Górny wykres to charakterystyka amplitudowa (Magnitude) w skali decybelowej, a dolna to fazowa w skali stopniowej. Mi to wygląda na filtr dolnoprzepustowy o liniowej fazie w pasmie przepustowym, być może cyfrowy filtr FIR. Tam gdzie masz w ch-ce amplitudowej tłumienie w okolicach 0 dB to jest pasmo przepustowe - filtr w tym zakresie przepuszcza sygnał....
To jest jakiś czujnik ciśnienia oleju . Też to miałem . Robił mi to znajomy mechanik . Rozpinasz kostkę i odkręcasz go i wyjmujesz. Cieknie uszczelnienie między obudową okrągłą a obudową kostki elektrycznej ( jego czołem ) . Wiem że idealnie pasuje uszczelka spod pompowtrysku którą się wymienia wewnątrz obudowy czujnika.
Witam miałem taki przypadek przyczyną były filtry paliwowe przy podwójnej podstawie filtrów paliwowych Co do tych filtrów zamontowałem jakieś nieznanej dla mnie firmy już nie pamiętam później zamontowałem firmy Hengst dalej lipa i w końcu zamontowałem takie jakie były zamontowane przed wymianą czyli Knecht ecoII W moim przypadku takie coś miałem przy...
Czyściłeś filtr może?. Woda w podstawie pralki. Usuń i znajdź miejsce wycieku
Czyściłeś filtr może?. Woda w podstawie pralki. Usuń i znajdź miejsce wycieku
wszystko zależy od tego ile masz miejsca w samochodzie i tego się większość monterów trzyma natomiast wypadałoby zamontować go tak jak filtry oleju czyli albo "pod skosem" albo całkiem pionowo w dół w każdym razie tak by cały osad gromadził się w filtrze a nie na jego podstawie
Witam Bład 4 to błąd wskazników- czujnik ilości paliwa w zbiorniku (informacyjny) Filtry to podstawa! Jeśli jest to mrygnięcie kontrolki na ułamek sekundy to bez tragedii do sprawdzenia ewentualnie amortyzator hydrauliczny ( gruszka pod prawym stopniem kabiny)
Narysuj go sobie tak, aby zobaczyć nie czwórnik, lecz cztery gałęzie (lub cztery ramiona kwadratu, jak kto woli). Jak dasz w wyszukiwarce "filtr podwójne t", to jeden z obrazków pomoże tak to zobaczyć. Krzysztof Podstawa
Tu też jest proste - filtry wiadomości (zaznaczasz wiadomość którą chcesz użyć za wzór, następnie menu -> wiadomość -> Utwórz filtr na podstawie wiadomości). Edit: Obrazki: http://obrazki.elektroda.pl/5936108500_1... http://obrazki.elektroda.pl/4785122800_1...
Masz silnik od C 4011 z dwoma filtrami, jeden główny szeregowy a drugi bocznikowy. Najprościej zakupić zestaw - podstawa filtra wymiennego URSUS c-4011 0204 za 150 zł.
Możesz połączyć się z serwerem SMTP i podać mu fikcyjne nagłówki. Miej jednak na uwadze, że 90% serwerów przede wszystkim wymaga podania domeny nadawcy (nie akceptuje IP) a następnie sprawdza jej istnienie. Podstawa filtrów antyspamowych.
Polega na kupieniu kawałka metalu o kształcie prostopadłościanu o niewielkiej wysokości 1-1,5cm. Nawierceniu odpowiednich otworów przelotowych oraz nagwintowanych. oraz przykręceniu razem w miejsce oryginalnego bąka. Tylko trzeba się przyjrzeć czy lepsza była by podstawa z C-360 czy z C-330. Można także oryginalną podstawę przerobić zmieniając w niej...
Witam. Miejsce ze zdjęcia to pokrywa serwisowe i podstawa filtra. Filtr jest w bębnie u dołu przy drzwiczkach od bębna. Pokazane jest to w instrukcji suszarki. Pozdrawiam
Witam. Mam kilku nadawców od których poczta trafia do folderu spam i nie jest odbierana automatycznie tylko jak kliknę na folder spam. Jak przekierować by wiadomości od tego nadawcy lądowały w folderze odebrane i jak ustawić odbieranie poczty spam z automatu? Używam starej wersji więc mogło się nieco zmienić. Po otwarciu wiadomości - podświetlamy adres...
Podstawa filtra tylko tu masz na filtr zakręcany a nie na spinkę. Jak potrzebujesz nowego wyłącznika i dźwigni ssania to musisz osobno dokupić. Edit widzę że masz uszkodzony wyłącznik
Cześć. Czy znacie jakiś sposób na filtrowanie danych w kolumnie tabeli? Obecnie klikam na ikonę filtra przy kolumnie tabeli i wpisuję szukaną frazę w polu Wyszukaj. Próbowałem w to pole wstawić odniesienie do jakiejś komórki ale się nie da. Czy znacie jakąś możliwość filtrowania kolumny tabeli na podstawie frazy wpisywanej w komórce znajdującej się...
Nie ten jest pompa a na niej podstawa filtra i filtr [wkład] Euro 4.
Przepompuj go przed odpaleniem ręczną pompką. Zobacz czy tak samo odpala. Do sprawdzenia układ paliwowy, czyszczenie, wymiana filtrów, odpowietrzenie. To jest podstawa w eksploatacji.
Czy to nie jest przypadkiem Carpower Wanted 4/320 ?
Nie ma to większego znaczenia, możesz jeździć
To żółte na obudowie filtra to nie jest pompka tylko czujnik zanieczyszczenia filtra :) a podstawa filtra może być uszkodzona, a nie rozkręcona.... Omiń całą obudowe filtra i daj paliwo prosto na pompe jeżeli masz suchy filtr.
Podstawa to filtr przy 20m3 złoża minimum 50 kg i lepsza pompa bo inteksy są marniutkie
Dostałeś dokładną odpowiedź: Demontując filtr powietrza, akumulator i jego podstawę
czyli masz silnik 136KM Podstawa filtr paliwa i obudowa filtra potrafi pęknąć i zaciąga powietrze .Prosił bym o zdjęcie silnika .
Cześć, Dwa tygodnie temu miałem to robione w moim VW, więc opiszę na jego przykładzie: Czyjnik różnicy ciśnień sprawdza jaka jest różnica przed filtrem i za filtrem. Na tej podstawie określa mniej-więcej, ile gramów syfu w filtrze się zebrało. Jak uzna, że jest za dużo - rozpoczyna się procedura wypalania. U mnie czujnik podawał jakieś kosmiczne i zmienne...
Zerknij tu http://focus.ti.com/lit/ml/sloa088/sloa0... Po angielsku ale ladnie zrobione. Wpisz link do googla bo tak cos nie startuje. Podstawa to dobra literatura. Pozdro
Ja stawiam zawsze na wiosnę bombę na dywanikach albo dwie na godzinę z obiegiem zamknietymi też jest ok. Nic nie śmierdzi , filtr oczywiście to podstawa.
Witam, nie przerabiałem tego, ale nie raz przerabiałem temat z metalowymi rurkami, ehhh, te rurki musiały wejść, można powiedzieć, idealnie, inaczej nie chwyciło gwintu, a jak chwyciło, mimo że było krzywo, to albo odchodziła, albo niewiele się przykręcało (przeciek). O ile kojarzę, to te filtry mają podstawę przykręcaną. Może odkręcić podstawę, przykręcić...
Filtr może spadać bo jest już wyrobiony na zatrzasku, lub też podstawa filtra jest wyrobiona na zatrzasku. Co do spadku mocy, sprawdź na początek filtr paliwa, może być zabrudzony. Mogą być membrany, nie prawidłowa regulacja, nieszczelność, lub zużycie elementów silnika.
Kod usterek: MID 128 - PSID72 - FMI3 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID72 Zawór termostatu FMI-3 Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V127 Elektrozawór układu chłodzenia oleju silnikowego Elektrozawory są w podstawie...
Są dostępne w handlu zestawy uszczelek do podnośników o podstawie aluminiowej, jednak okazuje się że rozmiary oringów są nie takie jak trzeba lub zestaw jest niekompletny albo zawiera inne uszczelnienia. Najlepiej rozebrać dźwignik i dobrać oringi według oryginału lub według wymiarów miejsca montażu. Trzeba uważać na kulki pełniące funkcję zaworów zwrotnych...
Nic w pl się nie produkuje, natomiast jest dużo montowni, często sprzętu produkowanego na wschód czyli kiepskiej jakości. Na nie które modele sprzętu otrzymasz darmową gwarancję producenta 5 lat z candy http://gwarancja.candy.pl/rejestracja_5 Okap z obiegiem wew i filtrem - podstawa to częste wymiany filtrów, więc nic taniej niż amica nie będzie wychodziło.
Właśnie skończyłem sprawdzanie układu paliwowego. Smoki ok, filtry ok, podstawa filtrów ok, przewody szczelne, paliwo dochodzi do głowicy i się nie cofa. Nadal cięzko zapala. TEXA wykryła błąd 6-go wtrysku więc wytargam ten pompowtrysk i zobaczę co dalej.
Być może nie wykonałem i nie wyregulowałem tylu instalacji co ty, ale staram się ludziom pomóc i to się chwali, także nie przejmuj się. Kolega Szczecin62 chyba zbyt emocjonalnie podszedł do tematu i dał Ci zjebkę, moim zdaniem niezasłużoną. Przede wszystkim jeśli masz filtr przed kotłem wyrzuć z niego sitko Jeśli już to zastanawia mnie dlaczego specjalista...
Silnik 2.0 hdi 90 km Filtry, podstawa filtra paliwa wymienione Na razie od wstawienia postu jeździ ale zauważyłem że dzieje się tak gdy wskaźnik ilości paliwa dochodzi do czerwonego pola czyli rezerwy Jeżeli chodzi o zaworek w korku to nie mam pojęcia gdzie on się znajduje
Podstawy, sprawdź złącze, LCD, filtry jeżeli są, oprogramowanie nie sądzę, Zobacz czy nie jest po zalaniu gdzieś lub upadku.
Witam. Potrzebuje informacji rozmieszczenia zaworów regulujących ciśnienie oleju w podstawie filtrów. Zawory oznaczone są kolorystycznie, a jeden z nich posiada dodatkowo blaszkę. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
nie jest zwyly filtr calosciowy podstawa filtra z chlodzeniem wody Dodano po 1 zrobilem wymiane oleju i filtrow i jest to samo
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
nie wiem jak w gołym D , ale w DT czujnik b rązowy odpowiada za wskażniki a biały podaje temp do sterownika . Obydwa są koła termostatu.Samą membranę można kupić(w kompl.membrana metalowa pokrywka sprężyna i ten guzik do naciskania), PURFLUX czy jakoś tam.
Pali bezpiecznik 44? Uszkodzony termostat olejowy w podstawie filtrów oleju.
Widmo mojego sygnału juz posiadam! teraz potrzebuje dobrać filtr na podstawie tego widma czy ktoś wie może jak to się robi??
Wiesz, interpetowac można róznie :) A na poważnie - znam osoby które chwaliły się ze jeździły VW (Golg I zdaje się) i nie wymieniały oleju 5-6 lat. Potem przyszło VW Passerati prawie nówk i było zdziwienie jak sie okazywało ze zabili silnik i wtryski. Wielkie zdziwienie ze silnik TDI nie pojedzie na ropie od starego Autosana. Olej tez okazało się, ze...
Panowie a z czego najlepiej zastosować filtr i podstawę filtra do układu hydraulicznego?
Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.
Jeśli nie czytałeś to poczytaj TU: https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/inde... Poza tym sprawdzić odpływ wody (zatkany, zgięty przewód ), filtr (czy nie ma śmieci). To podstawa powodzenia
I zrób ten zawór zwrotny oleju bo ci usadzi w końcu silnik, do wymiany podstawa filtra oleju. Odpalasz silnik tak jakbyś za każdym razem robił wymianę oleju, filtr pusty.
Jakaś nieszczelność na dojściu paliwa przed pompką. Sprawdź osadzenie filtra w podstawie. Sam filtr może też być przyczyną, jakiś wadliwy, zbyt gęsty materiał filtrujący.
Witaj kolego grippen co to za palnik kupiłeś sam palnik czy cały zestaw razem z pompą załadunkową generalnie olej powinien być chociaż odstany ja dodatkowo zaadoptowałem podstawę z filtrem od VW 1,8 B raz na jakiś czas wymieniam filtr (koszt 8 zł )i jak na razie to zdaje egzamin mogę przesłać zdjęcia tego filtra.
jak mam obliczyć Omegę i Omegę g?? "Omega g" czyli szerokość pasma przepustowego filtru jest twoim założeniem projektowym i nie musisz jej liczyć ale ją przyjmujesz na podstawie funkcji jaką ma filtr pełnić. i przybierają one wartości10do potegi4, czy to dlatego że że to filtr 4tego rzędu? Skąd to się wzięło? Z tymi rezystancjami to chodzi autorowi...
Sprawdzales czy pompa jest czysta ,czy nie ma w niej zanieczystosci filtr to podstawa naprawy.Gdy wyczyscisz filtr to probuj dmuchnac ustami w rure odplywowa powinno byc ok.
Witam. Posiadam Citroena AX 1.5 diesel. Kilka dni temu zauwazylem wycieki paliwa i ze jak nacisne "gruszkę" pod maską to nie jest twarda jak wcześniej kiedy chciało sie podpompować paliwo tylko mozna ja łatwo zgnieść i słychać syki powietrza, znalazłem miejsce wycieku paliwa, lecz nie wiem co to jest. Znalazłem na google ze jest to podstawa filtra paliwa...
W tym przypadku kierowca zgłosił ,że zapala mu się na żółto ostrzeżenie silnika na wolnych obrotach ,a po dodaniu gazu gaśnie.Po podłączeniu jaltesta sprawdziłem błędy i ciśnienie paliwa .Jeden błąd dotyczący za niskiego ciśnienia paliwa(niekasowalny) oraz drugi o podobnym brzmieniu z tym że można go było wykasować.Natomiast ciśnienie na wolnych obr....
Coś słabo szukałeś...szukaj "wide bandpass filter". Oto jeden z ciekawszych z którego ostatnio skorzystałem: http://focus.ti.com/lit/an/sloa093/sloa0...
Albo uszkodzeniu uległ LCD albo filtry. Podstaw drugi LCD jak będziesz miał to samo to zostaje wymiana filtrów.
Mam k5 ,pompa AL, wykonała dobrze robotę . Filtr i czysta woda to podstawa! Jak masz wodę z odzysku( jakiego ), to radziłbym ja dodatkowo przefiltrować.
Tg fi oraz Uwe/Uwy to jest to samo. Taki stosunek jest dla nieskończenie wielu par R oraz C. Za mało danych, żeby to dało się rozwiązać. Oczywiście Tg fi oraz Uwe/Uwy to NIE jest to samo. Należy napisać: Informacje jakie mamy mając tg fi i stosunek Uwe/Uwy są takie same. BTW Dziękuję Koledze Carolus_Independent za zwrócenie uwagi za mój niezbyt szczęśliwy...
w Arkuszu1 ustawiam automatycznie filtr na wartości równe 0 lub "Blanks" w kolumnie V i chciałbym aby makro automatycznie skopiowało wszystkie wiersze do Arkusz2. Wszystkie wiersze z tabeli czy wszystkie WYFILTROWANE wiersze z tej tabeli??
W podstawie filtrów oleju jest zaworek (bodajże wkręcany na śrubę, na imbusa, nie pamiętam już, było gdzieś zdjęcie podstawy z opisem na forum, ale nie mogę znaleźć), sprawdzałeś? Oczywiście zakładam, że filtry olejowe markowe...
Mogę potwierdzić teorię musiej'a . Miałem identyczny problem w moim aucie. 1 co to filtr paliwa!!! To absolutna podstawa. Jeśli jego wymiana nic nie pomoże to zwróc uwagę na ,,przeźroczysty odcinek wężyka paliwowego (między filtrem a pompą wtryskową, o ile oczywiscie masz w swoim aucie taki). Podczas próby odpalania a ścislej, dokładnie w momencie jak...
Olej i filtr to podstawa ale jeśli skrzynia jest zawalona syfem to to może nie wystarczyć.
Tulejki pompowtryskiwaczy, podstawa filtrów, zawór zwrotny lub przelewowy
Panowie jak wypadają zapłony i przyczyną są cewki to należycie do szczęśliwców. Ten silnik pije olej nawet ok 3,5 litra na 10000 i to jest niestety norma. Płukany silnik, wymiana oleju co ok 8000 km z oryg filtrem to podstawa. Kiedy go otworzyłem po 140000 wyglądał w środku jak nowy z małym ALE..... Tzn tryb na 3 wałku tym przy valvetroniku był totalnie...
Bo ku mojemu zdziwieniu, po zdjęciu węża z powrotu jest tam sucho. Traktor po dłuższym kreceniu w końcu odpalił i popracował z minute, ale z powrotu nic nie poleciało. Wstawiłem trójnik na powrocie, na elastycznym wężyku, ale ropa woli drogę do baku. Tam masz filtr wymienny, przykręcany na gwint? W podstawie filtra tylko dwa otwory? Możesz zasilić...
Silnik jest z 30-ki i do filtra bączka można chyba jedynie sitko kupić. Jeśli się tylko nie obraca to magistrala jest zasilana w olej jest on jedynie niefiltrowany. Można bąka zamienić na Pełnego przepływu sa dostępne przystawki z tym że nie ma w niej dodatkowych wyjść na chłodnice oleju. Jeśli mnie pamięć nie myli w podstawie bąka powinien być wkręcony...
Cześć jeżeli na niskich obr. ciśnienie oleju było by powiedzmy gdzieś w okolicach 0,5 bar rozebrał bym dół i sprawdził panewki, wał, ale tu problemem jest wysokie i na 99% obstawiam problem z pompą, to ona ma zaworek który, ma za zadanie wyhamować ciśnienie do max 5 bar, kanały masz drożne, filtr i olej wymieniony, w podstawie filtra jest też zaworek...
Na podłużnicy najlepiej zdemontować filtr powietrza i podstawę akumulatora. Który rok auta ?
Dziękuję za odpowiedź! U mnie w obu C3 (ten sam silnik dla przypomnienia), jest ta sama podstawa filtra oleju - w jednym zawór jest w drugim nie. Oczywiście do obu stosuje filtry bez zaworu (krótsze). Zamówiłem podstawę filtra na internecie na podstawie numeru części no i zawór w nim jest. Wychodzi na to, że u mnie ten zawór wyszedł komuś razem z filtrem....
Bo eLPiGi trzeba serwisować. Tak jak ktoś wcześniej napisał jeżdżąc na gazie zrobiłeś oszczędności a one nie są "za darmo". Wymienia się przewody wodne i gazowe co jakiś czas aby zapobiec awariom, oczywiście filtry gazowe to podstawa. I nie jest to przytyk do autora tematu. Sam jeżdżę na PB+LPG.
Filtr oleju w C330/C360 ma dwa zaworki. Pierwszy to oczywiście zawór bocznikowy w przypadku zatkania filtra. Drugi to zawór przeciw spływowi oleju, w tych filtrach wykonany w postaci podkładki gumowej pokrywającej otwory zewnętrznej części podstawy filtra. W filtrach do samochodów zdarza się zastosowanie trzeciego zaworka w centralnej części podstawy...
Witam.Po dłuższym postoju ok.9 godzin auto już nie odpala.Wymienione filtry,podstawa filtrów,zaworek przy podstawie,zaworek na głowicy(wszystkie części nowe). Cały układ paliwowy sprawdzony na szczelność,poprzez podawanie ciśnienia powietrza(ok 3 bar) do zbiornika paliwa i na żadnym z przyłączy jak i przewodu żadnych oznak nieszczelności.Zasilanie paliwa...
Podstawą jest ocena stanu świecy zapłonowej. Wykonaj fotografię i zamieść!
Wymień filtry, to podstawa. Bezpośrednio nie muszą być przyczyną problemu, ale pośrednio mogły się do niego przyczynić.
Filtry podstawa, a potem odlacz i zaslep podcisnieniowy EGR, pewnie kolektor masz juz zapchany. Nie wiem jak w mk3 ale w moim bylo ze dwie szklanki sadzy ('99rok). Raz na jakis czas tdi musi dostac w p*** aby sie lopatki zmiennej geometrii nie zapiekaly w turbinie
Danych "literaturowych" możesz nie znaleźć, najlepiej zbudować nadajnik i odbiornik i porobić pomiary. Na tej podstawie można będzie zaprojektować filtry. Wiem, że taka łączność (FM) była realizowana w domofonach 20 lat temu. Tu dyskusja, może być pomocna: http://plmiscelektronika.elektroda.pl/pl... .
Pozostają eksperymenty na słuch -może się uda ,lub wykonanie filtru na podstawie pomiaru-jedyna sensowna metoda doboru filtrów pasywnych.
Zwróć tylko uwagę na to, by był to mechanik, który ma pojęcie o renówkach, oraz posiada interfejs diagnostyczny CLIP. Inaczej, to szukanie po omacku. Podstawa, to sprawny/czysty filtr paliwa, powietrza i niezapowietrzony układ zasilania. Więcej - bez diagnostyki - raczej nie da się zrobić. Pozdrawiam.
Oprócz obowiązkowego RC, a zwłaszcza kondensatora na wejściu ADC, ja bym jeszcze dorobił filtr dolnoprzepustowy w oprogramowaniu. Regulacja czegokolwiek na podstawie pojedynczego, nieuśrednionego pomiaru jest dość ryzykowna.
Kolego zawór odprowadzający wodę na podstawie filtrów paliwa Dodano po 39 Prąd zbyt niski
Jeżeli nie będzie różnicy cisnień zapali kontorlkę i w pamięci pojawi sie defekt " filtr przebity". Na podstawie różnicy cisnień komputer określa czy filtr jest obecny i w jakim stopniu jest zapchany.
Filtry to podstawa, spuść wode z kotła na co i cwu i je wyczyść.
Bak możesz przepłukać benzyną, albo jakimś rozpuszczalnikiem np naftą. Filtr paliwa to mierzysz średnicę wężyka który idzie z baku do gaźnika i na podstawie tej średnicy szukasz filtra w sklepie z częściami do motocykli.
A co z błędem 4529 part no 2146266 ?? Co do obudowy filtrów sprawdź czy nie została guma od filtra która uszczelnia powrót z podstawy filtrów. Pozdrawiam WIMM
Na 100% to kondensator ten u góry to jest filtr anty-zaklóceniowy Kondensator do silnika jest przykrecony do podstawy pralki Pozdrawiam i życzę powodzenia !!!
Filtr paliwa to podstawa , ale tu bym zajrzał do też do kompresji
Witam! Zestaw CB z dobrym filtrem to podstawa, dodatkowo zwarta antena. I ja taki mam... od tego zacząłem. Jutro jestem umówiony w autoryzowanym serwisie, który (ku mojemu zdziwieniu!) nie spuścił mnie na drzewo, tylko kazał przyjechać i obiecał, że spróbują odkłócić. Co więcej, wiem z PEWNEGO źródła, że takie usterki były raportowane jako przypadki...
Wodę pospuszczałem :-) A o tą uszczelkę pytam dlatego, że słychać i czuć jak powietrze za.....a pomiędzy kopułką i podstawą. Dodano po 5 A tak swoją drogą zastanawiam się czy nie wymienić całego zespołu: filtr, podstawa, zespół zaworu. Znalazłem u siebie - co prawda nie oryginał Wabco, ale zamiennik Sabex-a, za 400 zł i pewnie to będzie najlepsza opcja.
Parownik i filtr to podstawa, a po zimie tez rzuć okiem na reduktor.
Czy jednak dobrze zakres napięciowy zrozumiałem. Nieco większa stabilność zapewnił ci jedynie dodany na wejściu pomiarowym filtr RC zamiast najpierw zadbać o podstawy. No nic, jesteś uparty i nie pokażesz tego co sugerowałem proponuję wiec byś zamknął temat.
Podstawa. Filtry nowe, przeglądniete, bez rezultatu Pozostaje turbina lub nadmiar paliwa.
a jak kondycja podstawy filtrów?
Filtry wymień to podstawa kolego,bo Ci dalej padnie przepływka. Sprawdź wszystkie wężyki od podciśnień.
Wymyślne filtry ciężko dostać. Jak ktoś chce mam trochę filtrów 10,7JA 3 dB 150 kHz. Mogę wysłać. Nie mam czasu na zadne modyfikacje Grundiga To zmień tuner na taki co się nadaje do DX, bo wymiana filtrów to podstawa.
Witam wszystkich. Mam problem z Volvo FH 4 E5, mianowicie od jakiegoś czasu na wysokich biegach zaczyna telepać kabiną, tak jakby brakowało paliwa. Wymieniłem podstawę filtrów, pompkę paliwa, zaworek ciśnienia, filtry, czyściłem smok i dalej to samo, dzień jest ok, a następny już nie. Nie wiem, czego jeszcze można byłoby się czepnąć, może miał ktoś...
Ten silnik tak ma, że jak się zapowietrzy to ciężko go zapalić po wymianie filtra, podstawa jest żeby filtr był całkowicie zalany paliwem, musisz dolewać na bierząco do filtra i próbować uruchomić na plaku.
Ad.1 Zazwyczaj fgraniczne podaje sie dla czestotliwosci dla ktorej amplituda maleje o 3dB -> to z wykresu sobie odczytasz. Na podstawie nachylenia mozesz sobie rzad filtru wyznaczyc Ad.2 To pytanie nie do konca rozumiem, ale moze chodzi Tobie o prawidlowy zakres calkowania i rrozniczkowania. Pozdro
Witam wszystkich odpisujących na moje zapytanie. Problem był od strony filtru odśrodkowego - olejowego, wymieniłem podstawę, filtr i na razie jest dobrze, a mechanicy uczą się na naszych maszynach, a jak coś nie wyjdzie, to winę zwalają że złe części się kupiło. POZDRAWIAM WSZYSTKICH.
http://www.optyczne.pl/7.1-Inne_testy-Te... Tu masz test filtrów, możesz sobie sprawdzić jak się sprawują. Do tego literatura : http://www.cyberfoto.pl/recenzje-i-testy... http://www.dfv.pl/szkola-podstawy-fotogr...
Ja mam najtańszą IBO i pracuje już 3 lata. Podstawa to porządny filtr przez by coś jej nie zablokowało no i jak każda elektronika nie lubi wody (zalanie/wycieki) i wysokiej temperatury.
No chyba ten plastikowy element w podstawie filtra (na który nasadzasz wkład filtra) nie jest uszkodzony? bo jeśli tak to może być problem z przepływem paliwa.Do filtra wystarczy wlać niewiele paliwa ,ale wpierw trzeba zamontować filtr,zalać i zakręcić dekiel .
podstawa filtr podstawa filtr oleju zaworek podstawa filtr
pianka klimatyzacja bateria rower programować wymiana kapilary amica
pralka electrolux reset ir2153 bramy
Przyczyny błędów pralki Samsung Eco Bubble 8kg Piszczenie sterownika Perfekt Zębca - przyczyny i diagnostyka