Zobacz może tu znajdziesz https://ford.7zap.com/pl/car/
Podciśnienie OK
Zobacz jakie masz podciśnienie na biegu jałowym.
...czy jest możliwośc samemu tą pompe odpowietrzyc... Tak, ja to robię sam. Zaciskiem blokuję wąż powrotny przy filtrze paliwa, podciśnienie podłączam pod przelew wychodzący z pompy i albo uruchamiam pompkę wstępnego zasilania albo sprężone powietrze we wlew paliwa (w zależności czy pompka wstępna jest na wyposażeniu danego pojazdu). Około 1.5L wyssanego(przez...
A grzyb tam nie jest sterowany podciśnieniem przypadkiem?
Witam, jakie powinno być podciśnienie w układzie hamulcowym w Focusie MK2 1.8 TDCI?
Podciśnienie do sprawdzenia.
Odrazu po dodaniu ,,gazu,, . Ona jest ustawiona na wolne obroty Od razu po odpaleniu jak tylko wytworzy się podciśnienie to ją zaciągnie.
Póki pompa zanurzona, żadne podciśnienie nie ma tam wpływu. Po drugie, tam już nie ma takiego odpowietrzenia jakie sobie wyobrażasz. Za to odpowiada EVAP i bywa, że czasem podciśnienie występuje w zbiorniku.
Teoretycznie do puszki filtra powietrza, w praktyce nie ma to znaczenia, może być nawet nigdzie nie podłączony, sprawdź tylko czy nie jest zapchany. Mógł zassać jakiś syf i się zatkać, ale wtedy miałbyś maksymalne doładowanie.
Ty nie masz jej słyszeć ale czuć to że chodzi to normalne ale nie daje mocy bo łopatki kierownicy stoją w jednym położeniu podciśnienie ich nie przesuwa.
Jakie podciśnienie masz w dolocie na wolnych? Pomierz do tego ciśnienie sprężania.
Jeżeli masz dokładnie taki sam reduktor to to co zaznaczone w kółku powinno iść do kolektora ssącego - ma być tam podciśnienie podłączone. Ten króciec nad nim to zawór bezpieczeństwa - nakładasz wężyk i puszczasz gdzieś pod auto - jak będzie zbyt duże ciśnienie na reduktorze to wyleci przez ten króciec. Ten grubszy na środku parownika to wyjście fazy...
Mam takie pytanie Ford Focus MK2 1,6 TDCI 66kW Do przepływomierza dochodzi taka rurka gumowa (ok 8mm średnicy) od tyłu. Ni pieron nie wiem co to jest potrzebuję to wymienić a nie mogę znaleźć co to za rurka jaki ma nr katalogowy Nie wiem czy to jakieś podciśnienie odpowietrzenie .... idzie gdzieś na tył silnika Ktoś wie co to za pieron ?
Jak opiłki widać gołym okiem to ich tak mało nie jest manometr prawdę ci powie. I jeszcze jedno bym, sprawdził odkręć korek wlewu paliwa i wtedy spróbuj się przejechać może masz zapchane odpowietrzenie baku i przy większym poborze paliwa robi się podciśnienie co w efekcie powoduje błędy podczas jazdy.
Czy błędy pojawiły sie juz po wycieciu DPF? Przy tym układzie z przepustnicą EGR jeżeli silnik osiągnie zadane parametry i uruchamia EGR to jedna przepustnica jest zamknieta,a druga przymknieta na około 30% przepływu, a cisnienie doładowania w kolektorze wynosi 0,8 Bar (Normalnie jest 1 BAR czyli cisnienie atmosferyczne). Czyli jest podciśnienie. Natomiast...
Okazało się, że poluzowały się dwa wężyki od podciśnienia. Po dociśnięciu auto ożyło:)
To będzie jakiś zaworek zwrotny podciśnienia.
To podciśnienie to zawór turbiny.Na dole koło prawej półosi powinna być taka puszka i zawór przykręcone do bloku. A egr to najlepiej odłącz wtyczkę i sprawdź czy idzie dobrze. Ale do tego musisz jeszcze odłączyć MAF. Ja tak jeździłem oczywiście będzie check.Tylko musisz być pewien że egr jest zamknięty.Jest jeszcze adaptacja po wymianie na nowy nie...
Tak to wygląda na filmie. Na 100% na forum nie do sprawdzenia. Np: u mnie zaraz za korkiem jest wałek rozrządu, odrobina pary w misce olejowej ten daje podobny efekt, jeszcze bryzga olejem, ale w układzie jest podciśnienie. Ta chmurka jaki ma zapach? Bo to może być para, opary płynu (ale jak rozumiem nie znika) lub spaliny. Odłącz odmę i zobacz. Masz...
Masz jakiś konkretny przewód na myśli mówiąc "jakby powietrza się wydostawało " Oczywiście. sprawdziłem właśnie przewód łączący filtr powietrza z turbiną i wszystko jest git Gratulację skończenia szkoły podstawowej i znajomość prawa Pascal. Sikanie nadciśnienia w miejscu gdzie jest podciśnienie. a jeśli chodzi o osprzęt i pasek to nie widzę nic podejżanego...
Bliżej skłaniałbym się do okolic serwa Nie okolic a same serwo. Metoda prosta napompować podciśnienie zgasić silnik w ciszy nacisnąć pedał hamulca i nasłuchiwać co się dzieje. Ma tylko być w trakcie naciskania jak trzymasz w jednym położeniu to już cisza.
Nie ma mocy przy ruszaniu? Czy słabo nabiera prędkości? Turbina się załącza? Sprawdź przewody podciśnienia.
Witam. Mam problem z autem. Focus MK II 2.0 TDCI. 230k Straciło moc, tak jak był bez turbo. Nie kopci na czarno nie dymi na biało. Układ dolotowy trochę zaolejony, ale myślę że bez tragedii jak na taką konstrukcje odmy. Brak błędu na desce. Ale jak podpoiłem kompa za pośrednictwem FORSCAN wyskoczył P2263, ale dopiero po zrobieniu testów. Co zrobiłem....
Może spróbuje ;) 1 i 2 zawory podciśnienia, 3? 4 przepływomierz powietrza (czujnik masy powietrza) 5 EGR
Miałem podobny problem , tyle że samochód mi gasł po pewnym czasie.Powód okazał się bardzo prozaiczny, pompa wstępna(ta przy lub w zbiorniku)paliwa się kończyła, nie podawała odpowiedniej ilości Paliwa do pompy wtryskowej czego konsekwencją było dymienie na biało, na wyższych obrotach "wypadanie" zapłonu a po chwili gaśnięcie. Sprawdzenie u mnie było...
Podłączyć tester i sprawdzić parametry. Sam to nie wim co sprawdzisz. Może to czy cięgno kierownic na turbinie porusza się bez zacięć. Sprawdzić podciśnienia i zaworek turba.
Na start sprawdziłbym gruszkę od turbo. Uszkodzona membrana w gruszce będzie dawać podobny objaw co zablokowana geometria, ale jest to prostsze moim zdaniem. Wystarczy mieć pompkę na podciśnienie, podłączyć ją sobie pod gruszkę i zobaczyć czy chodzi pręt/sztanga! Równie dobrze mogł się przetrzeć przewód od pociśnienia który jest podłączony do gruszki...
Pompka Vacum działa głównie dla serwa. Zawory zasila przez zwężkę, więc bez sprawdzenia manometrem nie wiemy nic. Zgoda, ale zwężka jest tylko na okoliczność rozszczelnienia się układu sterującego VGT i EGR-a - coby nie przestało nagle działać serwo. Miałem przypadek w Transicie 2,0 tdci, że spadł wężyk z króćca zasobnika vacu, który już jest za zwężką....
podciśnienie się robi w baku, a korek wlewu ma odpowietrznik,miałem taki przypadek w vito on jest odpowiedzialny aby ciśnienie było takie same jak na zewnątrz, a jak to nie pomoże to przedmuchaj cały układ rozumie ze filtr paliwa czysty
Mieszasz tematy i pojęcia,nie czytasz też uważnie. Piszesz kolego o 40 A dla niego, a wpisane ma 10 A. Przeczytaj zatem jeszcze raz co o tym napisałem. Dodatkowo piszesz o pozycji "0" na nastawie. Że niby nawiew sam się robi bez udziału dmuchawy. Tak właśnie jest. Ludzie nie włączają dmuchawy w sposób nagminny,bo auto pchając powietrze podczas jazdy...
Na wolnych olbrotach silnika turbina nie pracuje na dużych obrotach - ma wtedy ok 16 -20.000 obrotów i prawie nie spręża. Jeżeli ją wtedy słychać - to prawdopodobnie jest uszkodzona, albo nieszczelny jest wąż na dolocie i słychać uciekające powietrze. Ponieważ po zdjęciu wężyka z gruchy sterującej hałas cichnie, to może uszkodzona jest membrana gruchy...
Tak jak kolega carrot i Doktorr sugerował, przyczyną może być przepływomierz, który w pewnych warunkach (temperatura, czas, podciśnienie), może w swojej wewnętrznej strukturze działać wadliwie i tym samym wysyłać do ECU błędny sygnał, co przyczyniać się może do nieodpowiedniego dawkowania paliwa, co sugeruje kod błędu sondy lambda, w postaci "zbyt bogata...
Dołożony czujnik podciśnienia i sterowania gruszka czujnik od golfa 4
Jak mi kiedyś przyszedł do głowy pomysł, by użyć takiej sprężarki jako małego kompresora, to musiałem sprężarkę rozmontować i zablokować w jednej pozycji taki dysk, który odpowiada za zmienny skok tłoczków. W tym stanie, prawdopodobnie masz bardzo mały skok tłoków rzędu np. 3 mm - możesz nie czuć ciśnień/podciśnień.
Sprawdź potencjometr położenia przepustnicy - kostka z 3 przewodami zakończona wtyczką i przykręcana na 2 śrubki. Działa jak rezystor nastawny. Miernik w łapę i sprawdź. Często ulega awarii. No i podciśnienia do weryfikacji.
Żeby było śmieszniej mam model bez przepływki. Tam przecież siedzi tylko zwykły czujnik temperatury. Aby się czymś z wami podzielić wykonałem pomiar testerem Vaku. No i tak: przy odpaleniu silnika zaworek steruje podciśnieniem zaraz po starcie(EGR się otwiera) tak ok. 3 sec Następnie zaworek zamyka podciśnienie(EGR się zamyka). Po ok. 6 sec. znowu EGR...
Witam wszystkich na forum. Bardzo prosił bym o poradę w sprawie doładowania w focusie 2,0 Tdci. Auto jest z 2006 roku bez DPF. Focus Jeździł bez problemu aż do zeszłego tygodnia. Wracając do domu autostradą zaczął szarpać, ale w taki sposób że miał moc było słychać turbo i cyklicznie co jakiś czas turbo cichło i autko traciło moc i delikatnie zwalniało...
Odpaliłem auto a zrobiłem to tak że odkręciłem filtr paliwa,nie był cały zalany paliwem ja wlałem paliwo tak że się przelewało zakręciłem i od razu zapalił.Przez jeden dzień odpalał cały czas zobaczę jak dalej.Myślę że paliwo się cofa,może przez odpowietrznik zasysa powietrze,bo wszystkie węże wymienione albo jest jakieś podciśnienie w baku i zasysa...
sprawdzałeś podciśnienia do chodzące do kolektora ssącego
witam Wiem, że temat był poruszany wiele razy... czytałem, niestety nie znalazłem zbyt wiele szczegółów. Klimatyzacja załącza się prawidłowo tylko gdy na zewnątrz jest chłodno, wczoraj sprawdzałem szczelność i uzupełniłem czynnik, brakowało 250g.... jest tak samo tyle, że jest zimniej (o ile działa) . problem zaczyna się gdy wychodzi słońce i robi się...
A więc tak, nie mogę sobie poradzić z focusem mk1 1.8tdci 115KM. Odpala tylko na plaka. Po odpaleniu na plaka, silnik chodzi dość ładnie nie wydaje żadnych dziwnych dźwięków, ma moc i jazda nim jest przyjemna. Po rozgrzaniu odpalał do momentu, aż wystygł. Przewody paliwowe sprawdzone, nie ma żadnych nieszczelności, czy jakiegoś przewodu zapchanego i...
Najpierw ogarnij p0033 sprawdź podciśnienia do gruszki, być może fap zabity sadzą albo upaliło rurki od ciśnienia różnicowego.
Nie chciałem zaczynać od elaboratu na całą A4, ale wyjaśnię dokładnie problem. Samochód trafił do mnie po "przejściach" u innego elektryka. Początkowy problem to nie pracujący wentylator chłodnicy. Problem dodatkowy (klient zarzeka się że przed oddaniem samochodu do naprawy było ok) - to brak wolnych obrotów przy rozgrzewającym się silniku i na ciepłym...
W tych silnikach często padają zawory sterujące kolektorem ssącym koło cewki po prawej stronie silnika. Ipc chyba? witam dzièki za pomoc trafiłeś w 10 -tke z tym zaworem pozdrawiam Dodano po 3 Wymiana zaworu podciśnienia koszt ok 50zł.
Zanim wymienisz silniczek krokowy - a zapewne jest on uszkodzony - dokładnie sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Od przepustnicy aż do głowicy. Mozolne ale czasem się opłaca - często przecierają się gumowe przewody podciśnienia a jeszcze częściej w najmniej oczekiwanym miejscu i najmniej dostępnym do naprawy. Nawet pod...
Naprawiam samochody 25lat,a od 17 lat mam swój warsztat.Co jakiś czas trafia się ciężki przypadek przy którym trzeba pogłówkować..Gratuluję temu kto zawsze wszystko ma ok.Człowieka zawsze coś zaskoczy.Odnośnie cewki to można sprawdzić.Serwisy zapisują usługi które robiły.Patrząc na temat z boku można pomyśleć sobie co za bzdury tam wypisują.Ale takie...
Witam Proszę o pomoc a mianowicie jak sprawdzić czy jest sprawny Czujnik podciśnienia, który cienkim czarnym wężykiem jest podłączony do kolektora ssącego Ford Focus MK2 LIFT 1.8 TDCI Rocznik 2006 Pozdrawiam
Witam. Mam taki problem, że po odpaleniu wchodzi na wysokie obroty 2tys przez chwile to jedna rzecz a druga to że bardzo wolno schodzi z obrotów przy zmianie biegów. Pierwszą rzeczą jaką zrobiłem to czyszczenie przepustnicy choć była bardzo brudna. Zrobiłem z bratem podmianę przepustnicy i na jego to samo. Wszystkie podciśnienia sprawdzone. Samochód...
Witam, potrzebuję zaworu zwrotnego podciśnienia "turbodoładowania" do w.w samochodu( jest to taki mały trójniczek) jeżeli ktoś by miał lub by znalazł by taki zaworek w necie to proszę o kontakt mail wraz ze zdjęciem e-mail: rogal182(at)o2.pl Z góry serdecznie dziękuję
I teraz pytanie,może ktoś doświadczony się wypowie. Czy jak odłączyłeś w silniku z turbo odmę od kolektora, to czy nie masz za dużego ciśnienia w skrzyni korbowej (jest równe atmosferycznemu, a nie ma podciśnienia), czyli nie ułatwiasz spływu oleju z turbiny.
Witam, Odgrzeję trochę temat jeżeli mogę, Padło mi turbo w fucsie, kupiłem nowe turbo, 3krotne płukanie silnika, czyszczenie przewodów, nowy olej i filtry. Założyłem turbo, odpaliłem, super cichótka praca, po 300km, kontrolka (czerwony wykrzyknik) i koniec. Turbo nadal chodzi cicho, ledwo się wbija na obroty i tylko do 2900 tyś. Czytałem na wielu forach...
Pzyczyna była banalna.Okazało się ,że powodem braku mocy był pogryziony wężyk od podciśnienia (prawdopodobnie kuna weszła wieczorem trochę :D się ogrzać przy ciepłym silniku).
mam pytanie do fokusiarzy. Czy zawór podciśnienia: http://allegro.pl/zawor-podcisnienia-tur... po odkręceniu go od ściany grodziowej coś w nim grzechodze jakby było urwane - byćmoże to membranka która samoczynnie tam sięprzesuwa ale ewidentnie jest coś tam bycmoże urwane, czy tak powinno być?
Masz gdzieś nieszczelny układ. Pojedź do kogoś kto ma profesjonalną maszynę do nabijania klimy. Oprócz czynnika i oleju, można nabić czynnik UV, który widoczny w świetle lampy ultrafioletowej pomaga zlokalizować wyciek. Lampa jest częścią wyposażenia dodatkowego maszyny więc nie powinno być problemu. Te nowoczesne maszyny sprawdzają z reguły szczelność...
Witam. Dzisiaj zobaczyłem nie podłączony wąż od podciśnienia, o długości około 30cm zakończony kolankiem. Nie mam pojęcia gdzie mógł być on podłączony. Jest to pierwszy wąż od góry,jakie mogą być objawy bez założonego tego węża? Spadł też wąż od odmy na pokrywie. Jest jeszcze jeden problem a mianowicie jak samochód jest na biegu jałowym i się do gazuje...
Twoja sytuacja jest komfortowa..... , po prostu jeżeli naprawa była wykonana w BOSCH- SERVICE to możesz spokojnie oddać auto na naprawę reklamacyjną , szkoda Twoich nerwów w dochodzeniu co i dlaczego. No a jeżeli już byś coś chciał się dowiedzieć konkretnego , to na początek podłącz go pod tester diagnostyczny np. KTS . Inaczej tego nie ugryziesz ,...
Gruszka to nie tylko ma pracować ale ma być zaciągnięta do dołu.Jak nie to sprawdź podciśnienia i zawór turbiny.A czy turbo pompuje to nie wiem ale zdejmij węża to będziesz wiedział.Albo ściśnij węża a niech ktoś przygazuje.Obejrzyj wirnik chociaż od strony ssącej.
Dobrze, że nie zakończyłem tematu, bo niestety krótko po naprawie znów zabrakło mocy. Tym razem już prosto do serwisu forda w Świdnicy. Diagnoza: uszkodzony zawór podciśnienia turbiny. Koszt diagnostyki, części i wymiany - 650 zł (sam zawór to ok. 350 zł). Po naprawie wszystko w porządku - moc jest.
Witam Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki ponieważ sam zajmuje się( mechaniką ale diesle to nie jest moja mocna strona. Z góry dziękuje za pomoc. Układ wtryskowy firmy BOSCH Objawy 1)Samochód nie odpala na diagnostyce brak błędów 2)W trakcie próby zapalenia z podglądem parametrów brak jakiegokolwiek budowanego ciśnienia w zasobniku. Co zostało sprawdzone...
Temat już stary ale być może pomoże innym. Samochodu już nie mam, ale trochę się nauczyłem. Po pierwsze - raczej padnięty był PCM ponieważ nie sterował alternatorem - wykres na oscyloskopie jednakowy niezależnie od obciążenia a alternator nadawał i PCM chciał sterować ale wykres był jednakowy. Po drugie - raczej padnięty był PCM ponieważ od czasu do...
Kup sobie pompke podciśnienia z manometrem i pompuj. Wtedy możesz co zdiagnozować bo oko to wiesz.. Jak już było wspomniane (jak tutaj jest rzeczywiście problem) zapieczone będzie w środku a więc sama geometria.
Focus 1.8TDDI. Słaby w całym zakresie obrotów. Turbina dmucha jak oszalała, wężyki podciśnienia całe i na miejscu. Wczoraj wyregulowałem wtryski i zero poprawy :evil: . Diagnoza nie wykazała żadnych błędów (normalnie koszmar). Pompa wtryskowa była 3 lata temu robiona w serwisie Bosch (wymieniono sterownik + kalibracja). Do tej pory chodził bez żadnych...
Ford Focus automat 1.6 ZETEC-SE 2003 wersja europejska. W aucie nie ma i nie było LPG. Przy zgaszeniu silnika i ponownym przekręceniu stacyjki na zapłon bez odpalenia słychać puknięcie .W okolicach gumowej rury między kolektorem a filtrem powietrza. Poza tym auto słabo przyśpiesza jak na 100 KM i pali ok 14 l w miście. Głowica - sprężanie sprawdzone...
Ford Focus automat 1.6 ZETEC-SE 2003 wersja europejska. W aucie nie ma i nie było LPG. Przy zgaszeniu silnika i ponownym przekręceniu stacyjki na zapłon bez odpalenia słychać puknięcie .W okolicach gumowej rury między kolektorem a filtrem powietrza. Poza tym auto słabo przyśpiesza jak na 100 KM i pali ok 14 l w miście. Głowica - sprężanie sprawdzone...
Tam jest podana cena czujnika? Jest napisane " wymiana czujnika cisnienia doładowania " a poniżej cena 400 zł. No ale widać, który czujnik został wymieniony a który nie, pozniej jeszcze dopytywałem czy to na pewno ten no i mówią, że tak. Pojadę jutro rano, dyskusja jest jałowa. Wolał bym skupić się na odzyskaniu mocy na niskich obrotach. Dziś wymieniam...
Po wyłączeniu sprężarki na HP jest około 10bar, na LP rośnie do około 5bar. Obecnie brak widocznych nieszczelnoś w dostępnych miejscach sprawdzone pianą, a po odessaniu utrzymuje się podciśnienie 2 godziny bez zmian. Około 2 tygodnie działa niby szczelne, ale nie wszystkie gumowe węże wymienione i obawiam się że jeszcze gdzieś pierdzielnie. Wymienione...
Witam Ford Focus MK1 1.8benzyna 2004r szukałem na różnych forach ale mój problem jest trochę inny jak każdego kto pisze. Problem polega na nierównej pracy silnika, obroty wąchają się od 680 do 750obr a na zimnym silniku nie chce jechać szarpie dusi się a jak się rozgrzeje chodzi idealnie, auto posiada LPG ( sprawdzone u dwóch gaziarzy i jest dobrze...
Dzięki za wskazówki... Problem bym blach i aż wstyd się przyznać 😉 odpią się przewód serwo od sterowanie podciśnienia... Wystarczyło wejść do kanału, zdjąć osłonę silnika i go wpiąć... Problem znikną, chodzi równo. Zauważyłem wiszący przewód jak wczoraj zmieniałem piasty z łożyskami jeszcze raz dzięki i pozdrawiam👍
Sprawdź podciśnienia za kolektorem dolotowym. ostatnio miałem przypadek nieszczelnej zaślepki właśnie za kolektorem ssącym, powodowało niestabilne obroty jałowe i ciągle ubogą mieszankę. jeśli słabo kręci wyczyścić masę lub dołożyć nową od ramy do silnika
Witam otóż mój ford to Focus C-Max Ghia 2004 2.0 tdci 136.Od jakiegoś czasu mam problem z brakiem mocy do 2,5 tysiąca obrotów gdy obrotomierz przekroczy tą wartość auto odrazu rwie jak szalone.Więc tak kierownica turbo w idealnym stanie chodzi lekko wężyki podciśnienia sprawdzone, brak jakich kolwiek błędów w komputerze.Za namowa kolegi wymieniłem obydwa...
Odłączyłem przewód podciśnienia EGR i się przejechałem. Z początku wydawało mi się że jest lepiej ale jednak nic z tego. Może zaślepienie EGRa coś pomoże ?? Układ paliwowy hmm zlecę diagnostykę w przyszłym tygodniu. Jeśli ma ktoś jeszcze jakieś propozycje to proszę pisać.
Focus 2.0 TDCI HDI DW10 bez DPF 136km. Podczas spokojnego przyśpieszania szarpie w okolicach 2tyś RPM. Czasem wyrzuca błąd P2566. Podczas dynamicznej jazdy jest wszystko ok, ma moc itp. Przewody podciśnienia ok, gruszka na turbo szczelna, kierownica się nie zacina - mechanicznie cały osprzęt wydaje się ok. Moje podejrzenie - czujnik kopiowania turbo...
W 4T to możesz i bez wydechu jeździć (jak masz gdzie), choć tracisz kilka procent mocy przez brak impulsu podciśnienia powstającym w rurze wydechowej. W 2T uzyskujesz tylko pracę na niskich obrotach, a mocy brak. Chcesz się tak dalej męczyć, to proszę bardzo. Tylko potem nie marudź, że pali 5/100, co chwilę wymieniasz świecę albo się zaciera i nie chce...
Sprawdziłem działanie gruszki i jest ok. Gruszka pracuje, a gdy odłączy się przewód podciśnienia to przestaje działać co jest logiczne. Zaślepiłem też EGR z ciekawości i nie widać różnicy w mocy - auto zmulone nadal (brak turbo). Czy w takiej sytuacji mogę założyć, że problem leży w samej turbinie ? Wygląda na to, że sprawdziłem cały obieg jeśli chodzi...
Co jest jeszcze dziwne. Po napompowaniu, gdy wciskam mocno pedał hamulca, to się bardzo powoli opuszcza... Domyślam się że robiłeś to na uruchomionym silniku, jeśli tak to w dieslu to normalne bo jak popompujesz pedałem kilka to zużyjesz całe podciśnienie i później powoli serwo wciąga.
Witam Borykam sie z problemem falujących obrotów w Focusie mk1 1.6b+lpg. Brak jakikolwiek innych defektów typu szarpanie,dławienie,duze spalanie itp. Co wymieniłem na nowe: -nowy rozrząd -świece ngk + przewody -cewka zapłonowa -czujnik położenia przepustnicy -zawór biegu jałowego -czujnik vss -regulator napięcia ładowania -sonda lambda (pierwsza od...
zauważyłem że jak ściągnę węża paliwowego od pompy to paliwo zasysa do zbiornika i tu się nasuwa pytanie czy tak powinno być Układ paliwowy nie ma oddzielnej pompki podającej w zbiorniku, paliwo zasysa pompka skrzydełkowa w pompie wtryskowej. Czyli układ zasilania pracuje na podciśnieniu i jest to normalne, że kiedy go otworzysz, to paliwo cofa się...
Witam Ja ostatnio w swoim focusie wymieniałem rozrząd i także miałem wyciek - to niebezpieczne dla paska - cały był zalany, produkty ropopochodne uszkadzają gumę. Uszczelki jeszcze nie wymieniłem bo przetarłem wyciek szmatką i niedługo sprawdzę czy to na pewno z niej leci bo przeciek miałem jeszcze z rur (a dokładnie na opaskach) od podciśnienia z turbiny....
Masz źle podpietą gruchę turbo albo padł pierburg. Turbo może kuleć np być zalepione (malo prawdopodobne) . Czyli najpier pierburga zweryfikowac jest w tym motorku głeboko z tylu ukryty ale weżyki powinny byc doprowadzone jeden spodem przy gruszcze (turbo) . Kolejny górą i dookoła filtra paliwa do złączki pompki podciśnienia tej co ssie wspomaganie...
Witam Panowie, nie mogę poradzić sobie z wolnymi obrotami w Ford Focus mk1 99 r. 1.8 16V Obroty same rosną podczas zmiany biegów, brak hamowania silnikiem, w ekstremalnych przypadkach na 2 biegu auto samo lekko przyspiesza. Przy dojeżdżaniu do świateł po wrzuceniu na luz obroty wzrastają nawet do 3 tys. i utrzymują się. Po zatrzymaniu się spadają do...
Witajcie, od pewnego czasu borykam się z problemami z FFIII 1.6 TDCi Econetic (77kW - 105KM), a przechodząc do sedna: problem pojawiał się raz na jakiś czas: błąd P2563:00 - skasowanie błędów pomagało (objaw raz do roku od ostatnich 3 lat). Ponad miesiąc temu podobny błąd kilkukrotnie się pojawił w ciągu 2-3 dni - wymiana zaworu N75, która pomogła na...
Witam, auto jak w temacie focus mk1 1.8tdci 2002rok. Stało się to podobno na trasie 400km, objawy są takie że po zapaleniu(zapala od bez najmniejszego problemu) chodzi ok około 2-3minut potem falują obroty przygasa(ale nie gaśnie). Błędy p0403- Wiadomo EGR (jego zaślepię jeszcze dziś i napisze czy pomoże) p0243- Zawór ciśnienia doładowania( on jako...
podciśnienie turbina focus volvo podciśnienie podciśnienie mercedes
schemat podłączenia włącznika światła podzielić cyfrę tomtom traffic
kamera samochodowa rejestrator hulajnogi elektryczne problemy
Panasonic RDP-153N – podłączenie zasilania 12V, schemat pinów ISO, kolory przewodów Panasonic RDP-153N – podłączenie zasilania 12V bez ISO, opis pinów, gdzie plus i minus