Obstawiał bym że się zawiesił pływak i gaźnik za dużo paliwa leje. Jakby dym był niebieskawy to by znaczyło że bierze olej.
A gdzie w gaźniku ten olej jest? To do mnie? Sam autor napisał. zauważyłem że w pompce paliwa , gaźniku i układzie dolotu powietrza od gaźnika do filtra jest dużo oleju Pewnie cała gardziel rozpylacza ufajdana.
Wydaje mi się, że silnik pracuje ciągle na ssaniu i dusi się, albo też masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku, tym samym silnik dużo pali. Sprawdź działanie ssania oraz jaka faktycznie powinna być proporcja oleju do paliwa.
Te punkty zaznaczone na zdjęciu to miejsca w których powynny się znajdować węrzyki od przechyłu ( kiedy moto przerzyli się w gaźniku jest za dużo paliwa i wylewa się tymi oto węzykami. Myślę, że brak wężyków to taki problem, że łatwo przez to może dostac się brud do slinika. A ogólnie nie mają znaczenia. Co do tego, że nie wkręca się nie obroty sprawdź...
Na chwilę obecną nie wiem w jakim kierunku podążać, czy przyczyną jest zapłon a może zasilanie paliwem .Chce jeszcze podmienić cewkę WN, przewód i fajkę, ostateczność wymiana gaźnika . Wg mnie, to Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka...
Czyszczenie gaźnika to w przypadku jakby nie dostawał paliwa. Gaźnik może tylko dawać za dużo mieszanki wtedy należy wyregulować na blaszce od pływaka. Piszesz, że strasznie kopci to lepiej sprawdź czy nie wywaliło zimering na wale.
Wszystkie tego typu przyrządy mierzą zawartość tlenu w spalinach, problemem jest to, że nie podają tej zawartości, tylko AFC lub odchylenie od optymalnego AFC (lambda). Niestety dla różnych paliw, różne jest optymalne AFC i różna jest optymalna zawartość pozostałego w spalinach tlenu. Analizator spalin do regulacji gaźnika mierzy zawartość tlenku węgla...
Skoro palił z samostartu przed zakupem i nie robiono nic takiego to raczej problem nadal jest paliwo/WN , Może za dużo przelewa paliwa?? robiłeś przecież gaźnik to może za duże dawki ustawiłeś, zły stosunek paliwo/powietrze..
Witam, sytuacja: skuter Boatian 4T, wymieniony gaźnik na nowy. Podczas jazdy się dławi, jakby brakowało lub było za dużo paliwa. Co zrobić?
Witam Mam problem Zakupiłem niedawno silnik 80cc zamontowałem to nie było problemów. Odpala zawsze na wyłączonym ssaniu A na włączonym gaśnie ? Rozpędza się tylko do max 39 km/h dla mnie to dziwne bo ludzie mają 50cc i jeżdżą ponad 50km/h Czy to wina gaźnika ??? Pomocy Opuść iglice w gaźniku ,za dużo paliwa dostaje. Prędkość jest uzalożniona od kilku...
Witam, Mam za dużo paliwa w chińskiej podkaszarce, gaźnik za dużo paliwa pobiera i za dużo pcha z powrotem, przez to paliwa jest pełno w silniku. Jak wyłączę silnik i odkręcę gaźnik to paliwo cały czas tryska z iglicy. Po ostatnim koszeniu zostało paliwa w zbiorniku tak z 200ml i później nie było już nic, część wyleciała przez filtr powietrza, część...
Nie. Jeżeli wcześniej działało, a po czyszczeniu nie to albo źle zmontowane, lub wyregulowane. Skuter odpala? Z gaźnika się po prostu leje, czy podaje za dużo paliwa?
Witam pacjent derbi senda z dellorto phbl 24 bs. Po dodaniu gazu ma muła i dopiero potem jedzie. Wydaje mi się że dostaje za dużo paliwa jak dodać na tym gaźniku więcej powietrza?
Witam, może to będzie wskazówką: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.ph...
Strzela z wydechu? A może się zalewa bo gaźnik podaje za dużo paliwa. Słyszałem że w zimę często się przestawiają dawki paliwa.
Jest to wężyk do przelewu paliwa, jak jest za dużo paliwa w gaźniku to tamtędy się wylewa. Tam jest chyba tylko śrubka od wolnych obrotów. Gaźnik był czyszczony czy nie?
masz za bogatą mieszankę, wyjmij na chwilę filtr powietrza lub sprawdź dlaczego gaźnik daje za dużo paliwa.
kręciłeś coś przy gaźniku? Moim zdaniem to gaźnik podaje zbyt dużo paliwa i świeca się zalewa
Objawy wskazują na niewystarczającą ilość paliwa, więc na początek gaźnik do regulacji. Nowy gaźnik nie znaczy, że jest wyregulowany. Regulacja powinna być przeprowadzona na ciepłym silniku. Na forach jest dużo informacji i materiałów poglądowych na ten temat.
Jaki stan linki od gazu? Kiedyś miałem coś takiego, że taka oto linka się przycinała i dawało to taki sam efekt jak twój ;-) Twój zip jest to 4 suwowy czy 2 suwowy?? Jeśli ma rozrząd to 4 suwowy, jeśli zaś lejesz do niego olej(mieszasz z paliwem lub jest pod siedzeniem korek na olej) to 2 suwowy. Do przeczyszczenia również filtr powietrza, filtr paliwa,...
Bawić się w wymiany czego? Każdy gaźnik ma ściśle określoną średnicę gaźnika. To określa pojemność silnika którą może obsłużyć dany gaźnik. Jeśli drastycznie podnosisz pojemność silnika, to zbyt mały gaźnik nie poda dostatecznie dużo mieszanki. Podmieniając same dysze paliwowe, owszem, dostarczysz więcej paliwa, ale nie dostarczysz więcej powietrza....
Za uboga mieszanka czyli za mało paliwa, za dużo powietrza = regulacja gaźnika.
Witam, Ta piła ma pewną wadę którą ciężko wyeliminować, mianowicie wspólny korpus zbiornika paliwa i skrzyni korbowej. kiedy piła się rozgrzeje nadmiernie to wzrasta ciśnienie paliwa w zbiorniku ( w odpowietrzniku jest zaworek zwrotny i filc ) zacięty zaworek powoduje wzrost ciśnienia paliwa przez co gaźnik pracuje nieprawidłowo (zbyt dużo paliwa jest...
Czarny dym to, prawdopodobnie, problem z gaźnikiem. Dostaje za dużo paliwa. Niespalone paliwo, dostaje się do oleju i dlatego go przybywa. Jaki jest model gaźnika. Wygląda to, na włączone cały czas ssanie.
Zaglądałem do gaźnika i zauważyłem, że dużo paliwa idzie do filtra powietrza, cała rurka była w benzynie, gaźnik to Delltoro 12. Dysza główna to 76 a a średnia to 45 a na małej nie widać jaki to rozmiar, czy ta dysza 76 nie jest trochę za duża?
Sprawdź ustawienia gaźnika z serwisówką i załóż nową świece. Podejrzewam za duży poziom paliwa w gaźniku. Stara świeca dużo powie o warunkach pracy silnika.
Mam Junaka RS 125cc, zmieniłem cylinder i tłok na pojemność 150cc. Motor na starych ustwieniach gaźnika odpala bez problemu lecz powyżej 6-7tyś obrotów ma troszkę mało mocy. Gaźnik jest firmy Mikuni (i to nie jest chiński zamiennik z logo Mikuni tylko fatyczne Mikuni) i niestety nie posiada mozliwości podniesienia iglicy. Moje pytanie to jak dobrac...
Okazało się, że urwała mi się sprężynka od regulatora obrotów i podczas drgań silnika wajcha regulatora skakała jak szalona. Nie zauważyłem tego wcześniej. naprawiłem ale jeszcze był jeden problem, mianowicie gaźnik dawał za dużo paliwa do silnika. Faktycznie można by wymienić membranę, ale ja zacząłem od wyczyszczenia dokładnie gaźnika. Hula aż miło....
Witam. Sprawdź kolego,czy nie zalewa Ci się pływak w gaźniku, albo czy jest wszystko ok z zaworkiem zamykającym przy tym pływaku. Chyba gaźnik dostaje za dużo paliwa. Sprawdź też przepustnicę, czy nie jest luźna, zamyka się itd.
Wymieniony gaźnik rozwiązał problem . Dziękuję bardzo
Dzień dobry, proszę sprawdzić filtr powietrza i gaźnik pod kątem ewentualnych zanieczyszczeń, zacięcia zaworka komory pływakowej, objaw na świecy świadczy o zbyt bogatej mieszance, za dużo dostaje paliwa w mieszance paliwowo-powietrznej.
Witam!!! Moja skodzina po przeczyszczeniu gaźnika zaczęła palić dużo paliwa jakieś 11l/100km w trasie przy oszczędnej jeździe. I teraz pytanko: czy ktoś wie jak prawidłowo wyregulować gaźnik typu jikov. Proszę o pomoc bo cienki portfel już mam i proszę nic mi nie wspominać o analizatorze spalin bo mnie nie stać na mechanika wolał bym zrobić to sam....
Czarny dym, to problem z gaźnikiem. Silnik dostaje zbyt dużo paliwa. Filtr powietrza, oczywiście czysty? To, że uzyskuje wyższe obroty, gdy kończy się paliwo, jest normalnym objawem.
Dostaje za mało paliwa a nie za dużo powietrza. Przy gwałtownym odkręceniu nie zdąży zassać odpowiedniej dawki paliwa. Przeczyść gaźnik.
jeśli pierścień ciasno siedzi w rowku to jest zakleszczony (użyć nafty w celu rozpuszczenia nagaru i rozruszać) jeśli jest kompresja to ma odpalić jeśli nie pali to sprawdzić czy jest skra na świecy i/lub czy świeca zalewa się paliwem jeśli jest iskra i się zalewa to za dużo paliwa (gaźnik) jeśli jest sucha to brak paliwa i też gaźnik a jeśli brak iskry...
Wygląda, jakby do gaźnika szło zbyt dużo paliwa i gasiło iskrę na świecy. - Czy ten objaw pojawił się nagle, sam z siebie? Czy może w skuterze ktoś grzebał, próbował go "tuningować", zmieniać parametry pracy gaźnika itp.? - Na początek wykręć świecę i sprawdź, czy jest na niej prawidłowy, matowy nalot, czy może gromadzi się smolisty syf wskazujący...
Kolego to co proponuje (at)popromienny wcale nie jest takie głupie, bo to co padają w instrukcjach obsługi (serwisowych) nie zawsze pasuje do realnych warunków w jakich urządzenie pracuje. Dam przykład: silnik zaburtowy do łodzi. Były zawsze od nowości problemy z jego odpaleniem i trochę dużo palił benzyny w stosunku do tego co podawał producent silnika....
Jeśli jeszcze nie ogarnąłeś tematu to napisz jaki masz gaźnik albo wrzuć zdjęcie. Silnik prawdopodobnie dostaje za dużo paliwa i nie daje rady przepalić. Coś musiałeś źle ustawić w gaźniku.
sprawdz przerwę na przerywaczu powinna być w granicach 0,20mm do 0,30mm a przerwa na świecy od 0,5-0,6mm gaźnik jeśli jest dobrze wyczyszczony to mozęsz mieć albo za dużą dawkę powietrza dodatkowego tj śruba która wchodzi prosto w gaźnik lub za dużo paliwa , jeśli to nie to, to szukaj gdzieś przebicia lub wyczyść zapłon on nie lubi być zaoliwiony
Ssanie to przepustnica przesłona przed gaźnikiem (normlana przepustnica jest za). Wytwarza podciśnienie na gaźniku dużo wyższe niż dysza venturiego tym samym zasysa paliwo w większej ilości.
Jeśli nie dopala to jest za dużo paliwa w stosunku do powietrza. Tą przepustnice ssania niepotrzebnie rozwiercałeś. Ssania używa się tylko na zimnym silniku. Ja mam rower z silnikiem sachs, wiem że innym ale u mnie był ten sam problem a gaźnikiem, z tym że u mnie pękła membrana, część droga, a że zajmuje się naprawą sprzętu ogrodowego, miałem gaźnik...
W sumie może masz racje, więc pozostaje odięcie zapłonu albo elektrozawór na przewodzie paliwowym, tylko wtedy może się zapowietrzać. Odcinanie paliwa nie wchodzi w grę, przecież w gaźniku mieści się stosunkowo dużo paliwa, na kilkanaście sekund pracy.
Wyczyść cały gaźnik wyreguluj wkręt wolnych obrotów wykręcając go o ok 2,5 obrotu i ustaw poziom paliwa. Zapłon jest elektroniczny i tam niema wielkiej filozofii on sam wszystko reguluje. Gaźnik ma albo za mało paliwa i nie ma siły się rozkręcić wyżej lub za dużo paliwa i się zalewa.
Uzamontuj dysze 60 do gaźnika i zobacz na tak małej dyszy. Bo objaw masz ze jest za dużo paliwa
Nie no nie szukam serwisu 😉 powalczę z nim - przetestuję na gaźniku z innego silnika (sprawnego). Za dużo paliwa z czegoś innego raczej nie moze wynikać racja?
Ale cuda czytam :) Przepraszam. Tą dyszę która wypadła z gaźnika musisz delikatnie lutownicą zakleszczyć, ona się wysuwa i dawkuje za dużo paliwa. Albo kup w serwisie całą dyszę główną z tym że plastikową bez tej badziewnej metalowej dyszy. I stąd ten czarny dym. Jeśli chodzi o niebieski to albo przechylona była kosiarka (wcale nie musi to być podczas...
A masz jakiś pomysł, jak pozbyć się tego filtra, aby nie zajmował tyle miejsca? Ucieczka od ori filtra w skuterze to bardzo zły pomysł. Cały pył spod tylnego koła pójdzie w silnik. Te akcesoryjne stożki mają dużo gorsze właściwości filtrowania. Zrewsztą stożek gąbkowy to uciążliwa obsługa, pranie, nasączanie olejem. zrobiłem test, jak by to wyglądało...
I wszystko jasne, za dużo paliwa dostaje. Wyregulować gaźnik lub co tam jest na zasilaniu w paliwo.
Teraz jest właśnie PZ19 i cały czas paliwa za dużo dostaje
silniki B&S praktycznie wszystkie można pochylać tylko do tyłu. 1.Sprawdź czy nie zalało filtra olejem. 2. Tak naprawdę te silniki różnią się od siebie wychodząc z jednej fabryki, odstrzały, obroty moc itp.... 3.Nierówne cykliczne odstrzały są "normalne" w tym modelu silnika i są spowodowane zbyt bogatą mieszanką paliwo-powietrze, odstrzały powinny...
Tak się kończy jazda z za dużą ilością oleju w paliwie ,jeszcze pewnie słabej jakości (słabo się spala). Druga sprawa to regulacja gaźnika. Trzy filtr w miarę zabijania się syfem tworzy się za nim podciśnienie które powoduje wzbogacenie mieszanki. PS 1:50 to 20ml oleju na 1l i lepiej nie robić mix-u na zapas. Na dotarcie to przy składaniu powinny być...
tłok już oglądałem, nie jest przytarty, tylko przy pierścieniu trochę ciemniejszy Dodano po 5 Na razie nie będę sprawdzał stanu uszczelniaczy, bo zaraz rozsypie się jakaś uszczelka i tyle będzie, a zanim przyjedzie nowa, to z dwa dni miną. Zobaczę jutro, czy śruby od cylindra są dobrze przykręcone, bo mogły się poluzować, a także zamontuję gaźnik po...
Najpierw proponuje rozebrać gaźnik i go wyczyścić. Potem ustawić. Niebieski dym to raczej ochota silnika na olej. Czarny dym to za dużo paliwa.
Witam, jeśli jest tak, jak piszesz, że wszystko dobrze ustawione, to za mało albo za dużo paliwa, jak dla mnie. Wlej trochę benzyny na przepustnicę, zobaczysz, co będzie.
Witam wszystkich, mam problem z gaźnikami, a dokładnie jednym w Kawasaki EL252, to samo co ZZR250 albo Ninja 250 (chodzi o gaźniki Keihin CVK30). Chodzi o poziom paliwa w komorze pływakowej. O ile lewy gaźnik da się dobrze wyregulować, to w prawym dzieją się jakieś cuda, niby ustawione tak samo, czyli według serwisówki 17 mm. Poziom paliwa w lewym gaźniku,...
Membrany, to te obydwie?te na prawym i na środkowym zdjęciu? Nie da się ich jakoś zregenerować czymś np żelazkiem?:D:D Ile takie membrany będą kosztowały dużo?
Iglica w gaźniku mogła się zawiesić i zalewa go. Działa tylko po dodaniu gazu, bo jest za dużo paliwa. Rozkręć i wyczyść gaźnik.
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
Rozgryzłem już problem i to wina gaźnika, bo daje za dużo paliwa do cylindra i paliwo wylatuje do skrzynki filtra powietrza, jak zmniejszyć dawkę paliwa?? Bo rozbierałem gaźnik i może coś zgubiłem z niego, a na iglicy mam tylko jeden kanał i na niej nie mam możliwości zmniejszenia dawki paliwa, jest jakiś inny sposób na to??
Problem polegał na tym, iż lałem ciut przy dużo oleju do paliwa oraz iglica na gaźniku się odpięła
już wiem wszystko. naprawa ok 150 pln - uszkodzony gaźnik i przegroda między gaźnikiem a gardzielą ma przedmuch. W/g informacji z serwisu Husqvarna gaźnik podawał za dużo paliwa przez co zalewało świecę i nie było sposobności odpalenia. Zatem muszę w poniedziałek odebrać sprzęt, zamówić gaźnik na alledrogo i przegrodę i zamontować. Teraz pytanie moje...
Świecą czarna brak powietrza zamknięte ssanie lub za duża dysza w gaźniku lub zapchany filtr powietrza i ciągnie dużo paliwa na razie tyle. Dodano po 3 Ten silnik jest na popychaczach i chłodzony jest powietrzem Dodano po 50 ???
Już nie pamiętam jaka dysza, ale to wszystko doświadczalnie. Jak za dużo pali to zmniejszamy. Iglica im wyżej zapięta tym mniejsza dawka paliwa. Mogę się mylić bo WSK miałem 25 lat temu. Powodzenia.
Jak wygląda sprawa z kompresją? Jeżeli silnik dostaje zbyt dużo paliwa, to sprawdź gaźnik. Wykręć świecę, wydmuchaj porządnie paliwo, które nagromadziło się w karterze i ją zalewa.
Gdy świeca jest "ruda"na elektrodach to mieszanka ma właściwy skład i żaden gaźnik nie pomoże na spalanie. Pamietam, gdy "stuningowałem" mojego Ogara 200 - czyli rozpiłowałem kryzę na kolanku dolotowym to moc poszła w górę, a jazda z maksymalną szybkością - zdrowo powyżej 60km/h powodowała spalanie na poziomie do 4 litrów na setkę. W tym silniku oszczędności...
Świeca jest za ciemna, powinna być bardziej w kolorze brązu niż czerni. Czyli podaje ci za dużo paliwa. Do tego nie zapominaj, że te gaźniki mają taką przypadłość, iż gdy jedziesz na praktycznie jałowych obrotach i dasz im gazu do oporu, to nigdy nie chcą się wkręcić :P . To u nich normalne... zarówno w VM22 jak i PZ20.
Witam jak w temacie traktorek kosiarka z silnikiem Briggs 13hp zalewa świece dużo paliwa idzie również w stronę filtra powietrza , gaźnik calutki wyczyszczony , świeca druga dalej to samo , świeca jak nie mokra to czarna tak jakby za dużo paliwa dostał co może być jeszcze przyczyną?
Za bogata mieszanka tzn. Za dużo paliwa za mało powietrza. Powinny być w gaźniku śrubki od regulacji.
Kolego spróbuj podjechać do mechanika i sprawdzić ustawienie obrotów na gaźniku bo może masz za niskie obroty. Tico posiada automatyczne ssanie. Z czasem jak się silnik nagrzewa to on obniża sobie obroty i tym samym podaje mniej paliwa. No chyba że jest coś nie tak z gaźnikiem i podaje za dużo paliwa i go zalewa. A próbowałeś przy odpalaniu robić tak:...
Witam Jeżeli paliwo jest, iskra też jest, to ja dla mnie zostało właściwie ustawienie, o ile jest możliwość złego ustawienia tego silnika, to pierwsza myśl. Druga myśl, że silnik jest zalany, znaczy za dużo paliwa.
Regulacja tą śrubką nic nie zmieniła. Silnik przy odpalaniu na benzynie nadal pracuje tak jakby się zalewał i ma bardzo niskie obroty, czy jest coś w tym gaźniku co może spowodować, że na zimnym silniku dostaje za dużo paliwa i się zalewa ?
Dotrzyj go porządnie, następnie sprawdź v-max. Jeżeli po dotarciu będzie to samo to proponuję ci abyś pobawił się troszeczkę gaźnikiem. PS. Jeżeli dostawał by za dużo paliwa to po prostu by go zalewało i nie wchodził na obroty. Myślę że przed wymianą cylindra czyściłeś gaźnik i filtr powietrza
Gaźnik od cezety :O. Wydaje mi się, że są niprawidłowe proporcje mieszanki paliwo-powitrze (za dużo paliwa). Na wolnych obrotach pojdzie ale jak dodasz gazu zaleje świece paliwem i zgasi iskrę. W zasadzie zawsze coś tam "pluje" w strone filtra ale niewiele i przy dłuższej eksploatacji. Proponuje wymienić gaznik na taki jak ma być. O ile sie nie myle...
Wszystkie usterki wpływają na nadmierne nagrzewanie się pilarki - trzeba wszystkie nieszczelności zlikwidować, wymienić pierścień tłoka i wyregulować prawidłowo gaźnik przy zbyt bogatej mieszance piła będzie się nadmiernie nagrzewać, przy tępym łańcuchu będzie podobnie ;) Pilarka przepracowana większość części porządnie wyeksploatowana do nowej jej...
Możesz mieć za bogatą mieszankę( za duzo paliwa w stosunku do powietrza)wyreguluj dobrze gaźnik, iglice masz na drugim wycięciu od góry aczkolwiek tak samo może być za dużo oleju w paliwie ja daje 1:40,za mała przerwa na świecy czy też dużo nagaru w wydechu blokuje wylot spalin.Olej w filtrze powietrza masz tyle ile powinno być żeby go niezasysał
No to tak, iglica regulujesz skład mieszanki na wysokich obrotach, jak zawleczka jest na samej górze będzie mało paliwa ale jak na dole to dużo. Mam w gaźniku jeszcze śrubę składu mieszanki wolnych obrotów i jak sama nazwa wskazuje regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach. Jak ci wchodzi sam na wysokie obroty to dokręcasz odejmując powietrza....
Będzie za dużo paliwa
Czy przy okazji mycia gaźnika udrożniłeś dysze w gaźniku. Filterek paliwa powinien być o większych rozmiarach. Przewód podciśnieniowy od kolanka gaźnika do kranika podciśnieniowego musi być szczelny tj. ciasno nasunięty na odpowiednie króćce. Po zmianie cylindra na "większy", powinno się też zmienić dysze w gaźniku (na "większe").
Wsadziłem dyszę 85, i w miarę się poprawiło Ale tak jak piszesz z tym gaźnikiem, to jeśli by nie dawał rady to świeca by była biała, a u mnie jest czarna, zakopcona, więc dostaje zbyt dużo paliwa. Filtr stożkowy jest duży. Kolega tak samo ten sam gaźnik i nawet filtr, dysza 85, iglica opuszczona na maxa, i ma czerwoną świece, i strzela mu ogniem w wydech
Witam. mam problem ze swoim samochodem tego typu że gaźnik który mam pali dużo paliwa, ktoś mi mówił że to jest problem z jakąś przepustnicą która się nie zamyka i auto cały czas tak jakby jechało na ssaniu. typ gaźnika to Pierburg 28/30 2EE jest to gaźnik elektryczny auto jest z 1990 roku. pytałem po warsztatach ale nie bardzo chcą się podejmować jego...
Zapomniałem napisać o jednej ważnej kwestii. W silniku zasilanym gaźnikiem przejście na E10/E85 wiąże się z gruntownym przeregulowaniem gaźnika (wymiana dysz) ze względu na inną gęstość i inny stosunek mieszanki stechiometrycznej. Silniki zasilane wtryskiem paliwa potrafią wykryć zmianę składu paliwa i skompensować ją odpowiednimi korekcjami. Poza tym...
no to nadal ma za dużo paliwa, rozbierz delikatnie gaźnik, tylko nie zgub dyszy pod plastikowym dekielkiem jak będziesz odkręcać denko gaźnika, ta dysza trzyma się w tym plastiku i uszczelnia oringiem, może ten oring sparciał i jest nieszczelny, może zawór iglicowy nie trzyma i przelewa komorę pływakową - to jest prosta konstrukcja jak w maluchu i podobnie...
Witam, dzisiaj złożyłem wszystko w całość i niemiła niespodzianka :/ nie mogę odpalić. Słychać jak by chciała a nie mogła. Cały czas zalewa świece. Ręce mniej już bolą od szarpania :(. Po kilkunastu próbach paliwo zaczęło wylewać się tłumikiem i dałem sobie spokój. Od góry od strony filtra powietrza widać jak gaźnik podaje paliwo ale wydaje mi się że...
Witam. Jestem zmuszony zmierzyć się z usterką skutera Junak 103 4t. Niby nic strasznego, lecz nie spodziewałem się że to jest wynalazek EURO 4 na gaźniku elektronicznym. Skuter był uszkodzony mechanicznie, tzn. wysypał się koszyczek łożyska na wale, wpadł w rozrząd, pogięte zawory. No generalnie miało być szybko i łatwo, wymiana łozysk, nowe zawory...
Może być za dużo oleju w paliwie ale też zbyt duży poziom paliwa w gaźniku,jeżeli faktycznie masz dobrze ustawiony zapłon 3mm przed GMP.Jaki robisz stosunek oleju do paliwa?Jaki to olej?
Mam problem z moim zippem. Problem jest taki: skuter dużo pali, jak jest zimny wcale nie może odpalić dopóki nie podpompuje ustami paliwa dużo do gaźnika, nie trzyma wolnych obrotów, a gdy mu je ustawie to trzyma takie wysokie i nagle opadają i gaśnie.
Nie za mało paliwa tylko za dużo paliwa. Zalewa go i gaśnie. Normalne na ssaniu. Opuść iglice o jeden rowek, przereguluj gaźnik, zmniejszając dawkę paliwa.
Lub pływak zatopiony i paliwa ma za dużo (kopci na czarno) . Można gdybać
Zły skład mieszanki , zbyt uboga , to jest za dużo powietrza a za mało paliwa . Wyreguluj gaźnik . :|
Witam. mam problem ze swoim samochodem tego typu że gaźnik który mam pali dużo paliwa, ktoś mi mówił że to jest problem z jakąś przepustnicą która się nie zamyka i auto cały czas tak jakby jechało na ssaniu. typ gaźnika to Pierburg 28/30 2EE jest to gaźnik elektryczny auto jest z 1990 roku. pytałem po warsztatach ale nie bardzo chcą się podejmować jego...
zawory ustawione chociaż trochę klekotają ale chyba temu że stary olej w silniku Stary olej tu nie ma nic do rzeczy, poza tym, że jak jest stary, to powinien być wymieniony. "Zawory też będą klekotać", jak jest luźny łańcuszek rozrządu, lub jak tłoki maja za duży luz w cylindrach - różne grupy selekcyjne (mniejsze tłoków niż cylindrów, grupy powinny...
Za dużo paliwa w stosunku do powietrza, trzeba ustawić, (z boku gaźnika są dwie małe śruby regulacyjne)
Świeca jest mokra jak kopie.... Dzisiaj będę kombinował z gaźnikiem, bo chyba podaje za dużo paliwa... Jak motorek postoi z dzień, to wtedy przy pierwszym kopnięciu na chwile zapala, ale zaraz potem gaśnie i świeca jest zalana. Spróbuję zmienić dyszę główną z 70 na 50, może sie rozkalibrowała... Ale piszcie co może być jeszcze przyczyną..... Z góry...
Kolego (at)batic , sprawdzałeś rurkę pomiędzy zbiornikiem a gaźnikiem? Na okoliczność nieszczelności, przetarć oczywiście. Jeśli nie, to wymontuj ją i sprawdź. To nie jest dużo roboty. Albo chociaż podłącz do niej dużą strzykawkę i spróbuj naciągnąć paliwa. Jeśli drugi koniec z filtrem jest zanurzony w paliwie nie ma prawa w strzykawce znaleźć się powietrze.
Możesz sprawdzić, czy klin nie jest ścięty na wale, w wyniku czego mógł się przestawić zapłon. Spróbuj wyregulować gaźnik, pewnie "za uboga mieszanka" (mało paliwa a zbyt dużo powietrza). Sprawdź przyrządem kompresję w cylindrze.
Auto dostaje za dużo paliwa, prawdopodobnie uszkodzony zawór w gaźniku(zacina się).
Ditech ma dwa wtryskiwacze. Jeden do paliwa, drugi do tzw. powietrza, a prawidłowo mówiąc mieszanki paliwowo-powietrznej. Do tego osobno pompka elektryczna dozująca olej do silnika. Chyba że masz ECU Malossi, one miały zupełnie inne oprogramowanie które nie miało samodiagnostyki, kontrolka świeciła albo migała cały czas, za to silnik dużo lepiej pracował....
Idź już człowieku. ----------- Co do silnika to jest on na gaźniku To sprawdź ten gaźnik, może za duży stan paliwa, może coś nie tak z urządzeniem rozruchowym?
Na wolnych obrotach mam samoregulacyjne wykręcona na 2,5 obrotu zgodnie z manualem. Więcej ani mnie nie pomaga. Wone obroty są ok ale jak się nagrzeje to lubi wchodzić na 2000 Tak jakby dostawał za dużo paliwa. Wygląda na 4 gaźnik ponieważ po odetkaniu króćca pomiarowego(zmniejsza się podciśnienie , mniej paliwa, więcej powierza) i zaczyna dobrze praować...
Kopci, ale na jaki kolor, bo np. kolor czarny, to za duża dawka paliwa, a niebieski za bogata mieszanka (dużo oleju w paliwie). Przed oddaniem gaźnika spróbuj podregulować gaźnik, ma chyba 2 wkręty. Zmień lub wyczyść filtr powietrza, możesz uruchomić bez filtra na próbę. Poczytaj na forum.
wtrysk podaje dużo paliwa gaźnik kosiarki paliwa gaźnik nadmiar paliwa
stukać wolne obrót gwint kuchenka gazowy mf286d antena cybertech
samsung ue22d5003 skuter longjia
Problemy z odpalaniem VW LT 2.5 po docieraniu głowicy Objawy uszkodzenia sterownika VW LT 2.5 TDI