Po takim remoncie może być wiele przyczyn ale głownie należy jeszcze raz sprawdzić ustawienie rozrządu a przy tym ustawienie zapłonu. Sprawdzić jak się zachowują dzwignie zaworów, czy jest kompresja. Są to sprawy proste i napewno je wykonałeś tylko, że są tam niuansy wktórą stronę krącić wałem itd. Dobrze jest wlać przez otwory na świece do każdego...
U mnie był schowany przy gnieździe diagnostycznym przy nogach kierowcy za plastikową osłoną
Przewody zapłonowe, cewka zapłonowa, rozrusznik sprawdzone?
Jedyną wspólną rzeczą aku i rozrusznika oraz altka są przewody więc od nich nalezy zacząć .
z tym "naprężeniem" to naciągana historia, przecież przy odpalaniu i tak się wciska sprzęgło więc wszystko się "odpręża" jeśli o mnie chodzi to miałem Fiestę nawet dwie, ale mk3 z Kentem 1.1 CVT i 1.3 manual (ale to niema najmniejszego znaczenia w tej sprawie...)
Tam jest cewka z tylu za kolektorem sącym. obstawiam przewody zaplonowe ostanio mamy na zewnątrz dużą wilgotności. Można robić tak wziąść zaizolowane kąbinerki zapalić silnik i ściągać po koleii przewody ze świec i obserwować czy jest gorzej,sciagamy przewyd jezeli silnik chodzi gorzej to znaczy ze jest dobry i tak dalej aż na trafimy na cylinder na...
Wie ktoś może czy przez słaba iskrę może auto nie odpalać ?
Miałem taka sama historie. Zanim zaczniesz coś dłubać albo płacić, to odczekaj z 24h aż wyschnie, częstą przyczyną jest zwarcie na przewodach od świec, lecz gdy zalany bardzo lepiej niepróbować odpalać. Dogrzej garaż jeśli masz jakimś wentylatorkiem z nagrzewnicą.
Katastrofa. Wlej na dobe po strzykawce nafty na tłoki
Witam Czy świece zarowe sprawdzałeś sam? Jeżeli tak to czy pojedynczo każdą mierzyłeś - po odłączeniu od wspólnej szyny? Pozdr
Te ciśnienie to nie ciekawe, jeśli odpali to jeździć bardzo nie będzie chciało.
Zawór będzie przy baku, przy silniku po co? jak utrzymywał by ciśnienie w układzie paliwowym??
Wydaje mi sie ze problem może być z rozrusznikiem ,lub akumulatorem-kończą się.Jeżeli za wolno będzie kręcił rozrusznik to możesz mieć problemy z odpalaniem auta jak jest zimne. Jako pierwsze do sprawdzenia rozrusznik. Pozdro.
Kostkę stacyjki sprawdziłeś? Przepraszam nie doczytałem że jest przy stacyjce Czyli trzeba sprawdzać od stacyjki dalej. Wygląda na brak jednego zasilania
Kup depresator do paliwa diesla np. Shella, dostępny na stacjach benzynowych lub w sklepach z częściami zamiennymi. Obniża on temperaturę wytrącania się parafiny ,lej dobre paliwo np. Vervę. Oczywiście wcześniej czyszczenie zbiornika i wymiana filtrów.
To może być 100 różnych powodów :) Polecam: http://www.google.pl/search?hl=pl&source...
Wymieniłam akumulator i szczotki rozrusznika
podjedz sobie do kogos kto ma IDS musi ci zaprogramowac pompe paliwa .
Sprawdź czy nie masz luźnych pinow w zlaczu sterownika odpowiedzialnych za zasilanie i CAN. Mialem bardzo podobny przypadek kiedyś.
Fiesta 1,3 16V?
Nie ma ,dlaczego przy kupnie nie sprawdziłeś czy pali.P
Kod wykazuje niby uwalony sterownik, potrzebna diagnostyka czymś inteligentnym, do Forda.Nie ładowałeś/odpalałeś prostownikiem z podłączonymi klemami?
To dwie odrębne sprawy. Najpierw zajmij się rozrusznikiem żeby auto normalnie odpalało.
czy mogę podłączyć cewkę z powrotem i pojechać do warszatu, czy auta nie odpalać? Podłącz i jeśli możesz, to jedź do warsztatu.
Wyłącznika? Raczej stycznika na 300A. Nie polecam jednak robienia tego. Włącz amperomierz w szereg (plus amperomierza do plusa akumulatora, minus amperomjerza do klemy dodatniej.) Podaj wartość pradu postojowego. Nie odpalaj silnika bo miernik zniknie.
Jak w temacie,pacjent to Ford Fiesta 1.4 tdci z 2002r. Samochód po postoju min 3 godzinnym nie chce odpalać.Sprawdzone zostało ,ciśnienie na listwie przy próbie odpalenia i wynosi 400 bar. Ciśnienie sprężania na tłokach 18 bar.Rozrząd prawidłowo ustawiony.Brak błędów zapisanych w sterowniku, świece grzeją.Dodam że jak odpali po piątej próbie to,później...
Ciśnienie paliwa sprawdzone?? Czujnik temperatury cieczy?
Nie. Musi być kl15.
Skoro nie odpala, nie działa też alternator. Więc regulator nie podniesie napięcia.
No dobra Panowie inne auta jakoś normalnie jeżdżą, przecież przez olej nie może być tak że naładuje akum, rano odpali, pojade do szkoły i gdy chcę wracać za 6 godzin to muszę na popych odpalać.
rozrusznik lub instalacja
http://obrazki.elektroda.pl/9515608200_1... http://obrazki.elektroda.pl/4137039300_1... Jeszcze jedno: czy stary silnik 1,3 nie był przypadkiem na monowtrysku ?, i czy w związku z tym została wymieniona pompa paliwa
A tak sie odpala
Usterka może leżeć po stronie instalacji gazowej. Sprawdż elektrozawór gazu. Jeżeli automat zasilania gazem jest typu caltronic czyli sam przełacza benzynę na gaz spróbuj odpalać samochód z przyciśniętym pedałem przyspieszenia
A czy na zimnym rozrusznik ,,kręci"?
Witam ,jak w tytule ,mam kłopot z odpalaniem mojej fiesty.Nabyłem to C...udo parę dni temu.Poprzedniemu właścicielowi zaaplikowali do zbiornika pokost lniany.Wiadomo czym się to skończyło.Pompa wtryskowa była zasyfiona,więc dał do regeneracji.Macher postukał ,podmuchał,wylał kubeł zimnej,a raczej gorącej wody.A tak na poważnie,bo wcale nie jest mi tak...
mczapski, akumulator 74Ah trafił do domu pod prostownik. Minutę po wniesieniu go do mieszkania, czyli zmrożony nadal, miał 12.5V na klemach. Po podłączeniu do prostownika po 3h był ful - zaczynało się gotowanie. Na drugi dzień rano zaniosłem akumulator do auta. Odpalił. Pojeździłem pół dnia, wróciłem do domu, zostawiłem auto pod blokiem. Po nocy -15*C...
na rysunku masz naryswoane
witam tak jak piszą koledzy to podgrzewacz i czasem powoduję problemy z odpalaniem i niektórzy go odłączają wyeliminowując go z układu
Witam, ford fiesta w półautomcie 1.4 benzyna. Na wyswietlaczu brakuje symbolu wybranego biegu i wyświetla awaria skrzyni biegów . Samochód nie odpala. Miał ktoś problem tego typu?
Witam! Wczoraj po dość długiej przerwie w jeździe postanowliliśmy z tatą uruchomić auto. Na początku nie można było go otworzyć pilotem, więc otworzyliśmy go kluczykiem. Samochód odpalił, nie działały kierunkowskazy. Sprawdziliśmy wszystkie żarówki, sprawne. Wyciągnąłem bezpiecznik od kierunkowskazów, świecą ale nie pojawiają sie na desce, że świecą....
Po pierwsze sprawdź ten bezpiecznik. Po drugie przeczyść styki - może zwyczajnie nie ma dobrego styku. Sprawdź też iskrę, jak jej nie będzie to znaczy, że coś z zapłonem.
Zaczołem od filtra paliwa i odpala normalnie dalej juz nie grzebałem
jak przytkam gaznik reka to wtedy dopiero odpala
Sprawdz zapłon. Może jest za puźny.
Kłopot z mieszanką !! sprawdź kolektor sąccy
Witam Jest to najzwyklejszy potencjometr, z którego wychodzą 3 kable. Jeden z nich jest połączony z suwakiem i przy sprawdzaniu miernikiem (zakres kΩ), jeżeli wskazania się zmieniają gdy poruszasz dźwigienką przy tym potencjometrze, to on jest dobry a usterki należy szukać gdzie indziej. W przeciwnym wypadku trzeba kupić nowy. Pozdrawiam.
Jeśli wcześniej było ok to może sparciałe węże przy filtrze lub oringi na zaworze w filtrze paliwa. Jest też możliwość że pompa kończy żywot i takie są pierwsze objawy. W ostateczności zamontuj pompę paliwa elektryczną zewnętrzną do gaźnika 0,1-0,2bar.
Czujnik tem silnika--nie widzi temperatury--do wymiany
Temat zamykam autko naprawione. Rozwiązaniem okazała się drobnostka. Paweł wawa nie każdy płacze tak jak ty jak mu się autko zepsuje. To jest tylko rzecz.
Zawalony filter paliwa lub woda w paliwku może być tego przyczyną.Można spróbować wlać trochę denaturatu lub jakiś dodatek do paliwa np.Shell
a) kilka razy przekręcę kluczyk na zapłon tak aby było słychać pracę pompki paliwa (tak z 3-4 razy) to wtedy od razu zapali Czyli pompa paliwa albo nie trzyma ciśnienia albo robi je za małe.
Ok spróbuję rano
Ale czego nie ma cisnienia paliwa? Wogole cokolwiek wiesz o tym silniku.?
Bardzo częstym problemem powodującym taki objaw w fordach, zazwyczaj występuje w upalne dni po przejechaniu się jakiś odcinek trasy, to tworzenie się korków powietrznych w przewodach paliwowych.
Proponował bym sprawdzić kompresję na cylindrach.
Nie zakładaj Narazie nic na przewody. Jak dodasz gazu odpala normalnie?
Ale wiedza wciąź aktualna.
Hej, Nie mam pojęcia co sie dzieje z autem. Kilka lat temu miałam taką samą sytuacje, mechanicy rozkładali ręcę. Silnik po prostu zdecydował się nie odpalać, nie kręci i jedyne co pokazuje to komunikat 'Zbyt wysoka temperatura silnika'. Silnik zimny, auto stoi na zewnątrz, nie odpala po zimnej nocy. Ostatnim razem wymieniłam cały komputer a okazało...
Serwis i programowanie immo od nowa.
Komputer rzuca błędami: 1. błąd zasilania w paliwo, zgłoszony przez pompę wtryskową. 2. sterownik pompy wtryskowej, polecenie zatrzymania silnika. 3. sterownik pompy wtryskowej, awaria. Teraz pytanie: 1. czy jest jakas prosta metoda sprawdzenia czy ta pompa jest do wymiany lub jej sterownik (jeśli jeszcze odpala i jezdzi).
filtr jest przy elektrozaworze,wymieniając go majster musiał odłączyć(zerwać)wtyczke,sprawdz czy do korpusu zaworu są podłączone przewody
Zrobiłeś to auto bo mam podobny problem z fiestą ?
Samo założenie tematu w nieodpowiednim dziale świadczy o tym że nie ogarnie
a może czujnik położenia wału
Witam, mam Forda Fiestę 1994r. 1.1, silnik benzyna i mam problem z odpaleniem go, ponieważ paliwo miałem wyssane do dna i pompka zaciągnęła syf. Wlałem 15l benzyny i nie mogę go odpalić, próbuję tak długo, że aż akumulator mi pada, ale czuje jakby chciał, ale nie mógł.
Ok dzięki za pomoc
pewnie brak jej iskry, sprawdź instalacje
witam.mam pytanie czy pompa wtryskowa z escorta na turbinie będzie pasowac do fiesty?
Jak długo chodzi nie regularnie? Jeżeli kilka sekund to świeca/świece.
Sprawdz zawór powrotny (przelewu ,aut)na pompie, może nie trzyma.
Właściciel fiesty już zapomniał o problemie z odpalaniem , a wy ciągniecie temat dalej i po co ?
Witam, Ford Fiesta MK3, 1.8D 44kW 1993r. Ciężko odpala, po uruchomieniu twarda praca silnika ok 10sek, kopci na czarno. Rozrząd sprawdzony na fabrycznych blokadach. Jak dam pompę do przodu to też ciężko odpala ale nie ma twardej pracy po uruchomieniu. Co może być nie tak ?
Mam taki sam problem jak Kolega . Radio "zgłupiało " gra kiedy chce . Dziś rano nie odpaliłem ... rozładowało akumulator ... Fiesta MK7 z 2012r . Bardzo mało informacji w necie na podobne problemy . Miał ktoś może podobny przypadek ? Proszę o podpowiedzi .
jaka kompresja ?
www.fiestaklubpolska.pl Hm problem raczej normalny , jak latasz na lpg koroduje gaźnik od wewnątrz . jesli zostawisz na noc na benzywnie to rano powinien odpalać bez problemu bo ma benzyne w komorze pływakowej , sprawdz czy ci sie elektrozaworek w gazniku nie rozsypał , to czeste w tych autach . napisz coś wiecej najlepiej na forum fiesty, Pozdro
No to pozostaje macanie po kablach. Pompka paliwa generalnie potrzebuje zasilania tylko w czasie pracy silnika, zresztą przez cały czas się kręci i jest do tego smarowana paliwem. Stąd potrafi się zatrzeć, kiedy entuzjaści gazu nawet nie odpalają na benzynce. No i na te trudne sytuacje wymyślono takie odcięcia zasilania pompki paliwowej.
Jak ci zależy na czasie to oddaj do naprawy Albo sam sprawdź akumulator lub spróbuj odpalić na "szelkach"
A więc filtr paliwa wymieniony z podgrzewaczem ale problem nadal jest autko gaśnie po odpaleniu chwile chodzi na jałowym biegu ruszam jadę gaśnie zapalam jadę gaśnie drugi raz i potem już ok. Nie podgrzewa świec a na dodatek dziś po postoju cało nocnym zapalił się komunikat eac file ale pomrugał komputer ale autko jadzie i odpala.
Programowanie w serwisie to ok 180zł. Przy systemie 3 kluczykowym czerwony jest tym dzięki któremu możesz doprogramować więcej kluczy/ale on musi być już w systemie/ i tu uwaga pastylka jest w nim taka sama jak w pozostałych czarnych,trik polega na tym że on jest zaprogramowany jako klucz wzorcowy pierwszy podczas programowania.Jeśli zamiast czerwonego...
tak zakładalem wczoraj używany i nie odpala jest tam eprom 24c08 wystarczy przelutować i auto żyje
jak znam forda to siądzie.
Teoretycznie robisz dobrze.
Czujniki pomierz oscyloskopem
koza498, sprawdź przekaźniki, bo w takich przypadkach najczęściej siadają przekaźniki głównego zasilania i sterownik silnika nie mając zasilania nie pokaże żadnego błędu ani też nie poda zasilania na wtryski w Fordach muszą być odpowiednio zakodowane, silnik 1.4 jest młodym silnikiem i pewnie wymaga odpowiedniego kodowania wtryskiwaczy, w jakim stanie...
Witam. Moje auto to ford fiesta mk6 1.4 w dieslu. Czasami podczas jazdy auto zaczyna przerywać - szarpać i w tym samym czasie miga kontrolka trybik z wykorzystaniem w środku koloru żółtego. Ta przypadłość nie zawsze występuje i nie wiem co ma wpływ na takie zachowanie silnika. Wymieniłem filtry paliwa i EGR i nie ma poprawy. Auto odpala normalnie,nie...
Wszystko wskazuje na bogatą mieszanke,jak po paru minutach odpala-to paliwo odparuje i wtedy zapali.
Witam. Ford Fiesta 2002 rok 1.4 TDCi. Auto nie odpala. Wkładam kluczyk, zapalają się kontrolki na desce i gasną. Szybko miga kontrolka od immo. Błędy w komputerze: - za niskie napięcie, - błąd obwodu stacyjki, Kody są stałe. Może jakieś sugestie? Kable sprawdzone, bezpieczniki całe.
Sprawdź przewod podciśnieniowy łączący MAP z kolektorem ssącym jeżeli jest na nim taka puszeczka to ją usuń i podłącz MAP-a bezpośrednio do kolektora.Sprawdź masy od komputera.MAP-a nie sprawdzisz woltomierzem.
Chodzi mu przelacznik bena/gaz .Zapewne polozenie prawe to "tylko benzyna"; srodek to wlasnie automat czyli odpalasz na benie przegazowka i przechodzi na gaz ;lewe polozenie to "tylko gaz" czyli odpala od razu na gazie.
Witam mam chyba problem z alternatorem. Dziwnie rzęzi, a w chłodne dni jak za pierwszym razem nie odpalę, to na pych lub ladowanie akumulatora. Fakt, akumulator nie jest nowy, ale zajeżdąa się zimą przy odpalaniu. Czy to może tuleja. Ford Fiesta mk1 95 rok, silnik 1.1
Sprawdż masy dochodzące do sterownika(brązowe przewody przykręcane do nadwozia).
Witam auto to Ford fiesta 1.4tdci 2002r. Problem w tym że auto po dłuższym postoju nie odpala bez pomocy plaka jak pochodzi zgaszę to odpali bez większego problemu.Układ paliwowy szczelny akumulator ok rozrusznik kreci jak powinien cisnienie na listwie podczas rozruchu skacze od 290 do około 400 kpa w ukłądzie paliwowym pokazują się pęcherzyki układ...
Hej, przepraszam za mało szczegółów. Więc kluczyk w stacyjce przestał reagować i odpalać nawet jak się kręciło kilka razy, została wymieniona taka część: BIAREN Ignition Switch For Ford Transit Mk6 Mk7 Mk8 Transit Custom Focus C-Max Fiesta Fusion Mondeo S-Max Galaxy Transit Connect 1677531 AA6T11572AA 1363940 98AB11572BG, Ignition Starter Switch, lecz...
czujnik polozenia przepustnicy czyli cpp albo przeplywomierz tez znana usterka przy tych modelach z silniczkiem 1.4
A może sprawdzić go w ten sposób że odpinasz go od instalacji w samochodzie, zostawisz go na dwa dni i po tym czasie podłączasz i sprawdzasz czy samochód na tym akumulatorze odpala. Jeżeli tak to wada w urządzeniach samochodu. Jeżeli nie to wada akumulatora (może zwarcie celki).
Fiesta z silnikiem 1.4 diesel chyba już 2004 rok ma klucze w silniku i mimo to trzeba robić programowanie licznika Dodano po 6 Temat tu dotyczy zegara od galaxy mk3 i tu akurat wiem że auto odpala na innym liczniku nawet z mondeo mk4. Na odpiętym liczniku nie próbowałem Nie mówię że nie możliwe to jest ford lubi kombinować, ale łatwo sprawdzić zamieni...
Twierdzisz że ten silnik z tak poskładanym rozrządem odpalał? A może to jakiś inna eksperymentalna wersja silnika ?
Nie spotkałem takich problemów z tym reduktorem, tym bardziej w instalacji z mikserem zazwyczaj takie instalacje odpalają z samego gazu i chodzą jak pszczółki
moim zdaniem jeżeli w układzie nie ma odpowiedniego ciśnienia to klima nie odpala sprężarki.sprzęgło to zwykły elektromagnes jak załączy to trzyma.
fiesta ciężka odpalać renault odpalać gasnąć odpalać termet odpalać gasnąć odpalać
yamaha amplituner tuner stereo prąd czynny bierny zmywarka whirlpool wirnik pompa
wiązka pedału przyspieszenia wiązka pedału przyspieszenia
KUKA MFC – brak widoczności wejść, diagnostyka KRC2/KRC4, iosys.ini, WorkVisual Mercedes-Benz W251 P0121 P0699 brak reakcji na gaz – diagnoza napięcia 5V ECU