Tylko nie silikon!!! Mięknie pod wpływem benzyny i powstają takie "smarki". Mogą zatkać gaźnik. Trzeba kupić oringi na wymiar, ale odporne na benzynę. Spróbuj w sklepach z częściami do kosiarek/pilarek itp.
Sprawdź czy w iglicy zaworka komory pływakowej nie zaciera się zaokrąglona końcówka- to jedna z możliwych przyczyn, jeśli tak, spróbuj ją rozruszać obracając chwyciwszy pęsetą (powinien płynnie i bez zacięć chować się i wysuwać po ustąpieniu nacisku. Moto jest nienowe, więc możliwe jest że zbiornik paliwa koroduje wewnątrz- zamontuj filtr paliwa jeśli...
3) Tak kręci, pali średnio, odpala tak po 3m. Ale z tym sobie poradzę, bardziej chodzi mi o gaźnik.
Witam, to raczej w miare nowoczesny motocykl, to nie nastepuje tu 'rozdzwiek / LO dzisiejszego paliwa - do zaplonu', jak przy 'zabytkowych', o niskim stopniu sprezania 5 - 7 : 1 [ ktore byly skonstruowane na 68 - 72 Oktany ]. To najprosciej ustawic tak, jak jest w instrukcji podane, no chyba - ze sie chce 'dostrajac silnik / zaplon' bardzo precyzyjnie...
Sam sobie możesz dać odpowiedź na to pytanie. Zdejmij pokrywę komory pływakowej, jeśli jest tam dysza paliwowa wolnych obr i dysza główna, to śruba ta zapewne jest reg. nie składu mieszanki tylko ilości tej mieszanki.
To jest Keihin masz silnik NE albo JV. No pewnie ze idzie go naprawić ale pewnie cena powali cie z krzesła. Na jednopunkta tez można zmienić cały swap elektroniki silnika ale przy tym LPG tez będą problemy.
Mam Audi 80 z gaźnikiem Keihin 2,więc o komputerze nie ma mowy,prawdopodobnie kręcili przepustnicą przy regulacji gazu, i ma za małe otwarcie,może zawór od paliwa jest wadliwy i przydławia przepływ.Też mam zagazowane,ale w porządnej firmie i żadnych problemów przez 4 lata nie miałem.Jeżeli masz gaźnik 2EE to jest sterownik silnika coś a'la komputer,ale...
Podejrzewam, że masz gaźnik podciśnieniowy? Keihin? Z regulacją tego gaźnika jest taka sprawa, że nie możesz tego robić na przysłowiową "pałę" albo jak ktoś mówi np. "wykręć tyle, wkręć tyle" - to tak nie działa. Gaźnik regulujesz pod twój silnik. Spróbuję to wytłumaczyć: Jeśli silnik pracował na wolnych obrotach a gasł gdy tylko dodawałeś gazu, to...
Pomogłeś :) Czyli ta śruba od regulacji mieszanki to działa i na biegu jałowym i przy uchylonej przepustnicy bo przy uchylonej przepustnicy dostaje się mieszanka: z iglicy + z wolnych obrotów, tak? Teraz powiedz mi bo słyszałem, że śruba ta od mieszanki ma być jak najbardziej wykręcona co ja mam źle że jak ta śruba jest wykręcona o 3-4-5 obrotów to...
Mam problem z gaźnikiem (leje- dosłownie) ma ktoś może schemat gaźnika do b3 1.8l - w książkach dostępnych, jakie znalazłem stwierdziłem niestety brak interesujących mnie stron, albo w ogóle tematu. Silnik mam z oznaczeniem SF, gaźnik prawdopodobnie keihin -niestety pewności nie mam (mój problem przybliżyłem troche w temacie: "14 Sty 2009 21:46 Audi...
Witam, do mojego VW silnik 2.0 16v o oznaczeniu 9a zaadoptowałem gaźniki keihin z yamahy o gardzieli 4x38mm. Aktualnie silnik pracuje na zapłonie podciśnieniowym (i odśrodkowym). Nie jestem zadowolony z działania tego układu, wiem że przy dobrym zapłonie zyskam sporo na mocy i zadbam o kondycje silnika. Wymyśliłem kilka opcji : 1. EDIS 4 + ECC IV +...
witam Motocykl mam od nowości , przebieg 1100km . Silnik 156fmi Ohv , gaźnik Keihin pz 26 . Świeca podmieniana na Denso - bez zmian . Od nowości jest mały problem : Włączam ssanie , odpalam , przełączam na pół ssanie , gdy się trochę rozgrzeje silnik ruszam . Po przejechaniu 1-3 km wyłączam ssanie . Zanim ruszę muszę cały czas pilnować /trzymać manetkę...
Witam, mam problem w mojej audi 80 b3 1.8 88km na gaźniku keihin. A mianowicie, jakiś czas temu audiczka strasznie szarpała, wymieniłem cały zapłon w sensie świece, przewody, kopuła, palec. Paliła strasznie dużo a raczej wylewała, po tej wymianie szarpanie ustało, miała moc tak jak przedtem ale spalanie 16 litrów zostało i mówię tu o spalaniu w trasie....
Zależy jaki gaźnik posiadasz w silniku. Według zdjęć przypuszczalnie taki jak silnikach Hondy GX (klony Keihina). W takim gaźniku pod śrubą regulacyjną przepustnicy znajduje się taki plastikowy element w kształcie litery T który jest dyszą paliwową biegu jałowego. Żeby ją wyjąć należy zachować takie samo ustawienie śruby regulacyjnej (zaznaczyć położenie...
keihin gaźnik gaźnik keihin regulacja gaźnik
przepływomierz delonghi rozłączyć rozmowa regulacja głośności głośnika bluetooth
arduino sterowanie przekaźnikami internet wroclaw
Oporność czujnika ABS w Ford S-Max - wartości i pomiar Brak iskry w pilarce Stihl TS 500i - możliwe przyczyny