Jak umiesz wyciągnąć turbo i rozłożyć obudowę, a potem wyczyścić kierownice to możesz i samemu. Jaki problem? :D Dodano po 3 Jak byś już robił to turbo albo zawoził, to koniecznie przewód który zasila turbo do kontroli albo wymiany. Sitko na przewodzie ,nowe ,albo wywalić. Chodzi o drożność przewodu, dobre smarowanie turbo.
Turbo śmietnik. Załóż oryginalne, nowe turbo, wyczyść cały dolot, wymień olej i filtr powietrza a Twoje problemy się skończą raz na zawsze.
Kolega niech usunie nieszczelność pomiędzy turbo a kolektorem ssącym.
Wg mnie jest źle ustawione turbo na "gruszce" poczytaj np to: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Na postoju też tak gwiżdże?
Pewnie dolot niedokładnie zmontowany i dmucha na zewnątrz zamiast w kolektor, posprawdzaj rury filtr pow-turbo i turbo-kolektor dolotowy
Bardzo prawopodobne,że coś jest zatkane.
Turbo śmieciowej jakości
Silnik dość popularny, ale niestety niezbyt trwały. Na początek posprawdzaj wszystkie przewody turbo- kolektor bo one potrafią pękać zwłaszcza przy opaskach. Sprawdź chłodnicę powietrza, może pęknięta gdzieś na boczku i czasami popuszcza. Jeżeli jednak faktycznie turbina się kończy to od razu zdejmuj miskę i wymień lub wymyj /jak Ci się uda/ smok i...
Smarować możesz, twój wybór, łatwiej się będzie zapiekać. A resztę jak wyżej sztanga tam jest trwała za to geometria się tnie. Albo jeszcze coś innego bo ty na forum czytałeś jakimś, gdzieś tam że to na pewno Turbo tylko nic nie zdiagnozowałaś. A Forda można fejssem za 5 zł zrobić i programem forscan.
Zobacz może tu znajdziesz https://ford.7zap.com/pl/car/
Skąd wiadomo, że turbo nie daje (ono cały czas chodzi) A jeżeli świeci się kontrolka błędu silnika to auto może być w trybie awaryjnym i ... ma się wrażenie że nie daje. Najpierw diagnostyka, odczyt błędów z auta i zapodanie je na forum a później będziemy zgadywać :)
Witam ,mam dokładnie ten sam problem ,już poległy 3 turbiny na 30000 .Na początku też myslałem że słabe cisnienie oleju,ale sprawdziłem i jest ok .a teraz moja wiedza się skończyła może podpowiecie co jeszcze może powodować zabujczą temp. dla turbo
3,5b w miejscu czujnika ciśnienia, a przy wyjściu na dopływ turbo? Może być rzeźba z gwintem, ale wykluczysz ten przewód. wpadłem na taki sam pomysł, i cisnienia sa takie same, wlozylem turbo i smiga, tamte bylo jakies felerne...
Dwumase bez demontażu ocenić możesz tylko na słuch. Czyli jeżeli słychać terkotanie przy delikatnie położonej stopie na pedale sprzęgła, słychać nieprzyjemny chałas przy gaszeniu silnika lub wibruje pedał sprzęgła, to dwumasa jest do wywalenia. Polecani producenci to z pewnością luk, valeo i Sachs. Co do czarnego dymu, to jest objaw małej ilości powietrza,...
Zajrzyj do turbo
dolot z filtra na turbo
http://forum.fordclubpolska.org/showthre... Forum użytkowników zawsze przydatne. http://chomikuj.pl/ChomikKiero/Ford+Focu... I na papierze. http://samter.poznet.pl/koszyk/product/v...
Zmień urządzenie diagnostyczne na wiarygodne, ten silnik nie ma bezpośredniego wtrysku i czujnika ciśnienia paliwa, to Modular 2.5 turbo r5 z Volvo
Niestety trzeba zobaczyc w parametry, najlepiej diagnoskopem bo albo masz problem z turbo, albo z ukladem CR. Nie kopci, nie pali wiecej?
Tzn że olej przez uszczelnienie turbo pompuje.
Normalne. Egr się uchyla i turbo zwalnia.
Stare turbo było uszkodzone.wyciek oleju Stop jest
Odrazu po dodaniu ,,gazu,, . Ona jest ustawiona na wolne obroty
https://www.autocentrum.pl/oceny/ford/fo... https://autokult.pl/t/62072,ford-focus-3... https://www.wyborkierowcow.pl/silnik-1-6... https://www.motofakty.pl/artykul/testuje...
Mam coś takiego jeżeli pomoże: Ford Focus 1.6TDCI Turbo-Diesel 110HP MY2005 BOSCH EDC16C34 0281012487 7M51-12A650-UA 1037377876 ... po 5 latach ! Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych.
Nie no czegoś nie rozumiem, jeśli zawór EGR przy 3000 obr. zamyka się całkowicie to jak ma działać turbina? Kolega napisał wchodzi w tryb awaryjny żeby nie uszkodzić silnika.
Czy taki luz może być? Czy to już koniec turbiny ? Focus mk2 1.6 tdci 90km. Dodam jeszcze że zawsze po pierwszym odpalaniu puszcza biało niebieski dym. No i jak się go mocniej przegoni to też trochę zakopci... Myślę że luz jest dość duży i możesz oddać do regeneracji turbo
Witam, mam Forda Focusa MK1 1.8Tdci 74kw. Turbo do wymiany, i pytanie jaką turbinę kupić aby była dobra?
Witam Pacjent Focus tdci z 2005 r Kompletny brak mocy nie załącza turbo przewody wogule nie puchną. Turbo ze sterownikiem elektrycznym Błędów brak i brak mocy :)
a dokładne oznaczenia oleju czy do zwykłego diesla czy do turbo ?
Tyle to i ja wiem..
Problem rozwiązany ;) Uszkodzona była przepływka !!! Zamykam
Cześć, czy mogę zamontować turbinę używaną, kupioną bez kolektora. Chciałem ją zamontować lecz mechanik odradził mi montaż takiej turbiny aby łączyć ją z moim kolektorem gdyż powoływał się na jej wyważanie. Chodziło mu o to że jak turbo ma być zakładane to musi być z kolektorem tylko i wyłącznie od tej samej turbiny. Prawda to?
Nie znałem tego sposobu. Dzięki. W tym przypadku padniety był sterownik turbo. Wymiana pomogła.
No to ściśnij ręką przewód dolotu i niech ktoś przygazuje.Przewód ma "puchnąć".Jak nie to turbo leży.
Jak już wyżej przedmówca pisał trzeba go przegonić, Miałem to w reni byłem o tyle w komfortowej sytuacji że turbo miałem po regeneracji ale do puki nie dostała ognia to dymiła! Olej w układzie wydechowym i tyle ;)
Jeśli wszystkie połączenia po stronie wydechu są szczelne a musisz to dokładnie sprawdzić to niestety nowy wkład tak hałasuje - być może się wyrobi ale to tak pół na pół szansa.
Gruszka to nie tylko ma pracować ale ma być zaciągnięta do dołu.Jak nie to sprawdź podciśnienia i zawór turbiny.A czy turbo pompuje to nie wiem ale zdejmij węża to będziesz wiedział.Albo ściśnij węża a niech ktoś przygazuje.Obejrzyj wirnik chociaż od strony ssącej.
Mam problem, mój Ford Focus kopci na czarno jak dam mu gazu na dwójce i przy cofaniu, jak lekko mocniej depnę gaz przy dłuższej trasie nawet przy dużej prędkości nie kopci. Chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną tego czy turbo czy wtryski, a może coś innego
Dzieki za pomoc, autko zrobione . Znalazłem dwie usterki nieszczelny przewód od podcisnienia, zacinajacy sie zawór od zalamczania turbo
Hej, udało mi się po 11 miesiącach. Wymieniłem ostatecznie komputer I już nigdy objawy nie wróciły. Wszyscy mi mówili że to niemożliwe praktycznie żeby to komputer, kupiłem w ciemno i się udało. Silnik 2.5 Turbo 225km
najpierw sprawdź czy masz w aucie turbo i czujnik ciśnienia oleju, dopiero później można myśleć o ramkach i parametrach
Z tych co zostały wymienione to jedynie Astra J 1,4T, ale ma turbo.
Zacznij od sprawdzenia kodow błędów. GOOGLE P0033 itd.Dowiesz sie ze turbo i dpf ale radzę poczytać i trochę inicjatywy..wykazać
Ja nie mam osłony pod silnikiem. Teraz tak zderzak ma czarną kratkę na wysokości świateł ale tam wpada chłodzenie do intercoolera od turbo. Więc nie wiem czy to można zasłaniać.
MK4 z 2,5 turbo jak znajdziesz. Silnik Volvo 5 garów.
Pewnie 1.6 i pewnie już sporo dmucha w skrzynie korbową.Walczyłem kiedyś z Focusem z tym silnikiem,i nic nie pomogło,dopiero wymiana słupka uspokoiła temat oleju w dolocie.
Czyli czujnik ciśnienia doładowania turbo? Jak sprawdzić ten czujnik czy na pewno jest wadliwy
Wczoraj mialem koberke w Focusie turbo Dieslu, po roku padlo jej odciecie na pompie wstepnej,pozostawiam bez kometarza, ku przestrodze.
Przepraszam że nie zamknąłem wcześniej tematu, przypomniała mi o tym sama elektroda :) Problem rozwiązałem po kilku wizytach w warsztatach, wymianie kilku czujników, już nawet nie pamiętam jakich. A na koniec okazało się, że przyczyną był zapchany katalizator. Polecam zacząć właśnie od tego, bo ja wydałem niepotrzebnie ok 1500 pln :(
Zmiana sterownika ze względu na inny osprzęt silnika (inne wtryski, turbo że zmienną geometrią), a błędów dokładnie nie diagnozowałem.
Nie wiem jak w tym focusie ale mogę się mylić ,w vw czy oplu jak turbo jest przeładowane to ecu wchodzi w tryb awaryjny i do 3tyś.obr tylko pojedziesz. Na Twoim miejscu wykręciłbym wtryskiwacze i zawiózł do sprawdzenia. Podobna sytuacje miałem w 2.0hdi niby jedzie normalnie,spalanie tez w normie ale przy wyprzedzaniu 4500/obr. w górę chmura za plecami.Pomogła...
Manometrem był robiony. Szczytowe 1.2 przy około 2600obr powyżej 3tyś 1.05. Generalnie tak samo jak wyszło przez diagnostykę na kompie. Dlatego tak się uczepiłem tego turbo bo z tego co się mi udało dowiedzieć powinno być szczytowe 1.4. Jutro sprawdzam pompe CR dalej jeśli to nic nie da turbo potem zmiana kompa.
To właśnie szyna CR. W postaci zasobnika. Odkręcić wydech za turbo i patrz na zimnym czy olejem nie rzuca.
Problem tkwił rzeczywiście w podciśnieniu, zamykam temat, jakby co to podaje maila, można pisać jakby co bo temat gruchy turbo przewinąłem trochę. mwolowiec(at)interia.pl
Czesc 1.4 TSI 140 lub 150 km coś pokroju Seat Leon w kombi raczej bez gazu spalanie z lekka noga gdzieś pod 6 litrów nawet w trasie. Ale musiał byś chwilę poszukać w tej cenie. Insignia 1.4 t z lpg. Lub Zafira 1.4 t masz powyżej 2012 roku Zafira jak twój Berlingo ale na pewno wygodniejsza. W Berlingo z tyłu to taborety. Starsza Zafirę 2012 rok z silnikiem...
Przepływka, Egr, turbo ciśnie? Czujnik doładowania w gnoju. Ew. świece bym obejrzał.
Masz źle podpietą gruchę turbo albo padł pierburg. Turbo może kuleć np być zalepione (malo prawdopodobne) . Czyli najpier pierburga zweryfikowac jest w tym motorku głeboko z tylu ukryty ale weżyki powinny byc doprowadzone jeden spodem przy gruszcze (turbo) . Kolejny górą i dookoła filtra paliwa do złączki pompki podciśnienia tej co ssie wspomaganie...
Witam Zobacz w pierwszej kolejności jak tam kierowniczka od turba. Miałem kilka takich przypadków, że się po prostu zawiesiła i turbo nie doładowywało. Można to zawsze wyczyścić. Pozdrawiam
Sprzęgło ślizga, tarcza sprzęgła do wymiany. Najlepiej wymienić cały komplet sprzęgła. Oczywiście skrzynia do zdjęcia by się do tego dostać. myslę że po sprawie, okazało się że przewód gumowy od intercoolera lecący do turbo był walnięty, 70 zł i po bólu, focus przestał wariować.
W 1.8tdci osprzęt bywa drogi. Krótko żyją dwumasy (koło 200tys km). Rozrząd w polifcie jest na 2 paski a przed liftem łańcuch + pasek. W tej cenie raczej przedlift. Wymiana jest i tak co 200 tys km i tanio nie jest. Paski do 300 ciągną, łańcuchy często do 400, ale to jest loteria. Przy 200 miałem już rozciągnięty o długość 1 ogniwa tak na oko Poza tym...
Witam Panowie jeśli ktoś jest w stanie ogarnąć jaki do tego alternatora idzie regulator napięcia będę wdzięczny bo mi już ręce opadają http://img830.imageshack.us/img830/6617/... Z ciekawostek dodam, w Fordzie Focus II ST 2,5l Turbo regulator napięcia ma aktywny tylko środkowy pin, na kostce którą się wpina w regulator jest tylko jeden przewód...
A do nitra nie trzeba przypadkiem kutych czesci wsadzac? I jeszcze cos takiego http://cgi.ebay.co.uk/Ford-Focus-Mondeo-... Czy dzieki temu mozna turbo podlaczyc?
Ciśnienie doładowania mam bardzo słabe, węże nawet nie twardnieją przy 3000 obr. A zmierzone komputerem (ciśnienie bezwzględne w kolektorze, innego pomiaru nie ma FORSCAN) jest na poziomie 98kPa przy jałowym a przy gwałtownym przyśpieszaniu rośnie do 130kPa. Nie ma znaczenia czy idę przez zawór VNT czy go pomijam. Oczywiście pod obciążeniem. Do samego...
Jeszcze mam takie pytanie tak z ciekawości , proszę o wypowiedz znalazłem to u wujka gogle czy to jest realne, czy czysta bzdura, proszę o wypowiedz. cytuje Domyślnie Odp: Swap pompy mechanicznej z escorta endura DI TD 90KM do 1.8 tddi 90KM focus Dla wszystkich zainteresowanych napiszę tak: Że jak się chce to można wszystko zrobić i będzie działać....
Witam ostatnio odczuwalny jest brak mocy w mojej foczce TDDI. Sprawdzałem przewody wszystkie szczelne, oleju nie ubywa, słyszalny jest taki głuchy delikatny stukot w komorze silnika. Czy miał ktos juz takie objawy, co to może być - katalizator, egr, turbo czy może cos innego???
Na zdjęciach autora tematu śruba jest starego typu z plastikowym sitkiem. Przy naprawie powinna być zastosowana nowsza wersja. Nowsze wersje śruby mają większe otwory i sitko z metalu. Jednak zakłady zajmujące się regeneracją, zalecają wydłubać to sitko (mechanik z serwisu citroena z którym rozmawiałem też przyznał, ze lepiej sitko wyjąć) wtedy nie...
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
To i ja zapytam w podobnej sprawie. Mam Ford Focus rok 2000 kombi 1,8 turbo diezel 66 kW (90 KM) Wczoraj wymieniałem u mechanika alternator i przy okazji pokazał mi turbinę w moim aucie, całą zalaną olejem. Powiedział, że muszę z tym do fachowca jechac, bo on może ewentualnie tylko za 250 zł wymieni na inną, sprawną turbinę. Powiedział też, że jak się...
Witam . Mam identyczny problem w moim focusie 2.0 tdci zastanawiam sie nad oczyszczaniem przepustnicy i wymiana egr wraz z czyszczeniem metalowej rurki wszystko zaczęło sie od tego ze turbina zaczela rzucac olejem teraz jest nowa . Silnik powyzej 2k obrotach jakby uruchamia i wylacza turbo obroty faluja. Udało sie panu naprawic auto jeśli tak co było...
No właśnie zaczynam się przekonywać i przyznam się szczerze że gdyby nie nbox i możliwość nagrywania co daje później możliwość przewijania tych chorych reklam to już dawno nie miał bym TV w domu. Problem w tym jednak że tak od pół roku nie ma co nagrywać. TVN Turbo, Focus, Stopklatka, Discovery, Travel i masa innych to po prostu jeden wielki śmietnik....
Zdejmij rurę powietrza dolotową i te od intercoolera . Zobacz czy wirnik turbo się kręci normalnie i czy luzu na boki i wzdłuż nie ma .Zobacz też ile oleju jest w tamtych wężach przy intercoolerze . Ale taki zanik ciśnienia to by litr musiał uciec . Jak nadal nie ma cisnienia to albo przez turbo przelatuje wszystko albo panewkę obróciło . To będzie...
Widziałem używane bez luzu z demontażu od 200pln.. Warte uwagi? Jak inaczej sprawdzić turbo? Jeśli brak luzu tzn dobra? Na co jeszcze zwrócić uwagę?
dodam tylko że turbo ma teraz zmienna geometrię I jechać nie będzie. Zmienna geometria jest inaczej sterowana. Wróć do oryginału albo szukaj sterownika, co obsługuje VNT.
Turbo na początek sprawdź czy nie ma luzów na wirniku i czy łopatki całe, zdemontuj wąż od strony ssącej ten z filtra powietrza.
W pierwszej kolejności najlepiej podpiąć pod tester i powinieneś otrzymać odpowiedź co spowodowało że złapał tryb awaryjny. Ale plucie olejem przez intercooler to chyba tylko turbina. Nie inaczej - zużyte łożyskowanie i uszczelnienia wirnika turbosprężarki
Witam. Zamierzam w najbliższym czasie zakupić auto w budżecie do max 35 tys. Głównie zależy mi na bezawaryjności i ewentualnych tanich naprawach. Raczej coś w "miarę świeżego", tak od 2012 roku. Zupełnie nie zależy mi na osiągach (do tego będzie drugie auto), na co dzień poruszam się w mieście. Moje aktualne typy: Focus MK3 1.6 125 KM Kia Ceed 1.6 GDI...
W Focus-ie III R4 1.6 Ti-VCT 117 KM (bez turbo) montują fabrycznie LPG. Ponadto od 2016 r. (nie wiem jak wcześniej) w samochodach przeznaczonych na polski rynek, do wszystkich trzech standardowych wersji silnika 1.6 Ti-VCT (85/105/125 KM), na zamówienie oferowana jest dealerska instalacja LPG IV generacji firmy Prins. Natomiast do silników EcoBoost...
Witam, zdejmij przewód dolotowy do turbiny i sprawdź czy wirnik ma luz. (Delikatny luz jest dopuszczalny) Z tego co wyczytałem wyżej sterowanie turbiną jest ok, sprawdź intercooler, może na trasie jakiś kamyczek wpadł i przedziurawił, stąd zanik ciśnienia. Kiedyś miałem przypadek, że upaliła się jedna świeca żarowa, przez co sterownik wchodził w tryb...
Zobaczymy w przyszłym tygodniu co powie mechanik.Niby jest z polecenia więc może mnie w jajo nie zrobi. Mam nadzieje że nie będzie mnie to zbyt dużo kosztowało. "bolszoj" co do turbo to pewnie dmucha ale wtedy by chyba dymił na czarno
Musisz poszukać dobrego mechanika. Kontrolka wskazuje na tzw. poważną usterkę EDC w tym przypadku masz dwie awarie: albo turbo nie właściwie pompuje, albo masz problem z układem wtrysku paliwa.
jakbym miał wybierać między focusem a volwo--> brałbym volwo (życiowe silniki, focus zamula) jednak ja brałbym audi 80 b4 w combi, 1,9d bez turbo(wolniejszy ale mniej pali i praktycznie nie ma się co psuć z elektryki :D) albo w turbo (mocniejszy ale więcej pali , i jest turbina- elektryka), albo passata przejściówkę 95-96 rok combi z silnikiem 1.9td...
w pomiarach na drugim biegu podczas jazdy, widzi prawidłowo pozycje pedału przyśpieszenia? Dodano po 3 Co z ciśnieniem paliwa i doładowanie turbo? To trzeba sprawdzić i porównać z czasem kiedy mocy nie brakuje.
Sprowadź czy nie masz problemu: - czujnikami położenia walków - czy regelacja biegu jałowego jest prawidłowa - ewent stan układu podawania paliwa (cienienie na niskich obr /wyższych obr), jesli tak to możliwy jest problem z pompa iz podaje ona niewłaściwa mieszankę stechiometryczna do ilości obrotów, silnik prze t wchodzi na wyższe obroty. Nie jest...
Witam Otóż to nurtuje mnie kwestia 'gwizdu' turbo. Moje pytanie brzmi czy to tak właściwie ma być? Ogólnie to turbo nie słychać, lecz gdy przekroczę ok 2200/300 obrotów wtedy zaczyna być słyszalny ten o to gwizd. Nadmienię tutaj, iż nie jest on głośny, ale słyszalny.
Proponuję Focusa MK2 2.0 145KM. Prosty 3.1.18. Zabronione jest publikowanie informacji do źródeł, które po pewnym czasie wygasają (publikowanie odnośników do stron o charakterze krótkotrwałym). 3.1.10. Zabronione jest rozpowszechnianie, bez zgody Usługodawcy, reklamy w każdej postaci, w tym kryptoreklamy. Linki usunięto. S.
Nie wiem jak to jeździło wcześniej bo takie zostało kupione.Ogólnie to jak jeździłem focusami czy hdi z tym motorem to były rakiety w porównaniu do tego.Nie wydaje mnie się też żeby odpięty egr powodował jakieś spadki mocy.Podłączony (zepsuty,zapieczony)tak ale odłączony?Raczej był by tryb awaryjny i brak sterowania "n75". Jedzie to jako tako ,ale turbo...
I teraz pytanie,może ktoś doświadczony się wypowie. Czy jak odłączyłeś w silniku z turbo odmę od kolektora, to czy nie masz za dużego ciśnienia w skrzyni korbowej (jest równe atmosferycznemu, a nie ma podciśnienia), czyli nie ułatwiasz spływu oleju z turbiny.
Witam, dwa miesiące temu stałem się posiadaczem MK3 w 1.5 TDCi, przebieg około 200 tys. Samochód użytkowany na co dzień na krótkich odcinkach. Zaniepokoił mnie podwyższony stan oleju. Odessałem ok. 0.5 l oleju, po czym uzyskałem poziom max. Sprawdziłem, była kilka razy przerwana procedura wypalania. Po zakupie DPF wypalił się po 700 km. Obecnie wypala...
Ostatni Twój temat poleciał do kosza.Te kable o których piszesz nie są od turbiny,turbina w Twoim samochodzie nie ma okablowania turbo,to sa przewody od zaworu egr.Wymieniłeś świece!!!masz na nich zasilanie? Masz pod maską 1.8 tddi
Witam, kieruję pytanie tutaj, ponieważ głównie mnie nurtuje temat czy zasilacz da radę przy zakupie nowej karty graficznej, ewentualnie jaka mogłaby być najmocniejsza na tą chwilę. Obecny zestaw to: 1. Zastosowanie do najnowszych gier. 2. W grę może wchodzić tryb eco (Ryzen 7 7800x3d) co zmniejszy troche TDP a da większą możliwość karcie graficznej....
Witam ponownie po dłuższej przerwie - zakończonej sukcesem. W tym czasie udało mi się na tyle rozpoznać problem że poradziłem sobie samodzielnie i w odróżnieniu od innych zamierzam się podzielić zdobytą wiedzą. :arrow: niuniu masz racje jest to 5V stabilizator. Kupiłem uszkodzony sterownik ( z uszkodzonym tranzystorem sterującym dawką ) po czyjejś nieudanej...
Witam - problem pojawił się ponownie (wcześniej temat "wrzuciłem na forum" - myślałem że pęknięty dolot był przyczyną, jednakże niestety to nie to) - Focus 90km 1.6 TDCI traci moc - przypadłość zdarza się chaotycznie, odpalam rano - muł, przejadę kilkadziesiąt km, przechodzi, ogólnie rzecz biorąc przypadłość ta psuje już mi krew ;-). Sprawdzone wszystkie...
Znacznie łatwiej rusza się samochodem z silnikiem Diesla niż benzynowym. Ja sam po przesiadce z dość mocnego Diesla (kompakt 320Nm) do benzynowego (Focus 1.6) mam wrażenie jakbym ruszał z 2-3 biegu. Chyba chciałeś napisać turbo diesla z wolnossącym benzynowym. Ten pierwszy 2,0TDCI ma maksymalny moment obrotowy przy 1750 obr./min, a ten drugi 1,6 benzyna...
cześć wszystkim. mam focusa 1.8tdci rocznik 2009 po fl. sytuacja wygląda tak: podczas jazdy przy prędkościach 2000-3000obrotów samochód jednorazowo na ułamek sekundy szarpnie. nie jest to regularne, raz na jakiś czas się zdarzy, a czasem, ale rzadko kilka razy co parę sekund. do tego w przeciągu 2 miesięcy auto 3 razy już po prostu zgasło podczas jazdy...
Posiadam Forda mk2 1.6 TDCi, wymieniono w nim wtryski turbo i świece żarowe uszczelniono cały układ doładowania. Na wyświetlaczu nadal wyskakuje problem Awaria Silnika. Po podłączeniu pod komputer przez OBD brak błędów. Nie wiem co robić, doradźcie. https://obrazki.elektroda.pl/1313931500_...
Witam, Ford Focus TDCI 115KM 2002 kombi z przebiegiem 170.000. Miesiąc temu poszło turbo (połamane łopatki, smarowanie było) i mechnik radził sprawdzić wtryski. Tak więc udałem się na diagnostykę gdzie stwierdzono, że jeden wtrysk to ledwo zipie, dwa jako tako a czwarty jest ok. Na poparcie załączyli wydruki, które i ja tutaj załączam (zaznaczenia na...
Witam. Niedawno kupiłem focusa z 99 roku 1,8 TD. Mam 2 problemy ale być może przyczyna jest jedna. Dość często zapala sie kontrolka świec żarowych. Zauważyłem że dzieje się tak gdy lekko przyciskam pedał gazu. Problemem może być potencjometr pedału gazu ale jest jeszcze jeden problem. Kłopoty z odpalaniem. Samochód gdy jest zimny to pali bez problemu,...
U mnie jest tak że jak wtyczka z przepustnicy jest ściągnięta to wchodzi na obroty normalnie, a jak jest założona to do 10 sekund chodzi normalnie a potem wchodzi tylko do 3000 tys obrotów i koniec. Mój silnik to 1.6 TDCI 90 KM a błędy z ECU są następujące: (P2584) Polecenie z modułu sterującego dodatkowymi składnikami paliwa włczenia (mil) (P2455)...
turbo focus przewody turbo focus przewód turbo focus
wykres matlab tranzystor a1266 wymiana żarówki punto
Ligier diesel nie odpala - przyczyny i diagnostyka Kia Magentis 2.0 CRDi - Zgaśnięcie po wymianie czujnika wału