Co co jeszcze powinienem sprawdzić ? Diagnostyka komputerowa i ustalenie co powoduje zaświecenie kontrolki awarii silnika i komunikatu "Engine fault"... bo nie ma takiego błędu. Natomiast niskie ciśnienie oleju - awaria pompy oleju, zatkany filtr, paliwo w oleju albo koniec panewek.
Uszkodzona pompa paliwa, zatkany filtr paliwa. Ogólnie coś z dostarczaniem paliwa.
czy przez te 3 km nie zatkam filtru paliwa czy też nie spowoduje tym usterki układu paliwowego Nic takiego Ci nie grozi.
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Robiłeś jakiś remont tego silnika? A jak z filtrem powietrza nie zatkany?
jakbyś miał zatkany filtr paliwa to cały czas byś miał problem ,możesz popuścić korek wlewu paliwa bo przy przytkanym odpowietrzniku mogą być podobne objawy.
1.Zatkany filtr paliwa- no ale to zbyt trywialne 2-zawór turbo LDA- zatarł się kołeczek w poz min dawki Komp nic nie wyłapie szkoda zachodu Pozdro
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
A jaki masz nr bł? Dodano po 14 "Under_Pressure" napisał: Ciśnienie zasilania paliwem powinieneś mieć ok. 5.5 bar Przy takim ciśnieniu jak piszesz myślę że nawet by nie odpalił. Gdzie to wyczytałeś? Opis techniczny czujnika ciśnienia fl6 (Informacje ogólne Poza ciśnieniem paliwa, czujnik ten mierzy take jego temperatur. W D16B czujnik umieszczony jest...
Duże prawdopodobieństwo zatkane filtry paliwa
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
Wg. logów N108 pracuje OK. Proponuję sprawdzić jedną rzecz a mianowicie jeśli obroty spadną i silnik zgaśnie to nie przekręcając kluczyka w stacyjce sprawdź czy na elektrozawór N109 (ten w linku http://obrazki.elektroda.net/46_12418806... dochodzi napięcie 12V - jeśli napięcie będzie to raczej wychodzi na to, że masz problem z układem zasilania...
Napisze w skrócie. Ja też.Temat znany nie od dzisiaj.Masz zbiornik do wymiany/gruntownego czyszczenia z farby.
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Witam.Sprawdz,czy do wtryskiwacza dochodzi paliwo z pompki.Mozesz miec zgnieciony gdzies przewod lub zatkany filtr paliwa.
Prawie jestem pewien, że "tykanie" przekaźników jest prawidłowym "odruchem" elektroniki. Dzieje się tak dlatego, że po podgrzaniu świec żarowych tj. ok. 15-30s system przechodzi do pracy przerywanej żeby nie przepalić świec i podtrzymuje ten stan nawet po uruchomieniu silnika. W Twoim przypadku bardzo prawdopodobne jest zapowietrzanie układu paliwa,...
Cos z paliwem - może zatkany filtr i na wolnych obrotach paliwa wystarcza a jak dodasz gazu to poziom w gaźniku spada albo coś ze świecą i jak się zagrzeje to przerywa. PC
Witam, sprawdz filtr powietrza - czy nie jest 'zatkany kurzem' lub jakimis 'paprochami', bo jesli swieca robi sie czarna - to mieszanka jest zbyt bogata w paliwo, a tak sie dzieje przewaznie - jak filtr powietrza jest 'przytkany kurzem'...Silnik jest wtedy slaby / nie wkreca sie i czesto jeszcze dymi z wydechu, z powodu zbyt bogatej mieszanki. Pozdrawiam.
Witam Zasadnicze pytanie do tego tematu czy wymieniałęś filtr paliwa w tym samochodzie ?????Częstą przyczyną takiego zachowania samochodu z wtryskiem gdy komputer nie wykrywa żadnych błędów jest włąśnie zatkany filtr paliwa i przy dużym zapotrzebowaniu silnika na paliwo podczas przyspieszania pompa nie jest w stanie wydolić bo filtr zabrudzony stawia...
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie. Zatkany filtr paliwa. Obecność powietrza w układzie paliwowym lub wycieki z tego układu. Zbyt niskie ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego. Zużyta pompa paliwa. Usterka mechaniczna czujnika. Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia żółtej lampki. Zapalenie się żółtej lampki....
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
Mogą być takie przyczyny :zamknięty zatkany uszkodzony kranik, zatkany przewód podciśnienia kranika, zatkany filtr paliwa w kraniku bądź poza zbiornikiem, korek lodu w przewodzie paliwa, zacięcie iglicy paliwowaka, za uboga lub za bogata mieszanka, nieszczelny kolektor, dysza paliwa główna zatkana, paliwo z wodą, świeca zapłonowa za zimna= o zbyt wysokiej...
Może zatkane filtr paliwa, uszkodzona pompka zasilająca uszkodzona pompa wtryskowa Filtry zmieniane dwa miesiące temu. Tankowane paliwo, czysty ON. Pompka zasilająca może mieć takie objawy ? Albo pracuje , albo nie.
zrobilem nie wiem czy dobrze jak wlaczam zaplon to w pompie pstryka tak ma byc? ale nie odpala . Aha napelnilem filtr paliwa do pelna nawet do wezyka co paliwo dochodzi wlalem do pelna .Pare razy zakrecilem i filtr prawie pusty zero paliwa.Filtr jest zatkany?
Poldek na pełnej szprycy? Jak tak to ciśnienie od 2,8 do 3 bar włączona szeregowo w obieg. Jeśli zaślepiona daje 3,5 to mizernie, lub też ewentualnie zatkany filtr paliwa, lub wąż z paliwem gdzieś zagięty po drodze. Dla przykładu, u mnie w fordzie pompa, na której auto zrobiło 200 tys przy zaślepieniu potrafi nabić do 6 barów bez problemu.
Może masz coś z zasilaniem paliwa nie tak. Jak obroty się zwiększają i po chwili gaśnie silnik to takie objawy daje np. zatkany filtr paliwa. albo dostaje się "lewe" powietrze do gaźnika w raz z paliwem. Lub pompka paliwa szwankuje. nic mi więcej do głowy nie przychodzi.
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Jeśli Fiacik stał długo bez paliwa to rozbieraj pompę paliwa. Ona ma w środku gumowe zaworki (membranę), które mogą być sparciałe i nie zaciągają paliwa. Do wyczyszczenia lub wymiany. Sprawdź, czy w ogóle popychacz w pompce pracuje jeśli silnikiem zakręcisz. Filtr paliwa do wymiany na dzień dobry. Koszt około 5 zł. W gaźniku jest jeszcze jeden filtr,...
Niestety 9% to bardzo zły rezultat powyżej 10% zawsze wali błędem. Wskazuje to na to że musisz wykluczyć wtryski robiąc próbę przelewową oraz sprawdzić czy zawór awaryjny na listwie nie puszcza paliwa. Jeśli wyjdzie że wszystko jest ok to proponuję wymienić zawór MORP gdy to nie przyniesie rezultatu dopiero wtedy należy sprawdzić pompę mając pewność...
Filtr paliwa won , pompa może pompować ciśnienie ale robić to za wolno jak jest zatkany filtr paliwa . Poza tym w autach z gazem bardzo częstą usterką jest zapychanie się wtrysku benzyny bo paliwo odparuje ale syf w nim zostaje i jeśli nie używasz benzyny po pewnym czasie rozruch na benzynie i praca jest beznadziejna. Spotkałem się też z sytuacją gdy...
Zaworek wtedy trzyma i w pompie nie trzeba naprawiać. Pompkę ręczną trzeba zdemontować i najlepiej dmuchnąć w jedną i drugą stronę. W jedną pójdzie, w drugą nie. Przyczyną zapowietrzenia może być przytkany gdzieś układ paliwowy- np. mocno zatkany filtr paliwa, ale to się rzadko zdarza, zgięty przewód, itp. Wtedy pompa paliwowa ssie paliwo, którego nie...
No osadzał się syf na tym smoku ale wyczyściłem go i już nie ma tego syfu, odstojnik też wyczyściłem. Ale jak przez filtr to ma przejść ?? Sorki ostatnio przedmuczałem wężyk wysokiego od pompy, do pompy wdmuchalem i jeszcze do szyby common i szedł jak burza, no a to do tego wężyka od filtra jednak nic nie dało, wczoraj miałem wrażenie że coś dało ale...
Na drodze paliwa Zbiornik-filtr-pompa nie ma żadnego zaworka zwrotnego a nadmiar paliwa wraca z pompy drugim,równoległym przewodem, dlatego może być ew.zanieczyszczony filtr paliwa (sitko) w zbiorniku więc można "dmuchnąć" w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra paliwa?Może też być już zatkany filtr paliwa,mnie niestety też kiedyś tak...
Witam, Po przejechaniu 20km na mrozie -17 *C zgasł mi silnik, i już nie zapalił. Około 1km przed zgaśnięciem zaczął nierówno pracować. Zaświeciła się kontrolka rozładowanego akumulatora, zatkania filtru paliwa, uszkodzenia silnika. Myślałem że zamarzło mi paliwo, lub filtr zaszedł parafiną więc wymieniłem filtr paliwa. niestety nie pomogło. Kontrolki...
a czy sprawdzales cisnie w ukladzie niskiego cisnienia , sprawdz przed filterem i za filtrem,w obudowie filtra sa dwa zawory,mogą byc zatkane, i oczywiscie sprawdz co pływa w filtrze. jezeli dochodzi paliwo do pompy wysokiego cisnienia, a nie wychodzi to chyba wszystko jasne.
Witam. Paliwo jest, pompa działa? Filtr paliwa nie zatkany.
Dziurawy wężyk paliwa, zatkany lub nieszczelny przewód podciśnienia, niedrożny filtr paliwa, tyle na początek.
Zatkany filtr paliwa Dodano po 6 za wysokie ciśnienie na obwodzie niskiego ciśnienia
Jeszcze jedno co przychodzi mi do głowy to zasilanie w paliwo, zatkane przewody paliwowe lub filtr. To ustrojstwo to zawór odcinający paliwo, dokładany, właśnie on zatykał układ. Proponuję go wymontować.
Wymień filtr powietrz to się kolego przekonasz ,może nawet trochę kucyków przybędzie jak go dotlenisz nowym filtrem.
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
To znaczy że układ wtryskowy i pompa działają poprawnie być może masz zatkany filtr paliwa przyczyna raczej jest od filtra do baku.
To znaczy, że paliwo lub (i) filtr powietrza zatkany. Być może jak spuszczałeś paliwo w celu wymiany kranika to się poodrywały jakieś farfocle ze zbiornika i pozatykały kranik lub gaźnik. Paliwo spływa zbyt wolno do komory pływakowej i efekt jest taki, że chodzi tylko tyle ile ma paliwa w gaźniku.
Można to zrobić na dowolnym module obsługującym wejścia i wifi. Są różne rozwiązania i gotowe aplikacje. Koszt całości to naprawdę niewielka kwota. Ja mam to na module blebox polskiej firmy, jest do tego aplikacja i powiadomienie na tel wyskakuje od razu jak się coś wtlydarzy. Takich powiadomień mam ustawionych kilka: awaria palnika, zatkanie filtra...
Po pierwsze usuń link do aukcji i podaj typ piły w temacie, napisz coś więcej o objawach, przyczyną mogą byś pęknięte pierścienie tłokowe, zatarty cylinder, zatkany gaźnik lub filtr powietrza, nieodpowiednie paliwo. :x-mas:
Cały kłopot, że mam ELM327 Faktycznie, to bardzo duży kłopot. Wyrzuć dziadostwo. Tutaj tylko VAG. Inaczej to wróżenie z fusów. Od zatkanego filtra paliwa, poprzez same paliwo, na turbinie skończywszy. Chyba nie chcesz naprawiać wszystkiego po kolei?
Za wysoki. Rozrząd skłądany na flamaster, uszkodzona pompa, zatkany filtr paliwa.
Bez komputera to możemy zgadywać. Paliwo dochodzi ale nie przechodzi przez zatkany filtr. Masz dziurę w układzie zasilania na silniku. Miałeś trefne paliwo w zbiorniku i załatwiłeś pompy wtryskowe itd. Nie masz błędów to szukaj w paliwie albo pod komputer.
Objawy wskazują na zatkany filtr paliwa lub inne problemy z układem paliwowym. Zacznij od wymiany filtra i sprawdzenia ciśnienia paliwa.
To albo się męczyc z tym dalej (wymiana lub czyszczenie) albo rzezanko i program .... Diagun z tego co pamiętam mówi Ci wprost filtr zatkany lub nie. Skoro podaje paliwo to trzeba dać się sadzy wypalić ... nie rozumiem jaki problem jest z autem ?
Witam, moj (2.5 CRD) gaśnie przy dodaniu gazu a nawet na luzie. Zatankowałem do pełna na Orlenie przejechałem ok. 80 km i nazajutrz zgasł mi podczas wyprzedzania - jakieś 120 km/h. Powtórzyło się to kilka razy na 30 km odcinku. Następnego dnia, czyli dziś, gaśnie najczęściej powyżej 2000 obrotów, a czasem nawet na wolnym biegu. Teraz typowanie przyczyny...
Jeśli masz możliwość spróbuj jakąś dużą strzykawą zaciągnąć paliwo między filtrem a pompą.Być może smok w zbiorniku jest zatkany i częściowo blokuje paliwo.
A czy to może powodować zatkany filtr paliwa?
Powodem takiego zachowania jest przytkany układ paliwowy tj.zatkany filtr paliwa,zatkany smok w baku lub uszkodzony ten plastikowy króciec na filtrze paliwa.Zrób test podając mu paliwo na pompę bezpośrednio z bańki bez filtra paliwa tak będzie najprościej.Moim zdaniem masz zanieczyszczony zbiornik
Witam, podjechałem swoim peugeotem pod dom i stał tak przez dwa wekendowe dni niestety w mrozie -20. Gdy chciałem go odpalić zakręcił tylko i nic. Myślałem ze to akumulator, ale okazało się ze jest ok. Słyszałem ze podobno mogła parafina zatkać filtr paliwa, ale nie wiem jak to sprawwdzić bo nie wiem gdzie on jest. Wie ktoś może gdzie szukać filtra...
To może ja się też wygłupię dla tych 2 punktów i opiszę mój kliniczny przypadek. Miałem starego esioka w samochodzie 1.6 TD i szykowała się wymiana motoru lub poważny remont, zważywszy fakt że palił prawie tyle samo ON co oleju, tak że wszyscy w okolicy wiedzieli, kto najszybciej i bez grymasów zutylizuje im nawet przepracowany olej. Wlewałem to do...
Dalej mam problem z tą pilarka, dziś znowu nie mogłem jej odpalić. Ale wystarczyło że odkręciłem filtr powietrza i palcem zatkałem wlot gaźnika, odezwała się i zaciągnęła paliwo przy 1 szarpnięciu, założyłem filtr i dalej już odpaliła normalnie. Wychodzi ze klapka w filtrze nie nie spełnia swojej funkcji i złe uczelnia. Czy może być coś innego?
ściągnij no wężyk paliwowy na wejściu i niech ktoś Ci przekręci kluczyk na zapłon - bez uruchamiania silnika Masz wtrysk jednopunktowy - czyli LPG 1 lub 2 generacji Jesli jeździłes dużo na LPG a w zbiorniku było mało beny lub wcale - to pompka paliwowa mogła sie spalić Musisz miec w zbiorniku zawsze tyle paliwa - aby pompka miała co pompować bo paliwo...
ja miałem tak w omedze przy zatkanym filtrze paliwa
A może to zatkany filtr paliwa ,woda ,przewody lub uszkodzona pompa paliwowa. Wtedy na wolnych obrotach dobije ciśnienie .
Witaj. Kiedy Ci się to dzieje? Ile masz paliwa w baku? Pompa paliwa jest przy silniku, jest wbudowana w pompe wtryskową. Należało by najpierw sprawdzić szczelność układu paliwowego? Silnik sam wchodzi na obroty gdy zaczyna mu brakować paliwa. Może być tak, że rurka którą jest zasysane paliwo z baku jest za krótka i jak masz mało paliwa w baku to przy...
Witam, jesli paliwo 'ledwo kapie' z wezyka - to 'na bank' jest gdzies takie przewezenie [ zalamany wezyk, zatkanie osadami, itp. ], ze benzyna ledwo sie przez to przesacza i dociera do gaznika z duzym opoznieniem... Gdyby benzyna leciala z wezyka pelnym strumieniem, to jedyne miejsce zatkania - mogloby byc tylko na samym gazniku / w kroccu - rurce,...
Witam Przyczyną był zatkany filtr paliwa https://obrazki.elektroda.pl/1500931200_... to zostało wylane z powrotu filtra
Masz zamiar zrobić coś z tymi silnikami czy czekasz aż coś się spali?(pytanie retoryczne) Jak się nie zepsują to nie Auto mojego wujka i nie przeszkadza to jemu tak jest od dawna już. Przy okazji tam zobaczyłem to tylko jak miałem inny problem, ze auto gasło przez zatkany filtr paliwa. ale to nie w temacie już opanowane. A silniczki to narazie dałem...
Przypuszczam że mamy tutaj brak wzrostu ciśnienia paliwa wewnątrz pompy wraz z obrotami. Silnik wtedy będzie zachowywał jakby był zatkany filtr paliwa.
wciąga mi pompke od paliwa (cały czas wciśnięta) Nie masz dodatkowego filtra ? Wciąganie wygląda na zatkany przewód lub filtr, dopływ paliwa. Możesz w prosty sposób podłączyć zasilanie w paliwo z np 5L bańki ? Nie masz w instalacji przewodów gumowych udających paliwowe ? Takie puchną w środku ograniczając przepływ.
W zasadzie to może być bardzo dużo rzeczy np. przepływomierz, lewe powietrze albo nawet mocno zatkany filtr paliwa lub powietrza. Najlepiej zobaczyć czy są błędy jakieś w sterowniku, bo bez tego można szukać długo i niepotrzebnie wymienić sprawne części. Pozdrawiam
A czy przypadkiem nie masz odłączanej pomy paliwa na czas pracy na gazie? Jeśli do tego dodamy zatkany filtr paliwa i trochę wody w paliwie to da się to wytłumaczyć.
Tak na początek sprawdź, czy podczas zgaśnięcia silnika widoczne jest paliwo w przezroczystej rurce przy pompie. Może masz zamulony zbiornik paliwa i zatkany smok lub filtr paliwa. Musisz ustalić, czy jest to usterka elektryczna, czy związana z brakiem paliwa. Może komputer kończy żywot lub pompa paliwa.
Może być zatkany filtr paliwa, ale obstawiam przepływomież. Podłacz waga i zobacz co poaże.
Mała wydolność pompy paliwa , zatkany filtr paliwa. Zadawaj pytania na forum nie na PW.
Stawiam na zatkany bądz przytkany zaworek bądz filtr benzyny, szukaj pomiedzy zbiorniczkiem na paliwo a gaznikiem... i moze w końcu odpisz na pytania kolegów.....
W Audi to normalne że pompa działa dopiero przy odpaleniu. Uszkodzona pompa, zatkany filtr paliwa bądź brak paliwa.
To kup metalowy przy 1,4 bara to wytrzyma ale przy prawie 100 to już może być różnie ... Dodano po 51 A i tak ukłądu chłodzenia to się nie czyści są środki zalewa się a później się wylewa ... Jak tam masz ...coś to taki filtr szybciutko sie zatka .
Aprilia Atlantic 500ccm na wtrysku. Padła mi pompa paliwa, kupiłem już nową ale zanim zamontuję sprawdziłem przelot na tym zespole zanurzonym w baku. I tu moje zdziwienie brak przelotu tego powrotnego z +wtrysku do baku. Od pompy na wtrysk zasilanie jest OK. Czy ktoś z was to może rozkręcał i wie jak to powinno być? Taki sam element pewnie jest w Piaggio....
na końcówce baku takie zaskoczenie. Co sądzicie?? zatkany filtr paliwa , wytracenie parafiny czy jakaś inna przyczyna ? Parafina raczej nie bo za małe mrozy ale jak końcówka paliwa to może zassało z dna zbiornika jakiś szmulc z wodą i powstał korek lodowy w układzie zasilania paliwa .
Witam. Może filtr paliwa zatkany, [do wymiany]. Jest tuż przy zbiorniku. A przy okazji sprawdź czy pompa podaje paliwo. P.
Zużycie paliwa ktore jest pokazywane w przyrządach zmienia się komputerem, (MAN Cats2) coś jak w Tachografie stała K, tutaj zmienia się przelicznik. Zmiana taka ma sens kiedy roznica między pokazywanym zużyciem a rzeczywistym jest cały czas taka sama, wtedy wylicza się jaka jest roznica i wpisuje do instrumentów. Ale też jak kolega powyżej odpowiedział...
Okazało się, że zatkał się filtr paliwa. Wrzucam film z rozbiórki składania pompy do F2L 511 https://www.youtube.com/watch?v=iH6hfhgf...
Sprawdzasz iskrę, jak masz, zdejmujesz filtr powietrza i wtryskujesz na otwartą przepustnice 1cm3 benzyny i palisz, jak zaskoczy masz zatkany gaźnik, filtr paliwa, wtedy rozbierasz gaźnik.
Tak pierwsze sprawdź ciśnienie paliwa, zatkany filtr, nie trzyma zawór zwrotny, słaba membrana w pompie Wypnij wężyk przy gaźniku i sprawdź jak pompa pompuje i czy paliwo trzyma się w wężyku.
Łał co za dylemat może filtr sie zatkał albo przygniotłeś przewód zasilający.
Byłem świecie przekonany ze wystarczy ok 5 Jeśli pytasz jakie ciśnienie wystarczy do odpalenia auta to jest około 2.5-3 bara. Zawór utrzymania ciśnienia ma za zadanie utrzymania ciśnienia na pracującym silniku 6 bar. Jeśli ciśnienie jest wyższe powodem tego może być zatkany filtr paliwa.
Witam, właśnie wracam z serwisu, po podłączeniu kompa pokazało czujnik ciśnienia paliwa uszkodzony, filtr paliwa zatkany, ciśnienia paliwa=0. Wyciągneliśmy filtr paliwa-okazało się ze w tym chyba grzebieniu były połamane te plastikowe płytki, mechanik powiedział że to przez to, wymienili całą podstawę filtra paliwa i przy pompowaniu ta ręczną pompką...
Filtr na pewno nie jest zapchany, gdy wysunąłem tą siatkę z filtra, działa bez problemu, lecz gdy nawet szczelnie taśmą zakleiłem otwór do sitka filtra to też nie chodziło z samą puszką. Gościu mi doradził: jak jest ten otwór zatkany w karterze to będzie dostawać mało powietrza a paliwo będzie pluła w filtr. Prawda to? Czyli te kanały nie mają nic z...
Prawdopodobnie to początek umierania układu paliwowego, miałem to samo, rozpada się gumowy łącznik pompy paliwa , który znajduje się w baku(nieszczelny). trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa w układzie. Te obiawy występują również przy nędznym paliwie , zatkanym filtrze paliwa. Czy komputer nie wywala żadnych kodów błędu?
Świece żarowe na przykład, zapowietrzający się układ zasilania (zatkany filtr paliwa), przestawiony rozrząd (słynne kółko na wale korbowym) Jak zapali nie "kuleje" ?. Yaro, uboga mieszanka w dieslu ???
Witam ponownie. Pompę wymieniłem . Nie miałem aż tak bardzo trudno jak myślałem . Powodem wymiany pompy było szarpanie silnika przy przyśpieszeniu. Myślałem że to zatkana pompa lub filtr paliwa ale to nie pompa i nie filtr. Pompę mam taką jak w pdf . przedstawił mi kolega UCY 7400 w podstawie w zbiorniku paliwa . Chociaż sam wkład jest prawie taki sam...
Co do palenia: - zatkany kranik - zużyta pompa paliwa (zaworki membrana) - zatkany filtr paliwa - zatkane sitko na zasileniu pompy - zużyty zaworek przelewowy - nieszczelność na przewodach Co do sprzęgła to 2 z 1 stopniem trzeba zgrać i powinno działać chyba że inne cuda.
moze i moduł zapłonowy a moze zatkany filtr paliwa poszukaj dokładnie kable świec wymieniłes a jest jescze kabel który lecy do uządzenia z którego wychodza te kable u mnie to pomogło
Czyli jak ktoś wyżej stwierdził, że w maluchu nie psują się tylko boczne szyby, ale pod warunkiem, że nie są uchylne :D A dla wszystkich doradzających od razu wymiany cewek, rozdzielaczy i całego osprzętu elektrycznego: elektryka w maluchu jest to dość częstą przyczyna awarii ale nie jedyną. Sam miałem przypadki, że niepalenie silnika na jeden cylinder...
sprawdź przewody paliwowe i filtr paliwa. być może jakiś fus ze zbiornika zatkał pompę, filtr paliwa albo przewód. silniki z fusów (z baku) potrafią wróżyć tylko spore koszty :D pozdrawiam
Witaj, jeśli wyjeździłeś całą benzynę i jeździłeś przez dłuższy czas na gazie to istnieje możliwość, że mogłeś uszkodzić właśnie pompę paliwa. Zatkanie samej pompy jest raczej mało możliwe. Na jej spodzie znajduje się filtr, który ma otwory zarówno na dole jak i na górze. No chyba że ten filtr spadł. Natomiast jeśli pompa podaje paliwo z odpowiednio...
Witam Samochód został naprawiony, powodem był zatkany filtr paliwa, oraz siateczki na pompie paliwa. Najgorsze jest to że wskaznik paliwa mi się zaczął zawieszać i w tej chwili nie wiem ile w ogóle jest paliwa w baku. Mam pytanie czy ktoś z was się orjentuje jak wydobyć wskaznik paliwa z tego modelu auta??
Witam, mam traktorek-kosiarkę Yard, mam MTD. Są problemy z odpalaniem, kręci minutę, paliwo w dolocie jest, parę kropel. Też trochę dymi przez dolot powietrza. Jak odpali po minucie, to dymi trochę przez chwilę i lekko olejem kropi jakieś 15 sekund. Silnik Briggs & Stratton 10,5 konia i/c. Zauważ że twój post/opis sytuacyjny nie zawiera pytania!!!...
Akumulator doładować na początek i sprawdzić czy ładowanie w ogóle jest. O ile auto po podłączeniu przewodami rozruchowymi prądu z innego samochodu "kręci" to poza rozładowanym (lub niesprawnym) akumulatorem przyczyną może być Bendix lub zużyte szczotki rozrusznika. Przyczyna zgaśnięcia silnika w kilka chwil po uruchomieniu może być zupełnie inna, związana...
Ciśnienie paliwa nie zostało zmierzone ale jeśli silnik po odłączeniu przepływki i lambdy chodzi dobrze to znaczy że układ paliwowy jest ok. To znaczy że w trybie awaryjnym silnik pracuje na zalożonych z gory parametrach. Nie oznacza to że nic sie nie dzieje z ukladem paliwowym tym bardziej że na lpg jest ok. Na zimnym silniku ecu mocno wydłuża czasy...
Dzięki za pomoc wreszcie naprawiłem ,przyczyną było to że kiedy ściągłem wężyk od przelewu nie lało paliwo czyli uzgodniłem że pompa paliwa daje słabe ciśnienie ,wyciągłem pompe i filtr .Pompa słabo podawała i filtr paliwa zatkany,ale dzięki za potpowiedzi wszystkim forumowiczom
Moze tez być zawór bezpieczeństwa, przewód doprowadzający (przetyczka), zatkany filtr paliwa niskie ciśnienie po niskiej stronie zasilania paliwa (pompka wstępna) lub przeciek wewnątrz wtryskiwacza. Sprawdzisz zaslepiajac kolejno wyjścia listwy i obserwując wartość MPROP, o sprawdzając ciśnienie przed filtrem paliwa.
filtr paliwo zatkać zatkać filtr zatkać filtr powietrza
amplituner potencjometr jupiter zelmer silnik szukanie stacji radiowych
sprezarka lodówki przegrzewa dioda
Opis przewodów kostki stacyjki Hyundai i30 1.4 benzyna 2011 Wymiana pompy w pralce Brandt WTC0951KXD/D – instrukcja