Jadąc pod obciążeniem jak zobaczy górkę zaczyna silnik pracować (klekotać) jakby mu brakowało paliwa. Wtryski sprawdzone wszystkie, głowica zrobiona (nie trzymał ciśnienia na drugim tłoku), układ zasilania przejrzany i wyczyszczony a on dalej swoje. Na komputerze przed regeneracją głowicy pokazywał 1 i 2 wtrysk do regeneracji. Oba były dobre (serwis...
Witam potrzebuję momenty i kolejność dokręcania głowicy w RENAULT Premium z 2000 roku, 300 KM, głowica dzielona (6 części) oraz luzy zaworowe. Śruby: -M20 -M14 silnik typ: MI DR062045041 Dzięki.
Z moich wiadomości pompa nr 4 nie posiada zaworka zwrotnego lecz zaworek awaryjny, który zabezpiecza pompę przed uszkodzeniem wyniku zablokowanego filtra lub przewodu wyjściowego paliwa. Natomiast pompka ręczna takie zaworki zwrotne posiada bo gdyby ich nie było nie pchnęła by paliwa lecz go mieszała w miejscu. Najprostszym sposobem wykluczającym ją...
Witam. Potrzebuję momenty i kolejność dokręcenia głowicy w RENAULT Premium 400 1998 r 295 KW głowica dzielona -6 części- śruby M 20 i M 14 silnik typ MI DR062045041
Witam Auto jak w tytule. Wiązka od głowicy pływała w oleju do samego sterownika silnika. Występował błąd elektrozaworu hamulca silnikowego. Poruszając kablami tykał, domyślam się że była przerwa. Po rozebraniu instalacji silnik wyczyszczeniu wszystkiego. Auto posiada błędy wszystkich modułów z magistrali 1139 Brak komunikacji. Czasami odpala, ale po...
Silnik 450 KM, 11 litrowy. Gościu robił co pracuje w serwisie Volvo. Nie wiem jaka średnica trzpienia. Ale sprawę już rozwiązałem. Opiszę, bo może ktoś będzie miał taki przypadek. Otóż, ciśnienie w podstawie filtra na nowej pompie sięgało ponad 10 atmosfer( zegar był tylko do 10, ale wskazówka szła dalej, więc nie wiem ile było), na głowicy ciśnienie...
Witam posiadam Renault Premium DcI 2003r. Pokazała się usterka "awaria hamulca silnikowego", Lecz wszystko działą tzn. górski i retarder auto. działa. Proszę o pomoc;)
Witam forumowiczów. Posiadam Renault Premium 300 z 2001r. z tylną osią wleczoną, skrętna. Problem polega na tym że ta oś przestała poprawnie działać, byłem na serwisie w styczniu, układ został odpowietrzony jednak po pół roku jest to samo, prawdopodobnie jest niewielki wyciek przy "szybkozłączach" czy też gniazdach do odpowietrzenia. Mój problem polega...
Witam. Mam problem odpaleniem premiumki 420 dci. Kupiłem auto które nie odpala po wymianie wału korbowego i od tygodnia dochodzę czemu.........pozostaje tylko kwestia ustawienia rozrządu. Pytanie brzmi. Gdzie znaleźć znaki na kole zamachowym, pompie i który cylinder jest 1 .(od przodu czy tyłu silnika.) Dodam że auto ma 35 bar przy rozruchu. Wszystkie...
Witam. Potrzebuję informacji o dokręcania głowicy walka wtryskòw całej góry ipt. do Renault Premium 440dxi 2006r. Z góry dzięki.
Witam wyświetlają mi sie 2 błędy : -Pto 1 piloting fault -input switch off Rozrusznik nie kręci , pozatym wszystkie kontrolki sie pala , na poczatku myslalem ze to przekaznik od rozrusznika , który został wymieniony ale problem jest ten sam . Trzeba gasic zaplon i zapalac aż w końcu odpali . Miał ktoś podobny problem ale domyśla się jak naprawic tą...
brak sprzęgła po wymianie pompki i wysprzęglika renault premium 2000 rok brak reakcji wysprzęglania odpowietrzenie książkowe i nadal nie reaguje wysprzęglik
Witam proszę o pomoc wyświetlił błąd mid 140 psid 200 fmi 9.
Witam. Chciałbym się dowiedzieć gdzie znajdują się znaki na pompie i na kole zamachowym i jak powinny się one zgrywać. Są na forum chyba z dwa tematy związane z tym problemem ale niewiele mi one pomogły. Z góry dzięki za pomoc.
Witam wszystkich mam renault Premium z 2010roku dxi460 skrzynia optidriwer i mam z nią problem po przejechaniu 50-70 km zaczyna głośno wbijać biegi jakby bez sprzęgła głośne stuki i szarpniecia. Sprzęgło jest nowe wysprzeglik też łożysko w kole zamachowym wymienione. Nic nie pomogło dodam że mój znajomy nie wyczytal żadnych błędów komputerem twierdzi...
Witam, jestem w trasie i pojawil mi sie problem. Palą się zarówki swiatla postojowego (lewy tył). Po wymianie swiecą jakis czas ( max godzine) - w tym czasie nie ma na tej lampie stop-u. Gdy sie spalą, stop dziala poprawnie. Co moze byc ne tak, dam rade sam usunac usterke ? Gdzie szukac. Bezpiecznik OK. Miernika nie mam, mam skrzynie z wieloma narzedziami,...
Co oznacza błąd mid 128 sid 2 fmi 5 w Renault premium 2011r po zgaszeniu i odpaleniu błędu brak. W momencie usterki utrata mocy i dziwne zachowanie silnika
Witam.Mam problem z renault premium 440 dxi z 2005 roku BEZ RETARDERA.Auto zakupione 2 miesiace temu i od samego poczatku mam z nim problem.Auto po plaskim nawet z obciazeniem nie wzbudza zastrzezen,ma moc i male spalanie.Problemy dopiero zaczynaja sie gdy jest jakas wieksza gorka,auto zaladowane,lub mocne przyspieszanie.temperatura idzie do gory,ogrzewanie...
Witam. Jest problem tego typu: silnik się nie grzeje. Termostat jest sprawny, czujnik temperatury również. Wiem, że jest jeszcze jeden czujnik sterujący wiatrakiem tylko nie mogę go zlokalizować. Może koś będzie w stanie mi pomóc.
Witam. W premium 460dxi mam nietypowy problem.. Brak wszystkich świateł z przodu z tylu i obrysowych nie dzialaja spryskiwacze.. dzialaja przeciw mglowe i długie. W srodku podświetlenie dziala tylko nie ma dźwięku zostawionych swiatel. Bezpieczniki kable sprawdzone . Może ktos cos poradzi?
Witam. problem jak w temacie. połówki zmieniaja się bez sprzęgła, czy na postoju czy podczas jazdy. Niedawno rozszczelnił sie wysprzęglik i uciekało z niego powietrze przy wciskaniu, trwało to juz jakiś czas i doszły te połówki. Wymieniłem wysprzęglik a połówki dalej zmieniaja się bez sprzęgła. Nie bardzo wiem czego szukać, jakis przekażnik czy zawór...
Uszczelki często korodują na kanałach wodnych i stąd bierze się ciśnienie w układzie chłodzenia albo wycieki na zewnątrz silnika. Głowica do sprawdzenia, czy nie pękła.
Witam, Potrzebuję momenty skrecania silnika(korbowody,wtryskiwacze,głowica,p... oraz Ustawienie rozrządu i regulacja zaworów. Silnik DXI 11 450KM Jest ktoś w stanie pomóc? Z góry dziękuje.
KWANTOR Przyjacielu z obsadami masz rację ,lecz co do głowic to w 420 jest jedna. Ba, ale 6 otworów jak najbardziej i najwygodniej sprawdzić to na silniku. (Nawyki Scaniowskie.) Do autora- możesz spuścić ciecz i sprawdzić samym powietrzem pryskając mydlinami czy piana do wykrywania nieszczelności- banki lepiej widać niż pocenie się podobnej do paliwa...
1.Czy silnik w ogóle odpalił? 2.Zawór hamulca silnikowego podczas pracy(załączenia) powoduje zamknięcie zaworów wydechowych a nie otwarcie!(silnik musiałby pracować bo do działania hamulca potrzebne jest ciśnienie oleju) 3.Kto zajmował się naprawą głowicy?Jeżeli planowali to zapewne rozpinali zawory ,pytanie o poprawność montażu i właściwa weryfikację...
A kody błędów są jakieś? Najprawdopodobniej masz do wymiany zawory sterujące w głowicy pompy, ale dla pewności sprawdź jeszcze wiązkę pomiędzy kasetą silnika a zworami.
To się ogląda po rozebraniu. Przymierza pierścienie, jaki stopień zużycia- luz w "zamkach" i stan gładzi tulei. Jeżeli motor zagotował kiedykolwiek wodę, to ja bym wymieniał w ciemno: pierścienie i tuleje, (często robią się owalne) Po tym zabiegu silnik nówka i temat zamknięty definitywnie. Polecam stosować dobre oleje, to się opłaca. Po co pomiar ciśnienia...
Witam DIZZI. Mam jeszcze problem z tą samą renówką bo znika mi gdzieś płyn chłodzący. Czy możliwe jest że przez sprężarkę powietrza dostaje się on do silnika? Bo jest jakby za dużo oleju w silniku, ale nie jest on jak np. masło, czy spieniony, jest to zwykły czysty olej. Przewody są suche. A i to nie uszczelka pod głowicą.
Po wymianie podstawy filtrów paliwa i zaworka zwrotnego w głowicy auto prawie normalnie pali od rozrusznika (kręcenie 5 sekund). Niestety ujawniło się to czego się spodziewałem -uszkodzony pompowtrysk. Silnik kuleje i kopci. Pech chciał że zaworek był uszkodzony a podstawa(pompka ręczna) zaciągała powietrze prawdopodobnie od jakiegoś czasu. Jak padł...
Witam. problem jak w temacie. Wymieniłem kompresor ( nowa Wabco) bo już był wrak i skatowała mi APM-a, oraz wywalał płyn przez zbiorniczek. Po wymianie płynu nie wyrzuca , ale nie ma nadmuchu ciepła w kabinie. Wskaźnik temp wskazuje lekko nad połową. Raz na jakiś czas dmuchnie ciepłym, ale przez chwilę. Dzisiaj ciągałem trochę na max i temp na wskaźniku...
nie ma żadnych kodów w komputerze Dodano po 52 wymieniłem zawór zwrotny w głowicy silnika,a podstawa filtrów paliwa cała nowa wraz z zaworkiem paliwa i czujnikiem ciśnienia na niej montowanym Dodano po 2 Gdyby to się działo po dłuższym postoju,ale nie ma regularności usterka występuje rzadko i zanika na dłuższy okres
zrób test przelewowy wtryskiwaczy aby stwierdzić ich uszkodzenie. będę pisał krok po kroku . z tyłu silnika w głowicy jest przykręcony przewód metalowy to jest przelew wtryskiwaczy , odkręcasz go zaślepiasz (przewodzik metalowy) najlepiej palcami a w głowice wkładasz wężyk gumowy (kupiłem w mrówce są na metry) druga osoba odpala silnik (dobrze to zrobić...
Nie rozumiem jak lanie oleju może się przekładać na lepszą pracę silnika. Ja też nie rozumiem, ale nie drążę. Takie są po prostu fakty, które potwierdzi każdy kto na oleju 2T jeździł. Natomiast fakt, że ON jest obecnie pozbawiany do bólu siarki, która zwiększała jego właściwości smarujące, w imię oczywiście ekologii, raczej nie jest pomocny. ON premium...
Witam mam problem z Renault Premium 385 z 98r a mianowicie ropa przedostaje sie do oleju silnikowego więc pierwsza myśl jaka przyszła do głowy w tym silniku to ze mogły wtryski puscic i leją ale zostały wyjęte sprawdzone o wtryski są ok! Druga myśl to była ze tuleje gdzie osadzone sa w głowicy są popekane i tamtędy przedostaje sie ropa do oleju więc...
Poprosiłbym jeszcze o jakieś dane na temat ustawienia 1-go cylindra w TDC lub do ustawienia zaworów. Gdzie szukać znaków itp. Które zawory na głowicy to ssące a które wydechowe(są dwie krzywki na klawiaturze na każdy cylinder, krótka i długa) Mam silnik 420dci z 2003r. Reasumując: 1. Jak ustawić do regulacji 1 cyl(gdzie znaki). 2. Które zawory to ssące...
Witam. Mam problem z autem a mianowicie gdy zatankuje do pełna i zostawię auto na noc jest wszystko dobrze tak tez jest gdy przejadę 200, 300 a maksymalnie 600km. Gdy przekroczę 600km a w zbiorniku paliwa jest mniej jak polowa to po kilku godzinach stania w w odstojniku (przy ręcznej pompce) pojawia się powietrze i trzeba pod pompować aby odpalić. Przejrzałem...
głowica renault premium renault premium głowica renault premium silnik
oporność głośnik samsung plazmowy kompresor osuszacza
schemat peugeot boxer signum xenon
Zamiennik pilota do Technics SA-E10: Opcje i Porady Dlaczego kondensatory elektrolityczne są przyklejane do PCB?