Na łączeniach gaźnik kolektor , kolektor cylinder jest jakaś nieszczelność, sprawdź to. Co do ssania , na zimno bez ssania nie powinien odpalić, tylko na ssaniu i lekkim gazie. Regulacją śrubką u mnie też nie była taka jak piszą w instrukcji. Wymyj filtr powietrza przy okazji. Od samego początku masz takie problemy z silnikiem czy to się stało dopiero...
Na początek proponuje wymianę gaźnika.
Paliwa z dodatkiem bioetanolu nie można przechowywać przez dłuższy czas (max. kilka miesięcy), silnika nie uszkodzi, ale jak odstawisz na dłużej (powiedzmy kilka tygodni) to lepiej spuścić z gaźnika. Chiński silnik 139FMB będzie pracował na czymkolwiek co się spala, choćby i na samym etanolu. Pływak w gaźniku jest plastikowy i nie widzę absolutnie żadnego...
Zobaczcie jakie dysze macie w tych gaźnikach chińskich jakie oznaczenie i będzie wszystko jasne. A w którym miejscu szukać tych oznaczeń?
Trzeci wężyk podłączony do gardzieli gaźnika otwiera go podciśnienie wytwarzane przez silnik w czasie pracy.
Nie rozregulujesz go ale w/g mnie to przesada. Dolna śruba trzyma cały osadnik, boczna służy do spuszczania jego zawartości. Nic nie rozregulujesz ale w/g mnie to zbędne. Przez pół roku w chłodzie nic się temu paliwu nie stało.
Myślę że masz tu standardowy problem związany ze strojeniem gaźników przez chińskich producentów. Zazwyczaj to źle ustawiony poziom pływaka, albo dysza główna za mała. Regulacja iglicą ma znaczenie tylko w połowie otwarcia przepustnicy.
a wie ktoś jak ustawić dobrze gaźnik?? ile razy mam przekręcić tymi pokrętłami w gaźniku??
Jeśli to zwykły siatkowy stożek to lepiej zmień to coś na normalny filtr bo będzie Ci palił jak smok, po drugie wyregulowanie gaźnika to cud.
Jeżeli sprzęt leżał przez ten czas zalany mieszanka to przeczysc gaźnik łącznie z dysza, jeżeli jest jeszcze co ratować... Jak nie to wymiana gaźnika
Gaźnik chiński szkoda by było dawać do takiego silniczka oryginał.
Jeśli zbiornik jest mokry to koniecznie zmień tę uszczelkę na nową oraz wężyki paliwa. Sprawdź czy sam zbiornik paliwa nie ma uszkodzeń w okolicy tej uszczelki (wyszczerbienia itp.). Sprawdź dokładnie stan odpowietrznika czy jest drożny. Sprawdź jeszcze jak jest ułożony filtr paliwa w zbiorniku, ważne by był cały zanurzony w paliwie i nie zaciągał...
Piszesz że wymieniłeś gaźnik, ale na jaki? Bo zwykle chińskie gaźniki lubią się masakrycznie rozjechać. Dodatkowo dysze paliwowe w chińskich gaźnikach nie trzymają wymiaru. Więc może być po prostu tak, że stary gaźnik miał zniszczoną membranę i ogólnie był dojechany, a w twoim nowym, wartości nie trzymają norm, głównie dysza paliwowa. Może warto wkręcić...
...albo skrajnie rozregulowane/podparte zawory.
Witam, ten gaźnik jest bardzo popularny wśród chińskich kos typu "nac", membranki kupisz w sklepach budowlanych lub zamów na popularnym serwisie aukcyjnym, wystarczy wpisać tam frazę "męmbranki gaźnika Nac".
Tak jak podejrzewasz po odkręceniu tej śrubki z gaźnika zostanie spuszczone paliwo. Warto to czasami robić jeżeli np. w paliwie pojawia sie woda.
Chińczycy nie produkują części zamiennych do swoich "gaźników" Zestaw naprawczy do gaźników Hondy będzie pasował: http://www.bazarek.pl/produkt/3800503/ze... Cały, nowy chiński, gaźnik to około 95 zł.
Szukaj gaźnika do silnika TEKUMSECH. Firma dawo padła, ale jakieś graty do tych silników jeszcze są.
To nie jest gaźnik z tego silnika. Pewnie podróba w której dysze nie posiadają oznaczeń. Wówczas łatwo pomylić dyszę główną z dyszą ssania, na oko mają podobną średnicę otworu. Zmierz rzeczywistą przepustowość dysz, w cm³/min(at)1000mmH₂O. Chiński gaźnik będzie wyposażony w dyszę "super szmoc" i podrobioną iglicę o zmienionych wymiarach.
Mam dokładnie taki gaźnik jak na zdjęciach poniżej i strasznie zalewał. Do tej pory zmieniłem dyszę na 72, iglica na najwyższym rowku , zmieniłem też zawór iglicowy na oryginalny dellorto i trochę pobawiłem się pływakiem. Wcześniej nawet nie chciał palić jak był zimny bo strasznie zalewał teraz jest już znacznie lepiej ale mimo wszystko to jeszcze nie...
Odkręć minimalnie śrubę L w gaźniku.
powinna być w nim śrubka od ustalania położenia przepustnicy. I druga - do ustalania składu mieszanki na wolnych obrotach.
Co jest w nich głównie złego? A co jest dobrego ? Korodujace aluminium. Przeciekające zawory iglicowe. Fatalnej jakości guma na uszczelki. Luzujące sie wkręty - iglice wolnych obrotów. Tylko pytanie - gdzie kupić lepsze ? Jeżeli już to tajwanskie Kymco.
To jest przelew paliwa jak się pływak zawiesi to leci nią paliwo ,można również spuścić resztki paliwa odkrecając tą śróbkę na spodzie gaźnika najlepiej wypuścić ten wężyk pod silnik żeby wraźie co paliwo nie lało się po śilniku.
Podejrzewam problemy z układem zapłonowym. Sprawdź max długość iskry jaką możesz uzyskać gdy skacze z samego kabla WN do głowicy. Zacznij od 2-3 mm i odsuwaj kabel co 1 mm aż iskra przestanie przebijać powietrze. Potrzebna druga osoba do pomocy aby zapewnić prędkość rozruchową silnika. Iskra musi przebijać ponad 10 mm ! Jak nie to znaczy że WN jest...
Też walczę obecnie z podobnym problemem ale nie mam już siły na ten chiński gaźnik i najprawdopodobniej kupię nowy.Tobie też to radzę, spędziłem przy skuterze sporo czasu-zmieniałem dysze wolnych obrotów,śruby składów mieszanki,kręciłem śrubką 1,5 2,5 0,5 obrotu od max. wkręcenia a on dalej swoje także odradzam.
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
Witam, posiadam chińskiego quada Asix 250. Siedzi w nim gaźnik PDJ24 (też chińska produkcja). Problem jest taki, że jak trochę go rozgrzeję, to daje gaz tak z 7000 obrotów i puszczam, to quad bardzo wolno zwalnia z obrotów. Układ powietrza szczelny, linka gazu chodzi normalnie.
Sam gaźnik stoi w w pozycji prostej. Zacząłem od uszczelnienia połączeń z króćcem i cylindrem. Przestawiłem także iglicę. Pierścieniem zaciskowym na ostatni górny rowek. Teraz było już możliwe ustawienie wolnych obrotów śrubką. Dałem minimum przy których silnik nie gasł. Przejechałem na próbę 100 km. Opróżniłem cały bak i 750 ml dolewki na stacji benz....
Wyreguluj gaźnik
Czy przy okazji mycia gaźnika udrożniłeś dysze w gaźniku. Filterek paliwa powinien być o większych rozmiarach. Przewód podciśnieniowy od kolanka gaźnika do kranika podciśnieniowego musi być szczelny tj. ciasno nasunięty na odpowiednie króćce. Po zmianie cylindra na "większy", powinno się też zmienić dysze w gaźniku (na "większe").
A gaźnik był czyszczony i sprawdzony pod względem szczelności?
witam serdecznie, posiadam chiński skuter 4T i chciałbym w nim założyć filtr stożkowy z osłonką. Ponieważ bardzo denerwuje mnie standardowy filtr, który jest wielkości przekładni silnika, chciałbym go wywalić. A więc zrobiłem test, jak by to wyglądało bez i wywaliłem ten filtr oraz nałożyłem gąbkę na gaźnik, po czym skuter rozpędził się do 10 km/h i...
Od kiedy to obroty reguluje się podginaniem blaszki zaworka iglicowego? Ma ona być na równi z powierzchnia plastikowej części, w której jest zamocowana. Powodem zatarcia był gaźnik i problem z nim pozostał nadal. Jest gdzieś zatkany i daje zbyt ubogą mieszankę. Iglica przepustnicy wchodzi w plastikową tulejkę z boku której jest maleńki otworek, sprawdź...
Są gaźniki chińskie kopie które bez problemu można dobrze wyregulować. Niestety chińskie kopie Dellorto 21mm są mocno odporne na regulację. Dodatkowo trafiają się takie co rozpadają się dosłownie w rękach. Trochę lepiej jest z kopiami 17,5mm ale też szału nie ma.
Możliwe że gaźnik ma nie do końca dobrze wyregulowany skład mieszanki biegu jałowego. Nie można ustawić obrotów biegu jałowego zgodnie ze serwisówką — na zimnym ma za niskie obroty, a na rozgrzanym silniku za wysokie. Tak jakby był wyregulowany za ubogo. Tylko że jakiś skośnooki członek w fabryce „Hujai” ustawił gaźnik na stałe. Dysza regulacyjna z...
Witam. W jaki sposób można sprawdzić elektrozawór ssania w gaźniku chińskiego skutera. Nie ma tam żadnej cewki.
Witam Mam stara kosiarkę z silnikiem Honda gxv 140. Miałem wcześnie problemy regulatorem i gaźnikiem, ale sobie poradziłem między innymi kupując chiński zamiennik oryginalnego gaźnika (w oryginalnym ukręciła mi się śrubka od regulacji). Niby chodzi ok, ale po kilku minutach pracy zgaśnie (jakby losowo) i muszę znów odpalać i za 2- 5 min znów zgaśnie....
Czy próbowaliście regulować stare gaźniki ? Jeśli na nowym gaźniku nie chodzi jak powinno, to albo gaźniki są uszkodzone albo to nie jest wina gaźnika.
iskra jest napisałem ze jest nowy regulator cewka i moduł. kompresja jest (jak napisałem wyżej sprawdzałem kranik i podciśnienie musi być). Jakie jest ciśnienie nie wiem. Ale jak ściągnąłem gaźnik i przytkam palec to jest dobre. Wlewanie paliwa nic nie daje już próbowałem. Świeca jest mokra. przytykałem już nawet gaźnik dokładnie dolot powietrza (znalazłem...
Witam. Mam problem z gałęziówka (chińska). Na zimnym pali bardzo dobrze. Po rozgrzaniu jak ja zgasze nie chce odpalić. Zauważyłem że w tym momencie jest całkowicie sucha pompka ręczna paliwa. Przy próbie pompowania zasysa paliwo wraz z powietrzem przez zawór zwrotny dyszy głównej paliwa. Jednak po ostygnięciu i odpaleniu i zgaszeniu pompka zasysa samo...
Założyłem dzisiaj moduł PROGCDI 3.2 PLUS zamiast modułu jaki jest tam zamontowany. Sytuacja znacznie się poprawiła, a więc być może źródłem problemów jest (był) np. stały kąt wyprzedzenia (dla małych obrotów za duży) plus np. mała energia iskry przy niskich obrotach... może tak być?
Przewód czarno-czerwony to cewka zasilająca CDI. Ten chiński ogier ma gaźnik sterowany elektronicznie. Nie miałem okazji oglądać jaki tam jest układ zapłonowy, jeżeli po stronie instalacji nie ma tego przewodu, to prawdopodobnie zapłon jest typu DC-CDI. Masz iskrę na tym silniku? Odpala?
Chyba, nie przyłożyłeś się do czyszczenia tego gaźnika. Chińskie agregaty maja strasznie badziewne kraniki, sprawdź go dokładnie. Ewentualnie, można sprawdzić luz zaworów.
Nieraz kosiłem non stop, przepustnica niemal stały gaz, rzadko silnik przechodził na bieg jałowy. Kosy albo pilarki jeszcze nigdy nie zatarłem. Dobrej klasy olej, smarowanie 1:50, prawidłowo wyregulowany gaźnik.
Metalowe kółko (większe) ma być do środka gaźnika Dzięki, jeszcze co do podróby wnioskuje, że to chińczyk skoro gaźnik mam chiński, a nie Walbro - a piła była kupiona w sklepie Husqvarny?
W taki to oto sposób ustawiamy i regulujemy gaźniki w chińskich czterokołowcach,nie na czuja. (...) należy skręcić gaźnik i śrubkę regulującą skład mieszanki wkręcamy delikatnie do oporu a następnie wykręcamy ją 1,5 obrotu. Regulacją gaźnika w żaden sposób tego nazwać nie można i jak najbardziej "na czuja", bo do regulacji jest potrzebny wakuometr...
Witam, mam problem z chińskim quadem 125. Quad nie odpala, iskra jest, świeca jest mokra, wymieniona została wiązka elektryczna oraz gaźnik, lecz quad dalej nie odpala. Ma ktoś jakieś porady?
musisz wyregulować gaźnik za duża mieszanka
A przepustnica w gaźniku w ogóle się rusza? Może coś wpadło w środek i blokuje przepływ?
Ja bym sprawdził uszczelniacze, połączenie gaźnika z cylindrem i ewentualnie sam cylinder. Jeszcze tłumik, czy nie jest zalepiony nagarem.
Skoro na innym gaźniku chodzi, to i na tym powinien. Chyba, że to jakiś wynalazek chiński i jakiś nadlew coś zatyka.
zerwany gwint świecy
Tak jak poprzednik mówi membrany zapewne do wymiany bo regulacji chińskie gaźniki z tego co kojarzę to nie wszystkie posiadają. To chyba jednorazówki.
Gaźniki, w chińskich silnikach, są trudne do wyregulowania. Nieraz trzeba wykręcić śrubę nawet do trzech obrotów, aby silnik jako tako pracował.
Wygląda jak gaźnik od piły Hecht 950 ? . tak czy inaczej chiński gaźnik.( nawet walbro produkują w chinach ) Jak się sprawuje ? jakie dokładnie modyfikacje były potrzebne ? jaki tam jest filtr i czy się mieści pod deklem oryginał od tego gaźnika?
Witam. Od dawna nie bawię się w wymiany membran. Kupuje od razu nowy gaźnik, czasem lekka regulacja i na długo starcza. Wiem z doświadczenia, że niby chińskie za grosze i drogie niby markowe - to dalej to samo. Ja zaopatruję się w sklepie >i-ogrody -Skoczów<. Na allegro widnieją pod nickiem German. I jeszcze jedno konto mają. Ale nie pamiętam...
Kup Stihla i będziesz miał spokój. Nawet używkę, byle nie 'po remoncie' na allegrowych chińskich zamiennikach. Kwestia ceny, czy budżet pozwala na nowego czy nie.
Podejrzewam, że w obu jest ta sama pojemność a różnica jedynie w cyferkach na tabliczce. Tego typu sprzęty mają moc z obrotów maksymalnych czyli jakości gaźnika i jego prawidłowej regulacji. Nowa na dotarciu nie będzie mieć maksymalnej mocy. Podsumowując jak brać "chińczyki" to tylko na markowych gaźnikach bo te na chińskich gaźnikach dużą palą (za...
Witam, wracam ponownie do tematu. Oddałem pilarkę do serwisu. Tam powiedzieli, że gaźnik jest chiński, słaba kompresja i ogólnie nie będą z nim robić. Czy próbować coś jeszcze z nią robić?
Witam, mam pytanie. Mam Malaguti F12 Phantom z 2005 roku. Mam w nim chiński gaźnik, który jest do wymiany. Który będzie lepszy: gaźnik Dellorto PHBN 16mm, który mam zamówiony, czy lepiej było zamówić 17,5mm? Czy będzie jakaś różnica między nimi? Czy straci na prędkości i w ogóle? Pozdrawiam.
Ale jest zawór podciśnieniowy który powoduje to że gdy jest podciśnienie to paliwo wlewa się do komory pływakowej w gaźniku. Sprawdź czy dysza główna jest taka sama jak w starym gaźniku bo w tych chińskich gaźnikach to często numerów dyszy nie ma i mogą być za małe sprawdź też czy airbox gdzie jest filtr powietrza do gaźnika czy szczelny jest bo jak...
Znak na tłoku od strony wydechu, zamki pierścieni w stronę gaźnika.
Najlepiej spróbuj odpalić psikając nieco samostartu lub Plaka w dolot.. Nowe chińskie gaźniki to loteria
Sprawdź na starym gaźniku czy tez tak będzie samo
Gaźniki PD to są z przepustnicą tłokową. Pójdzie wymienić gaźnik zwykły na gaźnik CV i na odwrót (to akurat sprawdzałem). Generalnie gaźniki CV charakteryzują się płynniejszą pracą (reakcją na gaz). Są lepsze pod względem układu biegu jałowego, układu rozruchowego, posiadają funkcję cut-off. Jednak jeżeli będziesz montował gaźnik chiński, to licz się...
Czy w miejscu zaznaczonym strzałką (otwór) powinno coś się znajdować? Jakaś membrana/zaworek? http://obrazki.elektroda.pl/3875813200_1... Gaźnik chiński, podróbka chyba któregoś Walbro, bo membrany podobne. http://obrazki.elektroda.pl/8570859500_1...
Witam, mam problem ze skuterem chińskim 50 przerobionym na 90. Iskra ma rozrząd ustawiony, zawory też. W gaźniku cały zestaw naprawczy. Nowy skuter nie chce odpalić. Jak się wyciągnie gaźnik i psika paliwo, i na płaka też nie. Proszę o pomoc i pomysły w odpaleniu.
Witam, mam takie pytanie dotyczące chińskiego gaźnika . Ostatnio kupilem nowy gaznik do loncina 125 , i ustawiłem wmiare obroty ale głowie sie nad śrubką od mieszanki , sprawa jest taka ze po dodaniu gazu i zaraz puszczeniu manetki wkręca sie po czym obroty mu spadaja , gdy sie tak wkreca brzmi jak kosiarka . Pytanie mam jedno , czy jak odkrece jeszcze...
Witam a więc tak mam w jawie założony gaźnik od piły i gdy go wyreguluję z instrukcją jawka odpala ale dopiero wtedy gdy włączę ssanie i kopnę 2/3 razy to ona na chwilkę (tak z 2 sekundy) przepali i później jak już przepali palę bez ssania i wtedy odpala po 1/2 kopnięciach.Jak już odpali to chodzi tak mniej więcej 20 sekund i nagle gaśnie co jest przyczyną...
ten krócieć będzie wciśnięty czy wkręcony? - Musze popatrzeć na te chińskie gaźniki, jak się tak dało to warto spróbować. Kose kupiłem używana - nie wiem który rocznik, ale jest dość mocno sfatygowana - dałem nieduzo bo właśnie nie chciała pracować, cylinder widać ze robiony - nie wiem czy oryginał czy jakiś zamiennik, ale cos było robione bo widać...
Pasek do natychmiastowej wymiany. Co do sprzęgła i wariatora, to wiadome jest ze należy je wyregulować po wymianie paska. Dopiero później można szukać niesprawności (zmniejszonej mocy) w układzie zapłonowym i gaźniku.
Witam mam problem z odpalaniem crossa 125 loncin 4t. Gdy chcę odpalić crossa na zimnym silniku to odrazu gaśnie nawet na ssaniu a jak potrzymam manetką od gazu i ją puszczę to ma bardzo małe obroty i też zgaśnie a jak się rozgrzeje to ma zbyt wysokie obroty. Dodam jeszczę że mam śrubkę od mieszanki wkręconą do końca bo jak ją trochę wykręce np. o 0.5...
Dwa oringi, pewnie można takie gdzieś kupić, trzeba szukać. W chińskich gaźnikach stosowanych w podróbkach Hondy są takie dysze.
On jest nowy i wydaje mi się, że wina stoi po stronie gaźnika, bo cylinder dobrze wygląda, jest kompresja, ma moc, jak już oczywiście odpali. Dodano po 1 no wie pan to jest chiński gaźnik poza tym rozbierałem go i żadnej filozofii w tym nie ma jest tam tylko jedna dysza niestety i myślę żeby może spróbować dać iglice inaczej żeby było troszkę mniej...
Zmieniłem chiński gaźnik na japoński i jest wszystko ok
Jaką wygiął blaszkę? Według mnie nie trzeba wyginać żadnych blaszek tylko wymienić pływak w gaźniku bo pewnie jest dziurawy i nie zamyka dopływu paliwa. Chyba że chodzi o blaszkę taką jak na tej stronie [url=http://www.przecinak.republika.pl/g... w punkcie "Regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej". Jeśli chcesz regulować to sam to masz...
Problem z odpalaniem chińskiego skutera na zimnym Siema, mam problem ze swoim skuterem przerobionym na 70 cm³. Od jakiegoś czasu skuter ciężko odpala na zimno. Odpala dopiero, jak: - odepnę filtr powietrza od gaźnika, - podepnę dodatkowo akumulator z auta, - kilka razy zakręcę i popompuję paliwo. Gaźnik czyszczony, dysze przelotne, iglica sprawdzona....
Silnik przyjmie każdy gaźnik który dasz radę zamontować oraz średnica pod króciec będzie taka sama jak w starym. Reszta to kwestia regulacji oraz dobrania odpowiedniej dyszy paliwowej. Przy tej cenie, nie ma sensu mówić "ten lepszy niż tamten" bo i tak kupisz za to chiński wyrób, który niezależnie od modelu gaźnika będzie pracować z grubsza podobnie...
Witam :) Jak w temacie... posiadam gaźnik z filtrem stożkowym i często muszę czyścić gaźnik jak jeżdże po błotach... filtr umyłem w płynie, wysuszyłem na kaloryferze, nasączyłem MIXOLem i teraz powiedzcie mi co zrobić aby nic się do gaźnika nie dostawało... Dzięki za odpowiedź :) PS: motor to cross 125 chiński, na japońskim gaźniku (musiałem zmienić...
Nie było pchać łap go gaźnika, a wystarczyło wymienić na dobre paliwo. Masz bana na Google? http://www.leike.y0.pl/gaznik.html Więcej znajdziesz w Google, to jest dość popularny gaźnik w chiński silnikach 4T.
Bardziej bym się cieszył z gaźnika Walbro niż z głowicy load&go. Jeśli jest tam chiński gaźnik to trzeba się przygotować na częste regulacje. Jaką proporcje mieszanki robisz do tego NACa? Tak na marginesie to słyszałem gdzieś, że dobrze jest namoczyć żyłkę przed koszeniem na dobę (niby się mniej rwie) próbował ktoś tego?
tam jest odprężnik na wałku rozrządu to jak chcesz sprawdzić kompresję? gaźniki w chińskich podróbkach Hondy działają losowo, zwykle słabo kup gaźnik od Hondy GX160 orginalny Keihin nawet stary i po jego wymyciu i przedmuchaniu będzie śmigać wieki a no i zobacz czy regulator dobrze ustawiony - na zgaszonym ma być pełne otwarcie przepustnicy głównej,...
gdzie popełniłem błąd Kupiłeś słabej jakości gaźnik, Przekładaj dysze ze starego. W tych chińskich zamiennikach dysze chyba świdrem wiercili. Ja bym wolał stary gaźnik, póki jest w jednym kawałku zalej go naftą, następnie do myjki ultradźwiękowej z dobrą chemią, na przykład do czyszczenia EGR-ów.
W gaźniku masz śrubki do regulacji wolnych i maksymalnych obrotów.Wyreguluj wolne.Jak nie pomoże to nie baw się w wymianę membrany tylko wymień cały gaźnik
Kompresja jest OK ? czy po tych próbach odpalenia "zalewa" świecę ? gaźnik wyregulowany ?
Gaźnik możesz wymienić, jest tani. W końcu to chińska podróbka silnika Hondy. Po pracy zakręcaj zawór. Te gaźniki tak mają. Tylko Ori potrafią trzymać paliwo. Te nigdy nie trzymają. A paliwo które przez gaźnik spłynie do silnika i przez pierścienie dostaje się do karteru. Więc wymień olej.
sam nie podołasz To jest proste jak drut. Te wspaniałe "naszpikowane" elektroniką chińskie gaźniki tylko udają skomplikowane.
Regulacja gaźnika pomogła. Dzięki
Przy takich upałach, trzeba podregulować zawory... w tych silnikach w ogóle trzeba co 500-600 km regulować luzy zaworowe.
Dostałem mały agregat 2t. Mam problem z odpaleniem. Wyczyściłem gaźnik i widzę że paliwo przelew się przez niego z tego miejsca 1109483 ...i to nie trochę tylko leje się po gaźniku. Raczej będę zamawiał nowy chiński gaźnik ale może jestem w stanie coś z tym zrobić-wyregulować iglicę? Jak. I drugie pytanie Chciałbym sprawdzić czy on w ogóle działa......
Więc zrypałeś gaźnik a nie go wyregulowałeś.
No dobrze ale nie możesz założyć na gaźnik czy w rączce?
Opłaca się kupić gaźnik a nie zestaw naprawczy.
Wkrecając zmiejszamy ilosc dawki paliwa. Dla pewności a propo falujacych obrotów zrobił bym czyszczenie gaźnika i sprawdzenie membrany
Gaźnik oryginalny Walbro, czy chińska podróbka? Możliwe, że trzeba delikatnie podregulować dyszę L. Czasami wpływ może mieć pozycja spoczynkowa przepustnicy względem otworków wylotowych, pomaga przeregulowanie gaźnika na nieco wyższe obroty śrubą T i wzbogacenie dyszą L celem obniżenia obrotów. Ewentualnie jest jeszcze drobna nieszczelność na kolektorze...
Spróbuje jeszcze raz wymyć i przedmuchać kompresorem ten gaźnik. Jeśli nie pomoże, to myślę nad zakupem nowego to koszt 70 parę złotych, zestaw naprawczy (uszczelki zaworki itp) to koszt 30 parę pln. nie wiem czy się opłaca bawić w regenerację. Pytanie czy te gaźniki ze znanego portalu zapewne chińskie są coś warte i żeby się znów nie wkopać :) Może...
Ogólnie te otwory służą do doprowadzenia pulsującego ciśnienia z komory korbowej do membrany pompy paliwa w gaźniku, być może oba otwory są połączone przez co sam gaźnik może być montowany w dwóch pozycjach bądź przystosowane do dwóch typów króćców. Musiał byś delikatnie dmuchnąć w jeden otwór i zobaczyć czy drugim będzie leciało powietrze.
Mi to wygląda na potrzebę regulacji gaźnika. Gaźnik, cylinder, wał,tłok to wszystko jest chiński zamiennik????
Stihl, husqvarna kiedyś a dziś to już nie to samo. Mają m. in chińskie gaźniki ZAMA i nie wiem co jeszcze. Duże spalanie. Więc może od razu chińczyk w całości. ?? Nie znam makity, może robią na oryginałach. W stihlu wpada brud przy odkręcaniu korków, są zbyt zagłębione w zbiornik
chiński gaźnik regulacja gaźnik chiński gaźnik chiński regulacja
gramofon demontaż magnetofon mechanizm instrukcja rozrządu
firmware telefunken instrukcja cz340
Fender Bassman brak lampy 5AR4 – czy wzmacniacz zagra bez prostownika? Tanie programy do dopisywania transponderów IMMO