Witam. Problem dotyczy podkaszarki Stihl FS 38. Mianowicie wymieniłem wszystkie filtry i świecę. Kosiłem przez około 10 godzin. Kupiłem tę podkaszarkę używaną i niestety nie sprawdziłem, czy przekładnia ma wystarczającą ilość smaru. Podkaszarka zaczęła się dusić. Zanim zorientowałem się, co się dzieje, kosa tak się nagrzała, że zaczęła dymić się z...
Wczoraj postanowiłem trochę pojeździć tym busem żeby trochę pochodził to może faktycznie wypali się ten tłumik i może przestanie dymić ale jednak nic nie pomogło. Nadal kopci. Mam pytanie a czy jak by była uszczelka pod głowica to też by tak dymił i nie stracił na mocy a i płynu na razie nie ubywa. nie mam pomysłu na to wszystko. Nie chcę darmo rozbierać...
Witam, Temat dotyczy regulacji gaźnika w tym modelu, kosa w ogóle nie chciała odpalać po zimie. Rozebrałem gaźnik, wylałem starą benzynę przeczyściłem. :D Kosa odpaliła dymi na niebiesko, głowica kręci się na na biegu jałowym. Dokonałem wstępnej regulacji, nie za bardzo wiem jak. Teraz kosa odpala, na wolnych jest super, lepiej niż było, dymić już nie...
Mam problem z c385 zaczął mi bardzo mocno dymić na biało z odpowietrznika koło sprężarki. Wymieniłem 4 zestawy (tłok,tulej,pierścienie) ,pompe olejową silnika, głowica po regeneracji, nalałem nowego oleju (superol) i cały czas jest to samo. Gdy wyjade w pole śilnik się rozgrzeje to ciągnik gubi ciśnienie oleju i dymi bardzo mocno z tego odpowietrznika...
Skoro uszczelka była wymieniona i głowica splanowana to może być - chłodnica, nagrzewnica, pompa wody, pęknięta głowica, pęknięty blok... skoro dymi na biało to można zawęzić do uszczelki lub pęknięcia głowicy/bloku, choć może dymić na LPG... kto do takiego auta zakłada instalację mieszalnikową?!? Chyba, że jednak masz wtryski tylko mylisz mieszalnik...
Witam ponownie , nadal nie rozwiązałem problemu z Mondeo 1.6 tdci 115koni 2011r - opiszę jeszcze raz problem: Auto zakupione z zerwanym rozrządem ( nie wiem jak chodził przed zerwaniem) 1: zdjęta głowica - wymiana zaworów, planowanie , docieranie itd 2: nowy wałek rozrządu , koniki , uszczelka 3: złożone wszystko do kupy - odpala od razu lecz po chwili...
Witam ponownie , nadal nie rozwiązałem problemu z Mondeo 1.6 tdci 115koni 2011r - opiszę jeszcze raz problem: Auto zakupione z zerwanym rozrządem ( nie wiem jak chodził przed zerwaniem) 1: zdjęta głowica - wymiana zaworów, planowanie , docieranie itd 2: nowy wałek rozrządu , koniki , uszczelka 3: złożone wszystko do kupy - odpala od razu lecz po chwili...
Witam ponownie , nadal nie rozwiązałem problemu z Mondeo 1.6 tdci 115koni 2011r - opiszę jeszcze raz problem: Auto zakupione z zerwanym rozrządem ( nie wiem jak chodził przed zerwaniem) 1: zdjęta głowica - wymiana zaworów, planowanie , docieranie itd 2: nowy wałek rozrządu , koniki , uszczelka 3: złożone wszystko do kupy - odpala od razu lecz po chwili...
Witam. Panowie, po wymianie kompletnej głowicy 110 cm³ Silnik odpala, ale pracuje nierówno, jakby rozrząd był przestawiony, a nie jest. Dymi, brak mocy. Głowica planowana; zawory ustawione: 7 na wydechowym i 5 na ssącym. Przed wymianą silnik pracował prawidłowo. Przyczyną wymiany głowicy był przeciągnięty gwint na świecy. Pozdrawiam.
Witam, kupiłem Mondeo 1.6 tdci 115 koni 2011r z urwanym rozrządem - została zrobiona głowica , wymiana zaworów , docieranie, planowanie oraz nowy wałek rozrządu i koniki . Samochód odpalił bez problemu po remoncie i na wolnych obrotach chodził w miarę ok . Jak już się zagrzał przestał dymić także wszystko wskazywało na sukces . Niestety jazda próbna...
Witam To co kolega pisze że zaciąga płyn do cilindra to będzie dymić na biało po odpaleniu ciężko teraz będzie stwierdzić bo zimno na dworze i każdy dymi .latem u kuzyna w Matizie też samochód zmieniałem uszczelkę pod głowicą brał płyn ale to było widać w cylindrze (kamera do cylindra) I na uszczelce był ślad szkoda że nie zrobiłem zdjęć bo koledzy...
Mój znajomy ma mały problem z tym samochodem. Uszkodzona była uszczelka pod głowicą i pracownik przy demontażu uszkodził głowicę. Została założona druga głowica po regeneracji.Wszystko o.k, tylko jak auto się rozgrzeje zaczyna dymić na biało. Zastanawiam się co to może być, czy nazbierało się płynu w katalizatorze? Już ręce opadają, bo klient chce auto,...
Sam też teraz wymieniam uszczelkę pod głowicą przy okazji robiona jest głowica docieranie zaworów wymiana uszczelniaczy itd. Moje koszta są śmieszne ponieważ płace tylko za cześci cała głowica wyniesie mnie około 450zł. Powedź ile ta E3 ma przejechane bo patrząc na zdj. to faktycznie jak by ktoś oleju nie wymieniał i jak moge coś doradzic to uważaj...
witam, mam mianowicie taki problem w moim BMW, silnik po odpaleniu pracuje normalnie, po około 10min zaczyna strasznie dymić na biało aż do momentu kiedy osiągnie normalna temperaturę, później przestaje. płyn chłodniczy ubywa w zbiorniczku , jest czysty, węży nie pompuje. olej w silniku jest normalny i zero ubytku. (samochód był u mechanika , została...
Witam, mam skuter Romet 747 czterosów, przebieg mniej niż 1500 km, skuter od początku po zakupie miał falujące obroty, czasem potrafił zgasnąć, po kilku km było już normalnie, pracował równo i dobrze, nawet jak na 50 ccm był bardzo szybki i zrywny, miał moc, ale ja postanowiłem zmienić cylinder, tłok, głowicę na 80 (dokładnie to 72) , z racji niskiego...
Witam. Dzisiaj mój man tga D2066 comonn rail pod odpaleniu i lekkim dodaniu gazu zaczął dymić na biało i do tego przerywał tak jakby nie mógł przepalić paliwa. W spalinach nie czuć było płynu chłodniczego, paliwa również nie. Zobaczę co jutro będzie. Jeśli nic się nie zmieni to chyba zaczne od wtryskiwaczy a później ewentualnie głowica ale to dopiero...
Witam, Jestem szczęśliwym (no może teraz nieszczęśliwym) posiadaczem Jeep'a Cherokee (na rynku amerykańskim noszący nazwę Jeep Liberty) z silnikiem diesla o pojemności 2.5L CRD z roku 2002r. Po uruchomieniu silnika samochód zaczął dymić na biało. Nie było żadnych wcześniejszych objawów. Po prostu wróciłem nim do domu (w pełni sprawnym samochodem) i...
Witam wszystkich Posiadam peugeot'a 206 1.9D który przepala olej w proporcji 1l oleju na 200km. Problemy zaczęły się w momencie gdy w serwisie dolali mi oleju do silników benzynowych. Samochód zaczoł dymić i przy odpalaniu nie równo pracować. Na zimnym silniku mam wrażenie że nie pali da jeden cylinder (wyrywa silnik z ramy, nie równo pracuje). Wymiana...
Witam, PEUGEOT BOXER BLASZAK 99r. 2.5 TD V8, 79kW, 107KM Miesiąc temu wracając z trasy zaczął dymić na biało-szaro i szarpało silnikiem, diagnoza w pobliskim serwisie wtrysk leje a że nie mogli ich wyciągnąć do sprawdzenia kazali wolno wracać do domu ok 250 km. Na miejscu okazało się że wtryski swoją droga były do regeneracji, uszkodzeniu uległy popychacze...
Witam Niestety. Silnik w moim samochodzie- delikatnie mówiąc- nie jest w najlepszej kondycji. Co ciekawe - rok temu przeszedł remont, który zleciłem "podobno" dobremu mechanikowi. Zostały wymienione pierścienie, uszczelniacze zaworowe, gniazda zaworowe. Głowica została splanowana, a wszystkie uszczelki wymienione- PODOBNO. Po tej naprawie, samochód...
Oleju ubywa? Dodano po 1 Zapłon i aparat nie mają nic do rzeczy.
Witam. Coś ta uszczelka głowicy nie specialnie pasuje. Oryginalna?
Siema nie znam się bardzo ale mi jak strzelał to pompa wtryskowa do regeneracji i ma kopa jak nowy u mnie wyniosła 400zł a jak dymi na biało to może uszczelka pod głowicą?
Witam .Poszła uszczelka pod głowicą musisz wymienić.
Jakby ci przeskoczył o jeden zabek to mocno by ci obroty zaczęły falowac, a jak o więcej to już raczej byś nic nie zrobił. Ale moim zdaniem jeżeli zaczęło ci cos stukać po czym auto zgasło i dopiero jak troche się ochłodzilo odpalilo to bedzie to na 99,99% uszczelka pod głowica. A dymienie spowodowane jest przepalaniem oleju
Właśnie sam odpowiedziałeś sobie na pytanie.Nie wyrównałeś(splanowałeś) głowicy, i jest tego efekt.Na 100% wywalona uszczelka pod głowicą.
na niebiesko. Brak kompresji albo za późny kąt wtrysku.
Wszystkie języki europejskie, ale nie po polsku Od paru lat nawet po rosyjsku. Masa tych i innych silników deutz chodzi na zakałkaziu. Musiałbym zajrzeć do dokumentacji ale z tego, co pamiętam to nić skomplikowanego dysza natryskowa przypomina kalemitkę po prostu odkręcasz i patrzysz czy działa. W dyszy jest zaworek ciśnieniowy który zamyka się przy...
Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów? Walnięta uszczelka pod głowicą, źle ustawiony rozrząd lub zbyt mała dawka paliwa.
Uszczelka pod głowicą.Dymi na niebiesko?
Na początek zdemontuj głowicę :) Najgorzej będzie odkręcić kolektor wydechowy :(
Nie ma żadnej szybkiej i pewnej możliwości sprawdzenia szczelności głowicy. Dymienie ma biało- niespalone paliwo. Co znaczy postawić silnik "na długość papierosa"?
Skoro podnosi się stan płynu to jednak sprawdź szczelność głowicy
Witam. Objawy które opisujesz czyli problemy z uruchomieniem oraz mocne dymienie na biało wskazują na uszczelkę głowicy. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego
Głowica zrobiona?
może być po prostu walnięta uszczelka pod głowica. wtedy chłodziwo może dostać sie do oleju dowiedz sie dokładnie o co mechanikowi chodziło, czy sa oznaki walniętej uszczelki ? ( znika płyn chłodzący , budyn w oleju i czy dymi na szaro)
Rozumiem że założyłeś inną głowicę
Uszczelniacze zaworowe, prowadnice, zawory, pierścienie, tłoki, cylindry, odma. To są tematy do sprawdzenia. Generalnie głowica do góry i weryfikacja pieca.
Czerwony dym?
cześć moje tico po zerwaniu paska rozrządu okropnie dymi i bierze olej w pierwszej głowicy zostały wymienione pogięte zawory i uszczelniacze lecz nadal dymiło i brało olej teraz została wymieniona głowica i zostały założone nowe uszczelniacze zaworowe i na tej głowicy tez dymi cała reszta silnika jest sprana tylko cały czas jest coś z tymi głowicami...
Pobiera bo coś jest nie tak. Pierścienie, głowica, odma, to takie 3 z najbardziej prawdopodobnych rzeczy
Tak dla info,odma jest u gory silnika,I chyba ma bezpośrednio wlot do oleju ,ale dymi się z niej mocniej niż z wydechu ,z okolic głowicy dymi się jedynie po mocnym nagrzaniu,tak jakby się silnik gotował ,jak będę miał wolną chwilę to ustawie zawory ,choć my się wydaje że poszła uszczelka pod głowicą lub pierścienie?
O uszczelniaczach myślałem też. Da sie je wymienić bez ściągania głowic?
Podejrzenie uszczelki pod głowicą. Trzeba zdiagnozować.
Jak kopci to na pewno za dużo leju w mieszance. Tam nigdzie indziej nie ma oleju. Jeśli głowica się kręci, ale nie kosi, to może sprzęgło uległo zużyciu.
Wg mnie parametry pracy są ok , może troszke turbo za bardzo pompuje ale po takiej dawce paliwa i doladowaniu powinien zrywac asfalt. Może jednak koledzy maja rację i coś z głowicą. Dymi bardzo jak gaz w spodzie?
Witam, Matiz po planowaniu głowicy dymi na biało i dużo pali, po wciśnięciu pedała gazu z rury wydechowej leci dużo białego dymu i jakaś ciecz, ani to woda, ani paliwo. Co może być przyczyną? Jak wyregulować dawkę paliwa? http://obrazki.elektroda.pl/9580548700_1... Orientuje się ktoś co to jest? (zaznaczone na czerwono) ? Przypadkowo...
padniętej uszczelki pod głowicą diagnostyka komputerowa nie wykaże, dymienie przy odpalaniu może być z winy padniętej uszczelki pod głowicą, zapowietrzania się układu paliwowego, niskiej temperatury otoczenia (para wodna), niespalonej ropy (spalone lub niezasilane świece żarowe) itp. Przyczyną wyciskania oleju przy śrubach mocujących pokrywę rozrządu...
Przecierz wyrażnie kolega napisał , że jak silnik rozgrzany i pochodzi trochę na wolnych obrotach to puści dyma śmierdzącego olejem jak doda gazu. więc dlaczego piszecie o turbinie i uszczelce pod głowicą? Gdyby uszkodzona była uszczelka pod głowicą dymiłby cały czas. A gdyby przycięła się turbina silnik straciłby moc.
uszczelniacze uszczelniaja kanaly zalilanie i powrot paliwa miedzy glowica a pompka, a wszystko od cylindra uszczelnia podkladka
uszczelka głowica dymić ursus dymić dymić przyśpieszać
sprężarka lodówce wymiana kondensatorów zasilacz impuls włączający
przekaźnik impulsowy mytab sterowniki
7010-Class Chinese Android Head Unit Factory Password 8288: Static or Date-Based? Opel błąd 1220 - czujnik pedału hamulca, przepustnica, wtrysk paliwa