Jaka geometria?
W Carnivalach za silnik 2.5 v6 (KV6) za całokształt, za śrubkę mechanizmu zmiany biegów w skrzyniach manualnych, za mechanizm hamulca pomocniczego, za instalacje elektryczne po 3 latach gnijące i rozłażące sie w rękach, za łańcuchy napędu pompy oleju w 2.9. W Pajero 3.2 DID za łożyska kół przednich, za łańcuchy rozrządu nie wytrzymujące 180000km, za...
do sprawdzenia cisnienei turbo oraz geometria turbiny i jej sterowanie
moim zdaniem turbosprężąrka ,żle zregenerowana ,żle ustawiona geometria
Byłeś na geometrii?
no właśnie dużo nie brakowało:) i myślisz ze wystarczy ustawić geometrie?
A masy do niego masz sprawdzone? Jakieś logi dynamiczne? (ciśnienie doładowania, wysterowanie elektrozaworu zmiennej geometrii) Może wężyki źle podłączone.
Poprawić geometrie.
Czyściłem EGR ,wymieniłem plastykową zębatkę w zaworze i dalej to samo. A więc wszystko na pałę i bez sprawdzenia czegokolwiek.A gdzie jakakolwiek diagnoza?Sprawdź chociaż jak porusza się geometria.
Zmienna geometria jest.
1.5bara Czyli go nie ma. Pewnie zamienione przewody od zmiennej geometrii.
http://obrazki.elektroda.pl/1297391400_1... Ale sądze,że geometria turbiny stoi dęba.Trzeba wyjac turbo i wyczyscić
Kilka plików z pozostałtmi instrukcjami (Transmisja + geometria) - j. francuski.
Łożysko ponoć było naprawiane bo się rozpadło chociaż tego na fakturze nie widać. Kąty pochylenia kół raczej zostały ustawione bo nie sądzę że diagnosta tego nie ustawił. To zostało wypisane na fakturze: - łącznik stabilizatora L - sprężyna przedniego zawieszenia KY - osłona z odbojami przednich amortyzatorów - KPL naprawczy mocowania amortyzatorów...
Dziękuje, w takim razie jadę na geometrie. Do zamknięcia
Masz za słabe turbo .Sprawdź czy geometria nie zacięta.
Skoro fachowcy badali to ciężko podpowiadać. Ale na pierwszy rzut uszkodzenie opony, na drugi krzywa tarcza hamulcowa, na trzeci uszkodzone łożysko, na czwarty niewłaściwa geometria zawieszenia.
Chłopaki, wielkie dzięki za pomoc, ale winny chyba był ten elektrozawór. Przepuszczał powietrze, po regulacji udało się osiągnąć taki cel iż już nie wywala trybu awaryjnego, przyspieszenie też jest dużo lepsze, chociaż to nadal nie to co było. Ale da się już tym samochodem jeździć normalnie :) Z różnicą ciśnień udało mi się zejść do maksymalnego poziomu...
A geometria , opony i cały ten bałagan dookoła zawieszenia jest sprawny ?
to gdzie w końcu montowany jest ten czujnik??? w prawym lustrze, czy w zderzaku, co do uderzonego przodu, auto bylo sprawdzane pod kątem geometrii i grubości lakieru, full oryginał ...............
Turbo ma zmienną geometrię??? Jak ma może się przycina.
Wakuometr podłącz do gruszki w układzie. Powinno być -0.65bar względnego jak ma przyspieszać na początku około 1500 obr. Jak jest to sprawdź czy geometria chodzi płynnie. Najpewniej jakiś wężyk pęknięty.
Teraz jest włożony inny alternator, bo stary jest dowodem rzeczowym i auto zrobiło już prawie 5 tys km i pasek żyje i ma się dobrze, a wszystkie rolki i napinasz zostały tak jak były ...szukamy punktu zaczepienia , żeby naprawdę wyeliminować prawdziwą przyczynę i nie bawić się w ciągłe naprawy Wrzuć zdjęcia tego porwanego paska, bo na chwilę obecną...
Dodam jedną uwagę, że przy sprawnym układzie wspomagania i samej maglownicy, duży wpływ na ciężko pracujący układ kierowniczy ma rodzaj ogumienia oraz stan łożysk McPersona. Najbardziej wyczuwalne opory w tym przypadku są podczas manewrowania, np. na parkingu. Wypadałoby sprawdzić stawiając pojazd przednimi kołami na obrotnicy do ustawiania geometrii...
Sprawdz amortyzatory, jeśli to ich wina to jesteśmy w domu jeśli nie to geometria przodu się przyda.
Ustawić zbieżność sprawdzić geometrię.
Witam Renault Master 2,3 turbo bez zmiennej geometrii. Auto nie ma mocy w dolnym zakresie obrotów. Błędy po skasowaniu wracają po około 500 km: zbyt niskie ciśnienie doładowania DTC226322 obwód czujnika składu mieszanki DTC11301C
103-106KM ma zmienna geometrie własnie, obadam dzis ten przewód do siłownika jak to nie to to bede musiał szukać jakiegoś dobrego zakladu ktory mi to sprawdzi itd. 5: Renault turbosprężarka KP35 bez systemu zmiennej geometrii do silnika 1.5 dCi o mocy 82 KM lub 86 KM, do samochodów Clio II, Kangoo, Megane II pełna regeneracja (wymiana korpusu, wirnika,...
Szukaj w takim razie warsztatu który w swoim portfolio ma ustawianie geometrii 3D- konkretnej firmy niestety nie polecę.
Bardzo zależy Ci na zrobieniu tego samemu? Później jeszcze geometria do zrobienia będzie.
Napisałem coś o teleskopach? Gdzie? Luzy masz na maglownicy, albo nie trzyma autko geometrii. Koniec!
Geometria? tzn? podpiąć auto pod techa tak?
Oczyszczenie kierownicy (zmiennej geometrii) w turbo polecam
Ja znam jedną turbinę o zmiennej geometrii. Turbobrake a Axorze. Znacie jakieś inne?
Witam. Ściąga samochód w prawo. Robiłem geometrię i wydruk jest taki. Co jest w nim nie tak, bo dalej ściąga?
Wyżej wymieniony problem związany był z czujnikiem położenia wału korbowego, poza tym samochód mylił przez zawieszającą się geometrię. Wszystko jest już rozwiązane ,temat zamykam.
Jesli to bedziesz robil sam to jedz i ustaw sobie zbieznosc a jesli warsztat to sami powinni wpasc na taki pomysl ze ingrujac w zawieszenie trzeba jesli nie ustawic to chociaz sprawdzic geometrie.
Ad2. Ładowanie normalne. Te clio tak już mają że moduł UPC steruje ładowaniem i w związku z tym (tak to sobie ktoś wymyślił) napięcie może być od cirka 14V do 15,6V. Na pewno po odłaczeniu akumulatora napięcie będzie okołob14,3V. Trzeba pamiętać o kodzie do radia. Ad3. Najpierw napisz jaki to silnik. Były 1.2 (tu cienkościenna 14-ka) 1,4 16v, 1.6 16v...
Witam ponownie. Klimatyzacja działa jak należy. Geometria wewnątrz sprężarki zatarta. Zawór zmiennej wydajności nie potrafił zmieniać wydajności płynnie.
Ogarniete:D
Nie mów, że o geometrii go informowałeś. Samochód prowadził się idealnie.. Tak mów. Bo tak było, prawda.
Miałem troche podobną ale i inną sytuację. Na średnich obrotach też było KO ale po dodaniu gazu nagle zaczęło się dymienie,stuki. Objaw jakby zawiodła turbina. W serwisie stacjonarnie nic nie znaleźli, dopierow czasie jazdy i po przyspieszeniu okazało się że zawodził jeden z wtrysków.W pewnym momencie otwierał się na MAX ... i nie zamykał. Po regeneracji...
Nie wiem co tak wszyscy się uwzięli na styl jazdy... o ile spalanie jakoś tragicznie wysokie jak na taką "krowę" jaką jest Modus nie jest, to problemem są osiągi tego samochodu. Nie znam się na Renault i ich silnikach (w ogóle mechanika to nie moja branża, a jedynie hobby) i nie wiem co tam jest ale ogólnie przy turbo-dieslu i takich objawach do sprawdzenia...
Witam jakiś czas temu zakupiłem Renault Laguna 2 1.9Dci 2003r. na dojazdy do pracy,problem miałem z mocą do 2000 tyś. obr/min była ospała oraz od 2800tyś znów następował spadek mocy oraz wysokie spalanie około 9ltr/100km (auto paliło od strzału nie kopciło i równo chodziło). Byłem na kompie zero błędów!!! Wyszczyściłem Egr (był lekko zabrudzony) Wymyłem...
Zdejmij i zaślep ten wężyk i zobaczysz, czy ucichnie. A to na pewno, przecież to gruszka od zmiennej geometrii turbiny. Gdyby była uszkodzona dawno już by narzekał na brak mocy albo przeładowanie silnika. Skoro turbo podczas pracy "gwizda" to jest to może uszkodzone wirniki
Dzięki kolego, a czy wężyk od pompy VACu podłączam gdzieś? Jeśli założmy że była również zmieniona turbina na inną-ze zmienną geometrią czy wymiana sterownika silnika na EDC16 od F9K coś zmieni, w sensie wysteruje turbinę?
Czeka cię pomiar geometrii podwozia i kontrola ustawienia silnika. Laguny niestety są dość wymagające w tej kwestii.
Jeśli faktycznie dasz sobie rękę odciąć że geometria jest dobrze zrobiona koła są proste i dobrze wyważone to stawialbym na przeguby napędowe wewnątrz. Nie mniej znajdź dobrego fachowca bo z opisu nie wiele wywnioskować.
Pytanie jest takie: po odpaleniu na biegu jałowym gruszka od zmiennej geometrii ma być zaciągnięta podciśnieniem? Chyba coś ci się z dieslem pomyliło.....
Na filmiku nie usłyszysz tego, chyba że jakieś studio nagrań posadzę na fotelu. Vin wysyłam. Domyślam się, że diagnoza na odległość nie możliwą. Chodzi mi głównie o podpowiedzi co sprawdzić, co może jeszcze odpowiadać za taki stan. Rozważam jeszcze przestawioną geometrię -może tylne koła nie stoją współosiowo. Nie wiem czego się czepić.
Jeżeli Twój master ma 146KM to turbina ma zmienną geometrię i może się przycinać. Do sprawdzenia przed demontażem szczelność i drożność przewodów podciśnieniowych od samego króćca Vacum. Do sprawdzenia też elektrozawór turbiny.
Witam, na wtyczce do zaworu sterowania podciśnieniem mam 10V, nie daje podciśnienia na zawór zmiennej geometrii(jest sprawny, po bezpośrednim podłączeniu) Proszę o schemat, podejrzewam przetarty/przełamany przewód, ze względu na demontowaną wiązkę przy wymianie silnika.
Jeżeli nie masz sprawdzonego serwisu regenerującego turbiny, najpewniej jest kupić zregenerowaną bezpośrednio przez firmę Garrett z serii Garrett Original Reman, cena nieznacznie wyższa od kosztów całkowitej regeneracji w typowym serwisie (chra + gruszka + zmienna geometria), a jakość świetna. Druga sprawa - jeśli mechanik będzie miał doświadczenie/wiedzę...
Witam. Renault Clio 2 1.2 2005 rok ściąga na prawo. Najbardziej przy prędkości 50 km/h na większej prędkości prawie wcale. Auto po dwukrotnym ustawieniu geometrii i przeglądzie technicznym. Wszystko sprawne. Podejrzewałem opony ale gdzieś wyczytałem że może być wina wspomagania. I faktycznie jadąc 50 km gdy wyłączę silnik zapłon, auto jedzie prościutko...
Dzięki za odpowiedź. Wiesz pytam bo jak pojadę następnym razem żeby mnie nie zrobił w bambuko. Myślałem też o przepływomierzu i turbinie z tym że nie kopci jak się zaświeci serwis i nie ma mocy wtedy. Czy to może być równierz wina węża od interkolera?? I mam jeszcze pytanie o turbine bo mechanik wtedy powiedział że to może być jej wina ale serwis się...
Gruszka jak się przycięła to ją wymień.Podłącz strzykawkę i zaciągnij powietrze z gruszki i zobacz czy ruszy.Jak gruszka była zapieczona to i sadzy masz na pewno dużo jeszcze wspominałeś że na dole coś się przycina więc geometria do czyszczenia.Po odpaleniu auta zdejmij przewód z gruszki i zobacz czy masz podciśnienie w przewodzie powinno być.
żle wyregulowana turbina, za dlugie gięgno sterujące geometrią, jak jest za długie to trochę czasu mija zanim otworzy skrzydełka gemetrii. Stąd takie zachowanie. Może byc też ciężko puruszające się cięgno aktuatora, może troch w wd40.
Może być np.zacięta geometria.Po podłączeniu testera doskonale to widać.
Ach, sorka no mówisz prawdę, po prostu zamiast doczytywać to wszystko czytam na szybko, bo ciągnik jest teraz potrzebny. Jeszcze mogę dodać, że sam ciągnik w październiku był u mechanika na geometrii kół i już przy odbiorze nie odpalał z kluczyka. A no i zapomniałem dodać, że jeszcze przed odbiorem stał na dworzu jakiś tydz.
Katalizator musi być, mam 2 lagunę i wiem z doświadczenia że turbina wysiada bardzo szybko, nawet po przejechaniu kilku tys kilometrów, nie polecam samemu dłubać przy tego typu naprawach bo nawet najmniejszy paproch potrafi zablokować smarowanie, w pierwszej kolejnosci zaciera się wirnik a póżniej pada cały silnik! Sprawdz turbine i jej ustawienie łopatek...
Chce wykorzystać silnik do projektu, 1z 90km TDI. Wiec trzeba by usunąć zbędną elektrykę. Jaka pompę wtryskowa wstawić, żeby nie było dużego ubytku mocy, a nie była ona elektroniczna. -pompa renault zwykla linkowa 1.9d, niby mocniejsza od tej w 1.9tdi Jakie turbo zastosować żeby chodziła geometria, pominiecie zaworku n75.
Albo uszkodzony zawór sterujący turbiną ,albo uszkodzona zmienna geometria turbo. Ciekawy jestem jak serwis stwierdził że turbo jest dobre??? Nawiasem mówiąc doładowanie 2-2,5 bara to za mało bo liczone jest razem z atmosferycznym. Czyli powinno być 2,5-3,0
Jeśli mierzysz napięcie DC na akumulatorze, to taki efekt wywołuja fałszowane regulatory napięcia, które zamiast układu na tyrystorze ograniczającego napięcie ładowania mają zastosowaną zwykłą diodę. Nie mówię o tych za 20zł,ale o oryginałach z różnych Rometów,Junaków,Zippów ITD. Niedawno grzebałem oryginalnego Suzuki GN,jeszcze wcześniej Kreidlera,ta...
Na twoim miejscu najbardziej bym się przejął tym podpunktem "aha", czyli stukaniem w zawieszeniu i tendencją do jazdy "w kółko".Może to świadczyć o tym, że twój bolid był wcześniej zdrowo trzepnięty i od kontroli geometrii nadwozia , zbieżności a także hamulców trzeba chyba rozpocząć(wpływa to bezpośrednio na bezpieczeństwo twoje i innych).
Cześć! Pacjent to Renault Clio III rok 2009 diesel 1,5 przebieg 177 tys. Auto bardzo zadbane i spokojnie jeżdżę. Nie robię żadnych zryw czy coś a ostatnio pojawił mi się taki dziwny problem że jak rozpędzam się np z krzyżówki i auto ciągnie tak powiedzmy do trzeciego biegu to mam jakieś wibracje trochę jakby na kierownicę ale nie tak bardzo. Bardziej...
W starszych renault sterowane to było bezpośrednio ciśnieniem z kolektora. To nie było sterowanie tylko otwarcie awaryjne klapy ciśnieniem z dolotu żeby się turbo nie rozbiegło. W F9Q sterowanie turbiną jest podciśnieniem, bez znaczenia z geometrią czy z klapą upustową-zawsze jest podciśnienie
chciał bym przestawić parownik od gazu kosztem mocy ale,żeby spalanie z 15 -19 l na 100km spadło np o 5-6 czy jest to osiągalne proszę o rady pozdrawiam. O kurde.....Teraz, zimą Ci tyle pali? Niewiele więcej niż moje w124 200 z gaźnikiem 2ee....Fakt -dość energicznie jeżdżę ale ze zużycia LPG jestem bardzo zadowolony. O dyszce LPG/100km zapomnij przy...
Witam,mam problem z przednim zawieszeniem w clio 1.Otóż podczas jazdy samochód zachowuje sie jakby nie miał wogóle zawieszenia ,tzn.trzęsie,czuc każdy dołek.Jest po wypadku(uderzenie przodem),przed wypadkiem ten samochód po prostu "płynął",geometria jest ok,co może miec wpływ na taki stan rzeczy?pomocy ! bo u Kiliańczyka mówią że jest wszystko ok,po...
Tam sygnał prędkości pewnie idzie z ABS. Jedź na komputer i niech Ci przestawią w konfiguracji licznika źródło sygnału prędkości z impulsatora na ABS. Możliwe, że ktoś wymieniał UCH lub je resetował i nie poprzestawiali ustawień. dzięki za pomoc , mam obawy że to auto to niespodzianka bo się świeci ABS , poduszki , stop i serwis i coś jest nie tak...
Sławuś: rzecz w tym,że fabryczne ustawienia tego autka nie są najlepsze - o czm pisałem w poście powyżej. Co do stali Daewoo, to moglibyśmy podyskutować nt. stali Renault, Mesiów itd, nie wydaje się by Daewoo czymś szczególnym się różniło. Nie wpuszczał bym gościa w koszta z pomiarami geometrii nadwozia, raczej - tak jak piszesz - zamiana kół (ale to...
Parametr ET podawany na feldze wyznacza wartość promienia zataczania koła czyli czynnik odpowiedzialny za samoczynne utrzymywanie koła do jazdy na wprost. Oczywiście mozna zastosować fegi o innym ET, ale należy pamietać że będzie to wpływać na nadmierne obciążenie i przyspieszone zużycie łożysk kół. Jeżeli chodzi o Twój przypadek to przypuszczam, że...
Witam. Jak ustawić kąt wtrysku? Pompa (cav)jest na sztywno przykręcana do bloku silnika, koło zebate ma "fasolki". Czy pompę sie jakoś blokuje? Na kole posowym oznaczone tylko GMP. witam , kolego te znaki sa nie dokladne nigdy nie jest dokladnie ustawione na te kreski tym bardziej cav, kazda pompa ma swoja geometrie, wznios poczatek tloczenia, dawka...
Witam mam problem ze swoim scenic 1.5 dci 78 kw 2009 bez dpf , auto nagle straciło moc , wymieniłem filtr paliwa , wyczyszczony egr , sprawdzony dolot intercoolera szczelny , przepływomierz wymieniony , sprawdzone przewody podciśnienia , geometria turbiny sprawna , brak błędów zapisanych w sterowniku ,silnik pracuje równo tylko wolno wkręca się na obroty...
czy firmy SNR będą ok? Tak, stosowana w większości na pierwszy montaż w Renault. Odnośnie drążków, to już zalezy jak bardzo Ci zalezy na aucie i jakimi środkami dysponujesz, bo może być tak, że wymienisz końcówki, a za miesiąc poleci drążek, albo oba drązki i te luźne drązki dadzą po tyłku nowym końcówkom, wtedy będziesz musiał jeszcze raz zapłacić...
Geometria turbiny do sprawdzenia. Przepływ powietrza też ,trzeba się przejechać z kompem. Zerknij do kolektora ssącego , bo może być sadzą zawalony. Sprawdź też EGR . Ciśnienie paliwa, czy nie odbiega od żądanego . Jak tam sytuacja z przedmuchami ze skrzyni korbowej.
Diagnostyka potrzebna w tym przypadku. Zgaś silnik i odpal ponownie. Sprawdź wtedy czy sztanga zmiennej geometrii będzie pracować przy zmianie prędkości obrotowej silnika. Jeżeli tak będzie to najprawdopodobniej układ doładowania zostaje przeładowany lub sam czujnik ciśnienia w kolektorze przekłamuje wartości. Miałem tak w Renault Lagunie 130KM. Kompresor...
Ok, ja już przerabialem chyba wszystko. U siebie odkrecilem w ogóle EGR i polozylem obok podłączony(tak jeżdżę od paru miesięcy, obroty stabilne, nie kopci i pali w miarę normalnie), sprawdź turbinę czy ciegiełko od geometrii się rusza, ja musiałem wyciągać turbo i czyścić geometrie z osadów (filmik jak to zrobić musisz znaleść na YouTube), bo było...
(at)Milejow 2.5 dci wychodzi z turbiną na geometrii i bez, pompa wtryskowa z wbudowaną pompą wstępną lub z pompką elektryczną w baku, z czujnikiem hamulca na 2 piny lub 4, itd. konfiguracji było dużo. Ja nie chcę się kłócić, tylko chcę się jak najwięcej dowiedzieć informacji, by zwalczyć mój problem. Dodano po 11 Czyli mam dorobić instalację elektryczną...
Dzięki za zainteresowanie :) Co do punktów nie zwróciełem uwagi... Mapy były obrabiane w Winolsie, nie żadne gotowce tylko sam je modyfikowałem. To mój pierwszy mod jeżeli chodzi o Renault. Turbina jest bardzo czuła na przeładowanie. Podczas obróbki 3 krotnie modyfikowałem mapę odpowiadającą za geometrię łopatek turbo, bo ciągle przeładowywuje. Na hamowni...
Trzeba zajrzeć pod gumy na drążkach kierowniczych/przekładni i sprawdzić czy nie ma tam po prostu rdzy. Zluzuj osłony od strony przekładni ,skręć kołami zeby było widać jak najwięcej oi nawet jak jest ok. to profilaktycznie przesmaruj.Taką usterkę ujawnia natychmiast podniesienie samochodu dwoma kołami.Kierownica powinna wtedy chodzić praktycznie sama,a...
czyli zakładam blokady, zakładam koło ze zmienną geometrią blokuje je poprzez otwór, naciągam napinacz, dociągam wstępnie śruby demontuje blokady dociągam do odpowiedniego momentu, kręcę ręcznie silnikiem, jeszcze raz wszystko sprawdzam i po zabawie, czyli to koło ma możliwość przesunięcia tylko w jedną stronę tak?
O ile komputer mnie nie przekłamuje (a zdarza się) porównując wartość rzeczywistą z wymaganą, na wolnych obrotach prawie się pokrywają wykresy. Podczas jazdy przeskalowanie dochodzi do 10-15%, ale choćbym nie wiem jak długo starał się cisnąc samochód z nogą w podłodze, bez zmiany biegów, błąd nie wyskoczy przez te długi czas. Wyrzucić go potrafi przy...
Witam! Od kilku dni prześladuje mnie Espace 1,9 dci 120km z nie zrozumiałymi objawami.Totalny brak mocy.Wszystkie parametry pracy niby w normie.Nowe turbo.Najciekawsze ze po odpieciu czujnika ciśnienia doładowania auto zaczyna troche lepiej jechać (mimo ze tryb awaryjny).wysterowanie zmiennej geometrii turbiny w porządku.cisnienie w railu tez nie odbiega...
Witajcie! Pytanie z czystej ciekawości: Posiadam Renault Grand Scenic III z końca roku 2009 z silnikiem 1.5 dCi 106KM (K9K 732/764/832) kupiony nowy z polskiego salonu w 2010. Ogólnie ten silnik słynie z braku awaryjności (wersje po wyeliminowaniu obracających się panewek). Mój ma przejechane 281 tysięcy kilometrów. Przez te 10 lat wymieniałem olej...
Ja bym podjechał na stację kontroli pojazdów dał Panu z obsługi ze 2 dychy i niech przejedzie ścieżkę, wpakował się z nim do kanału i jeszcze raz sprawdził luzy poprzeczne i wzdłużne zawieszenia( przód i tył). Oczami i rekami to za wiele nie sprawdzisz. Jak wszytko ok to ponownie sprawdzenie ustawienia kątów, ciągle coś rozbierasz i wymieniasz więc...
Elektrozawór ciśnienia doładowania jest sterowany sygnał RCO , PWM , a po naszemu współczynnikiem wypełnienia impulsu. Poszukaj sobie w internecie. Po zapaleniu silnika zawór jest wysterowany na zaciągnięcie siłownika gruszki aby łopatki zmiennej geometrii VGT były otwarte w celu osiągnięcia ciśnienia doładowania przy małym przepływie spalin. Dalej...
Witam. W moim scenicu przy prędkości od ok. 90km/h do 150km/h ( do tej prędkości sprawdzałem) występują silne drgania. Niezależnie czy na tempomacie , czy normalnie, czy droga idealnie gładka czy w trochę gorszym stanie. Zawsze objawia się to w taki sposób, że pierwsze 100-150 km trasy przebiega normalnie, żadnych drgań. W pewnym momencie począwszy...
witam, ponowanie, udało się odnalaleźć fragment blaszki!!! :) przytrzymywał ją przycięty EGR :) następnie usunąłem nieco nagaru z dolotu , uruchomiłem geometrię turbiny i sprawdziłem turbinkę. No i niestety mimo braku luzów , (minimalny poprzeczny), okazało się że żeczywiście pluje olejem... poszło uszczelnienie. podczas odpowietrzania wtrysków pojawił...
Mam auto od roku. Od pół roku świecił "serwis", okazało się padł zawór sterujący pracą gruszki przy turbinie (miał przerwę na cewce). Teraz serwis nie świeci. W/g mnie praca silnika pozostała bez zmian. To moje pierwsze auto z turbiną. Nie słyszę żadnego gwizdu jak sugerują znajomi - jeżdzi jak jechało. Sprawdziłem strzykawką - gruszka rusza zaworem...
Witam , mam problem kolejny z autem i postanowiłem poprosić was o pomoc . Przy skręcie kół w prawo kierownica nie wraca do punktu 0 tylko zatrzymuje się na godzinie 2 ( górną krawędzią znaczka renault ) . Przy skręcie w lewo kierownica wraca aż za bardzo ( do godziny 2 ) tak jak przy skręcie w prawo . Podczas jazdy na wprost kierownica prosto . Lecz...
Do mojej Megane 1.5 dCi 80 konnej włożyłem silnik z polifta 86 konny. Musiałem tylko założyć też skrzynię od polifta bo zamach i sprzęgło był większy. Teoretycznie mogłem przełożyć zamach ze starego i powinno wszystko pasować na starej skrzyni ale akurat miałem komplet więc przełożyłem. Czujnik położenia wału wypadał w innym miejscu ale zamach też miał...
Witam. Niedawno zakupiłem nowy samochód jak w tytule Renault Laguna 2 FL silnik 1.9 DCI. Jaki mam z nim problem. Otóż silnik do ok 2000 obrotów jest słaby, wyraźnie brakuje mu mocy, powyżej zaczyna przyśpieszać, ale żadna rewelacja. Spalanie po mieście oscyluje się w granicach 9 litrów. Po podpięciu obecnie jeszcze ELM 327 kalkulowane obciążenie silnika...
Właśnie geometrie miał robioną pełną i coś tam mówił ze lewe tylne koło jedzie prędzej od prawego ale tył opony idealne.A o przodzie tez coś mowil ze są jakieś wachania.Właśnie historii auta nie znam mam z tym problem juz rok.Nie chciałbym zeby był po wypadku! Dodano po 4 Ale na płynnej jezdzie nie sciąga,a opone drze bo jak go pilnuje zeby nie szedł...
W końcu znalazłem chwilkę na swój projekt i przy okazji strzeliłem parę fotek :) krótko: rama i dyszel - profil 60x40x3 resory - Renault Master cybanty i oś dorabiałem (rura na oś 50 x 5 mm, precyzyjna, bezszwowa) piasty z B4, dlatego, że zalegały mi koła pasujące na ten rozstaw... Oś z piastami spawana była z użyciem geometrii laserowej, coby opon...
Prawdopodobnie wielu mnie tu skrytykuje, rok temu sprzedałem polo z 95 roku, przebieg 980 tyś. Usterki łożyska tył co 100 - 120tyś + amortyzatory tył, cewka zapłonowa, przy wymianach łożysk geometria. Teraz nowa Yariska do pięt nie dorasta niemieckiemu mini czołgowi. Spalanie 6l/100km praktycznie bez względu na sposób jazdy. Blacha w chwili sprzedaży...
Mam problem z Midlumem 270dci 2005r. Przy jeździe na prosto auto delikatnie wibruje, przy lekkim skręceniu kierownicy w lewo lub w prawo czuć już to mocniej. Przy hamowaniu całą kabiną zaczyna rzucać na boki. Tarcze/zacisk raczej odpadają bo kierownica nie ma drgań, tylko sama kabina. Klocki zebrane równo, po wyjęciu klocków zacisk pracuje gładko, nie...
Jeśli problem z mocą wystąpił bezpośrednio po naprawie to pytanie czy rozrząd został ustawiony prawidłowo (skoro wałek został wymieniony), poza tym jeśli chodzi o turbinę to nie znam konstrukcji tego silnika, ale czy przypadkiem turbina nie ma zmiennej geometrii jak to jest np. w cursor-ach 8 gdzie siłownik sterowany pneumatyczne elektrozaworem porusza...
Witam Serdecznie !! Odświeżę temat, mianowicie mam problem z moją Laguna II 1.9 DCI 2002 120 KM, silnik kompletnie nie ma mocy, brak kodów w sterowniku co najlepsze, i nawet dymka nie puści przy wciśniętym pedale gazu do podłogi. Auto było podpinane pod AUTOCOMA. Więc zaczynając 1. Dwa różne odczyty w "ciśnienie doładowania" a "ciśnienie w kolektorze...
A poduszki amortyzatorów były sprawdzane? Bo właśnie one maja takie głuche pukanie. A co do sprawności amortyzatorów.... Miałem samochód po wypadku, i amortyzatory były krzywe (jeden się nawet zacierał, wiec to nie było delikatne skrzywienie), czego nie wiedziałem. Pojechałem z tym na stacje diagnostyczną aby zrobić przegląd do rejestracji i wyszło...
Hehhh Nie ma się co sugerować że skoro silnik np. 1,2l to musi mało spalać to ile bedzie spalał zależeć bedzie między innymi od: - kondycja świec zapłonowych - kondycja kabli WN -ciśnienie w ogumieniu -jakośc paliwa - czy zaciski hamulcowe nie trzymają (zapieczone "zaciski") - czy sprawna sonda lambda, czujnik temp silnika, TPS, - stan filtra powietrza...
geometria zawiesić renault telewizor geometria precyzja geometria
dioda głośnik creative silniczek klapa nawiew wewnętrzny chromowa aluminium
rower elektryczny wózek jungheinrich
Bomag BT 68 – ilość oleju do stopy i silnika Honda GXR120/GX120 Samsung lodówka – wyłączanie czujnika temperatury zamrażalnika przy otwieraniu drzwi, modele Bespoke/FamilyHub