Jeżeli jest pusta to sprężarka nie załączy się . Musisz zacząć od sprawdzenia ciśnienia.
w granicach 600
Bardzo prawopodobne,że coś jest zatkane.
Jaki jest stan oleju?
Albo zapchany DPF albo czujnik ciśnienia do wymiany.
Skrzynia manualna, korek kupiłem nowy, bo stary nie trzymał ciśnienia
Po włączeniu zapłonu ok 3 sekundy chodzi potem cisza zaczyna dopiero jak silnik się obraca.
Wtyczka od cewki zapłonowej była odpięta w czasie pomiarów ?
Masz problem z ciśnieniem paliwa podłącz kompa i zobacz podczas rozruchu jakie masz
To jest common rail pompa wtryskowa Siemens, tam są 2 czujniki ciśnienia.
Za niskie te ciśnienia, pewnie tylko na 3 cylindrze w miarę.
Pompę wysokiego ciśnienia
jak prąd dochodi do samego sprzęgła a ono nie reaguje to po prostu jest zepsute, najprawdopodobnej masz przerwę w uzwojeniu jak jest zimno to się kurczy i styka nie raz tak miałem, przecież to tylko zwykły elektro magnes jak jest prąd to to musi działać i zapiąć, albo druga opcja lepsza dla ciebie zdaża się tak że tarcza sprzęgiełka jest za daleko i...
Witam Proszę o informację, gdzie w fordzie focusie MK3 1,5 2015 rok znajduje się złącze niskiego ciśnienia klimatyzacji Pozdrawiam
Ja miałem kilka podobnych. Zazwyczaj było to uszkodzenia pompy CR lub zaworu regulacji ciśnienia.
Filtr paliwa sprawdzony? Jest paliwo przed pompą wysokiego ciśnienia?
Najpierw ogarnij p0033 sprawdź podciśnienia do gruszki, być może fap zabity sadzą albo upaliło rurki od ciśnienia różnicowego.
Spotkałem kiedyś X10XE w Corsie B (przez ten wiecznie rozszczelniający się czujnik ciśnienia oleju).
Na początek test przelewów wtryskiwaczy i test pompy wysokiego ciśnienia
czujnik ciśnienia sprawny wiązka elektryczna ok Czyli sprawdzona wiązka z tyłu silnika do czujnika ciśnienia rampy CR? Tam lubiły pękać kable, zwierało zasilanie do sygnału i błąd za wysokiego ciśnienia
I jaka była przyczyna usterki?
Przyjrzałbym się pracy i wydajności pompy wysokiego ciśnienia.
Wiem o tym dlatego dziwnym mi się to wydało, jednak póki co odpuszczę to. Podłączyłem komputer i jest błąd przy kręceniu p0340 czujnik wałka rozrządu, sprawdziłem go dioda i również wygląda na uszkodzony. Błąd kasowany wraca przy dłuższej próbie odpalenia. Pytanie tylko czy ten silnik na CR bez tego czujnika faktycznie nie zapali(mi się wydaje że tak,...
Na rurce wysokiego ciśnienia najprawdopodobniej pod prawym nadkolem. Problemem może być brak drugiego biegu wentylatora co powoduje zbyt duży wzrost ciśnienia HP a co za tym idzie wyłączenie sprężarki.
Żadnych błędów, ogrzewanie jest, ciśnienia w układzie chłodzenia też nie ma.
Silnik nie ma mocy. Diagnostyka komputerowa wykazała usterkę obwodu ciśnienia regulatora turbiny. Bardzo proszę o pomoc.
Po schemacie wygląda że nie ma tam nic innego tylko CAN.Z GEM do licznika przez CAN ms, i od licznika do PCM przez CAN hs.Może i polecenie jest tylko czy PCM widzie poprawnie Ciśnienia?Nie wiem jaki tam jest czujnik czy 5v czy tylko switch.
a jaka historia usterki, kupiony nie palący ,zgasł podczas jazdy , na tym podmieniony sterowniku też nie widział przepływu powietrza i wartośći zadanej ciśnienia
Ja miałem taki przypadek z focus'em. Też po wymianie rozrządu. Podstawiali silnik na podstawkach za miskę i zagięli ją tak że smoka zatkała. Ciśnienia nie było. Kontrolka mrugała.
Jeżeli czytałeś błędy dobrym oryginalnym testerem (np IDS-em) to można podejrzewać albo nieszczelność dolotu - tak jak napisał toku74 - albo przycinanie się geometrii łopatek turbiny. Ewentualnie elektrozawór zawór sterujący gruchą łopatek turbiny jest niesprawny. Na początek odłączyłbym sztangę (cięgno) gruchy od dźwigni łopatek turbiny i zobaczył...
Jak stało sie to nagle to mógł sie zawiesić lub paść regulator ciśnienia
Mechanik zdjął miskę olejową i smok czysty, opiłków nie ma w oleju, powiedział ze za wymianę pompy olejowej to koszt 900zł + nie wiadomo czy nie padło turbo, niby mówił ze lekkie luzy ma ale sie ładnie kręci, jak pompe wymienie to zobaczymy co dalej. Ale mi sie wierzyć nie chce ze na tym sie skończy...
A circuit malfunction Czyli nie koniecznie czujnik. Napięcie zmienia się liniowo w funkcji ciśnienia.
To albo układ zapowietrzony jeszcze albo spaprana robota sterownika.
Tego nikt nie wiem co jest nie tak, ale jak była wina turbo i to chodzi tak jak opisane to raczej jest do bani ta regeneracja, albo źle ustawiona gruszka. No i trzeba jeszcze sprawdzić czy przy montażu nie uszkodzono jakiegoś przewodu powodując ucieczkę ciśnienia.
Pomocnym może być biuro obsługi konsumenta. Skontaktuj się z nimi powiedzą co możesz zrobić. Jeśli chodzi o podgrzewacz prawdopodobne jest że nie wyłączyła się grzałka co spowodowało zagotowanie wody wzrost ciśnienia i ... no właśnie tu powinien zadziałać zawór bezpieczeństwa ciśnieniowy o ile takowy jest. Dodano po 38 Powinien też być drugi wyłącznik...
Zajrzyj do turbo
Auto było kupione i zalane nie wiadomo czym ( podejrzewam że olejem z jakimś środkiem ) by kontrolka się nie świeciła. Oto odpowiedź na twoje pytanie. Pompa oleju, z zapchany smok, zacięty zawór przelewowy lub zużycie wał i panewek. Zerkonołeś na datę ostatniego posta ? Dzięki za chęci w każdym razie ;) Dodano po 41 Nie podnosiłeś czasem samochodu...
Czujnik ciśnienia w układzie wspomagania.
Wrzucam moje pytanie odnośnie pompy wysokiego ciśnienia. Focus TDCi 1.6 2006 Zapowietrzony układ paliwowy, było kręcone rozrusznikiem, aż do ...właśnie kto podpowie ...bo słychać głośny szmer od pompy Proszę o konkrety.
Pompa nie robi ciśnienia i dlatego gaśnie.
To widzę tylko bardzo nie wiem jaka może być tego przyczyna.? NIe wiem którego zaworu się uczepić, wysokiego czy niskiego ciśnienia.
problem jest w tym że nie mam takiego barometru żeby takie ciśnienie ogarniał.Pewnie trafi tą pompę wyjąć i podłożyć drugą,albo na początek spróbować sam zaworek regulacji ciśnienia podłożyć.
Dzisiaj zamówiłem regulator ciśnienia ,jak przyjdzie i zamontuje ,dam znać.
Błąd P1664 to raczej oznacza powietrze w układzie niskiego ciśnienia.
Może ktoś jest wtajemniczony i wie co zrobić żeby to naprawić Nie licz że ktoś się podzieli tą tajemnicą.Może za jakiś czas jak będzie to już popularne.
-Benzyna zamiast ropy. (zobacz ostatni paragon) -W nowej (starej) pompie ktoś ściągnął koło napędzające ze stożka potem założył i synchro leży. -Brak ciśnienia sprężania na tłokach. ( pomiar testerem ) albo krótkotrwała próba plakiem (usterka mało prawdopodobna).
Witam.Sprawdź najpierw podstawowe parametry;czujnik ciśnienia CR,regulator ciśnienia CR,Ciśnienie pompy wstępnego zasilania.......
Ja mówię o kontroli ciśnienia doładowania, nie o tym że turbina "pije" olej. Przecież to byś widział na bagnecie olejowym, po drugie wtedy kopci na siwo/biało.
Kiedy zapalił ciśnienie było około 300 barów czyli ok a czy ten regulator wymienię bez demontażu pompy?
Winna była uszczelka na wężyku który wchodzi do pompy, przez co nie było odpowiedniego ciśnienia paliwa
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Witam miałem podobny problem . Okazało się przy montażu nowej pompy że oring nie trzyma . Mowa o białym łączniku który znajduje się przy pompie przykrecany na 3 śruby. Paliwo lało się spowrtem do baku nie trzymając ciśnienia .
najpierw sprawdź czy masz w aucie turbo i czujnik ciśnienia oleju, dopiero później można myśleć o ramkach i parametrach
Mnie to wygląda na padniętą pompę paliwa, do zmierzenie ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Zmień urządzenie diagnostyczne na wiarygodne, ten silnik nie ma bezpośredniego wtrysku i czujnika ciśnienia paliwa, to Modular 2.5 turbo r5 z Volvo
Na wtryskiwaczach nie będzie napięcia , aż , pompa wys.ciśnienia nie zrobi ciśnienia rozruchowego.
stawianie auta pod kątem nic nie da, jak jest różnica ciśnienia to zassie nawet w pionie.
P042E Lub P042F Zwarcie z ziemią. Problem z okablowaniem lub uszkodzone złącze. Korozja przewodów elektrycznych lub połączeń. Zatkane kanały zaworu recyrkulacji spalin. Uszkodzony elektroniczny czujnik różnicy ciśnień ze sprzężeniem zwrotnym (DPFE). Wadliwy czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin lub czujnik absolutny ciśnienia powietrza w kolektorze...
Mogłem napisać "w dolnych partiach silnika" i byłoby to lepiej zrozumiane. Wpisałem w wyszukiwarkę "schemat smarowania silnika 1,8 gdi", ale nici ze schematu. Zamiast tego znalazłem artykuł jakich silników należy unikać (wady fabryczne, wadliwe projekty), przyznam że mnie zaskoczył. Tak trochę nie na temat. Robiłem kiedyś takie gdi (i do dziś pamiętam)...
Raczej kierował bym się w kierunku szczelności układu paliwowego oraz sprawdzenia ciśnienia paliwa. Czynności te wymagają raczej wizyty warsztacie wyspecjalizowanym w naprawach silników common rail. Bez rzetelnej diagnostyki nie brał bym się za naprawę. Za dużo niewiadomych.
Aby ocenić czy silnik jest do remontu wskazane jest sprawdzenie ciśnienia sprężania i zrobienie próby olejowej aby wiedzieć która cześć silnika jest zużyta, dół czy góra, pomiar ciśnienia oleju.
Zagrzej silnik do temperatury pracy. Potem zdejmij przelewki z wtrysków i odpal jeżeli będzie się mocno lało z przelewu wtryskiwacza to znaczy że jest już kiepski, ale to ci dokładnie powie ktoś kto naprawia wtryskiwacze. Ewentualnie pompa nie daje odpowiedniego ciśnienia.
Na pewno cieknie z uszczelniacza? Może to pomoże. Cytat z instrukcji wymiany łańcucha. Po zamontowaniu osłony łańcucha rozrządu należy zamknąć otwory śrub w zewnętrznym kole pompy wtryskowej/pompy wysokiego ciśnienia za pomocą środka uszczelniającego. WSKAZÓWKA: Zawsze wymieniać na nowe mocowania uszczelniających pierścieni olejowych pompy wtryskowej/pompy...
Jutro zrobię jeszcze przelewy. Jak okaże się że wtryski nie trzymają to nie mam co grzebać w elektronice... Dziwi mnie jednak to, że nie mogę zakodować tych wtrysków... :| Spiralka mruga dopiero jak długo kręcę albo jak odpali na plaku. Wtedy wali błędami nieprawidłowej regulacji ciśnienia paliwa...
Można dużo szybciej. Na testerze odczytaj wartość ciśnienia w klimie, powinno być przynajmniej 3 bary. wyjmij przekaźnik od klimy i kabelkiem zewrzyj wejście z wyjściem, efektem powinno być zadziałanie sprzęgła. Jeżeli nie ma to -czy jest napięcie na wejściu przekaźnika -pomiar oporności cewki i ciągłości przewodów do przekaźnika a potem to opisał (at)stalin2...
Witam posiadam 1.6 HDi 109 koni samochód szarpał wyświetlał się błąd depolution fault system aż w końcu zgasł wymieniliśmy regulator ciśnienia paliwa może się przyda pozdrawiam
Napewno Andiv niskie: P2291 ("Injector Control Pressure; engine cranking - pressure too low."). Spuszcza wtryskiwacz w przelew, najpierw sprawdź to. Pozostałe wersje są na razie mało prawdopodobne, a są to np. pompa, regulator ciśnienia itp.
Wymień filtr, sprawdź czy w przewodach paliwowych nie ma pęcherzyków powietrza, jeśli tam bedzie ok a auto pod obciążeniem bedzie gasło, wypadało by zainteresować się pompą CR oraz wtryskami które mogą upuszczać ciśnienie, i sterownik wykrywa wyciek paliwa i gasi silnik. Czasami zdarza się ze padnie regulator ciśnienia paliwa.
Zrób zworkę na tej wtyczce i zobczacz czy ruszy, bo z tego co widze u siebie to jest włącznik wysokiego ciśnienia
Tak jak wspomniałem, nie zapomnij o sprawdzeniu pompy Wysokiego ciśnienia, i o dokładnym wyczyszczeniu całego układu paliwowego.
Kody odczytywali w warsztacie. Niby sprawdzali sterownik i jest dobry tylko później się pytali czy mam znajomego z takim autem to by sterownik podmienili. Zawór kupiony nowy. Czujnik nie wiem czy sprawdzali. Zgadza się ciśnienie na listwie 0 bar. Chcieli wyciągać silnik bo stwierdzili że bez tego nie dostaną się do instalacji żeby ją sprawdzić. Czy...
A układ paliwowy wyczyścił? Filtr paliwa wymienił? Pompę wysokiego ciśnienia sprawdził? Wtryski DELPHI?
Skoro do mojego samochodu potrzebny jest adapter, aby podłączyć się do niskiego ciśnienia, to znaczy, że klimatyzacja jest napełniona czynnikiem R1234yf. Czy dobrze rozumiem? Pozdrawiam
Jak nie odpala na plaka to albo zatkany dolot ,brak ciśnienia sprężania albo przestawiony rozrząd.Sprawdź ciśnienie sprężania na początek.
Focus mk1 1,8tdci prawa patrząc na zdjęcie guma (bałwanek) od intercoolera się ciągle poci. To znaczy jak np co 150-200km zaglądam pod maskę i wycieram ją dobrze papierem to jest lekko tłustawa. Ściągałem intercooler miesiąc temu i w środku oleju praktycznie nie było. Lekko tłustawe głównie te bałwanki. Cybanty dobrze dokręcone. Bałwanki oglądałem i...
Mi się wydaje ze koło 300atm dzisiaj takiego robiłem .Skaczące ciśnienie może być spowodowane kilkoma czynnikami na początek na przelewki menzurki .
Ten czujnik powinieneś wymienić (dwa piny/przewody): http://ford.sklep.pl/product-pol-15057-c... Jest w głowicy, nie w bloku... Jednoprzewodowy to czujnik ciśnienia oleju jest.
Mi to wygląda na element popychacza. Obstawiam, że silnik poddał się ze względu na niskie ciśnienie oleju.
Może też być brak szczelności przewodu któregoś w instalacji - depczesz, ciśnienie rośnie, a przewody nie trzymają ciśnienia. Powietrza może nie być a płyn ucieka.
Sprawdź czy wentylator chłodnicy się załącza po rozgrzaniu silnika. Ponadto czy czasami nie był wymieniany zbiorniczek płynu chłodniczego wraz z korkiem, albo sam korek na jakiś zamiennik? W korku jest specjalny zaworek ciśnieniowy. Jego zadaniem jest utrzymać stałe ciśnienie w instalacji chłodzenia na określonym poziomie. Np. 1,4 bara, 2 bary (trzeba...
Przy rozruchu tak jest, potem sekwencja. Błedy jakie ,iskra,ciśnienia.. itd? Historia usterki. Co sprawdzone?
I ciśnienie doładowania.
Miałem z kilkoma takimi do czynienia. Zawsze była padnęta KKK. Dziwne, że serwis nie wyjął tego sitka. W zaleceniach serwisowych jest informacja żeby się tego pozbyć. Nic nie wiadomo czy była czyszczona pompa vacum. Tam też gromadzą się opiłki. Po czyszczeniu silnika i przed montażem turbiny powinno się zrobić test wydajności i ewentualnie pomiar ciśnienia...
Zmieliło panewkę z jakiego powodu? Może niedostateczne było ciśnienie zanim ją zmieliło. Odpalając zimny silnik masz nadmiar ciśnienia,wtedy otwiera się zawór przelewowy przy każdym dodaniu gazu,do czasu aż olej nie zrobi się ciepły i daje się bez problemu pompować przez kanały. Nieraz się dzieje tak że śmieci i nagary przyblokują ten zawór i zostaje...
Spróbuj podać ręcznie paliwo na pompę CR może wstępna pompa jest już słaba lub jest gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym i ciągnie powietrze. Ostatecznie sekcja wysokiego ciśnienia w pompie CR
częsty błąd (moj kiedyś też)jeżeli padają wtryski w tych konstrukcjach w większości przypadków problem bierze początek w pompie w/c,zniszczony ukł. ciśnienia sieje sputoszenie
Znalazłem problem. Zaworek w baku się zacinał od wyrównywania ciśnienia. nowy drogi i ciężko dostępne a używane to się zacinają. malutki nawiert u góry zbiornika rozwiązał problem.
Przy lekkim przymrozku odpala a po chwili gasnie. Okazuje się że jest zapowietrzony, po odpowietrzeniu na przewodach wysokigo ciśnienia pracuje normalnie. Co może być przyczyną? Czy to coś z pompa paliwa? Proszę o o pomoc. Pozdrawiam
Ja pie****ę, w poście numer 8 napisałem Ci, że dopóki masz błąd w sterowniku silnika, krytyczny błąd ciśnienia doładowania to ESP będzie wyłączone do czasu usunięcia usterki i skasowania błędu. A Ty, zamiast wziąć się za turbinę, ewentualnie nastawnik jej kierownic to kombinujesz jak koń pod górę z alternatorem, akumulatorem, a teraz czujnikami obrotów...
Błędy? Test wentylatora? Ciśnienia w układzie (nawet nie włączonym) ż pozycji testera i manometrów.
Wywala błąd zbyt wysokiego ciśnienia doładowania, także raczej układ jest szczelny.
Przy małej ilości czynnika klima może się nie włączać bo nie pozwoli na to presostat niskiego ciśnienia. 0.74 i 0.25 g to chyba błąd pisowni, prawidłowo chyba 740 i 250 g czynnika. Szczelność sprawdza się azotem a nie powietrzem. Powietrze zawilgoci cały układ. Jeśli klima jest szczelna to jak gaz ucieknie ? Ostrożnie należy podchodzić do całkiem pustych...
Jak tester pokazuje zbyt bogatą mieszankę, to wcale nie oznacza, że sonda jest uszkodzona. Przyczyna może tkwić w przepływomierzu, może przepuszczać regulator ciśnienia paliwa, mogą wypadać zapłony
Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa na listwie common rail. Zero efektu.
Od pomiaru ciśnienia paliwa. Ja bym wymienił lub podmienił pompę
Pompa do testu ciśnienia zbiornik do wyjęcia układ do czyszczenia.
Tak samo jak w każdym mniejszym HDi, kołek 8 w wałek rozrządu, kolek 6 w kolo wału. Kołek 6 w pompę wysokiego ciśnienia. Jutro napiszę momenty. Zadzwoń sobie do ASO forda, podaj Vin bo była akcja serwisowa i zmienili koło pompy wysokiego ciśnienia. Kosztuje okolo 120pln. Różni się wycięciem na kolek blokujący.
Dokładnie wszystko. Choćby to że komputer widzi przepływ a ciśnienia już nie. Czegoś czepiać się musi
Witam, problem jak w temacie, po wymianie pompy wtryskowej dziad nie odpala. Rozrząd ustawiony, imo odblokowane, układ odpowietrzony, brak błędów, wtryski podmieniane na inne - słabe ciśnienie, ropa zatrzymuje się na wtryskach. Zawór wysokiego ciśnienia winny? Any ideas drogie grono?
czujnik ciśnienia focus focus zawór ciśnienia focus zawór ciśnienia paliwa
prądnica wzbudzić ustawić aplikacja domyślny schemat fabryczny prostownika
lodówka cicha wielkości elektrotechniczne
Schemat zasilacza INCO Z-3020: szczegóły i zastosowania Jak poprawić odbiór MUX-1: porady i wskazówki