Witaj. Na początku sprawdziłbym, czy nie jest zapchany filtr pompy spustowej. Pozdrawiam
Witam! E-03 -Częściowo zapchany filtr pompy. -Częściowo zapchany wąż odpływowy. E-07 -Wyciek wody z wanny lub węża. -Uszkodzony czujnik.
Proszę dodać zdjęcie panelu sterowania gdy występuje błąd. Możemy podpowiedzieć wtedy co się dzieje, ale tak jak napisał kolega (at)alekt77 trzeba wezwać serwis gwarancyjny chyba, że błąd wskaże na zapchany filtr pompy odpływowej. Z racji, że nie ma wyświetlacza bez zdjęcia panelu gdy migają diody nie jesteśmy w stanie pomóc.
Mam ten sam problem, i dowiedziałem się, że żeby dokonać resetu to należy wcisnąć przycisk "Start/Pause" na kilka sekund i powinien na wyświetlaczu wyskoczyć "end" lub "0:01" następnie pralka powinna odpompować wodę i otworzyć drzwi. Po wykonaniu tej czynności niestety nic się nie wydarzyło. Doczytałem jeszcze że może być zapchany filtr pompy odprowadzającej...
Witam ponownie wszystkich forumowiczów. Dziś mam problem z pralką Mastercook PTE-1036. Od pewnego czasu zaczęła się żonie w trakcie/po praniu dziać dziwna przypadłość. Pralka pierze, płucze i wiruje (choć żona twierdzi, że wiruje jakoś spokojniej niż wcześniej) zapala się światełko "koniec" i po około sekundzie zaczyna migać środkowa lampka "płukanie,...
ja bym sie przyglądnąl przepływie i czy zadana temepreturę osiaga. Może byc zapchany filtr, jak stara pompa to wyschnięty kondensator, albo w ostatecznośći przymknięte siłowniki na podłgówce.
warunkiem aby pralka wirowała jest wcześniejsze wypuszczenie wody czyli jeśli nie wypuszcza to nie wiruje a powodem nie wypuszczania może być zapchany filtr zablokowana pompa uszkodzona pompa nieczystości (np.skarpeta) w wężu zbiornik filtr
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/
Sam sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie. A jakie ciśnienie masz przed filtrem paliwa? (może zapchany filtr?) Jak pompa chodzi i nie ma ciśnienia to jest do wymiany. Co do komunikatu to oznacza on ,że jest włączone ograniczenie prędkości. Powodzenia.
S.1 do S.4 to normalne stany pracy wykonywane podczas zapalania palnika na CO. Cały proces przebiega ok. Jedynie za szybko osiąga temperaturę i się wyłącza przy 90°C. To oznacza że jest bardzo mały przepływ wody: zamknięte zawory lub zapchany filtr lub pompa ma bardzo małą wydajność. Może też być że woda w kotle przelatuje by-pasem.
Zablokowana ciałem obcym lub zużyta pompa odpływowa, niedrożny układ odpływu począwszy od węża łączącego zbiornik z pompą a kończąc na wężu odpływowym. Filtr pompy sprawdziłeś czy nie zapchany, turbinka pompy nie zablokowana?
Pompa wg mnie za mała , z mały przepływ. Mogą być również zapchane filtry , po takim czasie mają prawo być , pewnie przed pompą masz skośny.
Odkręcasz zaślepkę z przodu wirnika i śrubokrętem obracasz żeby pompa ruszyła. I jak się obraca to musi dawać obieg chyba że łopatki oberwane albo filtr masz zapchany przed pompą jeśli założony.
Filtr jest na wlocie pompy myjącej. Na wylocie do kanalizacji jest bardzo gruby filtr, tylko po to żeby nie zapchać pompy spustowej.
Albo zapchany filtr pompy, albo pompa do wymiany.
Witam. Opcje są następujące, zapowietrzony układ, zawieszony zawór zwrotny, zapchany filtr, uszkodzona pompa.
Jak pracuje pompa to coś zapchane filtr,wąż zbiornik-filtr Jeśli nie pracuje tylko cicho bzyczy to zablokowana lub uszkodzona pompa(pompa magnetyczna do wymiany silnik pompy jesli uszkodzona)
Witam Przyczyną problemów był zapchany filtr siatkowy przed pompą DZ (był czyszczony przed zalaniem glikolu) ,ograniczyłem też przegrzanie i wszystko jak na razie śmiga.
Witam. Jako pierwsza czynność która polecam wykonać to czyszczenie filtra powrotu instalacji grzewczej który zapewne znajduje się pod kotłem. Jeśli ma miejsce sytuacja w której podczas pełnego przepływu pracy parteru mamy kompletny zanik przepływów na piętrze może to oznacza brak obiegu w instalacji (częściowo zapchany filtr) , nieodpowiednią regulacja...
do sprawdzenia zapchany filtr pompy lub zepsuta pompa
Witam. Błąd E 014 to"Brak grzania wody-uszkodzona NTC, grzałka i / lub wiązka". A błąd E 03 to " Niewykonane w wymaganym czasie wypompowanie wody. Zapchany filtr, pompa, rura odprowadzenia, kanalizacja i / lub wiązka.
Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.
Jedyne co przychodzi mi do głowy to uszkodzona pompa, ewentualnie jeszcze zapchany filtr przed pompą jeśli jest albo używasz niewłaściwego oleju.
zapchany filtr, uszkodzona pompa...
Częstym powodem jest zepsuty, niesprawny, czujnik ciśnienia powietrza atmosferycznego. Mogą być inne powody, jak: zapchany filtr paliwa, pompa paliwa, czy wtryskiwacze. Wskazana dobra diagnostyka, bo przyczyna nie musi być jedna!
Witam zapchany był filtr siatkowy przed pompa jak wyczyściłem tak na razie jest wszystko ok.
Za wczesny wtrysk paliwa, może być jeszcze zapchany filtr powietrza lub jego osprzęt. Po prostu przekręć pompę aż zacznie kopcić na biało, potem ją ustaw po środku i wszystko.
Masz zapchany filtr, bądź pompa nie działa dobrze. Sprawdź czy nic nie zostało w filtrze - nam kiedyś wpadła śrubka- jakim cudem to nie wiem! Natomiast błąd F02 i migające lampki STOP /PRANIE właśnie sygnalizuje filtr.
Ten element występuje w większości motocykli Suzuki i to się nie psuje, sam posiadam GSXR-a i V-stroma. Problemu trzeba szukać w innym miejscu. Osobiście podejrzewam problemy z pompą paliwa, np zapchany filtr na pompie w zbiorniku.
Witam, Miałem ten sam error E11 na pompie Wilo. Problemem był zapchany filtr przed pompą. Na ustawionym niewielkim przepływie error sie nie pojawiał.
Witam.Może jest za mało oleju, bądź uszkodzona pompa lub rozdzielacz, lub zapchany filtr lub smok pompy.
Może pompa nie zassać paliwa gdy będzie zapchany filtr przed pompą. Pozdrawiam.
Powód: Zapchany filtr paliwa Nie trzymające gumki pompowtryskiwaczy(lub złe ustawienie) Pompa próżniowa/paliwowa która sobie nie radzi.
Zanim weźmiesz się za wymianę pompy - sprawdź filtr przed nią - to że słabo tłoczy może być wynikiem zapchania. Filtr czysty.
Wygląda na problemy z ciśnieniem paliwa. Zapchany filtr, uszkodzona pompa/ wtryski.
Przyczyn może być tyle że zaraz zrobi się z tego wyliczanka: zapchany wydech, zapchane filtry, niewydajność pompy paliwa, świece, przewody wn itd. Podaj więcej szczegółów będzie łatwiej pomóc.
Silnik jak kręcisz to ma normalny odgłos czy lata szybko jak wiertarka? Jak normalnie kręci zrób test na plaka jak zaskoczy to świece dobre i coś z układem paliwa wtryski, pompa, brak benzyny w baku, zapchany filtr paliwa.
A myślałeś nad innym rozwiązaniem. Po co liczyć ilość włączeń pompy w ciągu godziny? Problem polega na zapchanym filtrze wody (tym pierwszym). Nie lepiej zrobić czujnik zapchania filtru, który odłączy pompę (aż do ponownego jej ręcznego włączenia) i da sygnał o zapchaniu?
Nie znam się aż tak na samochodach, ale w moich przypadkach była to wina; - zapchany filtr paliwa - zapchany filtr siateczkowy przy pompie paliwa Był to przypadek przy dislu jak i przy benzynie. Pozdrawiam
pompa okazala sie dobra,uszkodzony byl lacznik gumowy na pompie oraz zapchany filtr na pompie wszystko oczywiscie w baku,szkoda ze nie mozna dostac sie do pompy nie zdejmujac baku,dziekuje za podpowiedzi.
Jeśli problem z wodą to zapchany filtr lub wąż pomiędzy zbiornikiem a filtrem,lub uszkodzona pompa(dokładniej silnik pompy) Najlepiej wąż spustowy powiesić na wannie i włączyć na płukanie zobaczysz czy wypuszcza wodę czy nie ,jeśli wypuszcza wolno to zapchane. Tak samo proszę nie bagatelizować głośnej pracy na wirowaniu jak zatrze się łożysko po stronie...
Pisałeś że widzisz powietrze w przewodach podczas pracy silnika , a więc nie jest to wina pompy tylko reszty układu zasilania . Musisz sprawdzić każde zlącze , każdą opaskę przewodów zasilających . wygląd o niczym nie świadczy . Czasami wszystko wygląda ok , a przy ruszeniu ręka za przewód pojawia się powietrze . wymieniłes filterek wstępnego oczyszczania...
Sprawdź czy dochodzi paliwo. Może nie ma paliwa. Albo jest go za mało. A może filtr zapchany.
Z tego co udało mi się wyczytać w internecie to może być zapchany filtr paliwa lub coś z pompą paliwową.
Witam! Problem rozwiązany - tak jak Panowie powyżej sugerowali był problem z ciśnieniem paliwa podawanego przez pompę w zbiorniku paliwa. Był totalnie zapchany filtr siatkowy pod pompą. Siateczka wyczyszczona i wszystko jest ok. Dziękuje i pozdrawiam !
Umknęła mi ta studnia abisyńska (jest w pierwszym poście). No to jest kłopot. Jest to studnia wiercona i filtr zapchany. Może pomogłoby przepłukanie odwrotne studni (pompa bierze wodę z wodociągu i pompuje do studni)? Nie zaszkodzi spróbować, może zwiększy to wydajność? Widać, że złączki są wilgotne. Czy na pewno wszystko jest szczelne, pompa może zasysać...
Podpytaj sąsiadów czy też mają takie problemy. Podejrzewam, że jest jakiś problem w układzie cyrkulacji ciepłej wody. W piwnicy jest wymiennikownia, a tam podgrzewana jest ciepła woda. W pionie poprowadzone są 2 rury z ciepłą wodą, które się łączą na najwyższej kondygnacji. Tymi rurami krąży sobie woda ciepła, aby każdy z lokatorów miał ciepłą wodę...
zapchany filtr lub uszkodżona pompa
Albo zawór przełączający nie do końca przełącza się na CO i część wody kierowana jest na wymiennik płytowy i wraca do pompy. Albo przepuszcza bypassem = albo bypass uszkodzony albo przepływ w instalacji CO ograniczony np. zapchanym filtrem lub zamkniętymi zaworami. Zrób zdjęcie zaworu przełączającego.
Jak ostatnio czyściłeś filtr pompy (z pominięciem zapchanego wężyka do spustu resztek wody), to w następnym tygodniu pralka cudownie odżyje (wyschnie denko) :D . Pozdro. PS. To jest jedyna możliwość tego błędu, może jeszcze przetarty wąż wylewowy (wewnątrz, na dole), fartuch... i to wszystko. PS2. Mogą być inne, nietypowe wycieki...
Przyczyna może być banalnie prosta - zapchana głowica (dysza), zakamieniona wężownica, skręcony zawór na pompie. Zapchany filtr poboru ( mogą być dwa). Odkręć przewód i uruchom, wtedy będziesz widział gdzie przyczyna.
Lokalizacja przekaźnika -skrzynka bezpieczników tylko i wyłącznie Z zapchanym filtrem by pompa raczej starowała Jak przystało na poloneza tam jest trochę tych przekaźników ale jest na bank bo byłem i sprawdzałem u kolegi W ''+'' tez był w skrzynce bezpieczników
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
W dieslach tak się zdarza, gdy jest syf w układzie paliwowym albo stary i zapchany filtr paliwa. Albo pompa już się kończy i nie umie utrzymać ciśnienia w układzie.
Cześć, Podczas prania pojawił się dziś błąd E20, czyli zapchany filtr/pompa. Lekko przechyliłem pralkę, powoli pranie się skończyło. Powoli, bo przez dłuższą chwilę przewidywany czas do zakończenia prania nie zmniejszał się. Po głośnej pracy pompy słychać było, że jest spory opór. Po zakończonym praniu zastosowałem się do instrukcji (zał.). W trakcie...
E:24 Zablokowana pompa spustowa, zapchany odpływ, brak zaślepki pompy pod filtrami lub zapchany odpływ pod zlewem.
Wychodzi z tego problem z przepływem wody. Zapchany przez kamień, uszkodzona pompa, albo nieoryginalny filtr wody powoduje problem.
Bez wypompowania wody nie będzie wirowania.Jeśli węże do pompy ewentualnie filtr nie zapchany,to pompa do wymiany.Możesz sprawdzić podpinając pompę na krótko,gdy masz w bębnie pranie.Najpierw jednak wyczyść dokładnie układ ciśnieniowy-było o tym mówione mnóstwo razy(wystarczy użyć przycisku szukaj)
A słychać pompę (buczenie )jeśli tak to zablokowana pompa ,zapchany filtr,skarpetka w wężu zbiornik filtr , uszkodzona pompa
Zapchany filtr paliwa,słaba pompa ,ogólnie problemy z dostarczaniem paliwa. Potrzebna diagnoza. Jak nie wiesz co jak, to na początek uszczelnij to co tam niby jest popsute i wymień filtr paliwa.
Witam, dzisiaj odkręciłem filtr. Był na prawdę baaaardzo mocno zanieczyszczony, wypucowałem go szczoteczką do zębów i sprężarką, pokrywę również wyczyściłem elegansio i złożyłem. Efekt tego taki, że talerzówkę od c360 z dodatkowym 50 kg obciążnikiem na końcu podnosi bez zająknięcia, płynnie, nie wyje, szybko podnosi do samej góry. Jednak to na zimnym...
Dławienie się na benzynie może oznaczać zapchany filtr paliwa i/lub umierającą pompę paliwa. Szybciej bym obstawiał filtr. Również może być nieszczelny zawór na butli bądź na parowniku. Jak chcesz sprawdzić to zakręć butlę i zobacz efekty. Odnośnie gazu, warto byłoby filtry w nim zmienić, i zobaczyć jak będzie się zachowywał. Problemem mogą być również...
no pewnie że na benzynie dlatego zrób jak pisałem z akumulatorem a juz bedziesz wiedział czy to wina komputera samochodu czy samego zasilania benzyną- np zapchany filtr, małe ciśnienie pompy, zapchany wtryskiwacz
A może kolego zapchany masz filtr przed pompą obiegową ? Sprawdź czy zmniejszenie obrotow pompy poprawi sytuację, jeśli tak to wielce prawdopodobne, że to filtr na co.
Musisz sprawdzić czy do pompy wtryskowej dochodzi paliwo, mógł też zapchać się filtr pod króćcem zasilającym pompę, lub tez uszkodzona jest pompa przetłaczająca. Ale tez możliwe ze opuściłeś obroty na dźwigni służącej do gaszenia. Zamieść zdjęcie pompy wtryskowej.
W tych pralkach są stosowane pompy magnetyczne brak wentylatora jeśli jest filtr to go wyjmij i sprawdź czy nie jest zapchany za filtrm jest turbina pompy sprawdź czy nie jest zablokowana Jeśli nie to włącz pralkę na wirowanie zobaczysz czy turbina się kręci jeśli nie a prąd dochodzi do pompy uszkodzony jest silnik pompy Wymienia się silnik pomy Jeśli...
Prawdopodobnie wina leży w zapchanym brudami filtrze pompy. Na którym boku można położyc pralkę aby móc się dostac od spodu do środka pralki? A po co ją kłaść, skoro filtr jest na wierzchu; na dole, po prawej stronie.
gdy wleje wode do pralki to bezpośrednio jest w filtrze I tak ma być. wąż nie jest w żaden sposób zapchany Jeśli to pewne to uszkodzona pompa spustowa.
Najgorszy błąd pod Słońcem. Sprawdź czy wypompowuje całą wodę wciągu 2 minut (zapchany odpływ, uszkodzona/zablokowana pompa i filtr, "kretyński" syfon z kulką na wlocie do kanalizacji) oraz sprawdź, czy silnik i grzałka nie mają przebicia na masę. Potem lektura: http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,e35-... . A potem kalibarcja hydrostatu...
Wamatorskich warunkach nie do zrobienia, najpewniej na lampę stroboskopową.Przedtem należy sprawdzić wtryskiwacze. Silnik będzie się też mulił jeżeli filtr paliwa zapchany.
polar p565-a diana 65 taki stary automat nie znam się na pralkach to nie wiem o jakie dane chodzi Na chłopski rozum wirowanie i wylewanie wody się nie warunkują, ale w tym przypadku tak jest. Może ma to zwiazek, że to jeden program podczas którego: wiruje, płuka i wylewa wode. Dziwi to, że czasem jest dobrze?! Pompa? Podczas prania wodę wymienia, więc...
O widzisz, a już miałem wywalać do kosza za lenistwo. Tak to ten zaworek i brakuje gumowego wężyka. Niestety to nie ma wpływu na dolegliwości które opisujesz. Chyba że filtr węglowy się już całkiem zapchał i pompa paliwowa nie daje rady przez niskie ciśnienie w zbiorniku. Sprawdzić można po prostu nie zakręcając korka wlewu paliwa.
Może zapchany filtr przed pompką ? Sprawdzony ?!
A pompa dostaje zasilanie ? Może być filtr zapchany , zablokowana lub zepsuta pompa
ten błąd to problem z wylewaniem wody uszkodzona pompa lub zablokowana , zapchany filtr
moze masz zapchana pompę wymień filtry
jeżeli nie przechodzi do wylewania wody to moze zapchany jest filtr lub pompa
Witam. Powodów może być wiele. Kiedy był ostatni przegląd kotła?. Objawy wskazują na : puste naczynie przeponowe, szfankującą pompę obiegową, zapchany filtr na c.o. , zakamieniony wymiennik główny. Powodów może być wiele ale na początek to bym od konkretnego przeglądu technicznego zaczął. Pozdrawiam.
Koniecznie daj filtr przed pompą i zawory bo filtr w instalacji otwartej na pewno po czasie się zapcha. Filtr najlepiej o rozmiar większy żeby nie dławił przepływu i w pozycji poziomej żeby zanieczyszczenia nie spływały z powrotem do rury. http://obrazki.elektroda.pl/3881637300_1...
Witam. Problemów może być wiele. Zapchany filtr osadnikowy, pompa obiegowa siadła, może być no też wina uszkodzonego czujnika NTC. Ciśnienie w kotle to trochę za wysokie, kiedy był ostatni przegląd urządzenia? Nie znam dobrze kotłów Brotje ale objawy wskazują mi na tego typu usterki. Pozdrawiam.
Trochę jednak ma, w pompie olej lubi być rozwadniany olejem napędowym, a jak się robi rzadszy olej to i byle słabszą uszczelką wydostaje się na zewnątrz, a tam ciepły nadmuch z cylindrów, część odparuje a sadza zostaje. To że czasem chodzi na jeden cylinder to jest przyczyna niewystarczającej ilości paliwa dostarczanej do pompy, przyczyn może być wiele,...
zapchany filtr paliwa, ewentualnie pompa daje za małe ciśnienie ,powinna dawać około 5.5 bara na wolnych obrotach
Nie zmieniaj pompy bo nie potrzeba, takie pompy doskonale dają sobie radę w typowych instalacjach jak Twoja. Przyczyn chłodnego grzejnika może być kilka, za mały przepływ czyli średnica rury, regulacja zaworów grzejników, zapchany filtr przy pompie, wreszcie duże wychładzanie grzejnika. A jeszcze pytanie, piszesz że grzeje do połowy, tylko jakiej połowy?...
Zapchany filtr paliwa- el. Pompa paliwa nie podaje ciśnienia , pompa tandem nie daje odp ciśnienia lub pompowtryski do wymiany - warto sprawdzić najpierw bipy i historię auta - czy było coś modzone ...
ciśnienie paliwa powinno utrzymywać się w granicach 3 barów , zaworka zwrotnego nie ma na 100% pompa po włączeniu zapłonu wyruwnuje ciśnienie co słychać po przekręceniu kluczyka , jeśli następuje spadek ciśnienia to tak jak napisał kolega "robokop" nieszczelny układ zapchany filtr lub pompa już ma dość
Identyczny temat był kilka dni temu. Ciao II ma wymiennik bitermiczny, pompa pracuje tylko w obiegu co. Nagrzewnica tradycyjnie zgnita, bolączka Kompaktów, Super Kompaktów, Ciao. Chyba z kartonu je robili. Nowe wytrzymywały 3-4 lata. W tym samym okresie kilkunastu lat, wymieniałem nagrzewnice w 2 albo 3 Vaillantach. W Berettach można było kupować wagonami....
F. 23 oznacza: Brak wody, zbyt duża różnica między zasilaniem i powrotem. Możliwe usterki to: Zapowietrzony kocioł (zakręcony lub niesprawny odpowietrznik na pompie), uszkodzona pompa, zapchany filtr na powrocie z instalacji i wiele innych.
Sprawdziłeś filtr przy pompce obiegowej? Ostatnio po modernizacji instalacji miałem dokładnie taki sam przypadek - powód okazał się banalny - zapchany filtr siatkowy przy pompie obiegowej.
Wąż, pompa i filtr nie są zapchane. Jak sprawdzać pompę dalej? Czy można ją podłączyć pod 220V?
paliwa brak To jeśli paliwa brak to trzeba tego paliwka zatankować :-) wyrzucilo błąd p 1604 Błąd ten oznacza niskie ciśnienie zasilania silnik w paliwo a dokładniej mówiąc problem z paliwem (zapchany filtr, zużyta pompa, brak zasilania pompy itp.) Czy silnik nie dymi na niebiesko? Nie bierze oleju?
Trzeba go zdjagnozować,przyczyn moze być wiele, Przebicia w układzie zapłonowym,zapchany filtr paliwa,uszkodzona pompa paliwa...
Błąd d4 to gwałtowny przyrost temperatury, najczęściej zamknięty zawór albo zapchany filtr. Blokada pompy raczej odpada bo wówczas wywoła to błąd E9. W kotłach ZSC...3C przycisk eco-com prawdopodobnie nieaktywny, instrukcja obsługi jedynie podaje opis do wersji ZWC...3C. Próbowałem wywołać funkcję eco w ZSC24-3MFK ale bez rezultatu. W twoim przypadku...
Z twojego opisu wnioskuje ze masz za małą moc kominka w porównaniu do odbioru ciepła przez odbiorniki lub za krótko w nim palisz , bo jak by cos było nie tak z kominkiem np. zapchany filtr zablokowana pompa to by ci gotował wodę . Sprawdź czy wymiennik masz podłączony przeciwprądowo czyli wejście na przeciw wyjścia pozdrawiam
Szukaj pod hasłem różnicowy wyłącznik ciśnieniowy, dalej przekaźnik z potrzymaniem wyzwalający alarm czy blokujący stycznik silnika pompy i ręczny przycisk resetu. Musisz ustalić przy jakim Δp filtr uznajesz za zapchany.
Zapchany filtr lub zablokowana pompa lub uszkodzona pompa Jeśli wąż spustowy opuścisz nisko i wylewa się woda to nie jest zapchane,jeśli woda nie wylewa się to sprawdź filtr jeśli jest czysty to wąż zbiornik-filtr jest wąski i skarpetka potrafi zapchać,no i jeszcze wąż spustowy Jeśli wszystko jest czyste to sprawdź pompę czy coś nie wpadło jeśli nie...
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Nie. Pompa po prostu może nie mieć odpowiedniej wydajności i tyle. O zapchanym filtrze nie wspomnę. Powinieneś zapiąć manometr i patrzeć co pokazuje. Je sli ciśnienie spada dużo poniżej 3atm. to jeździć nie będzie.
Jeżeli iskra jest, to mogą być dwie przyczyny (główne): 1. nie podaje paliwa 2. źle ustawiony zapłon ad.1. - padła pompa, zapchany filtr paliwa, padł przekaźnik pompy, padł wtryskiwacz, padł moduł sterujący (jeżeli jest), itd...... ad.2. - w zależności od zastosowanego rozwiązania problemów może być dziesiątki Na początek proponuje wymienić filtr paliwa
Moze byc uszkodzony map sensor albo moze byc zapchany filtr powietrza badz pompa paliwa juz konczy swoj zywot
Zapchany filtr paliwa lub uszkodzona pompa paliwa.
filtr zapchany zapchany filtr lodówka zapchany filtr
zasilacz impulsowy startuje tranzystor a1266 dioda selenowa
michelin crossclimate zmywarka electrolux esl65070r reset
Backing Up Firmware on BL602 Tuya Devices Podłączenie grzałki elektrycznej w trójkąt - zasady i wymagania