a po prosiłbym jeszcze o siłę i kolejność dokręcania głowicy
Ciśnienie oleju masz, ale czy jest właściwe na głowicy?
Najprawdopodobniej. Łańcuch rozrządu w głowicy, pokrywie.
naprawiono dziękuje za pomoc zatkane 3 z 4 kanałów EGR w głowicy .
Witam może ktoś ma schemat rozrządu do Iveco new daily 3.0hpi 2006r. i moment dokręcania śrub głowicy.
-60Nm -60Nm -180°
Witam Potrzebuje do Iveco 29l13 2.3 hpi euro 4 2012r momenty dokręcenia śrub głowicy i pokrywy zaworów
Jak na zimno wyrzuca to głowica albo jakieś pęknięcie.
Tak też chyba uczynię. W sumie pompa nie była jeszcze nigdy wymieniona , a i pojawiające się od czasu do czasu krople chłodziwa w miejscu postoju mogą pochodzić np z pompy. Dzięki za pomysł - na pewno nie zaszkodzi i właśnie od tego zacznę.. Gdyby komuś jeszcze przyszedł do głowy jakiś pomysł to proszę o opinię. Mam tylko nadzieję ,że to nie są objawy...
mi się urwał rozrząd w Kadecie 1.6D i się też ułamał jeden konik, wymieniłem, a widać były ślady że kiedyś i inne były połamane i wymieniane "na hama" więc to już nie pierwszy jego urwany rozrząd był i bez zdejmowania głowicy to wymieniłem, założyłem pasek i jeździ do dziś kiedyś też kupiłem C15D w Warszawie za 500zł ze spadniętym paskiem i tam jak...
Witam otóż mam pewien problem w moim iveco daily 2008r 2.3 rozkręciłem głowice i głowiczke i nie mam pojęcia z jaką siłą i kolejnością dokręcić śruby poradzicie coś ?
Z jakim momentem i w jakiej kolejności dokrecic nowe śruby głowicy IVECO Daily III Van 35S12V12 2.3 TD Van 116cv Proszę o pomoc i dziękuję z góry
No to masz odpowiedz, pęknięcie głowicy. Jeszcze raz wszystko do wymiany.
Witam Potrzebuje do Iveco 29l13 2.3 hpi euro 4 2012r wysokość głowicy przed planowaniem nominalną
Co 300000 km to wymienisz ten łańcuch przy okazji remontu głowicy/silnika. Wymieniasz kiedy daje pierwsze objawy.
Problem rozwiązany. Problem polega na zatykających się kanałach w głowicy które idą od zaworu egr i wychodzą w kanałach przy kolektorze ssącym(zaznaczam na zdj.) https://obrazki.elektroda.pl/7439628200_... https://obrazki.elektroda.pl/6512835300_... Udrożnisz te kanały i powinno być okej. W Iveco o identycznych objawach...
Na remont głowicy, to silnik kolizyjny.
Na górze głowice z lewej strony masz EGR a przed nim w głębi silnika masz chłodnice EGR. Dochodzą do niej dwa węże 18mm. Uszczelka padła bo albo była pęknięta głowica albo coś spaprali (a że głowica duża to sporo rzeczy mogło pójść nie tak). Temperatura ok nie ma skoków.
W silniku były tylko panewki wymienione ,zrobiona głowica i pompa wtryskowa i przed remontem silnika wszystko działało pompa olejowa była nawet nie ruszana ściągnięta tylko z silnika .
Czyli drogi temat może być z tego co piszesz. Z tego co rozumiem to albo EGR do wymiany albo same wężyki od EGR lub zaworu sterującego EGR. Zatkane zawory w głowicy to wtedy wyciąganie silnika, bo inaczej się nie dojdzie tam ? Jak to się diagnozuje? komputer coś pokaże ?
Witam. Tak jak w temacie, borykam się z uruchomieniem Iveco daily 2005 3.0 Próbuje diagnozować ds150e, znalazłem pinologie w internecie, próbuje na różne sposoby i nic. Niektórym wystarcza podpięcie 3 pinów, a u mnie nie zaświeca się głowica od Delphi. Dodam jeszcze, że napięcie w gnieździe 38 pin jest, zgodne z napięciem akumulatora sprawdzane miernikiem....
Nadal nie udało mi się tego ogarnąć.. w sumie już się przyzwyczaiłem;) Natomiast dziś niespodzianka ! Podniosłem tylna oś, odpaliłem go "w powietrzu" i.. na 6-tce doleciał do 140km/h, ale nie bez oporów- kiedy osiągnął w/w predkosc zaczął kuleć.. nierowna praca, falowanie, przykopcil . Spróbowałem jeszcze kilka razy i było podobnie jak w opisie.. czasem...
Witam wszystkich, po raz kolejny liczę na pomoc forumowiczów. Auto IVECO DAILY 3.0 150 KM 2007r. przebieg 650 tys. km Iveco ma "wycięty" EGR, 3 miesiące temu założono nowe wtryski i regenerowano głowicę. Problem jest następujący. Po odpaleniu, auto na zimnym silniku mocno dymi na biało śmierdzącym dymem, a po przygazowaniu silnik się dławi. Sytuacja...
Witam mam iveco daily 2.5d z 97r to samo co ducato .Problem polega ,że pożyczyłem znajomemu auto i po próbie odpalenia w mroźne noce ,nie odpalił .Okazało się ,że pasek rozrządu jest luźny .. Na plaka nie chciał zagadać (zanim sprawdziłem ,że rozrząd przeskoczył ) Kręcić ,kreci normalnie . Kwestia czy głowica moglą dostać po pupie ? Mógłbym prosić o...
Witam jeśli twierdzisz ze na tak zwanym plaku nie startuje to sprawdź kompresje na cylindrach i sprawdź czy wogule wałek w głowicy się kreci by wykluczyć czy aby ten "remont" to nie był tylko chwyt marketingowy bądź coś nie poszło z wymianą napędu rozrządu jak należy:)
Witam. Mam problem z Iveco daily 2005r 2.8 silnik 125 KM. Otóż podczas jazdy auto zgasło, zapaliła się kontrolka od wtrysku i stanął. Po ponownym przekręceniu stacyjką kontrolka od wtrysku już się nie zapala lecz auto nie chce odpalić! Czasami lekko załapuje ale nie może odpalić. Żadnego stykania ani nic innego nie ma, kręci normalnie. Z rury wydobywa...
Kolejno:szczelnośći drożność przewodów podciśnieniowych Wymiana elektrozaworu sterowania EGR, ze starego mogło się oderwać kawałek membramy i zatyka przewód podciśnienia.Ten kawałek 1-2mm może tkwić przy trójniku pod serwem.Jezeli tam masz też elektrozawór VGT do sterowania turbiny to i on może być wadliwy.Zatkana chłodnica lub kanały EGR w głowicy(jeżeli...
Zdejmij wąż za turbiną do kolektora ssącego i zobacz czy ta turbina po remoncie nie pcha tam oleju, który przedostaje się ze smarowania turbiny. Druga z możliwości to nowe pierścienie na stare tuleje co daje marny efekt a co gorsze to też jest możliwe że są obrócone pierścienie i efekt będzie dokładnie odwrotny do zamierzonego. Może też być pęknięta...
Glowica zplanowana ,tloki wymienione, auto pali ,
Witam, kupiłem w niemczech busa iveco z silnikiem 2.3 rok 2012 (euro5) Problem jak w temacie po przejechaniu ok. 50km czasami 100km auto na około pół minuty kopci mocno na biało. Był podłączany na komputer - brak błędów. Auto ma cały czas moc pracuje równo. Przebieg 520000km przy ok. 480000 był robiony remont góry silnika (głowica, pompa wtryskowa,...
99 rok to stary silnik iveco sofim ze zwykłą pompą na linkę. przebieg pewnie dawno 500 tyś minął to i olej ścieka z głowicy na cylindry i kompresja pewnie nie za waleczna to norma ,że dymi. ale zapewne tylko pierwsze 30 kilometrów bo później już jest oki. Akurat użytkuję iveco 2 z tym samym motorem i jest dokładnie tak samo. świeca sprawna ? jak odpala...
jeśli pali dobrze na ciepłym a na zimnym nie chce to może być akumulator (bo na ciepłym rozrusznik potrzebuje mniej energii) lub nie ma kompresji czyli mogła paść głowica (uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy i zaworów) albo pierscienie. Wtryskiwacza nie wykręcaj, bo to nie jest tak ze ty go wykręcisz i wkręcisz tylko musi być pod odpowiednim...
Witam. Problem występuje już od ponad pół roku i często dzieje się to gdy silnik jest już ciepły (po przejechaniu 100-150 km). Podczas jazdy silnik tak jakby przerywa/szarpie, ale auto jedzie dalej. Jest w porządku przez kilkadziesiąt kilometrów, a następnie znów "szarpnie". Podczas szarpnięcia, komputer zapali check engine albo czasami nie. Niestety...
Witam też mam takie autko i u mnie był wykołatany silnik głowica do remontu i pierścienie Dodano po 1 Dodam że moje auto było po upsie i silnik dostał za swoje a na licznkiu tyko 200km :) dodam że od dwóch tygodni stoi bo problem z częsciami :))) Dodano po 1 200 tysiecy kilometrów
Napęd napędem. Ciśnienie powinno być. Ze schematu wynika że zawór redukcyjny jest w pompie zasilającej. Z drugiej strony pompa wysokiego powinna budować ciśnienie nawet bez pompy zasilającej jeśli układ jest odpowietrzony. Jeśli nie robi nic to albo powietrze w układzie albo pompa wc padła, albo rozrząd razem z głowicą padły a pompa się nie kręci bo...
Mam problem z mocą po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu, auto strasznie zmulone, do 90 km/h ledwo się rozpędzi i ściana, Iveco 35c16, auto z 2018 roku, silnik 2,3 115 kW, sprawdzona turbina, ciśnienie w komorach spalania, był błąd 0600 ale wykasowany, wyszło, że leją 2 wtryski ale nie wiem czy to będzie przyczyna, bo auto przed postawieniem...
Na kole wałka rozrządu jest wycięcie od strony silnika ma znak pokryć się z znakiem znajdującym się głowicy koło obudowy pokrywy zaworów,następnie pompa blokowana jest trzpieniem.GMP blokowany trzpieniem na kole zamachowym od strony skrzyni biegów chyba że Iveco jest po 2000 roku to cesja znajduje się na małym kole rozrządu wału korby znak ma się pokryć...
W tej co mam nie ma tego właśnie mam głowice i wszystko a akurat od panewek nie mam 😔
Witam posiadam samochód IVECO Daily 35c18 2006 r z 3 litrowym silnikiem i mam pytanie do znawców lub mechaników czy jest jakaś różnica miedzy małym lub dużym filtrem oleju czy mały jest tak samo wydajny jak duży dodam tylko że jak mam założony duży filtr to na zimnym silniku przez krótko chwile przy odpalaniu wyświetla mi się "sprawdź olej" ale na małym...
Turbina Ori. Stara pompowała niby 1.3 bara i ogólnie już rzygala olejem. Nowa ponoć dmucha 2 bary. Czy mogłem zrobić jakieś zwarcie kablami od dmuchawy z jakimś czujnikiem i stąd moje problemy ? Dodam że nie działa mi jeszcze grzanie świecy płomieniowej i auto ciężko pali zimne. Jak odpalę i ruszę odrazu to przez jakieś 100 metrów kopci na niebiesko...
Witam! Mam w naprawie Iveco Daily 2.5TD (pompa mechaniczna, rocznik 96). Klient przyprowadził auto bo "coś cieknie" i nie ma mocy, a ostatecznie gaśnie. Jak wygląda sytuacja: Auto odpala na zimnym super, lekko kopci na niebiesko, ma moc i nic złego sie nie dzieje, póki się nie nagrzeje. Do mniej wiecej 70-80 stopni auto jedzie normalnie, po mocniejszym...
daily iveco iveco daily iveco daily 35c12 iveco daily
klonowania dysków climatronic regulacja prywatne filmy
Płytka SWA 955-5 EX Turbo Quatro do anteny siatkowej pokojowej w Warszawie Rozmiar wtyczki zasilacza do laptopa Zin 13 14 1