sterowanie centralnym w tym modelu to czarno-pomarańczowy zamknij i czarno-zielony otwórz,sterowanie dwoma masami,a sterowanie szybami masz plusem-najlepiej w drzwiach przy panelu,nie powinno byc żadnych problemów,robiłem tak już wielokrotnie w focusie i fieście i wszystko chodziło,musiałeś coś żle wpiąć.
A przewody nie pourywane w gumie?
wewnątrz drzwi kierowcy na module pin 10 i pin 20 masą
Radzę sprawdzić, jakiego typu siłowników - będziesz potrzebował ?!. A ja radzę nie zabierać głosu, jak się nie widziało kasety Fusiona. Trzeba kupić specjalizowany, tak jak napisał Wiesiek. Najbardziej dopracowane pod Forda ma właśnie Fox. Oczywiście, jak ktoś się bardzo uprze to wyrzeźbi sprawę na siłownikach uniwersalnych, ale czy warto?
Nie porównywałem ale ten sam producent ma do tych modeli różne zamki.
W zależności od alarmu :-) Ale jeżeli masz Cobrę 7777 (co pakowali do Fordów namiętnie w Łodzi) to trzeba przycisnąć oba przyciski do skutku a później jednokrotnie duży. Mogę też podrzucić manual do pilota.
Kompletny zamek centralny dedykowany do FORD FUSION po 2002 w wersji 4Drzwi kosztuje 380zł. (centralka + przewody instalacyjne + komplet oblachowania + siłowniki 4szt + instrukcja montażu + foto + opis)
Pewnie, że możemy.
Ja bym dołączył się do wiązki z drzwi kierowcy , pod sygnały z wkładki zamka.
Temat można zamknąć, powodem był przypadkowo (bądź celowo) źle umieszczony bezpiecznik od centralnego w skrzynce bezpieczników.
Fox robi specjalizowane do fiusiona i mimo podobieństwa do fiesty są to różne zamki w tej firmie.Czas montażu to ok4 godz
hm...nie działa przy użyciu klamki wewnetrznej/kluczyka zarówno po stronie kierowcy jak i pasażera? Co do trybu serwisowego jest tryb serwisowy modułu GEM, który między innymi steruje pracą centralnego zamka.
Diagnostyka nic nie da bo jak dobrze pamiętam to centralny zamek w tych autach nie ma diagnostyki. Moim zdaniem któryś zamek będzie do wymiany.
Ten mniejszy plik (drugi) strona 15 i 16. Masz schemat sterowania centralnego zamka i klapy bagażnika. Wszystkim zarządza moduł A112. Czyli GEM. W normalnym języku nie było? :D
To się uszkodziło , bo wylutowałem kabelki - dwa zasilania i dwa chyba napadowe i dalej to wyje na tych wewnętrznych 6 Volt akumulatorkach z 80mAh . Wymontuję ten zamek .
Kupiłem na Ali wspomniany wcześniej zamek niestety elektronicznie nie działał. Udało mi się rozebrać stary zepsuty przeczyścić styki naprawić sprężynki i działa.
Bardzo dziękuję za trafne wskazówki, Twoje rady rozwiązały problem. Wiesz może jeszcze jak ogarnąć ten Safety Lock, by po włączeniu zapłonu centralny zamek automatycznie zablokował drzwi na czas jazdy?
A jakie sygnały pojawiają się na wkładce zamka podczas kręcenia kluczem? Ja tutaj kombinowałbym z blokowaniem, możliwe ze jakieś diody będą potrzebne.
Wielkie dzięki. Z opisu wynika że sterowanie zamka jest PLUSEM CENTRAL DOORS LOCKINGPositive control signalConnect to the BLACK/RED wire at the position nr.9 in the green connector (lock)and to the BLACK/GREEN wire at the position nr. 12 in the dark grey connector(unlock). Na forum znalazłem że sterowanie jest masą "sterowanie centralnym w tym modelu...
Mam b. mikre pojecie o autoalarmach i elektronice samochodowej. Syrenka (dostęp w komorze silnika) to Clifford, wewnątrz na płytce nadruk "AR125B-7. Fakty: alarm montowany w 2004r. Bez żadnych problemów przebieg 175000 km. Postoje nie dłuższe niż 2-3 dni. Obecnie, z racji oczekiwania na następnego użytkownika (rodzina.....nietety) auto stało nieodpalane...
Możesz zastosować wzmacniacz z przekaznikiem sterowany fotorezystorem, ktory będzie oświetlany wyświetlaczem Twojej komórki. Tu jest schemat który możesz zaadoptować do swoich potrzeb jeżeli w miejsce żarówki podłączysz przekażnik, który bedzie włączał zamek. http://www.eres.alpha.pl/elektronika/fus... Pozdrawiam
kontrolka fusion zapłon fusion fusion audio
laminat aluminiowy oleju korek spustowy sprężarce przerobić spawanie aluminium
ariston margherita le40d550 reset płyty głównej
Lokalizacja modułu 8K5907357A w Audi A4 B8 Zmiana czcionki w bibliotece LCDWIKI_GUI.h