W Tillotson ie dźwigienkę ustawiasz na równo z brzegami gaźnika, ale membrany bym wymienił, zaworek też. Zestaw naprawczy membran z zaworkiem i innymi elementami około 30 zł w dobrym serwisie. No i wyczyść ten gaźnik jak należy, wypoleruj gniazdo zaworowe tak jak pisałem.
Według mnie to podczas czyszczenia gaźnika, widocznie niechcący została odgięta blaszka odpowiadająca za poziom paliwa w komorze pływakowej. I to jest prawdo podobnie przyczyna Twojego problemu.
Powiedz czy w gaźniku masz dyszę główną 53 i taką blokadę na wlocie gaźnika (blaszka z otworkami)? Te gaźniki są dobrze poblokowane, po zdjęciu tej blokady nie będą chodzić dobrze, a zwiększanie dyszy niewiele pomaga.
Jeszcze raz - Zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej - wyregulować zgodnie z instrukcja. Silnik szybciej je spala niż zdąży do komory pływakowej wpłynąć i dlatego gaśnie. Podnieś stan paliwa w komorze pływakowej, nie wiem jak to jest zrobione w tym gaźniku, pływak - iglica dogięcie blaszki.
Witam, fakt gaźnik Aisan częśto wszystkim dokucza, kilka rzeczy które sa problematyczne w tym systemie to podciśnienia, odma która idzie od korka oleju, bardzo częst peka zaraz przy samym kolektorze ssącym pod gaźnikiem no i oczywiście sam gaźnik a dokładnie kanalik który jest zaraz pod górna pokrywa gaźnika wraz z blaszka bimetalową, ten kanalik bardzo...
Do regulacji służy podkładka na wkręcaniu zaworka w obudowę gaźnika. Skąd masz takie informacje? Regulacja poziomu paliwa w tych gaźnikach polega właśnie na podginaniu blaszki mosiężnej
Agregat działa przyczyna była taka że na gaźniku jest blaszka z sprężynką po wyczyszczeniu i nasmarowaniu tej blaszki agregat pyka jak marzenie. Jak teraz odpalam agregat to ta blaszka pracuje czyli rusza się. Jak ktoś by chciał mogę zrobić zdjęcie. Dzięki za pomoc. Apropos paliwa dla tych co twierdzili że to wina paliwa zła diagnozą bo jak tak go męczyłem...
(at)radarator Jeśli masz możliwość sprawdz na innym gaźniku ( podginanie blaszki w komorze pływakowej raczej pogorszy sprawę ) Może być problem z modułem zapłonowym., albo nieszczelność na simmerach, skrzyni korbowej, spróbuj na innej świecy ( pewnie już to zrobiłeś ) jeszcze tłumik by się przydało sprawdzić czy nie jest zabity zbytnio nagarem, chyba...
Wydaje mi się że oryginalnie był właśnie gaźnik z regulowanymi dyszami. Pierwsze to świeca, następnie szczelność połączenia gaźnik - cylinder. Sprawdź czy oś przepustnicy nie ma dużego luzu. Filtr powietrza. Ta kosiarka to, jakiś "składak"? Zmień, gaźnik na ten "bardzo stary" i powinno być dobrze. Ta blaszka z cięgnami, która jest nad gaźnikiem, jest...
Krociec kupilem nowy , wiec szczelnie jest na pewno. A jak ustawić ten gaźnik? Tą blaszkę wyginac do góry czy w dol?
OK dziękuję. Link do drugiego tematu oraz załączony obrazek 8 B chyba wyjaśnia jak powinny być ustawione cięgna i dźwignia. W stosunku do tego jak jest u mnie różnica tylko taka że sprężynka cięgna drugiego ( blaszka przy gaźniku - dźwignia regulatora) jest zamontowana do blaszki na gaźniku później metalowy pręcik i dźwignia regulatora. Pierwsze cięgno...
Prawdopodobnie brakuje ci blaszki od pływaków w gaźniku i paliwo cofało się do filtra powietrza. Sprawdź wszystkie wężyki od kranika oraz podnieś iglice, to będzie mniej palił. Możesz jeszcze zmniejszyć mieszankę.
Kto powiedział ze musi być pływak, jest membrana. Blaszką zaworka trzeba ustawić na równo z płaszczyzną gaźnika
Gazu może dodać ręcznie na gaźniku ta blaszką. Linka nie ma nic do falowania obrotów. Sprężynki to mogą wyglądać na ładne. Miałem już nie raz,że po wymianie na nowe wszystko chodziło dobrze.
Zmierz jaki jest odstep od dekielka do blaszki u kolegi jak na jego nie cieknie, i zwroc uwage jak wygieta jest blaszka i zrob na swoim tak samo .
Poziom paliwa w gaźniku można regulować poprzez podginanie blaszki. Zalwwało ci silnik i cała usterka na tym polegała, iskra jakoś magicznie wróciła. Fajna maszyna :) teraz już takich nie robią :( Brakuje pewnego elementu który bardzo poprawia komfort pracy. Jeśli pomogłem kliknij "pomógł"
tłok już oglądałem, nie jest przytarty, tylko przy pierścieniu trochę ciemniejszy Dodano po 5 Na razie nie będę sprawdzał stanu uszczelniaczy, bo zaraz rozsypie się jakaś uszczelka i tyle będzie, a zanim przyjedzie nowa, to z dwa dni miną. Zobaczę jutro, czy śruby od cylindra są dobrze przykręcone, bo mogły się poluzować, a także zamontuję gaźnik po...
W tym poście masz rozkładówkę gaźnika z modelu MS250 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29...
Zapomniałem dodać że na ssaniu kosa tylko pyrknie a po spuszczeniu odpala i gaśnie. Ssanie w tym gaźniku to blaszka z dziurką przytykająca wlot powietrza.
Strzela bo jest gaz źle ustawiony, stare, albo złej jakości świece i przewody WN, Albo cewka WN uszkodzona. Co do blaszki to pozostaje dorobienie czegoś takiego...
Zobacz czy podczas czyszczenia gaźnika nie odgiąłeś przypadkiem tej blaszki od pływaka która odpowiada za poziom paliwa w komorze pływakowej.
Mam problem z ustawieniem Rometa 747 2t gaźnik Mikuni 19mm blaszka od pływaka, pojemność 70ccm3. Prosze o pomoc!
Dokładnie. Obie zaczepiasz za oczko w drucie łączącym chorągiewkę z przepustnicą gaźnika. Dłuższą sprężynkę podłączasz do ruchomej blaszki nastawiacza obrotów, a krótką za nieruchomy uchwyt. Co do regulacji zapłonu możesz regulować na kartkę. Ja tak robię i jest dobrze.
Tylko tyle że ta przepustnica nie chciała w ogóle wejść, zeszlifować ją lekko musiałem. Hmm z tego co mi się wydaje przepustnicy nie trzeba ustawia bo się blokuje w jednym miejscu pod kątem, a na górze gaźnika jest blaszka która ma 3 dziury i można dowolnie regulować nachylenie. Takie pytanie kosiarka mi teraz nie odpala, to co mam zrobić? zmienić dziurkę...
Witam. To mój pierwszy post. Sprawa wygląda następująco. Posiadam Piaggio Free od dłuższego czasu. Kilka dni temu, podczas "ogólnego czyszczenia, przesmarowania itd" z wymianą jedynie króćca ssącego, gdyż stary był nieszczelny. Moje pytania brzmią następująco: 1. Podczas rozkręcania gaźnika, nie wiadomo z kąd wypadła mała blaszka, której zdjęcie jest...
To jest najprostsza sprawa jaka może być rozbieraj gaźnik tam tylko trzeba podgiąć blaszkę od pływaka wiem bo mam taki silniczek i co jakiś czas to się zdarza to na 1000% blaszka od pływaka
to dwusuw? a zaworek membranowy szczelny? (taka blaszka między gaźnikiem a silnikiem) najlepiej wymienić, da się ją dogiąć żeby była szczelna ale to dużo prób i błędów
Witam. Mam pytanie odnośnie gaźnika walbro wt. Może ktoś wie jak powinna być ustawiona blaszka sterowania zaworem iglicowym względem korpusu gaźnika. Ktoś gdzies pisał że ma być 1.44mm niżej jak korpus gaźnika czy to prawda?
Czyszczenie gaźnika to w przypadku jakby nie dostawał paliwa. Gaźnik może tylko dawać za dużo mieszanki wtedy należy wyregulować na blaszce od pływaka. Piszesz, że strasznie kopci to lepiej sprawdź czy nie wywaliło zimering na wale.
Napisałem Ci co należy zrobić z tym gaźnikiem. Ewentualnie możesz wyciąć, z puszki po piwie, pasek blaszki i owinąć na króćcu cylindra. Przecież świeca RCJ7Y ma krótki gwint,. Jest na niej podkładka? Daj zdjęcie tej świecy którą wkręcasz.
O to ciekawe co piszesz nie mogłem znaleźć w internecie żadnego zdjęcia silnika z czymś takim, dziękuję za uświadomienie. Tylko, że jak z resztą widać na zdjęciu, ta dźwigienka przy gaźniku nie jest z nim połączona, dodatkowo blaszka, która jest między gaźnikiem a osłoną termiczną blokuje ruch przepustnicy regulatora odśrodkowego. Orientuje się ktoś...
Karo42 gaźnik cieknie dlatego że, zaworek odcinający dopływ paliwa działa nieprawidłowo - /wykręcić i przedmuchać/, blaszka /niebieska strzałka/ ma mieć kąt ugięcia 90 stopni.
pewnie zawór membranowy do wymiany - taka blaszka między gaźnikiem a karterem
okazało się ze świeca była spalona , zagięta jakaś blaszka i gaźnik przeczyszczony
Tak po kapitale pracowała normalnie ale nie jestem w stanie powiedzieć jak długo. Wczoraj wyczyscilem odpowietrznik i jest troszkę lepiej. Dodano po 9 Dziwi mnie fakt że na zimnym silniku pracuje normalnie. Podginalem w gaźniku blaszkę która podnosi iglice celem dodania paliwa i może z tad dużo pali i zalewa podczas wchodzenia z wolnych obrotów na wysokie....
Siłownik ssania banalnie sprawdzić. Wykręcasz. Pewnie siedzi w gaźniku dociśnięty blaszką. I podłączasz pod 12V. Ma się powoli robić ciepły i równocześnie ma się wysuwać z korpusu. Kilka minut to potrwa. W zasadzie są dwie metody podłączenia tych siłowników - albo pod uzwojenie i zasilanie go prądem zmiennym sprzed regulatora, albo (tak miałem ostatnio...
Ale ten gaźnik nie posiada blaszki .. Ma za to iglicę która zamyka dopływ paliwa, więc nie ma fizycznej możliwości regulacji poziomu paliwa.
Sprawdziłem gaźnik i nie ma żądnych blaszek ani nic w króćcu ani ogranicznika blokady iglicy ktoś wie co może Jeszce ja ograniczać?
Membrany na pewno dobrze włożone? Bo ta z metalową blaszką pasuje na obie strony? Składany gaźnik z serwisówką czy na pamięć? Pompkę można pominąć łącząc 2 wężyki.
A jak na postoju dasz mu pełne obroty to wchodzi na nie?? Jak tak to przepuszczam że przyczyną może być zaworek paliwa który znajduje się z gaźniku dokładnie taka blaszka nad pływakiem może być za bardzo odchylona... ja tak miałem... Ale nie jestem pewny że u ciebie jest to samo..
Zapinka na iglicy gaźnika w 2 rowku od góry. W komorze gaźnika sprawdzić pływak i mosiężną blaszkę odcinająca dopływ paliwa do gaźnika. Ugięcie ma być pod kątem 90 stopni. W puszce szmerów ssania otwory korekcyjne zatkać.
Kolego co do sprzęgła rozbierz i sprawdź jeśli tarcze są cienkie to wymień tylko ostrzeżenie dla początkujących kosz sprzęgłowy pod blaszką posiada bardzo mocną sprężynę. A co do siły to tak w gaźniku ustaw iglice na środek i jeszcze jedno sprawdź zapłon jeśli się na tym nie znasz to daj to komuś kto potrafi. Pozdrawiam
Pytanie -miałem przy starym gaźniku płytkę sterowania . Tu na foto (taki gaźnik kupiłem) płytki nie ma . To ją przykręć. Ale na tym foto dźwignia regulatora (ta blaszka co jest na osi reg.zaznaczone na czerwono) jest odwrotnie niż u mnie U mnie skierowana jest do tyłu - gaźnik oś obrotu i blaszka (na foto w lewo, u mnie skierowana w prawo .Ja jej nie...
Blaszka powinna być równo z krawędzią (płaszczyzną) gaźnika.
Obniżenie poziomu paliwa polega na zwiększeniu wymiaru A (na rysunku) z np 7 mm na 7.5 mm, czyli w tym wypadku (na rysunku) odgięcie blaszki mającej kontakt z zaworkiem. Nota bene, jeżeli wcześniej przed wymianą uszczelek z gaźnikiem nie było problemów i nie było nic kombinowane z pływakiem, to nie przypuszczam, aby to było przyczyną kłopotów. Bardziej...
Okazało się, że zawór z pływaka się nie domykał :/ Wygiałem blaszkę i wszystko hula.
Jaką wygiął blaszkę? Według mnie nie trzeba wyginać żadnych blaszek tylko wymienić pływak w gaźniku bo pewnie jest dziurawy i nie zamyka dopływu paliwa. Chyba że chodzi o blaszkę taką jak na tej stronie [url=http://www.przecinak.republika.pl/g... w punkcie "Regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej". Jeśli chcesz regulować to sam to masz...
Wykręć świecę zapłonową i sprawdź, czy jest na niej iskra, ustawiając wszystko jak do rozruchu. Jeżeli nie będzie iskry to blaszka masująca może wyłączać zapłon. Czyli jakiś błąd montażu mógł się wkraść.
Zostaw lepiej tę sprężynkę w spokoju, ewentualna korekcje obrotów zrobisz przez podgięcie blaszki.
skoro na chwilę zapala to nic nie zmieni wymiana tłoka/pierścieni/cylindra najpierw sprawdź wężyki paliwowe i filterek na końcu wężyka ssącego paliwo - często się zapycha, a wężyki parcieją/pękają/rozpuszczają się ja i tak stawiam na gaźnik, one są strasznie wredne, niby wszystko jest OK, a nie działają, podmień gaźnik na PEWNY lub nowy jeśli tam jest...
Sprawdź stan blaszek pomiędzy gaźnikiem a cylindrem - śrubkę od obrotów wkręć 3 obroty - i po rozgrzaniu ustaw obroty jakie trzeba by nie gasł na światłach. Mieszanka - wkręcona śruba na 1,5 obrotu.
Witam.Miałem podobną zabawę w Stihlu 025.Powodem jak się okazało było niewłaściwe uszczelnienie silnika.Na co była złożona piła?Silikon czerwony wysokotemperaturowy nie zdaje egzaminu,benzyna go rozpuszcza.Zastosuj pastę Dirko,do kupienia w motoryzacyjnym. Dodano po 4 Może masz zbyt wysoko ustawioną blaszkę z zaworem iglicowym.Ma być na równo z obudową...
ja wiem tylko u mnie niema tej blaszki tylko jest cały plastikowy
Świece możemy wykluczyć, ponieważ jest nowa i dalej jest to samo, przewód impulsowy jest szczelny i drożny, bo sprawdzałem, oraz jest dość syto umieszczony na króćcach. Następnie to łącznik gumowy gaźnika, został sprawdzony i on okazał się szczelny, poza małą wadą, a mianowicie jest on już wygnieciony i nie wiem czy jest on szczelny pomiędzy plastikiem...
Ustaw go tak by poziom paliwa był 2-3 mm poniżej komory pływakowej, podginając delikatnie blaszkę zaworu pływaka. Należy przeprowadzić testy w naczynku ze zdjętą komorą pływakową, jest to domowy sposób ale skuteczny.
Sprawdź działanie pływaka w gaźniku tj. czy swobodnie się porusza i czy nie jest "zacięty" zaworek zamykający, współpracujący z pływakiem. Ponadto sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy, gdyż może mieć w środku paliwo i zatapiać się gaźniku. Dodaję, iż w pewnym zakresie można wyregulować poziom paliwa w gaźniku, tj. poprzez dogięcie blaszki stykającej...
Za wysoki poziom paliwa. Podaj typ gaźnika. Pływak jest razem z igłą jak w Dezamecie, czy zaworek jest zamykany poprzez blaszkę dotykającą pływaka?
Rolą tego zaworu jest blokowanie wracania mieszanki z silnika do króćca gaźnika. Czyli po prostu przepuszcza powietrze (mieszankę) w jedną stronę - w kierunki do silnika, jeśli jest niesprawny to mieszanka będzie cofać się z silnika do gaźnika. Po ściągnięciu króćca będziesz miał dostęp do zaworu, wtedy możesz go wyciągnąć i spojrzeć czy te cienkie...
Michał RC co ty za głupoty gadasz. Policja by mu dała 5000zł kary? Ty chyba nie wiesz co piszesz. U mnie kolega za spowodowanie wypadku z obrażeniami pasażerów, pod wpływem alkoholu i bez uprawnień po 5 sprawach sądowych dostał 5100zł a za zdjęcie blokady 5000zł??? Policja nawet ci nie udowodni że tłumik sobie rozwierciłeś. A 45km/h to możesz jechać...
Powiwm to na swoim przykładzie. Swego czasu moj skuter potrafił zgasnąć nawet podczas jazdy. Bardzo rzadko ale zdarzało się. Po jakimś czasie stało się tak, że zgasł i już nie chciał odpalić. Powodem tego był zaworek membranowy pod gaźnikiem. Okazało się, że ma lekko obłamane blaszki. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Ostatnio miałem też taki przypadek,...
Automatyczne ssanie w tym gaźniku to coś na wzór bimetalu taka blaszka która się nagrzewa i jeśli się nagrzeje wyłącza się automatyczne ssanie co powoduje spadek obrotów silnika , dziwi mnie że spadają ci dopiero po 15 km , powinno to trwać troszeczkę krócej, To o czym pisze znajduje się z boku gaźnika i wchodzą do niego dwa węże z płynem chłodzącym...
Lekko doginając blaszkę na płwyaku.
Może odginasz blaszkę pływaka w złą stronę? właśnie na to bym zwrócił bardziej uwagę, miałem to samo głównie jak jeździłem po jakichś dołach to sie odgięła ta blaszka
Co do wolnych obrotów warto jeszcze sprawdzić czy ssanie cofa się do końca, przez poluzowanie śrubki na lince ssania i próbę odciągnięcia maksymalnie do siebie dźwigienki ssania. Jak to jest dobrze to warto zwrócić uwagę na śrubkę regulacji wolnych obrotów, jest ona wkręcona w blaszkę gaźnika poruszaną takim metalowym cięgnem. Powinna być ze sprężynką....
Zaworek pływaka w gaźniku jest nieszczelny. Do którego otworu w tej blaszce na przepustnicy, masz wpięty drut łączący ją z dźwignią regulatora?
może być "wszystko" - ale koszt naprawy to zależy w zasadzie tylko od naprawiającego. Jakby nawet tam wymienić "wszystko" to pewnie w częściach by się w 20zł zmieściło ;) ale robota - więcej kosztuje... a robota, by taki stary analog zrobić dobrze - to jeszcze więcej, dlatego proponuje zmianę na coś współczesnego. Porównując - to tak, jakbyś dziś chciał...
Ok fajnie, to jakiś trop dla mnie, obroty przestawiałeś bezpośrednio na dźwigni samoregulatora czy odginałeś blaszkę trzymającą sprężynkę samoregulatora przy przepustnicy gaźnika?
Witam, po wymianie króćca gaźnika na o przelocie 21mm https://www.jackmotors.pl/scooter/krocie... Skuter to aprilia rally lc 96r Silnik minarelli horizontal. Skuter jagby nie otrzymuje paliwa niekiedy po gwałtownym dodaniu gazu. I nie zbiera się. Gaźnik kupowałem nowy 3 lara temu Dellorto...
Właśnie rozkręciłem gaźnik i wszystko jest dobrze poskładane może trzeba tą blaszkę co trzyma ten zaworek odgiąć lub dogiąć ?
Silnik jest na gaźniku czy na wtrysku? Który rok produkcji? Na szybko znalazłem serwisówkę z rocznika 2004, silnik na wtrysku. W instalacji elektrycznej są specjalne złącza rozdzielcze w których są blaszki-zworki rozdzielające zasilanie i masy na poszczególne przewody i odbiorniki. Jeśli problem dotyczy tylko braku zasilania (+12V po stacyjce) na cewkę...
Jak masz kosiarke z linka do gazu to oczywiste że tą linką dodajesz gazu jak jej nie masz to gaźnik jest z automatycznym dodawaniem gazu to on sobie sam dodaje gazu i do tego też te sprężynki są potrzebne. W jednej kosciarce mam możliwość przesunięcia jednej blaszki i trochę większe ma obroty. Na internecie masz filmiki z opisem działania tych gaźników...
Jak więc kupiłem nowy gaźnik, bo w środku był też źle złożony, po wymianie gaźnika dalej nie odpala z kopa. Nowy gaźnik nie jest fabrycznie regulowany. Najpierw sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. Wkręć śrubę tą co jest z prawej strony gaźnika (jak patrzysz w stronę kierownicy) do oporu (bez przesady !) i wykręć o 1,5 obrotu. Iglica (na niej...
Ogolnie to pali od pierwszego szarpnięcia (jeszcze niewiem czy też zapali jak będzie gorący). Ta kosiarka jest jedną z tych co były "wystawione" i każdy mógł sobie zobaczyć itd. Śruba od reg. obrotów była wkręcona na max a śruba od reg. mieszanki napewno też była kręcona. Dlatego chce to prawidłowo wyregulować i zobaczyć czy kosiarka jest coś warta...
W gaźniku jest pływak (miedziana lub mosiężna zamknięta puszka) , który jak sama nazwa wskazuje, pływa na paliwie. Jak gaźnik się napełni paliwem pływak unosi się do góry, zamykając zaworek króćca paliwa. Do gaźnika mogły dostać się zanieczyszczenia i zaworek jest nieszczelny. Trzeba rozebrać, wyczyścić, sprawdzić czy nie są uszkodzone blaszki, sprężynki...
Witam. Leje mi się paliwo z gaźnika kiedy go próbuje odpali. Wylewa się z 2 bocznych kanałów, które są z blaszkami a paliwo normalnie wylewa się z nich, gdy przekręcimy gaźnik oraz leci z kanaliku idącego dołem gardzieli do filtra powietrza. Co to może być?
Kupiłem zestaw naprawczy do gaźnika Walbro HDA 103A Zauważyłem krzywy dekielek zamykający gaźnik, jakby ktoś uderzył w zaznaczonych punktach i blaszka wygięła się: http://obrazki.elektroda.pl/2756011300_1... Wskutek tego dekielek nie dolega do gaźnika i widać prześwit: http://obrazki.elektroda.pl/9812481400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4779775900_1...
Dogieta została blaszka od pływaka co rusza zaworkiem i teraz się już tak nie robi
Po godzinnym postoju problemem może być włączone ssanie na ciepłym silniku - wówczas się przylewa i trzeba odpalać z otwartą przepustnicą. Odpowiedz mi na pytanie jaką masz wersję. Jeszcze jedno ważne pytanie. Czy masz założoną taką mosiężną blaszkę dławiącą na wlocie gaźnika?
Te cienkie blaszki, w zaworze zwrotnym, lekko się uchylają? Jeżeli nie, to załóż odwrotnie ogranicznik otwarcia (gruba blaszka) Uszczelka pomiędzy karterem a zaworem powinna być szczelna, tak samo pomiędzy gaźnikiem i zaworem zwrotnym. Nie możne być wykonana z gumy.
gaźnik cały przeczyściłem, dysze też, iglica na środkowej blaszce ustawiona
Nieszczelny zawór iglicowy, za bardzo podgięta blaszka zaworka i membrana naciska na zaworek. Wyjmij gaźnik, załóż na króciec gaźnika jakiś wężyk i dmuchaj ustami. Dobry zaworek nie powinien puścić powietrza.
Sprawdź gaźnik ! Wykręc śrubę od mieszanki paliwowo-powietrznej o dwa obroty. Sprawdź blaszkę od poziomu paliwa w odstojniku.
Dodaje zdjęcia, powiedźcie, czy jak dodaje gazu, to czy iglica powinna iść w tego typu gaźnika do góry ? Bo stoi w miejscu a otwiera się jedynie ta blaszka. Czyli na jakiej zasadzie działa podnoszenie przepustnicy/iglicy w tym gaźniku, bo jak dodaje gazu to stoi w miejscu. http://obrazki.elektroda.pl/1636721300_1... http://obrazki.elektroda.pl/5663295000_1...
Znalazłem gdzieś że ta blaszka która steruje zaworkiem iglicowym powinna być ustawiona równo z korpusem gaźnika. Ktoś ma jakieś inne informacje?
Przy czyszczeniu gaźnika najprawdopodobniej przegiołeś blaszki regulujące przy pływaku i teraz jest za mało paliwa w komorze pływakowej. Najlepiej dokręć paliwo na chwilkę (bez odpalania) zamknij je, wykręć gaźnik, odkręć komorę pływakową i zobacz ile jest paliwa. Powinno być równo z takim wypustem (ok 2cm od dołu). Jeżeli się nie zgadza to ustaw pływak,...
Od kiedy to obroty reguluje się podginaniem blaszki zaworka iglicowego? Ma ona być na równi z powierzchnia plastikowej części, w której jest zamocowana. Powodem zatarcia był gaźnik i problem z nim pozostał nadal. Jest gdzieś zatkany i daje zbyt ubogą mieszankę. Iglica przepustnicy wchodzi w plastikową tulejkę z boku której jest maleńki otworek, sprawdź...
był czyszczony, mogę drugi raz wyczyścić, a jak nic nie da, to kupię nowy, bo grosze kosztuje, a w nim co jakiś czas psuje się pływak i cieknie. Podginałem blaszkę i nie wiem, czy trochę gaźnik się nie zalewa i przez to dusi się i gaśnie. Na śrubkę od obrotów słabo reaguje, muszę mocno odkręcić, żeby coś podwyższyły się obroty. Jeszcze jak było cieplej,...
powinna byc gdzieś na silniku przynitowana aluminiowa blaszka tam odczytasz.
Zawór składasz tak: - na gaźnik uszczelka, ma ona też uszczelniać zawór. - blaszka z podłużnymi otworami. - ebonitowa membrana. - dwie wypukłe sprężyste blaszki, wypukłościami do siebie. - identyczna, płaska blaszka. - element, który to wszystko ściska. http://obrazki.elektroda.pl/2867338600_1... Oprócz regulacji gaźnika, ważne jest...
Gaźnik otrzymałem już bez blaszki ssania. Przecież to tylko komar, który bez problemu na zimnym silniku na strzała pali. Tak, świeca jest sucha po zamuleniu, a jeżeli chodzi o pracę tego bolca to on zostaje w dziurce tylko i wyłącznie wtedy gdy motor jest porządnie rozgrzany i zostanie zgaszony i stoi z jeden dzień, tak jakby bolec tam zastygał, tak...
Tak jak na zdjęciu, a linkę przykręć tą śrubką z blaszka, która jest z boku boku.
Gaźnik nie wystarczy "przedmuchać" by silnik zapalił. Poza tym jak to ustawił większy dopływ paliwa ??? Może ustawił wyższy poziom paliwa w komorze pływakowej przez podgięcie blaszki zaworka iglicowego. Prawidłowe czyszczenie gaźnika polega na rozebraniu całości, wymoczeniu i wymyciu w benzynie ekstrakcyjnej, złożenie ustawienie poziomu paliwa w komorze...
dziękuję wszystkim za pomoc usterka odszukana przytkany wydech wystarczyło odgiąć blaszki
Konstrukcja gaźnika w 126p jest porównywalana z konstrukcją przysłowiowego "cepa" Były generalnie 2 wersje gaźnika: starsza bez elektrozaworu odcinającego paliwo po wyłączeniu zapłonu oraz z tymże zaworem. Oglądając zdjęcie zamieszczone przez Ciebie wnioskuję że, masz nowszą wersję gaźnika z zaworem odcinającym (to te ustrojstwo do , którego jest dołączony...
wtyczka z 3 przewodami kolo gaznika czesto na srodkowym przewodzie za slaba lub brak masy Dodano po 10 jeszcze jedna sprawa w instalacji elektrycznej czujnika walu jest blaszka polaczenia masy jak autko po jakims czasie sie wylacza to wystarczy te miejsce zlutowac pozdrawiam
Jeśli myślisz że nie ma regulacji w komorze pływakowej bo nie ma śrubki, to nie oznacza że jej faktycznie nie ma. Pływak zapiera się o zaworek iglicowy. Zwykle jakąś blaszką. I to ta blaszka może być regulowana - zwyczajnie ją podginasz czy to w dół czy górę.
Co do tego regulatora obrotów to ja mam tak jak na zdjęciu, ponieważ byłem zmuszony do wymiany silnika na nowy. U mnie, na gaźniku znajduje się jeden metalowy drucik (na czwartym zdjęciu) i znajduje się też sprężyna, która jest zaczepiona o tą blaszkę (zdjęcie trzecie). Kombinowałem z tą blaszką, ale nic się nie dzieje. Zdjęcie drugie przedstawia podłączony...
WItam. Cylinder jest w dostatecznym stanie, ale najwięcej rys jest na samym dole cylindra. Do silnika posiadam jeszcze śróbki, zbiornik na benzynę i resztę układu gaźnika, tj plastik w którym się znajduję wraz z blaszką. Gaźnik jest kompletny. Oczywiście nie daje temu silnikowi dużych szans na częściach które posiadam, a nawet jak bym kupił różne inne...
pływak w gaźniku do sprawdzenia na szczelność
Witam. Dzisiaj chciałem skosić mój trawnik w ogrodzie. Wyjeżdżam kosiarką (silnik Briggs&Stratton 158cc / obudowa i akcesoria Makita PLM4618), dolewam paliwa, sprawdzam olej, pompuje pompką przy gaźniku i odpalam. Kosiarka odpaliła za jakimś drugim pociagnięciem. Tylko w tym problem, że po odpaleniu, przez jakieś 2 sekundy ma trochę wysokie obroty (troszkę...
blaszka miedziana blaszka niklować blaszka ogniwo
odkurzacz gniazdo łożysko arduino kasowanie eeprom pamięć eeprom radio
uniden ubc125xlt hulajnoga elektryczna
Świecący FIS 1/2 po wyjęciu kluczyka w Passacie B5 Komenda na zamianę świata w TNT w Minecraft