http://obrazki.elektroda.pl/7195997500_1... Miałem identyczną usterke i wymieniłem czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej.
Jakieś 10 15 sekund ale według mnie za mocno jak tylko trochę się rozgrzeje żadnego dymu niema nawet przy przegazowaniu na wyższych obrotach.
Witam. Wracałem z Łodzi i pojawił mi się komunikat usterka układu silnika . Obroty zaczęły falować i zatrzymały się na wartości 1300obr/min. Samochód normalnie jechał. Na komputerze nic nie wskazuje poza błędem przepustnicy związanym z adaptacją. Wyczyściłem przepustnice i dalej to samo. Brak adaptacji. Obroty na poziomie jak wyżej czyli 1300 obr/min....
Wniosek jeden nie jeżdżę na rezerwie i z obrotami nie ma problemu
kolego chwileee :) chcesz wymieniać wszystko???!! moze na początek zrobisz porządną diagnostyke... przydało by się troche danych: Ciśnienie doładowania podczas obciazenia.(kilka pomiarów) ciśnienie na listwie rail. (na wolnych obrotach oraz przy max pedale w podłodze(najwyzsza wartosc)) korekta wtrysków na wolnych obrotach silnik rozgrzany. odczyt przy...
Nieco można "wyguglać" o gaśnięciu tego silnika/auta, jednak mój objaw jest jakiś wyjątkowy/dziwny więc się nie podpinam pod istniejące tematy. A nóż widelec ktoś już zna tą przypadłość, będę dźwięczny za pomoc/sugestię/podzielenie się informacjami. Po powrocie z Chorwacji i przejechaniu bez jakichkolwiek problemów 2500km, dzień po powrocie i postoju...
Lambda zamontowana, oryginał Forda. Błędów nie ma , natomiast martwi mnie szarpanie silnikiem. Szarpie przy dochodzeniu do 4 tyś obrotów, nie wkręca się na obroty powyżej 4 tyś , silnik rozgrzany na biegu jałowym. Nie jechałem, ani nie sprawdzałem w czasie jazdy. Co to może być ?
Tak, dziękujemy Tobie za ten film. ten błąd nie ma znaczenia ani dla ciebie ani silnika. Jedyny mankament to wyczuwalne wibracje na jałowym (przy rozgrzanym silniku, ale nie zawsze) obroty są stałe - nie falują. Mam też wypadające zapłony - do dwóch dziennie przy przejechanych ok. 100 km, których nie mogę wyeliminować (cewka, świece i przewody wymienione)....
U mnie podziałało, rozgrzanie silnika na wolnych obrotach do "normalnej" temperatury pracy. Pojeździłem tak ok tygodnia od czasu do czasu auto gasło, a później problem już się nie pojawił.
Kompresja raczej nie była sprawdzana z tego co pamiętam. Niektóre objawy nawet pasują do braku kompresji jak falowanie obrotów czy wibracje na biegu jałowym. Zaś stukanie z silnika ustępuje po przejechaniu niewielkiej odległości i rozgrzaniu silnika więc w czym może być problem.
Panowie posiadajacy 1.8 TDCI prośba o wypowiedzenie sie jakie maja obroty silnika zaraz po zapaleniu kiedy temperatura spada ponieżej -5 stopni a jakie na po rozgrzaniu lub ogolnie w sezonie letnim. pozdrawiam
Paweł już napisał Ci odpowiedź pompa była zrobiona na sztukę czyli wymieniony tranzystor nie rezystor bez usunięcia przyczyny czyli zacierającego się zaworu w pompie. Podłączanie innego kompa nic nie da a czujnik obrotów pompy wali innymi błędami.
Witam. mam problem z focusem 1,8 endura di 90ps 2000r. Jak zimny jest wszystko ok. ale po rozgrzaniu silnika do normalnej temp. przy obrotach ok 4000obr.min zaczyna świecić kontrolka,zwalniając na wolne obroty gaśnie .czujnik mam nowy . mierząc ciśnienie to przy 2000obr.min wynosi ok3,2bar a przy 4000 ok 4,5bar. co panowie o tym sądzicie???
Witam. Mam problem z focusem mk1 1.8tdci 115 km 2004 r układ delphi. Problem jest taki że gdy auto jest zimne pracuje równo na biegu jałowym lecz gdy się rozgrzeje zaczynają obroty falować wydawając na 4 wtrysku dziwny dźwięk (bzykanie). Dając mu obciążenie np podgrzewania przedniej szyby samochód zaczyna równo pracować i bzykania nie słychać. Ciśnienie...
? czujnik stopu? co to takiego. Podłaczać nie ma sensu bo nie wyrzuca kodu błedu. Bliżej skłaniałbym się do okolic serwa. Podobno jest jakiś przewod podcisnienia , może zrobił sie nieszczelny. Nim nastąpiła ta usterka , bywało że przerywał jakby coś z przewodami zapłonowymi , ale te zostały wymienione. Odpalac odpala normalnie i "pływanie" pojawia się...
Witam, mam problem z moim Focusem 1.6 16v 2003r., mianowicie bardzo często przepalają mi się żarówki. Szukając przyczyny sprawdziłam napięcie na akumulatorze, oto wyniki: 12,90V na zgaszonym silniku 12,64V na zgaszonym silniku z zapalonymi światłami 15,01 na biegu jałowym, bez obrotów 14,78-15,06 podczas dodawania/odejmowania obrotów Wszystkie pomiary...
na pierwszym ale jak silnik jest zimny to chodzi dobrze a jak sie zagrzeje to szarpie po delikatnym naciskaniu na gaz chodzi dobrze lecz kal gwałtownie chce przyspieszyc to szarpie Dodano po 3 i tak od trzech tysięcy obrotów przyspiesza normalnie tylko na niskich obrotach szarpie robi tak zwane "kaczki "
miałem podobny problem w focusie po odpaleniu obroty świrowały między 400 a 1200 po kilku sekundach auto gasło; odpalał od strzała. Jak się okazało łapał lewe powietrze; po uszczelnieniu wszystko wróciło do normy; Nie wiem jak jest w puncie, w focusie jest przewód odpowietrzający skrzynie; również on może robić krecią robotę.
Witam Ford Focus MK1 1.8benzyna 2004r szukałem na różnych forach ale mój problem jest trochę inny jak każdego kto pisze. Problem polega na nierównej pracy silnika, obroty wąchają się od 680 do 750obr a na zimnym silniku nie chce jechać szarpie dusi się a jak się rozgrzeje chodzi idealnie, auto posiada LPG ( sprawdzone u dwóch gaziarzy i jest dobrze...
A jak wyglądają korekcje krótko i długoterminowe dawki paliwa? (STFT LTFT) Sonda za katalizatorem przy obrotach biegu jałowego lub przy stałym obciążeniu powinna mieć sygnał na poziomie ok 0,6-0,8 V i nie powinna oscylować tak jak pierwsza. (oczywiście przy rozgrzanym katalizatorze) I jeszcze jedno pytanie: jaki jest katalizator? Podwójny czy pojedynczy?...
TPS jest sprawny, jak byłby nie sprawny to by mi autem szarpało, nie mam LPG tylko sama benzyna. Po zagrzaniu się silnika np przy jeździe auto dostaje takiej małej mocy bo wcześniej taki zamulony był. Byłem u mechanika dzisiaj i jutro zostawiam auto na weekend, niby się domyśla co to ale nie chciał do końca powiedzieć, wspominał tylko coś o tym, że...
Błędy typowe dla uszkodzenia sterownika pompy wtryskowej. Tak, mógł być dobry palić w poprzednim samochodzie ale ma już prawie 20 lat i byle zapowietrzenie może go uszkodzić w sekundkę. Jak pompa jest zapowietrzona, nie można wytworzyć odpowiedniego ciśnienia, odpowiedniej dawki, sterownik wysterowuje zawór dawki coraz to dłuższymi impulsami co łatwo...
No właśnie tak myślę że to pewnie inna usterka teraz wystąpiła, nie związana z usunięciem filtra.. Dodam jeszcze tylko że auto generalnie dobrze odpala, nie ma z tym problemu. Ono zaczyna gasnąć na wysokich obrotach i zdarza się to częściej jak jest rozgrzany. Zgaśnie w czasie jazdy, ale przekręcam kluczyk, odpala dobrze i mogę jechać dalej. Na zasadzie:...
Witam Focus MK2 z 2006 roku z silnikiem 1.8 Tdci. Po chip tuningu na 140KM i 350 nm Po rozgrzaniu na wolnych obrotach czuć było mocne drgania silnika. Podczas szybszej jazdy wyskoczył pojawił się błąd turbiny i włączył się tryb serwisowy ( do 3k rpm). Po ponownym odpaleniu auto jechało normalnie, co jakiś czas błąd wracał. Po oddaniu do serwisu padła...
Mam problem z nierówną pracą biegu jałowego ford focus 1.4 benzyna 1999 rok, ale tylko na rozgrzanym silniku, obroty falują ±100 obr/min (widoczne na obrotomierzu). Sprawdziłem prąd ładowania przy załączonych odbiornikach jest ok - 14,6 V. Sprawdziłem świece i też wszystko w porządku, wymieniłem filtr powietrza i nadal bez zmian. Odłączyłem kostkę...
Mój Focus tddi też kopcił na czarno przy mocniejszym dociśnięciu pedału przyspieszenia. Wycieków oleju zero, spalanie trasa 5, miasto 7,5. Przeczytałem, że problemem może być przytkany kolektor dolotowy powietrza oraz zawalony szlamem zawór ERG. (i w efekcie jest za mało powietrza do spalania na wysokich obrotach, dlatego kopci). Kupiłem płyn w spray-u...
Objawy to szarpanie samochodem na niższych obrotach oraz "strzały" przy szybkim dodawaniu gazu. Troche to przechodzi jak silnik sie rozgrzeje ale nadal występuje. Po przekroczeniu obrotów 2-3 tysiące efekt jakby znika lub go nie czuć co podobno jest mozliwe. Podsumowując efekt nie równej pracy silnika jak pojawił sie dwa tygodnie temu do tej pory nie...
Witam. Posiadam Forda Focusa 3 z silnikiem ti-vct 1.6 105 km. Problem polega na tym że podczas jazdy zapala się kontrolka ESP i świeci ciągle aż do ponownego uruchomienia silnika. Zdarza się to nieregularnie, a ostatnio wyskoczyła kontrolka check engine na żółto. Dodatkowo na biegu jałowym na zimnym jak i na rozgrzanym silniku wachają się obroty między...
https://obrazki.elektroda.pl/7259421000_... Po wymianie środka turbiny tak jak na wyżej wstawionym obrazku turbina dziwnie gwiżdże do 1800 obrotów, dopiero od 2000 sztanga od geometrii łopatek ożywa i gwizd ustaje, ale gdy tylko obroty zejdą znowu poniżej 1800 ta sama sytuacja się powtarza. Dodam, że jak auto się rozgrzeje to sztanga...
Witam 1. Podczas ruszania lub zmiany biegow z 1 na 2 moim fokusem na rozgrzanym silnku (na zimym jest ok) jest klekot z przodu (chwilowy) a jak wjezdzam pod gorke to slychac ten klekot nonstop co to moze byc? dzieje sie to tylko na rozgrzanym silniku 2. Na rozgrzanym silniku lekko obroty spadaja i sie podwyszaja prawie niewidzialnie dla oka, swiatla...
Witam. Auto j.w. - po odpięciu akumulatora stracił wolne obroty na zimnym silniku (po rozgrzaniu jest w miarę poprawnie) i poszarpuje przy rozpędzaniu. Wartości bieżące ok, reset KAM (IDSem) nic nie daje. Jedyny błąd w silniku to błąd wentylatora - uszkodzony moduł. Walczę z tym od paru dni i lipa. Krótko mówiąc skończyły mi się pomysły. Proszę o pomoc.
Witam mi wlasnie tez sie tak dzieje, mruga kontrolka od swiec, juz u nie jednego mechanika bylem i kazdy mnie zbywa z tym. Mam tak juz od pol roku, zauwazylem ze dzieje sie tak gdy mam juz rozgrzany samochod i mam wysokie obroty np gdy wyprzedzam. po wyprzedzeniu zapalila mi sie kontrolka, obroty zmalaly i musialem sie zatrzymac i go ponownie uruchomic....
Nie dotyczy, nie jest to możliwe nawet ,wymieniłem ostatnio parownika ,rozszczelnił się poprzedni a że miałem identyczny parownik jak w poprzednim to sobie podmieniłem, objawy te same. Samochód nie odpali z gazu samego, jest ustawiony na załączenie się jak wejdzie na obroty, czy jak to tam się zwie...Jeżeli chodzi o gaz ,patrzyłem w papierach firma...
Po zakupie samochodu,stwierdziłem,że rozgrzane autko ma falowanie obrotów,a przyspieszenie powoduje "dławienie się" silnika...diagnoza: uszkodzony silniczek krokowy wolnych obrotów. Zmieniłem go na nowy i "foczka" nabrała wigoru,sprawiając wiele radochy. Trwało to jedynie kilka miesięcy i sytuacja powróciła. Kolejna zmiana silniczka na regenerowany...
Witam. Posiadam forda focusa mk1 z 2004 roku. Od pewnego czasu mam problem. Samochód po nocy lub dłuższym postoju ma ciężko odpalić, a dokładniej odpali ale po chwili gaśnie. W czasie tego odpalania kopci na biało, gdy odpali falują mu obroty. Muszę dodać gazu by nie zgasł. Samochód jest garażowany, stoi w temperaturze ok 20 stopni, więc to na pewno...
Witam mam problem z Focusem i mam nadzieje ze ktos mi tutaj pomoże. Auto szarpie mi podczas jazdy a gdy przy szarpaniu próbuje przyspieszyc to focus gasnie i zaaczyna mrugac kontrolka od swiec zarowych. Nie wazne czy na zimnym czy rozgrzanym silniku. Dodam jeszcze ze jak zgasnie to odpala od strzału(wiec to chyba nie pompa) i przez chwile jezdzi normalnie....
Irytujesz to Ty mnie , pytałem o napięcie ładowania , zapomniałeś? Biorę miernik oraz d w troki i pędzę zmierzyć jeszcze raz. Zaraz będą dokładniejsze wyniki. Dodano po 41 A więc tak: 1) silnik na ssaniu zakres napięcia regulatora waha się od 14,45 - 14,66V 2) silnik rozgrzany - bez obciążenia odbiornikami - zakres waha się od 14,49 - 14,58V (zmieniałem...
Ad 1. Obroty na jałowym powinny być w granicach 850-950 obr/min. Na postoju silnik, niezależnie od pedału sprzęgła, powinien schodzić z obrotów płynnie, bez żadnych postojów w jakimś zakresie obrotów. Tak samo powinno być podczas jazdy. Wciskanie sprzęgła odłącza silnik od skrzyni biegów i nie ma to żadnego wpływu na spadanie obrotów. Występujące zjawisko...
Mam Focusa 1,6 16v 99r. w kombi.Od jakiegoś czasu mam taki problem że dopóki silnik nie osiągnie temperatury to ma moc i przyśpieszenie,wymieniłem cewkę i przewody i było trochę lepiej ,ale jeszcze słabo.Świece wyglądały dobrze więc zostały.Znalazłem na forum opis osoby która po przejściu z takim samym Focusem przez 3 serwisy wymieniła:świece,przewody,cewkę...
Witam, mam problem z moją Foką a czytajac różne fora nie mogłem znalezc odpowiedzi. Mianowicie po włączeniu swiateł czuc jak silnik dostaje obciażenie najgorzej jest po włączeniu klimatyzacji wtedy trzęsie calym samochodem. Problem występuje podczas stania w miejscu na biegu jałowym. Silnik po rozgrzaniu ma około 750obr z tego co widze a po dołaczaniu...
Zgodzę się z Darackim j i Pawłem wawa. Dołożę od siebie tylko tyle, że podstawa w naprawie tego sterownika, to odpowiedni montaż (wlutowanie) tranzystora. Zrobiłem tych sterowników coś już pewnie koło stówy na tranzystor lub na obroty po rozgrzaniu i w żadnej pompie nie trzeba było robić mechaniczniej naprawy. Widzę auta, które przejechały po kilkadziesiąt...
W praktyce przyjmuję tak: silnik rozgrzany, żadne swiece nie grzeją, włączone światła mijania, nadmuch powietrza bieg 2, cała reszta wyłączona, obroty biegu jałowego, bez włączonego wentylatora chłodnicy, akumulator naładowany. Przy spełnieniu powyższych warunków napięcie na zaciskach akumulatora powinno przekraczać 13,80V. Jeżeli tak jest, samochód...
powtarzam zaczęty kilka dni temu temat, ale otwieram go na nowo bo całkowicie zmieniłem sposób opisu zjawiska. Ford Focus c-max , silnik 1,8 TDCI , Problem "pływania" wskazań temperatury zgłosiłem do serwisu Forda, samochód spędził na stacji jeden dzień i wrócił z informacją, że przeprogramowany został komputer. Nie zarejestrowałem zjawiska przed "serwisem"....
Witam. Problem dotyczy Forda Focusa MK2 1.6 Duratec. Przebieg 110 tyś km Od jakiegoś czasu walczę z dodatnią korektą ( +10 ) na wolnych obrotach. Sonda bank 1 pracowała w zakresie 0,1V do 0,69V druga sonda stała stabilnie na 0.69V. Piąty i szósty wykres. https://obrazki.elektroda.pl/2697091900_... Czytając różne wypowiedzi postanowiłem...
Witam, mam spory problem z autem. Ford Focus II 2007r. silnik 1.6 benzyna. Samochód ma bardzo dziwne objawy. Na zimno chodzi przez minutę w miarę ok. Po rozgrzaniu na biegu jałowym chodzi tak jakby nie palił na wszystkich cylindrach, z wydechu wyraźnie słychać wypadające zapłony. Po dodaniu gazu do ok. 2 tys. obr./min. wydaje się, że jest dużo lepiej....
Cześć, Focus 1.8 TDDi 90 km 1999 rok. 1.Po zakupie auta zauważyłem, że jest słabe na niskich obrotach- kiedy załączy się turbina jest już okej i da się jechać. 2.Samochód kopci na czarno- ciemnosiwo, mocniej jak jest rozgrzany i pod obciążeniem (bez specjalnie wysokiego kręcenia silnika). Przy przegazowaniu na luzie również zakopci na czarno-siwo. 3.Na...
Witam wszystkich, od 2 tygodni próbuję dość do ładu z moim focusem, Objawy: Auto zapala bez problemu, lecz przerywa i kopci. Jedyne błędy jakie wykazuję to P1664 oraz P1504 P1664 FIP (Fuel Injection Pump) malfunction (possible air ingress in low pressure fuel side) P1664 FIP (Fuel Injection Pump) nieprawidłowości (możliwość przedostania powietrza w...
Zdejmij rurę powietrza dolotową i te od intercoolera . Zobacz czy wirnik turbo się kręci normalnie i czy luzu na boki i wzdłuż nie ma .Zobacz też ile oleju jest w tamtych wężach przy intercoolerze . Ale taki zanik ciśnienia to by litr musiał uciec . Jak nadal nie ma cisnienia to albo przez turbo przelatuje wszystko albo panewkę obróciło . To będzie...
Jeśli napięcie na wyższych obrotach jest dobre to nie szukaj problemu bo chyba go nie ma.Ładowanie sprawdzamy na naładowanym akumulatorze, żeby nie zaniżał napięcia i wyłączonych odbiornikach i podniesionych obrotach. Sprawdzanie w inny sposób nie jest dobre bo każdemu da inny wynik i będzie do niego wymyślał teorie Aku odpięte od prostownika, zaniesione...
Szukam przyczyny zapalającej się od czasu do czasu (losowo) kontrolki ładowania w fordzie focusie mk2 1,6 TDCI. Kontrolka potrafi się zapalić w czasie jazdy, na dwie lub trzy minuty, czasem nieco dłużej, w zupełnie losowym momencie i niezależnie od chwilowego poboru prądu lub obrotów silnika. Po czym samoistnie zgasnąć, również w czasie jazdy i przez...
obrót focus focus obrót mazda obrót silnik rozgrzać
dotyk wariuje xperia nadajnik odbiornik 433mhz radiowy odcięcie skoda
pionier vtuner świetlówka kompaktowa
Pioneer SX-720: Działanie bez Sound Image Control Pioneer SX-P720 - brak dźwięku, cichy szum w głośnikach