Sprzęgło nie ma nic do uszczelki pod głowica chyba że wymienili cały silnik. :D
Witam wszystkich. Czy ktoś się orientuje czy w silnikach 2.0dci (M9R) i 2.3dci (M9T) występują takie same głowice? Znalazłem w niektórych katalogach, że są współzamienne. Wizualnie wyglądają tak samo według katalogów mają takie same zawory, prowadnice. Czy ktoś, montował głowicę z silnika 2.0 do 2.3, mam na myśli samą głowicę bez wałków?
Kolizyjny, nie trzeba wyciągać silnika. Trzeba zdjąć głowicę i wymienić krzywe zawory.
czy używany silnik lepiej zrób swoją głowicę
Czy głowica od silnika Renault Laguna II (lub inny model) 1,8 16V będzie pasować do silnika 2,0 16V kod F4A do Laguna II po lifcie?
Jak wymienić uszczelkę, pod głowicą w Renault Espace 2,0T, bez wyjmowania silnika z samochodu?
Witam Potrzebuje wartość w Nm z jaką trzeba dokręcić głowicę silnika w Renault Megane I 1.6 benzyna. Dzieki z góry z info
To nie silnik dla majsterkowicza.
Dane masz na opakowaniu uszczelki. Do tego silnika wszystko bedzie ok.
VOLVO 440/460 1.8i B18U 1794cc 1991-1996 66kw a ja mam tak Etap 1 30(Nm) Etap 2 70(Nm) Etap 3 t = 3 min Etap 4 -360°(°) Etap 5 20(Nm) Etap 6 +125°(°)
Sprawdź kable czy nie są przetarte od czujnika temperatury i wentylatora. Wentylator nie działa i się grzeje, co innego gdyby działał wtedy można podejrzewać uszczelkę pod głowicą.
A rysunku głowicy tego silnika nigdzie nie uświadczysz?
Naprawić głowice, uszczelkę pod głowicą lub blok silnika.
Witam, poszukuję głowicę do silnika f4r 741 2.0 16v lub cały silnik w rozsądnej cenie
tzn niekoniecznie z "dziewiętnastki"... oby miał zapłon z kopułką, a nie cewką z czterema wyjściami WN. chyba że chcesz się bawic w przerzucanie głowicy ze starego na blok nowego silnika..:)
Z tyłu głowicy, dobra lampka i bez probemu go zobaczysz .
Jako że przedstawiłem swoje stanowisko klientowi ze akurat przy tym silniku nie daje gwarwncji na samą wymianę uszczelki ( to jak wymiana paska bez napinacza i rolek i pompy wody), klient rozważa teraz bo albo zrobi tylko uszczelkę i nie ma mowy o spokoju podczas jazdy Klient nie ma tu nic do gadania i ustalania "oszczędności". Przedstawiasz listę...
Luzy zaworowe te silniki szybko tracą na LPG .Według twojego opisu wynika iż głowica była sprawdzana dla pewności sprawdź luzy. Jeżeli jesteś zainteresowany mogę ci to zdiagnozować.
Wężyk i zielony pierścień to spływ ON. Zielony pierścień zapinasz na nakrętce przy pompie paliwa (rurka łącząca pompę z listwą). Wężyk zapinasz do tego pierścienia i do króćca wychodzącego z czapki głowicy. dłuższy odcinek idzie pod silnik. Wspornik to jakiś "podtrzymywacz" wiązki wtyczki. Moim zdaniem przykręcony do czapki głowicy od strony grodzi,...
W Renault Clio są stosowane rozruszniki Valeo D6RA ,D7E ,a być może też D9E, są to te same rozrusznik różnią się tylko głowicą to jest tą częścią która jest przykręcana do silnika.
Na głowicy silnika jest taki napis fdp 4954. z jakiego modelu i marki będzie pasować silnik. Taka sama głowica jest stosowana na przykład w Renault Master ii 1.9dti, (silnik 1.9dTi,8V,59kW,80KM)
Witam Dane regulacyjne RENAULT TRAFIC II 2.5 dCi 140 (G9U-730), w tym sposób i Nm dokręcania głowicy. (plik .pdf)
Tak był silnik 90 km i 98km.
czy przypadkiem nie przegrzałes autka Kolego? bo jezeli tak to masz do wymiany uszczelke pod głowica
Bez rozbiórki silnika się nie obejdzie. Masz luz w układzie korbowotłokowym. Na tym cylindrze. Lub nie dobrany luz tłok głowica. Przez internet nie słychać stuku.
Oznaczenie silnika w renault znajduje sie na bloku silnika pod głowicą od strony ściany grodziowej obok rozrządu
Sinik po remoncie ,wymiana panewek ,remont głowicy nowe płyny i oleje .Koszt 2800 zł .Zrobione 20 tyś km jestem zadowolony wałek w głowicy nowy.
Można i tak. Tłoki normalizuje się, czyli min. obrabia kanały, pod nowe pierścienie, jako że też rowki się wybijają. A zbyt luźno, to katastrofa - robi się zator termiczny, pierścienie nie odprowadzają temperatury do tłoka. W praktyce to wygląda tak, że wieziesz silnik do szlifierni i mówisz "ma być jak nowy". Wtedy to już szlifierza problem, jak to...
silnik Mack To nie zabardzo pomaga. Podaj dokładne dane, a otrzymasz dokładną odpowiedź! Model? Rok prod.? Jakaś moc silnika?
Witam. Ile może mnie kosztować wymiana uszczelki pod głowicą w silniku Renault Thalia 1,4 benzyna - 2004 rok. Wiąże się to oczywiście z wymianą wszystkich uszczelek które podlegają w demontażu głowicy. Mam wyciek oleju przy 185000 km a samochód mam od nowości. Może ktoś mi podać przybliżony koszt naprawy?
Trzeba posprawdzać ciśnienie na wszystkich cylindrach bo pewnie pęknięta jest któraś tuleja skoro głowica i uszczelka jest sprawna .Czy sprawdzana była dokładnie głowica bo zdarza się ,że pękają.Wymiana silnika na inny typ wiąże się z wymianą komputera bo inne są parametry sterowania.
Przed tą awarią miałem remont silnika (planowanie głowicy, wymiana zaworów, całego rozrządu, pasków, napinacz i inne)
Powodem takiego zachowania auta było uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
Cześć odgrzeję kotleta rozwiązałeś problem? Sam mam teraz problem z glowicą w trafic 2..0 16v benzyna f4r820 i nigdzie nie ogę uzyskać żadnych informacji,jaką inną głowicę dobrać ,dół silnika mam w bdb stanie,niestety w głowicy jest pęknìęcie niewiem co dalej robić.
Mam prośbę, posiadam Renault jak w tytule. Numer silnika jaki podał mi mechanik to F4R A700. Szukałam takiego oznaczenia silnika, ale wszędzie jest bez tej literki A. Czy to ma znaczenie? Muszę wymienić albo głowicę albo silnik. Czego mam szukać? Proszę o konkretną pomoc
uszkodzona jest uszczelka pod głowicą za kolektorem wydechowym wydostaje się olej z pod uszczelki głowicy z kanału olejowego na smarowanie głowicy norma w tych silnikach
Były straszne p rzedmuchy, zrobiona Góra silnika( głowica pierścienie, problem znikł
Witam grono. Mam pytanie odnośnie głowic w silnikach Renault 1,9 dTi i 1,9 dCi, mianowicie czym się różnią. Mechanik zauważył, że w moim silniku dTi zamontowana jest głowica od dCi przez to pasek rozrządu jest za długi, rolka na napinaczu jest powiększona, co powoduje częste przestawienie się rozrządu. W celu zaprzestania tego plugawego procederu zakupiłem...
masz do wymiany uszczelke pod głowicą, płyn przedostaje się tam do oleju i oddtrąca się na korku jako na najzimniejszym elemencie silnika.
a ile bys zaplacil za kompletny identyczny sprawny silnik?
Wtryskiwacze nie siedzą w głowicy a w kolektorze ssącym.
Miałem podobny problem w takim clio tylko wypadanie zapłonów cylinder 2, okazała się uszkodzona głowica silnika (wypalone zawory), sprawdź ciśnienie sprężania.
Sprawdź jeszcze czy nie masz w oleju płynu chłodniczego i czy nie masz żadnych wycieków na silniku, bo może to uszczelka pod głowicą???
Termostat można znależć w silniku , mniej więcej w okolicach głowicy.
Zaletą na pewno jest bardziej zwarta konstrukcja (no i mniejsza od tego silnika z renault). Masz gotową sprężarkę. Bez robienia głowic, zaworów, itp. Budując nie zapomnij i zastosuj zawór zwrotny kompresora. Niezbędny do włączenia sprężarki, w momencie uzupełniania napełnionego zbiornika.
To jak było w serwisie to co oni tam mu robili bo to troszkę trąca tumiwisizmem. A jeszcze jedno co było wymienione - sam korpus silnika z głowicą? Mierzone ciśnienie paliwa?
Thicar daje radę, ale lepiej kupić diagzone z olx z głowicą - lepsze
Może uszczelka pod głowicą? Sprawdź czy na wlewie oleju nie masz śladów płynu chłodniczego lub w zbiorniku wyrównawczym śladów oleju.
Jeśli silnik przestał pracować z dnia na dzień to myślę że to własnie uszczelka pod głowicą. A brak ciśnienia na cylindrach obok siebie to argument za. Jeśli głowica będzie na wierzchu to dobrze by było splanować i podfrezować zawory i gniazda co do kupna innego używanego silnika hmnn. Można by było szukać z jakiegoś Renaulta ale czy trafi się z taki...
Witam Mogłeś w ten sposób zrobić bardzo kosztowny błąd ale to można stwierdzić dopiero po objawach.Należało poczekać aż silnik całkiem ostygnie. Pierwszym objawem przegrzania silnika jest awaria uszczelki pod głowicą,zapieczenie pierścieni tłokowych,uszkodzenie uszczelniaczy zaworów. Podczas gwałtownego ochłodzenia silnika w Twoim przypadku dolaniem...
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
To nie wyklucza uszkodzenia uszczelka/głowica, a objawy jednoznaczne. Głowica do zwalenia, daj do planowania. Oni od razu sprawdzają na szczelność. Oczywiście uszczelka nowa, i nie masz się co zastanawiać bo to typowe objawy. Jak będziesz zdejmował głowicę uważaj aby nie podnieść tulei, najpierw ją obróć na silniku bez podnoszenia do góry. Z jednej...
Na sto procent uszczelka pod głowicą.
byc moze kopci juz wodą i masz wywaloną uszczelke pod głowica. silnik niema kompresji i dlatego gasnie
Zrób wyraźniejsze zdjęcia bo na tych nic nie widać. Normalne,że dekiel wypychało bo jest on półpanewkami dla wałków i trzyma je na głowicy a wałki naciskają na sprężyny zaworów Co to za silnik, K4M Renault?
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
carcherem uszkodziłem jakieś przewody. Jeśli nie myłeś silnika to raczej nie, sprawdź przewody masy za silnikiem ( jak otworzysz maskę po lewej stronie silnika jak idzie wiązka z tyłu głowicy z niej oczka masy przykręcone do głowicy) szarpnij bo one często są luźne i odpadają.
Jak już pisałem wcześniej , głowica była robiona.
Faktycznie były silniki 54kW Tak czy tak szukaj po porawej stronie głowicy koło termostatu.
Blok będzie pasował, głowica nie mam pewności.
czy coś można uwalić. Widać już, że cewkę tak Ona była już uwalona wcześniej, one właśnie tak się psują, dostają przebicie przez izolację do głowicy
Pomocy, potrzebowałbym kolejność dokręcania śrub głowicy do Renault Magnum 480 z silnikiem macka, są w nim dwie głowice, które musiałbym dokręcić.
Najprawdopodobniej i tak trzeba będzie zdjąć głowicę silnika - błędy sugerują conajmniej wypalony zawór. Cylindry licz od skrzyni!
Tłok pierwszy u samej góry a z lewej strony głowicy wydłubujesz zaślepki dwie czarne i mniej więcej " na oko" sprawdzisz położenie wałków . Mają być w jednej linii poziomej z głowicą. Ale raczej nie licz na nic innego jak wymiana albo naprawa silnika.
https://cardiagn.com/nissan-qashqai-mode... "Engine Mechanical" od strony 359 Głowica 443 Wał 454 Korbowody 457 Ewentualnie tutaj: https://zinref.ru/avtomobili/Nissan/004_... Głowica: https://zinref.ru/avtomobili/Nissan/004_... Wał:...
1.4TCe nie jest już tak bezproblemowy bo miewa kłopoty z głowicą na gazie.
Uszczelki często korodują na kanałach wodnych i stąd bierze się ciśnienie w układzie chłodzenia albo wycieki na zewnątrz silnika. Głowica do sprawdzenia, czy nie pękła.
A jaki silnik?
5-8 stówek w zależności co zepsute. chyba jak strumień remontuje Cały silnik za tyle kupi A co ma koszt szrotowego silnika z naprawą głowicy?
(at)Józef18 jasnowidz czy jak?? Nie wiemy nawet co to za silnik, a były takie gdzie opuszczały się tuleje cylindra i pękały bloki, głowica to małe zmartwienie jak silnik był wielokrotnie przegrzany.
Dokładnie silnik w volvo s40 1.9td i mitsubishi carisma 1.9td to te same auta(tylko nadwozie inne. Takie samo zawieszenie,silnik, układ wydechowy. A silniki z renault wiem bo u brata padłą głowica i korbowód wgięty to stwierdziliśmy ze silnik trzeba i z renault taki sam tylko osprzęt inny( uchwyt klimy i alternatora i turbina bez chłodzenia wodnego.
Nie wydaje mi się by to były szklanki (hydrauliczne popychacze). Ostatnio składałem taki motor i po wymianie owych na nowe motor też specyficznie hałasował. Najpierw trzeba wyeliminować dźwięki zewnętrzne niżeli silnik. Najczęściej skrzynia lub zespół sprzęgła. Jeśli wszystko jest ok to trzeba szukać w silniku. Rozrząd i jego rolki, napęd alternatora,...
Czyli masz w oryginale silnik E7J-764 55kW , W Renault 19 były silniki 1.4 o mocach 43,49,57,58 kW. twojego motoru nie było, choc te wszystkie jednostki sa zbudowane na tym samym bloku silnika. może byc różnica zagłębie się bardziej w temat i dam znać. Dodano po 8 Twój motorek jest na systemie Siemens(Fenix3) w Renault 19 silniki 1.4 są na wtrysku Mono...
Zrób te pompe bo ci wywali się skoro taki śmietnik masz w silniku.
Jak czujnik temp silnika zwiera do masy to ten wtrysk tak właśnie się zachowuje, czujnik jest w głowicy z lewej strony
Niestety, mimo pomiarów okazało się , że wypalony zawór. więc naprawa głowicy.
Czy bloki silników renault K7m (1.6 8v) i K4J (1.6 16v) są bliźniacze? Chodzi mi o to, że mam uszkodzony blok K7M (padły panewki i wał już do niczego się nie nadaje) a okazyjnie mogę nabyć blok od silnika o oznaczeniu K4M w idealnym stanie i chciałbym do niego założyć głowicę i miskę olejową od K7M. Głowica będzie pasować, skrzynia biegów też to wiem...
Dziękuje za porady. Weźmiemy się za głowicę.
myślę, że to uszczelka pod głowicą. Zrób gazometrię.
Siemanko.Robiłm regeneracje głowicy w Renault Trafik 1.9Dci i po zamontowaniu silnika spowrotem w samochodzie mam problem z odpaleniem bo pompa paliwa nie podaje cisnienia na listwe wtryskowa. czy układ paliwowy sie odpowietrza?i jak to zrobic. dziekuje za odpowiec
Z innej paczki, może ktoś wie co jest nie tak w silniku renault 1,9dti że pasek rozrządu żyje max 40tyś i głowica do remontu, w silniku dci to już nie występuje, ten dti to chyba najgorsza zakała renault. W dCI jest dokładnie to samo. Raz że pasek ma żenujące prowadzenie po rolkach - x zbędnych "esów-floresów", konstruktor napędu rozrządu musiał być...
Mikropęknięcie w głowicy, może się ujawnić dopiero po jej zagrzaniu. Walczyłem tak kiedyś z głowicą w MB-100D. Niby próby nic nie wykazywały a po jej założeniu i zagrzaniu silnika, płynu chłodniczego ubywało. Wymiana głowicy rozwiązała problem. Pozdrawiam.
Zaslep chlodniczke EGR na wejściu spalin albo połącz razem węże płynu od chłodniczki. Co do uszkodzenia chłodniczki EGR w tym silniku chyba się nie spotkałem, uszczelki pod głowicą się zdarzają.
Sprawdź czy masz odpowietrzony układ chłodzący. Czy wcześniej nic podobnego nie miało miejsca?? Czy silnik jest słabszy niż wcześniej??
stukot wydobywa sie w okolicy głowicy
Nie ma żadnych niespodzianek więc w czym problem???? Problemu z odkręceniem głowicy nie ma, ale jest problem z odkręceniem kolektora wydechowego. Czy potrzeba wyjąć silnik czy można wyjąć głowicę z kolektorem wydechowym i turbina?
K9K 700 też nie ma przepływki i intercolera. To silnik o mocy 65kM.Sprawdz kolego czy nie ubywa płynu chłodniczego .Jak tak to może być uszczelka pod głowicą .
Witam kolegów.Potrzebuję pomocy.Robiłem megane jak w opisie po zerwaniu paska rozrządu.Głowice woziłem do firmy specjalizującej sie tylko w głowicach.Wymienili 2 zawory wszystkie były docierane i frezowane gniazda zaworowe.po wy składaniu wszystkiego na blokadach firmy Tesam jest dziwne stukanie.Podejrzewałem popychacze ale sprawdzałem je 2 razy i to...
To jest zaślepka układu chłodzenia. Zapewne gdzieś w głowicy lub bloku silnika pod rozrządem jest taka zaślepka.
Kolego przyczyn może być wiele ? Sugeruje uszkodzenie popychaczy zaworów nie napisałeś jaki to silnik czy 16 zaworowy.Przed jaką kolwiek wizytą w warsztacie weź taki stetoskop lekarski zdejmij mębranę i samą rurką osłuchaj silnik ,może być poszarpany pasek klinowy ? lub dzwięki z głowicy to zawory,
Pewno napina pasek przy dokręconych kołach i wszystko się przestawia , teraz to już może klepać to nowe koło faz rozrządu , a ono potrafi tłuc jak by się silnik miał rozlecieć.
trudno powiedziec na lopatkie turbo to mi nie wygląda ale kto wie, ale z której strony to było od ic czy od wydechu? ale od ic raczej nie, nie miało by skąd to sie wziąść, a jak od wydechu to coś z silnika mogło wypadło (z głowicy)
Witam, Potrzebuję momenty skrecania silnika(korbowody,wtryskiwacze,głowica,p... oraz Ustawienie rozrządu i regulacja zaworów. Silnik DXI 11 450KM Jest ktoś w stanie pomóc? Z góry dziękuje.
Witam, więc z odmy powinna się wydostawać jedynie wilgotna mgiełka (!) i spaliny a krople wody to zła oznaka... jeśli ubywa płynu a silnik się nie gotuje to masz albo głowiczkę w kompresorze do roboty lub problem z głowicą lub jej uszczelka.. Pozdrawiam.
Witam potrzebuje pomocy w ustaleniu momentów dokręcenia głowicy do Renault Trafic 2,0 dci 115km rok 2007 oznaczenie silnika M9R780. Oraz momentów dokręcenia korbowodów. Z góry dziękuje za odpowiedź.
Najlepiej nie odpalaj silnika. Prawdopodobnie czeka cię demontaż głowicy. Jak pracuje silnik, równo, nie kopci, zmienił się kolor spalin?
Ciśnienie w cylindrach jest, głowica jest Ok, Rozrząd jest dobrze ustawiony nie przeskoczył
Wtryskiwacze, rurki do wtryskiwaczy, odma inny wałek ssący i chyba kolektor wydechowy (tak mi się wydaje). Pokrywa zaworów/ dekiel głowicy - różnie nazywają.
Witam potrzebuję momenty i kolejność dokręcania głowicy w RENAULT Premium z 2000 roku, 300 KM, głowica dzielona (6 części) oraz luzy zaworowe. Śruby: -M20 -M14 silnik typ: MI DR062045041 Dzięki.
Rozebrany , głowica cala , jakimś cudem przeżyła , no wiec tylko blok do wymiany , ale jaki wsadzić ??? 780 będzie pasował ??
głowica silnik renault megane głowica silnik renault scenic głowica silnik renault premium
odzysk danych nokia odblokować eberspacher amica śmierdzi
subaru outback plazma samsung driver uszkodzony
Ekspres Ariete nie pobiera wody i nie robi kawy - diagnoza i rozwiązania Wpływ długości szczotek na kontrolkę ładowania w alternatorze sześciodiodowym