Jest to sprężarka ciągnika c-330. A to na dole to korek spustowy oleju.
Przed dłuższym postojem należy zabezpieczyć sprężarkę poprzez zalanie olejem stopnia śrubowego że tak się wyrażę do pełna, jeśli ponownie będziesz chciał ją uruchomić sprawdź czy w zbiorniku oleju nie zebrała się woda (odkręcasz korek spustowy woda będzie leciała pierwsza). Uruchamianie raz na tydzień na jeden cykl nie wiele pomoże, sprężarka śrubowa...
Temat jest na temat. Czy dorobienie korka spustowego do oleju od spodu sprężarki to mocno przesadzone?
Łożyska są w kole pośrednim rozrządu, pompy oleju i wałku sprężarki powietrza. Nie jest powiedziane że kulki wylecą po rozleceniu się wianka. Rozbieraj póki jeszcze nie narobiło więcej szkód.
Ilość oleju i czynnika można sprawdzić w katalogach takich jak ten [url=https://www.hella.com/techworld/pl/... Co do zbyt dużej ilości oleju to mogą się urwać tłoki w sprężarce ,ale to raczej musi być kilka razy więcej niż powinno (np: 450 ml zamiast 150). Jeśli zmieniałeś parownik...
Robisz sobie zbiorniczek z korkiem spustowym u dołu i tak odzyskujesz olej.
Dane masz w instrukcji. http://obrazki.elektroda.pl/8116751400_1... DP to korki spustowe http://obrazki.elektroda.pl/9080946400_1... Tu mas czynności obsługowe i interwały. Sa w instrukcji Olej sprężarkowy 4,5l Olej silnikowy 3,5l Układ chłodzenia 4,5l Zbiornik paliwa 29l Jeżeli chcesz zrobić wymianę oleju dokładnie to...
Korek na dole to korek spustowy oleju nalewa się korkiem po przeciwnej stronie koła zamachowego tam gdzie są łożyska wału lub jak jest tam zamontowany odpowietrznik to właśnie nim, i ok 250 ml
Dokumentacja nic nie wspomina o mierzeniu kompresji w stanie zimny i ciepły. Nie wymieniaj jakie filtry wstawiłeś tylko jakiej jakości. Do tego silnik ma dwa korki spustowe oleju a sprężarka 2 lub 3 w zależności od rocznika. I to właśnie mam na myśli pisząc o prawidłowej obsłudze. Do tego 40 punktów z dokumentacji do sprawdzenia. Do tego gaśnie gwałtownie...
Witam , jest to mój pierwszy post , więc proszę o wyrozumiałość , jeżeli nie dopełniłem wszystkich obowiązujących na forum zasad. Chciałbym zapytać bywałych w temacie Kolegów o sprężarkę ASPA 1js60. Po pożarze poprzedniej ( chińskiej) sprężarki postanowiłem wykorzystać zbiornik z poprzedniczki zabudować na nim sprężarkę z silnikiem z kompresora ASPA...
http://obrazki.elektroda.pl/3288469200_1... To zdjęcie panelu sterowania sprężarki. Kontrolka tylko jedna. Jeszcze jedna uwaga - po zgaśnięciu i próbie ponownego odpalenia, gdy już silnik załapie, sprężarka puszcza chmurę czarnego dymu. Wtryskiwacze były wymienione. Mam także pytanko odnośnie wymiany oleju w separatorze. Czy istnieje...
Mam jeszcze sprężarkę ifa chyba z ADK, ale ta jest smarowana ciśnieniowo Na pewno ciśnieniowo?, mam kilka szt w domu i wszystkie maja smarowanie rozbryzg, nawet są wersje z miarką po prawej i lewej stronie korpusu. Bagnetu brak a jest rurka wlotową od oleju jak mniemam. Pod spodem w korpusie jest otwór do powrotu. Chyba że ta rurka to odma a otwór...
Kompresor gotowy. Ostatecznie wszystko zostało złożone. Wszystkie przewody olejowe, powietrzne i elektryczne są zamontowane. Co do próby to tylko sprawdziłem czy silnik działa i w którą stronę się kręci, bo to ważne z uwagi na pompę oleju. Jeszcze muszę poczekać na zamówiony magnetyczny korek spustowy do misy oleju przy pompie. Gdy już korek będzie...
Z tego co się doczytałem to jest 1 czujnik ciśnienia. Co się tyczy ilości oleju w komorze korbowej sprężarki było tylko 8cm oleju (spuściłem korkiem spustowym) także dobrze myślałem że jest za mało, dolałem do 120cm PAG 46 w komorze korbowej a reszt 30cm jest w układzie. Tylko mam jeszcze ten problem że wyskakuje błąd P0530 wymieniłam czujnik ciśnienia...
Zapomniałem dodać, że niektóre egzemplarze miały bagnet do sprawdzania poziomu oleju ( patrz zdjecie ) a na dole śrubę wkręcona jako korek spustowy. http://obrazki.elektroda.net/90_12269122... W środu napewno nie ma zadnych łopatek, tylko stopa korbowodu rozbryzguje olej.
Takie oznaczenie ma na obudowie (kartyerze) skrzyni korbowej. Ona nie była smarowana olejem z silnika bo ma miejsce na bagnet, tylko w tym miejscu teraz wkręcona jest śruba w celu "zaślepienia" tego otworu i ma też korek spustowy no i nie ma panewek tylko łożyska toczne na wale.
Jeszce pytanko, czy to obojetne którą rurką wlej olej, wylotem czy wlotem? Wg mnie olej powinien być zalany do wnętrza obudowy sprężarki, żeby chłodzić i smarować silnik oraz sekcję tłoczącą. Skoro olej został wylany ze sprężarki to tym samym otworem powinno się go zalać. Można spróbować poprzechylać go i zobaczyć z którego otworu wydostaje się ta...
Zaznaczę, że dzieje się tak dopiero po odbiciu sprężarki, dopóki pompuje powietrze jest ok Kompresor stwarza obciążenie i koła zębate pracują bez luzów. To właśnie świadczy, o wylatanym rozrządzie. Szukaj jakich większych ilości opiłków ,na magnesie korka spustowego oleju.
;/ na obudowie nie ma żadnego korka wlewu, miarki ani korka spustowego, z tego co się domyślam po rozkręceniu jednej pokrywki to olej musi być tłoczony pod ciśnieniem - tylko jakim dużym?? - no jest to sprężarka produkcji CCCP:D z jakiegoś samochodu, i kusi mnie to żeby sprawdzić jaką ma wydajność:) a koszty u mnie nie będą aż takie duże bo silnik mam...
Witam, podepnę się pod temat. Zabieram się do wymiany oleju w śrubie. Wg. dostępnej instrukcji niestety w języku duńskim wynika, że wchodzi 37l oleju Kaeser Sigma Mol. Zakupiłem olej RotorPlus4000, który podobno jest zamiennikiem oleju Kaesera. Do tego mam nowy separator oleju oraz filtr. Gdzieś wyczytałem, że należy przekręcić dwa,trzy razy śrubą aby...
A co będie jeżeli nawet zrobie tak jak pisze "rbiesiada" Co to mi da oprócz tego że pewnie będę miał smarowanie jak w skrzyni korbowej będzie coraz więcej zbierać się oleju i tak będzie jeszcze więcej go wywalać. Może zrobić w korku spustowym mały otworek i w ten sposób jak mi się tworzy to podciśnienie to siłą cisnienia wyrzuci nadmiar ojeju korkiem...
Jak sam zauważyłeś dysponujesz jedynie samym sercem wymagającym napędu 7.5-11kW. Skrótowo napiszę Ci brakuje: 1. Szkielet/obudowa. 2. Silnik, przekładnia pasowa, fabryczne koła najlepiej z tulejami taper lock ze względu na duże prędkości i ryzyko drgań. 3. Zawieszenie zespołu silnik-sprężarka na poduszkach tłumiących drgania. 4. Układ sterowania obiegiem...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
oleju korek spustowy korek spustowy oleju klucz korek spustowy oleju
wyjscie optyczne technics buczeć filtr powietrza rezystancja iskrownik
technologia chemiczna technologia chemiczna
Naprawa zalanej baterii wkrętarki - jak to zrobić? Moment dokręcania panewek Ford 2.0 EcoBoost