Wg. logów N108 pracuje OK. Proponuję sprawdzić jedną rzecz a mianowicie jeśli obroty spadną i silnik zgaśnie to nie przekręcając kluczyka w stacyjce sprawdź czy na elektrozawór N109 (ten w linku http://obrazki.elektroda.net/46_12418806... dochodzi napięcie 12V - jeśli napięcie będzie to raczej wychodzi na to, że masz problem z układem zasilania...
Co co jeszcze powinienem sprawdzić ? Diagnostyka komputerowa i ustalenie co powoduje zaświecenie kontrolki awarii silnika i komunikatu "Engine fault"... bo nie ma takiego błędu. Natomiast niskie ciśnienie oleju - awaria pompy oleju, zatkany filtr, paliwo w oleju albo koniec panewek.
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Robiłeś jakiś remont tego silnika? A jak z filtrem powietrza nie zatkany?
Uszkodzona pompa paliwa, zatkany filtr paliwa. Ogólnie coś z dostarczaniem paliwa.
Witam. Paliwo jest, pompa działa? Filtr paliwa nie zatkany.
A jaki masz nr bł? Dodano po 14 "Under_Pressure" napisał: Ciśnienie zasilania paliwem powinieneś mieć ok. 5.5 bar Przy takim ciśnieniu jak piszesz myślę że nawet by nie odpalił. Gdzie to wyczytałeś? Opis techniczny czujnika ciśnienia fl6 (Informacje ogólne Poza ciśnieniem paliwa, czujnik ten mierzy take jego temperatur. W D16B czujnik umieszczony jest...
Cos z paliwem - może zatkany filtr i na wolnych obrotach paliwa wystarcza a jak dodasz gazu to poziom w gaźniku spada albo coś ze świecą i jak się zagrzeje to przerywa. PC
Witam, sprawdz filtr powietrza - czy nie jest 'zatkany kurzem' lub jakimis 'paprochami', bo jesli swieca robi sie czarna - to mieszanka jest zbyt bogata w paliwo, a tak sie dzieje przewaznie - jak filtr powietrza jest 'przytkany kurzem'...Silnik jest wtedy slaby / nie wkreca sie i czesto jeszcze dymi z wydechu, z powodu zbyt bogatej mieszanki. Pozdrawiam.
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
zrobilem nie wiem czy dobrze jak wlaczam zaplon to w pompie pstryka tak ma byc? ale nie odpala . Aha napelnilem filtr paliwa do pelna nawet do wezyka co paliwo dochodzi wlalem do pelna .Pare razy zakrecilem i filtr prawie pusty zero paliwa.Filtr jest zatkany?
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
Powodem takiego zachowania jest przytkany układ paliwowy tj.zatkany filtr paliwa,zatkany smok w baku lub uszkodzony ten plastikowy króciec na filtrze paliwa.Zrób test podając mu paliwo na pompę bezpośrednio z bańki bez filtra paliwa tak będzie najprościej.Moim zdaniem masz zanieczyszczony zbiornik
Witam. Może filtr paliwa zatkany, [do wymiany]. Jest tuż przy zbiorniku. A przy okazji sprawdź czy pompa podaje paliwo. P.
Jeśli Fiacik stał długo bez paliwa to rozbieraj pompę paliwa. Ona ma w środku gumowe zaworki (membranę), które mogą być sparciałe i nie zaciągają paliwa. Do wyczyszczenia lub wymiany. Sprawdź, czy w ogóle popychacz w pompce pracuje jeśli silnikiem zakręcisz. Filtr paliwa do wymiany na dzień dobry. Koszt około 5 zł. W gaźniku jest jeszcze jeden filtr,...
Duże prawdopodobieństwo zatkane filtry paliwa
To znaczy, że paliwo lub (i) filtr powietrza zatkany. Być może jak spuszczałeś paliwo w celu wymiany kranika to się poodrywały jakieś farfocle ze zbiornika i pozatykały kranik lub gaźnik. Paliwo spływa zbyt wolno do komory pływakowej i efekt jest taki, że chodzi tylko tyle ile ma paliwa w gaźniku.
Dzięki za pomoc wreszcie naprawiłem ,przyczyną było to że kiedy ściągłem wężyk od przelewu nie lało paliwo czyli uzgodniłem że pompa paliwa daje słabe ciśnienie ,wyciągłem pompe i filtr .Pompa słabo podawała i filtr paliwa zatkany,ale dzięki za potpowiedzi wszystkim forumowiczom
Co 200 km? Trochę często. Może dostawcę paliwa trzeba będzie zmienić. Przy wypalaniu załącza się 5 wtrysk i może dużo paliwa podaje przez co spada ciśnienie na pompie i szarpie. Ewentualnie filtr paliwa zatkany.
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Witam.Sprawdz,czy do wtryskiwacza dochodzi paliwo z pompki.Mozesz miec zgnieciony gdzies przewod lub zatkany filtr paliwa.
No osadzał się syf na tym smoku ale wyczyściłem go i już nie ma tego syfu, odstojnik też wyczyściłem. Ale jak przez filtr to ma przejść ?? Sorki ostatnio przedmuczałem wężyk wysokiego od pompy, do pompy wdmuchalem i jeszcze do szyby common i szedł jak burza, no a to do tego wężyka od filtra jednak nic nie dało, wczoraj miałem wrażenie że coś dało ale...
Witam, właśnie wracam z serwisu, po podłączeniu kompa pokazało czujnik ciśnienia paliwa uszkodzony, filtr paliwa zatkany, ciśnienia paliwa=0. Wyciągneliśmy filtr paliwa-okazało się ze w tym chyba grzebieniu były połamane te plastikowe płytki, mechanik powiedział że to przez to, wymienili całą podstawę filtra paliwa i przy pompowaniu ta ręczną pompką...
czy przez te 3 km nie zatkam filtru paliwa czy też nie spowoduje tym usterki układu paliwowego Nic takiego Ci nie grozi.
Jeszcze jedno co przychodzi mi do głowy to zasilanie w paliwo, zatkane przewody paliwowe lub filtr. To ustrojstwo to zawór odcinający paliwo, dokładany, właśnie on zatykał układ. Proponuję go wymontować.
a czy sprawdzales cisnie w ukladzie niskiego cisnienia , sprawdz przed filterem i za filtrem,w obudowie filtra sa dwa zawory,mogą byc zatkane, i oczywiscie sprawdz co pływa w filtrze. jezeli dochodzi paliwo do pompy wysokiego cisnienia, a nie wychodzi to chyba wszystko jasne.
Może masz poprostu filtr paliwa zatkany tak często się dzieje. Wymień filtr i będzie ok.
Jeśli masz możliwość spróbuj jakąś dużą strzykawą zaciągnąć paliwo między filtrem a pompą.Być może smok w zbiorniku jest zatkany i częściowo blokuje paliwo.
Dziurawy wężyk paliwa, zatkany lub nieszczelny przewód podciśnienia, niedrożny filtr paliwa, tyle na początek.
A kranik ? Przewód paliwowy drożny ? Może filtr paliwa zatkany ?
Prawie jestem pewien, że "tykanie" przekaźników jest prawidłowym "odruchem" elektroniki. Dzieje się tak dlatego, że po podgrzaniu świec żarowych tj. ok. 15-30s system przechodzi do pracy przerywanej żeby nie przepalić świec i podtrzymuje ten stan nawet po uruchomieniu silnika. W Twoim przypadku bardzo prawdopodobne jest zapowietrzanie układu paliwa,...
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
Na drodze paliwa Zbiornik-filtr-pompa nie ma żadnego zaworka zwrotnego a nadmiar paliwa wraca z pompy drugim,równoległym przewodem, dlatego może być ew.zanieczyszczony filtr paliwa (sitko) w zbiorniku więc można "dmuchnąć" w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra paliwa?Może też być już zatkany filtr paliwa,mnie niestety też kiedyś tak...
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
Bez komputera to możemy zgadywać. Paliwo dochodzi ale nie przechodzi przez zatkany filtr. Masz dziurę w układzie zasilania na silniku. Miałeś trefne paliwo w zbiorniku i załatwiłeś pompy wtryskowe itd. Nie masz błędów to szukaj w paliwie albo pod komputer.
Wymień filtr powietrz to się kolego przekonasz ,może nawet trochę kucyków przybędzie jak go dotlenisz nowym filtrem.
Zabity filtr paliwa, zatkany wydech 100 innych rzeczy też powoduje spadek mocy.
masz inst.gazową?wygląda na filtr paliwa zatkany!
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie. Zatkany filtr paliwa. Obecność powietrza w układzie paliwowym lub wycieki z tego układu. Zbyt niskie ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego. Zużyta pompa paliwa. Usterka mechaniczna czujnika. Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia żółtej lampki. Zapalenie się żółtej lampki....
Witam, mam traktorek-kosiarkę Yard, mam MTD. Są problemy z odpalaniem, kręci minutę, paliwo w dolocie jest, parę kropel. Też trochę dymi przez dolot powietrza. Jak odpali po minucie, to dymi trochę przez chwilę i lekko olejem kropi jakieś 15 sekund. Silnik Briggs & Stratton 10,5 konia i/c. Zauważ że twój post/opis sytuacyjny nie zawiera pytania!!!...
Dalej mam problem z tą pilarka, dziś znowu nie mogłem jej odpalić. Ale wystarczyło że odkręciłem filtr powietrza i palcem zatkałem wlot gaźnika, odezwała się i zaciągnęła paliwo przy 1 szarpnięciu, założyłem filtr i dalej już odpaliła normalnie. Wychodzi ze klapka w filtrze nie nie spełnia swojej funkcji i złe uczelnia. Czy może być coś innego?
Witam, jesli paliwo 'ledwo kapie' z wezyka - to 'na bank' jest gdzies takie przewezenie [ zalamany wezyk, zatkanie osadami, itp. ], ze benzyna ledwo sie przez to przesacza i dociera do gaznika z duzym opoznieniem... Gdyby benzyna leciala z wezyka pelnym strumieniem, to jedyne miejsce zatkania - mogloby byc tylko na samym gazniku / w kroccu - rurce,...
jakbyś miał zatkany filtr paliwa to cały czas byś miał problem ,możesz popuścić korek wlewu paliwa bo przy przytkanym odpowietrzniku mogą być podobne objawy.
Witam Zasadnicze pytanie do tego tematu czy wymieniałęś filtr paliwa w tym samochodzie ?????Częstą przyczyną takiego zachowania samochodu z wtryskiem gdy komputer nie wykrywa żadnych błędów jest włąśnie zatkany filtr paliwa i przy dużym zapotrzebowaniu silnika na paliwo podczas przyspieszania pompa nie jest w stanie wydolić bo filtr zabrudzony stawia...
Ja proponowałbym jeszcze sprawdzić: 1. czujnik położenia wału korbowego (podstawowy czujnik w układzie sterowania silnikiem) + jakość połączenia w złączce, 2. czy dochodzi do silnika paliwo, tj: - czy pompa paliwa ma wystarczającą wydajność, - czy filtr paliwa nie jest zatkany, - czy regulator ciśnienia paliwa utrzymuje ciśnienie paliwa na odpowiednim...
Ciśnienie utrzymuje pompa .Jak masz możliwość to podnieś auto i sprawdź szczelność układu, rozepnij filtr i zobacz czy tam dochodzi paliwo /może zatkany/.
1.Zatkany filtr paliwa- no ale to zbyt trywialne 2-zawór turbo LDA- zatarł się kołeczek w poz min dawki Komp nic nie wyłapie szkoda zachodu Pozdro
Mogą być takie przyczyny :zamknięty zatkany uszkodzony kranik, zatkany przewód podciśnienia kranika, zatkany filtr paliwa w kraniku bądź poza zbiornikiem, korek lodu w przewodzie paliwa, zacięcie iglicy paliwowaka, za uboga lub za bogata mieszanka, nieszczelny kolektor, dysza paliwa główna zatkana, paliwo z wodą, świeca zapłonowa za zimna= o zbyt wysokiej...
Skoro nie pali na jednym, a świeca w porządku, to problem jest w zasilaniu paliwem, czyli padnięty wtryskiwacz, ew wbudowany w niego filtr paliwa (jeśli jest) jest zatkany.
Może masz stara benzyne w baku?Jak długo jezdzisz na samym gazie? Pewnie filtr paliwa zatkany ! Sprawdz wpierw to.Zatankuj za 100zł swiezej benzyny zobaczysz co sie bedzie działo?
Zużycie paliwa ktore jest pokazywane w przyrządach zmienia się komputerem, (MAN Cats2) coś jak w Tachografie stała K, tutaj zmienia się przelicznik. Zmiana taka ma sens kiedy roznica między pokazywanym zużyciem a rzeczywistym jest cały czas taka sama, wtedy wylicza się jaka jest roznica i wpisuje do instrumentów. Ale też jak kolega powyżej odpowiedział...
Witam. Kupilem Agrotron 100 typ TT2 z silnikiem 4 cylindrowym. Moj problem polega na tym ze nie ma mocy. Jestem nowym uzytkownikiem. Wymienilem filtr paliwa bo byl zatkany. Pompka podaje paliwo o cisnieniu 7 bar. Czy ktos mogl by mi pomoc? Moze ktos ma sprzet do diagnozowania DF? Mieszkam kolo Gorlic na trasie Jaslo Nowy Sacz.
To albo się męczyc z tym dalej (wymiana lub czyszczenie) albo rzezanko i program .... Diagun z tego co pamiętam mówi Ci wprost filtr zatkany lub nie. Skoro podaje paliwo to trzeba dać się sadzy wypalić ... nie rozumiem jaki problem jest z autem ?
jak to czytam to mie głowa boli przyczyny mogą być następujące zaneczyszczony filtr paliwa,zatkane sitko w gażniku,żle wyregulowany skład mieszanki,albo nieszczelność na wale korbowym
Co do palenia: - zatkany kranik - zużyta pompa paliwa (zaworki membrana) - zatkany filtr paliwa - zatkane sitko na zasileniu pompy - zużyty zaworek przelewowy - nieszczelność na przewodach Co do sprzęgła to 2 z 1 stopniem trzeba zgrać i powinno działać chyba że inne cuda.
Może zatkane filtr paliwa, uszkodzona pompka zasilająca uszkodzona pompa wtryskowa Filtry zmieniane dwa miesiące temu. Tankowane paliwo, czysty ON. Pompka zasilająca może mieć takie objawy ? Albo pracuje , albo nie.
Łał co za dylemat może filtr sie zatkał albo przygniotłeś przewód zasilający.
Tak pierwsze sprawdź ciśnienie paliwa, zatkany filtr, nie trzyma zawór zwrotny, słaba membrana w pompie Wypnij wężyk przy gaźniku i sprawdź jak pompa pompuje i czy paliwo trzyma się w wężyku.
Po pierwsze usuń link do aukcji i podaj typ piły w temacie, napisz coś więcej o objawach, przyczyną mogą byś pęknięte pierścienie tłokowe, zatarty cylinder, zatkany gaźnik lub filtr powietrza, nieodpowiednie paliwo. :x-mas:
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
Jednopunkt pracuje na ciśnieniu 0,75 do 1,25 bara, tak, że 2 bary wystarczy, zmierz na nowej pompie. Filtr paliwa wymieniałes? Może być zatkany rdzą.
Aprilia Atlantic 500ccm na wtrysku. Padła mi pompa paliwa, kupiłem już nową ale zanim zamontuję sprawdziłem przelot na tym zespole zanurzonym w baku. I tu moje zdziwienie brak przelotu tego powrotnego z +wtrysku do baku. Od pompy na wtrysk zasilanie jest OK. Czy ktoś z was to może rozkręcał i wie jak to powinno być? Taki sam element pewnie jest w Piaggio....
Filtr paliwa won , pompa może pompować ciśnienie ale robić to za wolno jak jest zatkany filtr paliwa . Poza tym w autach z gazem bardzo częstą usterką jest zapychanie się wtrysku benzyny bo paliwo odparuje ale syf w nim zostaje i jeśli nie używasz benzyny po pewnym czasie rozruch na benzynie i praca jest beznadziejna. Spotkałem się też z sytuacją gdy...
Wymieniłem ostatnio filtr paliwa, ale nic to wiele nie dało, owszem filtr paliwa był zatkany na nic, deka przepustowości nie miał. Ale po zmianie nadal kręci żeby odpalić. Pozdrawiam, Artur
wciąga mi pompke od paliwa (cały czas wciśnięta) Nie masz dodatkowego filtra ? Wciąganie wygląda na zatkany przewód lub filtr, dopływ paliwa. Możesz w prosty sposób podłączyć zasilanie w paliwo z np 5L bańki ? Nie masz w instalacji przewodów gumowych udających paliwowe ? Takie puchną w środku ograniczając przepływ.
Może masz coś z zasilaniem paliwa nie tak. Jak obroty się zwiększają i po chwili gaśnie silnik to takie objawy daje np. zatkany filtr paliwa. albo dostaje się "lewe" powietrze do gaźnika w raz z paliwem. Lub pompka paliwa szwankuje. nic mi więcej do głowy nie przychodzi.
Witaj, jeśli wyjeździłeś całą benzynę i jeździłeś przez dłuższy czas na gazie to istnieje możliwość, że mogłeś uszkodzić właśnie pompę paliwa. Zatkanie samej pompy jest raczej mało możliwe. Na jej spodzie znajduje się filtr, który ma otwory zarówno na dole jak i na górze. No chyba że ten filtr spadł. Natomiast jeśli pompa podaje paliwo z odpowiednio...
Bardzo długo nie używałem tej kosy, aż się w końcu za nią wziąłem. Sprzęt praktycznie nowy, więc powinno śmigać. Wszystkie filtry i elementy wyglądały w porządku a mocy nie było. W końcu postawiłem wszystko na jedną kartę. Zdjąłem filtr paliwa i sprawdziłem kosę "na ostro". Oczywiście przepuściłem najpierw paliwo przez pieluchę żeby nie zatkać gaźnika...
Tak na początek sprawdź, czy podczas zgaśnięcia silnika widoczne jest paliwo w przezroczystej rurce przy pompie. Może masz zamulony zbiornik paliwa i zatkany smok lub filtr paliwa. Musisz ustalić, czy jest to usterka elektryczna, czy związana z brakiem paliwa. Może komputer kończy żywot lub pompa paliwa.
Podobne objawy dają uszkodzone przewody zapłonowe. Nie dodalem jeszcze ze auto jest na gaz ale nie chcialem macic.Tez tak myslalem ze moze przewody bo iskry lataly po kablach i aparacie aplonowym .Kable byly tam od 1998 r .Kupilem najtansze pewnie chinskie ale szarpanie ustapilo i wszystko jest OK.Zaczynajmy od najtanszych rzeczy a faktycznie przyczyn...
Filtr na pewno nie jest zapchany, gdy wysunąłem tą siatkę z filtra, działa bez problemu, lecz gdy nawet szczelnie taśmą zakleiłem otwór do sitka filtra to też nie chodziło z samą puszką. Gościu mi doradził: jak jest ten otwór zatkany w karterze to będzie dostawać mało powietrza a paliwo będzie pluła w filtr. Prawda to? Czyli te kanały nie mają nic z...
Niestety 9% to bardzo zły rezultat powyżej 10% zawsze wali błędem. Wskazuje to na to że musisz wykluczyć wtryski robiąc próbę przelewową oraz sprawdzić czy zawór awaryjny na listwie nie puszcza paliwa. Jeśli wyjdzie że wszystko jest ok to proponuję wymienić zawór MORP gdy to nie przyniesie rezultatu dopiero wtedy należy sprawdzić pompę mając pewność...
Witam.Kod 13 to brak sygnalu z czujnika tlenu(EOS),co moze byc spowodowanw uszkodzeniem sondy lambda lub wadliwym jej polaczeniu elektrycznym z komputrem,a kod 44 to zbyt niski sygnal tego czujnika.Na sam poczatek sprawdz polaczenia na wtyczkach(czy nie sa zasniedziale styki,uszkodzony kabel z sondy na ktorym lubi sie stopic izolacja,jezeli nie jest...
Poldek na pełnej szprycy? Jak tak to ciśnienie od 2,8 do 3 bar włączona szeregowo w obieg. Jeśli zaślepiona daje 3,5 to mizernie, lub też ewentualnie zatkany filtr paliwa, lub wąż z paliwem gdzieś zagięty po drodze. Dla przykładu, u mnie w fordzie pompa, na której auto zrobiło 200 tys przy zaślepieniu potrafi nabić do 6 barów bez problemu.
Wskaźnik paliwa działa? Paliwo w zbiorniku jest? Może zwarcie w wiązce i pali pompę. Smok w zbiorniku czysty? Filtry wymienione paliwa? Przewody drożne? Cudów ni ma. Albo zwarcie albo coś zatkane.
Opis naprawy błędu P0087 – Zbyt niskie ciśnienie szyny paliwowej / układu Filtr paliwa może być zatkany. Uszkodzony przewód paliwowy. Nieprawidłowy odczyt z czujnika ciśnienia w szynie paliwowej (FRP). Pompa paliwowa może być uszkodzona. Uszkodzona pompa wtryskowa paliwa Można tak jeździć?
Witam Jazdą na "oparach" naraziłeś się na zassanie przez pompkę syfu zalegającego na dnie baku. Tym samym zatkanie układu paliwowego. Jeszcze dwa lata temu byłem posiadaczem Tico , jak wiadomo ten sam silnik tylko , że na gaźniku. Zdejmij wężyk z wyjścia pompki i przekręć kluczyk jak byś chciał odpalić i obserwuj czy leci paliwo. Proponuje wykręcić...
Filtr paliwa jest zatkany. Zatkane przewody paliwowe. Wydajność pompy paliwowej nie mieści się w zakresie specyfikacji. Regulator ciśnienia paliwa może być uszkodzony. Uszkodzona pompa paliwowa. Wadliwy czujnik ciśnienia paliwa Wiązka przewodów czujnika ciśnienia paliwa jest otwarta lub zwarta Niewłaściwe połączenie obwodu elektrycznego czujnika ciśnienia...
Słaba pompa paliwa, filtr, MAP, zatkany układ wydechowy...
Witam, Po przejechaniu 20km na mrozie -17 *C zgasł mi silnik, i już nie zapalił. Około 1km przed zgaśnięciem zaczął nierówno pracować. Zaświeciła się kontrolka rozładowanego akumulatora, zatkania filtru paliwa, uszkodzenia silnika. Myślałem że zamarzło mi paliwo, lub filtr zaszedł parafiną więc wymieniłem filtr paliwa. niestety nie pomogło. Kontrolki...
Zaworek wtedy trzyma i w pompie nie trzeba naprawiać. Pompkę ręczną trzeba zdemontować i najlepiej dmuchnąć w jedną i drugą stronę. W jedną pójdzie, w drugą nie. Przyczyną zapowietrzenia może być przytkany gdzieś układ paliwowy- np. mocno zatkany filtr paliwa, ale to się rzadko zdarza, zgięty przewód, itp. Wtedy pompa paliwowa ssie paliwo, którego nie...
Witam mam samochód Fiat Seicento 900 rocznik 98 przebieg 134000. Problem jest tego typu że nie chce odpalić. A zaczęło się od tego że jadę do kolegi oddalonego o 16 km jeszcze wtedy było wszystko Ok. Dojechałem na miejsce po czym gaszę samochód jestem u niego ze dobre 2-3h po wyjściu od niego wsiadam do samochodu i chcę odpalić samochód a tu patrzę...
Witam Wymień filtr paliwa pewnie zatkany Pozdrawiam
A od dawna tak jest??Tankowałes paliwo czy cos podobnego do paliwa na jakims gównianej stacji?Filtr paliwa kiedy wymieniałes?Moze jest zatkany i poprostu niepodaje go w odpowiedniej ilosci wiec ci sie dławi i gasnie...
Kranik zatkany, nie odpowiednie opaski na gumowym przewodzie paliwowym, przewód gumowy najlepiej wymienić, zatkany otworek w korku wlewowym paliwa. Paliwo na powrót też idzie z powietrzem ?
Witam ponownie Gazownik stwierdził, że ta instalacja LPG nie ma odcięcia pompy paliwa Sprawdziłem, że sygnał jednak dochodzi na przekaźnik, ale dopiero 1 sekundę od rozpoczęcia kręcenia rozrusznikiem. Czy tak powinno być? Auto w takim układzie nie odpala, natomiast jeśli zewrze się sygnał pompy na kilka sekund PRZED włączeniem zapłonu, auto odpala i...
Możliwe że jest zanieczyszczony gaźnik, filtr paliwa lub zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Ktoś miał pewnie podobny problem dlatego obejścia robił pająkami. Bo wymiana wiązek trochę kosztuje i trwa więc na szybko obejścia wstawiał. Dodano po 1 filtry paliwa nie zatkane? bezpieczniki zobacz. Rozrusznik gumowym młotkiem ostukaj. Dodano po 2 https://obrazki.elektroda.pl/4490393900_... Dodano po 1 Masz jakieś lepsze foty ? bo...
Z dokonanego opisu problemu. Pierwsze co przychodzi mi do głowy to. Simson "wypija" paliwo z komory pływaka, a uzupełnienie jego staje się problemem. Czyli może coś przytkane, zatkane? A benzyna z kranika leci swobodnie? Po drodze też powinien być filtr, może tam? Ogólnie chodzi mi o to czy paliwo jest dostarczane w wystarczających ilościach do gaźnika....
Nie dostaje dostatecznej ilości paliwa-zapowietrza się (do sprawdzenia filtry,pompka zasilająca,zatkane przewody paliwowe)
jeśli nie wypływa paliwo z przewodu to jak ma zapalić? jeśli jest ciśnienie na filtrze paliwa a przy monowtysku nie ma to wiadomo że przewód jest zatkany i żadne bezpieczniki nie pomogą. :!:
Witam Próbuję odpalić kosiarkę spalinową. Odpaliła na 30s i działała jak wolnoobrotowy diesel. Filtr powietrza oki Tłumik nie zatkany Świeca stara OKI, na nowej też nie działa Wstrzyknąłem bęzynę do cylindra, nie pomogło Co może jeszcze być że nie kręci?
Z tego błędu masz tylko to do sprawdzenia : Filtr paliwa może być zatkany. Uszkodzony przewód paliwowy. Nieprawidłowy odczyt z czujnika ciśnienia w szynie paliwowej (FRP). Pompa paliwowa może być uszkodzona. Uszkodzona pompa wtryskowa paliwa
Witam ponownie. Pompę wymieniłem . Nie miałem aż tak bardzo trudno jak myślałem . Powodem wymiany pompy było szarpanie silnika przy przyśpieszeniu. Myślałem że to zatkana pompa lub filtr paliwa ale to nie pompa i nie filtr. Pompę mam taką jak w pdf . przedstawił mi kolega UCY 7400 w podstawie w zbiorniku paliwa . Chociaż sam wkład jest prawie taki sam...
czyli nie dostaje powietrza do zbiornika paliwa Jakie powietrze ze zbiornika paliwa:) Chodzi mi o gaźnik paliwo miesza się z powietrzem co tam masz za założony filtr powietrza na gaźnik? Nie jest zatkany?
Witam A co z filtrem powietrza ? Może jest zatkany(jeśli jest zainstalowany) Dyszę pod iglicą też wymieniałeś ?
Mała wydolność pompy paliwa , zatkany filtr paliwa. Zadawaj pytania na forum nie na PW.
Witam, moj (2.5 CRD) gaśnie przy dodaniu gazu a nawet na luzie. Zatankowałem do pełna na Orlenie przejechałem ok. 80 km i nazajutrz zgasł mi podczas wyprzedzania - jakieś 120 km/h. Powtórzyło się to kilka razy na 30 km odcinku. Następnego dnia, czyli dziś, gaśnie najczęściej powyżej 2000 obrotów, a czasem nawet na wolnym biegu. Teraz typowanie przyczyny...
Domyślam się, że auto poliftowe, ze sterownikiem DDE6 4C08 Botschaft (STAT_ARS, 0x1AC) - Komunikacja z ARS 45F8 Botschaft (DREHMOMENT_ANF_ACC, 0xB7) - Komunikacja z ACC 4448 Botschaft (DREHMOMENT_ANF_AFS, 0xB9) - Komunikacja z AFS 4587 - Kraftstofffilter - Filtr paliwa Brak komunikacji z aktywnymi stabilizatorami, aktywnym tempomatem i aktywną przekładnią...
zatkać filtr paliwo zatkać filtr zatkać filtr powietrza
skrypt uruchamia automatyczny oscyloskopy naprawa rubens wałka laserowej
wzmacniacz gitarowy beckhoff bk9053
Jak wyjąć pompę paliwa w Renault Espace IV? Modem wewnętrzny: wyświetlanie SMS - konfiguracja i komendy AT