Buduj prototyp ...i daj znać co wyszło......S...N...R....2010
Mam Kosę NAC już 3 sezony i odpukać nic się nie dzieje,ale przedstawię Ci perypetie z moją husqvarną...była 4 razy w servisie i za przeproszeniem gu...o się znają,z moją piłą od nowości było coś nie tak, pluła paliwem przez tłumik ,często gasła a odpalenie jej to była loteria ,jak już chodziła to nie miała swojej mocy ,albo falowała.Po 2 sezonach mordęgi...
Regulacja gaźnika to podstawa, przecież nie można kupić, założyć i jeździć. Należy ustawić ilość dopływu paliwa, dopływ powietrza, czyli wzbogacenie mieszanki. Taką regulację należy bezwzględnie przeprowadzić.
Szukaj podstawy gaźnika, nowej lub używanej.
miałem taki gaźnik u siebie i takie same objawy, sprawdź podstawę gaźnika najlepiej ja wymienić, i sprawdź wszystkie węże podciśnienia czy są szczelne.
A między gaźnikiem a podstawą filtra nie ma być jakiejś uszczelki.
Proponuje zobaczyć do podstawy gaźnika ,czy przypadkiem nie jest pęknięta guma uszczelniająca kolektor z jego podstawą , może zasysać lewe powietrze.
Szkoda ,że nie napisałeś jaki masz gaźnik.Lewe powietrze sprawdza się w ten sposób,że zdejmuje się filtr powietrza i zatyka gardziel gaźnika-jeśli zgaśnie -nie ciągnie lewego powietrza,jeśli tylko spadną obroty tzn.,że ciągnie.Pod gaźnikiem jest elastyczna podstawa,może trzeba zdjąć i obejrzeć.
Ja widzę że jest mokro. Pytanie,czy na pewno cieknie z łączenia gaźnika z podstawą i czy cieknie na postoju czy podczas pracy?.
btw z tyłu gaznika wychodi mi weżyk od podciśnienia i idzie do filtra powietrza czy tak ma to być? Zdecydowanie, tak ma być. Masz gaźniczka to wymianę podciśnień sobie chwilowo daruj, bo ci nie gaśnie. Dostaje lewego powietrza. Proponuje zacząć poszukiwania od podstawy gaźnika po opisie objawów na 80% ona. (weź dezodorant tani najlepiej odpal auto...
Możliwe że pękł łącznik, musisz zdjąć cylinder, odblokować opaskę i delikatnie odwinąć podstawę gaźnika. Wtedy będziesz pewny że nie uszkodziłeś go. Ale ja bym stawiał że śruby się poluzowały od podstawy cylindra. Żeby to sprawdzić musisz odkręcić śruby od amortyzatorów i wyciągnąć karter. ;]
Tam się lubiała wykrzywiac podstawa gaźnika,albo "zagłębiała" ta podkładka z tworzywa. No albo wypracowany ten Jikov.Kto to rozbierał ten wie-ołowiane kołki zamykające otwory technologiczne i szklane śruty. Wartało by wiedzieć co on tam ma wsadzone.
Bak możesz przepłukać benzyną, albo jakimś rozpuszczalnikiem np naftą. Filtr paliwa to mierzysz średnicę wężyka który idzie z baku do gaźnika i na podstawie tej średnicy szukasz filtra w sklepie z częściami do motocykli.
Jeszcze jedno pytanie, może ktoś wypowie się obiektywnie. Pisałem, że w kosie odkręciła się samoczynnie podstawa gaźnika i ja tę podstawę przykręciłem, ale ona nadal nie przylega idealnie, w prawym górnym rogu nadal odstaje jakiś 1–2 mm. Sprawdzałem i ten plastik podstawy gaźnika jest po prostu tak fabrycznie wykrzywiony, że chociaż dokręcony, to i...
Wyczyść gaźnik, bo najwidoczniej masz zapchany w różnych brudach. Regulacja zapłonu oraz gaźnika to podstawa.
A masz uszczelki pomiędzy podstawą gaźnika a cylindrem i pomiędzy gaźnikiem a podstawą?
Gaźnik jest bing. Nie rozbieram go jeszcze. Śruby regulacyjne ma wkręcone nowe przez poprzedniego właściciela. Skoro zapłon masz ok, to dobierz się do gaźnika. Może być tak, że śruby są kiepskiej jakości. Podstawa to : -umyć gaźnik -sprawdzić drożność i czy dysze są odpowiednie ( i też drożne) -poziom paliwa -zaworek Skład mieszanki ładnie reguluje...
Tak. Musisz przełożyć elementy nowego układu zapłonowego do silnika, który chcesz zastosować. Łącznie z podstawą gaźnika, do której jest podłączony czujnik obciążenia silnika. Jednak skoro będziesz mieć silnik luzem, to możesz mu przeprowadzić porządny przegląd. Co się rozleciało w starym silniku?
Nic się nie stanie odkręć gaźnik i będzie dobrze. Możesz wyciąć w podstawie gaźnika miejsce aby wyciągnąć termostat (zwykły kawałek blach czy plastiku).
Czyszczenie gaźnika, to podstawa. Jaki, to jest model gaźnika?
Szukaj pod nazwą podstawa gaźnika lub podstawa wtrysku zależy co tam masz bo w tym roczniku to i wtrysk i gaźnik pchali
Panowie Ci co zmieniają gaźniki bądź przerabiaj. Dobre uszczelnienie gaźnika to podstawa. Po uszczelnieniu swojego gaźnika od jawki przejechałem się i powiem wam że różnica jest kolosalna. Nie mam tego efektu że po wciśnięciu sprzęgła i puszczenia gazu silnik trzymał przez chwilę wysokie obroty. Teraz spada od razu na niskie obroty i tak sobie pyrka....
:arrow: jan12345 W moim przypadku jest regulacja (X94, gaźnik) Nie próbowałem regulować, a warsztaty oferowały mi wyłącznie wymianę wszystkich. Wcale się nie dziwię się dlatego byłem zaskoczony: nie prawda ja pracuję w serwisie fiata i dopiero gdy wstępna regulacja nic nie dała zalcamy wymianę :twisted: ale kolejna wypowiedź już wszystko wyjaśnia: wyregulować...
Wygląda na podstawę gaźnika przykręcana do silnika . Chyba
Zaślep go to króciec recyrkulacji spalin (być może ktoś go usunął albo szukaj czy nie wisi).
Czyszczenie gaźnika, to podstawa, dalej do sprawdzenia wężyki paliwa i impulsowy. Kolejna możliwa przyczyna, to zbyt "bogate" ustawienie śruby H w gaźniku. Uszkodzone membrany. Do sprawdzenia stan pierścieni tłoka. Tyle, na razie.
Sprawdź tę gumkę czy nie jest gdzieś pęknięta, uszczelkę miseczki gaźnika i szczelność połączenia gaźnik podstawa filtra to jest bardzo ważne. Naciskając primer tłoczysz powietrze do gaźnika, przy jakiejś nieszczelności nie będzie to działać.
Trochę tych maszyn też zrobiłem i widzę że zrobiłeś prawie wszystko co możliwe. Pytanie > czy silnik został dobrze uszczelniony na składaniu? Jest ogólnie jeszcze trzy opcje: 1.rozszczelnienie silnika -brak podciśnienia na gaźnik-lub w zależności od modelu zatkany osobny kanał do podciśnienia (np.uszczelką). 2.zużyte membrany w gaźniku-nie pompuję paliwa...
zapewne tak jak zwykle na wygiętej podstawie gaźnika należy gaźnik zdemontować i podstawę wyrównać
(at)trojan12 ? Silnik kupiłem na złomie. Cylinder wygląda ok . Nie jest porysowany. Chciałbym wykorzystać sam gaźnik do innych urządzeń spalinowych . Na podstawie gaźnika jest napis made in italy.
Jeżeli silnik jest zimny, to gaśnięcie po dodaniu gazu może nie dziwić. Jeżeli silnik jest ciepły i gaśnie po dodaniu gazu, to warto sprawdzić: 1/ mechaniczne połączenie dźwigni gazu z dźwignią przepustnicy przy gaźniku; 2/ czystość filtra paliwa w zbiorniku; 3/ drożność przewodu paliwa i brak jego zagięć lub pęknięć; 4/ poprawne dokręcenie gaźnika...
No i to są właśnie podstawy fizyki. Jeden gaźnik daje za bogato drugi dobrze 2 za ubogo. Efekt wypadanie zapłonów dopalanie mieszanki wydechu jak również wzrost temperatury spalania na tych dwóch cylindrach ponad normę. Co doprowadza do przetarcia się silnika. Wystarczy tylko przejrzeć podręczniki najlepiej od lotnictwa i to już od lat 20, 30 tam jest...
No to git. :D A strzelanie w gaźnik zlikwidowałem planując podstawę gaźnika bo była krzywa.
Ta podstawa gumowo-metalowa ma też zadanie, że tak nazwę "antytermiczne", więc jednolita z aluminium to nie bardzo....
Witam. Gaźnik w simsonach to podstawa sprawnego działania silnika. Powiem krótko zamieść zdjęcia tego cacka, będziemy bardziej mogli Ci pomóc. Jeszcze możesz zmienić uszczelkę łączącą gaźnik z króćcem ssącym. Pozdrawiam
Pod gaźnikiem nowe uszczelki - a sama podstawa gaźnika -sprawdzałeś czy nie wygięta ?
W Briggsach było w podstawie gaźnika lub do dekla pokrywy zaworowej.
Zamiana gaźnika to podstawa byle jaki od scigacza podejdzie a osiągi znacząco lepsze. Potem toczenie i wyważanie koła zamachowego. Wyprofilowanie i wycięcie dziury w wentylatorze tak żeby dmuchało do gaźnika to rzeczywiscie poprawia wymiane mieszanki. Po takiej modyfikacji wieje w kolektor ssący jak odkurzacz i przy 5000 obr masz gratisy.
Miałem podobny problem z gaźnikiem/pompką przy silniku Brigsa. Powodem była uszkodzona, nie "trzymająca" szczelności uszczelka pomiędzy gaźnikiem i podstawą filtra powietrza w której jest kanalik powietrza od pompki. Uszczelka tego kształtu: http://obrazki.elektroda.pl/4729797100_1...
większy problem to dekiel rozrządu i izolator podstawy gaźnika Dekiel rozrządu nie jest tu problemem, albo nawiercasz Φ8 pod tulejki, albo przykręcasz czujnik bez nich posiłkując się szczelinomierzem. Podstawę gaźnika z króćcem i przełącznikiem podciśnieniowym można sobie darować, nie ma on żadnego zauważalnego wpływu na pracę silnika. Jak robiłem...
Czyszczenie gaźnika to podstawa. Wykręcając wszystkie iglice które mają regulacje najlepiej zmierzyć ile były wykręcone. I potem tyle samo wkręcić, a dysze stałe, które są wciskane w gaźnik po prostu wyjąć do czyszczenia, przedmuchać i wkładać na miejsce. Regulator działa prawidłowo, w każdej kosiarce z przytkanym gaźnikiem tak się zachowuje.
gaźnik ma miesiąc i jest po regeneracji, po założeniu było ok jakiś czas, podstawa gaźnika też nowa
Kolego fuelinyourblood cóż za fachowa dorada, tak można w żuku robić. żadne silniki benzynowe w mk3 nie były na gaźniku. Co do tematu to radze zdjąć pokrywę wtrysku, pokręcić troche rozrusznikiem i zobaczyć czy wtryskiwacz daje paliwo, pyli czy leje, jeżeli tak to za pewne cewka lub czujnik halla, ewentualnie przewody cewka-aparat(ta kostka przy aparacie...
Witam ! Jak objawy są takie same na Pb i LPG - sprawdź dokładnie podstawę gumową gaźnika . Z ręcznym ssanie - masz napewno gaźnik KEIHIN . Podnieś gaźnik obejrzyj podstawę w/w jeżeli będzie wewnątrz zmurszała to do wymiany. Lubi też łapać fałsz między podstawą a kolektorem ( odkształca się ) . Pozdrawiam
lewe powietrze najczęściej łapie na połączeniu gaźnika z cylindrem bo podstawa gaźnika ulega wykrzywieniu ewentualnie może jeszcze brać przez simeringi na wale. co do przepustnicy to sprawdź po prostu czy nie zacina się (linka jak i sama przepustnica w korpusie gaźnika)
Czyszczenie gaźnika może ale nie musi pomóc. Brak wolnych obrotów -najczęściej uszkodzenie nastawnika przepustnicy pierwszego stopnia(inaczej wolnych obrotów). Mulasty? Sprawdziłbym dokładnie wszystkie podciśnienia w gaźniku i "okolicy" z naciskiem na "zassanie" nastawnikiem przepustnicy drugiego stopnia -może membrana w nim powiedziała "bye bye" i...
Podstawa gaźnika do wymiany.
witam Akumulator ma ok 1.5 roku, a gaźnik nie wiem czy jest dobry muszę sprawdzić, ostatnio wymieniłem podstawę gaźnika bo brał lewe powietrze było słychać nawet jak syczy. Teraz zauważyłem, że ta guma na tej nowej podstawie popękała i nie wiem czy to może być przyczyną bo nie słyszę żeby syczało coś, może znowu się podstawa skopała?
Podstawa gaźnika do sprawdzenia, i przewody podciśnieniowe.
Sprawdź podstawę gaźnika. Miałem podobny problem w golfie II 1.3. Auto jeździ tez na gazie i właśnie nieszczelność pod gaźnikiem za bardzo nie wpływa na pracę silnika na LPG. Na benzynie jednak już czuć różnicę; zakłócona praca na wolnych obrotach. Jak będziesz wymieniał podstawę gaźnika to radze kupić jakąś lepsza. Pozrd
Witam. Posiadam pilarkę spalinową PARTNER 351 no i mam taki problem, że odpala bardzo dobrze, popracuje kilka chwil może około 2 minut i zaraz gaśnie. Nie wiem w czym problem, zaznaczam że uszczelnienia między gaźnikiem a cylindrem są dobre, wszystko podokręcane, wymieniałem podstawę gaźnika, uszczelki nowe. Może ktoś miał podobny problem więc proszę...
Niestety z gaźnikiem Aisan są same problemy. Znane są przypadki zmiany w/w na gaźnik FOS, ale z tego co pamiętam, trzeba zmienić podstawę gaźnika.
Witam, ma taki problem. Kosiarka z silnikiem briggs 650 z automatycznym ssaniem dość nowa. Silnik na obrotach faluje po mimo wyczyszczenia gaźnika. Oczywiście oring podstawy gaźnika wymieniony, krociec dobry, dokręciłem go, ale był raczej dobrze dokręcony. Uszczelka pod kroćcem raczej dobra, choć nie sprawdzałem. Dźwignia tam gdzie jest sprężyna regulacji...
Może to nie dociśnięcie śruby a całego gaźnika powodowało te zmiany, sprawdź szczelność tego połączenia (uszczelka) i ten gumowy kołnierz, łączący cylinder z podstawą gaźnika.
wymieniając podstawę gaźnika..... kolega napisał. Gdzie tu wtryski?
Ja bym napisał...jak ktoś sam nie radzi sobie z gaźnikiem i układem zapłonowym w 126p..... to pisanie na forum nie ma sensu....maluch i jego "układ" to podstawa rozumienia podstawy rzeczy.....
Już Ci powiem że podstawa gaźnika będzie krzywa, nawet jeżeli nie bierze lewego luftu
Witam! Druga niebieska strzalka od gory.Pisalem o tym.Sprawdz ponadto jak sa polaczone podcisnienia.Dla ulatwienia sa oznaczone kolorowymi pierscionkami.To podstawa przy tym gazniku..Pozdrawiam.Stefan.
ten gaźnik co miałem to pirburger 2ee. a do przerobienia była potrzebna podstawa gaźnika. ja to zrobiłem z aluminiowej blachy o grubości 1 cm, a kod silnika to RP
A pilarka Partner 351 lubi być nieszczelna na łączeniu cylinder - podstawa gaźnika.
Kolego udało ci się założyć jakiś inny gaźnik? Wiem, że dawno to robiłeś ale może jeszcze pamiętasz. Może masz jakieś wskazówki? Ile poza podstawę gaźnika otwierają się przepustnice z Lady? Można zrobić wyższą kryze i odpowiednio ją wyfrezowac pod gaźnik od Lady.
Witam Sprawdz podstawę gaźnika, ewentualnie przewody podciścnieniowe, czy nie są popękane ewentualnie czy nie pospadały. Pozdrawiam
Z gaźnikiem przesadziłem, wystarczy zdjąć podstawę filtra powietrza żeby zdjąć to cięgno gazu. :)
Witam serdecznie. Strzelanie w gaźnik to nic innego jak za uboga mieszanka. Czasami wymiana uszczelki pod gaźnikiem nie pomaga. Połóż na gładkiej powierzchni papier ścierny i wyrównaj podstawę gaźnika. Zobaczysz, że bierze w miejscu otworów na śruby. Te miejsca odkształcają się na skutek zbyt mocnego dokręcania. Pozdrawiam.
W zależności od cylindra dobierasz gaźnik. Natomiast pod wielokanałowy cylinder musi być odpowiedni wydech. To są kolego serdeczny podstawy podkręcenia mocy w dwusuwie.
Kiedy ostatnio byleś na serwisie instalacji gazu? Poruszaj całym gaźnikiem i przyglądaj się czy nie uszkodzona jest podstawa gaźnika-uszczelka miedzy gaźnikiem a kolektorem ssącym. Najlepiej zrób to na zapalonym silniku i od razu zaobserwujesz wahania obrotów silnika.
Podstawa gaźnika szczelna? Czego brakuje? Iskry, paliwa? Wydech drożny?
No czystość dysz albo szczelność podstawy gaźnika (fałszywe powietrze)
Ten przewód z cylindra podpina się do plastikowej podstawy gaźnika, z tyłu, obok dużego otworu przez który przechodzi ta gumowa rura łącząca gaźnik z cylindrem jest mały króciec. Wężyk ze zbiornika paliwa podłącz do króćca przy gaźniku.
Zaznaczam że nie znam się na tych silnikach, ale ponieważ nie znoszę oczekiwania w serwisie, proste mechanizmy staram się naprawiać sam. Miałem kiedyś podobną przygodę ze swoją kosą, zdaje się że podobnej jakości. Po kilku lub kilkunastu godzinach pracy nowiutkim sprzętem, poluzowały się śruby mocujące gaźnik, oczywiście przestała palić. Przy okazji,...
Prawdopodobnie to MS 181 i oring spadł z podstawy filtra powietrza. W części tylnej (od strony gaźnika). http://obrazki.elektroda.pl/1990958000_1... Na rysunku nr 5.[/img]
żeby porządnie wyczyścić gaźnik i ustawić zawory Zaworów do ustawiania w dwusuwie nie znajdziesz. Po prostu ich nie ma. Gaźnik... Niby to podstawa ale czy jesteś pewien że to gaźnikowiec a nie model sr50 ditech?
Zamówiłem nowy gaźnik plus podstawa gaźnika. Założyłem i za pierwszym strzałem odpaliło. Kolejna próba znowu pali. Brzęczenie tak jak kolega lol11 napisał że brzęczało nowe sprzęgło. Skręciłem wszystko wraz z głowicą tnącą i przy próbie odpalenia znów za pierwszym razem, jednak po przygazowaniu kosa zgasła. Próba odpalenia nic nie dała. Kosa wogóle...
czy nieszczelność podstawy gaźnika może powodować szarpania podczas jazdy??
Napisz coś więcej o tym autku . Wnoszę , z twojego postu , że to gażnikowiec. Podstawa gaźnika sprawdzona ???
Dysza główna, to mosiężna śruba na klucz 1/2" pasuje też 13mm, znajduje się od spodu gaźnika, nie musisz odkręcać całego gaźnika ani podstawy filtra powietrza, od przodu silnika jest wystarczająco miejsca aby poluzować dysze i ją odkręcić. Jeśli będzie mocno zaśniedziała przeczyść drucikiem 0,6mm (np z migomatu).
Z gaźnikiem 2E2 nie miałem do czynienia ale mogę Ci polecić stronę: http://www.gaznik.pl Problemów szukaj w nieszczelnościach podciśnień, gumowej podstawie gaźnika i ew. automacie ssania.
Do Pana Moderatora. Przepraszam,że łamę regulamin, ale chciałbym pomóc Koledze. Jeszcze raz przemyślałem sprawę i doszedłem do wniosku, iż może być jeszcze inna przyczyna niedomagań silnika. Tą przyczyną może być pęknięta gumowo-metalowa podstawa gaźnika ( dosyć częsta usterka), wtedy silnik łapie ,,fałszywe'' powietrze i tak właśnie sie zachowuje.
Najczęsciej łapie powietrze podstawą gaźnika. Co do zapłonu sprawdź iskrownik w jakim jest stanie.
Na moim gaźniku znalazłem symbole przy podstawie 34S2A1 06 72 pozdro:arrow: Habzik
Zdemontuj gaźnik, sprawdź podstawę gaźnika, ten ,,plastyk,, Lubiły pękać i dostawało się fałszywe powietrze. Wykręć dyszę wolnych obrotów, (zwykła czy elektro) może być skręcona, uszkodzona powierzchnia stożkowa lub zapchany kanał studzienki emulsyjnej. Wykręć wkręt regulacji składu, sprawdź oring, a najlepiej wymień. Twardniały i przestawały uszczelniać....
Hmm, napewno to jest parownik? a czy nie uważacie ze może to być ta podstawa gaźnika? no i czy ten samochód będzie prawidłowo funkcjonował na tym silniku ? ;/
Witam Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na dolegliwość Z którymi próbuje się uporać. Mianowicie w wyżej wymienionym golfie dzieje się tak że na zimno ładnie pali obroty dobre, czyli ssanie działa prawidłowo, po nagrzaniu tez jest wszystko ok na postoju, jak jadę powoli tzn 30-50km/h to tez wszystko jest w porządku ale jak chce jechać szybko...
Falowanie na niskich obrotach w kosiarkach B&S z którymi się spotkałem to najczęściej odkształcenie się elementów z tworzyw sztucznych. W kosiarkach z gaźnikiem na zbiorniku paliwa odkształca się podstawa gaźnika, a w mocniejszych - element z pompką paliwa dobrze widoczny na zdjęciach w temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Nawet...
Lech już ci powiedział : oś przepustnicy, uszczelki "za przepustnicą" - podstawa gaźnika, kolektor do głowicy. no może jeszcze wspomaganie hamulców jak jest, podciśnienie aparatu zapłonowego lub inne odbiorniki podciśnienia.
witam! Żeby sprawdzić gumową podstawę gaźnika można po uruchomieniu silnika (raczej nie przy gorącym silniku) rozpylić zwykłą wodę w pobliżu podstawy gaźnika.Jeżeli przez chwilę obroty się ustabilizują znaczy to o uszkodzeniu gumy. I wtedy koniecznie wymienić. "gaźnik" = gaźnik elektroniczny, nazywany również wtryskiwaczem. Pozdrawiam
Zmieniona gumowa podstawa gaźnika,gaźnik całkowicie rozebrany i wyczyszczony.Chodzi na benzynie i LPG ale nie równo,czasem zgaśnie.Zmieniona kopułka,palec,przewody,świece.
Moje Audi pali 20l/100km gazu. Mechanik powiedział, że to może być podstawa gaźnika albo sonda lambda. Silnik 1.8 PM Prawda czy fałsz?
Opcja szukaj nie boli ! Tylko patrz [url=http://poszukaj.elektroda.pl/search... A jak chcesz znać moje zdanie to wyrzuć ten gaźnik dorób podstawę i załóż webera od poldka .
Witam ponownie. No to już jesteśmy niedaleko, jeszcze parę ruchów i będzie wiadomo,co jest grane. Odkręć tłumik, gaźnik oraz jego podstawę, bedziesz miał wgląd na ścianki boczne tłoka oraz cylindra od strony wydechu oraz ssania. Wszystko zależy od tego też w jakiej pozycji się znajduje. A jeżeli dalej nic nam to nie powie, Owszem tak jak kolega napisał...
Zerwana podstawa gaźnika, lub w jakimś innym miejscu ciągnie lewe powietrze. Nie rozumiem jak można w nicku wpisać mechanik i z takimi rzeczami sobie nie radzić...
Wtrysk podaje paliwo bo odłączyłem przewód doprowadzający paliwo do gaźnika i elegancko rozpyla benzynę Dodano po 3 A wcześniej niż demontowałem ta podstawę gaźnika próbowałem go jeszcze odpalić no i nie chciał... jak już zdemontowałem ta podstawę gaźnika to w kolektorze była waha pomiędzy takimi stojącymi pręcikami. Dodano po 7 Nawet próbowałem go...
Popatrz na gumową podstawę gaźnika lubi się rozszczelnić i wtedy ciężko odpala i muli się . Wystarczy zdjąć gaźnik i wszystko widać .
Kup nową świecę bosch lub Ngk żadna chińszczyzna. Innej opcji nie ma. No może poza pękniętą podstawą gaźnika. Pozatym nowy setup nie odpali od strzałą trzeba kilkanaście sekund pokręcić rozrusznikiem pomagają kopką. Musi się doszczelnić olejem.
Jeśli ktoś : a) Nie ma przyrządów ; b) Nie wie co i DLACZEGO należy zmienić . To radzę kupić sobie PSP lub GameBoy-a i tam poklikać. Już 30 lat temu nikt nie ustawiał w samochodzie zapłonu na słuch ani nie regulował gaźnika na podstawie wyglądu dymu z rury wydechowej. Obecnie takie praktyki stosuje się tylko w przypadku starszych motorów 2-suwowych...
jednym razem chodził na wolnych obrotach i nagle sam z siebie wystrzelił z obrotami w górę. Fałszywego powietrza z pękniętej podstawy gaźnika nie łapie? Ha ha, też mi od razu przyszła do głowy pęknięta podstawa.
Kosa, pewnie całą zimę stała z benzyną w zbiorniku? Czyszczenie filtra powietrza, gaźnika, regulacja. Świeża benzyna, to podstawa.
Jeżeli silnik odpala po wlaniu paliwa do filtra to usterka jest tylko i wyłącznie w gaźniku. Sprawdź jeszcze raz i wyczyść dokładnie sitko na końcu plastikowej rurki, która wchodzi do zbiornika paliwa. Zobacz czy podstawa gaźnika nie jest skrzywiona i dobrze przylega do zbiornika. Jeszcze raz kolejność składania, uszczelka ma być na membranie, nigdy...
Być może czujnik temperatury Ci szwankuje, umieszczony jest w podstawie gaźnika, patrząc na silnik, z prawej strony pod gaźnikiem. Bardzo kiepski dostęp, wkręcone są tam dwa czujniki temperatury, jeden niejako na zapas (chyba przez ten dostęp) i jest nieokablowany, na drugim jest założony kabel, trzeba go przepiąć na sasiedni czujnik i to powinno rozwiazać...
dzięki WP99 chodzi mi o tą gumę pod podstawą gaźnika,jak się rozszczelni to objaw jest taki że łapie lewe powietrze i wariuje z obrotami.
podstawa gaźnik podstawa gaźnik pierburg gaźnik kosiarka gaźnik kosiarka
lanos głowica zwrotnica antenowy schemat zdjąć hydrostatu bosch
proxima integra elpigaz stella program
Migający wyświetlacz temperatury w BOSCH KGN39LB34/10: przyczyny i rozwiązania Instrukcja obsługi kontrolera Wind Solar MP20