Witam.Ford focus ma pierścień magnetyczny w łożysku koła. Łożysko musi być do wersji z ABS. Łożysko do wersji bez ABS ma takie same wymiary lecz nie ma pierścienia. Pierścień jest po jednej stronie łożyska, więc ważny jest również montaż.
Albo łożysko z ryżu nie trzyma wymiaru, albo wyrobiona piasta i jest luz między zewnętrzną powierzchnią walcową łożyska a piastą.
Mozna wymienic samo łożysko. Jak sie tak rozpadlo, że koło dostało luzu, to zwykle talerzyk ABS'u też do wymiany
Więc sprawdź łożysko piasty koła.
Siwru podsumowując, nie wiadomo coś Ty tam narozrabiał, czy uwaliłes czujnik , czy nie masz tej tak zwanej gumki- w konsekwencji brak sygnału z tego koła, cholera wie, jednym słowem pali się abs - brak prawidłowego działania systemu. Nie rozwijajmy już tego tematu, pózno jest.
Czyli słychać takie delikatne terkotanie? To raczej łożysko wysprzęglnika. Cały wysprzęglnik do wymiany.
Zapomniałem dopisać, że łączniki stabilizatora też wymienione. Ale gdyby był ten krzyżak, to byłyby jakieś problemy z kręceniem kierą przy dużych prędkościach? Bardziej obstawiam te łożyska kolumn McPersona, ogólnie zastanawia mnie właśnie, że takie same skrzypienie słychać przy ruszaniu i zatrzymaniu samochodu w końcowym etapie, więc chyba na 99%...
Witam wszystkich, pojawił mi się w samochodzie dźwięk dochodzący z lewego przodu podczas jazdy na wprost, dźwięk przypominający- łułułułułułułułułułu, nie zanika przy skręcie w lewo ale w prawo, łożysko ale które?
Ja tez jestem mechanikiem.... Niech piasty wymieni sobie, a ty kup łożysko, niech zdemontuje piastę i wymieni samo łożysko.
Lewe łożysko.
100zł na nowych częściach Szczególnie jak zmienią regulator ,pierścienie i łożyska.
Witam. Chcę wymienić łożyska w pompie wspomagania Ford Focus mk1 1.6 16v benzyna. I mam pytanie czy wie ktoś jakie są tam łożyska chodzi mi o wymiary? Proszę o pomoc.
A jak u Ciebie podczas wilgoci?
Z tego co wyczytałem mogą być to pierwsze objawy łożyska docisku Dobrze wyczytałeś!
skrzynia do rozbioru , łożyska
Może problem siedzi w łożysku (właściwie całej piaście)? Kod pojawia się już na postoju czy po krótkiej jeździe?
Witam Chciałbym się dowiedzieć jakie łożyska są w alternatorze: Denso 3M5T-10300-PD 30795422 104210-3513 12V – 120A R6ZCC Ford focus MK2, 2.0 TDCI, 136 KM Z góry dziękuje za pomoc.
Czy z amortyzatorami były wymieniane kompletne górne mocowania (poduszka i łożysko) ?
sposób montażu łożyska nie ma znaczenia
Tym plastikowym w stronę czujnika ale jak pamiętam to z tyłu jest blaszany pierścień nakładany na piastę.Dość dawno to robiłem ale raczej jestem pewny że tylne łożysko nie ma wbudowanego pierścienia do ABS.
Zastanawiają mnie KYB Ja też montuje.Zaopatrz się jeszcze w łożysko mcpersona.
Nie kupisz tego osobno.
Dzień Dobry Czy znalazł Pan momenty dokręceń Mam blok do ecoboost frd focus i nie mam momentów dokreceń łożysko główne wału korbowody do wału proszę o info
Prędkość jest odczytywana z abs-u .Podobny przypadek miałem tylko przy prędkości 60 km.Uszkodzony był nadajnik łożyska.
Wybite łożyska przednich kół.
Prócz amortyzatorów luz na łożyskach kół sprawdź.
Stawiam na łożysko po prawej stronie.
Jeśli chodzi o zapowietrzanie układu to dobrze jest wstawić zworek zwrotny na przewodzie od filtra do pompy.Co do silnika to masz chyba TDCI a nie TDDI? w TDCI często się zapowietrza poprzez nieszczelne przewody nadmiarowe przy wtryskiwaczach.Wymień te gumki koszt niewielki a może będzie poprawa.Co do tarcia to może masz luzy na łożysku piasty.Na luzie...
FORDFocus (19) 1.6 Zetec-SE 16V (FYDA) 1998 - 2000 kół rozrządu Koła zębate wałka rozrządu: Wykorzystać nową(e) śrubę(y) 60 Nm Wykorzystać nową(e) śrubę(y) 40 Nm + 90° stopek wałka. Panewki łożyskowe wału rozrządczego Etap 17 (Nm) Etap 245 (°) koła pasowego koło pasowe wału korbowego Wymienić śrubę Etap 140 (Nm) Etap 290 (°) śrub korbowodów, Ciekawe...
A ktory to Focus? Tam nie ma przypadkiem Halli na kołach.? A łożyska z magnesami? A co mówi odczyt błędów?
Zbieżność złe ustawiona lub łożysko na amortyzatorze się zaciera.
Witam Wszystko się wyjaśniło, sprzęgło kompletne, razem z łożyskiem do wymiany Pozdrawiam
Skoro czujnik jest nowy to do sprawdzenia łożysko (pierścień magnetyczny) i dobrze by było zwrócić uwagę również na instalacje dochodzącą do czujnika.
roponuje mocną śrubę np M16- ta na metry, podkładki poszerzane i do całości nakrętki -te długie - łącznikowe wszystko ładnie nasmarować i pójdzie coś w rodzaju ściągacza. Oj czasami mogą być problemy. Mam duży, masywny ściągacz ze śrubą drobnozwojową chyba 20mm. Ściągacz ma masę z 8-10 kg. Powiem Ci, że jak wprasowywałem nim łożyska do nowych bębnów...
Alternator jest na takim jakby przedłużeniu i tam lubi się łożysko posypać. Tak czy owak alternator do demontażu.
Ok, a może wiesz jaką wartość ma czujnik dobry w omach? Bardzo się zdziwisz, gdy je będziesz sprawdzał omomierzem. Podpowiem-ustaw miernik na test diody. Ale to nie daje stu procentowej pewności że jest sprawny?Bo czujnik aktywny żeby był w pełni sprawdzony musi mieć napięcie tak?Możesz to wyjaśnić bo mogę się mylić.A jest jeszcze kwestia łożyska.
Dokładnie, w innych samochodach jest wcale nie lepiej.W autach z silnikiem diesla padają koła dwumasowe,a to dopiero jest wydatek,zalejesz gorszej ropy to padają wtryskiwacze-nie wiem czy jest sens dzisiaj kupować auto z silnikiem diesla?. Z łożysk w focusie,to mało trwałe jest łożysko podpory półosi. Co do łożysk tylnych, nie wiem dlaczego piszesz...
Witam.Może to rzecz błaha ,ale wczoraj próbowałem ściągnąć bęben w focusie ,a ten ani drgnął. Użyłem dosyć sztywnego ściągacza ,którego mój ojciec używa do kół pasowych w silnikach elektrycznych. Ten się wygiął w pałąk. Czy mogło się tak zapiec łożysko na czopie.?
Witam. żona z miejsca pasażera twierdzi że słychać coś w przednim kole od pasażera. Czy to możliwe że to jest łożysko z piastą Masz w 99% rozwiązany problem. Padło łożysko a ono jest zintegrowane z czujnikiem nadawczym ABS. Piwko należny się żonie. Pozdrawiam.
Ok, dzięki za info, postaram się jakoś złapać z ojcem i porównam wyniki. Dam znać co wyszło, a jeżeli alternator uszkodzony to jest jakiś standardowy "schemat" co będę musiał nabyć aby go naprawić? Na pewno szczotki i łożysko coś jeszcze? Pzdr.
Niepotrzebny podnośnik. Odkręcasz amortyzator od zwrotnicy - 2 śruby. Od góry odkręcasz 3 śrubki trzymające łożysko amartyzatora do karoserii. Wyjmujesz amartyzator że sprężyną opuszczając go w dół auta. Oczywiście zanim odkręcisz amortyzator to trzeba odpiąć z zaczepów przewód hamulcowy i przewód czujnika ABS. Teraz najlepsze - bez ściągaczy do sprężyn...
Wyjąć Mcpersona i obejrzeć całego. Gumy, sprężyny łożysko górnego. Jak całość nie budzi zastrzeżeń to po prostu dostał się piasek po gumy stabilizatora.
Nie szkoda Ci paska niszczyć olejem? Chyba ze stary. Przejrzyj kola bo to więcej jak pewne ze któreś jest mocno wytarte i nie ma dobrego zaczepienia do paska i sie slizga. Musisz się wsłuchać i zlokalizować które koło lub przejrzyj każde to widać po stopniu zuzycia. Przy okazji sprawdzisz łożyska jak zrzucisz pasek ;)
A może coś się tam blokuje w okolicach łożyska i docisku. Może tarcza odwrotnie założona.
Witam. Ja bym sprawdził też ciśnienie oleju gdyż możliwe, że jest słabe i wałek rozrządu nie jest smarowany co by potwierdziło skąd ten dzwięk. Może łożysko w skrzyni biegów? Tarcie jest na zimnym i ciepłym?
dzięki za pomoc, zamykam temat, pozdrawiam
Połamana szczotka jest od zużytego komutatora, dodatkowo mostek i pewnie łożyska. Szukaj alternatora po regeneracji lub zleć regenerację.
Raczej o wymianę łożysk, a objawy to ruch lewarka w przód/tył podczas przyspieszania/hamowania silnikiem.
Witam Mam tez focus e dieslu i tez tak kiedys miałem ze głośno pracował silnik wymieniłem łożyska na alternatorze i na łapie mocującej alternator (chyba jakos tak to sie fachowo nazywa) i sie uciszył :) pozdro....
Nie bardzo jest możliwość założyć odwrotnie łożyska (tak jak np. w focusie) bo łożysko jest zespolone razem z piastą (nierozbieralne), ma pierścień - zębatkę i w/g katalogów nie ma rozróżnienia na prawą i lewą stronę .
Dzięki za wskazówki... Problem bym blach i aż wstyd się przyznać 😉 odpią się przewód serwo od sterowanie podciśnienia... Wystarczyło wejść do kanału, zdjąć osłonę silnika i go wpiąć... Problem znikną, chodzi równo. Zauważyłem wiszący przewód jak wczoraj zmieniałem piasty z łożyskami jeszcze raz dzięki i pozdrawiam👍
Porozmawiałem o tym z mechanikiem który wymieniał mi łożysko w kole.Stwierdził że manetkę można wykluczyć ponieważ na każdym stopniu przełącza.powiedział że coś musiało się przestawić w module komfortu który jest umieszczony pod schowkiem po stronie pasażera.podobno w niektórych samochodach można te cykle ustawić za pomocą przycisku spryskiwacza.czy...
problem może być w łożysku koła przedniego.Z nie go czujnik czyta obroty . Dodano po 1 najlepiej podłączyc diagnoskop i sprawdzić czy w czasie jazdy czujniki widzą obroty poszczególnych kół.
Wirnik magnetyczny do wymiany.Obejrzeć stan elektroniki i łożysk po zalaniu.Cieknie z reguły główną zasilającą wtyczką.Czasem odklejają się Fety.Linie Can pracują?Są firmy regenerujące jakby co.
Stukało łożysko na amortyzatorze wymienione po 2 stronach. Teraz lżej się skręca ale nadal ucieka tak samo. :cry:
Może być dużo rzeczy do sprawdzenia, posłuchałem na słuchawkach... Może churgotać któreś łożysko w osprzęcie silnika, weź kawałek deski, jedną stroną do ucha a drugą po kolei sprawdzaj, alternator, pompa wspomagania itd
Sprawdziłem tak dla pewności jeszcze bezpiecznik ale jest OK. Czy jest możliwe, że podczas wymiany tarcz hamulcowych łożysko się przesunęło? (Wówczas czujnik mógłby nie czytać poprawnie pierścienia magnetycznego) Teoretycznie nie powinno bo piasty raczej się nie ściąga - a jak wygląda to w praktyce?
Witam mam problem (1.8 TDCI 115KM) podjechałem pod blok chciałem ruszyć zaczęło coś piszczeć. Pisk słyszalny jest na pierwszym i drugim biegu potem stopniowo ustaje. Obstawiłbym na łożysko wałka na skrzyni ale byłoby go słychać w całym zakresie obrotów
A to nie w tych silnikach pompa paliwowa sypie opiłkami które wszystko zapychają? Tak to właśnie w tych silnikach łożysko w pompie się łuszczy ale jak na razie to z tym problemu nie ma, raczej jest błąd po stronie sterowania.
Mam poważny problem. Cztery miesiące temu padło mi sprzęgło alternatora w Fokusie mk1 1,8tdci. Ten gumowy element przykręcany do koła alternatora się wyrwał. Kupiłem używaną część. Warsztat założył i pojeździłem cztery miesiące i poszło 2x ... Trzy dni temu zakupiłem kolejny używany element i pojeździłem dwa dni i znowu się ukręciło. Sam alternator...
W pierwszej kolejności najlepiej podpiąć pod tester i powinieneś otrzymać odpowiedź co spowodowało że złapał tryb awaryjny. Ale plucie olejem przez intercooler to chyba tylko turbina. Nie inaczej - zużyte łożyskowanie i uszczelnienia wirnika turbosprężarki
Witam. Mam problem z moim Focusem 1,8 TDCI z 2002. Parę dni temu podczas jazdy zagotował mi się akumulator (3 letni Bosh 70Ah 640mA). Wiadomo do mechanika i zmierzyliśmy napięcie ładowania - 15,3. Wymieniliśmy regulator napięcia i łożyska (przy okazji) w alternatorze, nowy akumulator i dalej to samo - 15,3 V. No to nowy alternator no i niestety dalej...
W tym focusie pracuje sprężarka scroll więc wymiana uszczelniacz wiąże się z demontażem korpusu, demontażem łożyska wałka sprężarki i dopiero uszczelniacz. Ogólnie to czy oby napewno to wina uszczelniacza? czy nie kapie na spręzarkę olej z barwnikiem z rurki?
Ja robiłem kilka hybryd do pewnego silnika, składałem z trzech różnych używek jedną. Ostatnia przepracowała już kilkaset godzin i działa bez żadnego wyważania. Zestaw naprawczy to uszczelniacze i tulejki. Jak masz starte wirniki, zużyte połamane łopatki, wytarty wałek, popękane korpusy itp, to żaden zestaw nie pomoże. Zestawy naprawcze nadają się jedynie...
Tak łożysko , a sprężyna nie ma nic do tego jak nie jest pęknięta. Możliwe że łącznik skrzypi albo coś na przekładni. Np przesuwa się na śrubach mocujących. Tego nie zdiagnozujesz przez internety. Dobry mechanik a nie wymieniacz pomoże.
Sprawdzałeś zawór EGR? jeśli zabrudzony to recyrkulacja spalin nie działa prawidłowo a to właśnie przez niego idzie powietrze do turbiny,słychać na filmiku że problem z wkręcaniem się obrotów. Zawór właśnie zostawiłem póki co , czekam na zaślepkę , zdejmę go i wyczyszczę i zaślepię . ale czy EGR mógłby odcinać turbinę ? Póki co zdiagnozowałem chyba...
Albo ew. łożyskowanie Mc Phersona. Miałem podobną sytuację w Megane 2 kombi. Sprawdź, czy z okolic Mc Phersona wydobywają się jakieś dziwne (chrupanie, skrzypienie, brzdąkanie?) odgłosy, jak kręcisz kierownicą w obie strony na postoju. Pozdrawiam.
Nie, to co podałeś to łożyska wałków a nie pokrywa. Pokrywę najlepiej poluzować we właściwej kolejności tzn od zewnątrz a potem już odkręcasz jak chcesz.
Najlepiej byłoby, jakbyś siedział w kanale, a ktoś ruszałby przód tył, z naciśniętym hamulcem, wtedy sam zobaczysz gdzie stuka, bo możliwości jest kilka. Spróbuj ruszyć na max skręconych kołach, jak stuka to przegub zewnętrzny do wymiany. Jeżeli nie, to podnieś samochód z tej strony, z której stuka, wrzuć bieg (silnik wyłączony) i kręć kołem w lewo...
A o bezpiecznikach to już nie będę komentował. Nie komentuj ale sprawdź sam.Podłącz amperomierz i zwiększaj prąd a zobaczysz kiedy się spali.Na pewno nie będzie to 10A i na pewno nie od razu. Chyba że to nie o tą kwestię Ci chodzi. o większych bzdur to już dawno nie widziałem. Zdejmij podszybie w dowolnym samochodzie i zobaczysz przy błotnikach otwory....
Pęknięta sprężyna, wygnita miska w której się opiera, rozwalona poduszka/łożysko amortyzatora. A może, nie masz amortyzatora, znaczy jest, ale na sztukę... I coś się jeszcze znajdzie, np. układ wydechowy luźno lata, bo guma wieszaka się urwała. Z przodu, z tyłu? Coś zalicza swobodny lot, ale z tej strony ekranu, to ciężko usłyszeć, może być i odkręcone/urwane...
Oczywiście, że tak. Każdy myśli o pasku, a zapomina o starzejącym się smarze w łożyskach rolek, trzeba wymienić i nie martwić się czy strzeli gdzieś na trasie, bo późniejsze koszty holowania i naprawy silnika mogą być (będą) spore
Nic się nie zapowietrzyło, najzwyczajniej padło to łożysko z wysprzęglikem. Wycieków to tu 99% nie widzi na tym forum, wyciek to dla nich będzie, jak plama jest większa niż samochód i sąsiad zwróci na to uwagę. Sad but truth.
NIE DAWNO KUPIŁEM FOCUSA C-MAX 2.0 TDCI GHIA Z KILKOMA TYPOWYMI WADAMI TJ. SPRZĘGLO SIADNIETE, ELEKTRYCZNY RĘCZNY, ŁOŻYSKO NA MC PERSONIE (KIETOWNICA SIĘ PRZYCINA) I DYMIL SYRASZNIE I CZASEM NIE CHCIALA ZAPALIĆ. WYMIENILEM FILTR POWIETRZA- NIE POMOGLO I PEWNEGO RZAU NIE ZAPALIŁ. SCIĄGNĄLEM KABEL OD EGR I ZAPALIL OD RAZU PRAWIE NIE DYMI I NIE LAPIE MUŁA,...
Andrzej,tam może tłumik pierdzi lub szumią łożyska albo klelot diesla lub wycie skrzyni.Olać sens projektu,chce niech ma.Masz porównanie do Mazdy 6 czyli Mondeo ,nie wiadomo jakie silniki skrzynie,stan ogólny,ogólnie jeden post.
Ford Fokus mk2 1.6 benzyna 2005rok. Witam potrzebuje pomocy wymieniałem tarcze z dociskiem oraz łożysko oporowe sprzegła wiadomo trzeba było ściągnąc całą skrzynie , w miare szybko i sprawnie poszło dzień pracy , ale wróćmy do tematu jak już wszystko zostało zamontowane i skręcone chcąc odpalić auto wyskakuje błąd ,,usterka układu silnika,, miga szybko...
I udało się. W sumie pasek stary tylko spadł, rolka prowadząca się urwała, zatarte łożysko przetopiło plastik. Wymieniłem nowy pasek (49 zł) i rolkę prowadzącą (napinającą, 52 zł). Szwagier mi pomógł, ja naciskałem rolkę napinającą w dół, kluczem od kół naciskając od góry na śrubę.
Witam serdecznie. Trafiłem w dziurę lewym przednim kołem. Niestety podczas hamowania. Jedynym widocznym efektem tego było przestawnie się kierownicy, aby jechać prosto musiałem lekko skręcać w lewo. Auto to ford focus. Zostało oddane do naprawy w ASO Bemo Motors Poznań. Tam zdiagnozowali: 1. Zbieżność rozjechana 2. Łożysko koła 3. Amortyzator 4. Górne...
Pewnie łożysko poszło w pompie, co musiało głośno wydawać dźwięk z pompy i stąd opiłki. Tylko jak już złożysz, to dolej dodatek do paliwa 2T, bo jednak dużo pomaga przy takim układzie, bo firma delphi ma swoje części za delikatne i częściej zmieniaj filtr paliwa.
Witam. Tylko gdybam. Ale ABS i inne pochodne systemu jak również radar to raczej problem leży gdzieś w czujnikach prędkości. Dodał bym koronki/łożyska z pierścieniem nadajnika. Ale autor jasno określił że to wina po stronie elektrycznej. Więź może słaby styk, uszkodzony przewód lub wtyczka. A nawet wygrzany bezpiecznik albo jego gniazdo. Choć w nowych...
Pompa wspomagania miała wyciek na łożysku przez co miała luz i powodowała opór na pasku,aż do momentu że pasek spadł,a mimo to nie miałem pojęcia dlaczego spadł aż zacząłem sprawdzać każde koło od paska klinowego i od pompy wspomagania miało luz. Jak się okazało akumulator był walnięty totalnie nie trzymał napięcia często się rozładowywał,gdy go sprawdzałem...
Mam problem z subuferem podanym w tytule dokładnie chodzi o to że włącza się co jakiś czas ochrona tak jak by było przepięcie. To zaczęło się po wymianie alternatora (alternator padł przez łożysko). Alternator jest nowy i oryginalny od forda, napięcie jest stałe i nie skaczę. Jak włączę radio i je scisze to na subuferze słychać trzaski co jakiś czas....
Moim zdaniem to sprzedać/zezłomować. Ten samochód ma już 31 lat. Włożysz teraz 1200 jak piszesz i nadal będziesz miał 31 samochód, czyli samochód zmęczony latami i eksploatacją, ile on jeszcze pojeździ? Dziś to naprawisz, za miesiąc pęknie wąż od chłodnicy, za dwa miesiące przewód hamulcowy, za trzy miesiące łożysko w kole się rozsypie. Ten samochód...
23:29:27 #23 CDR -1039 File Writer.cpp, Line 311 Focus or tracking error D: HL-DT-ST DVDRAM GSA-H10N To może wskazywać że dysk wpada w wibracje - krzywa oś silnika, wyrobione łożyska (tulejki), uszkodzony chwytak magnetyczny itd.
Dzień Dobry, Pacjent: Focus 2.0 Duratec benzyna 145km Mam problem z niskim ciśnieniem na wolnych obrotach przy rogrzanym silniku (miga kotrolka). Problem zaczął się po obróceniu panewki w silniku. Wymieniłem wal na nowy, panewki, pompa oleju, czujnik cisnienia oleju, filtry itp. oraz wyczyscile wszystkie kanaly olejowe oraz smoka. Nie ruszałem glowicy...
Kupiłem używaną pompę bez gwarancji i ją rozebrałem /pracowała w innym silniku ale głośno szumiała/na szczęście tłoczki są ok jest tylko uszkodzone łożysko jutro wymontuję pompę z samochodu i się zobaczy co się da zrobić, może z dwóch jedną poskładam :D Mam zamiar kupić Interfejs FORD z kodowaniem wtrysków z http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&k...
wlałem wody po odczekaniu aż trochę ostygnie nie od razu,gdy odkręciłem kurek to woda wywaliła. Tak jak pisałem bardzo stukało, zacząłem go dusić i przyspieszać, nagle stracił moc i zaczął się gotować. Wydaje mi się że to było coś ze spalaniem mieszanki przez te rozwalone popychacze,ale mogę być w błędzie bo nie wiem czy to rzutuje w ogóle. W tygodniu...
za 13 000 kupisz już Audi A3 1.9 TDI np. Tyle, że kupno auta to początek wydatków. Potem się okaże, że trzeba wydać jeszcze 2-3 tysie na niezbędne naprawy bo klocki się kończą, coś cieknie, łożysko lub zawieszenie do wymiany. Jakby miał do wydania 13 tyś zł. to bym kupił coś za 10 tyś. a za 3 doprowadził do stanu używalności, nikt nie wymienia płynów...
O właśnie ostatnio podmienił mi na sprawny ten zaworek regulujący ciśnienie paliwa. I nic się nie poprawiło. teraz ewentualnie miał sprawdzić jak wygląda stan paliwa w sensie czystość w baku i mówił że może będzie sczyścił cały układ. Zapomniałem napisać że mechanik wykrył mi też że mam do wymiany koło alternatora i łożysko + kolo napinacza. Nie wiem...
Filtra nie oglądałem bo zleciłem wymianę mechanikowi przy okazji wymiany oleju. Przepływomierz czyściłem specjalnym sprejem do tego przeznaczonym 3 miesiące temu. Dodam jeszcze, że ten problem był na raczej rozgrzanym silniku. Samochód niby tak to dobrze przyspiesza, jadąc np 100km/h to do 150km/h to tylko moment. Ale mam wrażenie , że czasem szybciej...
Witam ! Po wymianie pompy wodnej i łozysk alternatora pojawil się problem z wolnymi obrotami , faluja w granicach 300/800. po odlączeniu czujnika przy pompie od wspomagania wraca niby do normy. Odlączenie aku. pomaga na pare minut? Moze ktoś spotkał się juz z taka usterką?
Wymieniam łańcuch rozrządu i napinacz po uszkodzeniu w silniku PSA 1,6 hdi. Ten konkretnie to Focus. Ponieważ przyjechał na sznurku, więc oglądam wszystko dokładnie. Zauważyłem że wałki są otwarte na końcach. Dla wydechu nie stanowi to problemu, bo ukształtowanie głowicy zamyka otwarty koniec, więc w wałku jest ciśnienie oleju. Ale w ssącym olej wylewa...
możesz jaśniej ? "Bałwanki. Do wymiany, przecierają się od tych metalowych kółek. " łożyskowanie wirników w turbinie ? - nie mam wyważarki , a pyzatym za cholerę nie chce się mi tego z tyłu za silnika wyciągać
Witam serdecznie. W piątek (11.03) wracając do domu zapaliła się kontrolka ładowania. Po otworzeniu maski słychać było dziwny dźwięk z alternatora, jakby łożysko. W sobotę wymieniłem na używany, wyjęty z innej foki o przebiegu 170 tyś. Podczas jazdy testowej zauważyłem, że podczas jazdy na drugim, trzecim biegu i wrzuceniu na luz, obroty drastycznie...
est to silnik bardzo malo awaryjny . W miare dynamiczny, przy czym oszczedny 6stopniowa skrzynia manualn Jesteś pewny? Skrzynia M32 należy do bardzo awaryjnych i jeśli egzemplarz z nią się trafi, to trzeba mieć kasę na co najmniej wymianę łożysk w niej. A nie jest to 500 zł. Ja bym szukał mimo wszystko benzyny z gazem, albo jakiegoś prostego konstrukcyjnie...
Wiec nawišzujšc do kół to były dwa różne na przedniej osi juz sš identyczne przynajmniej z wyglšdu. Przy jedzie na wprost jest juz cicho. Sprawdziłem opony sš deko jajowate wulkanizator stwierdził ze do wyrzucenia. Zamienie przód z tyłem i zobaczymy. Dwięk tylko na zakręcie w prawo jakby łożysko ale wymieniane bylo. Mechanik stwierdził ze to wina...
Witam serdecznie. Jestem posiadaczem retro kamery Panasonic (National) M7 która jako nośnik zapisu wykorzystuje standardowych rozmiarów kasetę VHS. Główną wadą kamery było zatarte łożysko dysku wizyjnego,. Podmieniłem cały zespół pochodzący z innego egzemplarza i obecnie sprzęt nagrywa i odtwarza. Kamera po podłączeniu do telewizora przesyła na żywo...
Witam ponownie, Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i przekaźniki, wszystkie są dobre, sprawne. Gdzie dalej szukać? Co dalej robić? Odłączyłem akumulator na 3 godziny i go doładowałem, podłączyłem ponownie dalej auto nie odpala, wyczyściłem papierem ściernym klemy od akumulatora, żeby był lepszy styk, myślałem że się zrestartuje i będzie działał niestety...
Dojeżdżam do pracy: 20km droga powiatowa + 3km po mieście w jedną stronę. Jeżdżę Fordem Focusem 2005, 1.6 TDCI, 90KM, czyli najsłabszym do wyboru. Zalety tego auta: niskie spalanie (na 40l baku robię przeciętnie 900km jeżdżąc "normalnie"); jak na 90KM to daje radę, choć nie pogonisz; wymiana oleju wg książki serwisowej co 20k km; w miarę cicho, w miarę...
Witam, Ford Focus MK1 2000 rok, 1.6 benz, sprawa ma się następująco; przerwał mi się przewód zasilający od akumulatora do alternatora i rozrusznika. Przewód wymieniłem, jednak po tym zabiegu nie mam w ogóle prądu, nie działa nic, centralny zamek, żarówka, nic kompletnie. Napięcie aku jest 12,50V, do skrzynki bezpieczników prąd dociera, wartość napięcia...
łożysko focus focus focus instrukcja focus focus sprzeglo
iveco daily problemy klimatyzacja bezpiecznik kuchni elektrycznej podłączyć antena wieża
zderzak naprawa zderzak naprawa
Wzmacniacz WS432: Prąd spoczynkowy i DC offset Wzmacniacz WS432: Demontaż zabezpieczeń i próg stałej składowej