Moment dokręcania śrub głowicy w tym silniku wynosi 25 Nm. Kolejność dokręcanych śrub według schematu [url=https://ww2-secure.justanswer.com/u... ]Link.
To gniazdo pewnie wyleciało. Zdejmuj głowicę.
Nie wiem jak inni praktykują - ja daję ok. 1, max. 2 cm 3 benzyny (czystej). Jeśli silnik po kilku próbach nie odpali, to ponawiam czynność z paliwem. W przypadku dalszych niepowodzeń, pomimo iż iskra jest "pewna" - sprawdź jeszcze raz kompresję (ale poprawnie i dobrym sprzętem). Gdy próba ta będzie pozytywna ( min. 4-5 barów) a silnik nadal nie będzie...
Tak jak napisałem, tylko gaźnik, jeżeli dym ma rzeczywiście czarny kolor. Spróbuj dokręcić śruby głowicy cylindra.
No, nie ma innego wyjścia.
do wymiany uszczelka pod głowica
Takie podstawy to: Klin na magnecie sprężynki od regulatora Membrana pod gaźnikiem Zassyfione sitko gaźnika Króciec gaźnika nieszczelny (pęknięcie,przykręcenie do głowicy)
A próbował ktoś zwiększyć kompresję? Wystarczyło by zdjąć trochę materiału z głowicy.
Klin wymieniłem i faktycznie było przesunięcie Koła względem wału. Teraz wycięcia pasują ze sobą. Zastanawiam się jak usunąć starą uszczelkę pod głowicą bo jak ściągałem głowicę to uszczelka się rozpołowiła. Nie chcę uszkodzić gładzi bloku ani głowicy.
zdejm głowicę i wypchnij tłok razem z korbowodem. Żeby wyjąć tłok nie trzeba zdejmować głowicy.
Pewnie kupiłeś gdzieś na złomowisku? Spala olej i raczej nic na to nie poradzisz. Zdjąć głowicę cylindra i wszystko będzie wiadomo.
Możliwości jest kilka, albo gaźnik nie jest dokładnie wyczyszczony, nieszczelność połączenia go z cylindrem, słaba kompresja. Spróbuj dociągnąć śruby głowicy, sprawdź i wyczyść zbiornik paliwa.
Dymi z góry obudowy, czyli dokładnie gdzie? Spróbuj dokręcić śruby głowicy cylindra.
Zawór ssący cylindra może się niedomykać , zdejmij pokrywę zaworów z głowicy , i sprawdz stan popychaczy zaworów.
Pewnie gniazdo zaworu wyleciało (zdejmij głowicę) silnik złom.
Wpisujesz uszczczelka b&s 8hp. 272163S i masz wynikòw wiele. https://ogrodexmilicz.pl › uszczelki Uszczelka głowicy B&S 7HP do 8HP - Uszczelki - Ogrodex https://skladczesci.pl › Uszczelka_gl... Uszczelka głowicy do Briggs & Stratton 7-8 HP - skladczesci.pl https://texas-parts.pl › USZCZELKA... USZCZELKA GŁOWICY B&S 5/7/8KM 272163S...
Po ponownym zakręceniu głowicy jest podobnie?
Pierwsze, to jak dokręcone śruby? Równo? Kluczem dynamometrycznym? Wg wzoru? Otwory na śruby wyczyszczone (tak by śruba nie zaparła się końcem w otworze zamiast dociskać głowicę). Powierzchnie kontaktu oczyszczone ze starej uszczelki? Powierzchnie równe? Głowicy i cylindra?
Może być, choć równie dobrze w tym zastosowaniu wystarczyłaby wersja bez styku wyłącznika ciśnieniowego. Montuje się to na wyjściu pompy a powrót wody do trójnika na jej wejściu, ale tak jak pisałem, należałoby upewnić się czy ta pompa z linku nie ma czegoś takiego w sobie, gdyż równie dobrze bypass może być częścią głowicy.
Sprawdź czy nie jest wydmuchana uszczelka po głowicą są takie same objawy.
Witam, Potrzebuje danych do silnika briggs&stratton 28N707-1201-E1: 1) momenty dokręcania śrub na: głowicy, korbowodzie, misie olejowej, 2) jakie luzy na zaworach
Stuki mogą pochodzić od luzów na przeciwwadze wału, łącznika przeciwwagi, luzów na korbowodzie, niewłaściwej uszczelki pod głowicą cylindra, lub pierścienie uderzają o próg powstały na wskutek wytarcia cylindra.
Jak podłączyć taki regulator napięcia? Czerwony do czerwonego, zółty do akumulatora? Nie. Sadząc po rysunku na stronie 17 specyfikacji, to czerwony z prądnicy należy połączyć z żółtym regulatora, a czerwony regulatora z plusem akumulatora, a sam regulator (metalowa obudowa) musi mieć połączenie z masą. Dodano po 4 Można to obejść kasując luz na zaworach...
Jest duże prawdopodobieństwo że to zbyt mały luz, na którymś zaworze, ze wskazaniem na wydechowy. Jeszcze nie na tyle, aby uniemożliwić prace silnika. Uruchomiony silnik działa, niejako z "rozpędu" jednak po jego wyłączeniu są trudności z ponownym jego odpaleniem, do momentu ostygnięcia. Spróbuj dociągnąć śruby głowicy cylindra.
Luzy : ssący 0.15 wydech 0.2 Podają różnie te luzy, ale te są optymalne dla każdego typu silnika ko-siarkowego. Momenty dokręcenia śrub, he he. Miska około 12 NM, głowica 18 Nm, korbowód 10Nm. Te dane z książki serwisowej są tak śmieszne że nikt ich nie stosuje, kręć z wyczuciem i będzie git. Dodano po 2 Kolejność dokręcania głowicy, zaczynasz od środka,...
Poziom oleju, oczywiście sprawdzałeś? Chyba trzeba zdjąć głowicę, i obejrzeć cylinder.
No raczej zawsze można zwrócić nowy ściągacz, jak otwory nie spasują to oddam. Jeszcze pytanie, bo po ściągnięciu głowicy bardzo dużo nagaru było na tłoku i zaworach, to przez to że wcina olej? I słabo była dokręcona i nie tylko głowica.
Luzy zaworowe do sprawdzenia. To częsta przypadłość że zawór wyklepie czy wypali trochę gniazdo i zawór jest podparty. Pod wydechem jest klapka rewizyjna do popychaczy zaworów. Niestety korekta luzu wymaga albo skrócenia popychacza (rozpołowienie silnika) albo zdjęcie głowicy rozpięcie i wyjęcie zaworu. Wtedy można szlifnąć trzonek (skrócić) do wymaganego...
Po pierwsze musisz się bezwzględnie pozbyć tego aluminium z wału i to dokładnie. Nie szlifuj papierem tylko zanurz w roztworze sody kaustycznej, czyli popularnego "kreta do rur" aluminium się rozpuści, inaczej nowy korbowód szlag trafi bardzo szybko. Jak to zrobisz to pomyślimy dalej. Tu masz z wymiarami nominalnymi: http://ikaktus.pl/pl/p/KORBOWOD-BRIGGS-4...
Wyglada na selenoid podłączony do dzwigni ssania na gaźniku. Znajdź tabliczkę znamionowa na traktorku i podaj wszystkie dane z niej. Bo to R 1400 nic mi nie mówi. Silnik to napewno briggs z płaską głowicą albo OHV z tego co widzę. Jeżeli silnik był wymieniany z innego traktorka a jest pełne sterowanie gazu oraz przepustnicy ssania to niekonieczne będzie...
W silniku niema możliwości regulacji zaworów. Jedyna metoda zmniejszenia luzu to, frezowanie gniazda a zwiększenia to szlifowanie trzonka zaworu. Luz zaworowy, wdechowy 0,13-0,18 mm, wydech 0,23-0,28 mm. Momenty dokręcania, śruby korbowodu 21 Nm, skrzyni korbowej 16 Nm, głowica 19 Nm. Możesz zrobić zdjęcie tego gaźnika, były montowane różne i różny...
Na tych zdjęciach to widać że nic nie widać - prawdopodobnie nawet niepotrzebnie zdjęta głowica. wystarczyło wpierw luz zaworowy sprawdzić.
Silnik remontowałem bo zatarł mi się na wale i fachowiec który robił szlif powiedział że głowica i zawory są w dobrym stanie więc nic z nimi nie robiłem. Można sprawdzić szczelność zaworu bez zdejmowania głowicy? trochę szkoda mi uszczelki.
co do cylindra i zaworów , na razie nie dotykałem i tu pytanie czy muszę wymienić uszczelkę pod głowicą jak bym chciał to sprawdzić ?
Pomimo wykonanych przez Was wielu sprawdzeń, ja jednak typuję niedokładne ustawienie rozrządu, uszkodzony klin lub koło zamachowe - takie objawy są typowe, gdy zapłon jest za wczesny. Zauważcie, że silnik miał kilka "zdarzeń" z czymś, co uszkodziło wał silnika, mocowanie noża itd.. Może podgięty jest korbowód lub wałek rozrządu, co ma wpływ na pracę...
Musisz dać nowa uszczelkę pod głowicę cylindra i wyczyścić ten nagar.
Jak już wcześniej podano sprawdź, czy nie został ścięty klin na kole magnesowym. Aby się o tym przekonać musisz odkręcić nakrętkę mocującą koło magnesowe na osi silnika i wówczas będzie widoczny klin. Jeśli będzie on przesunięty względem rowka na osi, to musisz zdjąć koło magnesowe i założyć nowy klin, zwykle aluminiowy. Sprawdź przy okazji, czy nie...
Jeśli chodzi o odpalanie, to albo trzeba ustawić zawory, albo nie działa odprężnik na wałku rozrządu. Po zdjęciu głowicy i pokrywy zaworów możesz sprawdzić jedno i drugie.
Cylinder jest wytarty, pierścienie również, chyba to nie będzie działało. Możesz spróbować wymienić same pierścienie, może się poprawić ale, równie dobrze może być jeszcze gorzej. Uszczelkę pod głowicę to dałeś nową?
Przy tych obrotach na jakie jest ustawiony może skonczyć się przed czasem! Wibracje ma duże, Sprężyna od przepustnicy nie jest zamontowana tam gdzie powinna być. Tak z ciekawości zmierz i podaj jakie ma obroty! Jeśli chodzi o odpalanie na gorącym silniku sprawdź poprawność działania bi-metalu. Oraz mocowanie gaźnika do silnika, przewòd-kolektor ssący...
Sprawdź czy niema przedmuchy na uszczelce pod głowicą cylindra, zwłaszcza od spodu. Jeśli kosiarka pracowała na nie wyważonym nożu lub co gorsze na lekko ugiętym wale -co powoduje wibracje. Śruby głowicy w tych silnikach potrafiły się luzować.
Jeśli twój Briggs to chińska podróbka odkręć głowicę,cofnij tłok i sprawdź palcem czy wyczujesz próg na cylindrze.Zakładam że tak,też miałem taką samą sytuację.Kosiarka wylądowała na złomie.Zbyt wyrobiony cylinder,po rozgrzaniu nieszczelność się powiększa i zmniejsza kompresja.W mojej,idealnej podróbce Briggsa trwało to pół roku zanim skończyła żywot....
Odległość cewki od koła 0.3mm. Misa olejowa - 16 Nm. Luzy zaworowe - 0.13 - 0.18mm dla obu zaworów. Śruby korbowodu - jeżeli obie są jednakowe - 21 Nm, gdy są różnej wielkości, to mniejsza 15 Nm, większa 30 Nm. Najpierw dokręcaj tą bliżej tłoka. Głowica - 25 Nm kolejność na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/8586489800_1...
To jeszcze podpowiedzcie jaką uszczelkę pod głowicę kupić bo jest ich widzę kilka rodzajów. Dzięki.
przeczyściłem, wymieniłem uszczelki, świece, olej, przeszlifowałem zawory, głowicę, ustawiłem zawory, kupiłem nowy nóż i działa jak nówka!
Zawory to dobry trop ale skoro tłok uderzył w świecę to mogła ruszyć się głowica i co za tym idzie uszczelka pod nią.
czyli kopać jeszcze dalej niż byłem przy wymianie klina? głowica czyli to co jest tak jakby z przodu filtra niedaleko gniazda świecy??
Rycho, Wielkie dzięki. Powiedz mi jeszcze, czy masz może jakiś service manual lub schemat do tego silnika ? Nie jestem pewien czy mam poprawna kolejność dokręcania śrub głowicy. Moment 23 Nm. Pozdr, Karol
Chłopie ja nie wiem czy ty sam zrozumiałeś co napisałeś. Dodano po 1 Zawsze olej będzie w głowicy, to którą stroną miał się tam dostać?
Trudno powiedzieć, co najczęściej się uszkadza. Z twojego opisu wynika, że uderzenie poszło poprzez uchylone zawory na wałek. Wał korbowy jest mocniejszy, bo przenosi duże siły - mogło mu się nic nie stać. Należy po takim wypadku zweryfikować wszystkie elementy, tzn wał, tłok, wałek rozrządu, głowicę z zaworami (korbowód wiadomo że wymiana). Trochę...
Jesteś, na sto procent, pewien rozrusznika, mozliwe że po rozgrzaniu, od silnika, ma jakieś zwarcie? To nie jest skomplikowany silnik, ważne jest tylko przy składaniu, poprawne ustawienie rozrządu. Odkręć głowicę i sprawdź, jak pracują zawory.
Głowica ze czarna to normalne, ale nie będzie winy przez pasek od napędu że silnik gaśnie.
Sytuacja na ten moment - nie czekając na miernik (czasu mało bo robota stoi) zrobiłem test sprężarką ale nic konkretnie nie wysłuchałem więc zdjąłem głowicę. Głowicę bez demontażu zaworów zawiozłem do znajomego mechanika - stwierdził, że winny jest zawór dolotowy (mocno okopcony) i wykonał docieranie. Zawór wydechowy był ok. Dziś odbieram uszczelkę...
Tak jak napisałem powyżej jest to silnik z płaską głowicą dolnozaworowy. Nie posiada dekompressora. Luz dla zaworu ssącego 0.12-0.18 mm dla zaworu wydechowego 0.23-0.28 mm Nie posiada regulacji zaworòw, jedyna możliwość po rozebraniu głowicy oraz zaworòw, frezowaniu gniazd, szlifowaniu zaworòw, docieraniu itp,itd. Tak jak w materiale opisanym przez...
Nie napisałeś jaki to silnik dolno czy górnozaworowy. Ten rysunek, powinien pomóc. http://obrazki.elektroda.pl/1977392100_1... Zakładasz sprężynę, następnie talerzyk (40a), ściskasz sprężynę, zakładasz na trzonek zaworu dwa zabezpieczenia (42), tak aby weszły w rowek i zwalniasz sprężynę. Jeżeli sprężyna i talerzyk nie są założone na trzonki...
Witam kosiarkę kupiłem nową , jest 6 mcy po gwarancji. PO sezonie zimowym pierwszy raz kosiłem 15 min bez problemu. Tydzień później po odpaleniu dymi na biało/niebiesko, a z tłumnika kapie olej. Wymieniałem olej w silniku zgodnie z instrukcją, czyściłem filtr. Czy to może oznaczać poważną usterkę? uszczelka pod głowicą czy coś podobnego ? prosze o radę
Nie najlepiej, chociaż to są silniki o niskim stopniu sprężania. Chyba trzeba odkręcić głowicę i spojrzeć na zawory, może jest dużo nagaru.
Gaźnik to generalnie dość uniwersalny element i z pewnością coś można dopasować, choć może to wymagać "rzeźbienia". Ten "króciec przy głowicy" (czyli kolektor dolotowy), nie jest czasem rozłączny z gaźnikiem? https://www.partstree.com/models/191707-... Silnik to Briggs&Stratton 191707-6034-01...
Wykreciłem świece, założyłem fajkę na świece, przytknołem obudowę swiecy do obudowy głowicy .... żona pociągnęła za sznurek i pięknie iskra na swiecy skakała
Silnik ma chyba przestawiony rozrząd skoro nic nie pomaga, a klin wykluczyłem na początku, bo jest stalowy w traktorkach. Zdejmij jeszcze raz głowice, rozepnij zawory i daj zdjęcia gniazd zaworowych i samych zaworów na przylgni. Ewentualnie zwiększ luz na zaworze ssącym na 0.2 mm, a jak nic nie pomoże dopiero zdejmij głowice.
Spróbuj dokręcić śruby głowicy, czy w momencie gdy nie chce odpalić ma iskrę? Odpowietrzenie zbiornika paliwa.
No właśnie patrząc na nie to coś w zapiskach poszło nie tak ja robiłem wymiar tyle że nie pamiętam teraz a osoba pisząca coś chyba pomieszała jutro Mosze zobaczyć jeszcze raz
W silniku spalinowym ustawiasz zawory na suwie pracy czyli obrazowo tłok w GMP zawory się mijają to jeszcze jeden obrót do kolejnego GMP. To jest początek suwu pracy gdzie oba zawory są zamknięte (ciśnienie ma oddziaływać na tłok a nie spieprzać w wydech) i dla tego zawory nie powinny być podpierane przez mechanizm rozrządu (mogą się pojawić przedmuchy...
Cewki w tych silnikach potrafiły być różne nawet na przestrzeni lat tego samego modelu. Trzeba by lampę do ustawiania zapłonu i określić realny kąt zapłonu. Czasem koło zamachowe/magneto potrafiło ściąć klin i przestawić się co skutkowało przestawieniem zapłonu. Ja wszystkie Brigsy testuje podając gaz z palnika na propan butan (oczywiście nie zapalając...
Co jeszcze może być powodem takiego zachowania? Opieranie się tłoka o zawór z powodu, zbyt cienkiej uszczelki pod głowicę. Przy poprawnym (?) ustawieniu rozrządu i luzów zaworowych spróbuj pokręcić silnik rozrusznikiem, ale bez świecy.
Zdemontowalem głowicę I teraz widzę że zapłon następuje jakieś 2cm przed górnym punktem tłoka. W czy tak ma być, ale czy za wcześnie? Klin sprawdziłem ponownie i gra.
Witam ponownie. Rozebrałem silnik i raczej nie znalazłem nic szczególnego co by zwróciło moją uwagę proszę zobaczyć jak pracuje odprężnik czy tak powinien? https://obrazki.elektroda.pl/1992063300_...
Regulacja zaworów w silniku dolnozaworowym jest ale wymaga wiedzy, którą serwisy posiadają. Promuję tematy: Tak do tego to już doszliśmy dość dawno A co do tych silników do jest jakaś różnica między briggs stratton classic 3,5 hp i briggs stratton classic 35?? Bo na mojej kosiarce jednak pisze briggs stratton classic 3,5 hp
Dzień Dobry, mam trak do przecierania drewna napędzany silnikiem spalinowym Briggs 23 KM. Do tej pory regulowałem obroty silnika za pomocą dźwigni (rączki) pociągając za linkę. Teraz w traku będę montował posuw wzdłużny głowicy i chcę zmieniać obroty silnika zdalnie. Jak rozwiązać ten problem, czy istnieje jakiś elektryczny regulator obrotów?
Odkręć gaźnik wraz ze zbiornikiem, czyli od strony głowicy na kluczyk 10 mm (oryginalnie 3/8" ) od prawej strony silnika na kluczyk 13 mm (org 1/2 "). Jak zdejmiesz, oczyść, i te 5 śrub na gwiazdkę które łączą gaźnik ze zbiornikiem odkręć, oczyść długą rurkę, sitko, membranę wymień (koszt 10 zł) paliwo wylej, zalej nowe- świeże. Poskładaj, z uwagą na...
Silnik rozebrany ponownie. Rozrząd ustawiony wg znaków - tzn. tłok u góry a oba zawory zamknięte. Zawory szczelne - jak nalałem denaturatu do komory zaworów to dopiero po minucie zaczął lekko się sączyć zawór ssący. Ciekawa sprawa. Zdjąłem również głowicę - jedyne co to nie podoba mi się uszczelka głowicy. Oryginał jak demontowałem to była w całości...
Rzeczywiście ciekawy przypadek, mało prawdopodobny, a jednak prawdziwy. Masz rację, uszczelka pod głowicą odpada, przecież głowica nie posiada kanałów olejowych jak w samochodzie. Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem, z pewnością jakoś sobie poradzę, a ciekawe przypadki miło widziane na tej stronie.
Potrzebuję pomocy bo moje pomysły i te znalezione w sieci już się skończyły. Silnik nie odpala, nawet nie próbuje z dawki startowej, zachowuje się tak jak by zdjąć fajkę ze świecy. Kosiarka 6 lat, przebieg ok. 50 litrów benzyny. Rzuciła palenie nagle z dnia na dzień. 1. Świeca, fajka sprawdzone (wymieniane), iskra jest 2. Klin na swoim miejscu 3. Nowa...
Zalewanie może być też spowodowane zużytymi pierścieniami a w konsekwencji brakiem kompresji. Tak chyba jest w twoim przypadku. Wymieniłeś już tyle części i nadal nic. Spróbuj jeszcze dokręcić śruby głowicy. Jeżeli się nie widzi silnika, to trudno cokolwiek doradzić.
W jaki sposób sprawdzałeś ten zawór? Uszczelka pod głowicą do sprawdzenia. Może wystarczy dociągnąć śruby. Jaka jest kompresja na rozgrzanym silniku, taka sama jak na zimnym?
Najprościej to dotrzeć oba elementy na pastę zaworową tak jak się dociera zawory w głowicy . Czyli zablokować wał aby się nie obracał , posmarować czop pastą do docierania , założyć koło i obracając oscylacyjnie docierać .
Mam problem z kosiarką z silnikiem Briggs Stratton Quantum (niestety nie znam dokładnego modelu) - kosiarka jest już co prawda wiekowa ale bardzo dobrze się spisuje - pali od strzała, jest bardzo mocna, szeroka itp. Problemem jest to że bierze olej i dymi na biała - w szczególności po odpaleniu (nawet po krótkim postoju na wyrzucenie trawy z kosza)...
Witam, składam taki silnik po remoncie i potrzebuje danych na temat momentów dokręcania śrub na głowicy, korbowodzie, misie olejowej, oraz luzy na zaworach i szczelina między kołem magnesowym a cewką. Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Robiłem taki remont w tamtym roku, pierścienie i tłok na pewno dokupisz w firmie jak kolega wyżej podał w linku. Ja zakładałem tylko nowe pierścienie koszt ok 200zł, tłok był ok.(cena nowego 200zł). Wstawienie nowej tulei+ szlif na wymiar do pierścieni 200zł, głowica- wstawienie nowych prowadnic zaworów+ docieranie zaworów+ uszczelniacze na obydwóch...
Witam Jakie ustawić luzy zaworowe traktorek marki mtd model silnika briggs 28s777 type 1142-E1 Silnik 15.5HP OHV Obecnie jest jak sprawdzałem wydechowy 0,40mm ,a na ssącym 0,35mm Jakie powinny być odpowiednie parametry do tego modelu!!! Drugi traktorek jaki muszę wyregulować jest iseki silnik Briggs tylko nie wiem na 100% czy 18,5hp czy 19,5hp model...
Dowiedziałem się czegoś w tym temacie. W naszym silniku jest odpręznik stały, czyli dodatkowy garb na krzywce zaworu wydechowego. Niestety ze względu na swoja budowę działa on w każdym zakresie obrotów i aby silnik pracowal prawidłowo bardzo ważną rolę odgrywaja tutaj luzy zaworowe. Po remoncie u mnie wynosza one 0.3 a powinny miec 0.15-0.20. jedynym...
Dzięki za odpowiedź. To też było jedno z moich przypuszczeń i sprawdziłem luzy zaworowe lecz nic to nie dało. No cóż, zerknę na to jeszcze raz. Odnośnie nagaru na zaworze ssącym wewnątrz głowicy,wydaje mi się że sugerowało by to niedomykający się zawór bądź nieszczelność gniazda. Nie pamiętam żebym to wcześniej zaobserwował w innych silnikach B&S. Pozdrawiam
Zrzuć głowicę i zobacz czy pierścienie zagarniają ładnie cały olej. U mnie kopciła jak lokomotywa i zostawiała BARDZO dużo oleju na gładzi cylindra. Po wymianie pierścieni problem zginął.
Najpierw znajdz sobie model dokładny silnika. Przeważnie na obudowie głowicy lub cylindra. Potem szukaj pdf od danego modelu przeważnie są dostępne pdf zlożeniowy z numerami części do konkretnego silnika. Ale na nowych orginałach tanio nie będzie.
Witam! Po wymianie pękniętego przewodu dolotowego (gaźnik - głowica) kosiarka nie wchodzi na wysokie obroty. Zaraz po starcie ma przez chwilę wysokie obroty , po czym spadają do minimum a do tego są bardzo nieregularne. Dodatkowo dymi z tłumika, a świeca czarna. Świeca nowa, szczelina 0,67 mm, cewka od koła magnesowego 0,3mm, w gaźniku wyczyściłem co...
Jeżeli silnik ma oznaczenie I/C, to na pewno ma tuleję żeliwną. Od strony głowicy, po jej demontażu, tuleję można odróżnić po kolorze (ciemny okrąg szerokości kilku milimetrów). Reszta cylindra ma kolor aluminium. Trochę lepiej widać tuleję od strony misy olejowej. Szlifowanie lub tulejowanie wykonują specjalistyczne szlifiernie. Trzeba poszukać takiej...
Uszczelka ok 60-100 PLN. Śruby zostają nie trzeba wymieniać. Tylko że to są śruby calowe. Trzeba o tym pamiętać jak by się jednak chciało je wymienić. Procedura podobna jak w samochodzie. Tyle że głowica mniejsza to nie wymaga zazwyczaj planowania. Wystarczy wyczyścić z resztek uszczelki głowicę i blok. Przyłożyć liniał (wystarczy w tym wypadku suwmiarka...
Czyli to co pisałem wcześniej. Uszczelka pod głowicą jest najcieńsza w miejscu gdzie idą popychacze czy rozrząd i często tam pada i spaliny dostają się komory korbowej zabierają mgłę olejową i w dolot . Możliwe że pierścienie też już puszczają efekt ten sam. Jaki model Briggs-a? briggs 15,5hp
mówiłem ze nie jestem w stanie sprawdzić czy iskra jest w każdym momencie w którym powinna być..kręcąc zapłonem przy wyjętej świecy widać ze iskra jest..ale czy w momencie zamontowania jej w głowicy za każdym razem jest nie sprawdzę..zastanawiałem sie czy objawy tzn.strzelanie w gaźnik moze być spowodowane brakiem iskry w niektórych momentach.:/
Witam, Mam traktorek kosiarkę briggs stratton model 28m707 typ 0124-01, problem polega na tym, że podczas pracy jakby dmucha z gaźnika. Uznałem, że jest coś nie tak z zaworami, zdjąłem głowicę i widać, że pod zawory otwierają się za szybko i zamykają za późno. Podczas suwu wydechu pod sam koniec kiedy jeszcze jest otwarty zawór wydechowy już otwiera...
Bezsens, przecież to jest silnik z pionowym wałem, chcesz śmigłowiec z tego zrobić?! na boku to w ogóle od razu się rozleci bo brak smarowania, poza tym Briggs to są dziadowskie silniki, chcesz się zabić jak korba bokiem wyjdzie, jeszcze Cie zarzyga gorącym olejem i odłamkami metalu, (albo na koniec jeszcze ten olej się zapali od gorącego wydechu)?...
Witam. Mam problem z B&S 5 HP. Kupiłem glebogryzarkę z poziomym wałem. Silnik pracował super na giełdzie. Po powrocie i pierwszym odpaleniu bez obciążenia podczas "przegazówki" zaczął ocierać wirnik i wkręciło sznurek - wyłączyłem silnik. Okazało się, że jest obcięty klin na kole zamachowym i odkręciło się koło. Ktoś złożył za mały klin ze stali nierdzewnej...
Witam wszystkich kolegów.Temat pewnie już nieaktualny jako że sezon sianokosów już się kończy...ale dołożę swoje trzy grosze.Podobny przypadek,kosiarka nie uruchamiała się wcale.Układ paliwowy sprawny,gażnik czysty,świeca nowa,iskra taka że konia powaliłaby...i nie pali.Klin cały,zapłon we właściwym momencie...Wystarczyło odkręcić głowicę i oczyścić...
Akumulator naładowany, nawet sprawdzałem na innym 100% sprawnym akumulatorze z samochodu osobowego. Co do rozrusznika to nie wiem tylko jaki to ma być model (moc ) tego rozrusznika. Co do zaworów to znalazłem manual'a do briggsa i jest tam napisane, że dla modelu 280000 luz na ssącym powinien być 0.13-0.18 a na wydechowym 0.23-0.28mm. Chciałem się upewnić,...
Dzięki. Rozebrałem ten silnik, po ściągnięciu głowicy był olej na tłoku więc zużycie pierścieni próg na cylindrze nie wyczuwalny. Dziwne że nie kopcił gdyż tego oleju było sporo. Czy krzywki wałka rozrządu na końcu powinny mieć idealny szczyt czy ścięcie przypominające ] ?
No to tak Rozpolowilem silnik i nie odkrecalem ani gaźnika ani tlumika a tym samym drugiej części głowicy. Najwięcej problemie było że zdjęciem głowicy od noża na walku nigdzie nie znalazłem opisu że to jest w klin. No i najlepszej Kółko plastikowe co niby ma mieć blaszkę ośkę i sprężynkę jest gołe😆 https://obrazki.elektroda.pl/1375044300_...
Witam, mam problem z silnikiem, mianowicie świeca jest lekko zaolejona i głowica, a to wszystko po wymianie pierścieni, kosiarka przepracowała jeden zbiornik paliwa!. Moje pytanie jest takie czy możliwa jest wymiana - dostanie nowego korpusu i czy to się opłaca?? Może jest inne wyjście. Dodam że na cylindrze na połowie dolnej jest mały próg i właśnie...
Mam problem z odpaleniem ciągnika ogrodniczego Briggsa. Problem polega na tym że po złorzeniu kosiarki po malowaniu silnik odpala raz na kilka prób. Zauważyłem że gdy kręci rozrusznik i silnik zaczyna załapywać bendiks spada z wienca i rozrusznik ręci się na "sucho". Mysłałem że to wina rozrusznika wymieniłęm bendiks, sprężyne w głowicy gdzie pracuej...
Jaki klin, powodem niepalenia jest zalanie układu paliwowego olejem i nic więcej. Jeżeli nie chcesz zdejmować głowicy to wykręć świecę, wlej do cylindra benzyny(około 50ml) i porządnie to wydmuchaj. sprawdziłem też pierścionki na tłoku, całe W jaki sposób? Chyba nie rozbierałeś całego silnika?
Witam. Dostałem ostatnio spalinową kosiarkę do trawy z silnikiem Briggs & Stratton Classic. Sam jej nie odpalałem, dowiedziałem się jedynie, że ostatnio jak ją uruchamiano to paliła bardzo dużo, podobno pełen zbiornik szedł w 10 minut. No i była głośniejsza niż powinna. Rozebrałem tą kosiareczkę i już widzę, że membrana gaźnika jest do wymiany, to nie...
briggs stratton głowica briggs dławi prądnica briggs
znajduje przerywacz kierunków naprawa zaworu zwrotnego vaillant histereza
silnik tecumseh suszarka miele
BMW E46 E39 E60 wymiana żarówki zielonej kontrolki świateł mijania licznik T5 LED Renault Clio IV 2017 – lokalizacja modułu czujników parkowania PDC, bagażnik, Valeo 28442