Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Możliwe że uszkodzony, sprawdź ciśnienie na listwie, powinno wynosić ok 3bar. Masz zaworek w listwie podobny do wentyla w kole ? Zdjęty wężyk to też lewe powietrze do silnika, masz czysty filtr powietrza ? Gazu nie masz ? Gazownicy często zmniejszają dolot powietrza przed filtrem powietrza do silnika przy kłopotach z regulacją instalacji 1 i 2 gen gazu....
Potencjalne przyczyny Uszkodzony zawór sterujący wysokiego ciśnienia paliwa. Po wymianie wykonać adaptacje zaworu N276 - czyli jakby nauczyć go podstawowej wartości ciśnienia. Ross Tech nazywa to - reset fuel pressure regulator valve. Zanieczyszczony lub zapchany filtr paliwa: Ogranicza on przepływ paliwa, co może prowadzić do wzrostu ciśnienia w innych...
http://obrazki.elektroda.pl/3378628500_1... Witam. Przedstawiam moją konstrukcję ogrzewania garażu na piecu webasto thermo top Z diesel. Piecyk zakupiłem ze dwa lata temu z myślą o ogrzewaczu. Często czas spędzam w garażu przy modyfikacjach auta lub po prostu dla zabicia czasu i tworzeniu różnych rzeczy. Całość składa się z kilku rzeczy:...
Procedura odpowietrzania układu wtryskowego w silniku 1.6 e-HDISprawdzenie stanu paliwa i przewodów:Upewnij się, że w zbiorniku jest wystarczająca ilość paliwa (minimum kilka litrów, aby pompa mogła je zaciągnąć). Sprawdź, czy przewody paliwowe (od zbiornika do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia) nie są uszkodzone, zatkane lub luźne. W szczególności...
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Też lecę na HVS 5 ale podciśnienie. Właśnie zastanawiałem się czy używasz ori drążka i podgrzewacza czy na adapterze made in china. Ja robiłem próby w swoim HVS na ori drążku i ori pompie i nie bardzo chciało to działać. Czy mierzyłeś może jakie jest ciśnienie oleju na wyjściu z pompy? Rozumiem że podgrzewacz przepływowy masz tuż za pompa? Adapter...
regulatorem ciśnienia paliwa - teraz nie pali sie wcale, to sie dzieje spradycznie Ale : 3 mies.temu była dziwna sytuacja.. stałam w kolejce do ronda, po wrzuceniu 1-ki i ruszeniu,przy próbie dodania gazu stracił moc, słychac było pisk, potem swąd.. czuc było na zewnatrz i w kabinie..po redukcji biegu dopiero ruszył.. dlugo nic sie nie działo az do...
Odświeżam temat. Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Dodano po 39 : Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że na biegu jałowym ciśnienie na listwie...
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
Witam wszystkich, Walczę ze swoim samochodem i brak mi pomysłów na uruchomienie silnika. Pacjent to Citroen C5 mk2 2.0 HDI 138 FAP AM6 na osprzęcie Siemensa, 226 201 km przebiegu. Historia: Samochód w pewnym momencie (18.04.2019) podczas jazdy zaczął się mocno krztusić, dławić, pedał gazu wpadał w podłogę, był jakby z gumy, a silnik nie wchodził powyżej...
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Witam, O aucie. Auto Opel Corsa 1.3 cdti dth 66 kw, pewnego poranku nie odpalił. Przebieg 186 000, prawdziwy rok 2007.Rozrusznik kręci auto odpala na chwilę i za moment gaśnie, jak to widać na filmach. Błędy. Raz na jakiś czas pokazuje się błąd woda w paliwie, oraz błąd ciśnienia regulatora ciśnienia paliwa. Filtr paliwa był opróżniany dwukrotnie raz...
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
Witam, mam problem z moim Ducato 3.0 2009r ~450 000km. Auto przez całe swoje życie sprawowało się dobrze, wszystkie filtry i płyny były wymieniane na czas, tankowane tylko na Orlenach. Nie odczułem spadku mocy mimo takiego przebiegu. Pod koniec tamtego roku zaczął sporadycznie występować błąd P0091. Auto wchodziło w tryb awaryjny. Jeździłem tak około...
2,5 - 3 bara . Pompa paliwa lub i ; filtr paliwa , regulator ciśnienia paliwa.
Czy zasilane są elektrycznie wszystkie wtryskiwacze ? Czy paliwo dochodzi do odpowiednich punktów pod odpowiednim ciśnieniem ? Sprawdzić to na podstawie poniższego schematu (układ wtryskowy DELPHI 3-ciej generacji). http://obrazki.elektroda.pl/3916235700_1... Jak widać, w obwodzie paliwowym panują aż 4 ciśnienia. Zakłócenie choćby jednego...
Koledzy mam nowy pomysł co jest przyczyną. W fabii mam filtr paliwa z regulatorem ciśnienia paliwa,141 tyś. od nowości nie wymieniany. Jeżeli regulator jest walnięty i np: - paliwo zamiast płynąć na wtryski to wraca do zbiornika paliwa i ciśnienie na wtryskach jest za niskie np. 1 bar - lambda wykrywa ubogą mieszankę i wydłuża czasy wtrysków do 4,12ms...
Witam ja mam podobny problem w mojej zafirce problem się pojawił jak było paliwka na 50 km i walcze z nim do dnia dzisiejszego autko gaśnie i wyrzuca błąd w obwodzie paliwa kod błedu to ecn 00275 00256 0900A wymieniłem filtr paliwa i bez zmian. Autko u mechanika mechanior wyją bak wyczyścił przewody wszystko czyste jak nowe wymienił listwę wtryskową...
Witam, problem wygląda następująco: auto podczas normalnej jazdy szarpnęło raz, potem było kilka mniejszych szarpnięć (zdążyłem zrobić jeszcze ze 2 km) i zgasło. Przy próbie odpalenia silnik odpalał "od strzała" ale po sekundzie gasł. Podpompowałem paliwo pompką (co dziwne było słychać przelewanie się paliwa) i odpalił, ale dalej szarpie - najbardziej...
Wutam. Mam problem. Samochód to suzuki grand vitara 2.0 hdi 90 km chyba właśnie od citroena bo części pasują. Odpala na plaka lub co dziwne gdy wyjmę filtr paliwa i zleci z niego paliwo po włożeniu do samochodu i kilkukrotnym napełnieniu pompką elektryczną auto odpala ze 4-5 razy, a po przejechaniu się już nie. Wymienialem regulator na pompie i czujnik...
Auto Kia ceed 1.6 crdi. Auto jak jest zimne to po odpaleniu: w miejscu dodanie gazu - wkręca się normalnie Ale jakby troszke wolno. Jak wrzucę bieg i dodaję gazu to obroty 1000obr/min i zero przyspieszenia przez dobre 20-30 sekund ,potem bardzo mozolnie zaczyna się wkręcac na obroty. Wbijam 2 bieg i to samo 20-30 sekund 1000 obrotów nieraz lekko poszarpie...
Wyjeździłeś paliwo prawie do zera, mogłeś przytrzeć pompę, to że leci paliwo z przewodu zasilającego nie znaczy że jest go odpowiednio dużo, powinno być ciśnienie około 1 bara. Pompa w baku (oryginalna daje 2.6 bara, resztę załatwia regulator na wtrysku - zbija do 1 bara a reszta trafia do baku) Inna sprawa mogło zassać syf z baku- przy pompie w koszu...
Ciśnienie paliw się mierzy. Często źle wyregulowany gaz (za szybkie przełączanie na gaz) powodowało że ECU zmieniało mapę adaptacyjną na dziwne wartości (po przełączeniu na gaz ECU próbuje skorygować dawkę paliwa ale nie może bo silnik chodzi na LPG zapisuje więc dziwne korekty i jest problem na PB przed przełączeniem na LPG ). Zrób prosty test odłącz...
Auto przejechało po uruchomieniu 200m i zgasło. Kilka razy zapalił na 2 sek i koniec. Na plaku chodzi w miarę normalnie. Paliwo chyba dochodziło do pompy wys. ciśn. bo gruszka była w miarę twarda i pompowanie nic nie zmienia. Miesiąc temu wymieniałem wtrysk bo zaczął chodzić na 3 cyl. Po wymianie było Ok. Wyjąłem filtr paliwa(nie był bardzo brudny i...
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
Witam! Mam problem z moim Golfem 4 1.4 16v. Auto po nocy, lub po kilkugodzinnym postoju odpala zawsze za drugim ostatnio nawet trzecim razem. Przekręcam kluczyk, kręcę, nic. Przekręcam kluczyk po raz drugi, auto odpala od strzała. VCDS nie pokazuje błędów. Sprawdzony czujnik temperatury i podmieniony na inny, sprawdzona wiązka od czujnika, niestety,...
Możliwe przyczyny: Zużyty filtr paliwa Uszkodzenie zaworu ciśnieniowego na listwie wtryskowej ( regulator ciśnienia ) Przecieki powietrza wlotowego Wadliwa pierwsza podgrzewana sonda lambda Nieprawidłowe spalanie Wadliwe wtryskiwacze paliwa Wycieki gazów wydechowych Nieprawidłowe ciśnienie paliwa ( padająca pompa ) Brak paliwa Wadliwy czujnik masowego...
Witam. Mam problem z odpaleniem Scenica II 1.9dci. Sytuacja wygląda tak, że chodził normalnie do następnego dnia, kiedy wyjechałem z parkingu, przejechałem 100m i stanął, potem już nie odpalił. Wcześniej przy uruchomieniu pojawiła się kontrolka od ładowania akumulatora, ale odpalił (było ok -13C) po czym po 100m zgasł. Próba uruchomienia nic nie dała....
Piszę ponieważ mam problem z moją Astrą H 1,9 CDTI 110kW. Od blisko roku mam problem z pojawiającym się błędem P0001 - za niskie ciśnienie szyny. Błąd pojawia się jak silnik jest zimny lecz okazało się ostatnio, że i to nie jest regułą. Czasami cały tydzień można jeździć i nic sie nie dzieje. Zazwyczaj ma to miejsce podczas mocniejszego przyspieszczanie...
No dobra to w koncu nie rozumiem, to Ty masz ten powrot nie drożny ?? skoro problem jest tego typu ze utrzymuje sie odpowiednie cisnienie na listwie a na podcisnienie idzie zamiast oparow paliwo to moze w celach typowo diagnostycznych zaslep podcisnienie przy regulatorze no i oczywiscie z drugiej strony przy przepustnicy....?? Jezeli chodzi o ciśneniomierz...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Witam. Jaką rolę pełni przewód podciśnienia dołączony do regulatora ciśnienia paliwa. Na rysunku jest to pozycja nr 5 (książka Bujańskiego). http://img153.imageshack.us/img153/8998/... Auto, to Lanos 1.6/16V 1998.
Pompka elektryczna od diesla na ciśnienie 0.5 bara styknie tylko zrobić przelew nie koniecznie musi być regulator ciśnienia, od pompki elektrycznej do pompy wtryskowej dajesz przewodzik 8 załóżmy tuż przed pompą wtryskową trójnik zwężke (np. przewodzik 6 daje się go założyć na trójnik 8) i do baku. Po drodze oczywiście filtr paliwa na zasilaniu, tylko...
Witam Astra G X16xel(PB/GAZ) na PB raz pali dobrze raz muszę kręcić bardzo długo, nie ma to znaczenia czy ciepły czy zimny .Pompa paliwa i filtr wymieniany kilka miesiecy temu,w rozrządzie nic nie grzebane,czujnik temperatury cieczy sprawdzony ,chek sie nie zapala błędów w sterowniku nie ma.Wydaje mi się ze regulator ciśnienia jest ok bo auto na benzynie...
Na komputerze błędów nie ma. Kiedyś był błąd cewki ale ponieważ podmiana na nową nic nie dała więc błąd wykasowali i tyle. Problem odpalania pojawia się gdy auto postoi przynajmniej 15 minut od zgaszenia. Wtedy muszę kręcić kilka razy (dwa czasami trzy) i odpala. Z początku trochę trzepie (tak jakby pracował na trzech garach) ale po jakiś 3 sekundach...
Potrzebuję pomocy z moją Laguną '95, silnik F3P 1,8 mono wtrysk Boscha, ECU Siemens. Auto ma LPG Bingo S, ale dla celów diagnostycznych całkowicie odłączyłem centralkę i zmostkowałem zasilanie wtryskiwacza - więc gaz nie powinien mieć znaczenie dla zdiagnozowania. Problem jest następujący, rano zapala za drugim razem, natomiast jak odpali, to niezależnie...
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Jeśli faktycznie coś tam puka oznacza to problemy z ciśnieniem paliwa. Zrób wykres z obu parametrów ciśnienia paliwa oczekiwania i rzeczywistego. Problemy z odpalaniem? Tu standard czyli nowy filtr paliwa, warto zajrzeć do zbiornika paliwa, szczelności przewodów paliwowych ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Oczywiście w baku diesel bez przypadku...
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
A który masz filtr paliwa? Bo tam są dwa podobne z regulatorem ciśnienia paliwa. Są identyczne a różnią się wartością na jaką regulują ciśnienie paliwa. Są 3 i 4 barowe. U ciebie raczej powinien być 4 barowy czyli filtron PP 836/4 (lub odpowiednik ,a nie PP 836/3 ,ostatnia cyfra to wartość z regulatora ). Ale to ładnie widać w korektach lambda bo są...
Mam problem z silnikiem w sprinterze 315 cdi - podczas długiego przyspieszania silnik wchodzi w tryb awaryjny i zamula -pojawia się błąd "za wysokie ciśnienie paliwa" - na KTS wyszło, że już na wolnych obrotach ciśnienie zadane to 250 Bar, a rzeczywiste ok 300Bar; wymieniłem filtr paliwa,regulator ciśnienia ten na pompie,i czujnik ciśnienia na szynie...
Filtr+ regulator ciśnienia paliwa =Wymiana i adaptacja z Dialogys lub kts 540
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Potrzebujesz konkretnego numer błędu. Z opisu wynika, że ECU wykrywa problemy z ciśnieniem paliwa. Trzeba jednak ustalić czy za niskie, czy za wysokie. Wtryskiwacze, pompa wtryskowa, filtr paliwa regulator ciśnienia paliwa. I dużo więcej możliwości, dobrze radzę, znajdź fachowców, którzy wiedzą co robią.
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Problemów może być wiele ( regulator ciśnienia paliwa , czujnik , zawieszające wtryskiwacze paliwa , zapchanie filtra lub sitka w zbiorniku itp . ) nie ma jednoznacznej odpowiedzi . Sterownik to raczej na samym końcu się obstawia ..
Układ bez powrotu (RLFS) nie jest żadną nowinką. Regulator ciśnienia w zbiorniku, filtr paliwa również. Nie wiem jak w tym francuzie ale niektórzy producenci nie przewidywali wymiany, nie było samych wkładów. W razie konieczności - kompletna pompa. Pozdrawiam.
Do sprawdzenia filtr paliwa, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Najlepiej na początek podjechać do warsztatu i sprawdzić ciśnienie na listwie wtryskowej.
Kod P0171 oznacza, że czujnik tlenu (O2) w banku 1 rozpoznał zbyt ubogą mieszankę, aby ją skorygować. Czujniki tlenu O2 mają możliwość korygowania mieszanki paliwowej o +-15%. Jeśli będzie musiał skorygować mieszankę paliwowo-powietrzną w większym stopniu, zostanie zapisany kod P0171. Następujące problemy mogą być spowodowane przez kod P0171: Nieszczelność...
ciśnienie filtr paliwo regulator ciśnienie ciśnienie paliwo filtr paliwo ciśnienie
odpowietrznik pompy kompresora dziura ekran webasto zasilanie
ebl21 wzmacniacz liczników przedpłatowy
Przekaźniki 433 w Skoda Octavia II 1.6 MPI 2004 Bezpiecznik regulacji świateł Skoda Octavia 2004