Witam, jak wyregulować gaźnik w skuterze Romet 777 GY6 139QMB? AI: Czy masz jakieś konkretne objawy problemów z pracą silnika (np. gaśnięcie, nierówna praca, trudności z odpalaniem), czy chcesz po prostu przeprowadzić standardową regulację gaźnika? Tak, chcę wyregulować od podstaw gaźnik. AI: Czy gaźnik był już wcześniej regulowany lub wymieniany, czy...
Ten gaźnik ma przelew, przelej go i sprawdź czy ciepły silnik wkręci się na obroty podczas jazdy, jeśli przez około pół minuty będzie ok, zwiększ poziom paliwa, jeśli nie to, wyczyść gaźnik.
Regulacja gaźnika to podstawa, przecież nie można kupić, założyć i jeździć. Należy ustawić ilość dopływu paliwa, dopływ powietrza, czyli wzbogacenie mieszanki. Taką regulację należy bezwzględnie przeprowadzić.
Świeca sucha gdzie są te zawory? i jak ustawić ?
Siema , ostatnio męcze się z ustawieniem gaznika. Ustawiłem na postoju nie ma muła chwile pojezdziłem i na bardzo ciepłym silniku troche tego muła ma. Przykręciłem jeszcze i nie miał muła ale na zimnym gaśnie. Jak to dobrze ustawić aby na zimnym i ciepłym nie gasł i nie miał muła ?🤔
zawsze dostawał muła jednak dało się z tym żyć, szukałem powodu dlaczego tak się dzieje To motorower, silnik niewielkiej mocy... bo czasem platynki się otwierają czasem nie przerwę między nimi też jest trudno ustawić Zdalnie to trudno stwierdzić, ale zwykle powodem jest wyrobienie tulejek ruchomego styku po dużym przebiegu albo gdy ktoś zapomniał o...
Witam, po pierwsze - czy wiadomo, na jaka benzynę był fabrycznie Komar o stopniu sprężania silnika 6,5:1? Bo z tego, co pamiętam - to na paliwo 72/75 oktan (dlatego miał tak niski stopień sprężania - bo benzyny 72/75 okt. były bardzo eksplozyjne, kaloryczne). Czy może w tym silniku została już splanowana głowica i cylinder i podniesiony tym samym stopień...
Wykręcić napinacz rozrządu i ustawić Magneto na t gdy znaki na zębatce będą się pokrywać z literą t na magnesie i założyć łańcuch?
Nie za bardzo.. trzeba ustawić poziom paliwa w gaźniku i sprawdzić skuteczność zaworku pływakowego. Ja nie miałem rometa, więc nie sypnę cennych szczegułów, ale mniej więcej o to tu chodzi.
Czybyszew jak wpiąć się z miernikiem, ustawić go na pozycję sprawdzania obwodu i wpiąć pod przerywacz, ale jak zakręcę magnetem, to mi kable od miernika się pourywają. Jak planki ustawić, to sobie poradzę, ale co z zapłonem, jak dobrze i fachowo go ustawić.
Jeśli benzyna (oczywiście mieszanka z olejem) dochodzi i jest iskra, to pozostaje ustawić zapłon. Cudów nie ma, bo powietrze chyba też dochodzi. A jak z kompresją?
Po zmianie na oryginalny zapłon, wszystko jest z obrotami ok, ale jednak to była wina gaźnika. Na oryginalnym zapłonie było ok, ale po zmianie trzeba było zmniejszyć dawkę paliwa. Już wszystko ok.
Kolego artur04c w tych pojazdach nie ma czegoś takiego jak "ustawienia fabryczne". Opis regulacji takich gaźników bardzo łatwo znaleźć w necie na forach poświęconych podobnym konstrukcjom GB, Barton, Romet, a i na elektrodzie był kilkukriotnie wałkowany. Muszę tylko dodać, że źle wyregulowane luzy zaworowe mogą praktycznie uniemożliwić regulację gaźnika.
Witam, normalnie ten skuter nie powinien przekraczać 2.5l na 100km, winna jest głównie zbyt bogata mieszanka. Początkowo skuter palił mi ok 3,6l, tez trochę z tym walczyłem, okazało się ze jak zdjąłem dekielek z przodu filtra powietrza (ten z 4 dziurkami) to spalanie spadło do 2,3- 2,4 i się nie zmienia. Jak się jedzie to wymuszane powietrze powoduje...
Na ssaniu dławić się nie powinien, pytanie czy problem występuje w czasie jazdy czy na luzie. Na luzie będzie się dławił, bo nie ma pompki wzbogacające w gaźniku. Jak nagle otworzysz przepustnicę, to dojdzie do zubożenia mieszanki i silnik zgaśnie. Im większy silnik tym to zjawisko jest bardziej widoczne. Jak w 125 na luzie odkręcisz gaz bez ssania,...
Witam ma motorynkę i nie chce wchodzić na wysokie obroty gaźnik czyściłem zapłon próbowałem ustawić i nic. Podejrzewam że to kontestator i chce się dowiedzieć czy do motorynki spasuje kondensator od malucha i czy na tym będzie dobrze chodzić
Ok problem z odpaleniem prawie rozwiązany, przyczyną okazał się gaźnik, teraz muszę ustawić zapłon, ale z tym sb poradzę. Teraz mam inny problem a mianowicie jak ustawić sprzęgło tzn. żeby odbijało bo mi nie odbija???
Witam, znalazłem ostatnio w szopie rometa ogara 205, wyczyściłem, ustawiłem, coś tam powymieniałem. Jeździł tydzień jak z salonu, z zimnego można było ręką odpalić. Na sobotę zaplanowałem wyjazd i próbuję odpalić, na chwilę załapie i gaśnie po 2 sekundach. Z góry uprzedzam pytanie: kranik drożny, paliwo jest, iskra jest mocna, gaźnik przeczyszczony...
Ok słuchaj herp może wytłumacz mi jak możesz jak ustawić po kolei zapłon może gdzieś robię błąd. Ogólnie zdjąłem gaźnik wlewam paliwo na gmp i nic . Może źle robię te wyprzedzenie bo jak stoję przy silniku to magneto się kręci w prawo to szukam gmp a potem na suwmiarce dodaje te 2 mm i cofam w lewo magneto a może trzeba w tą stronę co chodzi magneto...
Witam problem polega na tym że nie moge ustawić biegu jałowego w moim charcie. Romet ma podniesioną przepustnice prawie do połowy za pomocą napinacz linki gazu (bo śruba regulacyjna nie daje takiej możliwości) próbowałem regulacji iglicy przepustnicy, brak rezultatu nie wchodzi na obroty, na niskich dławi się. Simeringi zostały zmienione na nowe. A...
Ja bym pokręcił śrubką składu mieszanki na wolnych obrotach. Znaleźć takie położenie w którym silnik nie gaśnie. Próbować w szerokim zakresie położeń owej śrubki. Najpierw ustawić śrubką otwarcia przepustnicy wolne obroty trochę wyższe, później regulować skład mieszanki drugą śrubką. Jeżeli da się ustawić że silnik nie gaśnie to później można trochę...
To, że iskra piękna, nie oznacza że występuje w dobrym położeniu tłoka. Jak chcesz żeby dobrze wszystko działało to zapłon proponuję ustawić. Później gaźnik. Zaznaczyć możesz punktakiem albo małym przecinakiem delikatnie jak chcesz na stałe. Wrzuć bieg i niech Ci ktoś przytrzyma tylne koło dociśnięte do ziemi i wtedy odkręcaj.
Dzień dobry nie dawno zakupiłem skuter,przejechałem około 170km i skuter zgasł mi na skrzyżowaniu,po chwili odpalił i dojechałem do domu z tym,że musiałem dawać mu gazu na skrzyżowaniach bo gasł na wolnych obrotach. Na drugi dzień nie chciał odpalić,postanowiłem iść do mechanika. Następnego dnia odpalił i jakoś dojechałem do serwisu. Mechanik powiedział,że...
Po takiej czynności silnik musi się dotrzeć, min. przez ok. 500 km, bez pasażera i jazda spokojna (nie na max.). Warto na początku zwiększyć dawkę oleju do paliwa, sprawdzić czy nie jest zabrudzony filtr powietrza i "nie zabity" nagarem tłumik. Gaźnik do sprawdzenia (usunięcia brudów i udrożnienie dysz) i poprawnego (równomiernego) zamocowania, wraz...
moze uszczelka gaźnik-cylinder .
Czyli silnik jeszcze się kręci, popychając czy kopiąc starter? Jeśli nie zatarty czy inne takie, to warto: ustawić odstęp świecy na ok. 0,5mm do prób, potem jak zapali to dać normalnie na 0,7; wyczyścić tą świecę, może zalana; ustawić zapłon (nie wiem ile tam jest, w 024 czyli motorynce miałem 0,3mm przed ZZ). Jak zapali to chwilę niech popracuje i...
Jest dobrze ustawiony
A tak dokładniej to o jakim silniku jest mowa? Jest to silnik prawdo podobnie rosyjskiej produkcji montowany niegdyś w motocyklach Romet ''minsk'' oznaczenia na gaźniku oraz na silniku są rosyjskie. Macie jakieś wskazówki jak dokładnie ustawić w tym silniku zapłon? jak nie przekręcam to silnik pracuje tak samo dobrze i ma moc. Cytuję pewien artykuł...
Pisząc o egr miałem na myśli powrót spalin do ponownego dopalenia ich.Egr jest w dieslu i takowy mam w borze.Kranik podciśnieniowy sprawdziłem na samym początku mojej naprawy,i jest sprawny. Problem rozwiązałem w taki sposób że podgiąłem blaszkę na pływaku i tym samym obniżyłem poziom paliwa w gaźniku. Teraz po zgaszeniu skutera mam błoga suchość w...
Witam dziś zajmowałem się silnikiem. Naskładałem jeden z 3 i chodzi i wyszedł bardzo lekki. Odciąłem skrzynię biegów zostawiłem tylko skrzynie korbową, wał, tłok, pierścienie, cylinder, głowę i gaźnik. Kręci się ok 6000obr/min. Przekładna kontówki jest 1:2,5. czyli ok 2400 obr/min na najwyższych obrotach. Czyli myślę że na średnich ok 1500 więc ok....
Kolego, a sprawdzałeś ustawienie zapłonu?
Może być tak że silnik pobiera fałszywe powietrze do komory spalania np. uszczelka pod gaźnikiem lub zimering na wale .Albo coś z iglicą zrobiłeś podczas czyszczenia gaźnika może ustawiłeś ją w innej pozycji.
Prawdopodobnie jest ustawiony za niski poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika.
gaźnik cały przeczyściłem, dysze też, iglica na środkowej blaszce ustawiona
Kupywać Jeżeli już to kupować. Zastosuj właściwą świecę(ciepłota), sprawdź ustawienie zapłonu, chyba za wczesny.
Pierwsza sprawa sprawdź ustawienie zapłonu! Po drugie zobacz czy gaźnik nie jest zapchany ( dysze ).
Zapinka na iglicy gaźnika na 2 rowek od góry, to ustawienie fabryczne...opuszczając zubożamy,podnosząc wzbogacamy dostęp mieszanki paliwa.
okazało się że powodem był banalny problem. po dłuższych i bardzo dokładnych ustawieniach platyn stwierdziłem że należy wyszlifować dziury do przykręcania iskrownika bo za słabo się odchylał i iskra była za późno kiedy to zrobiłem i ustawiłem gaźnik ZAPALIŁ ZA PIERWSZYM!!! dzięki za rady pozdro
Witam. Jestem tutaj nowy wiec z góry przepraszam jeśli popełnię jakąś gafę. Poszukuje porady w ustawieniu gaźnika w chińskim spalinowym silniku rowerowym 80cc3. Ten gaźnik ma tylko jedna śrubkę do regulacji obrotów i przy pierwszej próbie odpalenia paliwo aż wylało mi się z tłumika. Okazało się ze iglica była ustawiona maksymalnie w gore czyli na ostatnim...
Witam ,mam taki problem z moim chartem ,odpali i ma strasznie wysokie obroty , i zaraz zgaśnie ,i tak z każdym razem gdy go odpalam ,czyżby to był moduł albo cewka wyzwalająca, a jak się doda gazu to go muli i dusi gaźnik przeczyszczony zapłon ustawiony proszę o pomoc z góry dzięki,
Witam co moze byc przyczyna gasnienia silnika w romecie bo gdy jest zimny to pieknie jezdzi a gdy sie zagrzeje to sie dusi i gasnie wyczyscilem gaznik zaplon jest dobrze ustawiony ale i tak sie dusi prosze pomozcie
:) Nie mieszanki benzyny i oleju tylko paliwa i powietrza :) Półtora obrotu może być za mało. Silnik przecież nie jest nowy. Wykręcaj dalej i patrz co sie wydobywa z tłumika. Zapłon dobrze ustawiony ?
Witam posiadam motorynkę z silnikiem dezamet023. Bieg 1 wbija się ładnie idzie jak szatan ;) wkręca się na obroty kompresję ma bardzo dobrą Ale problem mam zbiegiem 2 jak wbije go to motorynka się dusi albo gaśnie sprzęgłu jest ok olej jest gaźnik wyczyszczony zapłon ustawiony co do mm. Proszę o odpowiedz.
Witam, Mam problem z Rometem Trial City. Silnik odpala bez ssania (zimny), gdy włączę ssanie silnik gaśnie. Ogólnie silnik jest słabszy. Problem zaistniał nagle. Przy prędkości około 65km/h przy lekkim włączeniu ssania silnik przyśpiesza. Gaźnik czyszczony oraz regulowany. Wychodzi na to ,że dostaje za mało paliwa. Iglica ustawiona na drugi rowek od...
Witam ,mam taki problem z moim chartem ,odpali i ma strasznie wysokie obroty , i zaraz zgaśnie ,i tak z każdym razem gdy go odpalam ,czyżby to był moduł albo cewka wyzwalająca, a jak się doda gazu to go muli i dusi gaźnik przeczyszczony zapłon ustawiony proszę o pomoc z góry dzięki,
Witam. 1. Niedokręcona świeca. 2.Źle ustawione ssanie. 3. Zła świeca. 4.Zła przerwa na świecy. 5.Zła przerwa na przerywaczu. 6.Przesunięty zapłon. 7.Źle ustawione dysze w gaźniku 8.Zanieczyszczone dysze w gaźniku. 9.Zanieczyszczony filtr powietrza. 10.Źle ustawione ssanie. 11.Zużyte pierścienie. 12.zużyty tłok. 13.Zużyty cylinder Może ktoś jeszcze coś...
myślałem że nowy gażnik powinien być wyregulowany fabrycznie Gażnik który kupiłeś pasuje za pewnę do zipp quantum, otis, romet, agila, itp. a więc nie może być fabrycznie ustawiony gdyż każdy silnik jest inny i wymaga innych nastawów. nie sądziłem że tak często trzeba regulować zawory zastosuję się do tych podpowiedzi i dam znać jak dojdę do sedna...
Jeśli znasz się na tym to wiesz, że przyczyn jest kilka - łapie lewe powietrze - złe ustawienie zapłonu a w szczególności platyn - przebicie na platynach - brak dobrej masy(zaolejenie łączeń) - przytkany gaźnik lub złe ustawienie iglicy itd itd A jak było przed wymianą łożysk?, jeśli OK to zawęża obszar poszukiwań
Gdy odpalę go na zimnym silniku na początku trochę przerywa. Gdy pochodzi chwilę jest już dobrze. Wolne obroty są idealne, przy zimnym ma lekko podwyższone ale nawet przy bardzo gorącym nie zgaśnie na pewno. Też myślałem, że to wina simeringa pod magnetem i go wymieniłem. Poprawy żadnej! Poprawiałem wszelkie uszczelki od początku nawet pod cylindrem...
Wymieniłeś wał... A aczy przypadkiem nie założyłeś wału od komarka? Wyglądem jest taki sam i pasuje do silnika ale ma w innym miejscu rowek na klin (nie pasuje kąt wyprzedzenia zapłonu). Najlepsze ustawienie gaźnika to wkręcasz śrubkę tą od mieszanki z boku gaźnika do końca i wykręcasz ją 1,5 obrotu. Ustawienie zapłonu- obróć zapłon na maksa w przeciwną...
Gaźnik miałem nowy kupowałem 2 tyg temu i wtedy Romet normalnie chodził po ustawieniu zapłonu,platynek,gaźnika , lecz później stał 3 dni nie odpalany i było coraz gorzej z nim do teraz , ale jak odpalił dziś wyczyściłem świece , blaszkę ustawiłem i dysze przedmuchałem to jechał jakieś 10 sek na prostym i była mała górka to Romet nie chciał wyjechać...
Czyli typowa made in china prubój ale te gźniki czesto nie daja sie wyregulować. Porównaj wykonanie i różnice w starym ustawic tez trzeba poziom pływka iglice dopiero śruba kęcisz ale często nie szło wyregulowac tych gaźników
Witam. Mam taki problem, moj Romet nie chce odpalić. Iskra jest, zapłon ustawiony dobrze, platynki chodza jak należy, gaźnik to samo. Na starym cylindrze miał słabą kompresję 0,6 i świeca ciągle zalana. :/ Po założeniu nowego cylindra, tłoka itd. kompresja wzrosła do 0,7, świeca dalej zalana i nie ma ochoty zagadać... Jakieś pomysły? Co może się dziać?
Witam mam problem z odpalaniem ogarka. Podczas zakupu odpalił za 1 razem. Po dostarczeniu do domu już nie :/ . Dzień po zakupie ponownie spróbowałem i odpalił przejechałem z pół kilometra po czym zgasł,(ogarek nie miał zbyt dużej mocy,ale jechał). Po wymianie świecy na Iskrę F80 odpalił tylko 1 raz po czym go zgasiłem i potem już nie odpalił. Gaźnik...
Mogłem wcześniej napisać. Gaźnik został wyregulowany przeczyszczone wszystkie dysze, ustawione obroty. Tam gdzie idzie króciec do cylindra, został wymieniony oring. Wiec tu raczej gaźnik nie ma winy ;/.Dlatego moje pytanie było czy coś innego może być?
A więc tak: odkręciłem tę pokrywkę, sprawdziłem i zabezpieczenie było dobrze, ale o dziwo, co najważniesze - awaria ustąpiła i silnik już normalnie pracuje, ustawiłem gaźnik książkowo i nic tylko wsiadać i jeździć, natomiast skuter ma jeszcze takie 2 mankamenty: 1. Przekładnia strasznie wyje oraz podczas zjeżdżania z górki z prędkością maksymalną (ok....
Sprawdź uszczelkę pod cylindrem i całe połączenie gaźnika z cylindrem. Niech najpierw ustawi prawidłowo zapłon .Widzę że ta prosta czynność jest już problemem . Jak zacznie sprawdzać uszczelnienia wału i uszczelki to dopiero będzie problem .
Witam mam pytanie czy świeca zapłonowa mogła się popsuć od zbyt dużej dawki oleju w benzynie? Chodzi mi o mojego Ogar 205 silnik 023 dałem z dużo oleju do benzyny chwilę pochodził i zgasł teraz wlałem świeżą benzynę z taką dawką oleju jaka powinna być i dalej się nie odzywa świeca ma taką biało i trochę niebieską iskrę. Zapłon jest dobrze ustawiony...
Witam mam problem z moim skuterem. Jest to Romet Router sport 4t. Miał on wymieniany cylinder tłok pierścienie i głowice . Od tej pory nie chce wejść na maxymalne obroty. Gaźnik w uregulowany zawory ustawione. Po około 400 km pękł mi zawór a wiec wymienilem go na nowy. Po tym skuter odzyskał moc i znów jest to samo. W czym może być problem ?
Ustawiłem zawory , juz nawet na niskich chodził normalnie , teraz potrzebuje pomocy w ustawieniu gaźnika , wraz z iglicą (chyba też potrzeba ustawienia) pali tylko na ssaniu czy to zimny czy to ciepły . Ma problem zapalić na zimnym gdy ssanie jest włączone. Czy filtr powietrza musi być koniecznie założony do ciągłej jazdy ?
Witam, mam problem z moim romecikiem a mianowicie pali od kopa wchodzi na obroty bardzo dobrze...ale...jak bym nie ustawił zapłonu to i tak będzie bardzo słaba:( aha kompresje ma ładną, gaźnik też jest w porządku więc co mam z nią robić?? pomocy!! za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam!!
Pytanie jak dokładnie wyczyściłeś gaźnik? Czy czasem nie zatkał się jakiś kanalik (np od wolnych obrotów), czy Pływak swobodnie się rusza itd... Kolejna sprawa czy poprawnie wszystko udało się złożyć i czy gdzieś czasem nie łapie lewego powietrza (uszczelka pod gaźnikiem). Czyściłeś tylko gaźnik ? Masz filtr paliwa ? Nie jest on czasem zatkany lub...
Kolego jeśli skuter ma już duży przebieg, to sprawdź luzy zaworowe, ustawienie rozrządu i "jakość" iskry. W razie konieczności podmień moduł, świecę i sprawdź ciśnienie w cylindrze. Sposób przeprowadzenia w/wym. czynności opisany na forach internetowych.
Tyle że to jest Suzuki i ich nietypowe rozwiązanie układu dolotowego - symetryk z dodatkową membraną. Na niskich obrotach nie będzie to równo chodzić, a pojawią cechy charakterystyczne jak np. w starych Rometach, m.in. wzbogacenie mieszanki przez wielokrotny przelot ładunku przez gaźnik. Dlatego nie wiem czy dysza biegu jałowego jest tutaj prawidłowa,...
Kolego paliwo dochodzi, ale gdzie - do gaźnika, czy już do cylindra. Jaka jest świeca po próbie uruchamiania silnika, bo jeśli sucha, to wlej nieco paliwa wprost do cylindra i próbuj uruchomić silnik. Jeśli silnik zaskoczy, to chyba wiesz co dalej. W skuterze tym zapewne jest silnik 2T, więc zbadaj ustawienie zapłonu oraz stan uszczelniaczy wału. Może...
Ludzie pomocy już nie wiem co z tym silnikiem, dziś zobaczę bez kolanka bo muszę kawałek się przejść by nie robić hałasu na mieście xd, nie wiadomo jak ustawie gaźnik to i tak nie ma siły jechać i dalej ma problem z obrotami, zapłon ustawiłem 0,3 gmp, chyba sprzedam ten silnik dla majsterkowicza który sobie go naprawi, bo już straciłem nadzieje xd,...
Witam! Ustawiłeś zapłon? jesli nie to zrób to bo to podstawa. Jeśli nie wiesz jak to skożystaj z tego: http://www.motorower.skutery-motocykle.p... jeśli nie masz szczelinomieża to jest to grubość 2 żyletek i tłok nie jest u samej góry tylko kilka milimetrów przed samą górą;p zresztą ja ustawiam wszystko na "oko" i chodzi naprawde ładnie:)...
Rozbierałem ostatnio silnik w Romecie Z125 ( typu OHV) i po złożeniu nie mogłem go odpalić. Zawory ustawione dobrze, gaźnik wyczyszczony, świeca nowa, rozrząd kropka w kropkę i nic. Rozbierałem go jeszcze 2 razy aż w końcu odpalił lecz po przestawieniu rozrządu górny tryb różni się 2 ząbki od kropki na dolnym trybie. Motor pali i jeździ lecz jest problem,...
Różne miałem przypadki. Raz był zbyt duży luz pierścieni na tłoku przez co koledze ogar na drugim biegu ledwie się toczył, innym razem były rysy na głowicy. Czasem miałem też tak, że jak ustawiłem przerwę na platynkach 0,40 to nie odpalił pomimo dobrej iskry, a na 0,30 był słaby. Trzeba było metodą prób i błędów eliminować. Ja na twoim miejscu sprawdziłbym...
Jeżeli motorek nie ma filtra powietrza, mieszanka jaką pobiera do cylindra może być nieodpowiednia, przez co dochodzi do zalewania. W moich sprzętach doraźnie stosowałem kawałek cienkiej szmaty składanej w razie potrzeby kilkakrotnie(aby uzyskać większy opór) i zakładanej za pomocą zacisku bezpośrednio na gaźnik. Ustawienie zapłonu to kwestia wyczucia....
Zawory kolega sprawdzał? w dwusuwie zawory ??? Nie wiem o jakich zaworach pisze Montrres, ale membranowy wgląda OK. Pytanie czy jest dobrze założony? Ew. coś z gaźnikiem. Dostaje za mało paliwa. Kranik, zaworek iglicowy lub ta zawieszona przepustnica. No ja cały czas obstawiam gaźnik bo od samego początku coś tam z nim jest nie "ten teges". Konstrukcji...
Panowie wilu2 i kajapa. Czy sprawdziliście to o czym pisałem wyżej? Chyba nie, bo nie odnosicie się do porad. Cewki nie da się na 100% sprawdzić prostymi sposobami. Pomiary rezystancji dają mało informacji. W zasadzie informują o całkowitym "padzie" cewki. Rezystancje do masy powinny wynosić: 1. Uzwojenie pierwotne (wyprowadzenie na przerywacz) - ok....
Witam. Posiadam motorower Romet Chart 210 Elektronik. Nie dawno z dnia na dzień moto stawało się coraz słabsze, w końcu tak osłabło, że ledwo na 2 biegu (posiada 3) da się jechać po prostej drodze. Wyeliminowałem zużycie mechaniczne cylindra i reszty wraz ze złą regulacją gaźnika, jego stanem itp. To jest ok. Przyszła więc kolej na zapłon - ustawiony...
Witam mam problem z skuterem Romet 767 2T nie można odpalić na zimnym silniku odpali tylko jak dodam trochę gazu jak już się rozgrzeje to chodzi na wolnych obrotach i wysokich, i jak zgaszę i chce odpalić od razu to odpala ale jak postoi ok 5 min (silnik ciepły) to już nie odpala, odpali jak dodam trochę gazu i wszystko jest ok. Dodam tylko ze jeździ...
Mości panowie, moim skromniutkim zdaniem przy 5 barach nie ma szans by odpalił. Przy 7 może by coś gęgał, ale przy 5 to powinna być niemowa. I tak też jest. Nie chciałbym kupić całej góry silnika na próżno. Może kupić sam cylinder z tłokiem ? https://allegro.pl/oferta/cylinder-4t-80... Lub komplet góra: https://allegro.pl/oferta/cylinder-glowi...
Witam .Budowa ukończona w maju ,teraz jest trochę czasu ,żeby zaprezentować efekty i rozwiązania . Zapłon : Po pierwsze -zapłon - przerobiony na bateryjny ,bo nie działała prądnica .Zamontowany akumulator 4 ah ,wykorzystany oryginalny przerywacz ,dodana cewka zapłonowa z samochodu (na złomie za 10 zł ).Ogólnie to prąd z akumulatora idzie przez przerywacz...
gaźnik romet romet gaźnik gaźnik romet ustawienie
awaria netia mikroamperomierz pomiar blaze sterowniki
blokada operator pralka głośno wiruje
Słuchawka i12 nie wchodzi do stacji ładującej - co robić? Uszkodzony kabel SATA lub kontroler a BSOD