Wpływ na ciśnienie zasilania mogą mieć pompka niskiego , zaworek w głowicy , podstawa filtrów , obsady wtryskiwaczy . W tych autach na duże spalanie ma wpływ właśnie ciśnienie zasilania , luzy zaworowe , oraz sprawny scr.
Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra.
Nie potrafię odpowiedzieć ci na to pytanie, pompę wymieniłem na nową, mam wrażenie, że nie ciągnie pompka elektryczna paliwa, tylko do jakiegoś momentu a potem nic tak jakby nie mogla przebić (elektryczną też wymieniłem), jeden kolega mówił mi, że są jakieś zaworki w podstawie filtrów, ale odkręciłem i ja tam nic nie widzę. Czy wiesz coś o tych zaworkach?...
W podstawie filtrów oleju jest zaworek (bodajże wkręcany na śrubę, na imbusa, nie pamiętam już, było gdzieś zdjęcie podstawy z opisem na forum, ale nie mogę znaleźć), sprawdzałeś? Oczywiście zakładam, że filtry olejowe markowe...
Filtr oleju w C330/C360 ma dwa zaworki. Pierwszy to oczywiście zawór bocznikowy w przypadku zatkania filtra. Drugi to zawór przeciw spływowi oleju, w tych filtrach wykonany w postaci podkładki gumowej pokrywającej otwory zewnętrznej części podstawy filtra. W filtrach do samochodów zdarza się zastosowanie trzeciego zaworka w centralnej części podstawy...
Cześć jeżeli na niskich obr. ciśnienie oleju było by powiedzmy gdzieś w okolicach 0,5 bar rozebrał bym dół i sprawdził panewki, wał, ale tu problemem jest wysokie i na 99% obstawiam problem z pompą, to ona ma zaworek który, ma za zadanie wyhamować ciśnienie do max 5 bar, kanały masz drożne, filtr i olej wymieniony, w podstawie filtra jest też zaworek...
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
Przed wyjęciem pompowtrysku sprawdziłem(tak na wszelki wypadek) jeszcze raz smok w baku. Po uruchomieniu silnika ze smoka(powrót) wydostają się bąbelki powietrza. Podpiąłem texę i sprawdziłem ciśnienie zasilania po wyłączeniu silnika. Ciśnienie spada do zera w około 10 sekund! Potem silnik już nie zapala. W czasie pracy silnika na poziomie 600obr wszystkie...
Witam wszystkich. Mam problem z Volvo FH 4 E5, mianowicie od jakiegoś czasu na wysokich biegach zaczyna telepać kabiną, tak jakby brakowało paliwa. Wymieniłem podstawę filtrów, pompkę paliwa, zaworek ciśnienia, filtry, czyściłem smok i dalej to samo, dzień jest ok, a następny już nie. Nie wiem, czego jeszcze można byłoby się czepnąć, może miał ktoś...
Samochód odpalił ale zaczął grzechotać i sprawdzili ciśnienie i nie było teraz muszą odkręcić miskę ale trzeba silnik podwiesić żeby miskę odkręcić i sprawdzic pompę i łańcuch i co mówili to że nie było oleju w filtrze olejowym czy to może być zaworek w podstawie filtra
Witam, mam przy Volvo FL 2007 rok 240 KM mianowicie po zgaszeniu silnika i odczekaniu około 30 min. uruchamiam silnik a wskazówka od ciśnienie nie reaguje przez kilka sekund , dopiero po chwili się podnosi czerwona kontrolka gaśnie i jest ok. Na zimnym silniku ciśnienie 5 bar , po podpięciu manometra objawy są takie same czyli wskazówka przez kilka...
Jeśli chodzi o zaworek w podstawie filtra to o jego stanie możne powiedzieć fakt ze jak wymieniałem filtr paliwa to paliwo było w podstawie filtra, po chwili spadało pomału?
Na podstawie objawów, definitywnie jest gdzieś niedrożność w obwodzie CWU do tej baterii prysznicowej, lub w samej baterii. Najczęściej zatyka się zaworek lub filtr przed baterią (jeśli jest), lub/i zawór (głowiczka) w samej baterii. Niestety bez dostania się do baterii, nic z tym nie zdziałasz. Co do Termeta, to nic przy nim nie rób, bo to nie jego...
Witam. Problem dotyczy Iveco Eurotech 2001 rok z silnikiem CURSOR 8. Po odpaleniu silnik pracuje równo na wolnych obrotach, zaś po dodaniu gazu równa praca trwa do osiągnięcia ok. 900 obrotów. Przy tych obrotach następuje jakby odcięcie i obroty silnika skaczą pomiędzy 500, a 900 obr/min. Po odpuszczeniu pedału gazu obroty wracają do biegu jałowego....
Cześć Kolego Rozwiązałeś problem z tym odpalaniem bo mam to samo Wymieniona podstawa filtrów filtry zaworki osadzacze pod pompowtryskami i tez jak trochę postoi to nie odpala Wszystko robione na serwisie i rozkładają już ręce Auto ma dopiero 300 tys najechane A dodam ze jak jest zatankowane do pełna to wszystko jest Ok a jak tylko spadnie poniżej połowy...
Pewnie zaworek w podstawie filtra nieszczelny.
Witam Mercedes actros mp4 nie chce odpalić.Silnik om470.Nie buduje prawie wcale niskiego ciśnienia paliwa.Na obwodzie niskim jest 0,5 bara podczas kręcenia silnikiem ostrzone także manometrem.Ktos wymienił całą pompę wysokociśnieniowa wraz z nisko ciśnieniowa.Wiem że w podstawie filtrów paliwa są zaworki zwrotne ,były czyszczone ale nic nie dało.Odpala...
W silniku D11 koszt wymiany obsad jakieś 3 lata temu ok 1500 zł. D13 wydaje mi się, że podobny koszt. Więc nie ma co się szczypać i uderzać na serwis. U nas było tak (skrzynia manual), że jak silnik zgaszony z kluczyka nie chciał odpalić, natomiast zgaszony wysokim biegiem odpalał przez jakiś czas normalnie. Czy masz jakieś błędy? To też może być pompka...
Przy 2,5 barach sprawdza się najpierw dopływ paliwa, zaworek kulkowy w filtrze wstępnym, zaworek przelewowy w bloku, uszczelkę podstawy filtra, mierzy podciśnienie... A dopiero kupuje nową pompę zasilającą. :) Pompy w Atego są nie do zajechania jeśli nie dostaną piachu. A najczęstsza przyczyna to taka jak na obrazku; http://obrazki.elektroda.pl/2181816100_1...
Witam.Po dłuższym postoju ok.9 godzin auto już nie odpala.Wymienione filtry,podstawa filtrów,zaworek przy podstawie,zaworek na głowicy(wszystkie części nowe). Cały układ paliwowy sprawdzony na szczelność,poprzez podawanie ciśnienia powietrza(ok 3 bar) do zbiornika paliwa i na żadnym z przyłączy jak i przewodu żadnych oznak nieszczelności.Zasilanie paliwa...
Witam. Problem powrócił. Mechanicy wymienili napinacz i lancuch i dzień było dobrze i problem powrocil. Oddałem raz jeszcze wymienili zaworek zwrotny oleju w podstawie filtra. Na dwa dni problem znacznie ucichl i powrócił. Sprawdzali ciśnienie oleju i mówią, że jest ok. Wymienilem olej, filtr i nic. Zastosowalem plukanke do silnika ale olej jaki zlecial...
Na falujące obroty przerobiłem mnóstwo tematów, zrobione są klapy wirowe, zaworki podciśnieniowe + oczywiście podstawy typu filtr powietrza, czyszczenie przepustnicy i egr. Brak jakichkolwiek błędów. Podczas jazdy po wyluzowaniu obroty latają od około 500 do 1100 obrotów, czasami nawet zgaśnie. Spalanie jest ogromne, po mieście na pełnym zbiorniku czasami...
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
Podstawa w tak prostych silnikach to drożne filtry paliwa i powietrza. Gdzie dokładnie zamontował kolega zaworek zwrotny?
Witam. Mam problem z paleniem Dafa na ciepłym silniku. Gdy jest zimny, zapali, zadymi trochę ale chodzi, gdy się zagrzeje nie chce zapalić. Ciśnienie paliwa na wolnych obrotach ok 3 bar, po dodaniu gazu ok. 5-6. Przy rozruchu spada do 0,1 bara i nie odpala. Po zamknięciu rurki przelewowej ciśnienie wzrasta i samochód zapala. Zauważyłem też,że podczas...
Witam wszystkich. Chyba znalazłem winowajcę za ten komunikat co mi się pojawia podczas porannego rozruchu. Dodano po 5 Zaworek w podstawie filtra oleju nie trzyma.
Witam, proszę o jakąkolwiek pomoc. Pacjent Volvo FL 6, 220 KM, 2001 rok, problem z ciśnieniem oleju. Po rozgrzaniu silnika i przejechaniu około 20 km zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Wymienione panewki główne i korbowodowe, wymieniona pompa oleju bo miała rysy, zalany świeży olej Rimula 15w40, nowe filtry Filtrona i problem nie znikł. W miejsce...
Odgrzeję temat, problem również dotyczy ciśnienia paliwa w 4 cylindrowym atego, mam w swojej okolicy dwa takie przypadki i proszę o rady. Smok drożny, zaworki na wejściu do podstawy filtra wyczyszczone, filtr dokładny nowy odpowietrzenie drożne, filtr siatkowy wyczyszczony, zawór utrzymania ciśnienia podmieniany. Problem polega na tym że auto nie ma...
Sawek zobacz na moim oryginale kompensatora . W podstawie jest mały zaworek iglicowy do odpowietrzenia nadciśnieniowego układu zasilania olejem. Odpowietrzenie wykonuje się przy wyłączonym palniku i nadciśnieniu w instalacji. No chyba,że jest to palnik z aledrogo pokazany przez Pabla :D Jeżeli chodzi o filtr oleju to niezniszczalny jest odśrodkowy filtr...
zacznij od zlikwidowania wycieku to podstawa, jak nie pomoże to np filtr paliwa lub jak pisał już (at)fuelinyourblood zaworek na przewodzie paliwowym. Układ paliwowy musi być szczelny tak że musisz zlikwidować wyciek o którym mówiłeś.
Witam wszystkich. Trzeci dzień walki. Podmieniona z innego(sprawnego) mana pompa zębata. Cały czas 7.8 bara na biegu jałowym. Ponad 8-8.5 bar na 1500 obrotów. Przelew(powrót) sprawdzony i drożny. Jedyne co nie przemienione z mana sprawnego to podstawa filtra, i cała pompa wysokiego ciśnienia. Gdy wykręcam pompkę ręczną ciśnienie spada do 4 bar, ale...
https://obrazki.elektroda.pl/5190514900_... Ten zaworek sprawdzałeś ? A kulkę w podstawie filtra paliwa masz jeszcze ?
Witam, Volvo FH13 500 2010r Cieknie mi w tym samochodzie olej jedną z dwóch cewek, które znajdują się przy podstawie filtrów olejowych. W sumie to nawet nie wiem czy to jest cewka, czy jakiś zaworek. Przykręcone jest to na dwie śrubki i do każdego dochodzi przewód elektryczny. Załączam zdjęcie takiej obudowy, te dwie "cewki" są po lewej stronie. Może...
Zrób coś z tym kanałem podciśnienia i będzie dobrze. W tym wypadku to raczej sugerował bym wymianę tej podstawy gażnika, może tego nie widać, ale tam podczas pracy występują dość duże obciążenia i wibracje, tak że nawet minimalna szczelina która powtała podczas pęknięcia może zakłócać prawidłową pracę. Dodano po 12 Wyjąłem membranę, wygląda tak: Wydaje...
Witam mam dafa cf z 2001 roku z silnikiem 360km i mam taki problem, wymieniłem w nim filtr paliwa odpaliłem go i chodził, potem stał chwile na warsztacie i chciałem go zapalić i już nie chciał. Odpowietrzyłem go i zapalił i na wolnych obrotach chodzi ale dodając mu gazu tak do 2000 obrotów i jak puszcze gaz on gaśnie i się zapowietrza, paliwo podczas...
Myślę że możesz mieć przedmuchy kompresji z cylindrów do układu paliwowego. Podłącz się do przelewu na głowicy, zasłaniając oczywiście odpięty przewód. Po odpaleniu sprawdź czy z przelewu nie wydostają się bańki powietrza. I druga sprawa, czy przewody paliwowe i zaworek w podstawie filtra są na właściwym miejscu, wiem że można pomieszać te łączniki...
Silnik 2.0 hdi 90 km Filtry, podstawa filtra paliwa wymienione Na razie od wstawienia postu jeździ ale zauważyłem że dzieje się tak gdy wskaźnik ilości paliwa dochodzi do czerwonego pola czyli rezerwy Jeżeli chodzi o zaworek w korku to nie mam pojęcia gdzie on się znajduje
Witam, wiem że podobny temat był ale nie rozwiązał on problemu w moim przypadku. Od dłuższego czasu mam problem z moją renią premium 450dxi z 2008r, euro 5. Na komputerze wyskakuje Usterka Zasilania Olejem Napędowym i auto zachowuje się jakby nie pracowało na 2-3 cylindry, potrafi auto wyhamować do 1km/h przerywa, nie chce też odpalać, trzeba na plaka...
Witam wszystkich. Zwracam się z prośbą do specjalistów w tej marce. Mam problem z Dafem LF 45 220 2001r. Auto bez znaczenia czy ciepłe czy zimne, samodzielnie nie odpala- tylko na plaku. Po odpaleniu silnik pracuje równo, nie szarpie. Natomiast od razu po zgaszeniu, nie ma możliwości już go odpalenia. Dodam, tylko że auto kilka miesięcy przestało na...
Wracam z temat.. w nowym poście. Opisze od nowa. Daf 2014 E6, po dłuższym postoju odpalił bez problemu, pojechał 60km i przestał odpalać. Kilka sekund po zgaszeniu jeszcze jakoś odpali, natomiast już po kilku minutach trzeba pomóc mu pompką paliwa ewentualnie plakiem, Podmienione wtryski, wymienione obsady, zaworki zwrotne, smok paliwa pominiety prosto...
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...
W tym rzecz ze mam i szkoda że nikt nie chce pomóc bo jest to problem częsty i mało kto sobie z nim radzi w silnikach cjca i cglc.problem jest taki że jak olej uzyska temperaturę 100 stopni to ciśnienie spada do 0,3-0,4 bara czujnik załącza od 0.3-0.6 panewki wymienione pompa oleju wymieniona, wał sprawdzony,popychacze hydrauliczne wymienione,podstawa...
No to jak obiecałem tak i piszę co u mnie powodowało problem. Auto zostało gruntownie sprawdzone pod kątem nieszczelności i zostały one wyeliminowane były 2 przy kolektorze ssącym i przy serwie jednak nie naprawiło to problemu. Problem rozwiązało odpięcie wtyczki od elektrozaworu na węglowymi filtrze par paliwa musiał się on przycinać lub otwierać w...
Na twoim miejscu mając auto w warsztacie wymieniłbym obie pompy na nowe. W moim przypadku także wymieniłem jedną, druga pojeździła niecały rok i się zatarła i prawdopodobnie puściła opiłki w układ, więc i wtryski poszły do regeneracji. Każdy ma jakiś swój system postępowania, ja wymieniam uszkodzone części na nowe, jakoś nad wyrost wydać mi 1tys pln...
Ok., moim zdaniem zapowietrza się nadal, cofa się paliwo do zbiornika. Wystarczy dosłownie minimalna ilość i już trzeba ostro kręcić. Dwie główne przyczyny to; - wypracowane zaworki mechanicznej pompki podającej, podczas pracy pompka jeszcze podaje paliwo, ale w warunkach statycznych paliwo przesącza się przez nie do zbiornika. Te zaworki mają pełnić...
Dzień dobry, mam problem w Volvo fh 13 z 2008 roku. Auto nie odpala. Błąd z deski to MID128 PID94 FMI7; Niskie ciśnienie zasilania paliwem . Wymieniłem podstawę filtrów, filtry paliwa, obsady wtrysków oraz pompkę mechaniczną. Zostały mi do wymiany jeszcze wtryskiwacze. Pytanie czy mogę zamienić wtryski o symbolu 20584384 na numer 21340616. Dodam że...
Witam, Volvo FH12 z 2004 roku z silnikiem d12d (moc 460km). Auto ma problemy z odpaleniem. Wystarczy, że złapie odrobinę samostartu i zapala. Jak zapali można zgasić i odpali bez problemu czasem nawet do kilku godzin. Podczas pracy zadnych nie pokojących zmian - spalanie dobre, moc jest, nie kopci. Do tej pory sprawdzono/wymieniono: Układ paliwowy -...
Reasumując to co mi wiadomo otóż sprężarke kupiłem tego roku w sierpniu wymieniłem w niej olej na Shell Corena 46 filtry oleju i powietrza oraz separator z racji że gdzie nie gdzie były drobne wycieki oleju rozebralem dolot wymieniłem oringi i poskladalem tak samo zrobiłem z podstawą separatora i zaworem z cewka. Natomiast co do tego oleju w dolocie...
poszukaj też 'zaworków' do których dochodzą podciśnienia one puszczają podciśnienie albo ciśnienie atm w zal od obciążenia - nie wiem jak to jest w Twoim samochodzie ale wygląda podobnie do silniczka podającego płyn na spryskiwacze na tych zaworkach mogą być małe filtry przewody mogą być zaolejone, a filtry zapiaszczone w okolicach turbiny poszukaj...
Mam też problem z N108 -Tak mi się wydaje ,auto też na przepływomierzu bosh.Tylko u mnie jest odwrotna sytuacja w sposobie wysterowania zaworka.Mam problem z zapaleniem zimnego sinika w niskich temperaturach jak odpali nierówno chodzi , dragania zaczynają się już od 5-8 stopni w plusie.Kąt ustawiony na 58 silnik pracuje równiutko a w czasie jazdy też...
Witam. Mam problem z ciśnieniem oleju w corsie D 1.2 silnik Z12XEP. Corsa końcem września miała wyciek z czujnika ciśnienia oleju. Wymieniłem na nowy, problemu brak. W październiku wymiana oleju i filtrów na zimę, olej ten sam co zawsze i na świeżym oleju odezwał się rozrząd, głośniejsza praca. Autko 181tysięcy przejechane więc miał prawo - i tak długo...
Witajcie, w mojej Renówce od czasu do czasu zapala w trakcie jazdy komunikat "Usterka zasilania olejem napędowym" po czym auto słabnie, ale wszystko po chwili wraca do normy, druga część problemu jest znacznie bardziej dokuczliwa ponieważ gdy auto stoi dłuższy czas nie można go zapalić, dopiero podniesienie kabiny i napompowanie paliwa ręcznie pomaga...
http://obrazki.elektroda.pl/2846696400_1... Witam. Filtr do oddychania dla piaskarza to dość istotny element wyposażenia chroniący zdrowie. Postanowiłem zbudować taki filtr we własnym zakresie. Założenia: 1.Ma to być filtr tani, z jak najtańszą jego eksploatacją. 2.Ma niczym nie ustępować w funkcjonalności filtrowi profesjonalnemu markowej...
dziękuję za odpowiedź. znalazłem naklejkę informacyjną dotyczącą modeli XAS46-96 z informacją o częstotliwości serwisu, olejach i filtrze separatora oraz instrukcję do XAS 66 - może komuś się przyda Czytałem gdzieś na forum o możliwości/konieczności założenia zaworka zwrotnego na rurkę która idzie od separatora do śruby. Może ktoś to potwierdzić i podrzucić...
Witam Podstawa w twoim przypadku to rzetelna diagnostyka komputerowa, najlepiej serwisowym testerem lub jeśli niema takiej możliwości to dobrym uniwersalnym. Musisz nam powiedzie jakie błędy zapisane są w sterowniku będzie można wtedy powiedzieć co powoduje przejście ecu w tryb awaryjny. Czy mechanik u którego byłeś robił diagnostykę? bo wygląd że wymienia...
Inna sprawa że ten stożek u ciebie wcale dobrze nie wygląda - kolor i nagar na nim nie wróży nic dobrego. Linia scaweningowa w tym module jest w bloku podstawy separatora - zakończona zaworkiem listkowym. Trzeba rozebrać kawałek sprężarki...
Dzień dobry. Mam problem Dafem XF 105 2013r. Problem polega na dziwnym ogdłosem(buczeni) dochodzącym za filtrów olejowych, a kumulującym się w misie olejowej. Wymieniłem pompę olejową, rolki, visko oraz łożysko podstawy visko, rolki, pompę wody, sprężarkę klimatyzacji, tak mi doradzali specalijsci, że to może przenosić hsłas sdalej jest to samo, znaczy...
W 13 litrowym silniku niema zaworków w popie paliwa. Może jeszcze uszkodzona być podstawa filtrów. A pompkę palia od odpowietrzania masz zamknięta ??
Mam problem z odpaleniem Transita 2,5d 1990r, silnik 4CA. Hm... Silnik 4CA to turbo diesel/Lucas Epic z lat 1992-1995. Silnik z roku 1990 to może być 4BA, 4AB lub 4AE. Czy silnik jest na Boschu, czy na CAV Lucasie? (nie mylić z Lucas Epic-em)... Próbowałem pokręcić na sprawnym akumulatorze i widzę , że rozrusznik kręci dosyć wolno. To typowe dla tych...
u mnie problemem tez był ten zaworek, a dokładniej jego uszczelnianie. Wyjąłem go z podstawy filtra i okazało się, że gumowe uszczelnienie sparciało i się pokruszyło. Najzwyczajniej łapał powietrze w tym miejscu. Koszt naprawy wyniósł 20gr, ale znaleźć tą przyczynę trochę mi zeszło. Pozdrawiam
Ładnie to wykonałeś , widać dużą staranność . Mam małą uwagę , otóż uważam , że założyłeś za wysoką wartość ciśnienia maksymalnego " 8 bar " z takim ciśnieniem zaworki w kompresorku nie wytrzymają długo . :?: Pozdrawiam . Na jakiej podstawie sądzisz, że 8 bar to za dużo ? Przecież to sprężarka chłodnicza . Apropo konstrukcji to wystarczyło umieścić...
Ja mam 5.5bara na wyższych obrotach na wolnych mam 3.5. Czy na wolnych powinno być 6? Własnie kierowca nie wie o której to było godzinie. Dopóki na obrotomierzu nie zapali się kontrolka moc jest. Podstawa filtra jest ok. A ten zaworek w ramie za co on odpowiada? gdzieś czytałem że są tam sitka. Nie wiem o co chodzi z tym błędem pompy wtryskowej.
Wznawiam temat bo problem nie rozwiązany. Rozrusznik podmieniany z innego auta, dalej ten sam problem. Sprawdzony zaworek zwrotny przy filtrze wstępnym, wymienione filtry i oringi na orginały, wymienione oringi przy wtryskach i rurkach dolotowych. W przypadku atego znajdowałem informację o jakimś zaworze przelewowym,ale nie mogę znaleźć nigdzie informacji...
Witam wszystkich mam mały problem z moim golfikiem II 1.8 sybol silnika RP najpierw napisze co wymieniłem na nowe sonda lambda i silniczek krokowy bosch cały monowtrysk + podstawa monowtrysku udało mi sie dostac w de nowy za grosze czujnik niebieski co idzie do kompa firmy HP tu w Polsce kupiony a problem mam taki ze jak pojezdze tak gdziesz 20Km to...
witam. zgadzam sie z tym że mechanizm pod aku w fordzie 1.8dt to regulator wolnych obrotów, podciaga obroty przy klimie i gdy zimny silnik terz, jest to mechaniczy wyprzedzacz konta wtrysku umozliwiajacy szybszy rozruch np gdy jest temp na -.i tak u mnie on działa ale nie w pełnym zakresie wychylenia dzwigni jak opalę to słychać że obroty sa wyzsze...
Witam. Problem się zaczyna od przyciągnięcia auta z pękniętym paskiem rozrządu. Zdjąłem głowicę została sprawdzona na szczelność wymienione zawory wszystkie ssące i szlif głowicy. Przy okazji wymienione świece bo nie były w dobrym stanie i oczywiście Kpl. uszczelek itp. rozrząd pompa wody. Po złożeniu wszystkiego nagrzaniu auta wyskakuje kontrolka STOP...
Witam. Jestem mechanikiem i trochę kierowcą czyli odwieczny problem spalania i powiązany do dwóch moich zawodów. Kierowca mówi ze auto popsute a mechanik ze kiero nie umie jezdzić. Mam prośbę gdy mógłby ktoś mi wytłumaczyć z racji ze mechanike mam ogarnięta zawory(regeneracje) czy hamulce lub mechanika ogólna wraz z układem zasilania paliwa Cisnienia...
Witam serdecznie ;) Może ktoś ma większe doświadczenie odnośnie w/w pacjenta. Silnik diesla Deutz 4 cylindrowy wolnossący pracujący w zespole z prądnicą. Problem jest z jego odpalaniem. Codziennie rano zapali i zgaśnie, i za drugim razem już jest ok ewentualnie trochę pokuleje i dalej praca jest normalna aż do następnego dnia. https://obrazki.elektroda.pl/5103812000_...
Olej leci z podstawy filtra oleju, może jest tam jakiś zaworek i on się blokuje? Pierwsze odpalenie oczywiście kręcenie samym rozrusznikiem aż pojawi się ciśnienie oleju?
Temperatury GZ różne - zależy czy grzeję płytę fundamentową i piętro czy np CWU. Obecnie w granicach 27stopni (ale obecnie DZ mam +10). Ciepłomierz przy +13 na DZ pokazywał mi 5kW mocy... Chodzi o wszystkie modyfikacje łącznie brane pod uwagę - sam wymiennik regeneracyjny pewnie by nie pomógł (może R22 skądś wykombinować?:) Mam a raczej miałem pompę...
witam, daf xf 95 e3 430km wtryski po regeneracji (wcześniej), aktualnie zregenerowane pompki UPEC, nowa pompa paliwowa. Po odpaleniu nie wyrzuca błędu ale nie pali na trzecim cylindrze, po popuszczeniu przewodu przy pompce upec nie tryska mgła jak na innych ale toczy pianę z paliwem bez dużego ciśnienia. Pompki podmieniane dalej to samo w tym cylindrze....
Z zewnątrz nic nie zobaczysz. On jest w samej konstrukcji wlewu. Ja przy nim grzebałem gdy miałem wszystko zdemontowane. Gdy samochód kupiłem to go chciałem odpowiednio zabezpieczyć i dlatego wyjąłem zbionik paliwa i wszystko co z nim związane, żeby nie mieć niespodzianek w przyszłości. Gdy kupiłem poldka i nalałem do pelna to zaczął ciec. Podobnie...
Problem tkwił w podstawie filtra paliwa. Cofalo sie paliwo. Zalozony nowy zaworek na pompie oraz zaworek na powrocie, i maverick smiga az milo :)
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
Witam. Mam Seata Toledo z 2001 roku 1,9 tdi z silnikiem ASV. Mój problem jest następujący. Kiedyś w drodze przytrafił mi się notlauf. Po ponownym odpaleniu było ok. Po tym zdarzeniu nie jeździłem autem przez miesiąc. Jak już do niego zasiadłem to notlauf przytrafiał się praktycznie z każdym razem po przekroczeniu 120 km/h - 3000 obr. Są to moje pierwsze...
W tym gaźniku głównym elementem wykonawczym jest membrana. W nieruchomym silniku układ dolotowy ładowany jest tą membraną, której zaworki są sterowane nad- i podciśnieniem wynikającym z naciskania ręcznej pompki paliwa (dodatkowo ręczna pompka wstrzykuje porcję paliwa do gardzieli). W uruchamianym za pomocą rozrusznika lub już pracującym silniku praca...
Miałem kiedyś, po wymianie potężnych stalowych rur na cienkie miedziane, podobny problem - nie grzały najbardziej oddalone grzejniki. Ale bardzo zwracałem uwagę na to, by nowe rurki Cu zostały ułożone z lekkimi spadkami takimi, jakie są (były) konieczne w normalnej instalacji grawitacyjnej starego typu. Nie ma też żadnych krzywizn w płaszczyźnie pionowej...
Po pierwsze napisz co oznaczają te błędy, które podałeś, bo nie wszystkim chce sie szukać, by Ci pomóc i nie wszystko wszyscy mają w głowie. Drugi i czwarty wtrysk do sprawdzenia (na przelew pod obciazeniem lub od razu na stół) Jeśli filtr paliwa jest nowy i układ jest na 100% szczelny, to jest kilka możliwości powodujących gaśnięcie auta, począwszy...
Miałem dokładnie to samo w tym samym modelu. Szarpanie i gaśnięcie . U mnie była to nieszczelność w obudowie filtra paliwa. Taka czarna puszka z tworzywa od góry zakręcana na 4 śruby imbusowe. W dolnej części tej puszki jest taki zaworek z białego tworzywa (odpowietrznik) u mnie on był nieszczelny i wymiana tego elementu przyniosła natychmiastową poprawę...
Hej! Od przodu silnika na dole głowicy pod bagnetem zaworek wykręcany ze sprężynką i kulką, jak to wygląda, kiedyś też miałem, że po zdjęciu podstawy filtra oleju wypłynął kawałek czegoś odłamanego z zaworu zwrotnego podstawy. Może za mało oleju dochodzi na górę. Rozumiem, że rozrząd po wymianie został wczytany.
Witam kolego musisz sobie wykombinować przyłącze z manometrem zamiast odpowietrznika na podstawie filtrów paliwowych .Może przyczyna to zacinanie się zaworków na pompce zębatej. Jaka ilość paliwa wraca przelewem z wtrysków i w jakim czasie to mierzysz.
Sprawdziłbym ciśnienie sprężania - to mówi wszystko o silniku diesla. Dopiero jak ciśnienie byłoby nie mniejsze jak 28-29 barów, sprawdziłbym: - czy statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku jest prawidłowy, - czy dawka rozruchowa wtrysku jest ok (pompa wtryskowa). Warto sprawdzić czy się nie zapowietrza, bo temperatura 0 stopni to jest jeszcze całkiem ciepło...
Witajcie, mam problem z Premiumką 280 dxi nieszczęsny silnik Deutz D7E. Autko generalnie chodziło bardzo dobrze, aż do czasu gdy bez żadnych innych oznak słabości pokazał się z nienacka komunikat "injection inoperative" i irytujące odcięcie mocy przez komputer, 12 km/h pod górkę w Siewierzu z ładunkiem 2 ton, masakra . Początkowo powiązałem to z niedawną...
Samochód stoi na razie na kobyłkach gdyż ma zdjęte sanki. Kumpel pojechał w trasę a jak wróci to chcemy to wszystko złożyć. Dlatego w międzyczasie szukam informacji o tych pomiarach. Ale chyba zasugeruje się tym co piszą w książce czyli by robić pomiar po osiągnięciu 90 stopni. Dodano po 1 Mam jeszcze jedno pytanie. Patrzę teraz na układ olejowy tego...
Witaj. Istnieje kilka możliwości jak to się stało po wymianie uszczelki,zaworek zwrotny, przetarty przewód powrotny za PLD,sprawdź jeszcze przewody do podstawy filtra paliwa w ECO POWERZE lubiły się przecierać na przednim wsporniku.
Witam. Mam problem. Po zakupie reni i podczepieniu naczepy pojawił się błąd: niskie ciśnienie paliwa. Czyli pompa do wymiany, więc wymieniłem pompę. Po odpaleniu na wolnych obrotach wszystko ok. Ale gdy dodam gazu to wywala mi uszczelkę spod filtra paliwa. Jakby ciśnienie było za duże. Czy to wina pompy czy jakaś inna usterka. Dodam, że na podstawie...
Zacytuję wątek z innego forum" Ograniczniki na śrubach L i H zapobiegają niewłaściwej synchronizacji wysokich i wolnych obrotów. Ograniczają one możliwość regulacji do 1/2 obrotu. Regulacja podstawowa powinna być przeprowadzana w warsztacie. Ale jak już zacząłeś grzebać w gaźniku, to podaję Ci zasady: Przed regulacja sprawdzić czy filtr jest czysty...
Sprawdź podstawę pod gaźnikiem (czy nie jest pęknięta, ponoć lubi). Druga sprawa - ponoć najczęstrza przyczyna opisanych przez ciebie objawów - nastawnik. Po prawej stronie gaźnika (patrząc od przodu) pod korpusem filtru powietrza masz białą (po umyciu benzyną ;-) ) puszkę do której idzie podciśnienie i wiązka kabli z ECU. Jest to nastawnik przepustnicy....
nie ma żadnych kodów w komputerze Dodano po 52 wymieniłem zawór zwrotny w głowicy silnika,a podstawa filtrów paliwa cała nowa wraz z zaworkiem paliwa i czujnikiem ciśnienia na niej montowanym Dodano po 2 Gdyby to się działo po dłuższym postoju,ale nie ma regularności usterka występuje rzadko i zanika na dłuższy okres
Takie postępowanie nie jest błędem , ale poduszka tak wytworzona jest ciut za mała i z czasem będzie się zmniejszać, najpierw rozpuści się w wodzie tlen i to dość szybko, czyli że poduszka straci jakie 1/3 objętości. Dopompowywanie poza tym można realizować na bieżąco w systemie nienadzorowanym ¦-) Wadą takiego z kolei rozwiązania jest uchodzenie...
witam. Tak jak kolega pisze najlepiej pod kompa. na obudowie filtra od dołu masz zaworek spustowy poluzuj go podstaw jakiś pojemnik wcześniej zdejmij jeden przewód paliwowy i zobaczysz co pocieknie. Ja w tym silniku miałem kłopot z zaworem EGR też brak mocy i czarny dym z tłumika pomogło czyszczenie kolektora ssącego .
Witaj ponownie :cry: Była nie była pompa paliwowa, temat przerabiany wielokrotnie. Na odległość porady :D Znalazłeś winowajce i nie mów, że nie usunąłeś usterki. :D Żartuje, przepraszam. Nie sprawdziłeś zasilania na kostce a szkoda, bo widzisz jest taki problem :D że to nie tedy ma wracać paliwo i nie jest dziwne, że nie mogłeś wdmuchnąć powietrza,...
Korzystając z okazji przerwy w użytkowaniu hydrozaworokorkopompownika służącego do dopompowywania hydroforu na bieżąco w systemie nienadzorowanym chciałem zaprezentować jego budowę. W tym przypadku przerwa w użytkowaniu jest spowodowana pracą bez nadzoru właśnie, w którymś momencie taki wynalazek zawsze spotka się z brakiem zrozumienia co do swojej...
Witam Pobawiłem się trochę z tym zaworem i sprawa się ma tak, że po wymianie nurników w cewkach objaw był praktycznie taki sam raz nabił powietrze a później odłączał sprężarkę. Kolega Kwantor podsunął taką myśl by wymienić czterodrożny. I tak też zrobiłem zmieniłem czterodrożny założyłem te cewki po "regeneracji", zmieniłem grzybka między obudową czterodrożnego,...
ja mam silnik forda 3.0 v6 12 zaworowy i ze spalaniem mam tez cos podobnego na trasie wynosi ok.10 l jak nie deptam w mieście pali 20-25 l benzyny na gazie bylo duzo lepiej do 16 l w miescie .w moim przypadku w trakcie gdy silnik jest zimny niekopci jak sie zagrzeje zaczyna lykac takie ilosci oleju ze glowa boli ok 1l na 100km mechanik mi sciagnął uszczelki...
Temat stary ale może komuś pomogę :-) Ogólnie rzecz biorąc miałem takie same objawy tzn. po dłuższym postoju ciężko palił. Również sprawdziłem wszystko, pomogła dopiero wymiana podstawy filtra paliwa wraz z ręczną pompką w której jak się okazało niesprawny był zaworek zwrotny i paliwo cofało się do zbiornika dlatego właśnie po dłuższym postoju były...
Czy to jest ten zawór utrzymujący wewnętrzne ciśnienie, czy przelewowy? To jest zawór utrzymujący ciśnienie 0,5 bara wewnątrz pompy. Działa w prosty sposób - kulka ze sprężynką. Ale budowę ma nieco skomplikowaną, jest w nim kilka kanalików plus dyszka, dopływ z dwóch źródeł, jeden odpływ, dwa oringi. Jest o tyle ważne jego działanie, że ciśnienie wewnętrzne...
Uważam, że najlepiej założyć oryginalne filtry, to nie jest wielki koszt a jednak inna jakość. Ori filtr 120PLN(wkład). Hengst również da rade. Pamiętaj przy wymianie najpierw delikatnie poluzować kaptur plastikowy a potem spuścić ropę z podstawy wkładu zaworkiem spustowym, który odkręca się ręką i znajduje się on u spodu podstawy. Bardzo ważne !
Numery zaworków magistrali olejowej Z17DTL (Opel Isuzu 1,7 CDTI): • GM 94158727 - zawór jednokierunkowy • GM 98039340 (JNS GM 94381699) - zawór nadmiarowy (JNS = już nie stosować) • GM 97043774 - zawór bocznikujący Uszczelki podstawy filtra oleju/chłodniczki: • GM 97189134 - uszczelka podstawy filtra oleju • GM 98080996 - uszczelka łba śruby drążonej...
Tego na 100% nikt nie wie, ale zazwyczaj z tymi autami wygląda tak że wtryski są czyszczone, lub wymiania się w nich zaworki na najtańsze ryżowe i sprzedaje czym prędzej. Pytanie czy da się tym jeździć? Ale wystarczy też kilka razy zatankować na szajsowatej stacji, czy nie zachować czystości przy wymianie filtra paliwa. Podstawa w tych autach to próba...
podstawa filtr filtr podstawa podstawa filtr oleju
reset komputer volvo sharan czujniki kontrolka nissan almera
stacja zasilająca słoneczna stacja zasilająca
Mercedes W210 2.0 benzyna gaśnie po odpaleniu - przyczyny i diagnostyka Lokalizacja PTCU w Mercedes W213 200d