znów do pompy i do tego sitka, czy znów niezawalone. Nie wiadomo, czym ten zbiornik nowy był zakonserwowany, czy znów czymś nie zapchało smoka pompy. U mnie dawno temu rozpuściło uszczelkę pompy, część wpadła do paliwa i zapychało to notorycznie filtr pompy.
Może pompa nie zassać paliwa gdy będzie zapchany filtr przed pompą. Pozdrawiam.
Witam! Z praktyki wiem, że po wyjęciu pompy aż człowieka zatyka, ile w tym paliwie można "szajsu" znaleźć. Przy wymianie pompy zwróć uwagę na filtr siatkowy wstępnego oczyszczania (czy nie jest uszkodzony). Pozdrawiam.
Witam Mam problem z Seicento 900 z 2000 roku. Auto odpala normalnie po dłuższym postoju ale przy próbie dodania gazu momentalnie gaśnie. Gdy zostawi się go na chwilę aby się zagrzał na wolnych obrotach to zaczyna chodzić normalnie i kręci do końca. Na gorącym silniku problem nie występuje. Wymieniłem już rurke do mapsensora, świece, kable, filtr paliwa...
Przepustnica do mycia i czyszczenia - podobnie wtrysk. Zmierz ciśnienie we wszystkich cylindrach bo te dwie zaolejone świece mogą - ale nie muszą - sugerować popękane pierścienie lub ich nadmierne zużycie. Wyjeździj paliwo do zera i zatankuj do pełna na innej (jakiejś dobrej stacji) - być może to wina kiepskiego paliwa lub nagromadzonej latami wody...
Przy pompie jest filtr paliwa. Jeśli paliwo było stare mógł się przytkać i teraz praca pompy jest głośna. Można zerknąć do pompy wyczyścić filtr w koszu pompy. Sam wkład pompy zamiennik dostanie się za około 50 zł i to z nowym filtrem a wymiana dość prosta.
Witam. chciałem podzielić się swoim spostrzeżeniem. Czy aby nie było ostatnio mrozu ? Dla czego pytam? Przyczyną może być zamarzająca woda w filtrze paliwa, zaszlamiony filtr paliwa, zagięty (zmiażdzony) przewód paliwa. ja miałem podobny przypadek kiedy auto po kilometrze przestawało jechać .tzn nie reagował na przyspieszenie. Po dłuższym postoju znów...
Witajcie, Potrzebuje ratunku. Mianowicie wczoraj wystąpił problem. Jechałem na głębokiej rezerwie, samochód po zaparkowaniu (dostawa) i ponownym odpaleniu przygasł, tak jakby go przydusiło. Odpaliłem, przydusiło go jeszcze ze 2 razy i pojechałem na stację. Zatankowałem do pełna czyli weszło 33litry paliwa (zbiornik Seicento jest 35l). Przejechałem dobrych...
Nalej co najmniej pół zbiornika paliwa i wtedy pojeździj tym autem. Wymień też filtr paliwa.
Zimny pojechał,dojechałem do garażu wypiąłem jeszcze raz filtr paliwa benzynę która zleciała z przewodu łapałem do butelki plastikowej przeźroczystej przedmuchałem filtr dmuchało sie łatwo nie był zapchany ,natomiast po ustaniu sie benzyny, w butelce jest woda, na dnie butelki ,założyłem filtr i jeżdżę dzisiaj spuszczę paliwo do reszty doleje denaturatu...
to jest MPI ? moim zdaniem pompa paliwa dokonała żywota a ciśnienie jakie podaje na wtryski? wywal pompe ze zbiornika ,możesz wymienić tylko samo serce, wymieniałeś filtr paliwa? jest z tyłu po prawej stronie , to że sika paliwo ale brak odpowiedniego ciśnienia, filtr i pompa taka kolejność sprawdzenie i wymiany
Czyli co by mogło z tego wynikać ?Że jest uszkodzona wiązka . A moze sterownik do wymiany?Chyba jedno z dwóch ? Czy sprawdzic jeszcze diodą led dla pewności. A paliwo nie leciało gdyz filtr paliwa sie przypchał . Dlatego robiłem te manewry z przekaznikami. Po wymianie słoiczek zapełnia bardzo szybko( takiego mocowania filtra paliwa jeszcze nie widziałem...
Siema. Grubsza sprawa, pomocy! ? Już wszystko opisuje. Seicento 900 bez gazu. Od paru miesięcy problem z gaśnięciem podczas dojeżdżania np. do świateł (powiedzmy 60 km/h, 5 bieg i przyhamowywanie). Po jakimś czasie zapaliła się "marchewa". Jak gasł podczas dojeżdżania to go ze sprzęgła odpalałem i dało się uratować. Jak już zdechł to raczej odpalał...
W 1.1 filtr paliwa był lub w niektórych rocznikach nie MPI SPI-W moim 2003 nie ma- powinien być po prawej stronie tylnej części auta w okolicy nadkola(patrz jak wędrują przewody paliwowe to znajdziesz jak jest) Lepiej sprawdź czy świeczki masz mokre czy suche bo to będzie świadczyć czy paliwo dociera do kolektora czy nie. Czujnik położenia wału jest...
Witam. Mam problem z zapaleniem Seia, nie dziala pompa paliwa. Przez jakis tydzien zapalal bardzo ciezko, migaly kontrolki, cos szybko cykalo pod maska nad lewym nadkolem. Okazalo sie, ze przewod masowy z prawego nadkola do silnika byl skorodowany, wymienilem przewod i sterownik od pompy (czarny 13, obok centralki sterowania). Teraz kreci rozrusznikiem...
Witam W moim seicento zauważyłem, że mam mocno skorodowane obejmy tylnych tulei przedniego wahacza (widoczne na zdjęciach). W sklepie oraz na internecie sprawdzałem i cena jednej obejmy dochodzi do 100 zł. Gdzie można zakupić takie obejmy za rozsądną cenę ? Drugie pytanie dotyczy wycieku w okolicach filtra oleju, wygląda jakby wyciekał płyn chłodzący...
osiadam seicento MPI z 2002 roku i mam następujący problem. Kiedy samochód się rozgrzeje zaczyna szarpać przy 2000 obrotów. Objawia się to tak że silnik rozpędza się do ok 2000 obrotów i pyk tak jak bym całkiem puścił gaz albo zalał silnik pyrka zwolni i znowu przyspiesza. Jeżeli nacisnę mocniej gaz to przestaje tak falować ale też obroty są większe....
słychać jak pompa pracuje filtr był wymieniony na nowy jak dochodzi paliwo do wtryskiwacza to chyba ok, natomiast sam wtryskiwacz go nie podaje ? (na moje oko był gorzej wykonany niż stary ten filtr, może to być jego wina ? to wymienię na jeszcze inny )
Witam, wybaczcie za ogólną nazwę tematu, ale mam kilka problemów w moim Seniaku 1.1 i nie da się ich streścić w nazwie tematu :) A więc od początku. 1) Gwałtowny spadek poziomu paliwa Jakiś czas temu "zaszalałem" i wlałem sobie do baku benzyny do pełna. Niby jeżdżę na LPG, ale benzyna ciągle drożeje, więc postanowiłem sobie zalać do pełna i mieć spokój...
witam mam problem z seiczento 900 wyswietla czek w czasie jazdy od czasu do czasu najwiecej gdy autko stoi na wolnych obrotach autko niema instalacj gazowej
Witam. Wiem, że podobne tematy były, ale żaden z nich nie odpowiedział mi na mój problem. Otóż dwa dni temu mojej żonie zabrakło paliwa, podjechałem do niej, żeby odpowietrzyć pompę. Po wyciągnięciu przewodu polało mi sie trochę paliwa na kostkę (piszę wszystko jak było), niestety po przekręceniu klucza paliwo nie poleciało. Zawołaliśmy assistance,...
Witam jak już w temacie mam problem z obrotami silnika na zimnym i ciepłym silniku po prostu falują.Wymieniłem przepustnice nie pomogło wymieniłem rezystor map od ciśnienia na dwa dni było git silnik ładnie pracował a potem znów się tak samo falowały obroty dodam jeszcze seicento 1.1 mpi 2003 r POMOCY[/syntax]
witam mam problem z seicento, nie chce odpalić, kręci rozrusznik ale nie załącza pompy paliwa. postaram się dokładnie opisac problem i prosze o pilną pomoc zacznę od początku otóż moja siostra jechała na resztkach paliwa aż auto zgasło i nie chciało odpalić, kręcił rozrusznik i załączałą sie pompa, uznałem że zatarł się silniczek pompy i go wymieniłem,...
Witam Mam ostatnio problem z moim Seicento ponieważ niedawno za 18 litrów gazu zrobiłem 200 km co daje 9 litrów na 100 km. Według mnie jest to za dużo, co może być przyczyną, byłem u gazownika ustawiał coś i było ok . Czy może być winna sonda lambda ? I czy sonda z 900 pasuje do 1.1 spi ?
Witam posiadam Fiata seicento 900 z LPG, ostatnio podczas jazdy zgasł i nie chciał odpalić, nie słychać pompy paliwa oraz nie ma iskry, wymieniłem pompę paliwa oraz czujnik wału na nowy, przejrzałem wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki, podmieniłem sterownik i również echo, próbowałem podpiąć komputer ale w ogóle nie łączy się z ecu. Po przekręceniu...
Witam proszę o pomoc obiawy brak, masy skorodowała ukruszyła sie przy złączce od karoserii. Bylem 100km od domu postanowiłem jakoś to połaczyc i sie udało dojechałem PRAWIE do domu,przed domem autko zgasło aktualnie brak iskry pompka paliwa cały czas pompuje, rozrusznik kreci kontrolka od wtrysku gaśnie
Witam, mam następujący problem. Moje Seicento dotychczas pracowało bez zarzutu. Po ok dwóch tygodniach postoju na parkingu nie chciało nagle odpalić. Próbowałem aż do rozładowania akumulatora, silnik oczywiście zalałem. Po odholowaniu do garażu osuszeniu świec w końcu odpalił ale tylko na LPG silnik chodził równo. Po przełączeniu na benzynie natychmiast...
Witam, ostatnio wymieniałem uszczelniacze zaworowe i musiałem odkręcić termostat wody, by umożliwić sobie dostęp do wciśnięcia zaworów co by głowicy nie zdejmować. Jak wiadomo śruby termostat trzyma się tez gruby kabel masowy. Zapomniałem go podłączyć i tak próbowałem uruchomić silnik. Podłączyłem go w końcu i zaczął się problem z pracą na benzynie....
witam jak w temacie mam problem z wtryskami w seicento 1.1 2003 rok problem polega na tym ze auto nie chodzi pompka podaje iskra jest tez kiedy wyciagne listwe wtryskowa po przekreceniu rozrusznikiem wtryski psikna po dwa razy i na tym koniec ma ktos moze jakies pomysly pozdrawiam
Pacjent to SC 1,1 MPI z 2002 roku z przebiegiem 213 tys. km, w tym 162 tys. na LPG, instalacja BRC 24 sequent. Zaczęło się od wyskakującej kontrolki-zła mieszanka. Potem doszły złe spaliny LPG na przeglądzie. Wymienione świece, przewody, sprawdzone luzy zaworowe, wymienione filtry LPG. Po odpaleniu waliło benzyną. Zalany 2-krotnie płyn do czyszczenia...
Mam problem z pompą paliwa. Generalnie problem tkwi w tym że gdy włącze zapłon pompa paliwa powinna uruchomić się na kilka sek i wyłączyć się lecz jest tak że pompa chodzi cały czas co od czego powinienem zacząć diagnozę ?
Witam. Posiadam Fiata Seicento 900 rocznik '99, w którym zamontowaną mam instalację gazową. Ostatnio mam problem z samochodem ponieważ nie chce mi on odpalać na benzynie. Sprawdziłem pompę paliwa, którą słychać po włączeniu zapłonu, filtr paliwa został zmieniony na nowy, bo sądziłem, że jest może zapchany. Paliwo dochodzi do wtrysku, bo sprawdziłem...
Zgadzam sie z kolegami powyżej ... Żadna pompa paliwa nie lubi pracy na sucho ...Ale radzę najpierw wymianę filtra paliwa na nowy , jeśli dobrze pamiętam znajduje się on po lewej stronie tuż za fotelem kierowcy ( oczywiście na zewnątrz samochodu ) jest na tzw. szybko - złączach , więc nie będziesz miał problemów z demontażem . Jeśli wymiana filtra nie...
Układ chłodzenia odpowietrzałem, po zapaleniu silnika wszystkie kontrolki gasną (jedynie kontrolka rezerwy benzyny się pali :D ) Może tu jest problem . Nie masz LPG ?A rezerwa się świeci przy jeździe na benzynie. Może zapchany filtr paliwa przy baku jak również w baku w koszu pompy. Zdejm powrotny przewód z przepustnicy (ten od strony kabiny).Dobrze...
Samochód gaśnie w czasie jazdy i nie można go uruchomić (dzień wcześniej elektryk samochodowy wymieniał lampki w tablicy rozdzielczej ale może to nie ma z tym związku) Pierwszy raz samochód zatrzymał się to sprawdziłem iskrę na wszystkich świecach zapłonowych była i żadna z nich nie była zalana. Samochód zatrzymał się niedaleko warsztatu samochodowego,...
Witam, Chcialbym przedstawic swoj problem z jakim borykam sie od jakiegos juz czasu. Przegladalem forum i znalazlem pare podobnych przypadkow, jednak odpowiedzi nie byly zbyt jednoznaczne a ja bym potrzebowal w miare pewnej porady. Otoz, mam Fiata SC, 900cc, rocznik 2001, niecale 90tys przejechane. Problem polega na tym, iz od czasu do czasu autko nie...
Jedyna pompka jest w zbiorniku paliwa i w niej jest filtr, w roczniku 2003 nie było już dodatkowego filtra przy zbiorniku pod samochodem.
Zdjęcia sobie mogę pooglądać ale to trzeba wiedzieć gdzie go szukać 😂😂😂
Wymiana filtra paliwa w seicento SPI. Jak ułamie sie końcówkę przewodów to trzeba sztukować i cudować.
Ja bym na początek wymienił filtr paliwa.
Standardowo na początek do sprawdzenia: przewody zapłonowe, świece, iskra na każdym garze (cewka), zaworek zwrotny, filtr paliwa.
na to skladac sie moze wiele rzeczy-swiece,kable,filtr paliwa,filtr powietrza,pompa paliwa,syf w gazniku.ale kiedy to wszystko masz na bank sprawne to trzeba poddac auto badaniom w serwisie.powinno wykazac. a moze po prostu wina benzyny?
Więc kolego Proponuję sprawdzić czy jest iskra na każdym garze. Oraz przejrzeć filtr paliwa, powietrza. Zapytam jeszcze czy autko jest na gazie czy tylko benzyna.
Witam, mam sprawę, po ilu km powinno wymienić się filtr paliwa w Seiku? Ma przejechane około 30 tys. od nowości, rok 2002. Z góry dzięki za pomoc.
Kiedy były wymieniane filtry paliwa i powietrza oraz filtr gazu. Aby sprawdzić iskrę ściągnij fajkę ze świecy wsadź jakąś świecę tylko pewną dotknij świecą do korpusu silnika pokręć rozrusznikiem i powinna przeskakiwać iskra .
Witam - trzeba sprawdzić pompkę paliwa czy podaje przy rozruchu (filtr paliwa wymieniany?)
Niestety jest z tym trochę zabawy. Na filtrze powinny zostać końcówki szybkozłączek. Musisz cienkim śrubokrętem podważać element złącza na przewodzie w najcieńszym miejscu. Miejsca te rozstawione są co 180 stopni. Powodzenia!:D
Czyli dostaje mało paliwa, podejrzany filtr paliwa lub coś zapchało zespół wtryskowy.
Miałem problem z zakłóceniami generowanymi przez pompę paliwa w Seicento 1.1 MPI. Odkłóciłem ją filtrem silesia FPpz-B08 0,1uF+2x2500pF+2x2,5mH.
Seicento 900 idzie spokojnie 160 na benzynie (na gazie 140-145), także 1.1 powinien iść conajmniej tyle, albo i lepiej, może filtr paliwa być już stary i przytkany, miałem tak w jednym Cieniasie i też ledwo przyśpieszał
Zapewne brakuje mu paliwa. Filtr i pompa do sprawdzenia.
W seiku jest inna pompa paliwa z filtrem wbudowanym. Zamienić się da wszystko ale będzie rzeźba.
ja bym najpierw ściągnął wąż paliwowy z listwy wtryskowej i sprawdził czy sika mocno paliwo z dużym ciśnieniem, bo to typowy objaw zapchanego filtra / umierającej pompy paliwa sonda lambda ma znaczenie do spalania, ale nie do szybkiego wkręcania się na obroty - ona nie jest taka szybka, przy wciskaniu mocno gazu komp nie patrzy na lambdę tylko wchodzi...
Jedno wynika z drugiego skoro wtryskuje paliwo i czasami dostanie zapłon to strzela w korpus wtryskowy i cząsteczki paliwa cofają się do filtru powietrza.
A jak tam panie z filtrem paliwa który jest zabudowany pod spodem na ramie? Kiedy był wymieniany? Filtr wymieniałem już ale nie pomogło
Sc 900 nie ma typowego OBD. Do niego program IAWscan 2 lub zarejestrowany Multiecuscan i odczytasz błędy odpowiednio. Te błędy co odczytałeś 0A i 0B dotyczą chyba poduszek powietrznych. "Marchewka" (czerwona kontrolka wtrysku) w liczniku świeci? To taki "check engine" w dawnych fiatach. Jeśli pali więcej, to może sonda lambda? Bez odczytu błędów będzie...
Witam. Mam problem z moim seicento 1.1 MPI gdyż przy wciśnięciu gazu do oporu bardzo lekko ale poszarpuje. Chciałbym sprawdzić jakie jest ciśnienie na listwie wtryskowej (układ bez powrotu paliwa) tylko tu jest problem, bo nie wiem jakie powinno być i nawet wujek gogle nie odpowiedział mi na to pytanie. Jest to też układ bez filtra paliwa co potwierdziło...
Z treści wiadomości to nie wynika - ale dolałeś paliwa? Przyjmuje się, że rezerwa starcza na 50km ale na trasie, a nie na krótkich odcinkach po mieście... Pompę paliwa powinno być słychać po włączeniu zapłonu. Jeśli nigdy nie był wymieniany to warto wymienić filtr paliwa. Paliwa oczywiscie zalałem jestjakeis 1/2 baku, a filtry byly wymieniane jakeis...
Witam W zakupiony dla córkie seicencie 900 zauważyłem pewne szarpanie silnika- objawie się ono przy zmianie biegów, przy jeździe z niskimi obrotami. Wydaje mi się, że przy zakupie nie było takich objawów, świece wyglądają dobrze, kontrolka silnika gaśnie, odpala ładnie, oprócz tego pracuje dobrze. Filtr paliwa i powietrza wymieniony. Co sprawdzić?
Odnośnie alarmu ,to prawdopodobnie masz rozładowany akumulator od syreny. Wymień filtr paliwa ,znajduje się koło zbiornika (potrzebny kanał lub podnośnik ), ewentualnie spuść paliwo, nalej z pewnej stacji.
Raczej nie. W koszu jest filtr paliwa tylko. Rozebrałem kosz i nic 0 regulatora.
seicento filtr paliwo seicento paliwo paliwo seicento
elektrownia domowa palnik kotła zwijacz przewód sprężyna
buderus logamatic cyfral cosmo
Dodge Caliber 1.8 - sygnały dźwiękowe po uruchomieniu Litera "T" na wyświetlaczu Baofeng UV-5R Max - co oznacza?