Tu chyba nie ma filtra tylko opary trafiają do dolotu. Zawór sprawdziłeś czy się otwiera i jest przepływ po podaniu napięcia?
Identyfikacja elementów: 2. Do zaworu i filtra węglowego odsysania oparów z baku. 3. Do kapilary odsysania oleju z odmy. 4. Do odmy. 5. Zakończenie osi przepustnicy + jej sprężyna powrotna. 6. Wtyczka grzejnika przepustnicy. 7. Wtyczka czujnika temperatury powietrza.
Witam kolego mechanior lewe powietrze szczególnie z nieszczelnego filtra oparów może wyczyniać takie cuda . Pozostaje odczyt błędów i obserwacja pracy sondy.szczególnie że osobiście spotkałem się z takim przypadkiem klijent wymienił wcześniej sondę,silniczek ,potencjometr .Uszkodzony był przewód do filtra oparów .Pozdrawiam ,
Nie mówiłem żeby wywalić,tylko założyć nowy.Od filtra opary(mgła)oleju idzie do turbiny,więc czemu nie może wyciągać?
To dlaczego z filtra idą opary paliwa poprzez elektrozawór do kolektora ssącego?
Jeśli chodzi o zapach paliwa w kabinie to z tego co wyczytałem na forach pojawia się on często gdy zbiornik wypełniony jest w małym stopniu i żle działa zaworek ciśnieniowy od filtra oparów, znajduje się on pod prawym błotnikiem przód. Znalazłem też radę mówiącą że wystarczy w korku paliwa , wewnętrzny korpus , zrobic milimetrowy otworek i to pomaga.
Poszukaj przy filtrze oparów.
To jest sztuczny podział. Raczej podziel je na z filtrem i bez filtra. Z filtrem musisz trzymać blisko, ale masz znacznie mniej oparów w pomieszczeniu, bo większość substancji z dymu zostaje na filtrze ( który co jakiś czas trzeba wymieniać). Bez filtru możesz stawiać dalej, ale one nie robią nic innego jak tylko rozdmuchują dym po całym pomieszczeniu....
Witam, od początku - kupiłem Merive z uszkodzonym silnikiem, podczas diagnostyki - pomiaru ciśnienia sprężania przy kręceniu rozrusznikiem zauważyłem spory wyciek paliwa z pod prawego przedniego nadkola - konkretnie z pochłaniacza oparów - filtra węglowego . Co może być przyczyną takiego zachowania? . Może naprowadzi na powód takiego zachowania usterka...
Przyznam sie szczerze,ze malo mam pojęcia,przez sytuację jaką mam tj. Brak wolnych mechaników w okolicach,probuje sie uczyć na własnych błędach i przy tym chcialem liczyć na waszą pomoc.. ale trafiam na bezczelnego i aroganckiego "Kolesia" który ma ogromną wiedzę,ale zamiast sie nią podzielic w ramach pomocy,to pisze na odpier.. sie. Nie musisz mi niczego...
Jeżeli jest to monowtrysk to z tyłu za wtryskiwaczem jest gumowy przewód grubości palca którym doprowadzane są do silnika opary paliwa z filtra oparów paliwa. Ten przewód jest mocno zagięty do dołu (prawie 90 stopni) bo jest tam bardzo ciasno i właśnie na tym zagięciu guma po paru latach pęka. Jeżeli jest to inny typ silnik to trzeba sprawdzić bardzo...
(at)goldwinger - dziękuję za poświęcony czas Napięcie 12V pojawia się po przekręceniu kluczyka zgodnie ze schematem miedzy nóżką a minusem akumulatora. Między dwoma stykami złączki jest jakieś szczątkowe. Widocznie komputer w momencie załączania zaworu zwiera masę przez tranzystor. Pozostaje sprawdzenie czy rzeczywiście to robi, ale to już jutro podczas...
Sprawdź drożność filtra oczyszczania oparów paliwa w nadkolu , dwa razy miałem zapchane i efekt będzie taki sam , po za tym zbiornik paliwa pewnie już zapadnięty i z tąd problem ze wskaźnikiem paliwa .
Może i półśrodek, jednak na pewno lepszy niż nadmuch. W wypadku filtra część zanieczyszczeń (opary kalafonii, itp) zostanie na filtrze (oczywiście o ile to jest filtr, a nie atrapa), w wypadku nadmuchu nic nie zostanie usunięte z powietrza.
Masz wyciek benzyny gdzieś pod maską silnika, może to być prawie nie zauważalny wyciek , a po włączeniu wentylatora wciaga ci do środka opary beznyny. Jesli nie masz filtra przeciwpyłowego kabiny to już całkiem bedzie troliło w środku. Znajdż miejsce wycieku bo gorący kolektor wydechowy czeka :D
przenosić odmę jest sens jeśli silnik ma już duże przedmuchy (zużycie cylindrów objawiające się spalaniem oleju przez silnik) obrotomierz w zasadzie dowolny dla silnika 4 cyl (najprościej wymienić licznik bo po prostu drugi tylko podłączasz) może być od poloneza czy fiata 125 zielony kabelek to ten który wychodzi z pinu nr 1 modułu zapłonu przepływomierz...
Byłem dziś w markecie budowlanym i zapomniałem zapytać się o filtr węglowy - skleroza nie boli. :D Mam wentylator 120 mm, który w lecie "chłodził" trzeba będzie przerobić aby odciągał opary przy lutowaniu. Najgorzej jak dym dostanie się do oczu lub lutowanie kwasem. Co do wykonania nie każdy jest estetę i bardziej liczy się funkcja użytkowa aniżeli...
Jak pisał Manta, brak odpowietrzenia. W poprzednim wozie miałem to samo. Syk zasysanego (a nie wypychanego) powietrza przy odkręcaniu korka baku wyjeżdżonego do dna w krótkim czasie. Silnik miał pewne objawy niestabilnej pracy. Teraz mam inną furę i nic nie syczy, niezależnie od czasu wyżłopania wachy. Co do ostatniego postu, obie to Renówki, ale żadnego...
Pochłaniacz oparów. Nie powinien.
Układ pochłaniania oparów paliwa jest zamknięty. Filtr połączony jest ze zbiornikiem paliwa i wyrównuje w nim ciśnienie. Opary zasysane są z filtra do kolektora ssącego poprzez elektrozawór i spalane. Jak czujesz zapach paliwa na zewnątrz samochodu to pewnie gdzieś jest nieszczelność. Być może nie otwiera się zawór i nie następuje odsysanie pochłoniętych...
To nie jest filtr paliwa, to pochłaniacz oparów paliwa. Filtr paliwa w rym aucie jest integralną częścią obudowy pompy paliwa i mieści się w zbiorniku
Spojrzeć pod osłonę nie można? Często spotykanie są od odpływu z podszybia, do spuszczania wody z filtra (diesel), z akumulatora (opary).
Wymieniłem Zbiornik wegla filtr oparów paliwa z węglem aktywnym wymieniłem zawór odpowietrzania baku i po przejechaniu około 40 km znów błąd P0441 wymieniłem filtr i zbiornik wężyki dwa od filtra
Odma, to jest coś w rodzaju filtra oleju mający za zadanie wyłapywać drobiny oleju z oparów. Widziałem odmy wypełnione filcem, niektóre wyglądaja ja zwykły filtr tylko otoczone coś jakby pergaminem, w niektórych autach starszych była gęsta siateczka. Jak to ustrojstwo nie działa prawidłowo, trochę przytkana i nie ma swobodnego przepływu oparów to turbina...
Mozna jakos sprawdzic czy ma odpowiednia jesli nie to jakas regulacja. Sprawdzić to jedynie można ciśnienie sprężania. A co z zaworem odmy? Tam raczej nie ma czegoś takiego, skrzynia korbowa jest połączona z obudową filtra i wszystkie opary oleju i inne "śmieci" ze skrzyni korbowej kierowane są do filtra powietrza i poprzez gażnik z powrotem do cylindra,...
Miałem podobnie w VECTRZE ,zbierały sie opary gazu .Zmiana filtra powietrza na stożkowy pomogła.
tak poniewaz silnik zasysal bedzie fałszywe powietrze a skąd to fałszywe powietrze jeśli można wiedzieć ? silnik zasysa powietrze z filtra powietrza a z odmy opary + mgiełkę olejową; czy nieszczelność objawia się wyciekami oleju przy zaworze regulacyjnym odpowietrzenia skrzyni korbowej (tego czarnego dysku na pokrywie zaworów) ?
potwierdzam sugestiesguziora jeśli jest to mieszkanie w bloku ni mozna podłączać rury do wetylacji właśnie dostałem nakaz zdemontowania takowej.a oprócz filtra węglowego stosuje się zwykła fizelina która zatrzymuje opary a filtr węglowy łapie zapach
Przemo, nikt na forum (również i Ty), nie ma monopolu na 100% pewność w rozwiązaniu usterki. Autor tematu wspomniał, że sprawdzał przewody paliwowe - fakt, ale nie wspominał, że sprawdzał przewód odprowadzający opary paliwa z baku (a właściwie z rury wlewu paliwa) do filtra węglowego i dalej do kolektora poprzez zawór EVAP. Przewody paliwowe a przewód...
Wracając jeszcze do przepływu powietrza, otóż wymuszony w powyżej opisany sposób, powoduje że opary są odganiane od lutującego co uważam za spory plus. Myślałeś nad dodaniem na wyjściu wentylatora filtra węglowego, który pochłaniałby te opary, żeby nie unosiły się w powietrzu? Możliwe, że byłby wtedy potrzebny wentylator o większej mocy.
Przymierzam się do zrobienia rozlutownicy z pompką od zamka z Golfa. Nie zapo0mnij tylko o dobrym filtrze dodatkowym - już na przewodzie przed pompką. Mimo filtra w samej kolbie część cyny , a przede wszystkim oparów topnika, dostaje się dalej i może uszkodzić pompę.
Czyli co zmienić hobby, bo jest niebezpieczne? Nie lutuję codziennie. Dla hobbysty nie jest to niebezpieczne. Ja lutowałem po 1 - 2 godziny dziennie przez 5 lat z dluższymi przerwami i wdychałem te opary ale okno miałem zawsze otwarte. Teraz jak tak sobie polutuje z godzinę bez wyciagu i nie wyjde na swieże powietrze to dostaje krótkotrwałe zaniki...
Ale zwróć uwagę, że ten co proponujesz jest głośniejszy 65 dB (mój który zastosowałem 44 dB). Ale 44dB to wcale nie jest mało, to dość głośno już, więc myślę że gra nie jest warta świeczki, jeśli ma to być efektywniejsze by przepłacać. Pozatym istnieje również możliwość regulacji mocy więc zastosowanie zbyt drogiego odciągu jest bez sensu, wystarczyłoby...
Nie tyle filtr węglowy a jeśli już to jest w nim zawór jednokierunkowy który powinien pozwolić na wlot oparów a zabronić na wylot. Prędzej obadaj wielozawór przy wlewie do zbiornika ten który opary kieruje do filtra węglowego Diagnoza o złym przewietrzaniu ... a pompa paliwa jest sprawna? Jej wydatek itp.
A jak i kiedy odbywa się wypalanie oparów paliwa? Na filtrze jest elektrozawór. Pewnie otwiera go ECU a układ wtedy zasysa wężem opary. Co się stanie gdy "zassa" powietrze? Elektrozaworu bym nie ruszał. Wsadził bym go w jakieś opakowanie i by sobie dalej działał.
Jak na razie nie mogę zbyt wiele napisać, ale wymieniłem filtr paliwa, a sytuacja lekko sie poprawiła. Postanowiłem pogrzebać dogłębniej po książkach o tym samochodzie, i spróbować jeszcze coś samemu zrobić, przed oddaniem samochodu na warsztat w celu dokładniej diagnozy wtrysków, lub ewentualnie pod szerszym kątem, całego silnika. W jednej książce...
Z 4 identycznych wentylatorów, jakiegoś filtra i np. drewnianej konstrukcji można sobie zmajstrować pochłaniacz oparów lutowniczych : D
W cinquecento nie ma takiego filtra, gdzieś masz nieszczelny układ i dlatego śmierdzi. W CC na wtrysku a o takim mowa - jest filtr -pochłaniacz oparów paliwa. Pod zderzakiem przednim po stronie kierowcy - za sygnałem dźwiękowym
Witam mam problem jak w temacie szukam informacji na ten temat i nie mogę znaleźć nic konkretnego.Piszą ze filtr paliwa znajduje się pod bezpiecznikami ale tam jest filtr oparów,filtr węglowy,pochłaniacz par(tak nazywają to inni) czy może jest zintegrowany z pompą paliwa w baku ? bo piszą że tam jest tylko taka kratka a gdzie indziej go nie widać.
Też mam 1,2 8V. U mnie się sprawa wyjaśniła i problem znika gdy paliwa w baku jest mniej więcej połowa. Wskazuje to na filtr oparów paliwa, podobno jest dosyć awaryjny. U Ciebie jeśli ma to związek z włączeniem ogrzewania szyby to w tej sytuacji jest większe dociążenie silnika alternatorem. Tylko w czym może być problem to nie wiem.
szukaj w ok pokrywy zaworow i kolektora ssacego . filtra powietrza ale raczej napewno w ok uk dolotowego poniewarz opary wydobywajace sie z skrzyni korbowej sa ponownie spalane .Ze wzgledu ne wymogi ekologiczne
A więc tak, wczoraj posiedziałem przy bemce. Brak filtra węglowego i zaworka. Zaślepiony kanał w kolektorze dolotowym przez które silnik zassysa opary z filtra węglowego. Po wyciągnieciu zaślepki silnik zaczął chodzić na wolnych obrotach. Ale nie jest tak pięknie, silnik chwilę chodzi ok a po chwili obroty zaczynają spadać, kuleje, po dodaniu gazu znowu...
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Witam. Sprawdzi przepływomierz (najlepiej podmień na sprawny). Wymień czujnik temp. płynu chłodzącego - może powodować brak załączenia elektrozaworu oparów paliwa (nad obudową filtra powietrza powinien stukać przy temp. powyżej 80 stopni) efektem jest syk przy wlewie paliwa po odkręceniu korka i zaniżanie ilości paliwa na wskaźniku. P.S. Poprawna temperatura...
Nie. W mojej starej sekcji były 2 krućce. Zasilanie I tak jakby powrot,ale było to jakoś powiązane z filtrem oparów tak myślę. Regulator jest w sekcji. Obecnie włożyłem z jednym krućce tylko zasilanie. I interesuje mnie co zaślepilem dokładnie. Pozdrawiam
Czy to dzieje się po ostrzejszej jeździe ? Bo jeżeli nie to prawdopodobnie winą są tak zwane "przedmuchy" w silniku i niestety mechanik jest potrzebny .Prawdopodobnie auto czeka remont. Podpowiedź : odkręć korek prowadzący do pokrywy zaworów -tam gdzie dolewa się olej ,na zapalonym silniku zakryj dłonią poczujesz dmuchanie (zły objaw} dymienie z otworu...
Kiedy jest ciepło i w czasie pracy możesz uchylić okno, a po pracy dobrze przewietrzyć całe pomieszczenie - nie ma większego problemu. Ale przy lutowaniu HA wydziela się sporo oparów, których wdychanie nie jest najlepszym pomysłem i warto kupić lub zrobić wyciąg z filtrem węglowym. Na początek wystarczy zwykły wentylator 12 cm (pewnie masz jakiś stary...
A czego się obawiasz, bo pytania są cit chaotyczne. Filtr w pochłaniaczu zapcha ci się też kurzem. Jeśli chodzi o zdrowie wybór topnika jest ważniejszy od cyny Pb/RoHS. Faktycznie, odszedłem od tematu. Pierwsze pytanie zadałem dlatego, bo naczytałem się o szkodliwym działaniu oparów lutowniczych i ogólnie o bezpieczeństwie podczas lutowania (dlatego...
Groty mają mieć co najmniej 3 mm- bo inaczej będą się ruszać a nawet wypadać nie wspominając o złym przewodzeniu ciepła. Powinny mieć kształt stożka bo w większości będziesz lutował punkty /nie linie ciągłe/. Opiłuj grot na stożek i pobiel /spoiwem, zatapiając w topniku/. Końcówka grota ma być zawsze"biała i błyszcząca". Topnika nie używasz do robienia...
Waz od korka oleju do filtra/dolotu to odpowietrzania w ukladzie zamknietym,czyli opary oleju,lub nadmiar oleju z nad klawiatury dostaja sie do dolotu i tam zostaje przepalony po dotarciu do celindrow z powietrzem.
Jeszcze jedna uwaga, na odmie jest trójnik, wychodzi z niego cienki wężyk do korpusu monowtrysku, tam podciśnienie ma zasysać część oparów bezpośrednio do kolektora ssącego, pewnie jest zatkany i wszystko leci do filtra
Filtr węglowy oparów paliwa.
No właśnie jakoś tego klikania nie słyszę. Czy zapchany filtr węgla lub nie otwierający się zawór mogą spowodować, że opary, powietrze, zamiast do filtra i potem z powrotem do silnika, będą ulatywały korkiem? Bo chyba korkiem nie powinno dmuchać. Sprawdzałem to w oplu corsie i tam nic nie syczy kolo korka, u siebie zmieniałem korek na inny i poprawy...
co do filtra, to można by zrobić z takiego do pochłaniacza kuchennego. Większość takich filtrów ma zazwyczaj większy rozmiar, niż sam pochłaniacz i zawsze się troche tego przytnie..
Oryginalnie w tym modelu Webasto było montowane z pompą paliwa i dorabiane były przewody paliwowe do zbiornika. Thermo Top C Aha no i jasne. Będzie dużo babrania, albo coś wymyślę. A ten zbiornik to jeden jest filtrem paliwa, a drugi filtrem oparów paliwa.
Na forum fiata czytałem o filtrze pochłaniającym opary tą drogą iść? Zależy czy w zbiorniku powstaje podciśnienie (korek), czy nadciśnienie (pochłaniacz).
Nieszczelny układ odprowadzania oparów paliwa tzw. gaspentel Sprawdź przewody odpowietrzające idące do filtra wągla aktywnego i elektrozawór
W zbiorniku jest nadciśnienie, filtr/pochłaniacz EVAP doprowadza opary ze zbiornika do kolektora dolotowego (przez elektrozawór). Nie masz co drążyć tego tematu. O ile nie rozwaliło pochłaniacza EVAP (co się zdarza przy wystrzale LPG), to ten element raczej się psuje.
A masz tam jakiś filtr tych oparów? czy poprostu wylatuja z tyłu urządzenia?
Dzięki "Rocaria".Rozumiem że ten "zaworek" obok filtra powietrza reguluje dopływ tych oparów do kolektora,ale ten drugi "baniaczek" zakończony wtyczką 2-pinową po prostu jest zakończeniem jednego z trzech przewodów gumowych. Co do przekaźnika to jego podstawa jest "dodana" NAD skrzynką bezpiecznikową i jest bez opisu,ale mogę podać numerację na konektorkach...
Tak sobie poczytałem troszkę i w polonezie od 97 roku jest montowana instalacja do wychwytywania oparów paliwa - czyli ten plastik z tyłu przy wlewie paliwa, te wszystkie wężyki no gdzieś z przodu pod maską lub w nadkolu zamontowany jest węglowy filtr oparów paliwa i elektrozawór. No i moje pytanie czy ten właśnie filtr oparów nie ma coś wspólnego z...
Jestem użytkownikiem (żona) takiego drania i znam jego bolączki. Gaźnik jest ok!, ale ogólne okablowanie przedziału silnika pod psem. To jest Twój problem. Czujniki, odbiorniki i nadajniki... to wszystko drży w tym autku. Z biegiem czasu urywają się przewody przy samiutkich czujnikach itp. Ja osobiście wyeliminowałem usterki tworząc nowe wiązki z lepszej...
Jak w temacie, w tym modelu pokrywa jest plastikowa i składa się z dwóch elementów. Między nimi jest filtr oparów, u mnie jest on zapchany. Całość jest bardzo dokładnie zalepiona czarnym klajstrem. Chcę to wyczyścić. Jak odczepić wewnętrzny plastik? Czy jest on na zatrzaskach?
Czy udało Ci się rozwiązać problem? Mam dokładnie tak samo jak Ty w tym samym silniku. Byłem ostatnio sprawdzić luzy zaworowe w serwisie KIA w Krk (RM Filipowicz) i zgłosiłem ten problem. Luzy podobno są OK a problem miał pochodzić z nieszczelności w układzie podciśnienia z reduktora/ parownika LPG - tak stwierdził doświadczony mechanik. Instalacja...
Mam AII 2001r. (Z14XE) też się kiedyś zastanawiałem co to pyka pod kokpitem po stronie pasażera. Okazało się że to zawór (oparów)odpowietrzania zbiornika paliwa. Znajduje sie przy obudowie filtra powietrza.
Mój polonez pali bardzo ładnie, nawet w duże mrozy. Jednak jest jeden problem. Jak odpali, przełączy się na gaz i w krótkiej chwili od przełączenia zgasi to później nie można odpalić. Zauważyłem że pomaga odkręcenie pokrywy filtra, uchylenie przepustnicy i wydmuchanie oparów gazu. Byłem już parę razy u znanych za najlepszych gazowników w Łodzi i niestety...nie...
A stosujecie filtry w swoich warsztatach? które niwelują te niezdrowe opary i dymy które powstają między innymi przy lutowaniu? Coraz więcej słyszę o tym jakie to nie zdrowe dla organizmu i chyba zainwestuje w te filtry Bofa Zalezy co to znaczy "filtry". Rozsądny wyciąg oparów filtry ma i to aż 3: przedfiltr na cząstki duże, filtr hepa na cząstki małe...
Dzień dobry , jaki kompresor do odsysania oparów z procesu lutowania? wiem że są gotowe stację lutownicze z taką funkcją ale z zupełnie nie potrzebnym na dzisiaj nawiewem hot air oraz chyba trudną w czyszczeniu instalacją. Oddzielny kompresor ma mieć możliwość zastosowania filtra (to jest najważniejsza cecha), być możliwie cichy i inne zastosowania...
spotkałem się z uszkodzonym niebieskim wężykiem przy filtrze oparów z lprawej strony przed nadkolem! silnik miał wysokie obroty a nawet sam potrafił sie wkrecać do 3tys! nawet ASO i podłączenie do kompa nie pomogło i nikt nie wiedział o co chodzi a wystarczyło zakleić wężyk i było OK!
Drugie zdjęcie : to jest odma odprowadzająca opary oleju i odpowietrzająca: głowicę i silnik . Wyjście idzie lużno na spód skutera lub podłącza sie je do filtra powietrza
oprócz samego gaźnika musisz wymienić kolektor dolotowy, zaślepić przewód który doprowadza ciecz chłodzącą do kolektora aisana, dorobić płaskownik z otworem żeby trzymał linkę gazu i przyspawać go go blachy przy belce. musisz mieć także inną górę gaźnika i uszczelkę. ja zastosowałem kawałek rury pcv kanalizacyjnej jako redukcję żeby połaczyć tę plastikową...
Żadnej propozycji????
Wygoogluj sobie - filtr węglowy oparów paliwa lub activated carbon filter lub canister Czytałeś poprzedni post ? Napisałem przecież o tym.
Map sensor był wymieniany, ciśnienie atmosferyczne i temperatura powietrza w dolocie, temperatura silnika w normie. Czyściłem pompę paliwa, układ paliwowy i listwę z wtryskami, wymieniałem czujnik wału, kompresja na wszystkich cylindrach 12, brak co2 w płynie, czyszczone piny sterownika, samochód nie jeżdzi na gazie od dwóch dni, kręci na zimnym jak...
Wtyczka zaznaczona jest od zaworu par paliwa jest to elektrozawór który przewietrza opary z komory pływakowej do filtra węglowego par paliwa napewno w wiązce są kable do niego tylko trzeba poszukać, ale nie ma wpływu na prace ,wspomniałeś że jest lpg to ciekawe czy gazownik założył przekaznik odcinający klape która ci tak hałasowała ponieważ na gazie...
Będziesz musiał przyjrzeć się układowi paliwowemu,zacznij od filtra jak wcześniej ci doradzono ale najlepiej było by zmierzyć ciśnienie paliwa przed wtryskiem(Robocze 1 bar przy mono wtrysku).Drugie pytanie czy te szarpania nie dzieją się np. przy poziomie paliwa na rezerwie a jak zatankujesz 1/4 baku to się wszystko uspakaja?Czy w tym samochodzie jest...
A może tankowałeś niedługo wcześniej paliwo na jakiejś niepewnej stacji i tak na prawdę koło benzyny nie leżało? A może pożyczyłeś komuś auto i zalał przypadkiem ON? Trochę podziałał dopóki nie przepalił benzyny z pompy i przewodów i się zadławił dieslem? Kilka miesięcy temu były też artykuły w Internecie o tym, że na pewnej stacji paliw (i to nie noname)...
Wentylator z zasilacza ATX bingo tylko jest trochę cieńszy i musiałem podkładki dać, kratki wg Mnie blokowały wyciąg to je powycinałem i jest wg Mnie dużo lepiej, Moc wentylatora słabsza bo takie było założenie że musi być cichy i nie musi być mocniejszy ale rozglądałem się w TME itp stronach i są mocne ale ja miałem z odzysku ATX i do tego nie potrzebowałem...
Moja rada zmień mechanika, Na chwilę obecną masz zapowietrzony układ paliwowy, pompę wtryskową VP44 odpowietrza się specjalnym przyrządem. Pojedź do mechanika który jest w stanie odpowietrzyć układ tak jak należy, póki jeszcze pompa żyje, póki co powietrze wędruje z pompy na wtrysk gdzie blokuje przepływ paliwa stąd taka praca silnika, potem sobie powietrze...
Witam mam pytanie odnośnie hundaia accent 1,6 benzyna 2012 roku wersja Kanadyjska gdzie mogę znaleźć filtr paliwa bo nie mogę go namierzyć, oraz filtr węglowy oparów benzyny bo słyszałem że w samochodach europejskich takie coś jest dzięki za pomoc
Oki, znalazła się przyczyna. Stacyjka nie miała nic do rzeczy. Pisałem że problem występuje gdy gdy jest więcej paliwa w baku, natomiast gdy jest go mniej ustaje. Jak się okazało po odłączeniu przewodu od filtra węglowego problem ustał, widocznie gdzieś przedostawało się za dużo oparów. Narazie czeka mnie tylko wymiana przewodu.
Filtr weglowy- pochlania opary paliwa .
Niestety nie jest tak różowo - standard OBD precyzuje format ramki danych i pewien zbiór błędów i standardowych parametrów. Niestety informacje takie jak czas wtrysku czy poziom paliwa w zbiorniku nie są już ustandaryzowane. O tym zbiorniku wyrównawczym paliwa to pierwsze słyszę, jest zbiornik/filtr oparów paliwa (EVAP), ale jego się nie zalewa paliwem....
(Nie mieszajcie mnie z błotem, ale jak wspomniałem jestem kompletnym laikiem w tym temacie, nigdy wcześniej nie interesowałem się motoryzacją od tej strony :P ) A gdzie to sprawdzić? Być może wiem, tylko nie kojarze co jest co :P Dzisiaj przy oględzinach silnika zauważyłem, że w filtrze oparów paliwa (obok chłodnicy) jest ogromna dziura, widać co jest...
Ja dziś rozebrałem swoją corsę i co się okazało, że nie filtr oparów, nie odpowietrzniki, ale sam zbiornik był winien problemom z tankowaniem. Chodzi o to, że w rurze wychodzącej ze zbiornika(przy samym zbiorniku), na którą nasuwa się główną rurę wlewu paliwa jest jakaś guma. Nie wiem jakie ma ona zadanie, ale po latach tak się zbiegła, że zostawiła...
Ja mam co prawda Audi B4 i też posiadam taki "trochę udziwniony" trójnik. Jest co prawda innego kształtu ale ... wewnątrz jest coś w rodzaju zaworu podcisnieniowego, który powinien zatkać wypływ gazów do kolektora w momencie depnięcia na gaz (chyba). Z powodu, że ... miałem go troche uszkodzonego to połaczyłem to wszystko zwykłym trójnikiem ale .......
Jeśli masz dziurawą membranę w siłowniku podciśnieniowym EGR to masz już przynajmniej jedno źródło nieszczelności układu dolotowego, a przy okazji nie działa nic co jest sterowane podciśnieniem, bo jedna nieszczelność powoduje utratę podciśnienia w całym układzie. Otwory od ERG i pochłaniacza oparów są przed przepustnicą patrząc od strony filtra powietrza,...
Posiadam taką kosiarke ale u mnie jest troche inny problem odpowietrzenie z głowicy tam gdzie zawory chodzą idzie wężyk do gaznika i olej który przedostaje się do ponownego spalania daje efekty kopcenia tworzy się nagar na zaworach i z tąd problemy z odpananiem po wyczyszczeniu i założeniu filtra paliwa na wężyk odpowietrzający olej cię osadza w nim...
Pod prawym błotnikiem. Zawór zespolony z filtrem - dość drogi gips.
Witam dodam jeszcze tutaj jeśli ktoś ma czy miałby w planie zakup pochłaniacza oparów tzw. lepszej firmy (nie chińskich) to niech się poważnie zastanowi za co tak naprawde płaci i czy rzeczywiście będzie zadowolony z zakupu ;) tj. mam na myśli felerny filtr gazowy np. w weller zero smog bofa filtr gazowy zawiera mieszaninę węgla aktywnego + tzw. potassium...
kolego sprawć odmę do to się bierze z odmy nadmiar oparów skrapla się wokół przepustnicy syfi wszystko być może masz odmę niedrożną proponuje kupić nową bo starej nie da się doczyścić a spraw kanał biegnący przez pokrywę filtra powietrza 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby...
Zmieniłem temat jeśli tak ci się nie podoba. Część wysuwana w jaki sposób zgarnie opary idące w górę? Masz na myśli że opary te zatrzymają się na filtrze w wysuwanej części i dzięki temu front szafki nie będzie w tłuszczu a przy niewysuwanym jednak ten tłuszcz będzie się osadzał? A co w takim razie z konstrukcjami electroluxa, gdzie w wysuwanej części...
https://obrazki.elektroda.pl/7963302200_... Witam serdecznie. Z powodu odstawienia do szafy stacji lutowniczej Solomon SL-20 na rzecz nowego nabytku stacji Stannol Industa HF-5100 po trzech latach znalazłem dla niej zastosowanie. Przeglądałem asortyment na stronie znajomego prowadzącego hurtownie z częściami elektronicznymi i zauważyłem,...
Mam do szanownych kolegów dość prawdopodobnie proste pytanie. Chcę zbudować wyciąg do oparów lutowniczych. Mam okap do zabudowy Amica z filtrami węglowymi. Chciałem zapytać, czy filtry te sprawdzą się w roli pochłaniacza, czy lepiej będzie zainwestować w rury i podłączyć okap do komina (nie mieszkam w bloku, nie ma instalacji gazowej, nie ma piecyków...
Chyba można wykorzystać węglowy wkład okapu kuchennego.Temat ten jest rozwijany na forum,poszukaj.Powodzenia.
Ropa (olej napędowy) to nie to samo co benzyna. W benzynie opary są palne. Mi podgrzewacz paliwa się rozszczelnił i ciekło po silniku. Ja zauważyłem to na następny dzień. Żeby była benzyna, by nie było kolorowo.
Wczoraj odpiąłem wężyk przy filtrze oparów idący do zaworu , zaślepiłem go , i nic to nie dało . Dziś wymieniałem cały tłumik, przy okazji olej , filtry powietrza,oleju i paliwa , też nic.Po odpięci wężyka jedyne co się zmieniło to nie ma już ssania w baku , jak przytykam palcem do dziury w korlu wlewu to nie zasysa.Jak odpalam na zimnym po ok 2 godzinach...
wystarczyło zdjąć przewód który idzie z filtra węglowego w nadkolu i zaślepić go śrubką To nie jest rozwiązanie problemu ! Za chwilę w węglu aktywnym zbierze się tyle oparów paliwa, że się skroplą i zacznie kapać na jezdnię
Za krótkie przebiegi co stanowi niedogrzany silnik wskutek czego osadza się coś w rodzaju smaru. Osadzający się smar również potrafi zapchać przewód który odprowadza opary oleju z pokrywy głowicy do obudowy filtra powietrza i wraz z zaciąganym powietrzem z filtra powietrza jest ponownie spalany w silniku. Zapchany może być też cienki wężyk który wychodzi...
Filtr układu odprowadzania oparów paliwa ze zbiornika (baku).Sama nazwa wskazuje do czego służy.
odsysacz oparów odciąg oparów filtr oparów
połączenie równoległe grzałek wyłącznik zwłoczny pralka mrugają wszystkie kontrolki
instrukcja obsługi silvercrest rch7s52 silvercrest rch7s52
Skoda Octavia – ciemny wyświetlacz w liczniku, brak podświetlenia, diagnostyka i naprawa Gorenje zmywarka błąd E3 – brak grzania, diagnostyka grzałki, NTC, przekaźnik