Problem z brakiem załączania sprzęgła klimatyzacji w Fordzie Focusie MK3 1.6 105 KM z 2011 roku, przy braku napięcia na cewce sprzęgła, może mieć kilka przyczyn. Poniżej przedstawiam krok po kroku, co i jak sprawdzić, aby zlokalizować usterkę, zaczynając od najprostszych i najbardziej prawdopodobnych przyczyn: 1. Sprawdzenie bezpieczników i przekaźników...
Możliwe, że wyciek jest tylko wtedy, gdy płyn się nagrzeje i wzrośnie ciśnienie w obiegu. Wtedy nie zauważysz, bo od razu odparuje. Najlepiej nabić zbiornik powietrzem około 8 psi i patrzeć/słuchać, skąd ucieka płyn lub powietrze, jeśli jest niski poziom płynu.
Jeżeli czytałeś błędy dobrym oryginalnym testerem (np IDS-em) to można podejrzewać albo nieszczelność dolotu - tak jak napisał toku74 - albo przycinanie się geometrii łopatek turbiny. Ewentualnie elektrozawór zawór sterujący gruchą łopatek turbiny jest niesprawny. Na początek odłączyłbym sztangę (cięgno) gruchy od dźwigni łopatek turbiny i zobaczył...
Witam, ciśnienie to jedno, zdjęcie miski było ? jak wygląda smok? drugie to na 99% powinieneś założyć nowej generacji sitko w serwisie kosztuje kilka złotych, na forum forda zalecają zmianę, a nie usunięcie, kilka osób faktycznie usunęło, ale wg mnie producent po coś je tam zamontował i ktoś obliczył przepływ, z normalnego punktu widzenia po co przeszkoda...
Przetarta wiązka.
Mi to wygląda na element popychacza. Obstawiam, że silnik poddał się ze względu na niskie ciśnienie oleju.
Żeby silnik wystartował potrzeba około 230 bar a nie 30. na wolnych obrotach powinno być około 230-250 bar. Nie widzę skali na menzurkach, ale od razu widać że ostatni wtryskiwacz leje jak wściekły, z resztą pozostałe też zdrowo leją. Standardowy problem w tych silnikach. Przy okazji do sprawdzenia pompa WC pod kątem opiłków w paliwie.
Pompa CR, zawór regulacji cisnienia.....
Za niskie te ciśnienia, pewnie tylko na 3 cylindrze w miarę.
Witam Proszę o informację, gdzie w fordzie focusie MK3 1,5 2015 rok znajduje się złącze niskiego ciśnienia klimatyzacji Pozdrawiam
sprawdz cisnienie pompy paliwa
Albo zapchany DPF albo czujnik ciśnienia do wymiany.
Dzień Dobry, Pacjent: Focus 2.0 Duratec benzyna 145km Mam problem z niskim ciśnieniem na wolnych obrotach przy rogrzanym silniku (miga kotrolka). Problem zaczął się po obróceniu panewki w silniku. Wymieniłem wal na nowy, panewki, pompa oleju, czujnik cisnienia oleju, filtry itp. oraz wyczyscile wszystkie kanaly olejowe oraz smoka. Nie ruszałem glowicy...
Odp. Do Ociz . Przy odkręconym przewodzie od pompy bardzo małe ciśnienie .
Jakie ciśnienie masz?
Jak stało sie to nagle to mógł sie zawiesić lub paść regulator ciśnienia
Już zwieziony. Błąd P0087 – niskie ciśnienie na listwie paliwowej. Pompę słychać. Jakieś pomysły?
Witam jeszcze nie odpowietrzałem tego modelu , ale w warsztacie mam swojej roboty zbiornik 5l po oleju wyposarzony w pompę paliwa którą zasilam układ wtryskowy pod niewielkim ciśnieniem 0.5 atm . Odpowietrzam w ten sposób wszystkie oporne auta bez najmniejszego problemu zwykle bez luzowania przy wtryskach . Koszt wykonania nie wielki a za to sama radość...
Pompa CR czy pompa w zbiorniku? Po awarii pompy CR cały układ paliwowy musi być wyczyszczony.
Przelewki prawdopodobnie padają
Jakie podciśnienie masz w dolocie na wolnych? Pomierz do tego ciśnienie sprężania.
P1631 - zabezpieczenia przed kradzieżą sygnał Zezwolenia na Start nieprawidłowe P2291 - Ciśnienie sterowania wtryskiwaczy; rozruchu silnika - zbyt niskie ciśnienie Na plaku odpali?
Silnik nie kopcił i poziom oleju był prawie max, raczej to turbo się przytarło od zbyt niskiego ciśnienia oleju.
Wymień filtr, sprawdź czy w przewodach paliwowych nie ma pęcherzyków powietrza, jeśli tam bedzie ok a auto pod obciążeniem bedzie gasło, wypadało by zainteresować się pompą CR oraz wtryskami które mogą upuszczać ciśnienie, i sterownik wykrywa wyciek paliwa i gasi silnik. Czasami zdarza się ze padnie regulator ciśnienia paliwa.
Błąd P1664 to raczej oznacza powietrze w układzie niskiego ciśnienia.
no niestety tacy ludzie też życ muszą , mam nauczkę na przyszłość. a los i tak się odwróci . pokombinuje coś z wymianą silnika. tylko jescze takie pytanie czy ja bede musiala wymieniac cos w tym silniku czy on juz jest gotowy do zamontowania i jazdy ?
Skoro do mojego samochodu potrzebny jest adapter, aby podłączyć się do niskiego ciśnienia, to znaczy, że klimatyzacja jest napełniona czynnikiem R1234yf. Czy dobrze rozumiem? Pozdrawiam
Wtryski do sprawdzenia, ciśnienie do rozruchu stanowczo za niskie. prawdopodobnie któryś wtrysk uszkodzony, próba przelewowa prawdę powie.
Zarejestrowano zbyt niskie ciśnienie na szynie paliwowej :P
Na pompie uszkodzona sekcja wstępna dawała zbyt niskie ciśnienie, wtryskiwacze przy okazji, filtr paliwa wymieniony.
Za niskie ciśnienie rail to po pierwsze. Dalej to oscyloskop i podejrzeć czujnik wału
Powinieneś mieć płytki. Regulacja szklankami weszła w 2001 roku. Szklanka ci się nie zawiesiła tylko wypaliły ci się gniazda zaworowe od gazu, zawór się nie domyka i dlatego masz niższe ciśnienie ta tym cylindrze.
Jak ktoś słusznie zauważył, źle ustawione ciśnienie otwarcia wtrysków, lub zbyt niskie ciśnienie daje pompa, co w efekcie "wlewa" paliwo do komory spalania a nie wtryskuje.
Przy małej ilości czynnika klima może się nie włączać bo nie pozwoli na to presostat niskiego ciśnienia. 0.74 i 0.25 g to chyba błąd pisowni, prawidłowo chyba 740 i 250 g czynnika. Szczelność sprawdza się azotem a nie powietrzem. Powietrze zawilgoci cały układ. Jeśli klima jest szczelna to jak gaz ucieknie ? Ostrożnie należy podchodzić do całkiem pustych...
Czujnik różnicy ciśnień dpf, on podaję wartości do pcm? Postaram się to ogarnąć jutro i podam informacje.
Jeżeli to jest tdci to po jaką cholerę odkręcasz przewody wysokiego ciśnienia itp. Zobacz czy odpala z plaka . Jeżeli ma za niskie ciśnienie na railu, to komputer nie pozwoli go uruchomić,a z plaka najczęściej zapali . To jest delphi jak pompa sypie opiłkami (zaciera się) to podwieszają się wtryski (przy przebiegu powyżej 150kkm to normalka). Komputer...
W moim Fordzie Focus Cmax 2004 1.8 był przypadek przerzucania z LPG na Pb, błąd ciśnienia gazu. Instalacha STAG-200, parownik Shark 1200. Wymienione mam wtryskiwacze (Valtek), mapsensor SP-01 i wyczyszczony elektrozawór przy parowniku. Kłopot był nadal. W AC Gas Synchro raz ciśnienie wskazywało 0.5bara, później 1.88 i 1.3, obroty silnika 300 mimo, że...
Nie chodzi o temperaturę silnika tylko paliwa. Jak zmierzysz to się przekonasz, ze masz za niskie ciśnienie wewnętrzne pompy. Uprzedzę następne pytanie i powiem ze to nie jest wina pompy. Kolejny objaw to mniejsza moc jak dymi.
P2263 czyli za niskie ciśnienie doładowania.. zapnij sprzęt, zrób logi dynamiczne do podglądu ciśnienie doładowania zadane i rzeczywiste.. czujnik kopiowania turbo to nic innego jak potencjometr.. do sprawdzenia nieszczelności w układzie dolotu, i pomiar podciśnienia( jakie jest) możesz na próbę zbypassować zaworek sterowania VNT i zrobić logi( jak...
a masz klime nabitą? może jest za niskie ciśnienie w układzie i wtedy czujnik też nie puści sprężarki żeby jej nie zatrzeć
Sprawdź włącznik niskiego i wysokiego ciśnienia oprócz tego czujnik cisnienia być może połaczenia,przewody.
Jeśli można spytać, to czemu chcesz pompy wtryskowej wyjmować?, bo żeby wyjąć, to musi być jakiś błąd prawda. Natomiast, jeśli pompa wysokiego ciśnienia zasysa paliwo, a masz za niskie ciśnienia na rozdzielaczu, to warto sprawdzić czujnik położenia wału korbowego, a najlepiej zakupić nową. Pytam tak z czystej ciekawości, bo też myślałem, że pompę będę...
Napewno Andiv niskie: P2291 ("Injector Control Pressure; engine cranking - pressure too low."). Spuszcza wtryskiwacz w przelew, najpierw sprawdź to. Pozostałe wersje są na razie mało prawdopodobne, a są to np. pompa, regulator ciśnienia itp.
Jaka jest rola czujnika na pompie wspomagania napędzanej paskiem? Pytam, gdyż przy wycieku oleju ze zbiorniczka (nadłamany króciec węża) pompa się zapowietrzyła i wspomaganie działało tylko na wysokich obrotach. Ciśnienie na niskich obrotach zapewne było niskie ale nie paliła się żadna kontrolka (brak informacji o błędzie). Za co ten czujnik odpowiada?
powodów może być kilka ; sprawdż układ pod względem szczelności ( czy paliwo nie wraca do zbiornika),spotkałem się kiedyś z mocno zabrudzonym zbiornikiem paliwa objaw był taki sam,kolejna moja propozycja sprawdzić ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia w momencie rozruchu,jak będzie za niskie to wtryski się nie otworzą.
podciśnienie się robi w baku, a korek wlewu ma odpowietrznik,miałem taki przypadek w vito on jest odpowiedzialny aby ciśnienie było takie same jak na zewnątrz, a jak to nie pomoże to przedmuchaj cały układ rozumie ze filtr paliwa czysty
Spróbuje ci powróżyć. Za niskie ciśnienie na CR przy większym obciążeniu. Przez to silnik łapie błąd i gaśnie. Wymień filtr paliwa, sprawdź układ zasilania paliwem. Albo jakiś inny błąd np. czujnik wału. Pasują ci takie wróżby?
Pomożecie ? Nie pomożemy, chcemy odczyt parametrów rzeczywistych i żądanych ciśnienia doładowania ze skanera diagnostycznego, a nie numerki błędów
W instrukcji jest napisane że miganie tych diod wraz z sygnałem dźwiękowym oznacza zbyt niskie ciśnienie LPG i przejście na pracę na PB. Tak, to akurat wiem ale te miganie było dopiero gdy sam zakręciłem zawór na butli.
Zagrzej silnik do temperatury pracy. Potem zdejmij przelewki z wtrysków i odpal jeżeli będzie się mocno lało z przelewu wtryskiwacza to znaczy że jest już kiepski, ale to ci dokładnie powie ktoś kto naprawia wtryskiwacze. Ewentualnie pompa nie daje odpowiedniego ciśnienia.
focus ciśnienie focus niski obrót presostat niski ciśnienie
certyfikacja energetyczna radio scania regulacja głośność mikrofon
problemy diagbox diagbox peugeot
Rozkodowanie radia w Alfa Romeo 159 bez numeru seryjnego Kolory przewodów: plus, minus, uziemienie – DC, AC, normy IEC, NEC, motoryzacja, ATX, USB