Przetarta wiązka.
Oczywiście,
czy udało ci się to naprawić ? jaki masz tam silnik ? bo mam podobne objawy... Witam Od roku walczę z problemem w focusie. Historia: Focus na rozładował się rok temu do absolutnego zera, po odpaleniu wyrzucił usterka układu silnika, zmniejszone przyspieszenie. 1 mechanik wymienił przepustnice i pedał gazu i zaczęło dzialac choć sam mechanik nie wiedział...
Czy uszkodzony czujnik plynu chlodzacego może być przyczyną wprowadzania auta w tryb awaryjny.? Gdy temperatura spada poniżej zera podczas jazdy zdarza się ze silnik przechodzi w tryb awaryjny tzn.wyswietla się,,usterka układu sterowania" a gdy temp. Jest na plusie takiego czegoś nie ma. Ford focus km2 , 1.6 benzyna , 2005rok. Proszę o pomoc
dlaczego mam nie wiedzieć co robie? Dodano po 1 co ma do układu wydechowego tryb awaryjny? Dodano po 5 jeżeli coś jest z rozrusznikiem to auto podczas jazdy moze przejsc w tryb awaryjny?
Jeśli mruga kontrolka świec żarowych, oznacza to jakąś usterkę w sterowniku silnika - trzeba podłączyć tester diagnostyczny i sprawdzić błędy. A co do ograniczenia do 3000rpm to jest to tryb awaryjny - jeśli jest wykryta usterka, sterownik go uaktywnia aby zapobiec uszkodzeniu silnika (tak w dużym uogólnieniu)
Witam. Mam taki problem. Jak mam autko zimne, zapala bez problemu, jak się nagrzeje wyłączę i znowu chcę zapalić, nie zapala. Świecą się wszystkie kontrolki, pisze problem ze skrzynią i silnikiem. Po 20 próbie, znowu pali i nie ma problemu, czasem włącza się tryb awaryjny. Po podpięciu komputera, wyskakują wszystkie błędy.
Po oddaniu do serwisu padła diagnoza - turbina i wtryski do regeneracji. Za to, powinni ci zwrócić kasę, jak wyżej koledzy pisali, zrób diagnostykę porządnym sprzętem.
Jak tak będziesz podgrzewał świece to możesz je przepalić.One po zgaśnięciu lampki jeszcze kilka sekund grzeją pełną mocą i po chwili przechodzą na ok.50%.Gdy dostarczasz im następny cykl pracy pełną mocą może dojść do ich przepalenia.Taki przebieg nie powinien jeszcze dawać takich objawów,mój ma 360tyś i śmiga jak prawie nówka.Ja przejrzał bym EGR...
Od czegoś musisz zacząć. Wymień ten filtr.
Błąd dotyczy czujnika odcięcia chłodziwa jest on prawdopodobnie w termostacie, podaj parametry takie jak ciśnienie paliwa na rampie i parametry przepływki.
Nie no czegoś nie rozumiem, jeśli zawór EGR przy 3000 obr. zamyka się całkowicie to jak ma działać turbina? Kolega napisał wchodzi w tryb awaryjny żeby nie uszkodzić silnika.
Focus 1 generacji ma problem z licznikiem, warto oddać go do sprawdzenia, albo pozostaje wymiana.
Został wymieniony filtr paliwa.Komputer pokazał takie błędy 1.P0110 Intake air temperature circuit malfunction 2.P0235 Turbocharger boost sensor A circuit malfunction 3.P1246 Alternator load input failed Mechanik wyczyścił czujnik przy inetrcoolerze tam gdzie jest zaznaczone na czerwono bo był zapaćkany olejem przy turbo skasował błędy i jazda próbna.Zero...
Na pompie uszkodzona sekcja wstępna dawała zbyt niskie ciśnienie, wtryskiwacze przy okazji, filtr paliwa wymieniony.
Ja stawiałbym na głowice, lub uszczelke głowicy
Witam. Mam problem z focusem 1.8 tdci 115 KM silnik odpala za 3-5 razem, po ruszeniu jedynka,dwójka, trójka i przechodzi w tryb awaryjny i gaśnie łapie w tedy błędy P0251 i P0211 bo zgaszeniu i odpaleniu silnik działa normalnie. Sytuacja ta powtarza się kilka razy do momentu lekkiego nagrzania sie silnika wtedy samochód jeździ normalnie. Problem pojawił...
zobacz wydech, skrzynie(tryb awaryjny nie wlacza wszystkich biegów),umyj przeplywke i oczysc hamulce(jarzma)
Oznacza to, że sterownik silnika wchodzi w tryb awaryjny, a dlaczego, to już trzeba go zapytać za pomocą stosownego urządzenia diagnostycznego
Nie wiem jak w tym focusie ale mogę się mylić ,w vw czy oplu jak turbo jest przeładowane to ecu wchodzi w tryb awaryjny i do 3tyś.obr tylko pojedziesz. Na Twoim miejscu wykręciłbym wtryskiwacze i zawiózł do sprawdzenia. Podobna sytuacje miałem w 2.0hdi niby jedzie normalnie,spalanie tez w normie ale przy wyprzedzaniu 4500/obr. w górę chmura za plecami.Pomogła...
Kolego Robert_1 napisz czy masz takie same objawy ,czyli jak zapali sie kontrolka od swiec to silnik wchodzi w tryb awaryjny i ma tylko wolne obroty czy może masz inne objawy.
Cześć, pacjent ford focus 1.6 tdci manual 2006r z dpf/fap. Mam taki problem, auto jest w trybie awaryjnym jedzie do 3k obrotów. Świeci się czerwone zebate koło z wykrzyknikiem. Błędy jakie pokazał to P242f oraz P0033. Gdzie szukac przyczyny ? Wystarczy dolac płynu eoyls czy to grubsza sprawa ?
Węże się robią twarde. Diagnostyka była robiona 15 minut po zapaleniu błędu w aucie. od razu jechałem do mechanika i nic na kompie Gdyby nie to że wchodzi w tryb awaryjny to można by szukać innej awarii. Gasiłeś auto po dojechaniu do mechanika?
Kolego, to nie wiesz co sygnalizuje ta kontrolka migając? Silnik wchodzi w tryb awaryjny... Masz o tym tysiąc i jeden wątków. Wpierw pojedź gdzieś na dobry tester aby sczytać błędy zapisane w pamięci ECU. To pomoże w diadgnozowaniu przyczyn trybu awaryjnego...
Witam wszystkich, mam problem z Focusem MK2 2.0 TDCi, mianowicie zapaliła mi się kontrolka od ESP i auto weszło w tryb awaryjny. Na kompie wyszedł błąd P0238, dotyczy on czujnika doładowania ciśnienia. Czujnik jest dobry, ale sprawdziłem wiązkę od czujnika i są trzy kabelki, powinno być plus, sygnał, minus, u mnie zamiast minusa jest 7 V. Może ktoś...
Z zegarami to nie wiem o co chodzi ale kontrolka świec żarowych i obroty maksymalne 3tyś oznaczają jeżeli się nie mylę tryb awaryjny samochodu. Ostatnio nauczyciel tłumaczył że jeżeli uszkodzony jest czujnik od świateł stopu a zarazem czujnik włączania ABS, to samochód wchodzi w tryb awaryjny który jest po to żeby dojechać do mechanika. Z góry mówię...
Jeszcze mam takie pytanie tak z ciekawości , proszę o wypowiedz znalazłem to u wujka gogle czy to jest realne, czy czysta bzdura, proszę o wypowiedz. cytuje Domyślnie Odp: Swap pompy mechanicznej z escorta endura DI TD 90KM do 1.8 tddi 90KM focus Dla wszystkich zainteresowanych napiszę tak: Że jak się chce to można wszystko zrobić i będzie działać....
Ale też chciałbym wiedzieć z ciekawości na tym wskaźniku jak jest w pionie wskazówka (pozycja nr1) to jaka to wartość w °C a ile na pozycji nr.2 jakieś 5mm powyżej pionu. Na starym komputerze z samochodu pokazywało przez długi czas jazdy (żółta kreska na zdjęciu). Żona panikuje teraz że coś jest nie tak jak jedzie autem że się przegrzeje i coś się stanie....
Witam, problem jest następujący. Dwa dni temu pokonując zakręt strzelilo coś pod maską, jak się okazało strzeliła rura intercoolera przy czym silnik wszedł w tryb awaryjny tzn turbina nie chodzi a obroty dochodzą tylko do 3000 przy czym bardzo muli. Wymienilismy rurę, ale turbina wciąż nie dmucha, tryb awaryjny został i kontrolka check engine. Pytanie...
Witam, mam focusa 1.6 tdci 90km 2005 rok i od niedawna niestety problem. Sporadycznie auto - zwłaszcza podczas dynamicznego przyspieszania wchodzi w tryb awaryjny. Po diagnostyce komputerowej wyskoczył błąd - za niskie ciśnienie w układzie dolotowym turbiny - każdy z mechaników u którego byłem od razu proponuje wymianę turbiny - rzekomo "kończy się"....
a zapasowy? Tryb awaryjny pozwala wyłaczyc sygnały alarmowe oraz pominac wszystkie funkcje ochronne w sytuacji awaryjnej gdy system nie reaguje na piloty (np. wyczerpana bateria). Właczenie trybu awaryjnego: 1. Właczyc stacyjke w pozycje zapłon 2. Nacisnac i przytrzymac ukryty wyłacznik do czasu wyłaczenia sygnałów alarmowych ( około 10 sekund ) 3....
Witam Mam problem w fordzie fokus 1.8 TDCi z 2000 roku a mianowicie - szybkie nagrzewanie się auta - spadek mocy przy wejściu wstaznika na czerwony pasek (ale to raczej normalne tryb awaryjny czy coś w tym stylu) - brak wylotu ciepłego powietrza z wentylatorów Po ostygnięciu auto jeździ bez zarzutów Co może być powodem awarii ? Dodam że po otwarciu...
Ja rozwiązałem problem z niskim ładowaniem 13.3v do13,5v wstawiając diodę 1N4002 na kablu pomiaru napięcia (oszukałem o 0.4V) ,w ten sposób że wyjąłem bezpiecznik 1A i wstawiłem w układ diodę zwrócić uwagę na biegunowość diody przewodzi w jedną strone.W ten sposób oszukujmy kompa "myśli"ze jest za niskie napięcie i daje sygnał na regulator napięcia...
W moim samochodzie (Ford Focus 2009 MK II 1,6 Pb 74kW) pojawił się komunikat o usterce silnika ( samochód wszedł w tryb awaryjny, bardzo słabo przyspieszał). Po odczycie forskanem wyrzuciło błąd U0140 utrata łączności z BCM ( U0140 Lost Communication With Body Control Module), sygnał powyżej max wartości progowej. Podładowałem akumulator, wykasowałem...
I bezpiecznik 3A w skrzynce bezpieczników pod maską. Czerowny przy wtyczce alternatora musibyć +12V. To już robiłem i ten bezpiecznik ma 10A a nie 3A. wyjąłem, sprawdziłem i przeczyściłem bezpiecznik F31 (10A) Na czerwonym przewodzie we wtyczce alternatora jest 12V. Jak wyciągnę ten bezpiecznik a zostawię wtyczkę wciśniętą w alternatorze to po odpaleniu...
Nie wiem jak to jeździło wcześniej bo takie zostało kupione.Ogólnie to jak jeździłem focusami czy hdi z tym motorem to były rakiety w porównaniu do tego.Nie wydaje mnie się też żeby odpięty egr powodował jakieś spadki mocy.Podłączony (zepsuty,zapieczony)tak ale odłączony?Raczej był by tryb awaryjny i brak sterowania "n75". Jedzie to jako tako ,ale turbo...
Możliwości jest kilka. Niekompatybilny alternator / jego podzespoły, niepoprawne podłączenie, brak połączenia (wtyczki, przewody). Jeśli to pierwsze i jest tam jakiś zamiennik to możliwe że podłączyć się tego nie da i nie będzie to współpracować z ECU i kontrolka będzie świecić. Tylko że powinna być kompensacja tempraturowa (może w najtańszych nie ma),...
. Jezeli auto jezdzilo wczeniej to czy po mocniejszym dodaniu gaslo lub przechodzilo w tryb awaryjny a po ponownym uruchomieniu bylo ok. do czasu kiedy znowu przycisnoles mocniej pedal gazu to wtryski puszczaja na przelew i to nie jeden. Z rozruchu nie odpalisz zbyt male cisnienie na listwie wszystko ucieka w przelew. Czeka Cie regeneracja sprawdzenie...
Komputer był zalany, ale potem jeździłem tym autem ze 3 tyg bez problemu po wymianie na nowy, dopóki nie znowu te wężyki paliwa. Okazało się że były zapowietrzone wtryski i komputer przeszedł w tryb awaryjny bez możliwości regulacji gazu. W tym momencie dalej mam problem z rozruchem. Na holu odpalil i jezdzilem, ale turbina się nie włącza. Nie wem czy...
Witam wszystkich. Otóż postanowiłem się podzielić moim przypadkiem z focusem. Zaczą dymić stracił trochę mocy itp. tak jeździłem z 3 miesiące po 3 miesiącach zapaliła się kontrolka świec (nagle w czasie jazdy) i samochód przeszedł w tryb awaryjny. Po dojechaniu do miejsca zamieszkania i zdiagnozowaniu błędu komputerem okazało się że ma dwa błędy P0234...
Witam! Mam problem, gdyż po wymianie wtryskiwaczy miałem miesiąc spokój, a teraz ciągle 3 wtryskiwacz się rozkodowuje. W tym tygodniu stało się to już trzeci raz i nie mam pojęcia dlaczego. Auto jedzie normalnie i nagle zaczyna migac "sprężynka". Auto przechodzi w tryb awaryjny, po podłączeniu do komputera i wprowadzeniu kodów problem znika. Ostatnio...
Bolączką w mondeo i większości wtrysków Delphi jest właście zaworek przelewowy. Tak się uważa, bo najczęściej po wymianie zaworków znika zjawisko wchodzenia w tryb awaryjny. Problem polega jednak na tym, że znika na krótko - czasem na rok, czasem... na miesiąc. Przelewające nadmiernie wtryskiwacze - owszem - powodują nadmierne spadki ciśnienia na szynie...
Witam, Focus 1.8TDCI CR, po zalaniu benzyny do zbiornika samochód odmówił posłuszeństwa. Sterownik silnika wykasował kodowanie wtrysków. Po dolaniu środka czyszczącego do zbiornika i ponownym zakodowaniu wtrysków samochód odpala i pracuje bez problemu na biegu jałowym. Korekty wtrysków, filtr paliwa, ciśnienie na listwie były sprawdzone i są ok. Pojawił...
Wynika na to, że tak jak Koledzy sugerują,na początku trzeba przyjrzeć się ciągłości połączenia wtyku z PCM. Przy braku ciągłości SIG'a(PCM) napięcię ładowania trybu awaryjnego dla regulatora wynosi 13,6V przy "sprawnej" S'ce. Bez S'ki będzię 0,5V więciej (~14,1V). Widziałem Forda gdzie wykorzystywany był tylko środkowy pin (SIG) i tryb awaryjny alternatora...
Witam kolegów AutoAlarm Clifford Logic Can 4 ( wg instrukcji) , auto Ford Focus Cmax 2007 , 1 kluczyk fordowski z 3 przyciskami , w obudowie także immobiliser. To tyle w opisie. Zostawiłem auto na światłach mijania 3-4 dni , nie ma co wnikać jak to możliwe do zrobienia - stalo się. Chciałem pojechać i pilot nie działa , do domu , rozbiórka pilota ,...
Witam, Ford Focus MK1 1.8 16V benzyna 2000r. Żona zaraportowała dziwny zapach, jakby paliły się kable - namierzyłem, że przyczyną był alternator (Magneti-Marelli 63321678 - Ford 98AB10300DD, A115I-80A). Wyjąłem go z auta i po rozebraniu zobaczyłem, że jedna dioda prostownicza jest przepalona i dodatkowo była ułamana jedna szczotka. Jeśli chodzi o szczotkę,...
Witam, odpaliłem dzisiaj auto, wyskoczył błąd najpierw od elektronicznego hamulca postojowego. Po przejechaniu około 2 km silnik przeszedł w tryb pracy awaryjnej i wyskoczyły błędy typu: ABS, układ kierowniczy, usterka silnika, hamulec postojowy itd... cała litania błędów. Po zgaszeniu samochodu już nie chciał odpalić. Po jakimś czasie został już tylko...
Miałem zrobioną próbę przelewów wtryskiwaczy i stwierdzono ze wszystkie 4 leją. Moje pytanie brzmi czy przelewy powodują słabsze ciśnienie na listwie wtryskowej co prowadzi do migajacej kontrolki świec zarowych. Choć przelewające mocno wtryski (lejące to jest co innego) powodują spore straty ciśnienia na listwie i mogą powodować wchodzenie układu w...
Na wolnych olbrotach silnika turbina nie pracuje na dużych obrotach - ma wtedy ok 16 -20.000 obrotów i prawie nie spręża. Jeżeli ją wtedy słychać - to prawdopodobnie jest uszkodzona, albo nieszczelny jest wąż na dolocie i słychać uciekające powietrze. Ponieważ po zdjęciu wężyka z gruchy sterującej hałas cichnie, to może uszkodzona jest membrana gruchy...
Ad 1. Obroty na jałowym powinny być w granicach 850-950 obr/min. Na postoju silnik, niezależnie od pedału sprzęgła, powinien schodzić z obrotów płynnie, bez żadnych postojów w jakimś zakresie obrotów. Tak samo powinno być podczas jazdy. Wciskanie sprzęgła odłącza silnik od skrzyni biegów i nie ma to żadnego wpływu na spadanie obrotów. Występujące zjawisko...
zajmując się tym tematem dalej to tak wtryski zregenerowane tzn wyczyszczone ponieważ znajdował się w nich syf typu rozpuszczona guma coś takiego, założone błędy usunięte no i auto wyjechało na test przez pracownika boscha no i wróciło spowrotem znowu na trybie awaryjnym po zgaszeniu i ponownym odpaleniu bylo wszystko ok ale wyskakiwał bład nr p0200...
Witam Od kilku miesięcy staram się naprawic, a raczej wstawic samochod do kogos kto go naprawi, bylem juz w kilku miejscach wiec prosze was o pomoc... Wszystko bylo ok, pewnego dnia poprostu nie odpalil... kręcil ale nie odpalal Mechanik pierwszy - diagnoza pompa paliwowa - do regenarcji albo wymiany koszt ok 5000 Wiec jade do Mechanik drugi (znajomy...
Witam serdecznie. Dziś podczas jazdy auto delikatnie szarpnęło i weszło w tryb awaryjny. Ponowne uruchomienie auta nic nie pomogło. Auto nie dymi, odpala normalnie. Jedyny objaw jaki zauważyłem to, że auto kręci się tylko do trochę ponad 3 tys obrotów, ale to pewnie jest spowodowane trybem awaryjnym. Po próbie odczytania błędów z menu serwisowego nie...
witam mam podobny problem z błędem p0251 wtryski zregenerowane tzn wyczyszczone ponieważ znajdował się w nich syf typu rozpuszczona guma coś takiego, założone błędy usunięte no i auto wyjechało na test przez pracownika boscha ( dodam że kazano mi wymienić filtr to kupiłem mana bo filtron ponoć się nie nadaje i przed testem go założyli)no i wróciło spowrotem...
Witam Dzisiaj byłem na chwilkę u mechanika. Sprawdziłem alarm.. tak jak mi powiedział człowiek który go montował. Czyli: Uzbroić alarm pilotem, odczekać 30 sekund. Otworzyć drzwi kluczykiem i włączając się awaryjne (lub syrena). Wsiąść do samochodu i spróbować odpalić auto. Nie powinien zakręcić rozrusznik albo nie powinny się zapalić lampki kontrolne....
Witam. Niedawno zauważyłem że po 3 min po wyłączeniu silnika wyłącza się radio i nie da się już go włączyć. Tylko zapalenie silnika powoduje że samo się włącza. Nie działają również światła postojowe ( czy tam pozycyjne). Mam wersję z LED'ami. Dodatkowo zdarzy się czasami że podczas pracy silnika dzienne na ułamek sekundy zgasną. Po odłączeniu akumulatora...
Samochód ford focus (benzyna) zgasł nagle podczas jazdy i automatycznie załączyły się światła awaryjne. Samochód nie udało się już uruchomić. Po sprawdzeniu okazuje się, że nie dochodzi paliwo do silnika pomimo, że słychać jak pompka się załącza podczas przekręcenia kluczyka, jest napięcie (mierzone przy wyłączniku bezpieczeństwa) podczas kręcenia rozrusznikiem...
Przypadek rzeczywiście ciekawy ponieważ czujnik jest umieszczony w głowicy w celu pomiaru jej temperatury a nie temperatury płynu więc nawet gdy płynu brak lub układ jest zapowietrzony po osiągnięciu przez głowicę zadanej temperatury powinny włączyć się wentylatory ,z tego co opisujesz układ działa gdyż na odpięcie czujnika widzi to i przechodzi w tryb...
Wycieraczki pracują w trybie awaryjnym a przyczyna to brak sygnału pozycji parkowania z przekładni wycieraczek
Na zapalonym ma zostać wciągnięte i trzymać. Jak nie trzyma albo skacze góra dół to albo sterownik tak robi ,albo jest problem z zaworem sterującym. Jest on na bloku(powinien być)z tyłu silnika pod rozrusznikiem. Jak cięgno nie zostanie wciągnięte do końca albo porusza się z zacięciami to nie będzie działać dobrze. Tyle ode mnie. Dodano po 29 Kolego...
Skąd wiadomo, że turbo nie daje (ono cały czas chodzi) A jeżeli świeci się kontrolka błędu silnika to auto może być w trybie awaryjnym i ... ma się wrażenie że nie daje. Najpierw diagnostyka, odczyt błędów z auta i zapodanie je na forum a później będziemy zgadywać :)
Diagnoza, parametry w czasie jazdy, ciśnienie na rampie. W trybie awaryjnym nie wykorzystywałeś pełnej mocy, może to być następna usterka.
Witam. Mam problem z fordem jak w temacie. W aucie był wycięty FAP, ecusafe. Z tego co wiem nie było problemów z silnikiem ale niedawno po jednym z tankowań auto nagle weszło w tryb awaryjny. Na wyświetlaczu usterka silnika, obroty tylko do 3tyś. Po podłączeniu błędów brak. Znalazłem oryginalny wsad do tego sterownika, załadowałem i pokazały mi się...
Dobra Oluś, lecim: - jak brak napięcia na czerwonym, np spalony bezpiecznik 10A w skrzynce na podszybiu to nie ładuje wcale -jak przerwa na szarym bądź niebieskim, ale obu osobno; nie razem- ładuje 13,6V. Altek jest w trybie awaryjnym. Niby ładowanie ok, ale wtedy też ICM zapala lampkę ładowania. -jak przerwa na obu (szary i niebieski) to ładuje ponad...
Pierwsze pytanie, to o jakim focusie mówimy? Podejrzewam, że mk1 albo mk2 (schematy są do mk1). Do mk2 można dołożyć fabryczny moduł świateł (lub włączyć skandynawskie - nie wszystkie moduły GEM to obsługują) - tutaj jest sporo tematów w sieci o tym. Do mk1 jest jedne człowiek, co montował automatyczne światła i wycieraczki: http://www.focusklubpolska.pl/showthread...
Jeżeli w aucie jest stary akumulator to bym go na początek wymienił w ciemno. Skoki napięcia jako takie nie są problemem a raczej efektem - w aucie jest smart charge, które potrafi regulować napięcie w zakresie 13-15V (albo i nawet poza zakres) - zależnie od stanu naładowania akumulatora, jego temperatury, obciążenia innymi układami itp. Odpięcie kabelka...
Ford focus mk1 1,6 zettec Przed usterką wróciłem do domu i nic nie wskazywało na problem.Następnego dnia chciałem odpalić silnik, odpalił na 3-4 sekundy i zgasł, przy następnej próbie odpalił na jedną do dwóch sekund-potem zgasł, a następnie pół minuty mógł bym kręcić i nic. Rzecz ciekawa którą zauważyłem to że próbując zapalić na gazie w trybie awaryjnym...
Zależy co się dzieje. Jeśli silnik FAKTYCZNIE się gotuje - to żadne manipulacje czujnikiem nie pomogą - źle założony czujnik co najwyżej zafałszuje odczyt temperatury i będą wariowały wskazania temperatury na wskaźniku deski (no i silnik też - tryb awaryjny bez potrzeby). Te teksty o czujniku to bardziej poprawianie sobie przez ludzi samopoczucia (wykręcę,...
Od kliku dni mam problem z pojawiającym się trybem awaryjnym i kontrolką ESP w fordzie focusie mk2 1.6 benzyna 100 KM 2005/2006 rocznik. W czasie jazdy najpierw na desce pojawia się choinka kontrolek, które po paru sekundach gasną i zostaje tryb i ESP. Byłam z tym pod komputerem ale akurat wtedy nie było tego problemu gdyż pojawia on się co jakiś czas...
Witam forumowiczów, Mam problem z Fordem Focusem z rocznika 2002/2003 w silniku 1.8tdci. Mianowicie wczoraj jadąc w trasie około 100km/h musiałem shamować, bo przede mną skręcał samochód. Wcisnąłem sprzęgło i samochód zgasł. Wtedy zaczął się problem. Samochód odpalił ponownie, ale nie chciał jechać, jechał jakby w trybie awaryjnym 20-30 km/h, 1500-1700...
Witam Wreszcie została znaleziona przyczyna mojego problemu w focusie, byłem u trzech majstrów i ten ostatni znalazł przyczynę a mianowicie minimalne nie widoczne i nie słyszące pęknięcie z lewej strony intercoolera co wystarczyło by komputer przechodził w tryb awaryjny. Gdy by intercoole był zamontowany tak jak w MK1 to na pewno usterka szybko by została...
awaryjny focus focus awaryjny otwiera awaryjny focus
stihl paliwo wymiana ciężki rozruch zimno zasilacz sg6841
prędkościomierz kawasaki głośnik bluetooth
Naprawa magnetofonu Unitra PC602 lub kodu błędu P0602 Panasonic NV-P2U HQ - Czy posiada Time Base Correction?