Bo jak wypadła ta klapka z kolektora to nie ma ciśnienia na serwie.
Jednak musi coś być nie tak, jeśli uważasz wszystko za sprawne to zamontuj nowy gaźnik, bo być może ten jest nie do odratowania, ale nie wykluczaj innych usterek (sprawdź wszystko jeszcze raz). To, że użyłeś myjki nie daje pełnej gwarancji czystości gaźnika. Podjąłeś się wymiany części, bez ich zbadania.
Hejka A jak auto zachowuje się przy jeździe na wyższych obrotach? Czy jest dynamiczne czy słabe? Zacznij od sprawdzenia ustawienia zapłonu. Przy okazji możesz sprawdzić stan świec i przewodów WN oraz ustawienie zaworów. Pozdrawiam
ale jak się wyłącza ssanie to zaczyna wchodzić na odcinke Lewe powietrze.
Do sprawdzenia rzeczywistego poziomu paliwa nie potrzeba specjalistycznych narzędzi, a jedynie przeźroczysty wężyk + liniał lub suwmiarka. Zmiana dyszy głównej w gaźnikach CV ma znaczenie jedynie przy maksymalnych obrotach silnika, gdyż tylko przy takich warunkach przepustnica sterowana podciśnieniem podnosi się na pełne otwarcie. Przy tym gaźniku trzeba...
Regulacja gaźnika. Ale wszystko wskazuje na brak kompresji. Czasem jest problem z chłodzeniem tzn zabite trawą i innym syfem żeberka cylindra oraz kratka na wentylatorze.
Check będzie się zawsze zapalał, błędy sondy spowodowane instalacją gazową - robi się to na "usterkę" - czyli przewód sondy zwarty z masą, sterownik uznaje wtedy jej permamentną awarię i przestaję się nią interesować, co nie wprowadza zamieszania potem, w postaci podwyższonych czy wieszających się obrotów itp. Podejrzewam ale to takie "gdybanie", że...
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
Minęło trochę czasu ale naprawiłem w moim przypadku regulacja zaworów pomogła i teraz auto się zachowuje tak jak powinno. Został problem ogrzewania płukałem układ wymieniłem termostat rurki na wlocie do nagrzewnicy gorące a w środku zimno wieje może ktoś coś podpowie sesownego.
Do sprawdzenia kompresja silnika i szczelność układu chłodzącego . Może jaki mechanik pomoże nie" janusz".
A jak wyglada sprawa z regulatorem obrotów,mam namyśli oczywiście odśrodkowy przy pompie wtryskowej sprawne wszystko?.
99% usterek czujnika halla w tym modelu objawia się tym, że rozgrzany silnik gasnie i nie daje się uruchomić do ostudzenia. W starych aparatach zaś urywały się przewody idące do halla na wskutek ruchów płyty nośnej która zaś była poruszana podciśnieniowym przyśpieszaczem kąta zapłonu.
Zanik iskry może być spowodowany słabym stanem akumulatora. Pod obciążeniem rozrusznikiem jest tak duży spadek napięcia w instalacji, że napięcie wtórne cewki HV jest za niskie do przeskoku iskry na świecy. powoduje to znaczne problemy z rozruchem. Inna przyczyna to stan gaźnika (ów). Podstawowe rzeczy to sprawdzenie zaworka iglicowego , poziomu paliwa...
Dobrze sugerujesz, tylko z tą grupą 13 to się tak przyjęło,że tam pokazuje stan wtrysków. Niektórzy się nie raz zdziwili . :D
Jeśli brak reakcji na regulacje to znaczy że nic się nie reguluje. Gaźnik jeszcze raz do mycia i przedmuchania. A czy w gaźniku nie widać śladów rozkalibrowania ? A filtr powietrza czysty ?
Sonda lambda, przerwa w obwodzie
Czujnik położena wału do sprawdzenia. Brat miał podobnie w p11. Wszystko sprawdzane, wtyczki,kostki. Zasilanie i co tylko sie dało. Komputer ze 20 razy podłączany. Pojeździł poł dnia i zdechł( kilka razy tak). Czujnik połozenia wału nie domagał. Oryginał nissana 500zł, dobrał oplowski za 90zł ,dokładnie Vectra B 2.0 dti i póki co jeździ bez problemu....
Zły odbiór WN,uszkodzona któraś z cewek
Zasada jest taka, że mierzy się wakuometrem podciśnienie zaczynając od trójnika na wężyku idącym od pompy podciśnienia do serwa hamulców i kolejno przed a potem za każdym elektrozaworem, przed i za akumulatorem (zasobnikiem) podciśnienia jak i przed oraz za zaworkiem jednokierunkowym (czarno-białym). W miejscu układu podciśnienia gdzie na ostatnim pomiarze...
Witam. Panie sebap , to co na zdjęciu to jest przełącznik. A centralka (inaczej - sterownik) znajduje się w 99% pod maską (zależy od chęci instalatora). Co do pytania: Sterownik to Diego G3. Pionowe diody po lewo to oczywiście poziom gazu w zbiorniku, jak jest rezerwa to czerwona, a jak koniec to pika. Te dwie diody u góry po prawo to diody stanu sterownika...
Gaznik do rozebrania wyczyszczenia i przedmuchania kompresorem. Później regulacja składu mieszanki oraz obrotów biegu jałowego.
P1000 jest zawsze jeżeli nie ma błędów w PCM. Nie przejmuj się tym. Spróbuj wyczyścić IAC. Tam nie ma żadnej krokówki, tam jest zawór regulacji biegu jałowego IAC. Nauczcie się w końcu co to silnik krokowy to zaczniecie odróżniać krokowy od zwykłego silnika czy zaworu. Krokowy ma minimum 2 cewki czyli 4 zaciski. IAC ma tylko 2 zaciski.
zawór dodatkowego powietrza zobacz..
Citroën C3, silnik 1.1 benzyna + gaz, 2003, żarówki H7.
Przypuszczam że sprawdziłeś naciąg paska , proces samowzbudzenia występuje w okolicach 1000 obr/min , z regulatorami różnie bywa a zwłaszcza z podróbkami to jest prawie jak loteria , a ja bym jeszcze sprawdził obwód lampki ładowania zbyt duża rezystancja tego obwodu może powodowac takie objawy , może wystarczy tylko wymiana żarówki i przeczyszczenia...
Jednopunktowe wtryski nie strzelają,jeżeli jest to parownik ZAWOLI-nad kolankiem wodnym jest wkręt regulacyjny wolnych obrotów na płaski śrubokręt-wyłącz silnik,wykręć wkręt-iglicę,oczyść go,odpal auto,przejdż na gaz-przedmuchasz gazem kanał wkreta iglicy,wyłącz silnik,wkręc wkręt iglice z czuciem do lekkiego oporu,odpal-wyreguluj wkrętem wolne obroty.Dolnym...
Problemem może być sama regulacja gaźnika. Przeprowadź odpowiednią jego regulację.
Nie piszesz jaka to jest instalacja. Przy takim wieku i przebiegu reduktor ma chyba prawo domagać się jakichś pieszczot. Skontrolowałbym reduktor, prawdopodobnie trzeba będzie wyczyścić środek i wymienić membrany, a przy okazji jak to wyżej nadmieniono sprawdzić szczelność układu ssącego łącznie z instalacją miedzy reduktorem a silnikiem.
jedź do dobrego gazownika i niech sprawdzi instalację, ale przyciśnij go a nie podłączy komp i powie że wszystko ok. Bo większość z nich udaje że sprawdziła...
Sprawdź podciśnienia włącznie z czujnikiem.
Po pierwsze to nie podałeś modelu silnika. Po drugie wszystko jest ,,podobno". Nie ma być podobno tylko jak już wklej numer i opis błędu. To że jest błąd przepustnicy nie powiedziane że sama ona jest winna. Śmieszy mnie taka diagnoza. O jest błąd to co wymienić trzeba i tak klient zapłaci. Do autora. To nie takie proste że sobie napiszesz post i tyle....
Odpowietrzenie zbiornika spróbuj bez korka.
Od razu powiem, że nie jestem specem w tych sprawach. Podpiął, chyba co mógł to pokasował. Problem występuję już dłuższy czas. Dzięki za poradę.
Wyczyszczenie dyszy niskich obrotów drutem pomogło.
mysle ze wykasowanie nic nie pomorze ja mam taki sam problem z fiatem seicento 1.1 gasnie mi na wolnych obrotach na bezynie a na gazie brc sequent 24 szarpie nie da sie jechac.w seswisie na komp.wskazuje uszkodzenie woln,obr.wymienilem przepustnice wraz z silnikiem krokowym i po skasowaniu bledow w serwisie kontrolka czek dalej swieci.u szpecow ktorzy...
Prawie na pewno to te zawory. W ASO jest nawet zestaw naprawczy na taką usterkę, nie pamiętam ile on kosztuje, jak nie zapomnę to sprawdzę i wieczorem Ci napiszę. A jeżeli chodzi o Mabi to współpracuję z nimi od ponad dwóch lat i jeszcze się nie zawiodłem, można się z nimi dogadać i reklamacji też nie miałem i nie mam. Zawsze znajdzie się ktoś nie zadowolony...
Wyczyść styki od tego czujnika , przy pedale hamulca .
Witam , ja bym się wybrał do gazownika , podepnie się do komputera i wyreguluję na miejscu , koszt niewielki . Także sprawdziłbym filtry bo mogą być zabrudzone dlatego gaśnie.
Cześć, mam problem z Citroenem C2 1.4 benzyna z 2004 roku. Samochód nie trzyma obrotów na niskich obrotach oraz biegu jałowym i gaśnie. Problem występował na ciepłym silniku, teraz już cały czas. Na początku zapala się kontrolka silnika, auto zaczyna dziwnie i głośno pracować, spalanie diametralnie wzrasta i zaczyna gasnąć. Czasem do kontrolki silnika...
diagnostyka ( kody błędów? znaczenie MAP sensor?) może być: zapłon przeciek powietrza adaptacja przepustnicy
Mój problem polega na tym, że mój maluszek gaśnie na niskich obrotach, i dodatkowo nie da rady za bardzo ustawić tych niskich obrotów, silnik chodzi nierówno, tzn. lekko szarpie i słychać jakby zapłon był źle ustawiony, bo słychać lekkie stukanie, tzn. tak jakby wybuch paliwa następowałnie w tym momencie. Jeśli chodzi o wysokie obroty to wszystko działa...
(at)Eski86 - udało Ci się coś z tym zrobić ? Mam podobny przypadek z tym, że dzisiaj będę czyścił przepustnicę.. (swoją drogą auto trochę gwiżdże więc przyda mu się..). A Ty, znalazłeś jakieś rozwiązanie ?
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 benzyna gaz jak zimny gaśnie na tym i na tym jaka może być przyczyną 2 razy się zdarzyło ze zgasnął na ciepłym silniku ale tylko na pierwszym i drugim biegu rok 2004 proszę o pomoc co go szczypie Witaj! Z opisu problemu z Twoim Peugeot 307 1.6 na benzynie i gazie wynika, że mamy do czynienia z sytuacją, gdzie samochód...
Silnik pracuje równo, czy faluje (nie utrzymuje równych obrotów)?
Witam, mogę się dowiedzieć jak się skończyło z tym problemem? Bo ostatnio z dnia na dzień pojawił mi się dokładnie taki sam problem, gdy jechałem do domu po pracy i było ok, a jak chciałem jechać następnego dnia rano już był p obym, szampana na wstecznym i gaśnięcie na biegu jałowym, też stracił moc. Przeczyściłem przepustnicę, sprawdziłem i wyczyściłem...
Witam, mam problem chyba z gaźnikiem, nie chce się wkręcać na obroty, wcześniej wszystko było ok, do czasu jak zaczął gasnąć na niskich obrotach. Gaźnik wyczyszczony i dalej lipa, tylko strzela w tłumik i filtr powietrza, czy świeca może być przyczyną. Pomocy.
Na początek sprawdzić filtr powietrza dalej wtrysk do myjki ultradźwiękowej, później sprawdzić filtr pompy paliwa i ciśnienie paliwa przy różnych obrotach i obciążeniu.
znalałem rozwiązanie w odmętach internetu Błąd P0335 - zły sygnał z czujnika położenia wału. "Objawy: check engine przy wchodzeniu na obroty, szarpanie. Check gaśnie przy niskich obrotach. Wymiana czujnika nie pomogła. Koło pasowe, z którego czujnik zbierał sygnały miało bicie - latało na boki. Czujnik nie był w stanie złapać sygnału. Guma pełniąca...
Wyczyść przepustnicę i zrób adaptację.
Silnik krokowy. Poszukaj troche. Bylo juz kupe postow na ten temat. Pozdrawiam Marcin.
niski obrót gasnąć niski obrót silnik gasnąć vectra gasnąć niski obrót
monitor lusterko kamery passat połączenie sterownik openvpn iptables
rozprowadzenie ciepła suszarka siemens
Rewers w ciągniku Renault rozłącza jazdę i zapala się żółta kontrolka Naprawa modułu sterowania Siemens 00650036 w ekspresach do kawy