Wypada ci zapłon także: cewka ,świeca ,wtryskiwacz , problem mechaniczny A ten dzwięk to ecu wysterowuje regulator wolnych obrotów , próbuje "podgonić" obroty i stąd takie podsysanie.
Zanim wymienisz silniczek krokowy - a zapewne jest on uszkodzony - dokładnie sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Od przepustnicy aż do głowicy. Mozolne ale czasem się opłaca - często przecierają się gumowe przewody podciśnienia a jeszcze częściej w najmniej oczekiwanym miejscu i najmniej dostępnym do naprawy. Nawet pod...
P1000 jest zawsze jeżeli nie ma błędów w PCM. Nie przejmuj się tym. Spróbuj wyczyścić IAC. Tam nie ma żadnej krokówki, tam jest zawór regulacji biegu jałowego IAC. Nauczcie się w końcu co to silnik krokowy to zaczniecie odróżniać krokowy od zwykłego silnika czy zaworu. Krokowy ma minimum 2 cewki czyli 4 zaciski. IAC ma tylko 2 zaciski.
Witam. Pomiędzy serwem a dolotem jest jeszcze (przynajmniej powinien być) zaworek zwrotny - zobacz czy on trzyma. Pozdrawiam.
Mam problem z moim fordem focusem mk1. Sa niskie obroty silnika.wymieniono filtr paliwa.i dalej zamula.przy wlączaniu 3 biegu już muli.na 4 jakos idzie.pod gorke wjade tzn wtocze sie bo brak mocy zaczyna tańcowac mi temperatura. Zwolnie o najlepiej jakbym jechala na 2 tys.obrotow.na 4 biegu i przy predkosci 80 km/h.wlaczam 5 bieg i znowu temp.idzie...
Witam jeszcze nie odpowietrzałem tego modelu , ale w warsztacie mam swojej roboty zbiornik 5l po oleju wyposarzony w pompę paliwa którą zasilam układ wtryskowy pod niewielkim ciśnieniem 0.5 atm . Odpowietrzam w ten sposób wszystkie oporne auta bez najmniejszego problemu zwykle bez luzowania przy wtryskach . Koszt wykonania nie wielki a za to sama radość...
6500obr. to już chyba odcięcie paliwa.Pytanie w jakim stanie jest pompa paliwa ,może się już przycina.A obroty biegu jałowego są w normie czy podwyższone(w jakim zakresie obrotów)?
2002 r , komputer nie wykazuje bledow
Wymyłeś przepustnicę dokładnie....
trochę posprawdzałem i daje kolejne newsy otóż. -Wymieniony został czujnik w IC. -Sprawdzony omomierzem został czujnik temperatury przy filtrze powietrza (wartość poprawna, reaguje poprawnie- nie wiem czy połączenie ze sterownikiem działa) -wymieniony filtr powietrza Co wyczułem z nowości ? Mechanik twierdzi, że jeden z cylindrów nie pracuje normalnie....
Czy te błędy mogą powodować ze w trakcie jazdy zapala się ESP. Czy z racji tego że podczas odczytywania błędów kontrolka się nie świeciła i błędu nie wykryło co by świadczyło o tym że mam 2 różne problemy np. z falującymi obrotami na niskich obrotach?
Tak, na wszystkim może gubić jak są duże luzy lub rysy. Wypadałoby zmierzyć jakie to ciśnienie jest fajtycznie i jaki olej. Obrócenie (czy fajtycznie było obrócenie czy "tylko" zatarcie) to ogólnie niezła rzeźnia. Opiłki mogły zrobić nieźle spustoszenie jeśli działo się to stopniowo. Opiłki były wszędzie bo paneweke dosłownie zmieniło. Pierwsze odpalenie...
Nie ma elektrycznej. Równie dobrze możesz mieć problem z pedałem gazu. Albo zaciera się tłoczek nastawnika dawki.
Jeździłem takim c-maxem 1.6 tdci 109km faktycznie poniżej 1800obr nie da się tym jechać, mały silniczek duża turbina= duża turbodziura choć turbina jest ze zmienną geometrią to to auto trzeba trzymać powyżej 2 tys. pozdr
Widze ze ktoś ma problem w czytaniu ze zrozumieniem 🤦♂️
sprawdzali auto i każdy mówi że jest ok. To powiedz im że mocy brak i nie jedzie. Jakaś diagnostyka w ogóle była robiona , czy też nie.
Ok dzięki za informacje.Bo ciut mam za niskie obroty biegu jałowego.Będę musiał przeczyścić może przepustnicę
To swoiste wróżby bez spojrzenia w błędy. Proponuje o przeniesienie tematu do hyde park,zanim trafi do kosza.
To jedź do takiego gazownika co potrafi coś więcej niż sprawdzić czy nie ma błędów.
problem może być gdzieś w układzie zapłonowym
Żeby silnik wystartował potrzeba około 230 bar a nie 30. na wolnych obrotach powinno być około 230-250 bar. Nie widzę skali na menzurkach, ale od razu widać że ostatni wtryskiwacz leje jak wściekły, z resztą pozostałe też zdrowo leją. Standardowy problem w tych silnikach. Przy okazji do sprawdzenia pompa WC pod kątem opiłków w paliwie.
Teraz nie ma niskich temperatur, więc przy sekwencji jest to możliwe. Ja nie wiem, czy od razu przełącza, dlatego pytam.
Reasumując takie wrażenie jakby raz dostawał mocy na niższych obrotach a raz na sporo wyższych Trzeba wykonać, choćby podstawowe jakieś pomiary, wdrożyć diagnostykę. Na podstawie tak skromnego opisu, nikt, nic sensownego nie odpowie.
Większych problemów nie masz z tym autem? 13.8V na jałowym za niskie
Sprowadź czy nie masz problemu: - czujnikami położenia walków - czy regelacja biegu jałowego jest prawidłowa - ewent stan układu podawania paliwa (cienienie na niskich obr /wyższych obr), jesli tak to możliwy jest problem z pompa iz podaje ona niewłaściwa mieszankę stechiometryczna do ilości obrotów, silnik prze t wchodzi na wyższe obroty. Nie jest...
Miałem escorta. Było w nim tak, że za niskie napięcie w układzie powodowało odcięcie zasilania komputera, wtedy gasł, albo nie chciał zapalić. Zacznij od zmierzenia napięcia ładowania.
Kolego 27 postów o niczym, po prostu masz za niskie wolne obroty i tyle. Po co tak pisać 27 postów.
Witam. Mazda 2 z silnikiem 1.4L Duratec 16V EFI DOHC bez instalacji gazowej. Taki sam jak w Fordach Fiesta, Fusion i bodajże niektórych Focusach. Objawy: 1. Brak niskich obrotów. Silnik cały czas kręci się ok. 2000obr/min, a prędkość obrotowa skacze wraz z obciążeniem. Bez obciążenia (klima, wentylator czy światła) obroty silnika skaczą do ok. 2500obr/min,...
witam. podepnę się do tematu. u mnie ostatnio jest tak samo! focus 1.8tddi 2000r. brak reakcji na gaz i migająca kontrolka świec żarowych :( ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu przypadłość ustępuje. wtryski na pewno odpadają bo to silnik na pompie i jakby coś było z nimi to by miał przynajmniej falujące niskie obroty! a może to błędny sygnał z przepływomierza?
Otrzymałem wskazówkę, że przyczyną braku momentu na niskich obrotach winne jest oprogramowanie. To jest 2007 rok i nie ma sumy kontrolnej? Błędów w sterowniku brak.
witam mam taki problem z focusem 1.8tddi 2001r samochód faluje na niskich obrotach gdy włącze klime obroty jak by sie wyrównują byłem u elektryka stwierdził żę tu chodzi o dawke paliwa którą podają wtryski i powiedział mi żebym znalazł pompiarza który mi to wyreguluje jak myślićie pompa jest do wymiany czy da cośsie z nią zrobić?dodam jezcze że auto...
Witam fachowców, Mam znowu problem ze swoim Fordem Focus MK1 1.8 TDDi. Jak zwykle to bywa, akurat po przeglądzie zaczął szwankować i najpierw wyczułem, że w czasie jazdy dostaje czkawki i dusi się, jak podczas pierwszej jazdy w nauce jazdy. Potem jak postał kilka godzin na mrozie, nie mogłem go odpalić, aż w końcu rozładowałem akumulator i udało mi...
A taka głupia rzecz - sprawdziles czy wszystkie połaczenia za turbo są 100% szczelne? Moze gdzies powietrze ucieka i nie ma wystarczajacego cisnienia na niskich obrotach mimo ze kierownica dobrze sie ustawia.
O tu też trollujesz? :D. Nie napisałem, że to nowość. Bardziej chodzi o duży moment przy niskich obrotach.
juzdoszłem posiedziałem i doszłem dziki wielkie za opis może jak ni zapomne to wstwi fotki do czego ten silnik wsawiłem pozdrawiam witam znowu teraz muj majzel miesza obrotami było wszystko git a tu nagle raz wysokie raz niskie mam pompe bosch
Może to problem z pompą paliwa... Czy na niższych biegach ale wyższych (dużo wyższych) obrotach też tak się dławi?
Czy byłby w stanie ktoś wytłumaczyć to zjawisko? Coś nie mogę tego pojąć. Przy założeniu, że dawka paliwa wtryskiwana do cylindrów jest stała (bo tym steruje ECU) w jaki sposób większa ilość powietrza generuje ten dym? Spalanie jest cały czas na bardzo niskim poziomie.
Takie zachowanie jest możliwe w warunkach zwiększonego zapotrzebowania na energię elektryczną. Wydajność alternatora na obrotach biegu jałowego jest niższa niż przy obrotach eksploatacyjnych silnika. Mogły być włączone prądożerne urządzenia takie jak np. świece żarowe, podgrzewacz płynu, ogrzewana tylna ew. przednia szyba, wentylacja i wentylator chłodnicy,...
Jaka jest rola czujnika na pompie wspomagania napędzanej paskiem? Pytam, gdyż przy wycieku oleju ze zbiorniczka (nadłamany króciec węża) pompa się zapowietrzyła i wspomaganie działało tylko na wysokich obrotach. Ciśnienie na niskich obrotach zapewne było niskie ale nie paliła się żadna kontrolka (brak informacji o błędzie). Za co ten czujnik odpowiada?
na pierwszym ale jak silnik jest zimny to chodzi dobrze a jak sie zagrzeje to szarpie po delikatnym naciskaniu na gaz chodzi dobrze lecz kal gwałtownie chce przyspieszyc to szarpie Dodano po 3 i tak od trzech tysięcy obrotów przyspiesza normalnie tylko na niskich obrotach szarpie robi tak zwane "kaczki "
Może szerzej opisz problem. Czy tylko na obrotach niskich tak się dzieje a potem zanika jak podgazujesz? Trzeba sprawdzić napięcie ładowania. Powinno być około 14.4V-14.6V.
Witam. Silnik w zakresie temperatur od 10st. C do około 50st. C pracuje nierówno na biegu jałowym, później już pracuje normalnie. Został wymieniony EGR gdyż występował błąd od niego w sterowniku; ponadto auto kopciło i nie miało mocy. Po wymianie auto ma większa moc ale dalej nierówno pracuje na biegu jałowym i szarpie podczas przyspieszania w niskim...
Witam, Mam problem z Focus'em mk1 1.8tdci gdyż mam trudność odpalenia go przy dłuższym postoju np. przez noc. Rano gdy go rozpalam zapali tylko od razu wejdzie w niskie obroty około 800 i zgaśnie, wychodzi na to że nie ma podwyższonych obrotów. Jeśli zaś dodam mu odrobinę gazu tak aby chodził przy 1000 obrotów silnik nie zgaśnie. Co może być przyczyną?
U mnie jest tak że jak wtyczka z przepustnicy jest ściągnięta to wchodzi na obroty normalnie, a jak jest założona to do 10 sekund chodzi normalnie a potem wchodzi tylko do 3000 tys obrotów i koniec. Mój silnik to 1.6 TDCI 90 KM a błędy z ECU są następujące: (P2584) Polecenie z modułu sterującego dodatkowymi składnikami paliwa włczenia (mil) (P2455)...
Witam wszystkich, Od pewnego czasu posiadam autko Ford Focus mk2 1.6 115 km.Problem jaki się pojawia to kontrolka silnika.Podaje 2 błędy (niski poziom katalizatora oraz P000A)dodatkowo na zimnym silniku lekko szarpie.Moc wydaje się normalna chociaż to mój pierwszy benzyniak.Kolejna sprawa to przy obrotach 3 tys jadać pod lekka górkę wciskając pedał...
Koledzy mam pytanie mam problem z jednym fordem focusem z 2007 rok benzyna 1,6 zaświecił się check delphi pokazał błąd P0102 czyli sygnał z przepływki powietrze za niski . Przepływomierz powietrza masowy MAF 9,59 g/s pokazuje na wolnych obrotach Po zapaleniu wariują obroty 5 sęk i nagle gaśnie. Jak się pogazuje czasami nagle chodzi nierówno ale chodzi...
Witam wszystkich. Mam Focusa 1.6 diesel 115 koni 2011r. Silnik chodził świetnie bez zarzutów. Spalanie w granicach 6.2 - 6.5 na wolnych 0.4 - 0.3. Dwa dni temu postanowiłem zakodować wtryskiwacz na pierwszym cylindrze testerem CDIF3. Kodowanie miało być tylko w celu szkoleniowym, bo jak wcześniej napisałem, silnik chodził jak zegarek. Wpisałem ten sam...
Mam jeszcze takie pytanie czy przy wolnych obrotach diesel odpali ? (Podejrzewam rozrusznik ) może mi ktoś jeszcze coś mi może doradzić pompa wymieniona wtryski po regeracji ale auto nie odpala. Rozrusznik się grzeje .
Witam. Miałem napisać że problem zniknął jednak kilka dni temu ponownie ten sam błąd. Od tego czasu robiłem tylko sprzęgło. Przejechalem ok 2000 km po mieście. Auto nie jest słabsze i nie pali więcej. zdarzyło mi się tylko z 2 razy że przy dojechaniu do skrzyżowania na 2 biegu po wciśnieciu sprzęgła silnik zszedł za nisko z obrotami i zgasł. Absolutnie...
Udało mi się coś znaleźć, po wyjęciu gniazdka od góry alternatora z trzema kablami zobaczyłem, że do gniazdka dostała się woda, która robiła zwarcie, wyczyściłem wszystko ładnie i jest efekt po zapaleniu silnika napięcie utrzymuje się na poziomie 11,5 i nie skacze jak wcześniej, niestety dalej mam problem, na wysokich obrotach napięcie wzrasta jedynie...
obrót focus focus obrót focus niski ciśnienie
pomiar odległość radio uszkodzone chinch radio scania
reset pieca buderus sonda lambda
Opis kontrolek Ford Transit 2006 - znaczenie i działanie Wyważanie łopat turbiny wiatrowej - gdzie i jak?